Heerlijk interview met euforische Willems: Kan me helemaal niets schelen haha

Heerlijk interview met euforische Willems: "Kan me helemaal niets schelen haha"

Gepubliceerd: zondag 20 mei 2018 om 07:04zo 20-05-2018 om 07:04

Jetro Willems kon zijn geluk niet op na de Duitse bekerfinale van zaterdagavond. De linksback van Eintracht Frankfurt deed negentig minuten mee tegen Bayern München en legde zeer verrassend beslag op de DFB Pokal.

"Wat voor wedstrijd het was? Kan me helemaal niets schelen eigenlijk haha", aldus een uitzinnige Willems na afloop van de wedstrijd voor de camera's van FOX Sports. "Zij waren de betere partij en bleven tikken. Maar wij scoren drie keer uit drie counters, zo kan het ook. Bizar effectief. Je flikt het gewoon. Dat is het mooiste."

In de blessuretijd kwam Eintracht Frankfurt nog goed weg: Bayern claimde bij een stand van 2-1 een strafschop, maar de videoscheidsrechter wilde er niet aan, tot grote opluchting van Willems. "Dan vraag je alle goden om je te helpen haha. En die waren er. Het is mooi, het is ongelooflijk."

Plaats een reactie

MojoRisin +13586
zondag 20 mei 2018 om 07:23
Dit was wel heel verrassend, dacht wordt 5-0 ofzo..
Vind ik leuk
Maxidi +3806
zondag 20 mei 2018 om 07:24
Goed Gesprek :))))
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 07:27
Voor goede gesprekken,moet je bij ten hag zijn jonge.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
zondag 20 mei 2018 om 07:31
Jetro is een beetje apparte vogel. Ik vind z'n interviews wel erg leuk altijd. Geen standaard gewauwel. Mooie overwinning ook, goed verdedigd en hard geknokt met z'n allen.
Vind ik leuk
pim4ever +1079
zondag 20 mei 2018 om 08:35
Op de counterspelen kan hij natuurlijk als de beste..
Vind ik leuk
Schaar +1534
zondag 20 mei 2018 om 09:12
Jetro zijn hoofd is flink afgevallen in Duitsland
Vind ik leuk
wilheimus +1462
zondag 20 mei 2018 om 10:40
Ik wilde het ook al zeggen, zal wel aan het werken gezet zijn daar! Weet jij of die het daar verder goed doet, NL materiaal?
Vind ik leuk
Schaar +1534
zondag 20 mei 2018 om 11:10
Redelijk 1e seizoen, wel af en toe op de bank gezeten maar zeker een goeie optie voor de linkerkant van NL elftal als ze met 3 centrale verdedigers spelen. Die heerlijke voorzetten van hem kunnen we wel gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:20
Zijn cross passes zijn prima. Na balveroveringen vond ik hem gisteren niet zo overtuigend. Vaak geen goede korte pass of niet voor de juiste medespeler gekozen. Maar met die lange ballen kan hij het spel ineens open breken.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 12:20]
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 09:14
Ik gun het Frankfurt enorm maar net zoals bij Emmen - Sparta was er bij deze wedstrijd een video ref aanwezig die blijkbaar op unibet een weddenschap had afgesloten. Ik zie geen meerwaarde van een video ref. Bayern had een aantal pingels moeten krijgen.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:24
Die twee beslissingen gisteren waren loepzuivere voorbeelden van een inschatting. Maakte Boateng bewust hands of niet, had Boateng welche of niet de intentie om de bal te spelen. Daarom heeft de videoref het definitieve besluit aan veldscheids overgelaten. Dat vind ik een hele goede zaak. De veldscheids kent en stuurt de sfeer van de wedstrijd en kan daarom uiteindelijk de beste beslissing nemen ALS het een twijfelgeval is.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:58
De veldscheidsrechter moet het inschatten en niet een video ref, die moet de feiten bekijken en dan zijn bevindingen/beslissing doorgeven. De overtreding van Willems was een zuivere penalty maar blijkbaar vond de video ref het een intentie om de bal te spelen ofzo? Afschaffen die video ref.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 13:36
De videoref kan de beelden leveren en zijn advies. Dat is nuttig want helpt de veldscheids om te beslissen. Dus ik zou het niet afschaffen want beelden ondersteunen de meningsvorming en dus uiteindelijk de beslissing.
Vind ik leuk
dezink +1160
zondag 20 mei 2018 om 09:31
Onze Jetro rijdt nu op zijn achterwielleke door Frankfurt
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 13:37
LOL. Doet me denken aan mijn eigen jeugd. Wie het langst op het achterwiel kon blijven rijden...
Vind ik leuk
Romo +1123
zondag 20 mei 2018 om 09:59
Alleen al leuk dat het verwende Bayern een prijs misloopt, die ze zich al toegerekend hadden.
Vind ik leuk
Rodajc +17417
zondag 20 mei 2018 om 10:06
Die ontlading bij zowel spelers, staf als fans was prachtig om te zien.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 10:35
Goedemorgen Fans uit heel Nederland. Even goed wakker worden met een kop koffie dan lees ik op mijn gemak. Een fijne dag.

Oojaa Jethro gefeliciteerd en tot de super cup
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
zondag 20 mei 2018 om 12:31
Jetro for King !
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +535
zondag 20 mei 2018 om 12:37
Vond hem niet best gisteren. Elke bal “ joeg” hij naar voren.
Het voetbal dat Eintracht Frankfurt speelde kwam me bekend voor.
Vind ik leuk
haarlemx +431
zondag 20 mei 2018 om 14:43
Goden? Pas op wie je om hulp vraagt ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws