'Ajax maakt 'transferhattrick' compleet en betaalt bijna negen miljoen euro'

'Ajax maakt 'transferhattrick' compleet en betaalt bijna negen miljoen euro'

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 20:28wo 23-05-2018 om 20:28

In Colombia weet men het zeker: Nicolás Benedetti is op weg naar Ajax. De Amsterdamse club betaalt een slordige 8,7 miljoen euro voor de middenvelder van Deportivo Cali.

Dat meldt het lokale El Corrillo de Mao woensdagavond. Benedetti werd in april voor het eerst gelinkt aan Ajax en maandag dook opeens wéér een serieus gerucht op. Dat schijnt de voorbode te zijn voor een deal: het lijkt erop dat Ajax zich gaat versterken met de 21-jarige Colombiaan.

De volledige transferrechten van Benedetti komen in het bezit van Ajax, meldt El Corrillo de Mao. Het gaat om 8,7 miljoen euro. Het is de derde keer in amper twee jaar tijd dat Ajax-directeur Marc Overmars miljoenen overmaakt naar Deportivo Cali. Mateo Cassierra (5,5 miljoen) en Luis Manuel Orejuela (3,65 miljoen), die allebei nog op hun doorbraak in de hoofdmacht wachten, gingen Benedetti voor.

Ajax troeft naar verluidt clubs uit de Major League Soccer af voor Benedetti, die de voorkeur geeft aan een Europees avontuur. Hij maakte in 2015 zijn debuut voor de Colombiaanse club. Sindsdien speelde de offensief ingestelde middenvelder 102 wedstrijden, waarin hij zeventien keer scoorde.

Plaats een reactie

Kim Jung-On +4512
woensdag 23 mei 2018 om 20:30
Is Magalhanes nu al binnen? Haha. Op basis van twee geruchten 'pakt Ajax door'?
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
woensdag 23 mei 2018 om 20:39
Leuk man voor al al die Ajax talenten!
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 23 mei 2018 om 20:44
Laat ze maar met miljoenen smijten des te zuurder is het als ze weer geen prijzen winnen.
Vind ik leuk
Bengelino +12598
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Ajax pakt deze zomer weer minimaal 80 miljoen, dus zo erg smijten doen we niet paaskip

Goed dat ze ook wat kleingeld
Uitgeven
Vind ik leuk
Castromann +8298
woensdag 23 mei 2018 om 21:01
Nou als deze colombiaan ook weer voor jong ajax wordt gehaald dan heb je met deze 3 cali spelers meer geld uitgegeven als al de jupiler league hun begroting bij elkaar......
En ondertussen zitten ze de nederlandse ajax talenten in de weg.... hoezo geen geld over de balk....
Vind ik leuk
Bengelino +12598
woensdag 23 mei 2018 om 21:03
Volgens mij heeft die ene Colombiaan ons al 36 miljoen winst opgeleverd....
Vind ik leuk
Stranger +5851
woensdag 23 mei 2018 om 21:09
Hij heeft veel geld opgeleverd maar volgens mij moesten er ook nog ettelijke miljoenen naar wat louche figuren;-)
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:21
Veel geld en een top jaar in Europa
Vind ik leuk
John040 +2504
woensdag 23 mei 2018 om 21:35
Nou niet afgelopen seizoen toen was het weer niks geen prijs al 4 jaar niet alleen geld op de bank niks op het veld. Dan ben je wel een sukkel als je die club door dik en dun steunt. Ik had eel wat actie verwacht van de fans nu bijna 9 miljoen betaald Bande 9 miljoen en paar miljoen Schuurs of dit directe versterkingen zijn.Huntelaar jaar erbij. Dus ik had een sterker Ajax verwacht qua aankopen. Kijk PSV met Angelino en Dumfries worden wel sterker en krijgen dadelijk ook veel geld binnen. Arias, Brenet, De Jong, Zoet, Isi mat, Bergwijn Lozano. En de meeste kunnen we opvangen met eigen jeugd. Viergever en Obisko ipv Isi mat.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:50
Heb je een beetje zuurstof tekort? Je praat een beetje raar. Als je geen prijs wint, moet je geen supporter meer zijn? Volgens mij ben jij een doorsnee successupporter. PSV sterker worden met Dumfries en een afvaller van Ajax? Heb je Dumfries wel eens zien spelen? Die is meerdere malen door het ijs gezakt. Het enige dat goed aan hem is, is zijn fysiek.
Vind ik leuk
RebelVox +8680
woensdag 23 mei 2018 om 22:01
Prima dat Ajax talent uit Z.Amerika weghaalt, maar dit zijn niet de beloofde 25 en 26 jarigen.

Of gaan die nog komen?
Vind ik leuk
Sanuk +3416
woensdag 23 mei 2018 om 22:45
En jij bent een huilert.
Vind ik leuk
davidben +5798
vrijdag 25 mei 2018 om 16:09
'Huilert' is geen Nederlands
Vind ik leuk
Pimman +7899
woensdag 23 mei 2018 om 21:59
Geld speelt bij ons geen rol.. helaas is onze jeugd de beste van Nederland waardoor grote Europese clubs ze wegkapen zodat je moet compenseren met aankopen omdat de jongste talenten nog niet eredivisierijp zijn.
Vind ik leuk
Johan1984 +833
woensdag 23 mei 2018 om 23:02
Zit je jezelf te liken met je andere accountjes ofzo?
Vind ik leuk
Dexterinho +1295
woensdag 23 mei 2018 om 23:10
Eerst zeg je geen prijzen en geld op de bank en later haal je in je verhaal aan dat ze teveel aankopen doen??
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 00:29
Ben je voor PSV?
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 01:07
Dumfries angelino nou wat een top aankopen zeg moet ook nog maar blijken
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 24 mei 2018 om 09:32
Die nieuwe noemen ze in Argentinie ook al doorsnee hetzelfde van Bandé dus eigen scouts melden dat ook al gewoon slechte aankopen die hebben ze teveel.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 10:11
basis speler boca juniors het Ajax van Argentinië tagliafico waren ook praatjes was de aanvoerder van riverplate aartsrivaal boca juniors doet het goed bij AJax en mee naar het wk
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
donderdag 24 mei 2018 om 12:40
Bocage juniors....ken ik niet...worden ook vaak 2e?
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 24 mei 2018 om 21:21
Hoezo is Boca ook al 4 jaar prijsloos??
Vind ik leuk
Nashua +6857
woensdag 23 mei 2018 om 23:28
Je bent in de war met Lozano
Vind ik leuk
Enden +4427
donderdag 24 mei 2018 om 00:50
Hoe groot was dat bedrag of weet jij dat niet?
Vind ik leuk
JanTa48 +6765
donderdag 24 mei 2018 om 01:51
In totaal 5 miljoen de rest zijn aannames van waar geen enkel bewijs van is.
Vind ik leuk
san the man +1116
woensdag 23 mei 2018 om 22:39
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Gelukkig noemen ons provinciaaltjes en koopclub. Vind het prima zolang we de trend die in 2000 is ingezet maar volhouden. Al 2 decennia de beste van Nederland op naar de 3e.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 01:10
Al 2 decennia,s ? Laatse 10 seizoenen Ajax 4 keer kampioen psv 3 keer kampioen 1 keer az 1 keer twente 1 keer Feyenoord de eerste 8 seizoenen vanaf 2000 heeft psv het beter gedaan
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 01:14]
Vind ik leuk
san the man +1116
donderdag 24 mei 2018 om 17:34
Moet wel goed tellen 00 en 10 maar draai maar zoveel je wil pas doet het in Nederland op het moment gewoon beter en we zijn de laatste die de poule fase cl is doorgedrongen finale el is leuk maar alleen cl al meer geld en punten waard.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 19:32
Ja een poule fase met van gaals man u wolfsburg cska is wat anders dan real Madrid city Dortmund barca milan psg enzo jaar later waren jullie ook kansloos in een poule met bayer haalde jullie de el finale maar ook met punten heeft ajax de meeste gehaald nooit 4e geworden en draai om ? Tis gwn een feit
Vind ik leuk
jaja_PSV +48426
woensdag 23 mei 2018 om 21:46
Oneerlijke.concurrentie in de JL.
Hoe wordt je kampioen in de JL?; door miljoenen euro's verdiend door Ajax 1 door te sluizen naar jong Ajax.

Hopelijk wordt Ajax 1 gewoon weer geen kampioen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
stollie38 +17378
woensdag 23 mei 2018 om 21:53
Ha de hoofd PSV papegaai weer. Volgens mij stond Room, Romero in Jong PSV. Dus niet zo slap ouwehoeren.
Vind ik leuk
Maan88 +5818
woensdag 23 mei 2018 om 21:56
Romero ja?
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 22:57
Oh nee, da's die topaankoop van 11 miljoen die nog geen minuut gespeeld heeft....en straks Lammers naar de uitgang duwt....
Vind ik leuk
Maan88 +5818
woensdag 23 mei 2018 om 23:06
Hahahaha daar hebben we die neus op klompen weer!
Wat kom jij nou weer doen, de klompendans?
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 23:12
Hey Maantje, hoe ist met Ronnie Flex?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
donderdag 24 mei 2018 om 00:08
Hendrix ook, en zo nog wel veel meer
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:57
Zij zijn groot en ik ben klein. Dat is niet eerlijk
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 22:19
Die heb ik nog niet gehoord zelf verzonnen neusje
Vind ik leuk
base +2357
donderdag 24 mei 2018 om 00:52
Jij neus wel ?
Vind ik leuk
Pimman +7899
woensdag 23 mei 2018 om 21:49
Nee hoor die Ajax-talenten worden toch weer voor grof geld verkocht!
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 00:09
Die talenten die na een seizoen al denken ze het gemaakt hebben en dat het buitenland al om ze staat te springen bedoel je? :-)
Vind ik leuk
Bergwag +985
donderdag 24 mei 2018 om 11:26
3,65+5,5+8,7=17,85 mil. Alleen Twente gaat al werken met 19,5 mil...

Moeten dus nog een paar cali spelertjes komen voordat je verhaaltje klopt.
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
donderdag 24 mei 2018 om 12:37
Goed dat je de mogelijkheid hebt om stoer te doen met geld...Want op het veld presteer je niet veel...
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 20:05
De ligt 60 mil.
Kluivert 20 mil.
Ziyech 35 mil.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14382
woensdag 23 mei 2018 om 21:24
Ach.... wij kunnen het hebben dat we ze mislopen en we kunnen zelfs nog geld uitgeven ook, in Eindhoven gingen ze bijna naar de klote toen ze geen prijzen wonnen, gelukkig was de gemeente zo aardig om ze te ondersteunen.
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 22:20
Begin je weer over de gemeente vieze vuile hypocriet vertel even over het fraude plegen en belasting besodemieteren heilige paus
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
woensdag 23 mei 2018 om 22:32
Ga toch lekker je vetrollen tellen of zo...
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 22:46
Moet je bij je vrouw of moeder zijn klap neus
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14382
woensdag 23 mei 2018 om 23:20
Er wordt lacherig gedaan dat Ajax maar met geld moet gaan smijten omdat het dan alleen maar zuurder is dat ze geen prijzen pakken.
Maar ik vind het wel grappig dat uitgerekend een PSV fan hier lacherig over doet, want dit gebeurde een aantal jaren geleden bij zn eigen club en daar hebben zo veel met geld lopen smijten dat ze uiteindelijk een deal moesten maken met de gemeente.
Terwijl wij zelfs na 4 jaar zonder prijs en dus ook zonder CL geld nog steeds verreweg de rijkste club zijn. Als dat bij PSV gebeurd dan staan ze gelijk in de schulden.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
woensdag 23 mei 2018 om 21:55
Tja wij kunnen met geld smijten en verkopen de herd gang niet aan de gemeente. Zoiets als je ziel verkopen. Henkje.
Vind ik leuk
Maan88 +5818
woensdag 23 mei 2018 om 21:58
Nee de beurs op gaan, dat is je ziel verkopen! Bij ons is de grond misschien niet meer van ons maar dat is bij jullie al jaren niet meer zo so whats the difference?! Daarbij komt nog eens dat de herdgang én het Philips stadion zelf wel degelijk eigendom zijn van PSV dat vertegenwoordigd nog ruim 100/150 miljoen dus wij maken ons niet zo druk hier in het zuiden. Kan eigelijk ook niet met al die prijzen de laatste jaren.. de slimste regio van het land en de beste!
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:41
Als je je een beetje in het recht verdiept, kom je er achter dat het stadion van de gemeente is. De opstal wordt namelijk nagetrokken door de grond. Dit betekent dat de eigenaar van de grond ook eigenaar is van de opstal. Dus zo slim is de gemeente Eindhoven inderdaad :)
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 23 mei 2018 om 23:49
En toen werd je wakker.......onze rechtendeskundige ha,ha,ha. Ga lekker slapen met je onzin!!!!
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 23:58
Grappig dat je het Nederlandse recht onzin vindt. Hier even een zinsnede:
Natrekking wil zeggen dat een hoofdzaak, in dit geval de grond, de eigendom van alle daartoe behorende onderdelen en bijzaken als het ware naar zich ‘toetrekt’. Het gevolg daarvan is dat de grondeigendom bepalend is voor de eigendom van de daarop staande gebouwen, werken en beplantingen. De eigenaar van de grond is dus automatisch eigenaar van de gebouwen die daarop gebouwd zijn.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 23:59]
Vind ik leuk
Phoxy75 +631
donderdag 24 mei 2018 om 07:06
Je hebt er dan geen rekening meegehouden dat natrekking voorkomen kan worden door het vestigen van een opstalrecht. PSV is eigenaar van het stadion, maar niet van de grond daaronder. Rechtenstudie nog niet afgemaakt zeker?
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 07:09]
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 07:32
Als je de discussie gevolgd hebt, dan ging het over de waarde van het stadion. Wat is dat stadion waard zonder de grond eronder? Zie jij eventuele kopers? Een opstal vertegenwoordigd alleen waarde indien er gegadigden zijn voor eventuele overname. Ik zou niet weten wie het over zou moeten nemen
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 07:34]
Vind ik leuk
Phoxy75 +631
vrijdag 25 mei 2018 om 19:51
Je schrijft dat de gemeente eigenaar is geworden van het stadion als gevolg van natrekking. Dat is gewoon onjuist. Niet proberen doen alsof er een andere discussie zou zijn.Dat je jurist bent, zegt mij niet zo veel. Alvorens je wilt laten zien hoe slim je bent, kijk dan even verder en trek niet te snel conclusies. Neem dat van een ervaren jurist aan.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 00:00
ik ben overigens jurist, dus ik ben tot op zekere hoogte juridisch deskundige :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 00:01]
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
donderdag 24 mei 2018 om 00:09
Dus jij wilt zeggen dat de juristen/deskundigen bij PSV hebben zitten slapen? Ik ben geen deskundige op dat gebied maar het komt voor mij zeer ongeloofwaardig over.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 00:19
Het staat letterlijk in de wet. Maar volgens mij stond PSV met zijn rug tegen de muur. Buiten dat: wat is een stadion waard als je het wil verkopen. Dat heet marktwerking. Aan wie zou PSV het stadion moeten verkopen? Het is de grond die veel waard is en niet het stadion. Het enige wat ze er mee bereikt hebben is dat ze niet opdraaien voor de sloopkosten bij verkoop van de grond.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
donderdag 24 mei 2018 om 00:37
Het enige wat ik tegengekomen ben is, als PSV failliet gaat dan wordt de gemeente eigendom van het stadion. Dat is de borgstelling. Maar wat de gemeente er dan mee moet????
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 13:58
En nu sla je de spijker op zijn kop. Wat voor waarde vertegenwoordigd het Philips stadion als de gemeente er toch niks mee kan? Het antwoord daarop is geen waarde.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 23 mei 2018 om 23:14
Niet zo dom lullen Stollie....de herdgang is gewoon eigendom van PSV. Momenteel wordt deze zelfs verbouwd. Die betonnen badkuip van jullie kunnen jullie nog niet eens betalen dus bemoei je liever met je eigen clubje.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 23:22
De Herdgang is een stuk weiland aan de rand van Eindhoven. Dat is geen moet waard. Hahahaha, jij bent echt te grappig! Deze discussie ontstond doordat jij je bemoeide met mijn club. Het is bedtijd voor jou!
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 23 mei 2018 om 23:32
Ik hoor het al...Dlanor is jaloers op ONS mooie trainingscomplex waar de jeugd van Ajax vrij recent nog voetballes heeft gehad. Dat heb je nog niet verwerkt zeker dat je zo reageert.





.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 23:38
Als het gekke Henkie niet is... Waar heb je het over? Als je jouw mening wil geven, dan moet je jezelf eerst even goed inlezen, en niet gaan lopen raaskallen net zoals jouw vriendje maan doet.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 23 mei 2018 om 23:46
???????
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 24 mei 2018 om 05:45
Wat doe jij dan niet anders met je Ajax fobie.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
woensdag 23 mei 2018 om 22:43
De volledige rechten. Dat is wel net zo gemakkelijk rekenen als Ajax deze speler weer verkoopt. In Eindhoven moeten de rekenmachientjes bij een verkoop van Lozano uit het laatje komen
Vind ik leuk
yuuup +9988
donderdag 24 mei 2018 om 06:42
Ja dat is waar.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 09:54
Ach, wie mag er met de WK voor clubs mee doen vanwege de vele internationale prijzen?
PSV?
Oh wacht, niet in de lijst te bekennen..........
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
donderdag 24 mei 2018 om 10:34
Stellen ze dan ook de spelers op die dit bereikt hebben? Oh wacht..........die zijn oud en versleten of leven niet meer!
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 18:29
Dat is de GRANDEUR Henk, die een club in de loop der jaren opgebouwd heeft, aantal Europa-cups, wat wereldbekers, Tsja, als je dat niet hebt, word je niet zo serieus genomen......
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:45
Leuk man, voor al die obsessieve psv supportertjes. Kunnen ze weer als ouwe wijven lopen ouwehoeren.
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 21:00
Als we de titel maar weer pakken
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
woensdag 23 mei 2018 om 21:01
Maar wél met de schaal in de hand !
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:05
Helemaal top jongen! Ik ga liever normaal door het leven zonder schaal
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
woensdag 23 mei 2018 om 21:07
Echt niet.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:14
Zeker wel, die schaal komt vanzelf wel weer naar Amsterdam toe. Dat laten de statistieken zien jongetje
Vind ik leuk
5697956 +3702
woensdag 23 mei 2018 om 21:12
hahahah, treffend.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
woensdag 23 mei 2018 om 21:14
Dat lijkt me moeilijk als Calimero zijnde, Dlanor !
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:16
Ik weet het jongen, het zit diep hè?
Vind ik leuk
GaoYao +5305
woensdag 23 mei 2018 om 21:05
Je valt in herhaling.. We weten het nu wel dat psv kampioen is geworden..
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
woensdag 23 mei 2018 om 21:15
Wie is kampioen geworden...kun je t nog 1x zeggen...?
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:21
PSV. Zit er een gaatje in je hoofd jongen?
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:20
Schaal met nootjes misschien. Of goedkope chips omdat jullie als je geld aan bier uit geven
Vind ik leuk
Maxidi +3806
woensdag 23 mei 2018 om 21:22
Huh...
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 23:00
Nou, bier.....Bavaria.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 23:01
Little bier eigen merk
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14382
woensdag 23 mei 2018 om 21:26
Is weer is wat anders dan je pik he ;-)
Vind ik leuk
Pimman +7899
woensdag 23 mei 2018 om 21:53
Fijn voor ze!
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 20:52
Frenkie staat op de radar bij Barca maar blijkbaar is ie niet goed genoeg voor de godenzonen uit Amsterdam.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
woensdag 23 mei 2018 om 20:54
Spelen met een enkelbreuk is ook lastig. Daarvoor stond Frenkie in de basis...
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 20:59
Die enkel zal uiteindelijk wel genezen toch? Tegen die tijd staat er alleen een exoot op zijn plek.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
woensdag 23 mei 2018 om 21:02
We gaan het zien komend seizoen. Concurrentie zat op het middenveld zoals het hoort bij een topclub.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:16
Onana, kristenssen, ligt, magallan, tagliafico, vd beek , de jong, benedetti, neres , dolberg, labyad
Bank: bande schuurs mazraoui huntelaar en vele andere
Vind ik leuk
HanV +4883
woensdag 23 mei 2018 om 21:26
Het is wat met dat kutgras, vandaag ook al weer een bericht over die arme Stengs.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5935
woensdag 23 mei 2018 om 21:54
Als Frenkie fit is, is dat de 1ste naam die op het wedstrijdformulier wordt ingevuld...
Moet niet gekker worden dat PSV fans zich zorgen maken over dat de jeugd bij Ajax niet genoeg kansen krijgt haha
Frenkie speelt altijd, punt uit. Let maar op. Zo goed?
En de andere zullen moeten vechten voor hun plek maar daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Lachen man, origineel!

Bij Ajax leveren spelers tenminste geld op. Ik kan me dat alleen niet voorstellen bij een Brenet of Hendrix.
Vind ik leuk
GaoYao +5305
woensdag 23 mei 2018 om 21:04
Jammer die afgunst! Zal ook wel moeilijk voor je zijn dat de buurman een mooiere auto heeft..
Vind ik leuk
JanTa48 +6765
woensdag 23 mei 2018 om 21:07
Die stromen toch wel door maar wil je horerop dan heb je een mix van eigen talent, ervaring met wat aankopen nodig. De echte talenten stromen toch wel door.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:09
Idd,ik lees nu weinig over de veel geprezen jeugd, kampioenen vd.jupilerleague,zijn die niet goed genoeg om door te stromen?Dit seizoen waren het er nog 4, volgend jaar 2?
Vind ik leuk
Maxidi +3806
woensdag 23 mei 2018 om 21:12
PSV heeft de opvolger van Jurius toch ook al binnen...
Vind ik leuk
Pimman +7899
woensdag 23 mei 2018 om 21:51
Inderdaad al die Ajax-talenten..overal in Nederland zie je ze.. zelfs op de platte kar.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
woensdag 23 mei 2018 om 21:52
Wij hebben tenminste talenten, maar wat basel je nou. Jullie kopen ook een Romero, Unnerstall en Luckassen, maar laten De Wijs, Lammers en Van Osch in de steek.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:55
@plattekar, ik weet dat je gewoon aan het sarren bent. Maar zeg eens eerlijk, een goed uitgebalanseerde selectie is toch voor een ieder beter? Ook voor talenten.
Ik weet niet of deze jongen het gaat maken maar iemand van 21 kan Ajax wel gebruiken. Niet de categorie van 25 maar beter dan 17 jaar.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 22:45
Net als bij jullie, gewoon 3 keer je aanvoerder huren?? Of Romero kopen voor 11 miljoen zodat Lammers weer geen kans krijgt...?
Vind ik leuk
yuuup +9988
donderdag 24 mei 2018 om 06:40
Maak je geen zorgen. De lat moet sowieso hoger. Een jochie als Kluivert denkt dat hij heel wat is, maar had eigenlijk nog niet eens vaste waarde mogen zijn. Het gaat allemaal te makkelijk.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:31
De voertaal wordt Spaans bij Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:33
Kan de Boer weer terugkeren.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:33
Cartel neemt serieuze vormen aan
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:36
Escobar ontbreekt nog!
Wel Lekker voor ten hag,Nederlands is al moeilijk.:-)
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:47
Wie is Cartel?
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Cartel Eiting
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 23 mei 2018 om 20:48
Misschien dat Paulus dan beter te verstaan is voor de spelers
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 22:50
Arias speelt al 5 jaar bij PSV en die spreekt nog steeds woord Nederlands...Guardado, Lozano, Isimat...toch ook wel handig dat Cocu Spaans spreekt....
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 23:21
Isimat is een Fransman
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
woensdag 23 mei 2018 om 23:26
No shit Sherlock!!
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 23:42
Wat is er dan handig aan Spaans spreken tegen een Fransman? Lijkt mij nogal verwarrend voor die jongen..
Vind ik leuk
stratumseind +187304
donderdag 24 mei 2018 om 06:39
Brabants is bij ons de voertaal en niet zonder succes zoals je weet . Alle spelers die je noemt stonden op de platte kar dus het werkt prima ...
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
donderdag 24 mei 2018 om 08:15
Je bent het echt ff kwijt Straat, die scherpte bedoel ik qua opmerkingen....
BTW, wat doe jij zo vroeg uit je nest??
Vind ik leuk
stratumseind +187304
donderdag 24 mei 2018 om 15:48
Pissen
Vind ik leuk
De Liefhebber +10455
donderdag 24 mei 2018 om 15:52
En dan slinger jij je pc aan om op VP te kijken?? Je hebt geen smartphone roep je altijd...
Vind ik leuk
stratumseind +187304
donderdag 24 mei 2018 om 18:00
dat ding staat altijd aan dus....
ik heb niet eens een "normale" telefoon laat staan een smartfoon
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 21:01
Nou dat word dan lachen met ten hag
Vind ik leuk
lebonton +800
woensdag 23 mei 2018 om 21:56
'no ha terminado ha- ha- hasta que se a- a- acabe'
Vind ik leuk
Maxidi +3806
woensdag 23 mei 2018 om 21:23
Alles beter dan een zachte G
Vind ik leuk
geert x +221
woensdag 23 mei 2018 om 20:31
hoeveel spelers gaat Ajax halen???
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:42
Heel veel. Toch genoeg geld!
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Je kunt er toch echt maar 11 opstellen...
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:27
Maar als er een miskoop tussen zit is het niet zo erg ;)
Vind ik leuk
buddha +9981
woensdag 23 mei 2018 om 21:33
ze moet jong ajax ook nog bevoorraden.
Vind ik leuk
Bizzy +22473
woensdag 23 mei 2018 om 20:35
Want Orejuela en Cassiera zijn een succes bij Ajax.
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 20:39
wij zijn PSV supporters pik , wij kijken eerst eens af voordat we een oordeel vellen
niet zoals onze vrienden uit amsterdam eerst alles af kraken , en er dan aan het eind van het seizoen achter komen dat de tegenstander veel beter was , en weer geen prijs gepakt
Vind ik leuk
Lemon +1516
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Veel beter? Jij moet wel echt een hekel aan voetbal hebben..
Vind ik leuk
3Bier +11599
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Met andere woorden: jullie zeggen niet wat jullie denken en gaan achteraf je gelijk halen (terwijl je niks gezegd hebt). Dapper....
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 20:59
je probeert er weer je eigen amsterdamse draai aan te geven of niet kneus
je kunt een speler namelijk niet afkraken als je hem nog nooit hebt zien spelen
dat zeg ik ook duidelijk
maar misschien moet ik de volgende keer wat duidelijker zijn voor mensen met jouw lage IQ
Vind ik leuk
3Bier +11599
woensdag 23 mei 2018 om 21:35
Volgende keer wat duidelijker graag. Ik snap er niks van met mijn lage IQ. Ik ben dan ook een kneus.
Zou je jouw tekst misschien kunnen toelichten?

"wij zijn PSV supporters pik , wij kijken eerst eens af voordat we een oordeel vellen"

Wij kijken af? Afkijken doe je maar in je klas van het speciaal onderwijs, misschien slaag je dan zelfs! Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het is afwachten of aankijken.

"eerst alles af kraken , en er dan aan het eind van het seizoen achter komen dat de tegenstander veel beter was , en weer geen prijs gepakt"

Dan is dat afkraken toch terecht geweest?
Of zal het aan mijn IQ liggen?


Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 21:52
ik vraag mezelf na deze reactie serieus af of jij wel levensvatbare hersencellen hebt
nee het ligt niet aan jouw IQ , want die heb jij geen
jij hebt vast op je linkerhand adem in geschreven en op je rechterhand adem uit

[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 21:54]
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:54
... want die heb jij geen ... oké knap.
Vind ik leuk
3Bier +11599
woensdag 23 mei 2018 om 22:27
Laten we deze hoogstaande discussie maar beëindigen.

'want die heb jij geen'?

