'Manchester United plant gigantische transfercoup: 285 miljoen voor zes spelers'

    'Manchester United plant gigantische transfercoup: 285 miljoen voor zes spelers'

    Manchester United-manager José Mourinho lijkt met een goed gevulde portemonnee de transfermarkt op te kunnen. Volgens diverse Engelse media krijgt de Portugees een transferbudget van liefst 285 miljoen euro tot zijn beschikking.

    The Mancunians sloten het seizoen af zonder prijs en zijn vastbesloten om het na de zomer een stuk beter te doen. Mourinho heeft volgens onder meer Sky Sports zijn verlanglijstje al ingediend bij het bestuur van de club. Volgens Mourinho heeft zijn ploeg minstens zes nieuwe spelers nodig om de kloof met aartsrivaal Manchester City te verkleinen. Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur) moet de nieuwe leider in de defensie worden en Gareth Bale (Real Madrid) is het tweede toptarget.

    Op het middenveld zijn Fred (Shakhtar Donetsk), Jorginho (Napoli) en Jean Michaël Seri (OGC Nice) de belangrijkste kandidaten om Paul Pogba en Nemanja Matic te ontlasten. Alex Sandro (Juventus) is de zesde naam op het lijstje. Hij moet de nieuwe linksback op Old Trafford worden.

    Plaats een reactie

    maandag 21 mei 2018 om 19:04
    Geen Kluivert? ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23555
    maandag 21 mei 2018 om 19:12
    Pogba te ontlasten of te vervangen ?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:14
    Dacht hetzelfde
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 20:05
    Je zou Pogbas ontlasting maar zijn
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20809
    maandag 21 mei 2018 om 19:19
    Die is 295.000.000
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 21 mei 2018 om 19:08
    Van 5% van dat geld, kan je Mourinho ontslaan.dat zullen de best besteden miljoenen zijn van de zomer.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    Marco S +4398
    maandag 21 mei 2018 om 19:10
    Maak aub even wat over naar Ajax.. we hebben het zo zwaar want we kopen al jaren middelmaat in..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:13
    Kijk die omzet van Ajax vergeleken met andere clubs. Ze kopen Sanchez voor een prikkie en verkopen voor veel geld en Sanchez was een redelijke speler. Tenminste niet in de middelmaat
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:12
    285 mio. Veel te weinig voor deze zes.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Gaat hem weer niet worden,volgend seizoen uit de top 3.
    Klote trainer met anti voetbal.
    Vind ik leuk
    Twente +122
    maandag 21 mei 2018 om 19:16
    Als ze alle 6 de spelers willen dan hebben ze nog wel iets meer nodig.
    Bale ong. 100mil
    Fred. 50 mil
    Jorginho. 50 mil
    Alderweireld. 60 mil
    Seri. 30 mil
    Alex sandro. 60 mil
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    maandag 21 mei 2018 om 19:19
    Wtf. Ontsla die lul eerst ;)
    Vind ik leuk
    ficusje +2086
    maandag 21 mei 2018 om 19:21
    Precies,zijn ze daar gek geworden.haal louis terug en helft van het geld gebruiken.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1872
    maandag 21 mei 2018 om 19:20
    300 miljoen voor allemaal middelmaat
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8781
    maandag 21 mei 2018 om 19:54
    Dan heb je Fred dus nooit zien spelen. Kan echt enorm veel voetbal brengen op dat anti-voetbal middenveld van ManU
    Vind ik leuk
    FCRat +216
    maandag 21 mei 2018 om 19:56
    Niet onder Mourinho
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    maandag 21 mei 2018 om 19:58
    Dan heb je diezelfde fred niet zien spelen op wk in brazilie.die werd daar belachelijk gemaakt omdat hij ook het voetbal thuis had kunnen kijken ipv op groot scherm in het stadion. Fred maximaal 50.000.000
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:01
    Dat was een andere Fred pannenkoek
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8781
    maandag 21 mei 2018 om 20:09
    Wat de vliegende Hollander zegt....
    Vind ik leuk
    SimonSays +5956
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:02
    Dat was Fred van "Fred en Jo"..
    Vind ik leuk
    Sanders +3768
    maandag 21 mei 2018 om 20:23
    Gareth bale en alderweireld middenmaat? Ok
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3481
    maandag 21 mei 2018 om 19:21
    ik tel vier versterkingen. 1 cb, 1 lb, 1 cm en bale.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 21 mei 2018 om 19:21
    ManU moet Mourinho wegdoen. Ga eens het team beter maken in plaats van elk seizoen kopen, kopen en nog eens kopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:45
    Ja Come on Utreg
    kopen, kopen en nog eens kopen het lijkt Ajax wel
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 21 mei 2018 om 21:50
    Nou, Ajax pronkt nog met de jeugdopleiding. Bij ManU zijn ze daar al mee gestopt ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:56
    Ik heb het idee dat ze bij ManU nog net zoveel eigen jeugdspelers kopen als bij Ajax.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2026
    maandag 21 mei 2018 om 19:24
    Een trainer aanstellen die wel wat kan behalve de bus parkeren is vele malen goedkoper.
    Vind ik leuk
    gerson03 +42
    maandag 21 mei 2018 om 19:26
    Mourinho is gewoon goede trainer hoor. 2e in Engeland is niet slecht...
    Vind ik leuk
    Vak422 +582
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:17
    Kijk je wel eens United?!
    Vind ik leuk
    gerson03 +42
    woensdag 23 mei 2018 om 10:03
    Ja tuurlijk. Het voetbal kan beter, dat is bekend, alleen ik denk dat de club liever wil dat ze resultaten halen met kutvoetbal, dan 6e worden met mooi voetbal
    Vind ik leuk
    Farmer +12011
    maandag 21 mei 2018 om 19:27
    Ik vóelde al wat borrelen in mijn darmstelsel, maar nu ik dit eventjes gelezen heb, weet ik het zeker: Ik moet even verschrikkelijk ERG SCHIJTEN!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    maandag 21 mei 2018 om 19:30
    Wat een beleid, nog even bijna 300m er tegen aan gooien, random spelers halen en hopen dat het een prijs oplevert. En als dat niet lukt nog meer tegenaan gooien?
    Vind ik leuk
    poklane +4876
    maandag 21 mei 2018 om 19:31
    En nog zal Mourinho het saaiste voetbal van Engeland spelen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    maandag 21 mei 2018 om 19:39
    Ook dan worden ze geen kampioen, beter Mourinho buitenflikkeren
    Vind ik leuk
    buddha +8769
    maandag 21 mei 2018 om 19:44
    het gekkenhuis gaat zich weer roeren op de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 20:12
    Is meer de PL beschermen. Bijvoorbeeld Tottenham koopt een middelmatige speler voor 50 miljoen van Crystal Palace. Die kopen er een van 40 miljoen van Everton en Everton geeft 45 miljoen uit aan een speler van Tottenham. Alle geld schuift rond, maar de spelers zijn dan wel ineens zoveel miljoen waard. Zo creeert men hun eigen veilige kliekje en doen er bijv topclubs uit Spanje ook aan mee. En wij steeds verderop raken, krijgen af en toe wat kruimels voor een speler. Tenminste kruimels voor hen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    maandag 21 mei 2018 om 19:47
    Voor dat geld kan je precies de Ligt Kluivert Ziyech en Onana halen..
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    maandag 21 mei 2018 om 20:00
    Onana is geen 200 miljoen waard en de andere 2 ook geen 65 samen
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    maandag 21 mei 2018 om 20:18
    Klopt, dan houden we er nog één over..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    maandag 21 mei 2018 om 20:08
    Met deze clown als trainer kan je 3 miljard uitgeven aan spelers

    Blijft bagger
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:20
    Gooien ze weer 285 miljoen in de goot daar. Ook het komend seizoen (hopelijk) geen prijs voor hen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9756
    maandag 21 mei 2018 om 20:35
    Dat is nu wat veel Trainers ontberen, een goede zakenman zijn.....minstens net zo belangrijk als; "verstand hebben van voetbal".......
    Je moet het lef maar hebben, niets winnen en als "beloning" vragen om 285 miljoen extra investering, dit bovenop de al gerealiseerde bedragen en bestedingen.
    Hij krijgt het ook nog.......!

    ( ik zie het de Boer nog niet doen )
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    maandag 21 mei 2018 om 20:36
    Mooi bedragje plus het geld van de spelers die je verkoopt kun je ook weer her financieren.
    Vind ik leuk
    El torro +303
    maandag 21 mei 2018 om 20:47
    Zolang die onnozele daar blijft zal het niks worden met dat afbraak voetbal van hem
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:50
    Mourinho zelf vervangen, veel goedkoper en veel efficiënter.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    maandag 21 mei 2018 om 22:47
    Wedden haalt mou 3 verdedigende middevelders en 3 centrale verdedigers van 2m met draaicirkel van een olifant... wordt het niet beter van met hem zie liever een andere coach dat geld besteden.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:11
    Mooie tegelspreuk
    OOK MET DEZE 285 MIlJOEN
    WORD DEZE OEN
    GEEN KAMPIOEN
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    maandag 21 mei 2018 om 23:19
    Koop maar raak, terwijl trainers je links en rechts voorbijstreven en het met minder budget doen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:31
    man. City wordt weer kampioen. helaas
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:05
    Met de hier genoemde aankopen gaat United echt geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:07
    HAHAHA koop meteen even die andere 5 om het team volledig maar uit aankopen te laten bestaan.

    Zou het echt niet begrijpen wanneer het bestuur hiermee zou instemmen, zoveel al ingekocht en niks presteren en het voetbal is niet om aan te gluren. Zelf in de pers zeggen dat Man U gewend is uit geschakeld te worden in de eerste knock out ronde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws