Verbaasde Jans: 'Weet niet waar dit vandaan komt en of hij daar wel is geweest'

Verbaasde Jans: 'Weet niet waar dit vandaan komt en of hij daar wel is geweest'

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 17:13wo 23-05-2018 om 17:13

Ron Jans verwijst het gerucht dat Lars Veldwijk waarschijnlijk naar CSKA Sofia vertrekt naar het rijk der fabelen. De technisch manager van FC Groningen weet van niets.

Veldwijk mag weg bij Groningen en heeft volgens de berichten al een bezoekje gebracht aan Sofia. Ook zou hij al een aanbieding hebben gekregen van de Bulgaarse club. Daar zet Jans zijn vraagtekens bij. "Er heeft zich geen enkele club bij ons gemeld, ook Sofia niet", laat Jans weten aan RTV Noord. "Ik weet niet waar dit vandaan komt, ik weet niet eens of hij daar wel geweest is."

Volgens berichten uit Bulgarije heeft Veldwijk een aanbieding van Sofia op zak en heeft hij een week de tijd gekregen om te beslissen of hij het aanbod accepteert. Veldwijk is bij Groningen persona non grata geworden, nadat hij weigerde in te vallen toen trainer Ernest Faber hem dat vroeg. Jans liet vorige week bij de presentatie van trainer Danny Buijs weten dat de spits geen tweede kans krijgt in Groningen.

Poll

Zou Veldwijk nog van waarde kunnen zijn voor een Eredivisie-club?

(853 stemmen)

Plaats een reactie

Dezeun +5669
woensdag 23 mei 2018 om 17:15
Zeker voor de nieuwkomers
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
Rodajc +17417
woensdag 23 mei 2018 om 17:15
Je moet er ook maar heen willen...
Vind ik leuk
Eimersweide +8306
woensdag 23 mei 2018 om 18:27
Kun jij nog ff uitleggen waarom die turkse vleugelspits niet bij Vitesse zou passen? Ben wel benieuwd namelijk!
Vind ik leuk
Rodajc +17417
woensdag 23 mei 2018 om 18:44
Omdat zijn kracht veel meer ligt in kracht en het fysieke dan in zijn techniek en snelheid vind ik, zo wordt in Nederland niet gespeeld en zonder techniek ben je hier als buitenspeler toch vaak redelijk onzichtbaar. Hij komt er wel vaak langs maar dat lijkt toch meer op inzet en kracht dan op snelheid. Als centrale middenvelder zou ik het wel een goede vinden overigens, maar dat had ik me vanmiddag nog niet bedacht.
Vind ik leuk
Eimersweide +8306
woensdag 23 mei 2018 om 18:47
Ah ok. Dank voor de info!
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 17:17
Iedereen hoort een tweede kans te krijgen dat pakt soms goed uit.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 17:22
Er is met veldwijk en groningen teveel gebeurd om een 2e kans te geven. Terecht dat hij weg moet.
Vind ik leuk
Rene80 +2166
woensdag 23 mei 2018 om 17:21
Trainers weten zogenaamd nooit wat.. Dus dit zegt weinig
Vind ik leuk
HanV +4888
woensdag 23 mei 2018 om 17:30
Jans is geen trainer, maar waarom zou Veldwijk met de TD van zijn bijna ex-werkgever overleggen over zijn volgende club?
Vind ik leuk
Romario9 +12673
woensdag 23 mei 2018 om 17:34
Als ie kon voetballen of een goede mentaliteit had zou ie van waarde kunnen zijn in de ED, maar die kwaliteiten mist hij allebei.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 18:32
@HanV,
Veldwijk is nog steeds werknemer van FC-Groningen en zolang dat nog het geval is hebben andere clubs zich te melden als ze een speler willen halen die nu nog eigendom van de FC is.
Vind ik leuk
Micha EL +1034
woensdag 23 mei 2018 om 19:30
Kom maar naar almere city Veldwijk en neem je vriendin natuurlijk mee.
Vind ik leuk
Jelmer038 +183
woensdag 23 mei 2018 om 21:19
Kom lekker terug naar Zwolle
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws