Groenendijk geraakt door woorden Kuyt en De Mos: 'Als zij dat zeggen, tja...'

    Groenendijk geraakt door woorden Kuyt en De Mos: 'Als zij dat zeggen, tja...'

    dinsdag 22 mei 2018 om 13:08

    Alfons Groenendijk is geraakt door mooie woorden van Aad de Mos en Dirk Kuyt. De twee waren bij Omroep West Sport zéér complimenteus richting de trainer, die afgelopen seizoen op de zevende plaats eindigde met ADO Den Haag. 

    "Fons, mijn complimenten voor wat je in anderhalf jaar gepresteerd hebt. Het is fantastisch geweest. Ik wens je volgend jaar heel veel succes, want dat wordt het moeilijkste jaar: dan komt de bevestiging van deze mooie zevende plaats", zei De Mos.

    Ook Kuyt, een goede vriend van Groenendijk, sprak de coach toe via een videobooschap. "Als team zijn jullie dit seizoen boven jezelf uitgestegen. Als geen ander weet ik ook dat jij een echte professional bent en dat je het liefst wat hoger had willen eindigen in de play-offs. Wellicht zit er volgend seizoen meer in het vat. Succes!"

    Het deed de oefenmeester veel. "Ja, mooi. Dit komt uit het hart. Als mensen zoals Dirk Kuyt en Aad de Mos deze complimenten geven, tja... Dat is dan natuurlijk mooi."

    Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +11366
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:14
    Dirk Kuyt die lovend is over iemand anders dan Dirk Kuyt is inderdaad wel nieuws!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:15
    Een voetbal primeurtje Ruud..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15800
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:27
    Dirk kan alleen kritiek hebben in boekvorm. (Dan levert het geld op)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:16
    Goede trainer die Fons en wat mij betreft mag ie nog jaren blijven en met de club samen groeien naar een structurele subtopper.

    Succes Fons!
    Vind ik leuk
    Foebele +51651
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:18
    Fonsie zou eens lekker een tijdje bij ADO moeten blijven, wellicht als hij het daar goed kan blijven doen dat hij interessant wordt voor grotere clubs.
    Vind ik leuk
    Sanders +3382
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:19
    Fantastic compliment!
    Vind ik leuk
    heur es +355
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:20
    Is geen prestatie. ADO is ADO. Met Tommie en Midden-Noord speel je je altijd veilig.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6732
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:21
    Dat is voor een Twentenaar wel een gewaagde uitspraak ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:22
    Ze hebben het ook iets beter gedaan dan alleen veilig spelen.
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:24
    Jij bedoelt natuurlijk Kanon. Dat is veruit de beste verdediger van ADO. Beugelsdijk is een mooie cultheld, maar mist het nodige.... Midden Noord is zeker wel een 12e man.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:42
    Beugelsdijk is een prima verdediger met karakter en mentaliteit en hij doet waar hij voor staat namelijk verdedigen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:29
    Fons is wel een goede trainer die de club ook nog eens door en door kent. ADO Den Haag moet ook rond die plekken 7/10 eindigen met de begroting waar het meewerkt.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2290
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:02
    Midden-Noord? Dat is toch tegenwoordig een familietribune?

    Over vergane glorie gesproken.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:28
    Hoe kom je erbij? Lex Schoenmakertribune is een familietribune.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 12:05
    Hahaha, dat geroep van sommige. Geweldig :D
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 13:59
    Zie het als sarcasme-;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 15:46
    Ja, zo kan je het ook zien.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 16:10
    Veel belangstelling voor johnsen. #adodenhaag verwacht/hoopt onze spits te verkopen tussen de 2 -3 miljoen volgens VI.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 16:20
    Dat zou ik te weinig vinden. Andere kant, hij is gratis gekomen dus pure winst. Denk jij dan?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 16:26
    Ik vind het te weinig. Minimaal 4/5 miljoen zou ik een reëler bedrag vinden. Is toch ook dom van de club om zoiets naar buiten te brengen, dacht dat ze er van geleerd hadden-:(
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 16:46
    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 16:57
    Van As zet in op om clubrecord te verbreken en dan moet het wel net iets er boven liggen. Sorry maar als dit klopt dan vind ik hem een amateur.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 17:52
    Dat is zeker te weinig. Dan maar houden!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 17:55
    Ze gaan overstag.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 18:36
    Dan zijn ze echt dom.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 19:23
    Danny Bakker staat naar verluidt in de belangstelling van SC Heerenveen.

     

    Volgens Voetbal International overweegt de club uit Friesland om een bod uit te brengen op de middenvelder van ADO.

     

    Bakker zou de rol van Stijn Schaars op het middenveld over moeten gaan nemen. De 34-jarige Schaars ligt voor langere tijd in de lappenmand nadat hij in april zijn kuit- en scheenbeen heeft gebroken.

     

    Bakker heeft bij ADO nog een contract tot 2021

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 20:48
    De interesse neemt wel toe. Hoop geen leegloop.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 21:13
    Van As had nog gezegd leegloop niet te accepteren, maar 1 of 2 spelers verkopen zou wel bespreekbaar zijn. We gaan het zien wat zijn woord waard is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 21:18
    Hij kan zich nu laten zien ja. We kennen als club nu juist stappen maken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 21:23
    Snap de stap naar Heerenveen sws niet echt. Bakker ligt nog voor 3 jaar vast en vraag me echt af wat Den Haag voor Bakker zal vragen. Heerenveen kan toch geen miljoenen betalen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 21:26
    Nee ik zelf ook niet, ja vanuit Heerenveen kant. Maar niet van de Haagse kant. Ze hebben pas wel een speler verkocht voor een paar miljoen. (Zenelli)

    Verwacht toch ook wel rond hij rond de vier miljoen moet kosten.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 22:13
    Als ze voor Johnsen al 2/3 voor vragen, dan zullen ze voor Bakker wel tevreden zijn met 1.5 miljoen. Let maar op maat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 23:07
    Zou een schande zijn!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 17:22
    Volgens het AD staat de transfervrije verdediger van ADO in de belangstelling van Maccabi Haifa, de club van technisch directeur Mohammed Allach, trainer Fred Rutten en assistent Rob Maas.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 14:00
    Trolletje meer niet.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:24
    Hoe graag ik het met je eens wil zijn maar dit is helaas verre van waar . Nog geen anderhalf jaar geleden stonden ze in degradatie zone en meer seizoenen dat ze echt even de schouder er onder moesten zetten om zich veilig te spelen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:26
    Op wie reageer jij?
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997
    woensdag 23 mei 2018 om 04:53
    Ja dat is volgens mij een beetje mis gegaan haha. Op heur is. Dus beetje onduidelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:56
    Je bent tevreden met veilig spelen als 1 van de grootste steden van NL? Oké, ja dat kan. Ik zou toch als ik ado was altijd voor tenminste de play offs gaan en niet tevreden zijn met handhaven. Moet volgend jaar ook wel lukken dat handhaven met de nieuwe teams. Wordt een mooi jaar voor je dan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:24
    Doelstelling was plaats 8-12 en die doelstelling is ruimschoots behaald.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:55
    Die doelstelling is toch te laag of vind je zelf van niet?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 08:56
    Je moet ergens beginnen en qua potentie hoort Den Haag zeker wel in de top 5 te spelen. Laten we hopen dat nu de stap gezet is richting de subtop.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    woensdag 23 mei 2018 om 12:04
    Dank je wel. ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26785
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:26
    Jep. Trainer van het jaar.

    7de worden met ado is heel knap.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:33
    Zo knap is dat nou ook weer niet, ADO hoort gewoon in het linker rijtje te spelen. ADO heeft de 8e begroting (18 miljoen euro) dus daarom vind ik het zo knap nog niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26785
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:53
    Met de selectie die ze hebben is het wel knap.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:15
    Er staat gewoon een prima selectie dat in het linker rijtje hoort te spelen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:27
    Met de kracht die ze tonen wel maar er zijn dit seizoen veel wedstrijden geweest die met geluk onze kant op viel en als dat niet gebeurd heb je zomaar 15 punten minder en hoor je meer mensen klagen. Zeker johnson heb ik heel lang een hekel gehad.. Wat duurde het lang voor die man wat liet zien. . Ik denk dat het alleen tijdelijk is geweest en ze moeten zorgen voor een meer voetballende spits
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:54
    Johnsen moest ook gewoon aan het systeem en nieuwe omgeving wennen. Als telt niet en andere wedstrijden die ze ongelukkig verloren of gelijkspeelden?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:48
    Ik vind dat Excelsior het dan beter heeft gedaan, die trainer mocht ook op het lijstje staan van de beste trainer van het jaar.
    Vind ik leuk
    allround +1566
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:31
    Van degradatie nood (verleden jaar) naar play offs, is een prestatie op zich. Fons verdiend de credits. Echter wordt de moeilijkheid om weer een elftal samen te stellen. En wat hoop ik dat Schahin erbij komt.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:39
    Mede mogelijk gemaakt door Petronics, anders waren ze met capabele trainer gewoon keurig bij de 1e 10 geëindigd.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:14
    Zou zeker een leuke spits voor jullie zijn! Heeft genoeg kwaliteiten maar kon er bij ons helaas niet altijd uitkomen.
    Vind ik leuk
    allround +1566
    woensdag 23 mei 2018 om 07:39
    Denk meer dat het te maken had met wat hij om zich heen had.
    Vind ik leuk
    Pazto +218
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:36
    Wat een wijs man die Kuyt. Hij wist als geen ander dat Groenendijk liever hoger op de ranglijst was geëindigd. En wij met z'n allen maar denken dat ie liever een paar plekken lager had gestaan.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:38
    Hij heeft het ook wel echt goed gedaan die Groenendijk. Speelde leuk voetbal en waren voor niet bang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:42
    Had gewoon een onzettend volwassen team. Met een paar gasten die weten waar het omgaat kom je in de Eredivisie al snel ver. Vast ook een goeie coach hoor, maar in dit geval denk ik dat het team het belangrijkste was.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:43
    Totdat Dirkie met een nieuw boek komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:50
    voor Den Haag is hij de trainer op de juiste plek. Deze prestatie heeft niemand zien aankomen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:16
    Ik wel hoor.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 12:11
    Ik ook, had Den Haag vorig seizoen bij de eerste 8 geschaard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:56
    En weer iemand die zogenaamd niet bij de beste coaches van afgelopen seizoen hoorde.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +245
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:21
    Alfons heeft de complimenten dik verdiend. Waar ze vandaan komen vind ik minder interessant. Daar kunnen we nog wel zes bomen over opzetten. Dik en dik verdiend om met deze selectie de pay offs te te halen. Alfons je bent beter dan de trainer van Ajax die met een brede selectie niets heeft gepresteerd. Zelfs nog beter dan Dickie Avokado die Sparta wel even zou redden....helaas Henkie kan laten zien wat hij kan bij S P AR T A.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:21
    Tot trainer.. echt houden... Mooi team er omheen en op voor een seizoen met wederom een linker rijtje aan het eind..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    woensdag 23 mei 2018 om 12:12
    Toptrainer is het zeker die ondergewaardeerd wordt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Groenendijk geraakt door woorden Kuyt en De Mos: 'Als zij dat zeggen, tja...'