Driessen steunt vertrekwens Kluivert: 'Hij is de beste op de training van Ajax'

    Driessen steunt vertrekwens Kluivert: 'Hij is de beste op de training van Ajax'

    dinsdag 22 mei 2018 om 07:48

    Een transfer van Justin Kluivert naar - bijvoorbeeld - AS Roma is helemaal geen gek idee. Bij Ajax is de negentienjarige aanvaller namelijk uitgeleerd. Telegraaf-journalist Valentijn Driessen zei dat maandagavond bij Natafelen met Kees op FOX Sports. 

    Veel kenners en fans vinden het onverstandig dat Kluivert nú al lonkt naar een overstap naar het buitenland. Driessen niet. "Wanneer je het hebt over zijn ontwikkeling: wat heeft hij nog te leren op de trainingen van Ajax? Hij is daar de beste en beschikt over een uitzonderlijke klasse."

    Een vertrek naar de Serie A kan gunstig zijn voor de carrière van Kluivert, denkt Driessen, mits er een plan is met de international. "Robin van Persie was ook geen vaste basisspeler bij Feyenoord toen hij Arsenal ging. Waar blijft de weerstand die hij komend seizoen krijgt met clubs als FC Emmen, De Graafschap en Fortuna Sittard in de Eredivisie? Dan heb je het over ongeveer zeven wedstrijden."

    Poll

    Is AS Roma een mooie club voor Kluivert?

    (4339 stemmen)

    Plaats een reactie

    Godin1 +834
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
    Maar niet de beste in de wedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:56
    Precies. Hij heeft af en toe leuke acties maar verder is het maar matig. Moet nog een hoop leren. Voor Ajax te hopen dat hij gauw vertrekt. Dan komt er rust. Hier heb je niks aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:14
    Hij heeft zeker nog veel te leren. Maar deze jongen bezit een enorme potentie! Men vergelijkt hem met Kishna en el Ghazi maar deze jongen is al veelll verder dan toen zij net begonnen.

    De vraag is of die potentie volledig benut gaat worden in de toekomst? Kan dat bij Ajax of gaat dat bij een club zijn met betere spelers om zich heen? Sowieso vind ik dat hij nog 1 seizoen moet schitteren bij Ajax. Daarna kan hij voor een goed bedrag worden verkocht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:21
    Dat was dus wat ik bedoelde te zeggen. Helaas brengt hij ook veel onrust met zich mee voor Ajax. Mocht hij dus erg gaan dan komt er wel meer rust.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:30
    Onrust onrust....die jongen geeft gwn zijn mening. Is niet op zijn mondje gevallen. Ik geloof echt wel dat Ajax zijn cluppie is, geen twijfel over dat.

    Ik weet niet of van der Sar en Overmars over goede leidinggevende kwaliteiten beschikken om in het huidige klimaat van het voetbal jongens met potentie te begeleiden.

    Kluivert heeft zijn ambities, hoe ga je daar als club mee om met elkaar? Zijn allemaal zaken die meespelen. Ik zou het heel jammer vinden als die zou gaan en als van der Sar en Overmars zoiets hebben van strik eromheen en weg ermee.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:33
    Ze hebben hem contractverlenging aangeboden, wat moeten ze nog meer doen? In februari zegt ie nog te blijven, in mei ligt alles aan Ajax en is de sfeer zo slecht. Als je een echte Ajacied bent, teken je of bij of je vertrekt op een gracieuze manier. Niet zo achterbaks als Kluivert nou doet
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:37
    Beetje kort door de bocht om 1 van onze beste spelers achterbaks te noemen die zeker een historie heeft bij de club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:44
    Eens, denk dat Kluivert wel bij Ajax zou willen blijven als hij het idee zou hebben dat het goed voor zijn ontwikkeling zou zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:44
    Dat was zijn vader. Hij heeft tot nu toe zijn best gedaan maar zeker nog geen historie opgebouwd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:56
    Een van onze beste spelers ? Wat heeft hij dan vokgens jou gepresteert waardoor jij vind dat hij een van onze beste spelers zou zijn
    Als dat werkelijk zo was hadden we dus makkelijk kampioen moeten worden
    Volgens mij heb je tijdje geen contact gehad met de buitenwereld.
    Zeker vergeten dat hij aardig poosje op de bank heeft gezeten omdat hij het niet aan kon
    Maar omdat hij toevallig een paar doelpunten gemaskt heeft later in het seizoen.
    Vind jij hem een van de beste haha
    Kijk doelpunten maar eens terug ok zaten 2 of 3 mooie tussen maar de rest niet heel bijzonder hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:55
    Ik vind hem zeker 1 van de beste qua potentie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:12
    Potentie is dat een ander woord voor falen?
    Ga je met potentie kampioen worden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:02
    Met potentie kan je kampioen worden ja. Ligt natuurlijk aan de ontwikkeling van zulke spelers die zij doormaken gedurende het seizoen. Maar het zou wel kunnen.

    En of het een ander woord is voor falen...tsjah daar mag jij zelf over beslissen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:07
    4 jaar op rij met gruwelijk veel potentie en verder helemaal niks lijkt het meest logische om het op falen te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:22
    Daar sta je vrij in.
    Vind ik leuk
    base +1343
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:51
    Dus als je 1 van de beste (jouw woorden zeker niet de mijne) bent kun je niet achterbaks zijn?
    Rare beredenering.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:54
    Dat heb ik niet gezegd. Ik denk dat Kluivert niet achterbaks is, maar ik ken hem ook niet persoonlijk. Jij wel toevallig?
    Vind ik leuk
    base +1343
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:05
    Nee gelukkig niet maar ik reageer op jou en dan klopt het wat ik zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:13
    Right...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7222
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:49
    De leiding, de trainer(s), de eeuwige conflicten......niet echt een goede structuur / basis voor jonge spelers die Keizer met lede zagen "vertrekken" ( via een sms je kenbaar gemaakt...)
    Het is geen wonder dat spelers het zo langzamerhand wel geloven.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:01
    In februari praatte hij nog anders. En hij is ook de enige die zo praat
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7222
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:17
    De Ligt, Onana, Neres, Hakim, Kluivert willen allemaal weg....ten Hag is een regelrechte afknapper voor die jongens.
    V.d Sar wil de schade beperken maar heeft teveel geblunderd.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +177
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:50
    Zal het aan ten hag liggen of aan het technisch hart?! Want zo ewn trainerswissel kan ook bij spelers verkeerd vallen. En aangezien ze het goed deden onder keizer zou ik het niet raar vinden dat ze gewn vertrouwen hebben in hun directeurtjes.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7222
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:58
    Alles staat of valt bij het Management, daar begint de glorie of het gedonder.......
    Ten Hag, Keizer, Bergkamp, Jonk, Bosz allemaal het slachtoffer van een falende AD uiteindelijk.
    Nu gaan de spelers zich roeren......rijkelijk laat.
    De schade wordt groter en steeds duidelijker zichtbaar voor de buitenwacht.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +177
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:01
    Ja precies en waarschijnlijk ga ik bergkamp nu beter begrijpen. Ik zag hem als arrogant maar als je zo bekijkt, niemand overleefd het daar terwijl bosz en keizer het verdomd goed deden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7222
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:06
    V.d Sar is een groot probleem, Ajax verdient goed geld en dat maakt het altijd moeilijk voor een RVC om de AD kritisch aan te pakken.
    Uiteindelijk gaat het de RVC om geld........
    Vandaar dat het aanmodderen blijft en je slechts kan hopen dat Overmars een team bij elkaar scharrelt waar men Kampioen mee kan worden in deze armoedige ED
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +177
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:20
    Terwijl je gewoon een betere selectie kan neerzetten... psv zou dat geld eens moete hebben die weten er wel raad mee
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11046
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:58
    Nou ja, de eredivisie holt achteruit, maar ook bij de journalisten daalt het niveau:

    "Waar blijft de weerstand die hij komend seizoen krijgt met clubs als FC Emmen, De Graafschap en Fortuna Sittard in de Eredivisie? Dan heb je het over ongeveer zeven wedstrijden."

    Zeven wedstrijden??????????

    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:15
    In die bloederige oorlog heeft Cruijff himself het management daar neergezet, daar kan het dus niet aan liggen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1156
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:53
    Leuk die namen die jij noemt maar De Ligt en Onana willen alleen weg wanneer er geen Europees gespeelt wordt. Neres wil weg omdat er clubs als Dortmund zich melden wat ook logisch is en Ziyech was al lang en breed bekend dat hij zou vertrekken na dit seizoen dus die gehele redenatie is compleet onzin dat Ten Hag dit veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:40
    Iedereen mag/moet een mening hebben. Graag zelfs. Anders word alles wel heel saai. Ik hoop alleen dat er snel een beslissing komt. Ga weg en er komt sneller rust, of blijf en probeer een vaste waarde te worden en neem die ervaring mee. Wat het wordt maakt mij niet uit. Voor Ajax hoop ik het laatste. Dat deze jonge potentie heeft is wel duidelijk, maar hij moet nog heel veel leren. Hoeveel talentvolle spelers zijn er wel niet te vroeg naar het buitenland vertrokken en op de bank beland waarna hun carrière naar beneden kelderde. Dat is toch doodzonde. Ik denk dat Kluivert er nog niet klaar voor is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:42
    Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar het anders verwoorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:31
    Hij zegt precies datgene wat hem wordt opgedragen door die vette speknek, heeft dus niets met een eigen mening te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:42
    Want jij bent erbij?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:27
    Denk toch eens na, man!?!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:03
    Want? Jij was erbij om het precies te kunnen navertellen?
    Vind ik leuk
    Youri99 +7423
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:04
    En ook wel een vervanger want onvervangbaar is hij nog lang niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:21
    Helemaal eens. En Driessen heeft het over een plan, welk team heeft nog een plan met een speler.
    Je moet presteren en anders kom je op de bank. Langer hier spelen en meer baggage lijkt mij sowieso beter.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:33
    Zullen we de eredivisie maar afschaffen en gewoon alleen maar amateur voetbal hebben.
    Dan gaan ze lekker allemaal op jonge leeftijd weg, want ze hebben hier geen weerstand.
    De volgende stap is dat ze weg gaan als ze 14 zijn, hebben dan ook geen weerstand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:36
    NL is een opleidingsfabriek. Dat is geen geheim meer.

    De jongens met potentie willen die stap gwn sneller maken omdat in het huidige klimaat enkelen op een latere leeftijd door breken.



    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:39
    Kluivert hoort daar niet bij dan zou de ligt en frenkie misschien wel bij horen. Kluivert gaat zn carrière slopen. Moet minimaal een jaar blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Ja want Frenkie heeft meer dan Kluivert laten zien.

    NOT!

    Ook de Ligt moet ik nog zien slagen bij een grote club met minder geduld. Ik herinner me nog zowel zijn fouten bij Ajax als het NL elftal. Eeen club die voor de miljoenen speelt heeft ook geen trainer die dat geduld opbrengt als dat wij hier hadden.
    Ik zeg 1 seizoen om te vlammen, gevolgd door minimaal 1 stabiel seizoen om te laten zien dat het geen "bevlieging" was en dan (pas) eventueel een volgende stap maken.

    wat nou "uitgeleerd" voor deze (genoemde) gasten?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:45
    Dus lekker betaald voetbal afschaffen, de rest is het niet waard om zo vet betaald te krijgen, terug naar de semi-profs
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:53
    Je komt wel elke x met pessimistische voorstellen he
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:51
    Er is een tijd geleden dat ik alles moest zien, nu vind ik het verschrikkelijk moeilijk om een hele wedstrijd af te kijken, toen we trouwens met semi-profs werkte was ons voetbal wel aan te gluren, het kapitaal heeft het kapot gemaakt.
    Het is eigenlijk te gek voor woorden dat er maar 4 landen in Europa zijn met een top competitie, de andere landen mogen naar een flut competitie kijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:09
    Rotterdamse Ajaxcied,
    Die jongen krijgt geen kans om nog een jaar te schitteren bij Ajax. Hij zit volgend seizoen op de tribune.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:00
    Zou zonde zijn.

    Ajax zal hem zeker nodig hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:12
    Ja, zou zonde zijn.
    Verder weet je ook nooit of hij later misschien wel zal bijtekenen.
    Zit hij gedwongen op de tribune lijkt me dat ook uitgesloten
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:29
    Hij heeft sowieso een contract voor nog een seizoen. Dus om een speler buiten te sluiten die nog van meerwaarde kan zijn voor de selectie, zou niet wijs zijn.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:43
    Memphis bleek nog niet helemaal uitgeleerd toen die naar Man U vertrok maar Justin is er helemaal klaar voor nu, hoor!

    Zeker weten!

    Die Valentijn moeten ze een spreekverbod geven. Jour alisten als hij maken ons voetbal kapot.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:21
    Ik heb het idee dat er bij Ajax nooit echt rust is!
    Teveel haantjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:37
    Exact
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1110
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Nee maar heel Ajax was een drama dit seizoen...Kluivert heeft toch nog 9 goals gemaakt waarvan een aantal beslissend waren voor de wedstrijd, assists gegeven. Of hij de stap nu al aan kan is de vraag idd maar dat mensen zeggen dat hij geen talent heeft en er niks van bakt...dan mogen ze wel eens naar de oogarts.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:55
    Heeft die oogarts hem dan wel gezien toen hij onzichtbaar met 3-0 werd weggespeeld in eindhoven?.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1110
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:44
    Waarschijnlijk niet haha maar nu praat je over de meest belabberde wedstrijd van t seizoen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2078
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:53
    Dat dus, effectiviteit moet echt omhoog, ik had bij het lezen van “Valentijn Driessen” en “beste op de training” al sterk de nijging om niet verder te lezen maarja, was benieuwd of hij ergens nog wat zinnigs te melden had, dat viel tegen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9814
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:16
    Al vindt Kluivertje van wel..
    Vind ik leuk
    wil +838
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:46
    Zo is het. Presteren op het veld.
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
    Heeft Driessen ook een bandje met Raiola?
    Vind ik leuk
    Hyena +27045
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:53
    De Telegraaf wakkert het vuurtje weer aan, je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:56
    En dan iedereen hier roepen dat de Telegraaf pro Ajax is..

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hvdp +319
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:01
    De telegraaf baalt dat hun lijntjes met Ajax zijn doorgeknipt en dat ze niet meer zoals vroeger de primeurs hebben.
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Verweij heeft anders nog altijd de primeurs.. valt wel mee denk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:27
    Maar je moet toch eerlijk zeggen dat deze vergelijking met Van Persie nergens op slaat. Tegen elk succes (spelers vroeg naar buitenland) staan 10 mislukkingen tegenover. Kluivert is een hele goede voetballer met een mooie carrière in het vooruitzicht, beter degelijk opbouwen dus. Bank zitten bij een topclub of verhuurd worden naar middenmoter is niet goed. Je weet nooit waar je precies in terecht komt. Maar goed, ik ben klaar met de jongeman. Ik hoop dik verkopen of jaar banken...ben niet haatdragend maar hij is er met zijn hoofd niet meer bij. Dus niet meer in Ajax 1 wat mij betreft... liever alleen maar spelers die er helemaal voor gaan!

    En nog 1 ding voor Driessen... op de training shinen is 1 ding, in topwedstrijden is iets anders. Kluivert is juist goed tegen de clubs die hij noemt, tegen PSV en Feyenoord zag je hem niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:29
    Mee eens.
    En ze vergeten te melden dat Wenger ook talenten de kans geeft. V Persie kon in dat elftal van toen prima ingewerkt worden.

    Tegenwoordig moet er gepresteerd worden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:35
    Das dan ook de enige die nog weleens positief is. Driessen en De Groot zijn echt alleen maar negatief. Misschien zouden die twee gewoon eens een lekker gebakken eitje moeten nemen ipv altijd een fles azijn...
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:38
    Ze spelen good cop, bad cop
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:42
    Alleen horen veel meer van bad cop
    Vind ik leuk
    Hvdp +319
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:54
    waar verweij vroeger de echte primeurs had moet hij het nu doen met giswerk
    en ja soms is dat raak als het een nederlandsche speler is
    voor wat betreft het buitenland is het niets meer
    en door de bezuinigingen bij de telegraaf ook géén tipgeld meer
    er staat nog het een en ander te gebeuren bij ajax
    wie gaat verweij tippen ?
    haha
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1016
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:54
    Ja, dat werd in de topic van gisteren(23:29) wel beweerd.
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:56
    Dat was Vissers toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1016
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:13
    Ja klopt, verwoord het een beetje verkeerd. Had beter kunnen zeggen dat hij ook met andere journalisten contacten heeft dus zal hij ook wel met deze onbenul contact hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:52
    wat heeft hij nog te leren op de trainingen van Ajax? Hij is daar de beste en beschikt over een uitzonderlijke klasse."

    Als dat zo is staat hij altijd in de basis
    Vind ik leuk
    Romario9 +9528
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:18
    Als je ziet wie de rechtsbacks zijn bij Ajax is het niet zo vreemd dat hij daar uitblinkt op de training.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:37
    Maar dan vind ik het toch apart dat die juist degene is die meer voorzetten heeft.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7409
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:52
    Oja want Driessen bekijkt veel trainingen van Ajax..En dan nog moet je het wel kunnen vertalen naar wedstrijdprestaties. Dat zie ik dus niet.
    Vind ik leuk
    2cents +47631
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:15
    Precies. Vrijwel alle trainingen van Ajax zijn besloten en als je daar de beste bent dan ben je dat ook in 95% van de eredivisiewedstrijden. Dat laatste is nog lang niet het geval.

