VP-voetbalkantine: 'Emmen komend jaar de gedoodverfde degradatiekandidaat'

    VP-voetbalkantine: 'Emmen komend jaar de gedoodverfde degradatiekandidaat'

    dinsdag 22 mei 2018 om 14:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Luuk de Jong kan beter bij PSV blijven dan naar Mexico gaan'

    Stelling 2: 'FC Emmen is komend seizoen de gedoodverfde degradatiekandidaat'

    Stelling 3: Volgt om 17.00 uur.

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 11:35
    Gewoon je contract uit dienen je bent voor ons PSV een hard werkende spits
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:36
    Lekker naar Mexico, is toch een geweldig avontuur voor Lucky
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:39
    Heeft daar niks te zoeken of er moet een pareltje terug komen want Mexicanen zijn bij ons een springplank voor hoger op
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:07
    Jawel joh, lekkere latinas, heerlijk eten, zon en een beetje voetballen. Ik had het wel geweten
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:16
    die gaat wel wat schopjes krijgen daar, die houden niet van dit soort spitsen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:38
    Gun hem een avontuur. Misschien dat brands hem nog kan brengen en een topmiddenvelder mee kan nemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:44
    Sportief een stap achteruit. Wat weer betreft en het avontuur er omheen, een stap vooruit
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:57
    Zeker niet .. Gewoon verkopen! Levert ons ook weer een leuk zakcentje op.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:01
    De Jong mag gaan. Sam Lammer wordt de eerste spits. Waarom niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:05
    Is ie lammer ja?
    :-)
    Vind ik leuk
    SimonSays +5941
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:06
    Waarom wel? Laat Lammers eerst een jaar ED ervaring opdoen middels een verhuur. Wij moeten een spits die er meteen staat. Wat dat betreft moeten we het met Romero ook nog maar zien.

    Als Luuk wil gaan mag hij uiteraard vertrekken, hij heeft veel voor PSV betekend. Maar dan moet er m.i. wel iemand voor terug, en Lammers verhuren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31539
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:06
    Sowieso naar mexico man. Te bagger voor de topcompetities en de eredivisie ben je ook wel beu na een tijdje.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:12
    1: Lekker gaan, heeft in de ED niet zoveel meer te zoeken, gevoelsmatig dan..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:16
    Uit PSV perspectief: Laat hem blijven. Je weet niet hoe goed Romero momenteel is, en of hij er meteen staat. Met oog op CL voetbal wil je hem toch behouden lijkt me.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:28
    Van mij mag hij blijven misschien zelfs wel moeten blijven ik zou als PSV er alles aandoen om hem te behouden (is een speler die altijd 100 % ofmeer geeft)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:41
    Stelling 1:
    vanuit Luuk gezien: Lekker naar Mexico
    vanuit PSV gezien: Aan de ketting leggen (is retebelanrijk voor PSV)

    Stelling 2:
    Emmen niet rechtstreeks degraderen zou een prestatie op zich zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:10
    Het is een mooie uitdaging in een andere cultuur

    Bij Psv gaat hij niet veel verder komen dan waar hij nu is
    En het is lekker eten :P
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:18
    Bij psv blijven iemand die de ballen mooi kan opvangen en de jeugd ook natuurlijk;) waarom zou je niet nog een jaar cl willen proberen?!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:10
    2: normaal gesproken wel, maar je weet natuurlijk nooit wat voor spelers er naar Emmen komen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:14
    Ze moeten iig Jansen en Bannink zien te behouden, dat zijn wel veruit hun beste spelers. Er zal wel weinig ruimte zijn voor veel nieuwe aankopen, dus zal wel weer een huurfestijn worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:28
    Waarom zal er weinig ruimte zijn denk jij dan? Emmen is een financieel gezonde club en door de promotie zullen er vast wat extra gelden ontvangen worden. Spelers als Bannink, Janssen, Loen, Veendorp proberen te behouden.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:34
    De begroting van Emmen is 2.75m, zelfs bij een verdubbeling zou je op 5.5m uitkomen en dat is nog steeds niet erg riant.
    Ik gun Emmen het allerbeste, maar zou het geen probleem vinden als Anco weer in zijn eigen stad komt te spelen.
    Vind ik leuk
    FCE1925 +204
    donderdag 24 mei 2018 om 11:06
    Bannink, Jansen en Veendorp liggen al vast voor aankomend seizoen. Verder hebben deze spelers al een contract: Kjell Scherpen ,Gersom Klok,Tim Siekman ,Nick Bakker. ,Hilal Ben Moussa, Michael Chacon ,Glenn Bijl ,Cas Peters.
    Emmen gaat nog praten met Telgenkamp en Veldmate (en misschien Loen en Lima)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:33
    Waarvan, als je heel eerlijk bent, klok, peters, siekman ( sorry maat) absoluut weg moet doen die komen echt heel wat te kort voor de eredivisie. Chacon,bakker, ben moussa kun je over twijfelen. Lima hoef je ook geen aanbieding te doen.
    Vind ik leuk
    FCE1925 +204
    donderdag 24 mei 2018 om 12:45
    Klok en Peters Wil ik het voordeel van de twijfel geven en ze staan nog onder contract. Chacon en Bakker hebben zich goed ontwikkeld dit seizoen. Chacon vond ik 1 van de beteren tijdens de playoffs zelfs. En Bakker moet in het centrum en niet op de back positie. Ben Moussa was tot zijn blessure ook goed bezig, maar geen idee waar zijn plafond ligt.
    Al met al denk ik dat als je in elke linie er een echte versterking bij krijgt, en Lukkien gaat op dezelfde voet verder, je wel kansen gaat krijgen om aardig mee te ballen.
    Vind ik leuk
    Metal +2575
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:15
    Zeker niet. Emmen speelt goed voetbal, heeft een TEAM. Fortuna verliest haar sterkhouders, die gaan het komend jaar heel moeilijk krijgen.
    Emmen is in potentie groter dan Heerenveen! Met goed beleid moet men daar de komende jaren de vruchten van kunnen plukken.
    Bovendien heeft Emmen een toptrainer. Hij heeft reeds ervaring opgedaan in de eredivisie als assistent, dus weet hoe er wordt gespeeld en wat er nodig is om komend seizoen goed door te komen.
    Excelsior, Fortuna, De Graafschap en Willem II zijn voor mij de kandidaten voor de onderste plaatsen. NAC zal opnieuw moeten bouwen, afhankelijk van wat City ze gunt zullen zij moeten overleven of ze maken een mooie stap voorwaarts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:27
    Je noemt Emmen een team maar De Graafschap niet? Bij ons gaat er vrijwel niemand weg, we zijn in de competitie 5 plekken hoger geeindigd en we weten hoe het is om in de eredivisie te spelen. Emmen kan in potentie een grote speler zijn, maar op dit moment heeft De Graafschap meer middelen om van de onderste plekken weg te komen dan Emmen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:35
    Elke keer dat de graafschap in de ere komen hebben ze een team waarvan niemand weggaat na promotie en toch degraderen ze constant weer. Als club kan je eredivisie ervaring hebben maar dat geldt niet op het veld. Komt bij dat de huidige ere clubs weten wat de graafschap brengt en wapenen zich daartegen. Emmen is nieuw en niemand weet nu wat ze gaan brengen, onderschatting ligt op de loer terwijl emmen gewoon goed voetbalt. Ze hebben niet voor niks maar 8x verloren. We zullen het zien
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:04
    Bij de vorige promotie hebben ze zich aan het begin van het seizoen onvoldoende versterkt en bleken de nieuwe spelers of niet geschikt voor degradatievoetbal of pasten gewoon niet bij de club.

    In combinatie met veel pech tegen go ahead in de finale van de play offs, bleken we voetballend prima mee te kunnen, maar misten we het mentale aspect van het spelen van belangrijke wedstrijden.

    Ik ben met je eens dat Emmen meer vrijuit kan spelen omdat ze nieuw zijn en omdat niemand er bij voorbaat wat van verwacht, terwijl wij weten wat het is om in de ere te spelen en er weer uit te donderen.

    Daarnaast, ook wij hebben slechts 9 keer verloren, maar daar tegenover staan bij ons 18 overwinningen en een doelsaldo wat een heel stuk beter is.

    Maar inderdaad, glazen bollen aan de kant en we zien het volgend seizoen hoe het loopt.

    Ik heb er in ieder geval zin en vertrouwen in
    Vind ik leuk
    MG MG +234
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
    Alsof het verleden bepaalt waar je volgend seizoen eindigd. Telkens een ander team. Gelukkig zit er nu veel meer voetbal in.
    Behoudens de laatste 2 wedstrijden waar heel veel spanning op stond. Was het goed aan te gluren.
    Wel een echte voetbal sfeer. Mooie club.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:40
    Maak van vrijwel niemand maar 12 spelers, waarvan meerdere vaste basisspelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:07
    Vertel, wie gaan er volgens jou dan allemaal weg? Diemers wil de stap hogerop maken, maar nu dat ook bij ons kan, is er een grote kans dat hij blijft, Van Mieghem is gehuurd, en transfervrij nu, en heeft aangegeven dat hij een langer verblijf best ziet zitten

    El jebli heeft bijgetekend, Tissaoudi heeft aangegeven graag te willen blijven omdat hij bij zijn huidige werkgever niet op speelminuten hoeft te rekenen.

    Welke spelers zouden er, volgens jou, dan verder allemaal vertrekken?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:31
    Volgens transfermarkt.com lopen er 12 spelers uit hun contract. Daar zitten natuurlijk niet alleen maar toppers tussen, maar beloftes zoals die van Tissoudali koop je ook niks voor.
    Stef Nijland is er iig bij en het verlengen van El Jebli is ook mooi, maar er zullen nog wel een redelijk aantal spelers bij moeten om te handhaven in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    MG MG +234
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:05
    Ze geven aan 4 a 5 spelers nodig te hebben. Maar wie niet? De top 3 sowieso ook minimaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:55
    Ik ben het met je eens dat je niets aan beloftes hebt totdat de inkt onder het contract droog is.

    Ik heb ook even gekeken, naast de contracten van de huurspelers zitten er maar 3 spelers tussen die regelmatig in de basis zijn begonnen.

    En ik heb wel vertrouwen in de technische staf dat ze ruim voor aanvang van het seizoen meerdere echte versterkingen kunnen presenteren. Dat is in het verleden nog wel eens fout gegaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:26
    Vooropgesteld dat ik heel blij ben als emmen-supporter, maar laten we nou niet doorslaan. Het zal een hele prestatie worden om niet rechtstreeks te degraderen. Dus laten we het nu nog niet hebben over uitspraken als in potentie groter dan heerenveen. Is nergens op gebaseerd.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:52
    Emmen is in potentie groter dan Heerenveen omdat er in Emmen 2x zoveel mensen wonen als in Heerenveen.
    Dus die uitspraak is niets aan gelogen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:34
    Dat is wel heel simplistisch gesteld. Ondanks dat er 2x zoveel mensen wonen, zat het stadion vaak niet eens halfvol. Tuurlijk zal dat nu met de eredivisie wel anders worden, maar er word terecht nog al eens verweten dat het vooral “bioscoop” supporters zijn. Als je al een keer de lucht in springt of wat dan ook word je al vreemd aangekeken.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:59
    De echte supporters zullen de brigata fanatico zijn, maar de rest van het stadion moet ook vol met wat voor supporters dan ook. Dat is bij elke club zo.
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:33
    Dat aantal klopt niet helemaal zo als je dát zegt: de stad-Heerenveen wonen nét geen 50.000 inwoners, de stad-Emmen wonen bijna 57.000.

    De Gemeente-Emmen, dus inclusief Emmer-Compascuum, Klazienaveen, Schoonebeek, Barger-Compascuum, etc... dán kom je uit op 107k inwoners.

    Dat je de regio meetelt, ok, maar de regio om Heerenveen heen is bv ook groter dan die
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:57
    Die dorpjes rond emmen liggen zo dicht bij emmen dat je die ook met gemak bij de stad Emmen zelf kan tellen. Maar voor de correctheid het gaat inderdaad om de gemeente Emmen en de gemeente Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:35
    Hihihi.. Dan moet je éventjes naar bv 'Klhazhienhavheen' rijden, en daar zeggen dat het Emmenaars zijn....

    En ze een vinger in de mond stoppen!!(Ben je m wel kwijt!) :P
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:15
    2. Het eerste seizoen is altijd het makkelijkst. Daarna komen clubs vaak pas in de problemen.
    Zelf hoop ik dat het anti-voetbal van VVV volgend jaar hard afgestraft gaat worden.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:05
    Vertel, wat is daar mis mee als je verdedigend speelt?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:08
    Er zit een groot verschil tussen verdedigend spelen en niet willen winnen.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:10
    Wat een onzin, niet willen winnen doet niemand, het is eerder niet willen verliezen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:17
    Als je niet probeert te scoren kun je ook niet winnen, en dat is toch echt het idee van voetbal.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:15
    Das waar maar je vergeet dat Vvv ook de minste begoting had en de selectie was ook niet al te breed. Maar Vvv is er wel in gebleven en dat was het doel.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:28
    Het doel zou ook je publiek vermaken moeten zijn, en met maar 3 thuisoverwinningen is dat zeker niet gelukt.
    Laat ze nog maar een seizoen anti-voetbal spelen en de deksel keihard op hun neus krijgen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:39
    Moet ik je daar écht nog n antwoord op geven?

    Je hebt gezien toch wat die Faber bij ons uitgespookt heeft?


    Een wat defensieve tactiek is op zich goed, maar als je geen enkele vorm van opportunisme durft te hanteren, dan zul je ook weinig resultaat halen natuurlijk.

    Simpel gezegd: een Emmen of Graafschap zou een uitgekookte tactiek hebben door met 10 man áchter de bal te spelen, en dan met 1 spits van 2m.02 rond de middenstip bv. (zo is Brazilië in 1998 bv verliezend finalist geworden, en in 2002 Wereldkampioen: 10 man achter de bal, alles op Ronaldo).

    Groningen heeft het in haar beginjaren in de kelder vd Eredivisie ook zo overleeft(de 'Legendarische' Martin Drent!)

    Verdedigend spelen is wellicht een vd weinige opties van een promovendus maar men moet wel een bepaald wapen daar voorin hebben natuurlijk. Een aanspeelpunt oid.

    En 'Anti-voetbal van VVV'.. tja, VVV heeft vaak puur op resultaat gespeeld, en dát is, gezien hun positie(ook promovendus!) toch best knap? Men had nooit verwacht dat VVV zich zo sterk in de middenmoot zou nestelen.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5632
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:27
    Over de tweede stelling heeft men vast heel lang moeten nadenken....
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7232
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:28
    'FC Emmen is komend seizoen de gedoodverfde degradatiekandidaat'

    Emmen, De Graafschap en Fortuna allemaal evenveel kans om eruit te vliegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:10
    Samen met excelsior die compleet leegloopt, VVV moet het ook nog maar laten zien en Nac en Willem II kunnen ook zomaar een zwaar jaar tegemoet gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:42
    1 Hopelijk blijft ie maar als je nog wat wilt verdienen dan kan het nu nog (beide partijen goeie salarissen in mexico)

    2 Kan ik niet over oordelen. Fortuna verliest hun beste speler wss en Excelsior is ook niet gegarandeerd van lijfsbehoud. Zal der om spannen.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1019
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:54
    Net als Dordt destijds. Wij konden hier ook staan. Echter is het wel verstandig om zuinig met geld om te gaan. Dordt moest het stadion veilig maken en alles verbouwen naar Eredivisie-norm. Gevolg, bijna failliet en tot de laatste dag degradatievrees -in het seizoen na degradatie-r
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:56
    Inderdaad, de KNVB heeft haar maniertjes wel om de kleintjes klein te houden, en de groten groot.

    Jong Ajax en Jong PSV die het uit-stékend doen in de JL is toch ook weer een voorbeeld...

    Die elftallen horen idd in de JL te spelen, maar niet zo...
    Jong Ajax en Jong PSV horen gewoon in een beloftencompetitie te zitten, en op het moment dat ze die ontgroeid zijn, dan willen BVO's als FC Dordrecht ze bv graag voor een seizoentje huren, of overnemen.

    Deze jonkies leren dán pas 'de echte klappen van de zweep',, dus niet dat veilige nest, onder moeders titzak, in de jeugd, nee, een ECHTE onafhankelijke BVO, waar dus gepresteerd moet worden.

    Een team met bv 21-22 spelers(en geen 25-30, + de reservers van eerste Elftal in de Eredivisie achter de hand!), die het moeten DOEN dat seizoen!

    Dus die jonkies leren ook dat ze móeten spelen met klein pijntjes bv, bij Jong Ajax/PSV staan dr rustig 3-4 spelers klaar voor die positie, Desnoods 'moet een Kasper Dolberg even weer wat wedstrijdritme opdoen' oid.. verzin es iets creatiefs..

    Nee, ik zie het érg somber in voor de reguliere JL clubs op deze manier...
    Het zal ERG moeilijk worden zo, voor een Dordt' om nog eens te promoveren op deze manier: waar moeten clubs als de jouwe, in hemelsnaam capabele spelers weg halen?
    Bij Jong Ajax en Jong PSV moet je al die contracten afkopen! Dat soort bedragen hébben JL clubs gewoon niet te besteden.

    Die KNVB zit zó te beleidsvoeren dat ze álles gokken op nog een wederopstanding van Ajax, of PSV, en dat gaat létterlijk, ten KOSTE van béide prof-competities op deze manier...

    En jouw cluppie is een prima voorbeeld: Dordt is een gezonde club, met een trouwe achterban, zelfs een stukkie (roemruchte!)historie!

    En nóg is het zelfs voor een Dordt' straks onhaalbaar?

    Knettergek toch... Maar ondertussen doen Jong Ajax en Jong PSV, jaarlijks mee voor de Titel in de JL!

    Top beleid van Zeist, of niet!
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1019
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:44
    Gezond is Dordt niet hoor. Voor de rest ben ik het met je eens
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    woensdag 23 mei 2018 om 00:05
    De Jupiler League zou het zich niet kunnen veroorloven om nóg een goede club(na het verlies van Haarlem, RBC en Veendam, alle respect voor het kort-durende AGOVV dan :S), te moeten verliezen, en te vervangen voor weer een jeugdelftalletje...

    NB Dordrecht is een club met geschiedenis, reputatie, achterban.....

    Als genoemde clubs al kapot zíjn, en zelfs clubs als Dordt' het nog zwaar hebben... dan zegt dat toch alles?
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:15
    Ik denk dat emmen de middenmoot wordt
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    woensdag 23 mei 2018 om 00:08
    Ga weg man.. PSV en Ajax kunnen die Titel dit seizoen wel schriftelijk afdoen hoor..... ;P

    Nah... effe zonder gekheid... Het zou me toch niet verbazen als Emmen gewoon keurig 'vroegtijdig safe speelt' , en gewoon op een P14 of 15 eindigt na 34 rondes. Ze lijken hun team intact te houden. Met bv Jeroentje Veldmate, hebben ze toch wat Eredivisie-ervaring in de gelederen. al is coach Lukkien ook geen onbekende natuurlijk.

    Aankomend seizoen kan men alleen maar VIES verliezen van FC Emmen.
    Nu al gebombardeerd tot hét Lelijkste Eendje in jaren... Nou.. I kdenk dat de Eredivisie nog wel even opschrikt van deze 'Plaggestamp'nde Drenties!"...Die pakken wel een paar nodige puntjes denk ik..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:33
    Wij kunnen polls invullen en discussiëren wat we willen.
    Vorig jaar voorzag ook (bijna) niemand dat Twente en Roda zouden degraderen, Sparta, Excelsior en VVV zouden de onderste drie plaatsen opeisen. En wat zien we... Sparta na twee playoff tegenstanders pas gedegradeerd en VVV en Excelsior ruim voldoende punten om door te gaan.
    Veel zal afhangen van de geldschieters van Emmen. Als er wat leuke uitschieters binnen te halen zijn die ineens beter presteren als verwacht, dan kan het zo maar wat langer duren dan een seizoen.
    Zou wel mooi zijn als Drenthe ook eens voor langere tijd in de Eredivisie hun vertegenwoordiger heeft. Nu Zeeland nog...
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:48
    stelling 1
    alle spelers die een beetje kunnen voetballen in Mexico komen deze kant op dus die heeft daar niet zo veel te zoeken.

    stelling 2
    moeilijk te zeggen de transferperiode moet nog beginnen
    alleen hebben clubs als Emmen, Fortuna en De Graafschap mischien het minst te besteden.

    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    woensdag 23 mei 2018 om 00:33
    Stelling 3: VP zet zichzelf weer enorm voor schut door deze stelling niet te presenteren.

    Ach... Als sites als deze zich dus écht objectief en journalistiek opstellen, dan is het vanuit commercieel aspect niet genoeg uit te melken, maar zolang men op deze commerciële opzet iets als dit tracht te bewerkstelligen, zal het een kwestie van tijd zijn ,eer de geloofwaardigheid door een fatale ondergrens zakt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:36
    Nice vp, leuke stelling 3 :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:38
    Nice voor, leuke stelling 3 :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:00
    Wie is Luuk de Jong? Heeft hij geen moeite om het netje te vinden??


    Fc Emmen kan wel eens voor een verrassing zorgen, Team komt als een eenheid over.

    Wat een stelletje azijnpissers hier op deze site. Allemaal oordelen en veroordelen. Typische westerse mentaliteit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:21
    Wat een achterlijke stelling van VP. Wat een minachting voor fc Emmen die kwa instelling rustig mee kan rond 10-14 plaats. Wat een schterlijk gedrag van VP. Erg zielig !!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Emmen komend jaar de gedoodverfde degradatiekandidaat'