'Manchester United plant gigantische transfercoup: 285 miljoen voor zes spelers'

'Manchester United plant gigantische transfercoup: 285 miljoen voor zes spelers'

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 19:01ma 21-05-2018 om 19:01

Manchester United-manager José Mourinho lijkt met een goed gevulde portemonnee de transfermarkt op te kunnen. Volgens diverse Engelse media krijgt de Portugees een transferbudget van liefst 285 miljoen euro tot zijn beschikking.

The Mancunians sloten het seizoen af zonder prijs en zijn vastbesloten om het na de zomer een stuk beter te doen. Mourinho heeft volgens onder meer Sky Sports zijn verlanglijstje al ingediend bij het bestuur van de club. Volgens Mourinho heeft zijn ploeg minstens zes nieuwe spelers nodig om de kloof met aartsrivaal Manchester City te verkleinen. Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur) moet de nieuwe leider in de defensie worden en Gareth Bale (Real Madrid) is het tweede toptarget.

Op het middenveld zijn Fred (Shakhtar Donetsk), Jorginho (Napoli) en Jean Michaël Seri (OGC Nice) de belangrijkste kandidaten om Paul Pogba en Nemanja Matic te ontlasten. Alex Sandro (Juventus) is de zesde naam op het lijstje. Hij moet de nieuwe linksback op Old Trafford worden.

Plaats een reactie

Jarinr10 +10547
maandag 21 mei 2018 om 19:08
Van 5% van dat geld, kan je Mourinho ontslaan.dat zullen de best besteden miljoenen zijn van de zomer.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:09]
Vind ik leuk
Marco S +6555
maandag 21 mei 2018 om 19:10
Maak aub even wat over naar Ajax.. we hebben het zo zwaar want we kopen al jaren middelmaat in..
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 16:13
Kijk die omzet van Ajax vergeleken met andere clubs. Ze kopen Sanchez voor een prikkie en verkopen voor veel geld en Sanchez was een redelijke speler. Tenminste niet in de middelmaat
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 19:12
285 mio. Veel te weinig voor deze zes.
Vind ik leuk
rinirat +3024
maandag 21 mei 2018 om 19:15
Gaat hem weer niet worden,volgend seizoen uit de top 3.
Klote trainer met anti voetbal.
Vind ik leuk
Twente +194
maandag 21 mei 2018 om 19:16
Als ze alle 6 de spelers willen dan hebben ze nog wel iets meer nodig.
Bale ong. 100mil
Fred. 50 mil
Jorginho. 50 mil
Alderweireld. 60 mil
Seri. 30 mil
Alex sandro. 60 mil
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:17]
Vind ik leuk
Smithsonian +38255
maandag 21 mei 2018 om 19:19
Wtf. Ontsla die lul eerst ;)
Vind ik leuk
ficusje +2541
maandag 21 mei 2018 om 19:21
Precies,zijn ze daar gek geworden.haal louis terug en helft van het geld gebruiken.
Vind ik leuk
munkikiii +2106
maandag 21 mei 2018 om 19:20
300 miljoen voor allemaal middelmaat
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9606
maandag 21 mei 2018 om 19:54
Dan heb je Fred dus nooit zien spelen. Kan echt enorm veel voetbal brengen op dat anti-voetbal middenveld van ManU
Vind ik leuk
FCRat +239
maandag 21 mei 2018 om 19:56
Niet onder Mourinho
Vind ik leuk
FSCeara +8759
maandag 21 mei 2018 om 19:58
Dan heb je diezelfde fred niet zien spelen op wk in brazilie.die werd daar belachelijk gemaakt omdat hij ook het voetbal thuis had kunnen kijken ipv op groot scherm in het stadion. Fred maximaal 50.000.000
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 20:01
Dat was een andere Fred pannenkoek
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9606
maandag 21 mei 2018 om 20:09
Wat de vliegende Hollander zegt....
Vind ik leuk
SimonSays +6402
dinsdag 22 mei 2018 om 11:02
Dat was Fred van "Fred en Jo"..
Vind ik leuk
Sanders +4223
maandag 21 mei 2018 om 20:23
Gareth bale en alderweireld middenmaat? Ok
Vind ik leuk
jamesquinn +3756
maandag 21 mei 2018 om 19:21
ik tel vier versterkingen. 1 cb, 1 lb, 1 cm en bale.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28483
maandag 21 mei 2018 om 19:21
ManU moet Mourinho wegdoen. Ga eens het team beter maken in plaats van elk seizoen kopen, kopen en nog eens kopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:22]
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 21:45
Ja Come on Utreg
kopen, kopen en nog eens kopen het lijkt Ajax wel
Vind ik leuk
Come on Utreg +28483
maandag 21 mei 2018 om 21:50
Nou, Ajax pronkt nog met de jeugdopleiding. Bij ManU zijn ze daar al mee gestopt ;-)
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 21:56
Ik heb het idee dat ze bij ManU nog net zoveel eigen jeugdspelers kopen als bij Ajax.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
maandag 21 mei 2018 om 19:24
Een trainer aanstellen die wel wat kan behalve de bus parkeren is vele malen goedkoper.
Vind ik leuk
gerson03 +41
maandag 21 mei 2018 om 19:26
Mourinho is gewoon goede trainer hoor. 2e in Engeland is niet slecht...
Vind ik leuk
Vak422 +562
dinsdag 22 mei 2018 om 01:17
Kijk je wel eens United?!
Vind ik leuk
gerson03 +41
woensdag 23 mei 2018 om 10:03
Ja tuurlijk. Het voetbal kan beter, dat is bekend, alleen ik denk dat de club liever wil dat ze resultaten halen met kutvoetbal, dan 6e worden met mooi voetbal
Vind ik leuk
Farmer +12867
maandag 21 mei 2018 om 19:27
Ik vóelde al wat borrelen in mijn darmstelsel, maar nu ik dit eventjes gelezen heb, weet ik het zeker: Ik moet even verschrikkelijk ERG SCHIJTEN!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5427
maandag 21 mei 2018 om 19:30
Wat een beleid, nog even bijna 300m er tegen aan gooien, random spelers halen en hopen dat het een prijs oplevert. En als dat niet lukt nog meer tegenaan gooien?
Vind ik leuk
poklane +5487
maandag 21 mei 2018 om 19:31
En nog zal Mourinho het saaiste voetbal van Engeland spelen.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
maandag 21 mei 2018 om 19:39
Ook dan worden ze geen kampioen, beter Mourinho buitenflikkeren
Vind ik leuk
buddha +9980
maandag 21 mei 2018 om 19:44
het gekkenhuis gaat zich weer roeren op de transfermarkt.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 21 mei 2018 om 20:12
Is meer de PL beschermen. Bijvoorbeeld Tottenham koopt een middelmatige speler voor 50 miljoen van Crystal Palace. Die kopen er een van 40 miljoen van Everton en Everton geeft 45 miljoen uit aan een speler van Tottenham. Alle geld schuift rond, maar de spelers zijn dan wel ineens zoveel miljoen waard. Zo creeert men hun eigen veilige kliekje en doen er bijv topclubs uit Spanje ook aan mee. En wij steeds verderop raken, krijgen af en toe wat kruimels voor een speler. Tenminste kruimels voor hen.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 20:13]
Vind ik leuk
Maxidi +3806
maandag 21 mei 2018 om 19:47
Voor dat geld kan je precies de Ligt Kluivert Ziyech en Onana halen..
Vind ik leuk
FSCeara +8759
maandag 21 mei 2018 om 20:00
Onana is geen 200 miljoen waard en de andere 2 ook geen 65 samen
Vind ik leuk
Maxidi +3806
maandag 21 mei 2018 om 20:18
Klopt, dan houden we er nog één over..
Vind ik leuk
Argento8523 +6948
maandag 21 mei 2018 om 20:08
Met deze clown als trainer kan je 3 miljard uitgeven aan spelers

Blijft bagger
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 20:20
Gooien ze weer 285 miljoen in de goot daar. Ook het komend seizoen (hopelijk) geen prijs voor hen
Vind ik leuk
rpaulp50 +12421
maandag 21 mei 2018 om 20:35
Dat is nu wat veel Trainers ontberen, een goede zakenman zijn.....minstens net zo belangrijk als; "verstand hebben van voetbal".......
Je moet het lef maar hebben, niets winnen en als "beloning" vragen om 285 miljoen extra investering, dit bovenop de al gerealiseerde bedragen en bestedingen.
Hij krijgt het ook nog.......!

( ik zie het de Boer nog niet doen )
Vind ik leuk
Hakbal +988
maandag 21 mei 2018 om 20:36
Mooi bedragje plus het geld van de spelers die je verkoopt kun je ook weer her financieren.
Vind ik leuk
El torro +297
maandag 21 mei 2018 om 20:47
Zolang die onnozele daar blijft zal het niks worden met dat afbraak voetbal van hem
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 21:50
Mourinho zelf vervangen, veel goedkoper en veel efficiënter.
Vind ik leuk
Setovitch +1421
maandag 21 mei 2018 om 22:47
Wedden haalt mou 3 verdedigende middevelders en 3 centrale verdedigers van 2m met draaicirkel van een olifant... wordt het niet beter van met hem zie liever een andere coach dat geld besteden.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 23:11
Mooie tegelspreuk
OOK MET DEZE 285 MIlJOEN
WORD DEZE OEN
GEEN KAMPIOEN
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 23:11]
Vind ik leuk
haarlemx +431
maandag 21 mei 2018 om 23:19
Koop maar raak, terwijl trainers je links en rechts voorbijstreven en het met minder budget doen.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 23:31
man. City wordt weer kampioen. helaas
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 11:05
Met de hier genoemde aankopen gaat United echt geen kampioen worden.
Vind ik leuk
Donnygo +3437
dinsdag 22 mei 2018 om 17:07
HAHAHA koop meteen even die andere 5 om het team volledig maar uit aankopen te laten bestaan.

Zou het echt niet begrijpen wanneer het bestuur hiermee zou instemmen, zoveel al ingekocht en niks presteren en het voetbal is niet om aan te gluren. Zelf in de pers zeggen dat Man U gewend is uit geschakeld te worden in de eerste knock out ronde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws