Graafschap-preses teleurgesteld in fans: Ongedisciplineerd en tegen de afspraak

    Graafschap-preses teleurgesteld in fans: "Ongedisciplineerd en tegen de afspraak"

    zondag 20 mei 2018 om 21:25

    Martin Mos, voorzitter van De Graafschap, is teleurgesteld in de supporters van zijn club. Na de gewonnen wedstrijd tegen Almere City FC was er een pitch invasion op De Vijverberg.

    Mos is daar boos over. "Ik vind dat ongedisciplineerd en tegen de afspraak in. Heel erg jammer", laat de voorzitter weten aan Omroep Gelderland. Vooraf was afgesproken dat de fans niet meteen het veld zouden bestormen. "Ik had de hoop dat ze zich daaraan zouden houden, want we wilden Almere een normale aftocht geven. En dan gebeurt dat niet. Ik vind dat heel erg jammer. Ze moeten ook een keer nadenken."

    Veel woorden wil Mos er verder niet aan vuilmaken. "Het gaat nu om De Graafschap en het feit dat we gepromoveerd zijn. Dat is verdomd belangrijk voor de club, want het scheelt gewoon een miljoen euro. En ik denk dat we beter af zijn in de Eredivisie", zegt hij. Eigenlijk geloofde Mos zondagmiddag niet meer in promotie. "Ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven. Ik vond Almere veel beter dan De Graafschap. We hebben gewoon gemazzeld."

    Plaats een reactie

    Foebele +46399
    zondag 20 mei 2018 om 21:29
    Man, dat is toch gewoon mooi joh!
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zondag 20 mei 2018 om 22:46
    Ja echt he. Alleen in Nederland is dit uit den boze. Niks mag meer hier. Laten we emigreren naar België.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10383
    zondag 20 mei 2018 om 22:51
    Veel plezier daar, wanneer ga je?
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zondag 20 mei 2018 om 22:55
    Als jij er klaar voor bent.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10383
    maandag 21 mei 2018 om 00:08
    Ik zou maar vast gaan pakken dan (-:
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    zondag 20 mei 2018 om 22:59
    Nou als ik ga emigreren dan toch echt eerder in de richting van Australie ofzo, als je dan toch weg gaat dan tenminste ver weg! ;-)
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zondag 20 mei 2018 om 23:01
    Ja, maar je moet te ver bij je ouders vandaan wonen. Zolang ze leven moet je bij ze in de buurt blijven, zodat je snel naar ze toe kunt als hen iets overkomt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    zondag 20 mei 2018 om 23:24
    De meeste Amsterdammers emigreren toch naar Almere?
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    maandag 21 mei 2018 om 09:40
    Almere, Purmerend, Lelystad, Hoorn.
    Vind ik leuk
    Farmer +8970
    zondag 20 mei 2018 om 22:51
    Precies, dat gefuck altijd van die kutbureaucraten.. Nee, het is puur commercieel: Die wille ngraag dat journalisten dan het veld overgaan voor een interviewtje waar misschien nog even 10 extra kijkertjes mee te scoren zijn... Kom op zeg; Dit zijn toch altijd schítterende beelden?

    Ze lopen het hier helemaal kapot te maken zo. Vooral een club als de Graafschap. Ja, een'Pitch Invasion' is precies wat er daar bij hoort bij een promotie.. Voetbal is van he Volk en de Graafschap beeld dat altijd mooi uit.

    Als deze zgn voorzitter het daar niet mee eens is, dan moeten ze bij de Graafschap misschien eens op zoek naar een betere voorzitter.
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zondag 20 mei 2018 om 22:56
    Het is geen pitch invasion, maar veldbestorming. Spreek je moerstaal.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:04
    Hij is niet tegen de vekdbestorming. Maar wil Almere eerst goed laten wegkomen, ook wel netjes.
    Vind ik leuk
    Farmer +8970
    maandag 21 mei 2018 om 01:30
    Mwoah... die éne enkele graplul die toch weer media-aandacht krijgt... tov die honderden(duizenden) Graafschap-fans die netjes naar de meegereisde Almere-aanhang applaudisseren. hmm, tja.. beetje apart. Snap de gedachte, met oog op eerdere 'misverstanden'... maar t ging toch prima?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:23
    Martin is een goeie gast en roept dit ook maar om de knvb te pleasen
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:30
    Kom er maar in.....geintje.
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    zondag 20 mei 2018 om 21:30
    Dus Henk kan zijn biezen pakken.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    zondag 20 mei 2018 om 21:30
    Op de manier hoe het nu gebeurde is een pitchinvasion het mooiste wat er is. Lekker met de spelers op het veld feest vieren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zondag 20 mei 2018 om 22:47
    Wat is in godsnaam een pitch invasion? Nu moeten wij dit woord massaal zeker overnemen??

    Ik zeg liever: "veldbestorming". Dat dekt de lading.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    zondag 20 mei 2018 om 22:53
    Wat jij wil. Dan zal ik het vanaf nu veldbestorming noemen.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +472
    zondag 20 mei 2018 om 23:26
    Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het veld heeft bestormd. Er zijn ook veldbetreders geweest. Die krijgen nu niet de aandacht die ze verdienen. Graag differentiëren! *Cynism off*
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    maandag 21 mei 2018 om 09:41
    Hahah differentiëren. Onderwijsman!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 23:22
    Wat is dat, veldbestorming?
    Vind ik leuk
    MN223 +439
    maandag 21 mei 2018 om 00:28
    Dan wordt de pitch geinvade denk ik.
    Vind ik leuk
    Farmer +8970
    maandag 21 mei 2018 om 01:38
    Een term die ergens is weggehaald, net als smartphone, en internetprovider, babybuggy,... kan nog wel even doorgaan...

    douche?
    toilet?
    eau de cologne?
    uberhaubt wel eens van een T-shirt gehoord?
    Of:
    Pizza?
    Kebab?
    Nasi?
    Vodka?
    Spare-ribs?
    (Ajax-jeugd?)

    Allemaal geimporteerd vanuit het buitenland! :P

    K weet niet in welk tijdperk jij leeft, maar tegenwoordig kun je in het midden van een weiland, een filmpje van jezelf maken, en 10 seconden later kan een vent uit Tokio of Kuala Lumpur, je daar een reactie of like op geven....

    En dan zit jij nu te ziften dat er een tíkkeltje 'internationaal taalgebruik wordt geinterpreteerd'?

    Wat is je punt? :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +12431
    maandag 21 mei 2018 om 09:58
    Ik denk een komma..
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +405
    zondag 20 mei 2018 om 21:33
    Een voorzitter die emoties en gevoelens van zijn achterban begrijpt bestaan zo goed als niet.

    Ze stonden zelfs te klappen voor de meegereisde Almerefans.
    Een grote pluim staat ze beter, teleurgestelde bobo.

    En een dikke 10 voor de jokeractie!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:48
    Thanks, alle lof krijgt waardering hier! Volgend jaar weer op het hoogste niveau onze support laten zien
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:46
    He van harte he. Ik gun het jullie. Maar ik vond dat wij het wel meer verdiende...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:49
    Qua voetbal misschien wel deze pot, maar uiteindelijk denk ik dat Nederland meer hoopte op de graafschap. Alsnog dikke respect naar de Almere fans die 90 minuten lang lawaai hebben gemaakt!
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:50
    Thanks. Heb ook geen stem meer.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:53
    Nice, qua beleving waren er vandaag sowieso geen verliezers. Veel succes voor volgend seizoen, ik hoop dat jullie kunnen stunten in een sterke Jupiler league
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:54
    Klopt helemaal. Thanks jullie ook in de ere.
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:57
    Maar zeg eens eerlijk en geen de Graafschap bril opzetten hoe moeilijk dat misschien ook is. Maar die scrimmage in de laatste minuut was dat geen overtreding op onze keeper of in ieder geval gevaarlijk spel van jullie speler op v/d heiden? Of is het mijn bril?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:00
    Volgens mij niet, maar heel eerlijk ben ik veel te dronken om daar iets zinnigs over te zeggen... volgens mij verlies je de wedstrijd niet op dat laatste moment maar hebben wij nu de mazzel dat het voor ons goed viel
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 01:01
    Haha
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:44
    Ja dat was mooi om te zien hoe de superboeren voor ons applausdisseerde en zongen en wij(almere) voor hun. Ik heb genoten vandaag op de vijverberg. Helaas met de verkeerde winnaar.
    Vind ik leuk
    Farmer +8970
    maandag 21 mei 2018 om 01:45
    Ik denk dat er een behoorlijk aantal mensen uit de omgeving Enschede, Nijmegen, Kerkrade, Rotterdam-Spangen, Waalwijk, maar ook Leeuwarden, dat laatste dus níet met je eens zijn :P

    Ik vond het eigenlijk al een gewéldige stunt dat Almere de Playoffs háalde, ook nog een ronde verder zelfs, maar jullie zijn er dícht bij geweest. Jammer wellicht, maar toch réuzeknap voor ene BVO die nog niet eens zó lang bestaat, en met een stadionnetje van net 3000 man toch keurig meedoet.

    'Kop Op', zou ik zeggen, Almere mag met opgeheven hoofd van de velden stappen dit seizoen. Deze lijn doortrekken(en dat stadion uitbreiden! Zit geld genoeg in dat Almere toch? :P). Op deze manier komen jullie dr wel :)

    Na faillisementen van oa Haarlem, RBC, Veendam.....
    Toch ook goed om te zien dat er wél weer iets met potentie voor terugkomt zo!

    Ik heb lang gedacht dat het nooit wat zou worden met Almere(Omniworld? :P) maar dit is een nette prestatie.
    Ps: Dat kunstveld gaat dr nog wél uit hé! :P Anders blijf idd maar in die JL dan! hahaha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 01:47
    Thanks. En ja volgend seizoen bij ons gewoon weer gras.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    zondag 20 mei 2018 om 21:37
    Die supporters willen delen in de veldvreugde en laten er geen Mos over groeien.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:37
    Weg schoppen die gek
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 20 mei 2018 om 21:40
    Nog gefeliciteerd Roodbergen + overige De Graafschap supporters natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 20 mei 2018 om 21:55
    Thanx man!!!! Party party
    Vind ik leuk
    Micha EL +800
    maandag 21 mei 2018 om 00:47
    Gefeliciteerd... Was erg gezellig vandaag bij jullie op de vijverberg. Helaas hebben wij het niet gered. Maar we krijgen volgend seizoen genoeg mooie wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    maandag 21 mei 2018 om 02:55
    Sportief man!!! Thanx top
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:40
    En dit is dus precies waarom ik hoopte dat Almere het zou worden, dit tuig wil je toch niet in de eredivisie? Het is gewoon wachten tot ze weer het veld bestormen om spelers van der tegenpartij aan te vallen!!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:43
    De wedstrijd tegen go ahead zit nog diep blijkbaar
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:47
    En de eindeloze rij incidenten daarvoor en daarna! Schandelijke club, alleen die Henk de Jong is wel ok, redelijk authentiek.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:14
    Ik ben benieuwd welke eindeloze rij je bedoeld. We hebben een omgevallen grensrechter en het gedoe met go ahead, waarvoor we allebei bestraft zijn.

    Dan zou ik wel graag willen weten welke eindeloze rij je hieraan kunt toevoegen
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 22:23
    Joh, ik hou geen plakboek bij maar er is toch continu gezeik daar, sws is dat "sfeervak" ook niet voor niets opgeheven! En begrijp me niet verkeerd, dat Go Ahead tuig is net zo erg!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:33
    Dat valt wel mee, het sfeervak is verplaatst, niet opgeheven. Door onenigheid met bestuur en de vakken er omheen hebben ze een time out genomen. Nu zitten ze gewoon rustig op de hoek van de spinnekop en roodbergen.

    En de heren die de boel bij go ahead hebben lopen verzieken waren toeristen zonder graafschap achtergrond, maar figuren die alleen naar een stadion komen om te rellen. Die actie is door de heren uit Deventer dit seizoen weer rechtgetrokken.

    Maar je noemt een eindeloze rij, maar op go ahead na kun je geen enkel voorbeeld geven?

    Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan de club, kom je geloofwaardiger over dan nu
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 22:37
    Ja maar die aversie is gebaseerd op een reeks incidenten en die zullen niet ophouden hoor! En ook kan ik me nog zeer dubieuze uitspraken van die voorzitter herinneren. Nogmaals sorry dat ik niet allen gedocumenteerd heb om het hier in te kunnen brengen maar net doen alsof er nooit wat is gebeurt is gewoon feitelijk onjuist of je moet wel door een heel erg blauw-witte bril kijken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:52
    Mijn bril is inderdaad blauw wit gekleurd, maar in tegenstelling tot veel mensen hier beschik ik over de mogelijkheid om hem af te zetten en zaken te kunnen zien vanuit het perspectief van de ander. Ik val je ook verder niet aan, maar als ik weet over welke incidenten het gaat, kan ik er meer info over geven waardoor je afkeur misschien kan afnemen.

    En ja, we hebben genoeg rare voorzitters gehad die iets te graag op de voorgrond staan en zeker bij een club als de onze zou er een normale, nuchtere persoon moeten staan die zich alleen bezighoudt met de club.

    Maar ook wij hebben geld nodig, dus kom je al snel uit bij mensen die daar genoeg van hebben. En bij dat soort types gaat dat vaak ten koste van hun persoonlijkheid.

    Maar aangaande op je vooroordelen, mag ik dan aannemen dat je ook een hekel hebt aan Feyenoord?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 08:55
    Ik snap de Feyenoord vraag niet volledig maar ik moet zeggen dat ik zelden een beschaafder persoon op deze site ben tegengekomen dan jij, als alle Graafschap supporters zo zouden zijn komt het zeker goed met die club.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:35
    Dank je voor het compliment, ondanks je vreemde keuze als gebruikersnaam, kan ik over jou hetzelfde zeggen. We zijn inmiddels al een aantal berichten verder, maar zonder elkaar op wat voor manier dan ook te beledigen, wat toch gebruikelijk is op deze site.

    Als het gaat om negativiteit over supporters waardoor jouw beeld van mijn clubje niet bijzonder positief is, lijkt het me dat je datzelfde beeld zou hebben bij een club die fonteinen sloopt, binnensteden compleet uit elkaar trekt, zich zo gedragen dat ze Amsterdam niet in mogen en waarbij de politie zichzelf met getrokken wapens moest beschermen.

    Dat hebben ze bij ons nooit hoeven doen.

    Ik zou je dus graag de situaties willen uitleggen waardoor jij dit beeld van de graafschap hebt.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 22:23
    Allereerst wat die idioten in Italië hebben gedaan is bizar, die mensen zijn ziek en hebben hulp nodig. De waarheid is wel dat dat op één of andere manier voor mij minder op die club afstraalt, misschien doordat het niet in het stadion gebeurde, ik weet het niet precies. Ik was graag met concrete voorbeelden gekomen maar exacte voorvallen behalve dan dat exces met GAE kan ik niet concreet voor de geest halen.

    Wel ik het zo dat er meerdere incidenten met supporters en voorzitters zijn geweest (nogmaals weet echt de concrete situaties niet meer) die mij een behoorlijke aversie tegen jou club hebben gegeven. Ook die hele handelswijze mbt degradatie en de KNVB viel bij mij niet goed. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat dat mijn voorkeur in de tweestrijd voor promotie naar Almere City uitging.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:39
    Tja, dat gedoe met go ahead sloeg inderdaad nergens op. Nu kan ik wel zeggen dat het een reactie was op wat er bij de vorige wedstrijd in Deventer is gebeurd, maar van spelers blijf je gewoon af.

    Het gedoe met de degradatie ben ik mee eens dat het niet sympathiek overkwam, maar de aanleiding kwam door het bericht wat er voor aanvang van de play offs vanuit de Knvb is uitgegeven, dat Twente sowieso teruggezet zou worden.

    Voor een club als de graafschap betekend degradatie een halvering van de inkomsten, dus als goed commercieel directeur ga je er dan op alle mogelijke manieren tegenin.

    Wat ik in deze situatie alleen nooit heb begrepen, iedereen vond het handelen van de knvb vreemd, maar niemand kwam er tegen in actie. Dat hebben wij wel gedaan en we hebben gelijk gekregen van de rechter. Dat is ook de hoofdreden dat jong oranje sinds kort hun wedstrijden op de vijverberg speelt.

    Het aantal incidenten met graafschappers valt verder wel mee, zoveel doen we eigenlijk niet
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:57
    Je lult alleen maar dwars man. Je noemt geen voorbeelden omdat je maar wat in het rond loopt te lullen. Incidenten m’n reet deze club leeft en dat gaan we aankomend seizoen lekker aan de rest van NL laten zien!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:26
    Deze blauw-witte bril gaat de komende weken niet meer af!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 08:53
    Je lult zelf dwars man, en dat jullie voorzitter not amused was zegt ook niks? Ik snap ook wel dat er niet gemept wordt omdat ze hebben gewonnen maar ga nou niet net doen of er nooit wat is gebeurt daar!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:53
    Ga nou niet doen of er zo vaak iets mis gaat... lekker welles nietes zo. Onze voorzitter roept natuurlijk dat hij er niet blij mee was maar waarom riep de club pas na het laatste fluit signaal om dat we het veld niet op mochten? En waar waren de stewards om iedereen tegen te houden? Volgens mij vond de club het allemaal wel best en stiekem was onze voorzitter vast ook blij met de pyro. De graafschap leeft!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:46
    Laat je na kijken eikel dit hoort erbij maar dat die supporters zich misdragen met vuurwerk hoor ik jou niet over domme gans
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:48
    Waar heb je het over dwaas?? Ik bedoel die voorzitter zegt het zelf toch ook, of is dat ook een eikel?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:49
    Ik was daar was gewoon een feest vreugde niks mis mee heilige boon
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:51
    Fijn voor je
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:52
    Hou je komen gaat voor je grote eikel
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:53
    Jou trieste reactie bewijst precies mijn punt! Dank je
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:55
    Je bent een sukkel een hele grote moraal ridder
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 21:57
    Een sukkel ben je zelf, dat liet je al blijken maar moraalridder? Het zal wel. Nogmaals jij laat precies het niveau zien en dan maar volhouden dat er niks aan de hand is... Triest
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:00
    Je bent al net zo dom als je ouders
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 22:02
    Want die ken jij? Mafklapper
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:03
    Nee maar schat ze net zo dom in als jij
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 22:08
    Internet held
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:09
    Haaas kneus
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    zondag 20 mei 2018 om 22:11
    Sterk hoor, nou vooruit jij, je hoodie aan en het veld op joh!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:49
    Pannekoek
    Vind ik leuk
    Wally g +374
    maandag 21 mei 2018 om 01:15
    Dan heb je duidelijk vandaag niet gezien , ja het veld werd bestormt was er iemand die bang moes zijn ???? Almere spelers of ??? O nee maar respect voor het uitvak ondanks dat het voor hun tegen zat hielden ze zich groot en vierden ze toch een beetje feest met ons mee !
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 08:56
    Precies omdat ze wonnen, volgende keer verliezen ze en gaat het wel weer mis, doe niet zo naïef man!
    Vind ik leuk
    Wally g +374
    maandag 21 mei 2018 om 09:18
    Haha hou jij het maar bij jou ingehuurde supporters clubje , elke club heeft van die gasten die niet voor het voetbal komen maar om de boel te verzieken voor de rest of is dat bij jullie niet zo ?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 11:30
    Zeker is dat bij elke club zo, zelfs bij de club die ik het meest aanmoedig
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    maandag 21 mei 2018 om 13:17
    PoepWagen is een synoniem voor Sjaak Zwart, je weer wel die oude man uit Amsterdam die het niet zo heeft op De Graafschap.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 21 mei 2018 om 22:26
