Verbaasde Jans: 'Weet niet waar dit vandaan komt en of hij daar wel is geweest'

    Verbaasde Jans: 'Weet niet waar dit vandaan komt en of hij daar wel is geweest'

    woensdag 23 mei 2018 om 17:13

    Ron Jans verwijst het gerucht dat Lars Veldwijk waarschijnlijk naar CSKA Sofia vertrekt naar het rijk der fabelen. De technisch manager van FC Groningen weet van niets.

    Veldwijk mag weg bij Groningen en heeft volgens de berichten al een bezoekje gebracht aan Sofia. Ook zou hij al een aanbieding hebben gekregen van de Bulgaarse club. Daar zet Jans zijn vraagtekens bij. "Er heeft zich geen enkele club bij ons gemeld, ook Sofia niet", laat Jans weten aan RTV Noord. "Ik weet niet waar dit vandaan komt, ik weet niet eens of hij daar wel geweest is."

    Volgens berichten uit Bulgarije heeft Veldwijk een aanbieding van Sofia op zak en heeft hij een week de tijd gekregen om te beslissen of hij het aanbod accepteert. Veldwijk is bij Groningen persona non grata geworden, nadat hij weigerde in te vallen toen trainer Ernest Faber hem dat vroeg. Jans liet vorige week bij de presentatie van trainer Danny Buijs weten dat de spits geen tweede kans krijgt in Groningen.

    Poll

    Zou Veldwijk nog van waarde kunnen zijn voor een Eredivisie-club?

    (853 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 17:14
    Geen enkele club wil die lamzak onder contract.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2453
    woensdag 23 mei 2018 om 17:15
    Jullie hebben toch ook buttner
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:19
    Uhh, volgens mij gaat het over Veldwijk.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2453
    woensdag 23 mei 2018 om 17:15
    Zeker voor de nieuwkomers
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    woensdag 23 mei 2018 om 17:15
    Je moet er ook maar heen willen...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:27
    Kun jij nog ff uitleggen waarom die turkse vleugelspits niet bij Vitesse zou passen? Ben wel benieuwd namelijk!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    woensdag 23 mei 2018 om 18:44
    Omdat zijn kracht veel meer ligt in kracht en het fysieke dan in zijn techniek en snelheid vind ik, zo wordt in Nederland niet gespeeld en zonder techniek ben je hier als buitenspeler toch vaak redelijk onzichtbaar. Hij komt er wel vaak langs maar dat lijkt toch meer op inzet en kracht dan op snelheid. Als centrale middenvelder zou ik het wel een goede vinden overigens, maar dat had ik me vanmiddag nog niet bedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:47
    Ah ok. Dank voor de info!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:16
    Wel een interessante club om te trainen. Sofia lijkt mij ook wel een leuke stad!
    Gewoon doen! Nieuwe uitdaging en je leeft maar 1x!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21443
    woensdag 23 mei 2018 om 17:18
    Is hij niets voor Lechia Gdansk :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:21
    Wij hebben al een prima trainer, ook al zit de kans erin dat hij onterecht ontslagen wordt waarschijnlijk. Wij hebben gewoon momenteel een hele slechte verdediging. Wij zijn gelukkig net niet gedregradeert, maar hebben wel het slechtste seizoen ooit gedraait voor een grote club als Gdańsk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21443
    woensdag 23 mei 2018 om 17:25
    Dan ligt de prioriteit bij goede verdedigers. Veldwijk heb je dan weinig aan! In ieder geval degradatie ontlopen. Succes komend seizoen! Op betere tijden!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:28
    Daar ligt het zeker weten! En dankje maat! Hetzelfde met FC Utrecht
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21443
    woensdag 23 mei 2018 om 17:29
    Bedankt kerel!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    woensdag 23 mei 2018 om 18:52
    Wil niet kut doen hoor, maar je maakt Lechia nu wel beter dan cijfers laten zien. Tot 5 jaar geleden een middenmoter en tot 10 jaar geleden zelfs meestal op een lager niveau. Europees is er op 1 tweeluik na ook helemaal niks gespeeld, is Lechia alleen zo groot door de stad of hoe komt dat?
    Vind ik leuk
    Koeien +2077
    woensdag 23 mei 2018 om 22:49
    Niet heel anders dan de FC dus, zelfde verhaal behalve dan dat we een schijttrainer hadden. Dan nog dezelfde kleuren ook voor een stad in het noorden en de vergelijking is gemaakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:17
    Iedereen hoort een tweede kans te krijgen dat pakt soms goed uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:22
    Er is met veldwijk en groningen teveel gebeurd om een 2e kans te geven. Terecht dat hij weg moet.
    Vind ik leuk
    Rene80 +189
    woensdag 23 mei 2018 om 17:21
    Trainers weten zogenaamd nooit wat.. Dus dit zegt weinig
    Vind ik leuk
    HanV +3382
    woensdag 23 mei 2018 om 17:30
    Jans is geen trainer, maar waarom zou Veldwijk met de TD van zijn bijna ex-werkgever overleggen over zijn volgende club?
    Vind ik leuk
    Romario9 +9420
    woensdag 23 mei 2018 om 17:34
    Als ie kon voetballen of een goede mentaliteit had zou ie van waarde kunnen zijn in de ED, maar die kwaliteiten mist hij allebei.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:32
    @HanV,
    Veldwijk is nog steeds werknemer van FC-Groningen en zolang dat nog het geval is hebben andere clubs zich te melden als ze een speler willen halen die nu nog eigendom van de FC is.
    Vind ik leuk
    Micha EL +776
    woensdag 23 mei 2018 om 19:30
    Kom maar naar almere city Veldwijk en neem je vriendin natuurlijk mee.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +155
    woensdag 23 mei 2018 om 21:19
    Kom lekker terug naar Zwolle
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbaasde Jans: 'Weet niet waar dit vandaan komt en of hij daar wel is geweest'