Begeerde De Graafschap-kracht twijfelt na promotie: 'Komende week nog gesprekken'

    Begeerde De Graafschap-kracht twijfelt na promotie: 'Komende week nog gesprekken'

    De Graafschap-middenvelder Mark Diemers leek hard op weg om De Superboeren te verlaten, maar is nu toch aan het twijfelen. De geboren Leeuwarder wil komend seizoen in de Eredivisie spelen, maar zou dat ook in het shirt van De Graafschap kunnen doen.

    "Zo'n promotie en huldiging maken de keuze voor mij toch wat lastiger", laat Diemers tijdens de huldiging op Tweede Pinksterdag weten aan FOX Sports. "Ik heb altijd redelijk stellig gezegd: ik wil weg. Maar ik zit nu wel te twijfelen over wat ik moet doen. De komende week heb ik nog wat gesprekken met clubs en daarna ga ik lekker op vakantie. Lekker op een strandbedje liggen en mijn hoofd leegmaken. En dan ga ik wel kijken wat ik ga doen."

    Fortuna Sittard, NAC Breda en Willem II maken al langere tijd jacht op Diemers, bevestigde hij na het beslissende play-offduel tegen Almere City. "Ik ben gewoon eerlijk, kan ik ook niets aan doen. Ik ga straks kijken wat de beste keuze is, zowel sportief als financieel. En daar zal ik volgend seizoen gaan voetballen."

    Poll

    Heeft Diemers het niveau voor de Eredivisie?

    (1520 stemmen)

    Plaats een reactie

    Luiehond +1962
    maandag 21 mei 2018 om 18:44
    Blijf dan maar!
    Vind ik leuk
    Donny076 +29
    maandag 21 mei 2018 om 18:52
    Tsja... en straks met de graafschap degraderen en dan wil je opeens wel weg... zulke hoeven niet naar NAC te komen... tis gére of nie!
    Vind ik leuk
    JohanD +442
    maandag 21 mei 2018 om 18:55
    Willem ll lijkt mij de beste keuze voor die kerel.. mooie club
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 21 mei 2018 om 18:57
    Dat is de euforie na zo'n huldiging. Morgen is de ratio terug en tekent ie in Tilburg of Sittard
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:55
    of nac, maar dat was je vergeten.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:41
    Ik wilde nac liever niet noemen omdat er dan mensen zijn die het me kwalijk nemen dat ik me teveel met nac bezig ben. ;-)

    Overigens verwacht ik niet dat ie naar nac zal gaan.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:07
    Verstandig.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Ik ben zo verstandig! En ik profiteer daar dagelijks van.
    Vind ik leuk
    Wally g +487
    maandag 21 mei 2018 om 18:59
    Blijven lijkt me wel een goed plan , ik zeg doen gewoon omdat het kan !
    Vind ik leuk
    Breda83 +2147
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Goede onderhandelingstactiek, zeggen dat je wellicht toch blijft. Moeten die andere clubs met meer over de brug komen. Zal wel voor NAC tekenen, is wel een speler die steun van het publiek nodig heeft. En dat krijg je meer in Breda dan bij onze buren....
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    Maar dan haal je ook wel minder punten. Het voordeel voor nac op dit moment is dat die joker weg is en er.een echte trainer is aangetrokken. Dat ze daarvoor kiezen kan ik me beter indenken dan dat dat voor de supporters is.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9081
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Blijf toch man, je weet wat je anders mist
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    maandag 21 mei 2018 om 19:32
    Ik zou dan kiezen voor een club als Willem II die toch iets meer een stabiele Eredivisionist is.
    Vind ik leuk
    BS +1112
    maandag 21 mei 2018 om 20:03
    Bij Utrecht kon je destijds het niveau niet aan, denk dus dat dit je plafond wel is.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:56
    BS, nu blijkt pas dat er nog groei in zat. Vond afgelopen seizoen dat hij veel zelfstandiger was, meer dwingend de bal opeiste en de passjes mocht strooien. Ja, dat was bij FC Utrecht toch meer de rol van Janssen en in iets mindere mate Ayoub. Nu is Diemers wel verder. Als hij transfereert dan moet het naar een club gaan die hem deze rol weer toevertrouwt, anders glijdt hij de anonimiteit weer in. Dan mag hij zeker ook weer rekenen op een basisplaats.
    Vind ik leuk
    Xanadu +102
    maandag 21 mei 2018 om 20:12
    Wegblijven dan aub!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:43
    Moet hij wel zeggen. Is allang rond met club elders.
    Vind ik leuk
    wilheimus +1472
    maandag 21 mei 2018 om 22:05
    Ik zei nog tegen hem op het veld dat hij nu wel moest bijtekenen. De lach die op z'n gezicht verscheen sprak boekdelen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:53
    Kan zijn, maar we hebben Sol (nog) nu eenmaal wel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws