'Braziliaan kan voor 40 miljoen euro naar Man United en 'ontdekker' Mourinho'

'Braziliaan kan voor 40 miljoen euro naar Man United en 'ontdekker' Mourinho'

Gepubliceerd: zondag 20 mei 2018 om 16:54zo 20-05-2018 om 16:54

Anderson Talisca wordt mogelijk de eerste grote zomeraankoop van Manchester United. In Portugal wordt gemeld dat de Engelse grootmacht veertig miljoen euro heeft geboden op de Besiktas-huurling.

Het Portugese O Jogo schrijft zondag dat José Mourinho groot fan is van Talisca. De twee hebben een geschiedenis, want de huidige manager van United beschouwt zichzelf als de 'ontdekker' van de Braziliaan. Talisca is eigendom van Benfica, maar maakte dit seizoen veel indruk bij Besiktas. Toch wordt de optie tot koop van 21 miljoen euro waarschijnlijk niet gelicht.

Naar verluidt ziet Mourinho nu zijn kans schoon om Talisca naar Manchester United te halen. Hij zou daar veertig miljoen euro voor over hebben. Luis Filipe Vieira, voorzitter van Benfica, zou Talisca inmiddels op de hoogte gesteld van de interesse uit Engeland. Op de achtergrond houden AS Roma en Beijing Guoan de situatie in de gaten. Talisca was dit seizoen goed voor veertien doelpunten in de Süper Lig.

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19115
zondag 20 mei 2018 om 16:59
Dus Besiktas kan hem voor 21 miljoen kopen en dan gaat Mourinho er maar meteen 40 voor geven?

Raar verhaal.

Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:00
Ik dacht precies hetzelfde. Of zou alleen besiktas die optie hebben voor 21 miljoen?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zondag 20 mei 2018 om 17:07
Dan laat je hem toch door Besiktas kopen en meteen laten doorverkopen voor 25-30 miljoen. Leuke winst voor ze.

Misschien omdat Benfica een Portugese club is. Of ze hebben echt geld teveel daar.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3232
maandag 21 mei 2018 om 00:25
Benfica heeft volgensmij best veel geld.
Vind ik leuk
Stom +479
zondag 20 mei 2018 om 17:09
Wellicht staat er een gelimiteerde koopprijs van 21 miljoen in het huurcontract. In dat geval moeten ze hem zeker kopen. Kunnen ze hem direct met 19 miljoen winst doorverkopen aan ManU!
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:59
Heeft met de optie tot koop te maken en dat was voor hij een goed seizoen draaide en is alleen voor de hurende partij geldig
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
Marco S +6555
zondag 20 mei 2018 om 17:06
Geen geld.. koop Kluivert ook aub voor 70
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
zondag 20 mei 2018 om 17:11
Je bedoelt 7 hoop ik ? Anders van de bier afblijven
Vind ik leuk
jaccofct +930
zondag 20 mei 2018 om 17:12
Het bier bedoel je?
Vind ik leuk
Marco S +6555
zondag 20 mei 2018 om 17:12
Voor 7 doe ik het ook..
Vind ik leuk
Shelbourne +5426