Blijf je best doen op school knul.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:13
Sanchez
Vind ik leuk
Bizzy +22473
woensdag 23 mei 2018 om 22:20
Die komt bij Atl Nacional toch vandaan ? Orejuela en Cassiera komen bij Dep. Cali vandaan.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:23
Colombiaan is een colombiaan toch ?
Vind ik leuk
Bizzy +22473
woensdag 23 mei 2018 om 22:30
Huh..nee. Maakt wel degelijk uit of je shopt in de middenmoot of top in Colombia. Dep. Cali is middenmoot. Dan moet wel geluk hebben met zo'n speler. Shoppen bij de top vergroot de kans dat een speler slaagt bij Ajax.
Vind ik leuk
jamesquinn +3750
woensdag 23 mei 2018 om 20:36
Tot nu toe alleen nog maar Zuid Amerikaanse bronnen. Geloof er nog niets van.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:56
Noord Amerikanen moet je ook niet geloven.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 23 mei 2018 om 20:38
Ten Hag kan deze zomer met vakantie naar Vught. Bij de nonnen een stoomcursus Spaans volgen..
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 20:40
misschien dat ie eerst eens met een cursus nederlands kan beginnen ;-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 23 mei 2018 om 20:54
Niet nodig met al die Zuid Amerikanen ;-)
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 21:00
en hier roepen al die amsterdammertjes dat ajax bijna niks koopt en dat alles uit de eigen jeugd komt ;-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 23 mei 2018 om 21:06
De laatste seizoenen is dat moeilijk vol te houden. Ajax heeft geld en koopt spelers die er schijnbaar niet rondlopen. Beter dan het oppotten! Ajax is geen bank!
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 21:21
ze hebben ook groot gelijk hoor , alleen jammer dat ze altijd zoveel commentaar hebben op andere clubs als die spelers kopen
ze zouden ook van dat geld de aandelen terug kunnen kopen , zodat ajax weer van ajax is ipv de aandeelhouders
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:58
amsterdammertjes kunnen niet praten chef.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:02
Is er nog plaats in jouw klasje?
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 23 mei 2018 om 22:28
voor jou is er alleen plaats tussen de rest van de kneusjes in die long stay tbs kliniek waar je in zit
want met jouw verleden mag jij niet in de buurt komen van een schoolklas viezerik
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:38
Gelijk weer verhuren aan Groningen Groningen
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:59
Omdat?
Vind ik leuk
nulzeven2 +551
woensdag 23 mei 2018 om 20:41
Waar is dat bericht van Buffon naar PSG nou?

Zeker in nepnieuws getrapt VP?
Vind ik leuk
GAEfan +164
woensdag 23 mei 2018 om 20:41
Ajax is lekker actief, en ze betalen geen enorme bedragen. Waardoor ze weer winst gaan draaien. Omdat ze er ook wat gaan verkopen. Nu maar afwachten of deze speler een versterking is.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:42
Goed beleid bij Ajax! Ze hebben flink kapitaal opgebouwd, meda dankzij de goede jeugdopleiding en door een tijd minder te kopen. Ze kunnen nu 'risico's' nemen op de Zuid Amerikaanse markt, om zo uiteindelijk weer veel geld binnen te halen door te verkopen. Eerlijk is eerlijk, als bij wijzen van 2 op de 5 latino's slaagt bij Ajax heb je al winst gemaakt.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6968
woensdag 23 mei 2018 om 20:44
Is hij de vervanger van Ziyech, ik weet helemaal niets van deze jongen?
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
woensdag 23 mei 2018 om 20:44
Fijn een trainer die alleen Nederlands kan ! Daar gaat je jeugd. Alhoewel de vorige Colombianen spelen ook niet. Is ook geen international
Vind ik leuk
pos +9004
woensdag 23 mei 2018 om 20:44
Eerst even een jaar of 2 kijken of hij kan wennen aan het systeem bij Jong Ajax he.
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 20:47
Leuk voor de volgers van de Jupiler League.
Vind ik leuk
NESAFCA +175
woensdag 23 mei 2018 om 20:47
De meeste zeggen ajax koopclub. Maar zeuren wel als de miljoenen op de bank blijven staan. Als we als NL ooit weer mee willen doen in de europese top. Moet dit wel
Vind ik leuk
Jan Guevara +9616
woensdag 23 mei 2018 om 20:47
Deportivo cali, de beste jeugdopleiding ter wereld!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
donderdag 24 mei 2018 om 02:58
Excelsior mag er ook wezen!
Vind ik leuk
Leonski +56
woensdag 23 mei 2018 om 20:47
Jeugd opleiden en na één seizoen verkopen en Zuid-Amerikaanse gokje ophalen. We zullen zien hoe lang deze speler moet wennen in jong Ajax.
Vind ik leuk
Dorzon +4444
woensdag 23 mei 2018 om 20:48
als hij even goed is als die andere 2 die daar vandaan komen dan moet ten hahahahag nog heel wat aan de looplijnen gaan sleutelen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
woensdag 23 mei 2018 om 20:49
Ik weet het niet hij kon mij niet overtuigen op youtube.
Waar blijft de bevestiging van magallan?.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 06:26]
Vind ik leuk
Laliga +2522
woensdag 23 mei 2018 om 20:51
Ajax is wel lekker bezig hoor .. kan zegge wat je wilt maar overmars pakt aardig door. Alleen las ik hier van de week dat magallan vandaag bevestigd zou worden en dat laat op zich wachten? Persoonlijk verwacht ik veel van ajax dit jaar met een magallan labyad deze jonge etc. En dan bedoel ik europa , hoop dat psv ook goed investeert zodat we wat langer naar de nederlandse clubs kunnen kijken
Vind ik leuk
Thilo +2748
woensdag 23 mei 2018 om 20:52
En we zijn nog lang niet klaaaar... nog lang niet, nog lang niet.
Vind ik leuk
Bolle twin +208
woensdag 23 mei 2018 om 21:00
Geweldige speler briljantje zeker 80 ml waard
Vind ik leuk
Morris +23324
woensdag 23 mei 2018 om 21:02
Een en al afgunst is er te lezen..

