Ajacied 'wil nog een jaar blijven': In principe lijkt het me verstandig

Ajacied 'wil nog een jaar blijven': "In principe lijkt het me verstandig"

Gepubliceerd: zondag 20 mei 2018 om 18:14zo 20-05-2018 om 18:14

Donny van de Beek wil nog minimaal één seizoen in Amsterdam blijven. In tegenstelling tot teamgenoten als Hakim Ziyech en Justin Kluivert is de middenvelder van Ajax niet bezig met een transfer. 

"Wat het beste is voor mezelf weet je nooit. Maar ik heb in principe gezegd dat ik nog wel een jaar bij Ajax wil blijven", laat Van de Beek zondag aan het Algemeen Dagblad weten

"Het is natuurlijk pas mijn eerste seizoen in de basis. Ik wil nog graag een prijs winnen bij de club. Al is het in het voetbal ook moeilijk te zeggen van: ik blijf nog zo lang. Maar ik zeg nu: in principe lijkt het me verstandig."

Met Oranje maakt Van de Beek zich momenteel op voor een aantal oefenduels die in de komende weken op het programma staan. Hij leert bij de nationale ploeg veel van spelers die in het buitenland actief zijn. "Wat ik van ze hoor, is er een groot verschil in het puur spelen om de winst. Dat merk bij Oranje trouwens al waar we toch ook spelen met wat oudere spelers dan ik gewend ben."

Plaats een reactie

Aal +22896
zondag 20 mei 2018 om 18:16
Goed zo... geef jij maar het goede voorbeeld Donny!
Vind ik leuk
Voebtal +7512
zondag 20 mei 2018 om 18:20
De enige die je eigenlijk zou kunnen missen itt Kluivert ziyech en de Ligt.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 18:24
Kluivert kun je ook missen hoor
Vind ik leuk
Aal +22896
zondag 20 mei 2018 om 18:26
Als kiespijn inderdaad net als Ziyech.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 20:29
Ben jij ook iemand die hem uitfluit
Vind ik leuk
Voebtal +7512
zondag 20 mei 2018 om 18:55
Vind hem momenteel nog steeds de beste buitenspeler van ajax.
Vind ik leuk
Breezer4u +1834
maandag 21 mei 2018 om 09:47
@voebtal, degelijk spelertje..valt niet op omdat hij geen gekke dingen doet. En pikt soms even een goaltje mee. Prima speler voor Ajax.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
zondag 20 mei 2018 om 19:18
Hij is de uitzondering, want......iedereen wil weg!
Vind ik leuk
Blindsy +15888
zondag 20 mei 2018 om 18:17
Ach joh, dan vertrek je toch zomer 2019, net nadat het 'niets in Amsterdam' haar 1e lustrum viert?
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 18:17]
Vind ik leuk
Shelbourne +5417
zondag 20 mei 2018 om 18:21
Nog één seizoen bij Ajax lijkt me voor hem beter, maar ik vind het wel een hele talentvolle speler. Komend seizoen zal hij de op het veld een voortrekkers rol moeten vervullen als Ziyech vertrekt. Als dat lukt zie ik hem daarna een mooie transfer maken. Ik zie hem hierna wel naar een club als Dortmund of Schalke gaan, daar zou goed passsn.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zondag 20 mei 2018 om 18:21
Minstens 2 jaar Donny. Je staat er net een jaar in..
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 20 mei 2018 om 18:29
Ik dacht dat het over Kluivertje ging.
Vind ik leuk
flosw010 +71
zondag 20 mei 2018 om 18:54
Geen club wil hem ook hebben. Dan kan je dit wel heel stoer roepen ja!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
zondag 20 mei 2018 om 18:59
2 x dat hij dit meld dus zal ook weg gaan
Vind ik leuk
ajaxdev +550
zondag 20 mei 2018 om 19:15
Lijkt me heel verstandig want je moet nog heel veel leren. Halve seizoen onder de maat gespeeld. Komend seizoen maar eens flink het gas erop
Vind ik leuk
Marco S +6554
zondag 20 mei 2018 om 19:27
Jezus man, net haar op je lul en nu ook al weer weg over een seizoen..
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 19:34
dan kan je nog wel even blijven als je pas weg gaat als je een prijs met ajax gepakt hebt haha
Vind ik leuk
Cookee +11835
zondag 20 mei 2018 om 20:09
Als hij slim is tekent hij voor 5 jaar. Dat type speler zie ik niet snel een mooie club vinden.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 21:00
Blijf nog maar 2 jaar aub eerst kampioen worden en dan europanin met ajax.dan maar eens kijken of je het aankan.het is een goede speler,maar moet nog 2seizoenen blijven denk ik
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 21:48
Een goede beslissing maar als er een club komt met een beter aanbod (geld) waarmee hij zich financiële beter van word ben ik bang dat hij dan toch er voor kiest.
En wat betreft J.Kluivert zet die terug naar jong Ajax de rest van contract en kijken of er toch nog clubs zijn die hem willen hebben
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 23:01
Kun beter nog jaren blijven anders gaat het net wonderkind klaasen banken haaaaaaa
Vind ik leuk