Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': Aan spelers komen gaat te ver

    Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': "Aan spelers komen gaat te ver"

    zondag 20 mei 2018 om 19:46

    Sparta-middenvelder Stijn Spierings heeft geen goed woord over voor de supporters die na degradatie het veld van Het Kasteel betraden. Een kleine groep viel de spelers aan.

    "Iedereen is teleurgesteld, de supporters ook. Dat kan ik goed begrijpen", aldus Spierings bij FOX Sports. "Ik vind het alleen jammer dat de supporters dan het veld op moeten komen en de spelers moeten aanraken. Dat is niet gepast. Ontevreden zijn kan, maar aan spelers komen gaat een stap te ver."

    Sander Fischer heeft na afloop een schuldgevoel over de wanprestatie tegen FC Emmen. "We staan hier met het schaamrood op de kaken. Het is onvoldoende geweest met zijn allen. Het doet heel veel pijn als je hier zo'n rondje loopt. Dan sta je met kippenvel op je armen. De verslagenheid is groot. Als je mensen op de tribune ziet die altijd achter ons hebben gestaan, dan doet het heel erg pijn om ze zo teleur te stellen."

    Plaats een reactie

    Butsbal +11610
    zondag 20 mei 2018 om 19:52
    Flikker toch op. Als ze nou geslagen hadden...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:56
    Dat van Bas Dost was een ander verhaal
    Vind ik leuk
    Luiehond +1154
    zondag 20 mei 2018 om 19:56
    Je moet gewoon niet het veld op! Maar moet toegeven dat wat bij de graafschap gebeurde wel mooi vind! Gewoon om het te vieren! Zie je in engeland ook vaak.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:21
    Feest!
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 21 mei 2018 om 07:38
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    Morris +19974
    zondag 20 mei 2018 om 19:57
    bijzondere normen en waarden houd jij erop na
    Vind ik leuk
    Butsbal +11610
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Wordt gewoon overdreven gebracht hier. Wat is er nou gebeurd dan ? Paar schreeuwers op t veld. Nou zeg wat erg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Morris +19974
    zondag 20 mei 2018 om 20:24
    volgens mij horen ze gewoon niet op het veld te komen.. laat staan verbaal agressief te zijn.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    zondag 20 mei 2018 om 21:37
    Helemaal met je eens.. Als psv-supporters doen ze hier niets anders dan schreeuwen op VP
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:25
    Bij Ziyech is het belachelijk en tokkies, bij Sparta kan het wel?
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    maandag 21 mei 2018 om 09:02
    Het is in beide gevallen belachelijk, maar in het geval Sparta iets beter te begrijpen. Die lui zijn net gedegradeerd en dus diep, diep teleur gesteld.
    Vind ik leuk
    Tweey +1136
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Dom, dommer, domst. Tokkies zonder normen en waarden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:18
    Vreemd bij Ziyech was het een supporter en daar zei je heel wat anders...

    Vreemde vogel ben je
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:35
    Ach ja. Esteban kan iemand ook nog wel goed herinneren , die supporter heeft nog pijn denk ik . Veld moet je gewoon niet opkomen, benadeeld alleen de club en jezelf . Ook al is het erg teleurstellend
    Vind ik leuk
    Pukstra +817
    zondag 20 mei 2018 om 22:45
    Maakt geen reet uit. Je moet gewoon niet het veld oplopen. Zegt genoeg over dit soort mensen met lage voorhoofden die niet met hun emoties kunnen omgaan. Het veld op lopen om verhaal te halen... kom op zeg .. en dan??
    Vind ik leuk
    normaal72 +509
    maandag 21 mei 2018 om 09:34
    Punt 1 je hebt niks op het veld te zoeken
    Punt 2 blijf met je poten van een ander af
    Punt 3 gedraag je gewoon normaal ondanks verlies het is maar voetbal .....
    Vind ik leuk
    Butsbal +11610
    maandag 21 mei 2018 om 11:24
    Punt 1, wie moet er dan voetballen ?
    Punt 2, hoe geef je elkaar een hand na de wedstrijd ?
    Punt 3, wat is normaal tegenwoordig ?
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +155
    zondag 20 mei 2018 om 19:53
    Super!!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:54
    Kom er maar weer in Arnepse trollen......
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 20:03
    Aldus een trol die de ander verwijt wat hij zelf niet laten kan
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:10
    Rot toch op man, al die vitesse trollen, het is gewoon niet leuk meer. Maar Dicky jij bent goed in het doen dat je neus bloed
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 20:22
    Maar de trollen van andere clubs zie jij niet? Volgens mij doe jij of je neus bloed.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:33
    Tuurlijk zie ik die, maar van vitesse zijn het er wel heel erg veel. Het ergste is dat ze het zo slim doen dat je er gewoon een ban van krijgt.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 20:57
    Wat een ongelooflijke bullshit. Van jouw favoriete clubje zijn er veel meer. NEC heeft minimaal net zoveel trollen als Vitesse dus wat lul je nou?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:15
    Heb je em ook door?
    nu de rest nog...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:15
    Jij heult alleen maar met die mafkezen mee, stille genieter.
    eigenlijk ben jij het ergste soort.

    Kijk jij alle berichten maar na waar ik een zgn. 2e account heb,
    en graaf (dat hoef jij niet eens dat weet je al) maar eens in je eigen
    klootjesvolk.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 20:21
    Nee loser jij bent wederom aan het trollen. Dit topic gaat over Sparta, er is niemand van Vitesse die reageert en toch daag jij uit. Je kunt de schuld bij een ander neerleggen. Maar het is duidelijk dat jij weer begint.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:43
    Ach, ik vind het wel kicken, deze trollen eens een stapje voor te zijn...
    Er worden zelfs accountnamen overgenomen van mensen, en uit hun naam
    goorlapperij verkondigd, terwijl de echte 'prikker' van geen kwaad bewust is.


    Doe ik het eens onder een ander nieuwtje buiten NEC, is Dicky boos.
    get a life.

    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 20:58
    Get a life. Precies de woorden die bij jou van toepassing zijn. Hou je eens met andere zaken bezig dan het uitdagen van Vitesse supporters.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:57
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/816426/-heel-veel-bacootjes-na-ongekende-stunt-fc-emmen-e-n-groot-gekkenhuis-.html

    1 van Glibberaaltje, en zo zijn er meer, eens is de maat vol, en pleur ik er
    'kom er maar in Arneppers'neer, no sweat.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 21:01
    Dat gaat over en weer. Bij het topic over Utrecht-Vitesse stond jij ook gewoon weer uit te dagen. Vandaar, verwijt een ander niet wat je zelf niet laten kan.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:20
    Ik schrijf wat ik vind, gaat jou geen reet aan.
    af en toe een sneertje terug, 80-20%, ik heb nog heel wat te gaan om
    jullie ratten weerwoord te geven, bevalt prima.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 22:10
    De rat ben jij. Jij daagt uit rat. Je schrijft op een forum dat iedereen kan lezen. Dan kan iedereen dat lezen en daar een mening over hebben. Niks sneertje terug rat. Jij bent één van de aanstichters.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 07:46
    hou vooral je geel-zwarte oogkleppen op, bevalt mij prima.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 09:28
    Oogkleppen, weer iets dat vooral bij jou van toepassing is. Jij provoceert maar kan dat zelf niet eens inzien.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:32
    Wat je zegt dat ben jezelf....
    beetje in kleutertijd blijven hangen?

    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 09:59
    Weer iets dat bij jou van toepassing is. Jij gedraagt je heel kinderachtig. Jij bent geen haar beter dan Aal , Herr Flick, de glasbak, Fristi brug enz enz. Groot verschil is dan wel weer dat zij niet trollen met het excuus dat andere dat ook doen. Jij gedraagt je gewoon als een jaloers puber meisje dat loopt te stoken omdat het knappere buurmeisje populairder is en betere cijfers op school haalt.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:13
    Mensen, nou ja, mensen die zelfs accounts overnemen en zich als iemand anders voordoen krijgen van mij lik op stuk, jij kan alles mooi verdraaien, hebben jullie patent op.
    Komt er een reactie die NEC gerelateerd is, terwijl het onderwerp daar niet over gaat, en het verwende kreng, lees buurmeisje die alles in haar schoot geworpen krijgt, weer loopt te trollen, doe ik met liefde en plezier een schepje bovenop.
    En die betere cijfers op school kwam door het afzuigen van de leraar.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 10:20
    Ja dat jij goed kan zuigen is duidelijk kneus. Kijk naar jezelf in plaats van naar andere te wijzen. Jij bent fout, jij daagt uit hier, en jij probeert het te verdraaien. Nijmegen schaamt zich voor jaloerse krengetjes als jij.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:36
    Het is goed Dicky, doe maar lekker schelden als je er niet meer uit komt komen.
    zelfs 'identiteitsfraude' is dat Arnepse huichelclubje niet vreemd.

    Dan daag ik maar uit, maar wel met een reden, ik reageer op trollen die in elk nieuwtje
    bovenaan staan om mijn club te bashen.
    Eerlijkheid duurt het langst.

    De uitdagers zitten vanaf dag 1 dat ik hier zit in jouw hoekje.
    Alleen draai jij je kop daar voor om, maar dat komt door jouw Narcistische Velpse trekje, eng, blijken er toch 2 in Velp te zitten...
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 10:47
    Arnepse. Leer gewoon Nederlands bl. In discussies met jou win ik het altijd. Zodra mensen intelligenter zijn dan een visstick winnen ze de discussie al van jou. Sufferd jij bent één van de raddraaiers hier die voor de ongezellige sfeer zorgen op VP. Vervolgens probeer je de schuld dan ook nog eens bij een ander te leggen. Dan ben je niet alleen achterlijk, jaloers, provocerend maar ook nog eens achterbaks.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:04
    Ik ken Arnhemmers en ik heb Arneppers leren kennen,
    Die Arnhemmer mag jij nog niet bij in de schaduw staan.
    Ik probeer de schuld niet bij een ander te leggen, die staat zwart op wit, valt niet aan te tornen,
    Maar nogmaals, zet je zwart-gele oogkleppen af, de arrogantie en narcisme komen mij een beetje huiverig over, doet me denken aan de jaren 40-45.
    p.s, discussie winnen, doe ik niet aan mee, zodra jij begint te schelden heb ik al gewonnen.

    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 11:23
    Stumpert, jij bent al begonnen met schelden in jouw eerste bericht. Dat is ook het bericht waarin jij weer begint met provoceren waardoor we nu überhaupt een discussie hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:06
    Arnepse trollen?
    haha, eerder naamsverbastering dan schelden.
    Iemand amoebe, kneus of iemand zeggen dat 'hij zijn smoel moet houden'
    vind ik wel een graadje erger, ik kan uit 'Nichtmegen' of 'Schijtmegen' komen,
    vind ik niet erg, je moet tegen een stootje kunnen, nietwaar?
    Maar jij bent nog steeds verbolgen om mijn 1e reactie, gewoon gras voor de voeten wegmaaien heet dat, is daar een stukje provocatie bij? mooi, 2 vliegen in een klap.
    men kan tig keer provoceren naar N&N, een leuk trolletje terug wordt door jouw wel heel serieus genomen, terwijl jouw geel-zwarte "broeders' door blijven zagen.

    Dat zie jij niet, of ik denk het wel, er ontgaat jou niks, behalve als er een gast met tig-accounts blijft hakken.

    Reageer ik daar gevat op in een nieuw bericht, dan komt Dicky übermensch reageren,

    Ach, jij mag een discussie winnen, gaat het mij niet om, het gaat om eerlijkheid, jij heult met alles en iedereen mee, en als iemand jou repliek geeft die je niet aanstaat, komt de ware Dicky boven, blijf jij maar lekker in je holletje zitten, ondanks Arneps gepeupel lacht deze jongen nog altijd, zou jij ook eens moeten doen....


    (discussie gesloten, geen antwoord meer op Narcistisch hersendiarree)
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 12:12
    Je kan wel blijven reageren en zeggen dat wat jij doet anders is dan wat een Aal doet. Maar dat is gewoon gelul. Jij bent gewoon een jaloers, gefrustreerd kneusje. Neem een voorbeeld aan Robertus. Een man waar NEC en Nijmegen trots op kunnen zijn. Jij bent afval waar Nijmegen en NEC zich het liefst distantiëren. Een triest figuur dat meer met Vitesse bezig is dan zijn eigen club.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:33
    Die laatste regel is wel lachen, heb jij het nu werkelijk niet door?
    Een gast die met tig accounts reageert op Robertus en zijn vuilspuierij botviert op hem.
    Maar jij draait je kop er voor om, hypocriet die je bent, jij gooit alleen meer olie op het vuur,
    terwijl ik het zat voor Robert of Nijmegenaar opnam, zat jij je te verkneukelen, ben jij nu werkelijk zo achterbaks?

    p.s, Nijmegen hoeft niet trots te zijn op mij, verre van, met gluiperigheid bereik ik niks, maar als iemand aan mijn cluppie komt, of van Robertus of Nijmegenaar die krijgt reactie, maar jij wil niet inzien dat er een gast uit jullie contreien de boel werkelijk loopt te traineren,

    zelfs nieuwe accounts als Bulldog 024-Noviom4gus, Janusdropzak zijn hem niet vreemd, maar daar lees jij gewillig overheen, Jij bent Arnhem en Vitesse wel waard, want daar zitten de klaplopers.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 12:58
    Jij bent net zo triest als die gast die Robertus lastig valt. Dat zie jij zelf niet in. Maar jouw gedrag is niet anders.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:19
    Wat jij zegt, maar jij zal hem niet terechtwijzen, zou ik wel doen.
    Mijn gedrag is niet tig-accounts om na te trappen naar club of prikker die met zijn poten omhoog ligt, jij geniet er alleen maar van, doortrapt als de neten, want jij weet ook dat alles wat niks met NEC te maken heeft, deze gast blijft stoken.
    Geel-zwarte brilletje afzetten, minder schelden en je ogen de kost geven, helpt een hoop.
    Maar daar lees jij met liefde en plezier overheen, om anderen (ik) de zwarte piet te geven.
    Maakt niet uit, door gedegen opvoeding en er wat mee gedaan hebbende, heb ik een neus voor gasten zoals jij waar ik heel ver vandaan moet blijven, enge mensen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    maandag 21 mei 2018 om 13:31
    Lul maar lekker door Aal van Nijmegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:19
    Aal wil jouw kont
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:22
    Z i e l e p o o t
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:16
    Jouw kont is te koop
    Vind ik leuk
    elijah +1249
    zondag 20 mei 2018 om 19:54
    Jammer voor je club maar laat je handen thuis, zo triest dit van de supporters
    Vind ik leuk
    Ehv-er +327
    zondag 20 mei 2018 om 19:55
    Stadionverbod voor deze stoere in groepsverband heren!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:57
    Stijn heeft gelijk je stormt niet zomaar het veld op. Er zijn duidelijke regels over het betreden van het veld. De regel van het niet betreden van een veld is niet voor niets bedacht en als supporter heb je zelf aan de huisregels te houden.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +944
    zondag 20 mei 2018 om 20:00
    Actie valt niet goed te praten, van spelers blijf je af. Ging over een groep van 50 tot 100 man die ook gecorrigeerd werden door de rest wat alleen maar goed is. Wat bier en drugs plus emotie doet al gauw geen goeds. We waren gewoon te slecht dit hele seizoen. Kop omhoog, jeugd de kans geven en paar ervaren krachten erbij. Fraser en van Stee gaan denk ik echt wat goeds neerzetten.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    zondag 20 mei 2018 om 20:01
    "Een kleine groep veel de spelers aan" Typfoutje of een Brabander aan het werk bij Vp?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +958
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Typfoutje --->Typefoutje.
    Ben jij Brabander? Nee!!
    Zegt weer genoeg omhoog gevallen neus.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:05
    Op ruime dat hele zooitje onder maatse voetballers .
    Ze krijgen genoeg steun van de suportes en dan dit zo terug geven nee dat kan niet schandalig weg er mee .het bestuur moet op stappen weg er mee .
    Waneer treden de sponsors op het is ook jullie geld waar mee geknoeid wordt .
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:13
    Stadion verbod voor deze zogenaamde supporters
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:18
    Gewoon levenslang stadionverbod
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:26
    Wat een kneuzen. En dan als je van het veld af wordt gestuurd je middelvinger opsteken naar supporters die hun teleurstelling op een normale manier uiten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78302
    zondag 20 mei 2018 om 20:28
    Dat verwacht je niet van Sparta dit. Maar in de gekte die er heerst verbaasd het mij ook niks.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:30
    En dat om een potje voetbal. Zie ook mensen huilen. Dat zou ik echt nooit doen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fred1975 +433
    zondag 20 mei 2018 om 20:37
    Sander Fischer wilde vorig jaar weg bij Go Ahead, aangezien hij zich te goed voor de Eerstedivisie vindt. En meneer degradeert gewoon weer! Sander, je bent de zwakste schakel!
    Vind ik leuk
    glenn +1051
    zondag 20 mei 2018 om 20:54
    gewoon schandalige prestatie van Advocaat....heeft met nieuwjaar een heel leger spelers mogen halen en doet het nog slechter dan pastoor.....en wat hebben we geleerd ondertussen in Rotterdams ???
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    maandag 21 mei 2018 om 09:05
    Dat ze fatsoenlijke spelers moeten halen?
    Vind ik leuk
    glenn +1051
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:01
    Echt fatsoenlijke spelers kosten met nieuwjaar veeeeeel geld en hetgene je over het algemeen anders met nieuwjaar kan binnen halen zijn afdankertjes van anderen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:59
    Henk Fraser van Vitesse naar Jupiler League, het kan bergafwaarts gaan met je carriere
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:10
    Ik heb een heerlijke middag gehad op het kasteel!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:29
    Groot gelijk supporters we zijn slap begonnen als ik dat maar hoor

    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:46
    Bedenk dat dan eerder,slappe hap.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:29
    Zie hier de ware aard van een Spartaan.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:20
    Elke club heeft dit soort gasten. Wij bij psv ook net zo goed. Van spelers hoor je af te blijven, maar na dit var gebeuren had ik begrip voor een aanval op higler en blom! Wat een amateuristisch gebeuren! Dat moet dan de fifa gaan trainen en de rest leren over de var!🙈🙈
    Vind ik leuk
    Ron777 +7
    maandag 21 mei 2018 om 17:00
    Ze moeten het bestuur maar eens gaan vernieuwen zijn allemaal boven de 60 jaar en voetbal veranderd dus moet een bestuur ook met zijn tijd mee dus daar moet je verhaal gaan halen en niet bij de spelers die zijn gehaald met toestemmingang van het bestuur
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Actie van woedende Sparta-fans 'niet gepast': "Aan spelers komen gaat te ver"