Begint vermakelijk te worden
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 23 mei 2018 om 21:03
Om internationaal mee te kunnen heeft Ajax een linksbenige centrale verdediger en een linksbenige fysiek sterke linkermiddenvelder.
Als ik op you tube dit mannetje zie: rechtsbenig, fysiek niet al te groot, dan begrijp ik er niks meer van.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:45
Ja want eriksen in zn Ajax tijd en ziyech zijn fysiek groot en sterk ?
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 23 mei 2018 om 22:03
Precies, daarom presteert Ajax Internationaal ook al jaren structureel niets. Zeg nou niet ‘vorig jaar wel’ . Natuurlijk, maar dat was wel een uitzondering en tegen het fysiek sterke Man United had Ajax niets in te brengen.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:17
Welke Nederlandse club presteerd wel structureel in europa Ajax stond in een el finale met dunne mannetjes waaronder ziyech
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 23 mei 2018 om 22:38
Dat komt in de eerste plaats omdat onze spelers simpelweg matige spelers zijn. Maar met fysiek kun je veel compenseren. En ook daar schort het aan. Dan verlies je dus gewoon van Rosenborg. Een clubje uit Noorwegen dat fysiek wel in staat is een wedstrijd over de streep te trekken.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:20
Had niks met fysiek te maken maar met een plan en in een wedstrijd zitten ajax heeft united city barca milan ook eens verslagen met een fysiekloos team
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 23 mei 2018 om 22:39
Dat waren wedstrijden die er niet meer toe deden. Deze ploegen kwamen toen met de tweede garnituur.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 22:04
Als wij het maar snappen.
Vind ik leuk
JanTa48 +6765
woensdag 23 mei 2018 om 21:04
De MLS is geen uitdaging en Ajax kan een springplank worden naar de Europese top.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:05
Wordt ook niks
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 21:06
De volgende aankoop van Ajax is een extra reservebank.
Vind ik leuk
LIO7 +1532
woensdag 23 mei 2018 om 21:07
Klinkt goed!! Wordt een leuk seizoen komend jaar. Voel het aan mijn water! ;)
Vind ik leuk
Soemitra +55
woensdag 23 mei 2018 om 21:24
Jij bent niet goed
Vind ik leuk
Gid010 +669
woensdag 23 mei 2018 om 21:13
Hij heeft vast ook zo n arrogante houding, wat dat betreft passen hij en ajax helemaal.
Vind ik leuk
Soemitra +55
woensdag 23 mei 2018 om 21:23
Ja die spelers hebben we allemaal niet in de buurt. Die moeten we helemaal uit zuid-amerika halen 🖕🏿
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 21:24]
Vind ik leuk
Pimman +7899
woensdag 23 mei 2018 om 21:23
Ze zouden tóch voor spelers rond de 25 jaar oud gaan?
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 22:03
Twee jaar Jong Ajax, twee jaar FC Groningen en hij is er klaar voor.
Vind ik leuk
Smithsonian +38056
woensdag 23 mei 2018 om 21:24
Haal nog meer middenvelders joh.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:40
Al dat Ajax haat blijft bijzonder om te zien mensen die zo een haat hebben naar eeen club
Vind ik leuk
Patje41 +970
woensdag 23 mei 2018 om 22:59
ik snap het ook niet, Ajax is blijkbaar zo goed dat de afgunst/haat groter is dan de liefde voor de eigen club, fijne supporters....
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 23 mei 2018 om 21:42
Allemaal paniekaankopen, labyad, die argentijn en nu deze columbiaan...., dit alles alleen maar om de achterban tevreden te stellen, onder het mom; kijk ons als Ajax toch eens goed bezig zijn .... En jawel hoor als je hier de reacties weer leest, zijn ze alweer bijna kampioen hahaha....., kinderhand is snel gevuld met deze 2e garnituur; gaat hem weer nie worden....
Vind ik leuk
De Belsj +912
woensdag 23 mei 2018 om 22:14
JUIST Verwoord!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1618
woensdag 23 mei 2018 om 21:43
Ajax aankomemd seizoen de dubbel en kwart finale europa league .... wedden ???
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:43
Grappig al die reacties deze jongen behoort in zuid amerika tot het rijtje richarlison word gezien als een pareltje
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 21:44
Super
Vind ik leuk
stollie38 +17378
woensdag 23 mei 2018 om 21:49
Komisch dat de PSV papegaaien weer als eerste moeten reageren en Ajax nieuws is echt magnetisch. Vooral Platteband bv en Henk 1871 voor de likes.
Vind ik leuk
Adriaan +443
woensdag 23 mei 2018 om 22:03
Wat een kleuters Ajax dit Ajax dat
Vind ik leuk
De Belsj +912
woensdag 23 mei 2018 om 22:12
Ha ha, weer een enorm kapitaal weggegooid!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6220
woensdag 23 mei 2018 om 22:24
Dat clubje lacht zich de ballen uit de broek.

Eerst Cassiera . Niveau Cambuur

Orejuela. Niveau IJsselmeervogels

Benedetti. Geen enkele interesse uit Europa en 21 jaar. Gevalletje niveau Jong Ajax.

