Seedorf houdt alle opties open: Ook ik sta open voor andere projecten

    Seedorf houdt alle opties open: "Ook ik sta open voor andere projecten"

    maandag 21 mei 2018 om 19:36

    Clarence Seedorf heeft Deportivo La Coruña niet weten te behoeden voor degradatie en het is nog zeer de vraag of club en trainer aan elkaar verbonden blijven. Nadat sportief directeur Carmelo Del Pozo had laten doorschemeren uit te kijken naar een alternatieve coach, houdt ook de Nederlander alle opties open. Dit meldt Marca.

    De bestuurder gaf aan een langere samenwerking met Seedorf niet uit te sluiten, maar wilde nog geen knoop doorhakken. Seedorf lijkt hetzelfde standpunt te hebben ingenomen. "Na de wedstrijd tegen Valencia, mag iedereen met iedereen praten", verwijst de 87-voudig international naar het officiële einde van het seizoen 2017-2018. Deportivo besloot het seizoen met een nederlaag, maar was al weken daarvoor gedegradeerd.

    "Als ik geen concreet aanbod krijg en er komen andere mogelijkheden voorbij, dan sta ik daarvoor open. Net zoals de club ervoor heeft gekozen te willen luisteren naar andere coaches en aanbiedingen, zal ik ook openstaan voor andere projecten", besluit Seedorf, die eerder in zijn trainersloopbaan kortstondig voor AC Milan en later Shenzhen Xiangxue werkte.

    Plaats een reactie

    Aal +20073
    maandag 21 mei 2018 om 19:40
    Misschien wat voor Excelsior.....
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 19:41
    NEEEEEEEEEEEEEE
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    maandag 21 mei 2018 om 19:43
    Lekker beetje voetvolley op t strand spelen met Clarence WijkaanZeedorf"
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 19:44
    en daarna degraderen nee bedankt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 22:54
    Je doet te hard je best aal :p
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8115
    maandag 21 mei 2018 om 19:40
    Fijn om te lezen dat hij Ajax niet uitsluit.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1153
    maandag 21 mei 2018 om 19:43
    Naar sparta
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 19:44
    Plan B in december
    Vind ik leuk
    Den Daats +3037
    maandag 21 mei 2018 om 20:54
    In Amsterdam jaa!

    Mocht Frank dan niet al ontslagen zijn in Wales natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:45
    Ik ben er van overtuigt dat hij hier ook een topper is, hij heeft alleen pech gehad. Dit project was er een om je vingers aan te verbranden, wat dan ook prompt gebeurd zonde dat gun je deze man niet
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    maandag 21 mei 2018 om 19:48
    Een dijk van een voetballer, maar als trainer volledig ongeschikt.
    Vind ik leuk
    FCRat +162
    maandag 21 mei 2018 om 19:52
    Onzin. Hij is bij de clubs die (enigszins) toe doen halverwege het seizoen ingestapt. Alles leergeld
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    maandag 21 mei 2018 om 19:56
    En heeft nergens iets neergezet. Dan had hij niet moeten instappen. Niet geschikt dus
    Vind ik leuk
    FCRat +162
    maandag 21 mei 2018 om 20:05
    Uhm... ervan uitgaande dat dit geen troll is... als je halverwege het seizoen instapt heb je geen tijd om echt iets neer te zetten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    maandag 21 mei 2018 om 20:11
    Troll? Ik geef mijn mening. Je kan je niet verschuilen achter het feit dat je halverwege het seizoen invalt. Hij kiest daar bewust zelf voor en als hij het dan weer niet redt dan heeft hij dus weer gefaald.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5823
    maandag 21 mei 2018 om 20:24
    Hij kiest daar toch echt zelf voor. Ik vind hem maar een lichtgewicht die teert op zijn naam.
    Vind ik leuk
    FCRat +162
    maandag 21 mei 2018 om 21:18
    Koeman heeft ook een hoop moeten falen voordat het niveau echt omhoog ging. De Boer zit imo zelfs nog in dat stadium. Seedorf heeft als speler genoeg ervaren om als trainer iets bij te kunnen dragen. Ik zou het trouwens wel vet vinden om hem samen met Davids een club te zien bestieren
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:30
    Nou, daar zullen veel spelers op zitten te wachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:09
    De Reiziger Bogarde combo werkt in iedergeval als een tierelier.
    Dat had ook niemand op voorhand verwacht.

    Dus ja, daar zitten ze op te wachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:26
    Ik denk het niet. Davids heeft toch niets te melden. Seedorf wel trouwens maar is ook geen succesnummer.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 22:55
    Hoort zichzelf vooral te graag praten.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    maandag 21 mei 2018 om 19:48
    Held
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:05
    Ga naar excelsior
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4946
    maandag 21 mei 2018 om 20:07
    Roda!
    Vind ik leuk
    Mossie +55
    maandag 21 mei 2018 om 20:11
    Ik denk dat Excelsior immens trots zou mogen zijn als Seedorf zou komen als trainer. Je hoort daar nu namen als Damien Hertog en de fysio Poldervaart. Tel uit je winst!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +58
    maandag 21 mei 2018 om 20:13
    Misschien Ajax.
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:07
    Wellicht kun je bij NEC aan de slag Seedorf, help je ze mooi de 2e divisie in ;-)
    Vind ik leuk
    El Cazador +4415
    maandag 21 mei 2018 om 21:55
    Seedorf je maakt tot nu toe alleen maar verkeerde keuzes, neem een goede keuze en ga stoppen met dit vak.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:27
    Dat wordt niets meer met clarence.

    Een van basten geval.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:25
    Ik zie Seedorf al door de lucht vliegen in een Hornbach reclame-spotje nadat hij weer eens aan het bazelen is over PROJECT.
    Vind ik leuk
    orion73 +1089
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:01
    Alleen al door het woordje 'projecten' zou hij nooit meer een club mogen trainen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Seedorf houdt alle opties open: "Ook ik sta open voor andere projecten"