'Ajax legt acht miljoen euro op tafel; 'steeds concretere' interesse in De Ligt'

    'Ajax legt acht miljoen euro op tafel; 'steeds concretere' interesse in De Ligt'

    dinsdag 22 mei 2018 om 16:45

    Ajax heeft Lisandro Magallán bijna binnen, meldt Voetbal International dinsdagmiddag. De 24-jarige Argentijnse verdediger komt over van Boca Juniors en gaat in Amsterdam een vijfjarig contract tekenen. Voor Magallán wordt minimaal acht miljoen euro betaald.

    Magallán moet de vierde versterking van Ajax worden. Eerder contracteerde de club al Perr Schuurs, Hassane Bandé en Zakaria Labyad. De scouting van Ajax heeft Magallán een jaar lang intensief gevolgd, meldt VI. Ajax wilde de Argentijn een paar maanden geleden al hebben, maar toen wilde Boca hem niet laten gaan. Nu staat de club op het punt om toe te slaan. Boca-voorzitter bevestigt aan VI dat beide clubs een akkoord hebben over de transfersom.

    Diverse buitenlandse media meldden dat er vanuit Engeland belangstelling is voor Matthijs de Ligt. Ook VI meldt dat er Engelse interesse is in de achttienjarige Ajacied. Onder meer Manchester City en Tottenham Hotspur worden volgens het weekblad 'steeds concreter' geïnteresseerd.

    VI meldt verder dat de kans klein is dat Ajax volgend seizoen nog kan beschikken over Hakim Ziyech, zoals verwacht. Ziyech mag vertrekken bij Ajax, als de voorwaarden voor de club goed genoeg zijn. 

    Poll

    Stelling: Ajax wordt komend seizoen kampioen

    (1694 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:46
    Bijna heb je niks aan!

    Ik wil de handtekening zien, dan pas geloof ik het :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:53
    Dat geloofde ze in Napels na 31 handtekeningen van Younes ook...
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:56
    Tja :)

    Gelukkig dat niet iedereen judas streken zoals Younes heeft.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:03
    Ze hadden hem moeten verkopen aan Schalke voor 13 miljoen en waren zo dom dat niet te doen, een niet renderende ( qua doelpunten ) speler, jaar na jaar, die ze voor 1,5 miljoen op de kop hadden getikt......
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:16
    Briljant hoor, achteraf weten wat beter was geweest.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:20
    Dat heet "analyseren" en dat doe je meestal achteraf, vooraf analyseren gaat niet ha ha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:24
    Hahaha wat kut.
    Alleen voelt het niet als een analyse, maar een betweter die open deuren intrapt.
    Maar hey, bedankt voor de 'analyse'. Heel goed gezien ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:09
    feit is dat ze hem gewoon hadden moeten verkopen toen de mogelijkheid daar was. Want zoals gezegd door de analist hij had geen rendement dus was elke extra miljoen die je kon vangen al winst geweest
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:16
    Oke. Dat vind ik trouwens ook geen sterke analyse.
    Toen hij geen rendement had werd er 13 miljoen geboden. Dus is dat rendement dan belangrijk om een hoog bod te krijgen? Kennelijk niet.
    Het jaar daarvoor had hij ook geen rendement, maar hij bleef en iemand bood 13 miljoen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    woensdag 23 mei 2018 om 02:57
    Wat jij "voelt" interesseert mij totaal niet, maar ik begrijp dat "analyseren" een "moeilijk woord" is voor een simpel persoon, zoals jij, die zich bij voorkeur uitdrukt in schutting taal van drie letters.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    woensdag 23 mei 2018 om 08:22
    Ik vind analyseren helemaal geen moeilijk woord.
    Het punt is alleen dat jouw analyse niet echt een analyse is, maar een soort statement van iemand die het achteraf beter weet.
    Ik mis in jouw analyse over zijn rendement bijvoorbeeld dat Younes in de tweede seizoenshelft van vorig seizoen productiever was dan ooit.
    Hij werd zelfs bij het Duitse elftal gehaald. Dus hij zat in een stijgende lijn.
    Ik mis ook hoe Ajax had kunnen weten dat hij terug zou vallen.
    Een analyse is iets uitgebreider dan gewoon wat roepen.

    De schuttingtaal had je in mijn ogen verdiend met je 'wijsheid' over analyses
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:58
    Beste rpaulp, geen idee van je opleiding en achtergrond, maar natuurlijk kun je ook zaken VOORAF analyseren!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:38
    Wel, predictive analysis, Vaal verward met een glazen bol.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:20
    Nee, "ze hadden moeten ..." hoort niet bij analiseren. Dan zeg je 'Mocht men toen (x) dan (y).' "Hadden moeten" is het achteraf beter weten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:59
    Inderdaad.... je kunt altijd nog voor Watford kiezen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:50
    Heb je die handtekeningen wel gezien dan?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:43
    En waar staat dat ik handtekening gezien zou hebben?
    Vind ik leuk
    James655 +636
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:31
    Ja.....deze is leuk!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:21
    Altijd weer die Duitsers haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:25
    Hadden ze Richarlison ook niet ''bijna''?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:07
    Nee die had Marc rond Theo van duivenbode blokkeerde de transfer. Dus hou op met dit onzin verhaal trek je conclusie net als Theo en blijf weg bij Ajax topics.
    Vind ik leuk
    Splintair +1407
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:47
    Maar nu echt bijna he!
    Morgen een artikel dat hij zo goed als bijna zeker dan nu toch echt binnen is
    Vind ik leuk
    Groen +378
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:58
    Nou... ik denk dat dat berichtje pas over een week of 2 komt hoor. En tot die tijd natuurlijk wel dagelijks even een update...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:00
    En overmorgen hij is toch naar watford gegaan
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:01
    De anale productie van mijn pasgeboren dochter is veel interessanter dan die shitzooi over bijna vastgelegde en bijna vertrokken Ajacieden.... met een woord van dank aan de veelgeprezen kwalitatief hoogstaande redactie van deze site....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:59
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:59
    Thanks!
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:16
    Klopt helemaal.
    99% van de Ajax spelers zijn overexposed.
    Maar,er is zo een verhaaltje van "" het vel en de geschoten beer"" daar zijn ze sterk in.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:08
    Kijk dat is nou eens een reactie die zo je endeldarm inschiet, man wat is je probleem Barri.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:27
    Ik gun je jouw volgorde van belangstelling van harte. Maar feit is dat dit type geruchten over met name Ajax bijna meer belangstelling lijken te genereren dan de voetbalresultaten.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:47
    Buiten de prijs van Magallan nog wel is een tonnetje meer of minder wordt in de berichtgeving, is hier natuurlijk nul nieuwswaarde in te vinden.

    We weten allemaal dat Ziyech en de Ligt weg gaan.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:09
    Gaat Ziyech weg, en de Ligt ook. Goh.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1105
    woensdag 23 mei 2018 om 08:11
    Misschien dat Kluivert ook hogerop wilt. En ik denk dat Younes vertrekt.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:47
    Sterke eigen jeugd hebben ze daar in Amsterdam!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:49
    Inderdaad, zo sterk dat Matthijs de Ligt voor een recordbedrag verkocht gaat worden, speler uit de EIGEN jeugd :)
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:57
    Ja idd, die worden verkocht en daar komen de Bande's, Zakaria's en nu ook Magalans voor iin de plaats.

    En om de eigen jeugd een complete boost te geven koop je een Cassiera en die stal je bij jong zodat er toch nog prijzen gepakt worden.

    Sterk beleid ook!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:59
    Wanneer een sterkhouder in de verdediging verkocht wordt en dat is de Ligt dan moet je wel iets terug kopen, niet alle spelers zijn te vervangen uit de eigen jeugd!

    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:06
    Het barst hier ook van de domme mensen hè.alsof de Ligt,Kluivert,vd Beek,Veltman,Klaassen,Tete,Mazroui,Eiting,Riedewald niet genoeg is de laatste 2 jaar!
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:18
    Veltman, Klaassen, Tete, Riedewald laatste twee jaar? Mazraoui en Eiting zijn talenten maar het moet nog blijken. Wel denk ik dat Ajax genoeg jeugd inpast hoor, daar heb je zeker een punt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:26
    Die de laatste 2 jaar in de basis hebben gestaan.En dan reken ik Dolberg en Cerny ,die op jonge leeftijd naar Adam zijn gekomen,nog niet mee.En ik vergat nog de spelers die op jonge leeftijd vertrokken zijn naar Engeland,Redan,Fosuh Mensah,Dilrosun.Op een gegeven moment is t een klaar he.
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:33
    Aha, begreep ik je even niet. Ik geef je voor de rest dan groot gelijk! ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:36
    Sportief van je!
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:52
    Dolberg is geen eigen jeugd. Die kwam op zn 17e naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:00
    Daarom heb ik die naam ook express niet genoemd.
    Vind ik leuk
    Hvdp +317
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:30
    En er komt nog veel meer aan !
    Hoe zeer ik het ook hoop dat de ligt blijft denk ik niet dat hij Ajax kampioen maakt
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    woensdag 23 mei 2018 om 08:33
    Klopt Jarni zou je ‘t mij (rustig) nogmaals eén keer willen uitleggen je bent onduidelijk.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:24
    Hoelaat?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:32
    Kan je wel dom reageren, maar je bent gewoon uitgeluld!
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:39
    Maat, jullie jeugdopleiding levert al jaren pure middelmaat.

    Van alle namen die je hierboven hebt genoemd is er wel geteld niet een geslaagd in het buitenland.

    Ik schrijf ze echt niet allemaal.af maar wat ze tot op heden hebben laten zien is niets om he op de borst te slaan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:58
    Tete doet t gewoon goed in z'n debuutjaar,Riedewald en Klaassen staan ernaast.de rest speelt nog bij Ajax en een deel speelt nog in de jeugd bij buitenlandse clubs.Maar das niet t belangrijkste, t gaat erom dat de jeugd rendabel is voor Ajax, en dat zijn ze,aangezien we er een groot eigen vermogen door verdiend hebben.En als ze mislukken en de buitenlandse clubs Willen ze niet meer,dan blijven ze toch lekker bij Ajax,heb ik nog liever!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2903
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:44
    Ik lees alleen frustraties en persoonlijke commentaren.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:45
    Wa issie gek eeh!?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    woensdag 23 mei 2018 om 08:35
    08:35u
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:37
    Net zoals bij iedere andere club. Probleem is dat in Amsterdam soms net wordt gedaan of zij de enige club zijn met een jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:13
    ja en als je een buiten talent zoals schuurs kan aantrekken zou je als club heel erg dom zijn om die kans te laten schieten
    je maakt mij alleen niet wijs dat ajax spelers als bandé en labyad of beter niet in hun eigen jeugd heeft rondlopen
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    woensdag 23 mei 2018 om 12:46
    Als je dan ineen voor elke positie 3 spelers gaat kopen, spreek je jezelf behoorlijk tegen!
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 12:49
    ik spreek mezelf helemaal niet tegen
    een talent als schuurs kun je niet laten lopen voor die prijs
    PSV wou hem ook , maar heeft hem in principe ook nog niet nodig , maar ik had hem toch graag zien komen
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    woensdag 23 mei 2018 om 12:52
    Ik zeg niet dat jij jezelf tegenspreekt maar degenen die de Ajax opleiding zo de hemel in prijzen terwijl dat zeker de laatste jaren ver te zoeken is.
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 12:56
    ik had ook liever gehad dat ie naar PSV was gekomen , maar ik snap wel dat ajax hem gepakt heeft
    dat is een groot nederlands talent , die je niet kunt laten schieten
    ik vind het erger dat wij allemaal roepen dat we al onze talenten zelf opleiden , maar dat bijvoorbeeld ajax en psv hun backs moeten kopen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:17
    Wat een briljant inzicht. Je bent toch wel iets slimmer dan dit?
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:25
    ;)
    Vind ik leuk
    frnk86 +6
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:47
    Nu noem je net een mindere aankoop op. Volgens mij zijn Sanchez, Ziyech en Tagliafico goede aankopen geweest. Met alleen jeugd red je het niet. Ik vind het zeker een goed beleid
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:26
    Trots op Niels.
    Moet er niet aan denken dat hij tot zijn 19de zou blijven.
    Goed bezig Ajax
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:54
    Ben het eindelijk een keertje met je eens, Den Daats!!
    Chapeau!;-).
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:57
    PSV'ers beginnen het steeds beter te begrijpen :)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:02
    Dat werd hoog tijd, Niels.

    Velen kunnen het tempo van de Randstad (nog) niet aan.;-).
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:43
    Dat ging vorige maand toch prima...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:28
    Pas 3 uit 4 Niels.
    Als ze de komende 4 jaar weer kampioen worden hebben ze het inderdaad goed begrepen.
    FF wachten nog
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:25
    Lol sukkel de ligt gaat voor record bedrag weg is eigen jeugd.de rest van Nederland kan er alleen maar jaloers op zijn en bij mijn club Groningen is jeugd niet best
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:47
    Koopclub
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:52
    Ik dacht verkoopclub..

    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:59
    Voorheen kreeg je hier nog zo'n 40 likes voor, Dorzon.

    Dit 'grapje' is inmiddels wel zo'n beetje uitgekauwd.;-).

    Hoe dan ook....Ajax streeft naar een goede mix van zelf opgeleide (eigen) jeugd en gerichte aankopen.
    Eindelijk! Doen ze goed!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:11
    1 ding moet je ten Hag wel nageven.. Hij trekt ook spelers rond de 25 aan. Voorheen ontbrak de balans nog weleens qua leeftijd van het elftal. Nu afwachten of hij met deze opvatting ook resultaten gaat boeken met Ajax.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1960
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:16
    denk niet dat op ratje na hij veel te zeggen heeft spelers vertrekken eerder voor hem dan dat ze komen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:19
    Misschien niet qua naam maar wel qua leeftijdscategorie. Of allebei. Dikke maatjes met Overmars.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1960
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:22
    ten hag word steeds meer de doodsteek voor ajax spelers lachen hem van dag een af uit en willen weg door dat hij er is voetbal van ajax zal geen ajax voetbal meer zijn maar saai slaap spel en die slappe zak van Overmars laat hem zitten
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:28
    Ik maar denken dat het saaie voetbal onder F. de Boer werd gespeeld ;-) Maar serieus.. Niet alles kan je toch afwentelen op ten Hag? Ontevreden Kluivertje, interesse in de Ligt. Cassiera heeft wel een puntje.. Maar de meeste talenten hebben toch wel bijgetekend?

    Geef ten Hag de kans vanaf dag 1.. Kon in Utrecht dus waarom niet in Amsterdam? Aanwezigheid van Labyad helpt misschien ook daarbij.

    Voorrondes CL gaan interessant worden! Kan je aan ten Hag wel over laten. Vorig jaar schakelde Utrecht bijna Zenit uit..
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:20
    Daar heb je gelijk in, Utreg.

    Ben beneuwd wat die 'mix' (en zeker onder ten Hag) Ajax dan ook gaat opleveren komend seioen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:17
    Komt echt niet door Ten Hag.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:14
    Denk ik ook niet..
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:11
    Streeft.
    Hahahahahahahahaha prutsers. Ajax iedereen rent weg, waarom zou dat toch zo zijn.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    Ginovanni, dit gaat de 4de worden toch?
    Dus gewoon koopclub, koopclub, koopclub en nog eens koopclub.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:26
    Elke club is een koopclub.
    Van Barça tot Inter, van Spartak tot Benfica, van PSV tot VVV, van Katwijk tot Spakenburg.

    Hoewel huurclub tegenwoordig ook mode is: PSV, Vitesse, NAC enz.

    Helaas wordt Ajax beroofd van vele (eigen) jeugdspelers en er staat niet een hele rits goede jeugd meteen klaar.

    Maar als jij Ajax per definitie een koopclub vindt prima.

    Dan hoef jij dat niet 36 keer te herhalen in 1 reactie.
    Beetje onvolwassen en flauw, vind je niet, Pacte.

    Discussie onwaardig.



    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:44
    Huren? zoals Ajax deed van Barcelona?
    Waarom moet een bankboekje bij iedere reactie net doen alsof ze beter zijn als de voetbalclubs?

    En hoezo beroofd van jeugdspelers?
    Ajax loopt ordinair met zijn spelers te leuren. Die overexposure is niet per ongeluk.

    En wat die 36 keer aangaat ik zal het voor 2/3 terugschroeven dus laten bij 12 keer. Wel per reactie uiteraard.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:23
    Leuren met jeugdspelers?
    Ordinair? Bankboekje?

    Dit is voor mij allemaal nieuw, maar blijkbaar ben jij de (anti) Ajax watcher hier.

    Ajax is al een jaar bezig om het contract van Kluivert te verlengen, de Ligt wil men houden enz.

    De halve PL struint de Ajax Jeugdopleiding af op zoek naar talentjes tussen de 14 en 17 jr.
    Wat in sommige gevallen nog lukt ook.

    Maar dat weet jij natuurlijk allemaal beter dan ik.

    Nee, het is dan ook niet gek dat Ajax aankopen doet.
    Zeer terecht, geld moet ook rollen en nogmaals (juist vanwege bovenstaande): Ajax kan niet alles opvangen met wat nu in de jeugd rond loopt.
    Maar het streven blijft!!

    En Ajax is natuurlijk een prachtige club.

    Buonanotte bello!;-).



    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:35
    Waarom is een voetbalclub na 2 aankopen dan wel een koopclub?
    Om misverstanden te voorkomen de term koopclub komt van de bankboekjes niet van de voetbalclubs.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:15
    Nog zo'n lichtpunt.Dus als je BV voor 300 miljoen verkoopt en je koopt voor 200 miljoen in, ben je dan een koopclub?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:39
    Klopt Jarin10, tenminste dat was volgens Ajacieden zo wanneer Twente op PSV een speler aantrokken.
    Van met slijk gooien krijg je vieze vingers Jari.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:54
    Ja haha hebben we t over gehad, maar voel me dan toch vaak geroepen om t even te nuanceren.En zeg er nu maar gelijk bij dat Nederland eigen geen koopclubs kent.We leven in een opleidingsland.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:11
    Gruwelijk mooie 10,
    Ja dat herinner ik me maak je maar niet ongerust.
    Ook heb je gedeeltelijk gelijk, maar we zijn er (de Nederlandese voetbalclubs door de bankboekjes) jaren mee platgegooid. De transferperiode moet nog beginnen laten we afspreken dat ik er voorlopig (1 week) mee op zal houden. Langer kan niet want dan krijg ik ontwenningsverschijnselen. Deal?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    woensdag 23 mei 2018 om 03:01
    Haha dat lijkt me een strak plan.
    Vind ik leuk
    fr0do +669
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:48
    Bij gebrek aan nieuws posten we nog wat feiten van de afgelopen maand?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:54
    Feiten? Roddels en giswerk bedoel je
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:48
    Goede zaak dat Ajax A vroeg de selectie rond probeert te krijgen ivm vCL. Overigens denk ik dat de Ligt in de PL wordt weg geblazen, zou zeer onverstandig zijn.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:50
    Prijs valt me behoorlijk mee. Had hij nog een contract voor (maar) 1 jaar?
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1094
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:50
    Er staat niets nieuws in dit bericht
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:51
    80 miljoen anders niet.haha
    Vind ik leuk
    Smitsie +103
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:52
    Onder elk artikel van Ajax, Feyenoord of PSV waarin wordt vermeld dat ze een speler gaan kopen worden reacties geplaatst met Koopclub dit en dat. Maar wees blij dat er nog gekocht wordt in Nederland, we kunnen wel net doen of we elke speler zelf moeten opleiden, maar daarmee ga je het niveau in Nederland niet omhoog halen hoor. Helemaal niet nu alle "top"talenten al uit de jeugdopleidingen worden weggekocht. Aangekochte spelers als Neres en Lozano zorgen alleen maar voor een hoger niveau in Nederland. Daarnaast ook voor meer weerstand voor de talenten die doorbreken. Dus laten we het vooral toejuichen als er spelers worden aangekocht, de jeugd in Nederland krijgt echt wel voldoende kansen hoor.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1142
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:58
    Het leuke vind ik ook dat het altijd ook neerkomt Ajax blijft op hun centen zitten en geven ze het uit is het een koop club zonder eigenjeugd. Dat Feyenoord altijd middelmaat koopt en PSV weer grond verkocht heeft of de lucht in het stadion. Ze zijn niet erg creatief.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:02
    En als ze niet meer kunnen zeiken over het feit dat Ajax wel geld uitgeeft aan spelers, gaan ze zeiken dat ze niet meer salaris willen geven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Donnygo +1142
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:02
    Die is ook zo populair idd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:19
    Is justin kluivert voor psv? :p
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:52
    Ik sluit niets uit
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:16
    Goed gesproken.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:13
    Juigjuig.
    Vind ik leuk
    Guntherr +889
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:54
    Ajax en Argentijnen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:35
    TAGLIAFICO ;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:56
    Zo en nu het blik met onbevestigde berichten weer dicht tot morgen.
    Vind ik leuk
    Groen +378
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:00
    Wow. Dus er is belangstelling voor deLigt. Uit het buitenland. Ja ik had dat gevoel al hoor. Maar om het nu ook echt te lezen is wel spannend hoor!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:14
    Ja man wow hedde drugs op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:17
    Bijna betekent dat er een Engelse of Duitse club er als nog mee vandoor kan gaan.
    Vind ik leuk
    Foebele +46384
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:22
    Is dit het juiste lijstje tot nu toe?