    Beetje respect graag voor grootheden uit de historie van het Nederlandse voetbal. Dank u.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:33
    Mensen die respect willen dienen het eerst zelf te tonen. Gegroet.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:00
    Ja hoor, een keukendeur.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4738
    zondag 20 mei 2018 om 21:42
    Zulke oprechte blijdschap is toch prachtig om te zien. Hoe "het kind van Almere" werd opgetild en gedaan, mooie beelden.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    zondag 20 mei 2018 om 21:46
    Ah kom op man. Denk zelf eens na! Ze zijn gepromoveerd, laat die supporters lekker feesten. Dat een voorzitter dat niet begrijpt zegt wel veel over hem.
    Vind ik leuk
    wilheimus +1426
    zondag 20 mei 2018 om 21:53
    Almere kreeg een eervolle aftocht onder luid applaus van alle graafschap supporters, dat is ook wat waard!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 20 mei 2018 om 21:54
    Wat denk je zelf Martin!!!!
    Vind ik leuk
    FTID1908 +36
    zondag 20 mei 2018 om 23:27
    Gefeliciteerd met de promotie!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    zondag 20 mei 2018 om 22:12
    Volgens mij werden de Almere spelers toch verder met rust gelaten?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:12
    Gefeliciteerd grafschaap
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:26
    De man moet zich niet zo aan stellen zeker niet na wat tie 2 jaar geleden allemaal heeft geroepen rare flapdrol is toch gewoon feest
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 23:24
    Domme Bobo! Je zou trots moeten zijn op je supporters ipv politiek correct te gaan lullen! Welkom Graafschap supporters vanuit Zwolle!! Tot volgend seizoen!
    Vind ik leuk
    FTID1908 +36
    zondag 20 mei 2018 om 23:26
    Hoort er bij joh, de Graafschap is een volksclubje.
    Vind ik leuk
    Enw02 +297
    zondag 20 mei 2018 om 23:32
    Heerlijk publiek bij de graafschap. Goed voor de eredivisie. Welkom terug
    Vind ik leuk
    Wally g +374
    zondag 20 mei 2018 om 23:40
    Wat een flauwekul samen met het uitvak feest vieren niks ongeregeld , respect voor Almere wat een helden !
    Vind ik leuk
    R3knoj +94
    maandag 21 mei 2018 om 00:09
    Je hoort gewoon niet op het veld te staan als je daar niks te zoeken hebt, ook al is er dit keer geen kwaads in de zin.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Wally g +374
    maandag 21 mei 2018 om 01:22
    En toch was ik er , ben ik nu een boefje ??? Of ben jij zoon droogkloot die nooit feest viert met zijn club ???
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 02:42
    Wat een oetlul wees blij ga niet zitten zeuren.
    Vind ik leuk
    NACnz +93
    maandag 21 mei 2018 om 05:31
    Jaren geleden speelde de Graafschap zich veilig tegen NAC breda en was er ook een pitch invasion. Nog nooit zo'n mooi moment meegemaakt dat nac de Graafschap toezong en de boeren samen met nac You Never Walk Alone voor de overleden Ferry van Vloet zongen. Geen grote vent stond daar niet te janken. Mooi toch. Laat ze gaan...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 21 mei 2018 om 07:05
    Ach zeikerd. Dan stap je de voetbalemotie niet.

    Sukkel.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    maandag 21 mei 2018 om 08:55
    Wat een zeur zeg! Dit zijn mensen die met hart en ziel meeleven met de club en dan ga je hier boos om zitten zijn? Hoezo lachwekkend?! En ze hebben Almere en mooie aftocht bezorgd. Misschien niet de spelers, maar wel de supporters. Ik denk dat de spelers allang blij waren dat ze er zo tussenuit konden knijpen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    maandag 21 mei 2018 om 11:15
    Word tijd voor een nieuw hek rondom het veld!!!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:27
    Gewoon niet zeiken Martin mos en geld erin pompen zodat we ook eens een keer kunnen overleven in de EREDIVISIE!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:58
    Fans mogen heel blij zijn met promotie toen nec promoveerde kwamen er ook fans op het veld allemaal een stadionverbod dat is pas triest
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Graafschap-preses teleurgesteld in fans: "Ongedisciplineerd en tegen de afspraak"