VP-voetbalkantine: 'De Ligt is meer dan 60 miljoen euro waard'

    VP-voetbalkantine: 'De Ligt is meer dan 60 miljoen euro waard'

    woensdag 23 mei 2018 om 18:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Met Angelino en Dumfries wordt de PSV-defensie nóg sterker'

    Stelling 2: 'Een terugkeer naar de Eredivisie is het beste voor de carrière van Vincent Janssen'

    Stelling 3: 'De Ligt is meer dan 60 miljoen euro waard'

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 12:02
    Nog sterker?
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    woensdag 23 mei 2018 om 12:05
    ja blijkbaar is het sterk genoeg om kampioen te worden dus nog sterker dan dat het nu is (hoe zwak dan ook)
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4754
    woensdag 23 mei 2018 om 12:08
    Het woordje nog is denk ik om reacties uit te lokken en dat werkt goed ;o)

    Maar Dumfries is zwakker dan Arias al zal Angelino wel een verbetering zijn. Totaal gezien denk ik dat ze iets zwakker worden, maar het zal in de loop van het seizoen blijken hoe goed Dumfries zich ontwikkelt
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    woensdag 23 mei 2018 om 12:49
    Mocht PSV zowel Angelino als Dumfries strikken en Arias en Isimat van de hand doen dan heb je volgend seizoen Angelino, Viergever, Schwaab, Dumfries achterin met Hendrix als stofzuiger ervoor.

    Daar heb ik wel vertrouwen in hoor als je kijkt met welke materiaal achterin wij kampioen zijn geworden...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4754
    woensdag 23 mei 2018 om 17:48
    Ik zou daar ook vertrouwen in hebben hoor maar ik reageerde meer op de stelling...
    Ik denk dat Angelino zeker een versterking is maar dat de verzwakking zonder Arias iets groter is. Maar desondanks een prima verdediging. Hopelijk halen jullie (net als Ajax) CL en dan kunnen ze zich echt bewijzen
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    woensdag 23 mei 2018 om 18:58
    Arias is pas afgelopen seizoen écht constant geweest en misschien het jaar daarvoor.

    Eerste 2 seizoenen waren lang niet zo sterk en als ik kijk naar wat Dumfries tot op heden heeft laten zien heb ik er alle vertrouwen in dat hij snel het niveau van Arias zal halen.

    Hij heeft moeiteloos de stap naar de Eredivisie weten te maken en vervolgens laten zien dat hij bij een beter ploeg nog meer tot zijn recht komt!

    Ik zie meer in hem dan in die Angelino, niet dat ik Angelino een slechte back vind.
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 12:05
    Inderdaad nog sterken anders word je geen kampioen zoals Ajax met die geweldige verdediging
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    woensdag 23 mei 2018 om 12:14
    Dat neem je terug
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 12:15
    Nooit
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    woensdag 23 mei 2018 om 12:17
    Bolle
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 12:21
    Twin
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 13:31
    Dumfries- Schwaab - Viergever - Angelino
    Vind ik leuk
    PsvWsp +33
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Weer kampioen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Aankoop Dumfries en Angelino zou goede zaak zijn voor PSV denk ik.

    Schwaab is meer en meer degelijke (sobere) verdediger gebleken en dan met twee van zulke backs op de flanken die assist kunnen geven lijkt me dat een vooruitgang! Maar om met VP te suggereren dat PSV nou een wereldverdediging heeft... nee daar ga ik niet in mee. Ze hebben het met het materiaal wat er stond gewoon goed gedaan, laten we het daarop houden..maar genoeg voor verbetering!

    Koop Dumfries is weer goed voor het Nederlandse voetbal... € Heerenveen + , Sparta +

    Kan Heerenveen weer leuk investeren in een nieuwe speler.

    Ik zeg...Doen :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rsp5 +244
    woensdag 23 mei 2018 om 12:09
    De lat moet toch wel iets hoger dan Schwaab?????
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:14
    Heb je wel gelijk in, maar voor het niveau eredivisie sowieso wel goed genoeg! En hij heeft een veel grotere rol dan alleen verdedigen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:23
    Schwaab is geen geweldenaar, maar ik zou hem tegenwoordig eerder opstellen dan Isimat. Schwaab is gedurende het seizoen in ieder geval stabiel geworden.

    Laten we hopen dat beide backs komen, dan kan Dumfries met Brenet de strijd aan gaan voor rechts-back. Met wat aanstormend talent vanuit Jong-PSV hebben ze e al iets voor op de bank (aangezien Cocu ze toch niet in het diepe gooit).

    Maar beide moeten het nog maar eerst bewijzen. Hoe dan ook zijn het voor NL begrippen in ieder geval behoorlijke verdedigers.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 12:27
    Ik vindt schwaab toch goed er moet alleen iemand naast hem doe beter is dan isimat en sneller en meer laat zien. Ook fysiek maar ook kopsterk dan zal je een goede verdeging hebben met nog een stofzuiger als hendrix.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +244
    woensdag 23 mei 2018 om 12:44
    Zowel voor Schwaab als voor Isimat geldt dat ze wel heel erg op Jeroen Zoet geleund hebben.
    We moeten realistisch zijn; Zoet is dit seizoen wel zo ongelofelijk boven zichzelf uit gestegen. Die heeft minimaal 10 punten extra opgeleverd. Gomes heeft eens een seizoen bijna op eigen kracht de titel gepakt maar de prestatie van Zoet komt aardig in de buurt. Heeft volgens mij aardig de miskleunen van Isimat en in mindere mate Schwaab verbloemd.
    Lijkt me toch verstandig om eens te kijken of er voor die twee geen betere te vinden zijn.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 12:57
    Schwaab is gewoon een solide verdediger maar een beetje traag dat betekent dat je naast zo iemand er naast moet zetten die wat sneller is. Schwaab voor de opbouw en daarnaast iemand die hem kan steunen in het verdedigen. Net zo als een duo moreno-bruma. Dat pastte goed bij elkaar omdat bruma de snelheid had en beide elkaar hielpen in het verdedigen... bij isimat zie ik dat minder schwaab moest niet alleen centraal op lossen maar ook nog eens de zijkanten teveel taken voor 1 verdediger vindt je niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:13
    Ik denk dat als je luckassen naast schwaab zet dat die ook beter uit de verf komt. Vond hem de laatste wedstrijd erg sterk spelen. Ik hoop zelf op beide spelers. Goede aanvulling voor het team. En 2 jonge jongens die nog genoeg doorgroei potentie hebben.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 13:17
    Ja inderdaad maar vond hem tegen utrecht ook echt goed kwam overal er tussen. Maarja we zullen zien hoe het met viergever zal gaan en hoe luckassen de voorbereidingen in gaat. Cocu was erg tevreden pver hem en ik ook wel over de wedstrijden waar hij de kansen kreeg. Vindt wel dat men hier negatief over luckassen praat terwijl niemand hem echt constant bezig ziet...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:25
    Nee, plus nog niet echt de zekerheid gekregen dat die isimat uit de basis speelde. Aankomend seizoen zeker een kans geven naast schwaab. Vond hem ook vooral opbouwend juist erg sterk als die speelde.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 14:39
    Dat vindt ik ook maar je hebt met schwaab een voorbeeld in de verdediging en misschien met luckassen of viergever die ook opbouwend en verdedigend gewoon mee kunnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:52
    Ja daarom. Ik vind isi ook absoluut geen slechte verdediger. Alleen opbouwend komt die echt tekort. Imo is luckassen daarom ook een betere optie.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 17:01
    Nou niet dat slecht maar vind het wel niet psv-waardig maakt teveel fouten zowel dekking als verdedigende fouten. Wij nemen hem op de schouder en is zeker een leuke kerel maar goede verdediger vindt ik niet zo zeer, voor psv doen dan
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Grootste zorg ligt denk ik centraal achterin...
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 12:28
    Met isimat is dat zeker een zorg ja! Schwaab vindt ik wel goed en kan ook Europees mee dat weet ik zeker. Heeft in de eredivisie niet eens een overtreding nodig...
    Vind ik leuk
    Breda83 +1519
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Dumfries moet nog wel een stap maken wil hij Arias doen vergeten, maar Angelino t.o.v. Brenet is wel een verbetering. Al is het alleen maar omdat Angelino met zijn linkerbeen aan de goede kant van het veld staat. Daarbij, met Angelino heeft de diepe spits bij PSV, mits hij kan koppen, het maar makkelijk. Denk aan het Willems - de Jong scenario van een aantal jaar geleden. Willems maakte de Jong zo'n beetje in zijn eentje topscorer...
    Vind ik leuk
    Boi +351
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Stelling 1. Het is maar net hoe je t bekijkt... JA het wordt sterker... maar Arias gaat waarschijnlijk weg, en de verdediging is nog steeds de minst goed linie van PSV. Daar zitten al jaren de grootste problemen... dus wat extra kwaliteit kan geen kwaad!
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3028
    woensdag 23 mei 2018 om 12:08
    Brenet heeft het de afgelopen halfjaar echt prima gedaan als linksback maar als Angelino haalbaar is zou dat een directe versterking zijn. Dumfries is ook een prima vervanger van Arias (met dezelfde drive en loopvermogen). Het is alleen afwachten hoe zij zich manifesteren bij een topclub. Bij Heerenveen en NAC is de druk om te 'moeten' en iedere wedstrijd een voldoende te scoren beduidend minder dan bij PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:10
    Ze leveren daarentegen ook weer flink in met Arias. Het blijven toch nieuwkomers. Ik meen me te herinneren dat Lukassen ook met veel bombarie werd binnengehaald, maar is tot dusver geen daverend succes. In potentieel zijn beide spelers wel toe aan een volgende stap..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:16
    Het blijft inderdaad altijd afwachten... zie verschil met bijv. Maher en Strootman.. Luckassen was ik nooit echt van gecharmeerd, waarom ze die naar PSV gehaald hebben.......
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 12:31
    Strootman niet goed??? Die vond ik juist 1 van de beste op het middenveld is niet voor niets vaste waarde in italie. Lag toen ook aan de verdediging...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:20
    Nee ik bedoel zie het verschil tussen Maher (leek topper te worden, werd halve flop) en Strootman (heel goed geworden en 1 van de beste verdedigende middenvelders van Nederland)

    Dus Strootman zeker goed :)

    Alleen jammer dat het er bij Oranje niet zo uit komt, maar dat is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    donderdag 24 mei 2018 om 13:29
    Oohh oke vond dat al raar haha:) maar inderdaad de zelfde weg kan luckassen bewandelen als hij kans krijgt op cv dat moet hij maar uitvechten met viergever nu;)
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    woensdag 23 mei 2018 om 12:20
    Stelling 1: Angelino is misschien wel een versterking.
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 23 mei 2018 om 12:20
    Ik moet het nog maar zien met die verdediging als ook Zoet weg gaat die erg regelmatig punten pakt voor z'n elftal.
    Keepers worden ook vaak onderschat in de coaching van achteruit.
    Neemt niet weg dat het wel goede aankopen zouden zijn, ook met het oog op de toekomst.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 12:34
    Dat is het hem juist voetbal begint achterin en zoet is daar groot aandeel van geweest. Als er een andere keeper in stond zoals room nu dan denk ik dat we niet eens kampioen waren geworden. Dus stel zoet weg gaat dan moet er toch duidelijk een vervanger voor komen aangezien unnerstall verhuurd gaat worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:57
    Vorm voor een jaar huren van Spurs. Heb je gelijk een keeper die er staat en kan Unnerstal volgend jaar beginnen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 17:03
    Dat kan maar dan wil ik niet graag over zijn lengte spreken maar in de cl zou hij er toch echt moeten staan...
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 23 mei 2018 om 17:13
    Om meteen te reageren op de reactie hieronder, Ik denk dat huren geen optie moet zijn voor PSV. Die moeten een keeper hebben waar ze opnieuw mee kunnen gaan bouwen en die vertrouwd is met het spelletje van Cocu.
    Want idd veel mensen even vergeten is dat een keeper de enige is die het hele veld kan zien en veel overzicht heeft waar de ruimtes liggen.
    Ik denk ook dat Vorm daar niet sterk genoeg in is.
    Loopt er niks in de jeugd bij PSV?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    woensdag 23 mei 2018 om 17:25
    Ja dat dacht ik ook al. Ik vindt vorm niet zo slecht maar hij mist toch iets ondanks dat ik hem wel goed vond bij utrecht. Bij de jeugd is alleen koopmans maar die is er een tijd uit dan heb je nog room, vindt ik ook niet altijd even goed. Lopez misschien doe kan je heel misschien goedkoop ophalen en aangezien cocu goed Spaans kan?! Of een andere maar wie?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:53
    Klopt,feit is wel dat Vorm ( 2de keeper)nooit echt in z'n ritme kan komen,naar zijn top groeien tijdens een competitie,hij traint natuurlijk al wel een tijdje op topniveau met gasten als Kane,Alli, Eriksen enz.Ik hoop dat Unnerstal blijft groeien en volgend jaar 1ste keus wordt maar met Room de playoffs CL in? dan liever Vorm huren of Joe Hart( die wil ook wel weer spelen, gaat niet naar WK).
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 23 mei 2018 om 20:34
    Room is absoluut niet goed genoeg.
    Maar ik zou zo even ook niet weten wie dan wel.
    Idd vorm of Hart huren, heb je wel een goede keeper staan alleen denk ik dat het je wel punten gaat kosten qua voetbal.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    donderdag 24 mei 2018 om 06:10
    Als je naar die saves kijkt van unnerstall die komt echt dicht in de buurt van zoet die gooit zich er ook voor.. dus ik zie veel liever unnerstall beginnen maarja.....
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    donderdag 24 mei 2018 om 06:08
    Ja maar zie jij joe hart naar psv komen dan?
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    donderdag 24 mei 2018 om 14:26
    Haha niet
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +178
    donderdag 24 mei 2018 om 14:53
    Denk het ook niet tenzij hij het ziet als een sportieve uitdaging:p
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4702
    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    Stelling 1) Ik denk dat ze er defensief iets zwakker op worden, maar offensief juist sterker.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +153
    woensdag 23 mei 2018 om 12:40
    Angelone, viergever, schwaab, dumfries. 100% eens met de stelling!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:03
    Het wordt zeker sterker. Al is het alleen maar om Brenet zometeen wat concurrentie te bieden. Met Angelino heb je een onbetwiste basisspeler bij PSV en met Dumfries een perfecte concurrent voor Brenet. Zet Viergever als tweede linksback achter den de fullback posities zijn prachtig opgevuld
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 23 mei 2018 om 13:09
    Met die 2 heb je fatsoenlijke vleugels.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4702
    woensdag 23 mei 2018 om 14:05
    Stelling 2) Als hij aan spelen toe wil komen en weer een stap wil zetten wel, als het uitsluitend om het geld gaat niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:34
    Stelling 2: Janssen kan beter naar Belgie, komt ie nog tegen echte verdedigers te staan.
    Vind ik leuk
    Farmer +8968
    woensdag 23 mei 2018 om 14:44
    De presentielijst voor PSV's aankopen voor aankomend seizoen:
    Dirk, doelman (niet bepaald groot)
    Jaap, vrije verdediger
    Kees, ausputzer (oersterk, maar erg gevoelig)
    Klaas, vleugelverdediger
    Siegfried Einzweistein, spelverdeler
    Ernst Blokhoofd, middenvelder
    Wijnand Blokhoofd, middenvelder
    Juan Jesus Castillo, hangende spits
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    woensdag 23 mei 2018 om 15:39
    1 Niet per definitie. Overigens wist ik niet dat die defensie van PSV zoooo sterk is.... ze krijgen er gewoon 6 om de oren in de kwalificatie voor de CL.

    2 Oh ja joh..... puike telling weer. De volgende gaat over de mozzarella van de Lidl; wel of niet in de aanbieding?!
    Vind ik leuk
    Boi +351
    woensdag 23 mei 2018 om 16:42
    Stelling 1. Het is maar net hoe je t bekijkt... JA het wordt sterker... maar Arias gaat waarschijnlijk weg, en de verdediging is nog steeds de minst goed linie van PSV. Daar zitten al jaren de grootste problemen... dus wat extra kwaliteit kan geen kwaad!

    Stelling 2: Misschien is Janssen ook wel een goede versterking voor PSV. Vooral als Luuk De Jong weggaat, laat hij toch een gat achter... dat mag Vincent dan mooi opvullen!:-)
    Vind ik leuk
    meloen87 +704
    woensdag 23 mei 2018 om 16:48
    1. Absoluut, ik vond Dumfries één van de weinige Heerenveen spelers die uitblonk dit seizoen. Snel, sterk en hij pikt zijn doelpuntjes mee. Angelino is een pareltje, één van de grootste verassingen van het afgelopen seizoen, en zou echt een hele goed aankoop zijn voor PSV. Nu zou PSV eigenlijk nog op zoek moeten gaan naar een centrale verdediger, vers bloed. Kik Pierie zou niet misstaan, of toch misschien proberen Van Drongelen te halen bij het gedegradeerde HSV. Of Luckassen een nieuwe kans geven, ook al was hij de grootste miskoop van het seizoen.
    2. Dat denk ik ook nog altijd, want hij is gewoon niet klaar om in het buitenland te voetballen. Ook in Spanje zal hij geen potten gaan breken, maar alles is gewoon beter voor hem nu dan Tottenham.
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    woensdag 23 mei 2018 om 18:20
    Nee nog niet . Hij moet eerst naar een topclub.
    En dan zien wat hij werkelijk kan.
    Vind ik leuk
    Foebele +46384
    woensdag 23 mei 2018 om 18:22
    De Ligt is minimaal 150 miljoen waard!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    woensdag 23 mei 2018 om 18:27
    Stelling 3. Misscchien niet waard maar ze kunnen er wel meer voor vragen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:29
    1. Het is maar de vraag of Angelino dat niveau aan kan en Dumfries is aanvallend een beest. Verdedigend is ie wat minder.

