Update: FC Lisse reageert op bijtincident en ontbindt contract van 'Suarez'
    De twee hoofdrolspelers

    Update: FC Lisse reageert op bijtincident en ontbindt contract van 'Suarez'

    dinsdag 22 mei 2018 om 22:06

    Een heel merkwaardig incident tijdens het duel tussen HHC Hardenberg en FC Lisse in de Tweede Divisie. Ashwin Manuhutu (HHC) werd door tegenstander Martin van Eeuwijk in zijn been gebeten. 

    "Ik blokte de bal en we kwamen in een scrimmage terecht. Ik liep vervolgens over hem heen en toen beet hij in mijn been", zei Manuhutu na afloop in gesprek met Omroep West

    De verdediger vindt het vooral 'onsmakelijk'. "Het was een soort Suarez. Het zijn frustraties en emoties die vrijkomen. Maar wat moet je er mee als tegenstander?"

    Van Eeuwijk wilde na de wedstrijd niet reageren op het incident. Lisse-trainer Robbert de Ruiter 'weet van niks'. "Dat hoor ik nu voor het eerst."

    Update 22/5 22.06: FC Lisse heeft per direct afscheid genomen van de bijtende Van Eeuwijk, laat de club via de officiële kanalen weten. Het is voor de tweede keer in korte tijd dat de nummer vijftien van de Tweede Divisie een speler wegstuurt: doelman Brian van der Werff mocht zijn koffers pakken nadat hij tegen IJsselmeervogels een bal in de dug-out van de tegenstander schoot.


    Bron foto: Omroep West

    Lees meer over:FC LisseHHC Hardenberg

    Plaats een reactie

    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:16
    En zo werd van Eeuwijk zelf de gebeten hond.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Dezeun +4592
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:22
    Doet ie anders nóóit
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:17
    Heeft ook bij ons gespeeld en heeft echt een kronkel in zijn kop!
    Kan echt ballen maar helaas stapelgek,al tig rode kaarten in zijn carrière.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23454
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:59
    Martin van Eeubijt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:02
    Duidelijk een kiloknaller
    Vind ik leuk
    poklane +4869
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:17
    Hopelijk krijgt die gek een gigantische schorsing.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:24
    Scheids staat er bovenop, en na een bijtwond moet je echt laten testen voor hondsdolheid (rabiës).
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:45
    @ poklane,
    Suarez kreeg 7 wedstrijden. Dit lijkt toch veel meer een liefdesbeetje.
    4 wedstrijden lijkt me redelijk.
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    zondag 20 mei 2018 om 02:37
    Waarom schorsen, volgend seizoen verplicht een muilkorfje (hadden ze destijds ook met Suarez moeten doen)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:43
    100 punten.
    Wel had voor Suarez daarbij een aanlijnplicht voor 1 seizoen moeten gelden
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1822
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:20
    hmm een onsportieve speler, zeker voor zijn open sollicitatie naar ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:22
    Ja O wacht hij kan niet voetballen lijkt me meer wat voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:21
    Misschien is het een fetish.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3481
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:21
    Wel een gekke afdruk voor een bijt, niet? Wat doet die onderste rode vlek daar? Of heeft ie daar heel hard met zijn tong tegen aan gedrukt?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:26
    Nog een geluk voor hem dat ie linksdragend is.....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:27
    Dwangverpleging en wat jaartjes tbs is wellicht nodig voor dit heerschap...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:33
    Hwahaha hwahaha:p
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:39
    Trainer zei nog: " Bijt je vast in je tegenstander"
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:04
    Cesar Milan, doe je ding! :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:08
    jankerd
    Vind ik leuk
    Marco S +4392
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:28
    Beenham..
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zondag 20 mei 2018 om 05:07
    Hij wil zeker de aandacht van Barcelona op zich vestigen...
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 05:08]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 06:43
    schuld van de trainer... Die zei dat ie wat meer van zich af moest bijten
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    zondag 20 mei 2018 om 12:42
    Als je honger hebt moet je eten
    Vind ik leuk
    Schaar +1511
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:19
    Muilkorven die gek
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2710
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:28
    Jammerlijke vergelijking in de titel...
    Vind ik leuk
    BT410 +161
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:38
    Iets voor Barça als Suárez weg gaat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:33
    Hier wordt je niet beeter van
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    woensdag 23 mei 2018 om 01:39
    Zo gek is het blijkbaar niet toch?

    Hahaha! Je zou het maar moeten uitleggen aan vrienden en familie,
    Nooit meer monopoly spelen met kerst, want o wee, hij zou maar op een hotel van de kalverstraat terecht komen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 01:41]
    Vind ik leuk
    gerras +73