Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': Aan spelers komen gaat te ver

    Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': "Aan spelers komen gaat te ver"

    zondag 20 mei 2018 om 19:46

    Sparta-middenvelder Stijn Spierings heeft geen goed woord over voor de supporters die na degradatie het veld van Het Kasteel betraden. Een kleine groep viel de spelers aan.

    "Iedereen is teleurgesteld, de supporters ook. Dat kan ik goed begrijpen", aldus Spierings bij FOX Sports. "Ik vind het alleen jammer dat de supporters dan het veld op moeten komen en de spelers moeten aanraken. Dat is niet gepast. Ontevreden zijn kan, maar aan spelers komen gaat een stap te ver."

    Sander Fischer heeft na afloop een schuldgevoel over de wanprestatie tegen FC Emmen. "We staan hier met het schaamrood op de kaken. Het is onvoldoende geweest met zijn allen. Het doet heel veel pijn als je hier zo'n rondje loopt. Dan sta je met kippenvel op je armen. De verslagenheid is groot. Als je mensen op de tribune ziet die altijd achter ons hebben gestaan, dan doet het heel erg pijn om ze zo teleur te stellen."

    Plaats een reactie

    Butsbal +13420
    zondag 20 mei 2018 om 19:52
    Flikker toch op. Als ze nou geslagen hadden...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:56
    Dat van Bas Dost was een ander verhaal
    Vind ik leuk
    Luiehond +1882
    zondag 20 mei 2018 om 19:56
    Je moet gewoon niet het veld op! Maar moet toegeven dat wat bij de graafschap gebeurde wel mooi vind! Gewoon om het te vieren! Zie je in engeland ook vaak.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:21
    Feest!
    Vind ik leuk
    13 +10551
    maandag 21 mei 2018 om 07:38
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    Morris +21912
    zondag 20 mei 2018 om 19:57
    bijzondere normen en waarden houd jij erop na
    Vind ik leuk
    Butsbal +13420
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Wordt gewoon overdreven gebracht hier. Wat is er nou gebeurd dan ? Paar schreeuwers op t veld. Nou zeg wat erg.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    Morris +21912
    zondag 20 mei 2018 om 20:24
    volgens mij horen ze gewoon niet op het veld te komen.. laat staan verbaal agressief te zijn.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5044
    zondag 20 mei 2018 om 21:37
    Helemaal met je eens.. Als psv-supporters doen ze hier niets anders dan schreeuwen op VP
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:25
    Bij Ziyech is het belachelijk en tokkies, bij Sparta kan het wel?
    Vind ik leuk
    Sazzz +11211
    maandag 21 mei 2018 om 09:02
    Het is in beide gevallen belachelijk, maar in het geval Sparta iets beter te begrijpen. Die lui zijn net gedegradeerd en dus diep, diep teleur gesteld.
    Vind ik leuk
    Tweey +1922
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Dom, dommer, domst. Tokkies zonder normen en waarden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:18
    Vreemd bij Ziyech was het een supporter en daar zei je heel wat anders...

    Vreemde vogel ben je
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:35
    Ach ja. Esteban kan iemand ook nog wel goed herinneren , die supporter heeft nog pijn denk ik . Veld moet je gewoon niet opkomen, benadeeld alleen de club en jezelf . Ook al is het erg teleurstellend
    Vind ik leuk
    Pukstra +850
    zondag 20 mei 2018 om 22:45
    Maakt geen reet uit. Je moet gewoon niet het veld oplopen. Zegt genoeg over dit soort mensen met lage voorhoofden die niet met hun emoties kunnen omgaan. Het veld op lopen om verhaal te halen... kom op zeg .. en dan??
    Vind ik leuk
    normaal72 +489
    maandag 21 mei 2018 om 09:34
    Punt 1 je hebt niks op het veld te zoeken
    Punt 2 blijf met je poten van een ander af
    Punt 3 gedraag je gewoon normaal ondanks verlies het is maar voetbal .....
    Vind ik leuk
    Butsbal +13420
    maandag 21 mei 2018 om 11:24
    Punt 1, wie moet er dan voetballen ?
    Punt 2, hoe geef je elkaar een hand na de wedstrijd ?
    Punt 3, wat is normaal tegenwoordig ?
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +161
    zondag 20 mei 2018 om 19:53
    Super!!!
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zondag 20 mei 2018 om 19:54
    Jammer voor je club maar laat je handen thuis, zo triest dit van de supporters
    Vind ik leuk
    Ehv-er +588
    zondag 20 mei 2018 om 19:55
    Stadionverbod voor deze stoere in groepsverband heren!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:57
    Stijn heeft gelijk je stormt niet zomaar het veld op. Er zijn duidelijke regels over het betreden van het veld. De regel van het niet betreden van een veld is niet voor niets bedacht en als supporter heb je zelf aan de huisregels te houden.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    zondag 20 mei 2018 om 20:00
    Actie valt niet goed te praten, van spelers blijf je af. Ging over een groep van 50 tot 100 man die ook gecorrigeerd werden door de rest wat alleen maar goed is. Wat bier en drugs plus emotie doet al gauw geen goeds. We waren gewoon te slecht dit hele seizoen. Kop omhoog, jeugd de kans geven en paar ervaren krachten erbij. Fraser en van Stee gaan denk ik echt wat goeds neerzetten.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3088
    zondag 20 mei 2018 om 20:01
    "Een kleine groep veel de spelers aan" Typfoutje of een Brabander aan het werk bij Vp?
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1982
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Typfoutje --->Typefoutje.
    Ben jij Brabander? Nee!!
    Zegt weer genoeg omhoog gevallen neus.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:05
    Op ruime dat hele zooitje onder maatse voetballers .
    Ze krijgen genoeg steun van de suportes en dan dit zo terug geven nee dat kan niet schandalig weg er mee .het bestuur moet op stappen weg er mee .
    Waneer treden de sponsors op het is ook jullie geld waar mee geknoeid wordt .
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:13
    Stadion verbod voor deze zogenaamde supporters
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:18
    Gewoon levenslang stadionverbod
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:26
    Wat een kneuzen. En dan als je van het veld af wordt gestuurd je middelvinger opsteken naar supporters die hun teleurstelling op een normale manier uiten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 20 mei 2018 om 20:28
    Dat verwacht je niet van Sparta dit. Maar in de gekte die er heerst verbaasd het mij ook niks.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:30
    En dat om een potje voetbal. Zie ook mensen huilen. Dat zou ik echt nooit doen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    Fred1975 +453
    zondag 20 mei 2018 om 20:37
    Sander Fischer wilde vorig jaar weg bij Go Ahead, aangezien hij zich te goed voor de Eerstedivisie vindt. En meneer degradeert gewoon weer! Sander, je bent de zwakste schakel!
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    zondag 20 mei 2018 om 20:54
    gewoon schandalige prestatie van Advocaat....heeft met nieuwjaar een heel leger spelers mogen halen en doet het nog slechter dan pastoor.....en wat hebben we geleerd ondertussen in Rotterdams ???
    Vind ik leuk
    Sazzz +11211
    maandag 21 mei 2018 om 09:05
    Dat ze fatsoenlijke spelers moeten halen?
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:01
    Echt fatsoenlijke spelers kosten met nieuwjaar veeeeeel geld en hetgene je over het algemeen anders met nieuwjaar kan binnen halen zijn afdankertjes van anderen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:59
    Henk Fraser van Vitesse naar Jupiler League, het kan bergafwaarts gaan met je carriere
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:10
    Ik heb een heerlijke middag gehad op het kasteel!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:29
    Groot gelijk supporters we zijn slap begonnen als ik dat maar hoor

    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:29
    Zie hier de ware aard van een Spartaan.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:20
    Elke club heeft dit soort gasten. Wij bij psv ook net zo goed. Van spelers hoor je af te blijven, maar na dit var gebeuren had ik begrip voor een aanval op higler en blom! Wat een amateuristisch gebeuren! Dat moet dan de fifa gaan trainen en de rest leren over de var!🙈🙈
    Vind ik leuk
    Ron777 +38
    maandag 21 mei 2018 om 17:00
    Ze moeten het bestuur maar eens gaan vernieuwen zijn allemaal boven de 60 jaar en voetbal veranderd dus moet een bestuur ook met zijn tijd mee dus daar moet je verhaal gaan halen en niet bij de spelers die zijn gehaald met toestemmingang van het bestuur
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': "Aan spelers komen gaat te ver"