    2. Misschien wel maar hij is onbetaalbaar.

    3. De Ligt is veel meer dan 60 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1142
    woensdag 23 mei 2018 om 18:32
    1) Zouden goede spelers zijn voor PSV maar met Arias leveren ze wel aardig in dus het echt sterker worden nee maar slechter worden ze er niet op.
    2) Zou denk ik wel goed zijn al welke club kan heb betalen en zou hij wel de helft of meer in willen leveren aan loon.
    3) Ja denk het wel zijn leeftijd en de ervaring die hij al heeft is iets dat je niet vaak tegen komt en zeker niet bij verdedigers, en de markt is toch al gek dus zie niet in waarom niet.
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    woensdag 23 mei 2018 om 18:42
    De Ligt is zeker meer waard het is speler met heel veel potentieel en gaat normaal gesproken nog 15 jaar mee aan de top
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    woensdag 23 mei 2018 om 18:51
    1. Ja
    2. Nee
    3. Ja,als je er nog 3 spelers als Ziyech, vd Beek en Onana bij doet.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 23 mei 2018 om 18:52
    1. Ja, Angelino is beter dan viergever, maar Dumfries is overbodig.

    2. Natuurlijk niet. als hij terugkeert, is zijn carriere over.

    3. De Ligt is 60 miljoen waard. Niet veel meer en ook niet veel minder.

    4. Domme stellingen
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    woensdag 23 mei 2018 om 18:53
    Als De Ligt meer dan 60 miljoen moet kosten, dan is Brenet helemáááál onbetaalbaar!
    Vind ik leuk
    Boi +351
    woensdag 23 mei 2018 om 19:01
    Stelling 1. Het is maar net hoe je t bekijkt... JA het wordt sterker... maar Arias gaat waarschijnlijk weg, en de verdediging is nog steeds de minst goed linie van PSV. Daar zitten al jaren de grootste problemen... dus wat extra kwaliteit kan geen kwaad!

    Stelling 2: Misschien is Janssen ook wel een goede versterking voor PSV. Vooral als Luuk De Jong weggaat, laat hij toch een gat achter... dat mag Vincent dan mooi opvullen!:-)

    Stelling 3: Flikker toch op!! Niemand is voor zijn 20e 60 miljoen waard, laat staan meer. En zeker De Ligt niet!! Owkee, hij is goed, maar 20 miljoen is ie misschien NÉT waard, maar geen 60 nee!
    Vind ik leuk
    buddha +7704
    woensdag 23 mei 2018 om 19:09
    1, pfffffff
    2, pfffffff
    3, PFFFFFFFF
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:22
    Kijk het is net wat de gek er voorover heeft. In mijn ogen is hij pas 60 miljoen waard als hij de subtop van Europa aankan. Dus de volgende stap. Hij heeft het nu alleen nog maar in de Eredivisie laten zien. En vorig jaar een beetje in de Europa League. De laatste wedstrijd in het Nederlands elftal liet in ieder geval wel groei zien. Maar het systeem was dan ook wel heel anders en er stonden twee wereld verdedigers naast hem. Dus hij kon wat vrijer bewegen. Als ik hem was zou ik naar Tottenham gaan of naar Dortmund. Voetballende teams in de subtop van Europa.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:03
    De Ligt is 100 miljoen waard! Waarom? Verschillende redenen: heeft zich in 2 jaar ontwikkeld van junior tot een volwaardige Ajax speler en kan zich nog veel meer ontwikkelen. Werd voor de leeuwen gegooid in Oranje, verklootte de wedstrijd, maar raakte daarna niet in de put, dat toont zijn karakter. Hij is niet de snelste, maar ook niet langzaam, durft risico's te nemen, schuift in en maakt doelpunten. Is inmiddels reserve aanvoerder bij Ajax en nog altijd maar 18 met een brok ervaring waar je u tegen zegt. Verder een aardige gozer die normaal met de media praat. Daarom is hij 100 miljoen waard!!
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    woensdag 23 mei 2018 om 21:09
    Stelling 1 Eens, hij kan die stap maken naar een club op hoger niveau.. Fysiek heeft hij al mee

    Stelling 2 Oneens, het ligt eraan hoe fit hij is. Hij heeft het vertrouwen nodig, van een trainer die 100% in hem gelooft

    Stelling 3 Oneens, hij moet eerst maar eens een prijs pakken met zijn club om echt voor dat bedrag getransfereerd gaat worden. Mensen onthouden ook zijn eigen goal niet zo lang geleden bijv.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:53
    De Ligt 60 miljoen het is nogal wat 60 miljoen ?????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'De Ligt is meer dan 60 miljoen euro waard'