Géén bier voor Emmen na promotie: Ik zal onze materiaalman erop aanspreken

    Géén bier voor Emmen na promotie: "Ik zal onze materiaalman erop aanspreken"

    zondag 20 mei 2018 om 17:30

    Door de sensationele 1-3 zege op Sparta debuteert FC Emmen volgend seizoen in de Eredivisie. Dat moet uiteraard gevierd worden met bier, maar dát wordt volgens trainer Dick Lukkien een probleem.

    Op Het Kasteel was de Emmen-selectie verstoken van bier. "Nee, dat is heel slecht. Ik zal onze materiaalman erop aanspreken en we gaan het gelijk regelen", aldus een lachende Lukkien tegen FOX Sports. "We hebben wel bier meegenomen, maar dat staat nog in de spelersbus. En die is momenteel spoorloos."

    De nuchtere Emmen-trainer is blij met de verrassende promotie naar de Eredivisie. Hij wijst vooral naar anderen. "Ik ben trots op iedereen bij de club en met name op mijn spelers. Ik wil benadrukken dat dit een geweldige teamprestatie is", zegt Lukkien. "Het was een seizoen met ups en downs. Dan moet je rustig blijven en dat hebben we gedaan. Ik proefde voor de wedstrijd al het respect voor Emmen. Dat is het grootste compliment wat je kunt krijgen."

    Lees meer over:EredivisieFC Emmen

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19739
    zondag 20 mei 2018 om 17:32
    Ik zag duidelijk Hertog Jan staan in de laadruimte van de bus. Ze zijn nu toch verlost van dat Jupiler.

    Het is ze gegund, als ze het vinden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9595
    zondag 20 mei 2018 om 17:33
    Hertog Jan en Jupiler vallen onder hetzelfde moederbedrijf geloof ik. Haha
    Vind ik leuk
    Dikkop +125
    zondag 20 mei 2018 om 17:34
    Correct
    Vind ik leuk
    Aal +21824
    zondag 20 mei 2018 om 17:58
    Proost Emmen..... volgend jaar geen Nijmegen, Enschede en Spangen voor jullie!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:05
    Zal lastig worden om in de eredivisie te blijven
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 20 mei 2018 om 17:35
    Ja, dat is Inbev. Maar de smaak van Hertog Jan is vele malen beter. (vind ik) En het zit gewoon in 33cl gflesjes ipv die kabouter flesjes van Jupiler die ze wel voor de volle prijs verkopen..
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    zondag 20 mei 2018 om 17:38
    30cl in hertog jan
    En in belgie 33cl in jupiler
    Maar die flesjes zijn in nl niet gebruikelijk
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:39
    Zo is dat Hertog is echt wel veel beter.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    zondag 20 mei 2018 om 18:32
    Hertog Jan is de beste pils die op de nederlandse markt verkrijgbaar is.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:02
    Echt wel, sterker vergeleken met Hertog lijken Bavaria en Amstel eerder slootwater met alcohol. ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    zondag 20 mei 2018 om 21:13
    De Gulpener Chateau Neubourg komt akelig in de buurt van Hertog Jan. De moeite waard om het te proberen. De grote AH winkels hebben deze in de schap liggen. Goedkoop is hij niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:20
    Okay, ik ga eens kijken bij de plaatselijke XL AH. ^.^
    Vind ik leuk
    baboushka +1302
    zondag 20 mei 2018 om 17:45
    Yep totaal andere smaak. Ik ga ook voor de Jan!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:05
    Zuip je dr toch gewoon 2 kratjes van op in plaats van 1 hertog jan
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 20 mei 2018 om 18:09
    Beetje een domme opmerking van een Bierprofessor.

    Buiten dat ik liever Hertog Jan drink dan Jupiler ga ik toch geen 2 kratten Jupiler kopen als ik voor hetzelfde geld 2 kratten Hertog Jan kan kopen?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:11
    Je had het toch over de inhoud. Zuip toch wat je lekker vind. Zo vind ik die Jannetjes niks
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:54
    Biertje hahaha
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    zondag 20 mei 2018 om 18:35
    Alles beter dan grolsch.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    zondag 20 mei 2018 om 21:15
    Grolsch is pils voor daklozen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164450
    zondag 20 mei 2018 om 17:38
    Gin bier???????
    Das toch nie eredivisie waardig dan?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:39
    Waaaaaaaaat, dat is het eerste wat je doet als je die bus uit komt. Die kratjes koud zetten.....
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:07
    En dag van te voren is een must. Anders is ie niet goed op temperatuur
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13367
    zondag 20 mei 2018 om 17:46
    De bus is terecht maar ik zag meer pizza dan bier.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:07
    Een BBQ in de bus is ook lastig he
    Vind ik leuk
    yuuup +9449
    zondag 20 mei 2018 om 17:49
    Een trieste dag voor alle voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:01
    Misschien,maar Sparta verdiende het ook gewoon niet,ze hebben dit seizoen echt slecht gespeeld, Emmen heeft qua accommodatie en begroting niets te zoeken in de Eredivisie ( zou je zeggen)maar dat zei men ook van Excelsior en die draaien nu al een aantal jaren lekker mee,dit is trouwens de 3de keer dat Sparta degradeert,niet stabiel.
    Vind ik leuk
    Schaar +1483
    zondag 20 mei 2018 om 18:08
    Accomodatie valt nog wel mee hoor
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:08
    Volgens mij kan er ruim 8000 man in dat stadion hoor
    Vind ik leuk
    Blueman +925
    zondag 20 mei 2018 om 17:57
    Leuk man! Ze hebben weliswaar niets in de Eredivisie te zoeken, maar dat geldt ook voor Sparta, De Graafschap en Almere City.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:22
    Nou nou nou de JL wordt spannender dan de ED
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    zondag 20 mei 2018 om 18:37
    Ja, hopen dat cambuur promoveert volgend seizoen. Ipv de ouwe meuk Roda,Twente,Sparta...
    Vind ik leuk
    Wurmpie +249
    zondag 20 mei 2018 om 19:02
    Ze kunnen geen eens bier regelen en ze moeten nog zoveel regelen nou dat wordt volgend seizoen nog wat maar veel s6 en gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    maandag 21 mei 2018 om 00:28
    Welkom volgend jaar in Amsterdam !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Géén bier voor Emmen na promotie: "Ik zal onze materiaalman erop aanspreken"