'ADO-uitblinker spreekt vertrekwens uit; ook vertrek van Kanon en Meijers dreigt'

    'ADO-uitblinker spreekt vertrekwens uit; ook vertrek van Kanon en Meijers dreigt'

    woensdag 23 mei 2018 om 11:00

    Bjorn Johnsen heeft bij ADO Den Haag aangegeven dat hij graag een stap wil maken. Er is veel buitenlandse belangstelling voor de 26-jarige spits, meldt Voetbal Internaitonal.

    ADO ontving nog geen officieel bod op Johnsen, maar de groen-gelen verwachten dat de interesse op korte termijn concreet wordt. FOX Sports wist dinsdagavond al te melden dat de Noorse international kan rekenen op belangstelling van clubs uit het rechterrijtje van de Duitse Bundesliga en de Spaanse Primera Division.

    Johnsen kwam een jaar geleden transfervrij over van Heart of Modlothian en beleefde een ijzersterk seizoen met ADO. Hij maakte liefst negentien doelpunten, waardoor hij als tweede eindigde op de topscorerslijst van de Eredivisie. De sterke spits heeft nog een contract voor twee seizoenen in het Car Jeans Stadion.

    Naast Johnsen houdt ADO ook rekening met een vertrek van Wilfried Kanon en Aaron Meijers, weet VI. Het contract van de aanvoerder loopt over een maand af. De gesprekken verkeren al enige tijd in een impasse, waardoor ADO zich inmiddels oriënteert op een vervanger.

    Poll

    Moet ADO Johnsen verkopen?

    (3026 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 11:03
    HIJ DENKT DAT HIJ ER AL IS. zei ik toch, cashen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:07
    Wat een verbeelding deze jongen. Heeft letterlijk een goed seizoens helft gespeeld in zijn hele carrière.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 11:08]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7317
    woensdag 23 mei 2018 om 12:31
    Wat nou verbeelding? Die clubs kloppen bij hem aan hoor, hij niet bij die clubs.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7317
    woensdag 23 mei 2018 om 12:39
    Maar als jij het verschil in salaris maandelijks naar hem overmaakt, dan wil hij misschien wel blijven? Die jongen is 26, heeft zijn hele carriere bij clubs in de marge gespeeld, draait een goed seizoen, een paar mooie clubs melden zich, en dan moet hij dat NIET doen volgens jou dus?
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3707
    woensdag 23 mei 2018 om 13:27
    Eens, gewoon lekker gaan, ADO verdient ook wat mooie centen aan hem en het is geen zekerheid dat hij volgend seizoen ook zo’n goed seizoen draait
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    woensdag 23 mei 2018 om 15:05
    Precies, als ie volgend seizoen 1 of 2 goals minder maakt bv omdat ADO een pech-seizoen heeft, krijgt hij deze kans nooit weer. Ook weer een jaartje ouder, dat werkt dan steeds meer tégen hem.

    Als ie een mooi aanbod krijgt, ADO krijgt een fíjne zak geld(10mil moet ie zeker wel opbrengen dacht ik? Ietsje meer?).

    En Johnson kan zelf een mooi hoofdstuk aan zn carriére toevoegen. Zou mooi voor de speler zijn, maar ook voor ADO.

    ADO zit een beetje in de lift en lijkt zich definitief te vestigen in de middenmoot zo. Dus een dikke zak geld om wat vet op die haagse ribben te kweken is dan 'gezond' toch?
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 19:54
    ADO speelt al jaren in de middenmoot. Ze gaan nu juist richting de subtop kant op.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    donderdag 24 mei 2018 om 08:49
    Wanneer je weet, dat je een middelmatige speler bent, en je kunt enorm cashen! wat zou jij dan doen? In kunstgras Nederland blijven of de Spaanse zon?!
    Vind ik leuk
    Deck010 +7254
    woensdag 23 mei 2018 om 11:05
    Begrijp best dat hij een volgende stap wil maken, maar baal wel van die keuze. Is altijd jammer als een smaakmaker van de ED naar het buitenland vertrekt.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:05
    Over twee jaar speelt hij bij madrid, onderschat hem niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:07
    .... kan er geen hout van
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:09
    AFA CF Las Tablas is gewoon een respectabele club
    Vind ik leuk
    allround +1620
    donderdag 24 mei 2018 om 08:52
    zegt dit iets over hem, of over alle aanvallers die onder hem zijn geëindigd? Terwijl hij met kwalitatief (sorry voor dat moeilijke woord voor jou) mindere spelers voetbalt dan bij jouw cluppie.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:10
    Hahahaha jongen je weet niet waar je over praat. Werk al jaren buiten Nederland , verdien geld als water en dan dat kwalitatief een moeilijk woord voor mij zijn... o man al die kleuters hier op deze website. Blijf zo door gaan met die 15 euro per uur.
    Dag rukkertje
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    allround +1620
    donderdag 24 mei 2018 om 11:50
    volgens mij ben je geen fannetje maar de Engelse benaming van een fanny . Ik ben wel blij dat je mij hoger in schaalt, met die €15,- p.u. Joh was dat maar waar zeg. kan ik niet bij jou komen werken?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:52
    Nee geen kinderachtige , nutteloze , luie , geen leven hebbende kereltjes.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    donderdag 24 mei 2018 om 12:01
    gezien je snelle reactie, lijkt het er meer op dat je in het spinnenhuis in het buitenland zit, en gewoon niets te doen hebt. Maar geen dolle; wat een groot aantal woorden om jezelf duidelijk te maken. Knap hoor. ps. het is niet: water en dan dat kwalitatief een moeilijk woord voor mij zijn...
    het moet zijn : voor mij is! of voor mij zou zijn! (aangezien het een aanname is. Ik geloof nu wel dat je in het buitenland zit, want dan vervaagd een beetje de kennis van de Nederlandse zinsopbouw.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:07
    Hahaha stoereeeee jongen, ik zwaai vanuit MIJN porsche 911. Dag hoor
    Vind ik leuk
    allround +1620
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:10
    Houd wel je handen aan het stuur, zou zonde zijn van dat karretje wanneer het een deuk oploopt. Ik vind je trouwens wel humor hebben. ;)
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 23 mei 2018 om 11:07
    Als er nu een mooi bedrag geboden wordt en speler geeft aan weg te willen pak je winst en zoek een leuke vervanger.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 11:09
    Cashen Den Haag!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:12
    Het is jammer maar eindelijk kunnen we voor Haagse begrippen eens cashen. Wat betreft de scouts, dat zit gewoon goed bij ons. Die halen wel weer een zelfde type spits. Dat is al sinds Bulykin het geval, maak me geen zorgen. Kanon zou ik heel jammer vinden maar die verdient het ook. Levert ook hier weer een flinke zak geld op. Goed investeren en misschien kan Pinas het al intern oplossen. Meijers snap ik wel, zit al zes jaar bij de club. Alleen jammer dat ook hij transfervrij de deur uit loopt maar heeft zijn dienst wel bewezen.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    woensdag 23 mei 2018 om 11:16
    Meijers gaat niet weg joh, gaat gwn bijtekenen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:22
    Hoop het echt ja.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 11:24
    Voor 2/3 max jaar wel ja.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 11:17
    Als Meijers zou blijven zou dat voor 4 jaar zijn en dat vind ik voor een back van 30 toch net iets te veel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:23
    Ja vind ik ook net iets teveel. Drie jaar en de optie om aan de slag te gaan binnen de club zie ik wel zitten. Over drie jaar kan je altijd nog verder kijken hoe fit hij is.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 11:27
    Zou wel een mooi vooruitzicht zijn voor Meijers.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:00
    Trouwens, miste gisteren je comments in twee Den Haag topics?

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/816933/-ado-dreigt-johnsen-alweer-te-verliezen-duitse-en-spaanse-clubs-ge-nteresseerd-.html#comment_3351639


    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/816821/groenendijk-geraakt-door-woorden-kuyt-en-de-mos-als-zij-dat-zeggen-tja-.html
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:03
    Ja ik was ff wat anders aan het doen. Zit al weken met super mooi weer. ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:04
    In andere topics reageerde je wel:p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:12
    Dat was dan tussen dit nieuws door. Heb niet veel gekeken gisteren. :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:13
    Jij en niet kijken is nieuw voor mij-:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:16
    Ja voor mij ook, begin wel een beetje de site zat te worden om eerlijk te zijn. Ik kijk niet meer uitgebreid maar vluchtig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:17
    Het is je vergeven voor deze ene keer dan-;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:17
    Hahaha, mooie jij.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:24
    Die hard maat:p
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:08
    Nah gezellig weer
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:07
    The Hague FC The Team For Me jelelelele
    Vind ik leuk
    TimKapNL +87
    woensdag 23 mei 2018 om 11:22
    ik hoop dat ado el khayati verkoopt. Meijers bijtekent en Kanon blijft. Johnsen liever ook maar zou ik persoonlijk niet een heel erg probleem vinden. Johnsen is zeker goed maar denk dat ado een spits van een gelijk niveau kan halen + geld over houdt met het geld dat ze voor Johnsen krijgen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:24
    Welkom mede Hagenees!

    We gaan hoe dan ook cashen met de langdurige contracten. Dat heeft van As toch goed voor mekaar allemaal.
    Vind ik leuk
    TimKapNL +87
    woensdag 23 mei 2018 om 11:48
    van As is de enige die voor het seizoen wist dat Johnsen er meer dan 15 in zou schieten :) zeker een slimme actie!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:52
    Heeft ook Johnsen gehaald. Gezorgd dat Nasser een langdurig contract heeft getekend. Hij doet goed zijn werk.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:03
    Vergeet Kanon, Bakker en Pinas niet.

    Las ook ergens op twitter dat ene jeugdspeler Johnny Reynolds van Seattle is gehaald. Weet jij daar iets van?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:10
    Precies, mag ik niet vergeten nee, Heb ik eerlijk gezegd niks van gehoord maat.

    http://tovoacademy.com/tovo-news/2018/5/18/residence-player-to-join-pro-club

    https://www.facebook.com/TOVOAcademy/

    Ik lees het meer ja, zie ik nu. Ben benieuwd maat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:11
    Komt van de TOVOAcademy in Barcelona.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:15
    Via hun officiële site kwam hij paar jaar terug van een university en verder kon ik niets van hem terugvinden
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 12:17
    Ben benieuwd man.

    De nieuwsbron komt ook van de TOVOAcademy.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:31
    Ok we gaan het zien
    Vind ik leuk
    allround +1620
    donderdag 24 mei 2018 om 08:57
    Met je eens over Khayatie. daarbij is Pinas een veel betere aanvulling als centrale verdediger. Schouten van Telstar is ook een speler die bij ADO past. En (nogmaals) voor Johnson moeten ze Schahin halen. Dan kunnen we die volgend jaar ook door verkopen voor enkele miljoenen. Aaron blijft. Hij heeft een niet al te sterke 2de seizoenshelft gespeeld, maar blijft van waarde voor het team. Een aderlating zou onze stille kracht -Danny Bakker - zijn, wanneer die verkocht wordt. Ongekend aantal minuten gespeeld (3055) en bijna altijd een goede voortzetting en weinig balverlies. Cijfert zich helemaal weg voor zijn ADO.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:10
    Bakker durft nooit naar voren te spelen. Altijd balletje breed en terug!. is zeker vervangbaar!
    Vind ik leuk
    allround +1620
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:25
    Ik denk dat je eens de wedstrijden over moet kijken. De meeste dieptepasses (op maat) komen van zijn voet af. Danny is een stille jongen, die niet zo graag op de voorgrond staat. Maar als verbinding speler erg belangrijk voor het systeem. Lex en Danny hebben teveel vuile werk moeten doen voor Nasser, die totaal niet mee verdedigde en ook altijd de bal ging brengen ipv medespelers op tijd aanspelen. Door zijn geklungel kwam Danny en Lex 4en de achterhoede te vaak in de problemen. Kijk maar eens wie balverlies leed en waaruit een tegen goal uit voortkwam.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 08:25]
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:51
    Heel vaak zie je dat Meijers om de bal vragen als die naar voren loopt, maar Bakker vertikt het ieder keer om de bal af te spelen en haalt de snelheid van een afval eraf. Weet dat Kayati niet meeverdedigd en hij vaak balverlies leidt.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    zondag 27 mei 2018 om 13:07
    ben het niet met je eens over Danny. maar ja iedereen zijn eigen mening.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:08
    Hoop ik ook en dan Bel Hassani halen!

    Welkom gozah!
    Vind ik leuk
    allround +1620
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:12
    zit al een tijdje op VP. lachen om die zogenaamde hoofdstedelingen een beetje te galleh
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:48
    Ik had het tegen TimKapNL-:)

    Hoofdstedelingen hebben een minderwaardigheidscomplex.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    woensdag 23 mei 2018 om 11:15
    Onzin, Meijers zei dat ie voor 80% zeker gaat bijtekenen....Kanon zal sws vertrekken en Johnsen moeten we gwn van gaan cashen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 23 mei 2018 om 11:21
    Hoop dat ie snel tekent maar ze moeten er wel snel uitkomen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31539
    woensdag 23 mei 2018 om 11:35
    Voor een augsburg of zo zou hij een prima spits wezen.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 23 mei 2018 om 11:35
    Zie Meijers wel bijtekenen en Kanon gun ik wel een transfer. Johnsen moet je laten gaan bij een niet te weigeren bod.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    woensdag 23 mei 2018 om 11:37
    Car Jeans Stadion? Wat is dat nou weer voor een naam...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    woensdag 23 mei 2018 om 11:44
    Een naam dat de club oplevert.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Meijers weg?? Doodzonde!
    Kanon levert mooie transferwaarde op, hebben we Pinas (potentiële topper) ook al voor achter de hand.
    Johnsen ook verkopen, ik denk dat hij dit kunststukje niet nogmaals vertoont. En voor hem graag Castaignos halen. Wat te denken als hij ook opbloeit!
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 23 mei 2018 om 12:43
    Aub geen Castaignos!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 23 mei 2018 om 13:42
    Zie ik liever Schahin van Roda komen dan.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    woensdag 23 mei 2018 om 12:18
    Het geld komt naar ADO toe deze zomer, daar zal Fons maar een beetje blij van worden!!
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 23 mei 2018 om 12:44
    Geef hem eens ongelijk. Hij mag alles investeren in spelers.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:11
    ADO maakt duidelijk stappen richting de subtop.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:31
    Tja, ik denk dat Johnsen foute keuze maakt en straks bank warm gaat houden. Eredivisie is toch stukkie minder dan in Duitsland en Spanje. Maar als hij weg wil lekker laten gaan. Kanon is goeie verdediger gun het hem van harte. Komt wel een goeie verdediger voor terug. Meijers gaat niet weg, die krijgt gewoon een aanbod om over paar jaar een functie binnen de club te vervullen. Kom maar op met de miljoenthes en investeren die hap. Zeker ook in een grasmatje.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:14
    Wat mensen ook zeggen, het komt er al een tijdje niet uit, maar Castaignos is écht een topper! @ Maurice: topreactie, echt gras aub!!!
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:13
    Hahaha ga weg met Castaignos! Lekker in Arnhem laten.
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    woensdag 23 mei 2018 om 12:59
    Ja, ik heb 1 seizoen succes gehad, dus ik wil weg...
    Vind ik leuk
    raoul88 +749
    woensdag 23 mei 2018 om 13:30
    Veldwijk en evt nog een spits en Groeneveld (nec) ophalen en Johnsen verkopen!!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 23 mei 2018 om 13:44
    Veldwijk gaat em sowieso niet worden!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:08
    Overtoom van Almere zou goeie zijn op middenveld als El Khayati weggaat. En indd Veerman in de spits van Heerenveen. Misschien sanusi in verdediging van Sparta?
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:19
    Sanusi komt tekort voor het niveau dat ADO wil nastreven. Je moet nu doorselecteren en niet weer 3 rangs spelers halen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    woensdag 23 mei 2018 om 19:23
    Ik zou nog even nadenken over Veldwijk als ik jou was. Als je hem daarna nog graag wilt hebben komen we hem op een ludieke manier naar Den Haag brengen. Op de tractor.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    Die gaat richting Oostblok toch?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 24 mei 2018 om 20:42
    Er werd gesproken over Sovia, Bulgarije, maar bij Ron Jans is daar niets over bekend. Zegt natuurlijk genoeg over Veldwijk dat hij verder niet veel keus meer heeft. Die gast is uitgescheten hier.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 23 mei 2018 om 13:46
    Laat die clubs maar flink tegen elkaar opbieden, kassa!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:18
    Goeie contractering geweest van Den Haag. Zo zie je maar: soms loont 't om een gokje te wagen...
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    Goede zet geweest idd.
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    woensdag 23 mei 2018 om 18:05
    Alleen voor een bedrag van 10 miljoen of meer, andere ploegen en vooral utrecht, zijn ook niet te verlegen om tussen de 10 en 20 miljoen voor een speler te vragen, dan heb je tenminste ook meer ruimte voor onderhandelingen.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:24
    Utrecht vraagt geen bedragen tussen de 10 en 20 miljoen. Bedragen tussen 2/7 miljoen eerder.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2362
    woensdag 23 mei 2018 om 18:27
    10 miljoen
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:25
    Hoopt het wel, maar denk niet dat we het krijgen. Zou wel weer 2/4 worden max.
    Vind ik leuk
    Andreh +1165
    woensdag 23 mei 2018 om 18:56
    Strikje er omheen, en snel verkopen en Sahin van Roda halen.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +108
    woensdag 23 mei 2018 om 19:05
    En heb gehoord dat Heerenveen interesse heeft in Bakker
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 20:27
    4 miljoen! Lever hem wel af..goed? Denk niet dat Heerenveen dit soort bedragen kan betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:02
    Voor een mega bedrag altijd doen ado
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'ADO-uitblinker spreekt vertrekwens uit; ook vertrek van Kanon en Meijers dreigt'