Teleurstellend debuutjaar voor ADO-aankoop: 'Dat is te weinig'

    Teleurstellend debuutjaar voor ADO-aankoop: 'Dat is te weinig'

    zondag 20 mei 2018 om 13:42

    Bas Kuipers is niet tevreden over zijn eerste seizoen bij ADO Den Haag. De verdediger werd in de zomer van 2017 overgenomen van Excelsior. Slechts drie keer stond Kuipers (23) deze jaargang in de basis. 

    "Te weinig, je wilt als voetballer altijd meer. Het zou wel gek zijn als ik daarmee tevreden ben", blikt hij met Haaglanden Voetbal terug op zijn eerste jaar in Den Haag.

    "Dat neemt niet weg dat we als team iets moois hebben neergezet en ik voel mij ook echt onderdeel van dat team. Misschien zeggen meer spelers dit, maar ik meen het echt. Ik heb echt een leuk seizoen gehad."

    "Ik ben aan de andere kant ook sportman", voegt Kuipers daar direct aan toe. "Ik wil ook alles spelen en alles uit mijn carrière halen. Ik heb nog een doorlopend contract en het is niet zo dat ik weg wil. Ik ben wel benieuwd hoe het er volgend seizoen uit gaat zien."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 13:50
    Gewoon van de hand doen. Heb je verder niets aan.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8208
    zondag 20 mei 2018 om 14:03
    Apart verhaal. Je zou denken dat Groenendijk zeker wel doorheeft wat hij wel en niet kan. Die hadden immers al 2x eerder samengewerkt.
    Is de rest dan echt zoveel beter?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 14:09
    Ja Meijers is toch veel beter. Kan je dat niet zien dan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8208
    zondag 20 mei 2018 om 14:11
    Nee. Maar ik kijk dan ook maar 2x per jaar naar Ado..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 14:22
    Dan moet je er ook niks over zeggen. ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8208
    zondag 20 mei 2018 om 14:34
    Ik vraag alleen maar naar meer info aan degene die het wel moet weten hoor.. :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 15:35
    Dan is het goed. ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:26
    Wat zijn jullie leuk saampies!
    😙😗
    Vind ik leuk
    Jatoch +31
    zondag 20 mei 2018 om 14:15
    Nou heel verdediging van de hand doen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 14:23
    ??

    Spoor jij wel?

    We hebben een redelijke verdediging staan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:05
    Er staat meer dan redelijke verdediging! Alsof de andere clubs die boven Den Haag zijn geëindigd wel goede verdediging hebben. Lol.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:01
    Komt tekort en verder vind ik het ook een softie die niet bij de club past. Wij hebben mannen nodig die strijd en passie hebben.
    Vind ik leuk
    Rene80 +189
    maandag 21 mei 2018 om 13:02
    Als hij geen kans krijgt dan niet nee. Maar volgens mij speelde hij toch netjes in de paar keer dat hij wel speelde..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 13:05
    Ik zag het niet, vind hem niet goed genoeg en begint te klagen. Moven voordat ze gratis de deur uitlopen. Ik hoop dat de club geleerd heeft van het verleden en nu het heden betreft Tyrone. Deze jongen heeft verder niet veel waarde maar beter dan gratis de deur uitlopen. Hij zal nooit en te nimmer basis worden.

    Is maar mijn Haagse ongezouten mening!
    Vind ik leuk
    Rene80 +189
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:01
    Leren doen ze toch te weinig vind ik bij Ado. ( ben zelf Ado fan ) op transfer gebied kan het in mijn optiek echt beter. Ze laten zeer vaak goede speler voor 0 euro de deur uit lopen. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er met kanon gebeurt. Heeft een lang contract en er is best serieuze belangstelling.. normaal gesproken denk je dan aan een miljoen of 4 maar ik gok zomaar dat we straks het bericht krijgen dat hij weg kan voor 2 miljoen . Maar buiten alles hoop ik dat het team zo veel mogelijk bij elkaar blijft. Een team die zo voor elkaar door het vuur gaat met zo'n trainer krijg je niet snel meer.
    Vind ik leuk
    PeterNL070 +500
    maandag 21 mei 2018 om 13:21
    Hij heeft het geprobeerd maar helaas niet echt geschikt voor ADO.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 13:33
    Precies Petah.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:02
    Stand in voor vaste waarde Meijers. Hard werken en nog 1 seizoen geduld, pas dan valt te bepalen of club en speler iets aan elkaar hebben
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 20 mei 2018 om 15:14
    Ik zie al genoeg en komt tekort, ook als back up voor Aaron. Heeft niks te maken met spelers afbranden maar hij zal niet veel spelen. Op een gegeven moment willen ze weg als ze niet spelen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:06
    Mee eens!
    Vind ik leuk
    allround +1472
    maandag 21 mei 2018 om 13:06
    Ik lees erg vaak , van Ajax aanhangers " ik kijk niet zoveel naar ADO!. OVER TUNNELVISIE GESPROKEN. HHHHH
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 13:13
    Ja klopt, maar wel allemaal een ongezouten mening verkondigen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:05
    Komt tekort en heeft de felheid ook niet in zn donder.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:04
    Heeft in de wedstrijden dat hij speelde niet veel laten zien dus wel terecht dat hij in de pikorde achter Kanon en Beugels dijk staat. Tegenover hun komt hij toch echt tekort.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 15:12
    Hij laat genoeg zien maar het is overduidelijk dat Meijers beter is dus moet hij genoegen nemen met een plaats op de bank
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:09
    Komt tekort en mist felfeid in zijn spel.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:10
    Hij is geen concurrent van van Kanon en Beugelsdijk.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:05
    Hij is toch die centrale of is hij die back?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 16:28
    Die centrale is Nick Kuipers en dit gaat over Bas Kuipers de linksback. Die Nick Kuipers moet je lekker wegdoen maar ligt nog wel 3 jaar vast. Zou hem aan MVV verhuren waar ie vandaan komt.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:47
    Ok verkeerd oordeel dus. Dat backie mag nog wel kans krijgen. Nick indd verhuren of verkopen.
    Vind ik leuk
    Tweey +1132
    zondag 20 mei 2018 om 19:14
    Huh?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19635
    zondag 20 mei 2018 om 14:06
    Ik vond hem bij Excelsior echt een goede speler. Wat is er met hem gebeurd intussen? Hij speelt ook bij ADO in de eredivisie, die moet hij goed aankunnen.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +536
    zondag 20 mei 2018 om 14:27
    Hij heeft Meijers voor zich, aanvoerder en uitstekende back
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:11
    Bij ADO wordt meer gevraagd dan met alle respect Excelsior.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19635
    maandag 21 mei 2018 om 07:45
    Bij beide clubs is de opdracht: win je wedstrijden in de eredivisie door je stinkende best te doen, dus wordt precies hetzelfde gevraagd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 08:48
    Wat jij nu zegt geldt voor ieder andere club. Maar de druk is toch beduidend minder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mcmodd +19635
    maandag 21 mei 2018 om 09:39
    Dat maak jij er van. Prima, maar ik zal je dit zeggen: Dat is nog nooit gemeten of vergeleken, het is een aanname die niet evident kan zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 09:54
    Er zijn bepaalde dingen die hoef je niet eens te meten of te vergelijken-:)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 08:50
    Maar de druk is toch beduidend minder.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19635
    maandag 21 mei 2018 om 10:14
    Waarom dan? Ligt dat niet bij elke speler verschillend dan? Een soort van groepsbrede druk?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 15:24
    we moeten als prio maken overnamen bij backs voor.
    kanon gaf 3x een wedstrijd weg door op afstand over te nemen.
    tommie doet dit inmiddels scherper, maar ook niet top
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    zondag 20 mei 2018 om 18:13
    Wat wil je precies zeggen?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:53
    En dan hebben we Meissner nog, niet vergeten, heeft nog een doorlopend contract bij ADO. Voelt een beetje als uit het oog uit het hart.....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 09:06
    Klopt Meissner hebben we ook nog, heb geen idee wat ze daarmee gaan doen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 13:35
    Welkom Hagenees!

    We groeien....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16913
    maandag 21 mei 2018 om 16:30
    Mooi man
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Teleurstellend debuutjaar voor ADO-aankoop: 'Dat is te weinig'