'Zaakwaarnemer en vader De Jong pakken vliegtuig; beslissing ná vakantie'

    'Zaakwaarnemer en vader De Jong pakken vliegtuig; beslissing ná vakantie'

    dinsdag 22 mei 2018 om 08:05

    De zaakwaarnemer en de vader van PSV-spits Luuk de Jong hebben een bezoek gebracht aan het Mexicaanse Club América. Louis Lars en George de Jong werden in de afgelopen dagen door diverse media gesignaleerd in Mexico City. 

    Het Eindhovens Dagblad weet dat het om een 'informeel bezoek' gaat. Van een concrete deal is vooralsnog geen sprake. Het is geen geheim dat Club América belangstelling heeft voor De Jong. Eerder dit jaar deed de Mexicaanse topclub al een poging om de targetman naar Midden-Amerika te halen. 

    De 27-jarige De Jong heeft volgens het ED 'meerdere ijzers in het vuur'. De spits ligt nog tot medio 2020 vast bij de kampioen van de Eredivisie. Naar verwachting neemt De Jong op korte termijn sowieso geen beslissing over zijn sportieve toekomst. Momenteel geniet de aanvaller van een vakantie. Pas daarna hakt hij een knoop door. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 08:14
    Nee Luuk moet blijven!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:15
    In Mexico??

    Tsjah Luuk is toch niet 1 van de beste. Beetje een Dost type
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:17
    Ook spitsen hebben eens een vormdip, onze Luuk bleef altijd hard werken kwam terug en ging weer scoren! Wij worden tenminste met Luuk al 3x kampioen in 4 jaar en jullie met Dolberg?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:25
    Ff serieus, we hebben het over Luuk de Jong en moet jij dan weer over Ajax beginnen?

    Verander je naam in: Mario_AJAX_2018

    Pffff.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:28
    Wtf jij begint toch ook ineens over Dost??? Dus kijk eerst naar je zelf vriend en ga dan andere beoordelen! Dank!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:32
    Nee jij moet het weer eens over Ajax hebben. Waarom perse Ajax?

    Word een beetje moe van dat.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:35
    Dan moet je terug naar je bedje toe vriend. Ga maar eens kijken naar het stuk van VVV gisteravond daar werd genoeg vergelijkingen gedaan met Ajax dus ja lekker boeiend als je er een andere spits vergelijkt doe jij ook met Dost toch? Dus kijk eerst naar me zelf en kijk dan pas naar andere.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:38
    Ja dus als de 1 poep eet moet jij het ook doen?

    Ga toch weg man en heb het niet steeds over je favoriete club Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:43
    Nee ben zeker niet voor ajax maar als er iets langskomt over AJAX ben ik objectief en zal nooit slecht praten over clubs want iedereen heeft zijn eigen clubske. Doet de leeftijd joh beetje respect voor de oudere zou ik zeggen of geen opvoeding gehad daarover??
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:58
    Aan je gedrag te zien lijkt het niet dat je 1 van de oudere bent...

    Respect komt van 2 kanten, dat is mijn opvoeding geweest ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:07
    Nou ik heb naar iedereen respect! Jij bent alleen aan het provenceren en dat is heel jammer. Het gaat over Luuk en niemand anders dacht ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:14
    Idd het ging over Luuk. Totdat jij begon over Ajax.

    Ik provoceer helemaal niet. Ik geef alleen mn mening
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:17
    Nee gozer ik begon niet over AJAX, er werden vergelijkingen gedaan en daar antwoorde ik op. Laten we het iig gezellig houden. Van mij krijg je de zegen en mijn excuus als ik wat te fel was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:37
    Jij reageerde idd op een vergelijking door Ajax erbij te halen. Maar prima, zand erover!

    Moge jij ook vele zegeningen ontvangen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:40
    Dank u gozer! Heb hem inmiddels ontvangen.
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:15
    Voetbalt Dost bij Ajax? Heeft toch geen moer met elkaar te maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:19
    Beter lezen vriend! Ik begon met het bericht als eerste en heb geen een woord over Dost gepraat. Even kijken wie ermee begon. Het ging over Luuk ja en dan komen de gesprekken als ze gaan vergelijken.....
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:24
    Heb ik gedaan, hij zegt nog, wat heeft Ajax ermee te maken, altijd weer Ajax er in halen. Heel apart
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:26
    Beetje een Dost type en toen kwam het gesprek op gang
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:54
    Dost is alleen 10x beter, die slaagt tenminste wel in het buitenland
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:08
    DAF is een bedrijf uit Eindhoven, daar zit geen Amsterdam bij hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:12
    Ja zal vast het zelfde geschreven zijn met al die puntjes erbij. En anders hebben ze een goed bedrijf. De Amsterdamse flow in eindhoven. Zelf hebben ze geen flow
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:18
    Gaat lekker hier hoor, trucks gaan als zoete broodjes. Flow genoeg. Wel willen we liever niet met Amsterdam geassocieerd worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:20
    Jullie willen maar al te graag met Amsterdam geassocieerd worden. Als ajax er niet was, waren hier echt geen psv fans aanwezig hoor :p
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:30
    Klopt, maar dat komt ook omdat Ajax de enige club is die nog een beetje tegenstand geeft. Gezien het feit dat Psv in de tijd sinds de kleurentv in meer dan 50% vd seizoenen kampioen wordt. Als Ajax en zijn supporters er niet waren met hun "pretenties" was er geen bal aan.
    Zie het als Federer tegen Nadal. Federer is de beste allertijden maar Nadal is hem heel vaak de baas geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:34
    Leuke reactie man.
    Kan er zeer zeker om lachen haha
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:17
    Philips zit in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:28
    Vermoed dat ze daar ondertussen wel spijt van hebben. Regio Eindhoven gaat als een speer tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:36
    Dat weet ik niet, maar speren dalen heel snel. Ben benieuwd wat er overblijf bij PSV, gaan er veel weg denk ik.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:47
    Voor komend seizoen heb ik er inderdaad ook wat minder vertrouwen in. Maar misschien valt het mee. Wie niet rijk is, moet slim zijn, en Ajax houdt ook niet alle kikkers binnen boord.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1245
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:18
    Het zijn juist meestal spelers uit Mexico die naar Europa willen. Als je uit een Europese competitie naar Mexico gaat zegt dat eigenlijk al genoeg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:24
    Neehoor want Honda zit ook bij de club waar Lozano vanaf komt. En er spelen nog meer voetballers uit de Eu
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1245
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:45
    Dat zal best. De beste competitie's zijn nou eenmaal in europa.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Ben ik helemaal met je eens!
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1245
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:51
    Ik vind het gewoon raar dat Luuk zijn geluk niet probeert bij een subtopper in Duitsland of Engeland. Zo slecht als sommige hem doen overkomen is hij helemaal niet . Denk dat als je goede buitenspelers hebt die een voorzet kunnen geven De Jong wel aan zijn doelpuntjes komt daar.
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:37
    Gaat voor het avontuur en toch wel geld denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:03
    Het zegt mij vooral dat Luuk niet vies is van een avontuurlijk leven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4853
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:37
    Ik zou als ik PSV was alles op alles zetten om Luuk te behouden.Zeeer belangrijk voor PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Ja helaas, Luuk heeft goed werk geleverd bij Ons PSV met upps en downs dus wij gunnen hem die transfer wel....

    We huren gewoon Janssen voor 1 seizoen dus gaat wel goed komen.

    Eindelijk iemand die positief is over de Jong
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4853
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:51
    Ja,ik zie de meerwaarde wel van Luuk.altijd aanspeelbaar, kopsterk,geeft nooit op en laat t team gewoon beter spelen.Ik als Ajacied zal blij zijn als hij een transfer maakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:54
    Haha ja je kan het ook vanuit een andere kant bekijken, maar heel spitsen slagen meestal bij psv. Romario, Ronaldo,Kezman, v.Nistelrooij, Nilis, de Jong, Vennegoor, en kan er nog wel meer opnoemen maar iedere speler scoorde boven de 10+
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4853
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:01
    Das helemaal waar.Ben weleens benieuwd naar Romero,maar denk dat er nog wel een spits moet bij komen.Gokken op 18 jarige die blessures heeft gehad is gewoon een groot risico.Daarom had ik Luuk proberen te houden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11668
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:52
    Rustig maar, het was zijn dubbelganger
    Vind ik leuk
    Godin1 +834
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:16
    Dat is voor de Jong de laatste kans om te slagen in het buitenland. Ik geef hem wel gelijk. Hij heeft hier genoeg doelpunten gemaakt en tegelijkertijd is hij vergruist. Wellicht wordt het wat in Mexico.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:17
    Ben echt benieuwd wat ze voor De Jong nog gaan vragen.
    Iemand???
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:20
    Rond de 9 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:21
    Dat lijkt mij ook wel een redelijke prijs denk ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:23
    Hij heeft nog een contract tot 2020 dus gaat goed komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:28
    Volgens mij willen ze hem heel graag kwijt.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1307
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:21
    Geld
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:26
    Ze hadden Luuk ook gelijk mee kunnen nemen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3140
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:36
    Ik zou hem wel een mooie transfer gunnen. Club America mag bij vele van ons onbekend zijn, in het voetbalgekke Mexico is het een absolute topclub. Barcelona zal er niet in zitten voor Luuk, maar zo’n avontuur is dan een mooi alternatief
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +618
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:37
    Louis Lars :D Hoe stom het weglaten van een klinker er wel niet uit kan zien..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21667
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:41
    Dag dag luukje.

    Tequila of eindhoven zou het ook wel weten.
    Vind ik leuk
    Korm +28858
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:09
    Tja Luuk verdiend deze transfer wel! PSV heeft zich met Romero al ingekocht. misschien een breek ijzer erbij?
    Vind ik leuk
    RtdDub +8599
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:49
    Lekker gaan.
    Komt aan alle kanten tekort voor de betere clubs in de betere competities in Europa. En om nou naar Huddersfield of Mainz te gaan is ook niks op je 27ste
    Heeft Gignac ook geen kwaad gedaan, verhuizen naar Mexico
    Vind ik leuk
    spAro2018 +190
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:02
    VP: Even de typo verbeteren. louis Lars moet denk ik zijn: Louis Laros :-)
    Vind ik leuk
    Guust +4916
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:09
    PSV haalt de Mexicanen juist hierheen, word Luuk scout voor PSV daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:47
    Luuk een contract voor het leven geven, eerst speler, later functie in organisatie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:51
    Luck scoorde goed maar is nooit een echte spits geweest.
    Hij geefde vaker de bal af dat ze daar uit kunnen scoren.In plaats van zelf te scoren.Hij is was een goeie voetballer maar psv heeft toch een echt spits nodig.
    Psv heeft altijd goede smaak gehad met spitsen.
    Dus dat moeten ze nu ook maar is laten zien.
    Als je in Europa wil mee draaien dan heb je toch echt wel een goede spits nodig.En helaas heb ik die in nederland dit jaar niet gezien.
    Want de topscoorder van nu in nederland is helemaal niks met die paar goaltjes.
    Een spits hoort meer te scoren en zeker in nederland.
    Dus word het weer een buitelandse spits.En daar heef psv goede ervaringen mee dus zoek psv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zaakwaarnemer en vader De Jong pakken vliegtuig; beslissing ná vakantie'