    Een speler als Vertonghen speelde in z’n laatste seizoen iedereen op een hoop. Liep van achter naar voren met de bal alsof hij met de pupillen meedeed. Dán ben je echt klaar hier.

    Kluivert heeft nog niet eens een heel seizoen een basisplaats. En is vaker onzichtbaar dan dat hij uitblinkt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:44
    Ben benieuwd of hij dat ook vindt van jonge, aankomende redacteuren/ journalisten. Een jaar wat verhaaltjes schrijven met een sterk uiteenlopend niveau en dan zeggen dat je meer wilt verdienen dan je collega's of naar het buitenland gaat om daar te cashen. Kijken hoe goed Driessen daar op reageert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:56
    ajax laat hem a.u.b vertrekken
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:56
    Tja misschien een punt maar wel een club die geduld met hem gaat hebben, want hij kan op de training wel de beste zijn maar in de wedstrijden nog niet constant vind ik.
    Vind ik leuk
    Jozef +32812
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:57
    Wat een onzin.

    Ontegenzeggelijk heeft Kluivert veel talent, maar liet nog vaak zien dat er nog veel moet verbeteren. Als hij een constant niveau kan bereiken in onze competitie kan hij eventueel toe zijn aan de volgende stap. Niet eerder. Al vele idioten gingen hem voor.
    Vind ik leuk
    Morris +20221
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:59
    hij heeft zeker talent net als alle andere talenten die het niet hebben gered als Kishna en El Ghazi.

    Het gaat om een gegeven moment om de stap te maken naar een absolute top speler. Dit houdt in: veel spelen en goed luisteren naar trainers.

    Kluivert heeft niet het talent ala messi..
    Vind ik leuk
    Horas +423
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:29
    En al helemaal niet de mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Jozef +32812
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:47
    Dat zeg je op basis van interviews. Op het veld echt helemaal niks mis met zijn mentaliteit.
    Vind ik leuk
    zwollie +6488
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:58
    En straks zit valentijntje te zeuren dat het nivo zo achteruit gaat.
    Vind ik leuk
    soplul +2218
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:48
    Je hebt voorspellende gaven :)

    Hij heeft het in een later topic inderdaad nog over het slechte niveau van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:58
    Nou precies dit heeft Kluivert nog te leren bij Ajax, die 'geweldige' trainingen ook in wedstrijden laten zien.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4814
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:59
    Die Driessen is een van de meest dwarse mensen uit Nederland. De Ligt, Ziyech, Donny, Onana, Neres pakken hem gewoon op de training. Ik hoop dat Kluivert gewoon verkocht word. Kluivert moe
    Vind ik leuk
    Godin1 +834
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:59
    Driessen wordt zeker de nieuwe Guardiola. Wat een verstand heeft die man van voetbal. Kunnen ze hem niet overvoeren naar Prive ipv Sport?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18300
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:02
    Ja, want als je het op de training goed doet dan moet je echt een stap maken. Veruit het beste zijn week in en week uit is echt ondergeschikt aan een training. Hulde voor Valentijntje.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +319
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:03
    Lekker belangrijk van Driessen vind, is dit nieuws? NEE!!!
    Vind ik leuk
    MN223 +439
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:05
    Hahaha, Kluivert vergelijken met Van Persie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:16
    Hij mag zijn veters nog niet eens aanraken...
    Vind ik leuk
    groninger +934
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:13
    hij mag er nog niet eens naar wijzen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Ik heb die uitzonderlijke klasse nog niet gezien . Hij heeft de naam, maar ik schaar hem in de categorie Nordin Wooter. Gaan we weinig meer van vernemen.
    Vind ik leuk
    deir712 +235
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Ik was ook altijd de beste tijdens de training, maar tijdens de wedstrijden raakte ik geen pepernoot (hence de reden dat jullie mij niet kennen.......)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Niet alleen de beste op de training, maar gewoon altijd de beste :)
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +91
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Die driessen neemt toch niemand meer serieus
    Vind ik leuk
    renemar +440
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:08
    Eerst beklaagt de media zich erover dat de trainingen besloten zijn en zij niks meer zien, dan komt deze oetlul met de stelling dat Kluivert de beste op de training is. Vraag me af hoeveel trainingen hij gezien heeft. En als dat zo is vraag ik mij ook af waarom Kluivert tijdens wedstrijden vrijwel niks laat zien. Nu en dan een opleving maar nog geen wedstrijd goed gespeeld over de volle 90 minuten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:09
    Mede omdat deze ploegen gepromoveerd zijn is het beter om te vertrekken ? Ik denk juist dat hij meer weerstand krijgt. Want de slechtste rechtsback in het betaalde voetbal is toch vd Lely van twente. En daarnaast loopt bij roda jc van Peppen rond, ook hij komt behoorlijk wat kwaliteit te kort.
    Vind ik leuk
    satesaus +384
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:10
    Driessen is een eng onbetrouwbaar ventje. Lijkt ook graag een afwijkende mening te willen hebben om de afwijking.
    Vind ik leuk
    base +1343
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:02
    Zo mag hij ook nog een keertje bij snabbelen op tv door lekker onzinnige dingen te roepen. ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4857
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:14
    Die Valentijn die roept ook maar wat.De Telesport moet toch vol hè.waarom zien we dat nooit in de wedstrijden dan? Hij mag van mij gaan,iemand die zo spuugt op de club is t shirt niet waard.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +612
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:15
    Als dat zo was meneer Driessen waarom speelde Kluivert dan 9 van de 10 keer een dikke onvoldoende. Suarez was uitgeleerd in de eredivisie. Maar hoeveel goede wedstrijden heeft deze blaag nou gespeeld.

    Als die echt zo talentvol zou zijn dan zou die 20 assists en 20 goals achter zijn naam hebben staan.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9528
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:22
    Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Memphis in zijn laatste seizoen bij PSV (vergelijkbare spelers)... die was topscorer en dragende kacht. Zo ver is Kluivertje nog lang niet.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:39
    Precies. Ik heb een hekel aan Memphis maar in Nederland had ie wel zijn sporen verdiend.
    Vind ik leuk
    flipper +1240
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:19
    Waar bemoeit Valentijn zich mee! Laat die liever maar bij de VI dom gaan lullen.......
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:31
    Van Persie had ruzie met Van Hooijdonk en ging naar een club waar ze jonge spelers goed begeleiden. Hij had het geduld om niet altijd te spelen, dat hij rustig gebracht zou worden. AS Roma is op zich geen verkeerde club, maar wisselt wel vaker van trainer. Daarnaast, kan Kluivert hetzelfde geduld en respect opbrengen, wat RvP had voor Bergkamp en Henry, voor de oudere spelers daar? Denk het niet.
    Daarnaast, leuk dat ie zo goed is op trainingen, maar in wedstrijden komt dat helemaal niet naar buiten. Echt uitgeleerd zijn is ook dat laten zien in wedstrijden
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:45
    Ik als ajacied vind dat je Justin niet mag vergelijken met Rvp. Justin is niets vergeleken bij Rvp. Zal hij ook nooit worden.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:48
    Dat sowieso
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:29
    Justin gaat noooooooiiiittttt bereiken wat RvP heeft bereikt. Van Persie heeft eigenhandig of eigenlijk eigenvoetig, haha, MU kampioen gemaakt. Wat gaat dat snotjoch doen?? Als het tegenzit bij zijn nieuwe club...Mino, mino, ze plagen mij, ik mag niet mee voetballen in de wedstrijd. Kan jij het voor me oplossen??!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:04
    AS Roma heeft net een nieuwe trainer idd, uitzoonderlijk veel gewisseld wordt er niet van trainer. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Met deze tactish zeer sterke trainer heeft Roma een toekomstplan.
    Cengiz Under,uitzonderlijk jong turks talent is vorig jaar op 19 jarige leeftijd naar Roma gekomen en heeft mede dankzij zijn unieke talent, maar vooral vanwege zijn aanpassingsvermogen, bescheidenheid en wil een flink aantal wedstrijden mogen spelen.
    Op links heeft Roma SES en Perotti, twee grote jongens met opgebouwd krediet lopen.
    Ik ben benieuwd of Justeknullie het op kan brengen om minimaal een jaar in de schaduw goed op te letten en het op kan brengen om het tactisch verschil met NL (en ook ajax), de taal en de cultuur van de club te leren kennen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:05
    Ajax staat overigens ook bekend om zijn stabiele situatie qua hoofdtrainers de laatste twee/drie seizoenen....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3140
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:33
    Waarom is hij dan zo zwak in wedstrijden, daar valt hij regelmatig door de mand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:39
    Van persie had al veel meer bagage
    Vind ik leuk
    twentegoal +319
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:40
    Uitzonderlijke klasse? die man heeft ook een klap van de molen gehad, welke wedstrijden heeft deze junior dan allemaal zo uitzonderlijk gespeeld? En dat was ook nog eens tegen clubs als vvv
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21667
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:40
    Ga lekker met hem mee valentijn. 2 halen 1 betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:41
    volgens mij is 3x2 6 valentijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:43
    Die Driessen is ook de weg kwijt....
    Vind ik leuk
    Aspers +428
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:44
    De beste op de training....en komt vervolgens de back van Vitesse niet voorbij. Omhoog gevallen ventjes allemaal, zelfs mij als (oude) Ajacied komt het me strot uit. Vroeger was men gewoon trots om voor een NL topclub te spelen, nu gebruiken ze die om zsm weg te komen.
    Vind ik leuk
    13 +10058
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:49
    Betaalt Raiola Vissers en Driessen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:50
    Als we het over overschatte pareltjes hebben dan is dit echt de uitgesproken nummero uno!.
    Vind ik leuk
    peinke +1760
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:53
    Als je 19 bent en al 15 wedstrijden in het eerste hebt gespeeld, 1 interland bent ingevallen, dan heb je niets meer te leren. Dus, opzouten met die kwal!
    Vind ik leuk
    The Eagle +50
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:53
    Het gaat alléén maar om de pegels en verder niks. En het is heel normaal dat een jochie van 19 nu al miljonair wil zijn. Wil mijn zoon ook wel. Jongens van 18 19 zijn mentaal niet volwassen. Dus dit soort geneuzel komt bij graaiende volwassen vandaan. Lekker cashen over de rug van een jochie.......heel jammer. Ik hoop dat kluivertje een mooie club vindt waar hij rustig tot wasdom kan komen.....en AS Roma is niet de juiste club.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +364
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:04
    Valentijn Driessen, die naam hoor en lees ik de laatste tijd net even teveel in de media. Een journalist die ook net even te vaak zijn eigen mening laat horen. Een jongen van 18 naar Rome is geen gek idee? Man, man, man. Hoe kun je nu zeggen dat een jongen van 18 al niets meer kan leren bij een club als Ajax. Laat die jongen eerst volwassen worden voordat hij naar het buitenland vertrekt. Mij lijkt het dan weer wel een goed idee dat Driessen zich gaat beperken tot het afnemen van een interview en dat in mooie volzinnen op papier zet. Vooral daarbij houden.
    Vind ik leuk
    rinirat +1547
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
    Waar haalt hij deze onzin vandaan, hij heeft niet eens 3 wedstrijden goed gespeeld.
    Vind ik leuk
    Carl Coenr +278
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:07
    Maar ik denk dat je de beste op het veld moet zijn en niet op de training. Bij Ajax waren zoveel talenten de beste op de training maar ja.... wat is gebeurd met ze
    Vind ik leuk
    Korm +28858
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:08
    Deze speler gaat natuurlijk niet blijven, de supporters keren zich ook steeds meer tegen hem. Heeft sterallures en heeft nog niet veel bewezen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:09
    hij is de beste op trainingen. ...zo hee......
    Zelf ben ik heel goed in F1 op de simulator.pfffffff wat een lulverhaal
    Vind ik leuk
    soplul +2218
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:12
    Als je als 19 jarige, met net 1 volledig seizoen in de benen, al uitgeleerd bent in de beste opleiding van heel de wereld en het universum....dan moet je inderdaad echt heeeeel goed zijn zeg.
    We zien het allemaal verkeerd mensen!

    Het is dat of valentijntje heeft wat veel biertjes in het pinkster zonnetje weggetikt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:17
    Ik ben bijna bij alle thuiswedstrijden geweest in dit seizoen en slechts in een paar wedstrijden heeft Justin goed gespeeld. De overige wedstrijden matig! Ik hoorde laatst een prachtige zin over de flink overschatte eigenwaarde van tienertje Kluivert: Ik ben de topscorer van de buitenspelers uit de eredivisie, althans waarvan de achternaam met een K begint. Zelfverzekerdheid is goed, arrogantie altijd misplaatst, onrust stoken, al of niet opgehitst door die voetbalmakekaar met een maffiosouiterlijk, absoluut ongewenst. Met grote spoed opzouten en Ajax financieel nog een behoorlijke transfersom laten ontvangen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:17
    precies wij hebben met een Bilal ook een van de beste op de trainingen

    maar dat maak je uiteindelijk nog geen beste voetballer
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:28
    De beste op de training? Lekker belangrijk en uiteindelijk is dat een leugen, want volgens iedereen, behalve eikeltje Driessen, is Ziyech de beste....
    Vind ik leuk
    Garinsha +4014
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:32
    Wat vreemd dat ik toch weinig lees over dat ajax hier niets in verkeerd heeft gedaan.. er word alleen maar naar kluivert gekeken.. maar wat er gister al werd gezegd het komt van 2 kanten..

    Waarom heeft niemand het over het feit dat ajax tegen hem heeft gezegd word eerst maar basis speler en dan kijken we verder.. dat is hem gelukt. En nu?? Elke keer arrogante kwal en snotneus veelste jong om te vertrekken.. wanneer je in ajax 1 speelt ben oud genoeg om eigen keuzes te maken!!

    Maar zo gaat dat hier wanneer je een verkeerde keuze maakt in mensen hun ogen ben je een verwend snotaap maar waneer je een wedstrijd slecht speelt ben je oud genoeg om tot de grond kapot gemaakt te worden..

    Kluivert is de boeman en ajax doet niets verkeerd.

    Yeah right... en de meeste ajax supporters gaan er nog blind in mee ook. Nou ik bekijk het liever van 2 kanten. Want ook deze snotneus kan wel eens gelijk hebben.

    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:41
    Op de training leuk, maar laat het in de wedstrijd zien. De nederlandse top verliest al 15,16 jarige aan het buitenland en nu ook 18,19 jaar. moet ajax straks gaan kippen fokken of zo. is een topclub en de beste met spelers in nederland. pas vanaf 20 naar het buiten land en zo is elke competitie nog leuk om te bekijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:35
    Waarom kippen?
    Cruijff had een voorkeur voor varkens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:44
    Ja ook daar hebben ze een hele mooie bank.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:46
    Begint een beetje irritant en zinloos te worden
    Laten we stoppen om het over Justin Kluivert te hebben volgens mij zijn er veeeeel belangrijker dingen en interresanter dan Justin Kluivert
    Mij zal het een rot zorg zijn waar hij heen gaat van mijn part tekent hij bij Flubberkutteveen
    Het is geen Messi of Ronaldo of Mpabbe ik vind persoonlijk Xavi Simons nog meer de moeite waard om over te praten
    Dus Ik hoop dat Justin gauw ergens tejent zijn wij van het gezeik af
    Wij blij. hij blij met dikke bankrekening en een hard piemeltje en veel suc6
    Vind ik leuk
    myrthewit +1534
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:55
    Zo te horen heeft Driessen ook een lijntje met Raiola net zoals Visser. Want hij is helemaal nog niet de beste op het veld. Het zou kunnen zijn dat hij te hard traint en vermoeid aan de wedstrijden begint, maar daar geloof ik niets van.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8599
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:07
    ""Robin van Persie was ook geen vaste basisspeler bij Feyenoord"

    Valentijntje vergeet dat dat kwam door zijn gedrag en niet door zijn talent en of spel.

    Gedrag is te veranderen aan de top. (Onvoldoende) talent niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:08
    Kluivert dit Kluivert dat. Hij moet eerst maar eens laten zien dat hij de beste is. Nu gaat zelfs VI hem hypen. Driessen ook paar eurootjes gehad uit het Kluivert kamp?
    Vind ik leuk
    Guust +4917
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:22
    Valentijn is te hard op zijn hoofd gevallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:25
    Nou nog de beste in wedstrijden waar het er om gaat...
    Vind ik leuk
    Blindsy +7174
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:30
    Maar Robin had ook een paar jaar nodig om zich te settelen bij de Gunners. Iets wat zeker ook voor Kluivertje zal gelden. Misschien valt hem technisch niets meer te leren, maar wel mentaal. Zolang je nog geen 2-3 goede wedstrijden in de ED kunt spelen, ben je volgens mij niet klaar voor een vervolgstap. Die hij overigens wél van de zomer gaat maken, natuurlijk. Want het grote geld lonkt. Bankse!
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:30
    hoeveel geld heb je gekregen van RAIOLA Driessen om dit te zeggen
    Vind ik leuk
    j-roen11 +693
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:30
    Deze Jan lul de behanger krijgt ook voortdurend een podium om zijn irrelevante en vaak weining onderbouwde mening te spuien.
    Vind ik leuk
    Bals +345
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:33
    Geen ENKELE speler, muv Johan, is groter dan AJAX.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:37
    Driesen is een zielig persoontje ,die danks zij die ander 3 zielige persoontjes van Vi een platform heeft gekregen en alleen maar onrust stookt met onzinnige uitspraken.

    Mister onafhankelijk
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:40
    Driessen is voor Feyenoord!
    Vind ik leuk
    soplul +2218
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:53
    Nee
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:39
    dat die de beste zou zijn op de training dat beslist nog altijd de trainer en niet Driessen !
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:44
    Ze hebben hem achter zijn rug om willen verpatsen vorig seizoen en dat neemt hij de leiding kwalijk, natuurlijk is hij een ajaxied maar hij wil naar een grote club, een grotere competitie en ik kan hem geen ongelijk geven,
    Het is moeilijk om nee te zeggen tegen zoveel geld!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:22
    Sinds wanneer bepaald Ajax waar een speler in de toekomst gaat voetballen? Wat een geneuzel of zeg maar gerust een kutsmoes van de kant van Kluivert of zijn zaakwaarnemer
    Vind ik leuk
    Donnygo +1156
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:48
    HAHAHAH Driessen alles om Ajax maar dwars te zitten en te stoken.
    Hij heeft juist nog zoveel te leren, kan niet het verschil maken in wedstrijden waar het om gaat kan de ploeg niet aan de hand pakken of leiding geven aan anderen zoals de Ligt het al doet. Hij moet echt nog niet gaan als hij er nu 15 ingeschoten had en 15 assist gegeven had kun je zeggen misschien is het wel goed om te gaan nu absoluut niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:57
    Er gingen justin heel wat spelers voor die dachten uitgeleerd te zijn bij Ajax. En niet iedereeen is erin geslaagd. Iedereen denkt aan geld en weet je wie er beter uitkomt dat zijn de spelersmakelaars.
    Vind ik leuk
    orion73 +1109
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:57
    Op de training de beste zijn heb je niet veel aan. Het gaat om die 90 minuten op zondagmiddag. Daarin laat hij niet zien de beste te zijn. En een tikkeltje overschat wordt hij zeker. Zo'n uitzonderlijk talent is het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:57
    Er zijn nog meer jonge spelers die gaan vertrekken maar omdat men weet dat men veel geld gast vangen maakt men er geen punt van. Ajax is geldzuchtig
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:00
    Kluivert te goed voor Ajax? Laat me niet lachen Valentijntje. Per wedstrijd 2 tot 3 goede acties, verder onzichtbaar. Ik heb er geen moeite mee als hij vertrekt, zijn we in Nederland tenminste verlost van dit misselijk makend ventje. Enkele hooghartige uitspraken van Kluivert jr.: "zo lang ik bij Ajax speel, wint PSV nooit meer van ajax". Toch gebeurd, 3-0. Ik blijf bij ajax, tot ik kampioen wordt. Ook niet nagekomen. Kon ook niet, want dan zou hij met voetbalpensioen zijn.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +728
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:05
    Als een chef sport dit soort onzin gaat uitkramen dan moeten we ons best wel zorgen gaan maken of hij het Willem Vissers willen de goede band met die maffioos niet willen verstoren.... maar wat een dwaas is dat zag
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:18
    Justin kluivert blij dat je weg gaat bij ajax je brengt een hoop onrust vooral bij je collega ik vindt ht achterbaks gedrag hoe jij je over ajax denkt en door een goede opleiding van ajax hebt doorlopen zou ik mij enorm schamen voor je misplaatsen opmerking hopende dat jij voor een lange tijd moet plaatsnemen op de reservebank zowel bij Roma en bij oranje paul
    Vind ik leuk
    Foebele +47088
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:35
    Wat een hoop dwazen die onder hun steen vandaan komen om hun mening over een vertrek van Kluivertje te geven en dan roepen dat hij er al aan toe is....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:36
    Beste heer Driessen ,, hoe lang blijft u zuigen , en negatief over Ajax , schrijven , het lijkt wel of er een genoegen in heeft , om alles wat Ajax is , af te zeiken !! , al staan we in finale Euro league ( verleden
    jaar ). Het blijft allemaal slecht , en geluk , welnu misschien ben u wel geïnfecteerd , met de groote sensatie ( leugen)krant. Die er is schrijven om te schrijven gebaseerd op NIKS !!! , en mocht Ajax er in slagen , de champions leuge te halen , en te overwinteren ,, ja meneer Driessen ,, graag dan niet weer vooraan met oh wat fantastich is dat Ajax !! Bah ,,
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:45
    Zo slecht is Ajax niet hoor Martin.
    Ze werden dit jaar zelfs 2de in de Mickey Mouse League. Knap toch, met zo'n bescheiden begroting.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:03
    Door die fantastische kluivert !!
    Vind ik leuk
    plein19 +1239
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:59
    Niet rijk genoeg om hem te betalen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:20
    Grappig hoe de media langzaamaan een soort van Neymar maakt van hem. Op een gegeven moment twijfel ik aan mezelf of ik hem nou wel of niet heb zien spelen en mijn conclusie was: leuk talentje, heeft nog een hoop te leren, niks meer of minder
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10625
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Ik twijfelde al langer aan Valentijn Driessen, maar na deze onzin is het wel duidelijk. Als Kluivert al de beste op de training is (wat ik al betwijfel) dan mag hij dat wel eens wat vaker in wedstrijden laten zien. Op trainingen kun je geen punten pakken, in wedstrijden wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:42
    Als Justin nou al de goeie raad van Patrick niet opvolgt en zijn zaakwaarnemer en zijn moeder zichzelf laat beïnvloeden, wat moeten Ajax en Patrick dan nog meer doen om hem binnenboord te houden? Ze hebben hun best gedaan, zegt een Feyenoordsupporter. Beter dat hij dan vertrekt. Voor hem 10 anderen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:50
    Frank Potters,
    Wat Justin doet is gewoon het pad van pappa volgen. Niets meer en niets minder. Patrick weigerde met nog 1 seizoen op de teller ook om bij te tekenen, hij heeft geen recht van spreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:03
    Justin is nog lang niet uitgeleerd. Achteraf is het makkelijk die vergelijking te maken omdat Van Persie zeer succesvol is geworden. Dat moet met Kluivert nog maar blijken. Dat hij een goeie voetballer is staat buiten kijf, maar hij presteerde niet constant even goed. Hoe dan ook is hij jong en veel afhankelijker van factoren die te maken met degenen die hem begeleiden en steunen. Over zijn zaakwaarnemer zullen we het maar niet hebben.

    Wat steeds irritanter wordt van de media/sportjournalisten is dat ze de Eredivisie steeds verder de grond in trappen - Mickey Mouse competitie - en als ze dat maar lang genoeg blijven roepen de toeschouwersaantallen en populariteit zullen gaan terug lopen.
    Begrijpt het journaille niet dat zij van de ''Mickey Mouse competitie'' moeten leven en niet steeds de focus op de negatieve ontwikkelingen moeten leggen? De vraag stellen is hem beantwoorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:04
    Premier league beste voor Kluivert
    Vind ik leuk
    popiejopie +1971
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:20
    "wat heeft hij nog te leren op de trainingen van Ajax? Hij is daar de beste en beschikt over een uitzonderlijke klasse."

    Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld, ik vindt Kluivert bij lange na nog niet de beste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:35
    Alles en elke club is mooi voor Kluivert. Als ie in ieder geval maar vertrekt bij Ajax!!!
    Vind ik leuk
    MrJari +3
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:55
    Gelukkig hebben we altijd onze vaderlandse journalisten weer die alles wat een beetje tegen een bal kan trappen meteen de grens wil oversturen, want ja, daar is alles beter......ik zou zeggen flikker dan zelf eens lekker op naar t buitenland.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:00
    Ik zou een Spaanse club kiezen, Engels Arsenal, City. Waarom weg bij Ajax de trainers die Ajax aantrekt gaan hem niet beter maken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:02
    Ik zou een Spaanse club kiezen, Engels Arsenal, City
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:08
    Ik was ook de beste op de training, elke dinsdag en donderdag weer... vond ik! en toch moest ik elke week vlaggen!
    Vind ik leuk
    Gerro +5428
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:20
    De weerstand in Italië tegen ploegen onder de middemoot is ook niet om warm van te worden. Maar als hij dan zo goed.is waarom hebben we dat dan sporadisch gezien afgelopen seizoen dan had ie dus wekelijks bij de beste drie spelers moeten behoren en minimaal 15 goals moeten maken. Die Driessen begint dus ook wel erg dom uit zijn nek te lullen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:03
    Noemt zich dan een verslaggever met voetbal kennis. Gaat toch niet om de training. Gaat erom wat je laat zien tijdens een wedstrijd. Die gap speelt 2 x leuk en 8 is het niet om aan te gluren. Verliest hij de bal ligt het niet aan hem maar aan de tegenstander en maakt hij ruzie. Laat hem eerst maar eens 20 wedstrijden echt het verschil zijn. Dan ben je klaar.
    Vind ik leuk
    Jc 74 +158
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:14
    De beste op de training alsof dat een graadmeter is,ik betwijfel of hij werkelijk de beste daar is maar buiten dat hij moet eerst leren elke westrijd een zeven te scoren met uitschieters naar een negen.
    Kluivert is een talent en niet meer dan dat ,hij moet nog veel leren om te slagen in een buitenlandse competitie .
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:54
    Driessen vindt zichzelf ook de beste journalist. Zegt genoeg dus!
    Vind ik leuk
    HupHolland +827
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:42
    Is die Dreissen op alle ajax trainingen aanwezig of zo? De reinste onzin wat die man uitkraamt.

    Het gaat ook helemaal niet om de trainingen, maar om de wedstrijden en dan valt hetgeen Kluivert laat zien allemaal nog redlijk tegen. een beetje een Adam Maher of zo.

    Ik zie Kluivert helemaal met als top 5 speler van Ajax en Bande zal het helemaal niet veel slechter gaan doen!

    Als Ajax 30 miljoen voor Kluivert kan vangen, dan kunnen ze gelijk Tadic en nog twee gelijksoortige talentjes als Kluivert vastleggen.

    Maar waarschijnlijk willen veel clubs dat voor Kluivert niet ophoesten. Zet hem in dat geval gewoon een jaartje bij Jong Ajax op de tribune alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:24
    Ajax gaat met moeite 10 miljoen voor hem vangen, zo goed is hij niet en clubs weten dat hij bonje heeft daar. Denk miljoen of 6/7.
    Vind ik leuk
    Purist01 +371
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:46
    Hahahahaha, in een topper in de eredivisie helemaal NIETS laten zien, alleen tegen degradatiekandidaten of als er niets op het spel staat. Wat een giller.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:26
    Die driessen krijgt vast een paar van die flappen in zijn kontzak gedouwd door Mino. Alsjeblieft jonge, ga der maar lekker een happie van doen met je gezinnetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:24
    hahaahaah en hoeeee
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:51
    Al speeld hij voor de welke club dan ook. Wil je weg inpakken en opzouten. Niks heb je nog gepresteerd binnen ajax. Opgeruimd staat netjes
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:23
    HHAHAHAHAHAAHAH DE BESTE
    1. Ziyech (al 6 seizoen in NL! en heeft zich bewezen in de Europa League)
    2. De Ligt ( Geweldige ontwikkeling en zeer stabiel)
    3. Onana ( sterke doelman)

    Kluivert?? Paar leuke goals en daar houdt t wel mee op, kom op zeg.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12519
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:52
    Ik bekijk (al 4 jaar) vele training van Ajax.
    Valentijn Driessen heb ik er echt nog nooit gezien.
    Weer een geloofwaardig verhaal Valentijn.
    Interessant doen voor je portemonnee.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:24
    Dus Emmen en VVV zijn geen uitdaging, maar hij rost er ook nog niet vier per wedstrijd binnen (of tenminste één en een paar assists). Denk wel dat Kluivert een toptalent is, maar hij en z'n omgeving tillen em wel wat te snel over het paard. Verder denk ik dat Roma een prima opmaat is voor een succesvolle carrière. Leuke ploeg, draait goed en daar leer je als buitenspeler ook om te gaan met het Italiaanse houthakken achterin. Prima leerschool voor het NL elftal. Wie weet daarna de echte Europese top. Zou goed zijn voor het NL voetbal in het algemeen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Driessen steunt vertrekwens Kluivert: 'Hij is de beste op de training van Ajax'