    Vertrekkers:
    Dijks
    Viergever
    Younes
    Zeefuik
    Lamprou (mag hopen van wel toch)

    Aanwinsten:
    Schuurs
    Bande
    Labyad

    Mogelijke vertrekkers:
    Ziyech
    Kluivert
    de Ligt
    Onana

    Mogelijke aanwinsten:
    Magallan
    Tadic
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:00
    Klopt helemaal, behalve dat Tadic écht niet gaat komen.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2467
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:03
    Goed versterkt idd
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
    Flemming weg. Dekker weg. Leeuwenburgh weg. Rest klopt indd tot nu toe. Lamprou is nog niet weg. Cassierra mag verhuurd worden. En Tadic is denk niet haalbaar ...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:33
    Hebben ze volgend seizoen weer kans in de Jupilair league.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:53
    Welke league?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:34
    dat hoor ik nu al een week zie liever een bericht dat het officieel rond is
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:38
    Ajax haters hebben echt geen leven kopen ze niks zijn het gierige joden die het alleen met jeugd doen koopt Ajax een keer wat na dat ze zoveel verkopen de afgelopen jaren is het een koop club en beginnen ze over eigen jeugd dit dat
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:46
    Gaat zo toch bij elke club
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:46
    Onder je steen uitkomen Tonny.
    Koopclub en Eigen jeugd zijn beide Ajax-termen welke door die bankboekjes tot vervelens toe werden gebruikt.
    Natuurlijk krijg je die terug (en als het even kan met rente).
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:59
    Met deze aankopen tot nu toe gaat Ajax echt geen deuk in een pakje boter slaan.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2467
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:02
    Hoelang kun je iemand bijna binnen hebben
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:41
    Al weken bijna.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1198
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:22
    Volgens VP (en Mike 'Breaking' Verwey) heeft deze Magallan nu echt al drie keer getekend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:50
    Geloof t pas als de krabbel is gezet
    Die geruchten altijd om Ajax heen is elk jaar weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
    En waarom maakt men geen problemen over de Ligt . Omdat ze veel meer geld kunnen vragen voor hem. En waarom doet men geen moeite om Zyech te behouden . Ajax moet spelers elk jaar verkopen om hun budget die men heeft te behalen. Nu krijgt Kluivert de schuld van geldzucht
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:16
    Klopt geldzucht idd. GELDZUCHT KLOPT IDD.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:05
    Schijn dat deze speler een probleempje heeft spreekt hij TenHags.. haha koopklup
    Vind ik leuk