Je hebt 1. Een ezel
2. Een erg domme ezel
3. Ajax
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 10:04
Jij bent duidelijk een nummer 1. Gefeleliciteerd!
Vind ik leuk
Altijd wat +113
woensdag 23 mei 2018 om 22:37
Ik vind dat Ajax hier een goed signaal mee afgeeft. Loopt er in je jeugd opleiding niet de juiste man rond die iemand anders kan opvolgen dan moet je je heil ergens anders zoeken. De voetballers in jong Ajax zijn dus nog niet in staat ,fysiek/mentaal om in Ajax 1 te spelen. Als je zoveel geld in kas hebt kun je deze stappen maken. Kijk naar andere buitenlandse clubs die doen het zelfde. Het is niet de garantie dat deze jongen er wel staat maar het is de gok waard. Eindelijk dat ze eens wakker worden. Nu afscheid nemen van Kluivert en dat geld ook investeren in een goede echte buitenspeler i.p.v. iemand waarvan de actie al bekend is.
Vind ik leuk
Romario9 +12672
woensdag 23 mei 2018 om 23:38
Met Bandé en Labyad zijn de opvolgers van Kluivert en Younes toch al aangetrokken?
Vind ik leuk
Het Brein +4568
woensdag 23 mei 2018 om 22:53
Apart, Ajax lijkt allemaal spelers te halen die leuk mee kunnen voetballen. Maar wie gaat het verschil nou maken straks??
Vind ik leuk
Patje41 +970
woensdag 23 mei 2018 om 22:57

ben ik blij mee, goede middenvelder zo te zien
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 23 mei 2018 om 23:04
Niks bijzonders wat ik zie....
Vind ik leuk
VanGoal +793
woensdag 23 mei 2018 om 23:11
Doortastend van Overmars. Er wordt sneller gehandeld dan de afgelopen jaren. Lijkt me een speler met potentie afgaand op YouTube materiaal. Iemand met meer inzicht in het Colombiaanse voetbal?
Vind ik leuk
Erik7494 +1301
woensdag 23 mei 2018 om 23:14
Hebben ze nog een middenvelder nodig dan? Ze hebben Siem de Jong toch.
Vind ik leuk
Bocajuun +795
woensdag 23 mei 2018 om 23:18
Schijnt een groot talent te zijn. Moeten wel aankopen zijn die er gelijk staan... Marc lijkt goed bezig
Vind ik leuk
Gerro +7967
woensdag 23 mei 2018 om 23:34
Cali legde bij de eerste transfer een nieuwe parkeerplaats aan maar denk dat Ze nu inmiddels plannen uitwerken voor een nieuw stadion
Vind ik leuk
14forever +8911
woensdag 23 mei 2018 om 23:47
Jeetje 17 keer in 102 wedatrijden voor een offensieve middenvelder? Juist het middenveld leek ne compleet genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 23:55
Ik snap nooit zo goed waarom topclubs (geldt voor alle 3) in Nederland met miljoenen smijten in het buitenland maar bij de Nederlandse subtop moet het voor een appel en een ei opgehaald worden. Wanneer de subtopper dan eens nee zegt zijn ze geldwolven.

Wanneer de topclubs meer betalen aan de andere Nederlandse clubs dan worden deze ook weer capitaal krachtiger waardoor het niveau ook weer gaat stijgen omdat er beter materiaal wordt ingekocht. Zo heeft iedereen er nog wat aan.
Vind ik leuk
Rene80 +2166
donderdag 24 mei 2018 om 00:06
Wordt ajax dan de grote verassing volgend jaar en krijgen we weer een goed niveau te zien. . wordt tijf dat ajax eens wat meer durft te investeren. Ze zijn er rijk genoeg voor.
Vind ik leuk
YcB +53
donderdag 24 mei 2018 om 00:22
Heerlijk al die aankopen die je nauwelijks kent
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
donderdag 24 mei 2018 om 00:24
Ow Ow dat word weer lachen als ze weer niks winnen in Amsterdam
Vind ik leuk
Farmer +12866
donderdag 24 mei 2018 om 00:47
Cali...

Bijna net zo berucht als Medellin....

Columbia heeft altijd nog die reputatie... ondanks dat het toch een schitterend mooi land is....

Doordrenkt met corruptie, en (schijnbaar) nog altijd bezeten van de coke-cartels...
Proficiat Ajax dat je hier een deugdelijke speler weet weg te halen.(wellicht dat Don Veldmate toch eens zijn invloed mag laten gelden daar in de Johan Cruijff Arena.)
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 02:44
Ik geloof echt dat hij kan voetballen maar had ook wel Mason Mount bij ajax willen zien
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 06:05
en dat alles bij elkaar voor een zacht prijsje...
Vind ik leuk
reymer71 +447
donderdag 24 mei 2018 om 07:01
Koopclub
Vind ik leuk
Speedy +343
donderdag 24 mei 2018 om 08:18
net als PSV
Vind ik leuk
Linders +18
donderdag 24 mei 2018 om 07:19
Als je ze hier niet kunt krijgen dan moet je ze wel uit het buitenland halen ,hier lopen ze allemaal weg uit de eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 07:23
Probeer nu eerst eens een elftal bij elkaar te houden. Dat kost al genoeg. Toch.
Vind ik leuk
Speedy +343
donderdag 24 mei 2018 om 08:17
Dusssss........dit is een aanwinst voor Ajax met 17 goals in 102 wedstrijden als aanvallende middenvelder?????
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 08:43
hallo Komt Tadic nog? want dan heeft Ajax de selectie compleet? Met de uitverkoop bij de lampekapjes! Die krijgen hun selectie net als vorig jaar (Osijjec) weer niet op tijd in orde! je weet dat de verkopen pas aan het eind van de transfer periode rond zijn! En aangezien dat ze geen geld hebben, gaat et een probleem jaar worden? Cocu doet er verstandig aan om Brands achterna te gaan! ( of is hij niet goed genoeg Brands?) mvg ritje
Vind ik leuk
4everfcu +4243
donderdag 24 mei 2018 om 20:03
koopclub
Vind ik leuk
Hansi H +103
vrijdag 25 mei 2018 om 00:47
Met het vertrek van Bergkamp is ook meer nadruk op kopen van spelers gekomen.
Ze gaan komend jaar kampioen worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws