Barça-aankoop van 115 miljoen heeft baat bij groepsapp: Hij komt áltijd te laat

    Barça-aankoop van 115 miljoen heeft baat bij groepsapp: "Hij komt áltijd te laat"

    zondag 20 mei 2018 om 14:44

    De selectie van FC Barcelona heeft een groepsapp die alléén voor spelers is bedoeld. Dat stelt Gerard Piqué, die daarmee vooral een oogje in het zeil wil houden bij Ousmane Dembélé.

    De groep, waarin de technische staf en dus ook hoofdtrainer Ernesto Valverde niet welkom is, wordt volgens Piqué vooral gebruikt om onderling te communiceren over trainingstijden en meetings. "We gebruiken WhatsApp, ja. Valverde zit niet in de groep. Normaal gesproken praten we vooral over trainingstijden", aldus de Barça-verdediger, geciteerd door Marca.

    Piqué zegt met een knipoog dat de groepsapp vooral van levensbelang is voor Dembélé. "Hij komt áltijd te laat, maar dat zijn we inmiddels wel van hem gewend." Dembélé kwam afgelopen zomer voor een basisbedrag van 115 miljoen euro over van Borussia Dortmund. Een onuitwisbare indruk kon hij - mede door blessures - nog niet maken.

    Plaats een reactie

    Senna +6292
    zondag 20 mei 2018 om 14:51
    Dat is het begin van verval als je al accepteerd
    Dat iemand te laat komt in een team
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:53
    Klopt dan mag iedereen laat te komen.
    Vindt ik.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15794
    zondag 20 mei 2018 om 14:54
    En dus structureel. Wat voor een mentaliteit straal je dan uit naar je medespelers? Hij heeft niet eens een vaste basisplaats.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11454
    zondag 20 mei 2018 om 14:57
    "Hij komt áltijd te laat, maar dat zijn we inmiddels wel van hem gewend."

    Daar was ik heel snel klaar mee geweest als trainer..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    zondag 20 mei 2018 om 15:44
    Goede houding, als een van de duurste spelers niet presteren en dan standaard te laat komen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3342
    zondag 20 mei 2018 om 16:19
    Puyol had hem een schop onder z'n hol gegeven.
    Vind ik leuk
    kerel +1824
    zondag 20 mei 2018 om 16:39
    Ze hadden ipv dembele op te halen beter salah kunnen scouten. En dat is makkelijk praten achteraf, maar is de scouting er niet voor om zulke talenten te herkennen? Op de manier hoe het nu gaat kan ik ook wel technisch directeur zijn.. we kopen gewoon degene die goed speelt en veel scoort..
    Vind ik leuk
    Marco S +4145