Ajacied 'wil nog een jaar blijven': In principe lijkt het me verstandig

    Ajacied 'wil nog een jaar blijven': "In principe lijkt het me verstandig"

    zondag 20 mei 2018 om 18:14

    Donny van de Beek wil nog minimaal één seizoen in Amsterdam blijven. In tegenstelling tot teamgenoten als Hakim Ziyech en Justin Kluivert is de middenvelder van Ajax niet bezig met een transfer. 

    "Wat het beste is voor mezelf weet je nooit. Maar ik heb in principe gezegd dat ik nog wel een jaar bij Ajax wil blijven", laat Van de Beek zondag aan het Algemeen Dagblad weten

    "Het is natuurlijk pas mijn eerste seizoen in de basis. Ik wil nog graag een prijs winnen bij de club. Al is het in het voetbal ook moeilijk te zeggen van: ik blijf nog zo lang. Maar ik zeg nu: in principe lijkt het me verstandig."

    Met Oranje maakt Van de Beek zich momenteel op voor een aantal oefenduels die in de komende weken op het programma staan. Hij leert bij de nationale ploeg veel van spelers die in het buitenland actief zijn. "Wat ik van ze hoor, is er een groot verschil in het puur spelen om de winst. Dat merk bij Oranje trouwens al waar we toch ook spelen met wat oudere spelers dan ik gewend ben."

    Plaats een reactie

    Aal +20073
    zondag 20 mei 2018 om 18:16
    Goed zo... geef jij maar het goede voorbeeld Donny!
    Vind ik leuk
    Voebtal +2016
    zondag 20 mei 2018 om 18:20
    De enige die je eigenlijk zou kunnen missen itt Kluivert ziyech en de Ligt.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zondag 20 mei 2018 om 18:24
    Kluivert kun je ook missen hoor
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    zondag 20 mei 2018 om 18:26
    Als kiespijn inderdaad net als Ziyech.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:29
    Ben jij ook iemand die hem uitfluit
    Vind ik leuk
    Voebtal +2016
    zondag 20 mei 2018 om 18:55
    Vind hem momenteel nog steeds de beste buitenspeler van ajax.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    maandag 21 mei 2018 om 09:47
    @voebtal, degelijk spelertje..valt niet op omdat hij geen gekke dingen doet. En pikt soms even een goaltje mee. Prima speler voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12930
    zondag 20 mei 2018 om 19:18
    Hij is de uitzondering, want......iedereen wil weg!
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    zondag 20 mei 2018 om 21:04
    Wordt druk, bij jullie ook 9, Platte.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12930
    zondag 20 mei 2018 om 21:27
    KloptJust...ben benieuwd wat er allemaal.voor terugkomt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    zondag 20 mei 2018 om 18:17
    Ach joh, dan vertrek je toch zomer 2019, net nadat het 'niets in Amsterdam' haar 1e lustrum viert?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    zondag 20 mei 2018 om 21:05
    Aanname denk ik.
    Verwacht geen waarheden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    maandag 21 mei 2018 om 09:24
    Ik zou werkelijk iedere VP-Ajaxied wel weer een titel gunnen... behalve de Keyboard warrior van het Fatsoen, Justine H. Had je fuckbuddy een vrije avond, dat je hier weer bent? Wordt de leather bar op de hoek soms verbouwd?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    maandag 21 mei 2018 om 12:06
    Dat gunnen lieg je, en de rest....sorry, weer aannames!
    Is dat je obsessie een beetje, die nichten scene?
    Je komt er steeds op terug!
    Wel leuk dat je weer reageert, papegaai
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gustavo +4736
    zondag 20 mei 2018 om 21:49
    Whoeee! Om te gieren.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:18
    Dat klopt. De huidige trainer van Ajax speelt om niet te verliezen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3056
    zondag 20 mei 2018 om 18:21
    Nog één seizoen bij Ajax lijkt me voor hem beter, maar ik vind het wel een hele talentvolle speler. Komend seizoen zal hij de op het veld een voortrekkers rol moeten vervullen als Ziyech vertrekt. Als dat lukt zie ik hem daarna een mooie transfer maken. Ik zie hem hierna wel naar een club als Dortmund of Schalke gaan, daar zou goed passsn.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8207
    zondag 20 mei 2018 om 18:21
    Minstens 2 jaar Donny. Je staat er net een jaar in..
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:29
    Ik dacht dat het over Kluivertje ging.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:34
    Heerlijk om zoiets te lezen. Het is warm vandaag en met heel veel Ajax nieuws kom ik mijn dag makkelijker door.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1099
    zondag 20 mei 2018 om 18:46
    Je rechterhand zit al aan je pielemuis?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:50
    Heel de dag al.
    Vind ik leuk
    flosw010 +44
    zondag 20 mei 2018 om 18:54
    Geen club wil hem ook hebben. Dan kan je dit wel heel stoer roepen ja!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:59
    2 x dat hij dit meld dus zal ook weg gaan
    Vind ik leuk
    ajaxdev +291
    zondag 20 mei 2018 om 19:15
    Lijkt me heel verstandig want je moet nog heel veel leren. Halve seizoen onder de maat gespeeld. Komend seizoen maar eens flink het gas erop
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 20 mei 2018 om 19:27
    Jezus man, net haar op je lul en nu ook al weer weg over een seizoen..
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:34
    dan kan je nog wel even blijven als je pas weg gaat als je een prijs met ajax gepakt hebt haha
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    zondag 20 mei 2018 om 21:07
    Hilarisch Marco, maar volgens mij is die opmerking nu 745 x geplaatst
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    zondag 20 mei 2018 om 20:09
    Als hij slim is tekent hij voor 5 jaar. Dat type speler zie ik niet snel een mooie club vinden.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:00
    Blijf nog maar 2 jaar aub eerst kampioen worden en dan europanin met ajax.dan maar eens kijken of je het aankan.het is een goede speler,maar moet nog 2seizoenen blijven denk ik
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:48
    Een goede beslissing maar als er een club komt met een beter aanbod (geld) waarmee hij zich financiële beter van word ben ik bang dat hij dan toch er voor kiest.
    En wat betreft J.Kluivert zet die terug naar jong Ajax de rest van contract en kijken of er toch nog clubs zijn die hem willen hebben
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    zondag 20 mei 2018 om 22:12
    Waarom is dat met Kluivert?, zou jij niet voor de rest van je leven financieel onafhankelijk willen zijn. Je zal maar de keuze hebben?
    Ik denk dat ik ook voor het geld zou gaan, Hoef ik niet meer op de staatsloterij te wachten.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 23:01
    Kun beter nog jaren blijven anders gaat het net wonderkind klaasen banken haaaaaaa
    Vind ik leuk