'Ajax maakt 'transferhattrick' compleet en betaalt bijna negen miljoen euro'

    'Ajax maakt 'transferhattrick' compleet en betaalt bijna negen miljoen euro'

    woensdag 23 mei 2018 om 20:28

    In Colombia weet men het zeker: Nicolás Benedetti is op weg naar Ajax. De Amsterdamse club betaalt een slordige 8,7 miljoen euro voor de middenvelder van Deportivo Cali.

    Dat meldt het lokale El Corrillo de Mao woensdagavond. Benedetti werd in april voor het eerst gelinkt aan Ajax en maandag dook opeens wéér een serieus gerucht op. Dat schijnt de voorbode te zijn voor een deal: het lijkt erop dat Ajax zich gaat versterken met de 21-jarige Colombiaan.

    De volledige transferrechten van Benedetti komen in het bezit van Ajax, meldt El Corrillo de Mao. Het gaat om 8,7 miljoen euro. Het is de derde keer in amper twee jaar tijd dat Ajax-directeur Marc Overmars miljoenen overmaakt naar Deportivo Cali. Mateo Cassierra (5,5 miljoen) en Luis Manuel Orejuela (3,65 miljoen), die allebei nog op hun doorbraak in de hoofdmacht wachten, gingen Benedetti voor.

    Ajax troeft naar verluidt clubs uit de Major League Soccer af voor Benedetti, die de voorkeur geeft aan een Europees avontuur. Hij maakte in 2015 zijn debuut voor de Colombiaanse club. Sindsdien speelde de offensief ingestelde middenvelder 102 wedstrijden, waarin hij zeventien keer scoorde.

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +1198
    woensdag 23 mei 2018 om 20:30
    Is Magalhanes nu al binnen? Haha. Op basis van twee geruchten 'pakt Ajax door'?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 20:39
    Leuk man voor al al die Ajax talenten!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    woensdag 23 mei 2018 om 20:44
    Laat ze maar met miljoenen smijten des te zuurder is het als ze weer geen prijzen winnen.
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Ajax pakt deze zomer weer minimaal 80 miljoen, dus zo erg smijten doen we niet paaskip

    Goed dat ze ook wat kleingeld
    Uitgeven
    Vind ik leuk
    Castromann +5240
    woensdag 23 mei 2018 om 21:01
    Nou als deze colombiaan ook weer voor jong ajax wordt gehaald dan heb je met deze 3 cali spelers meer geld uitgegeven als al de jupiler league hun begroting bij elkaar......
    En ondertussen zitten ze de nederlandse ajax talenten in de weg.... hoezo geen geld over de balk....
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    woensdag 23 mei 2018 om 21:03
    Volgens mij heeft die ene Colombiaan ons al 36 miljoen winst opgeleverd....
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    woensdag 23 mei 2018 om 21:09
    Hij heeft veel geld opgeleverd maar volgens mij moesten er ook nog ettelijke miljoenen naar wat louche figuren;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:21
    Veel geld en een top jaar in Europa
    Vind ik leuk
    John040 +1116
    woensdag 23 mei 2018 om 21:35
    Nou niet afgelopen seizoen toen was het weer niks geen prijs al 4 jaar niet alleen geld op de bank niks op het veld. Dan ben je wel een sukkel als je die club door dik en dun steunt. Ik had eel wat actie verwacht van de fans nu bijna 9 miljoen betaald Bande 9 miljoen en paar miljoen Schuurs of dit directe versterkingen zijn.Huntelaar jaar erbij. Dus ik had een sterker Ajax verwacht qua aankopen. Kijk PSV met Angelino en Dumfries worden wel sterker en krijgen dadelijk ook veel geld binnen. Arias, Brenet, De Jong, Zoet, Isi mat, Bergwijn Lozano. En de meeste kunnen we opvangen met eigen jeugd. Viergever en Obisko ipv Isi mat.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:50
    Heb je een beetje zuurstof tekort? Je praat een beetje raar. Als je geen prijs wint, moet je geen supporter meer zijn? Volgens mij ben jij een doorsnee successupporter. PSV sterker worden met Dumfries en een afvaller van Ajax? Heb je Dumfries wel eens zien spelen? Die is meerdere malen door het ijs gezakt. Het enige dat goed aan hem is, is zijn fysiek.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    woensdag 23 mei 2018 om 22:01
    Prima dat Ajax talent uit Z.Amerika weghaalt, maar dit zijn niet de beloofde 25 en 26 jarigen.

    Of gaan die nog komen?
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    woensdag 23 mei 2018 om 22:45
    En jij bent een huilert.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:09
    'Huilert' is geen Nederlands
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 21:59
    Geld speelt bij ons geen rol.. helaas is onze jeugd de beste van Nederland waardoor grote Europese clubs ze wegkapen zodat je moet compenseren met aankopen omdat de jongste talenten nog niet eredivisierijp zijn.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +603
    woensdag 23 mei 2018 om 23:02
    Zit je jezelf te liken met je andere accountjes ofzo?
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1162
    woensdag 23 mei 2018 om 23:10
    Eerst zeg je geen prijzen en geld op de bank en later haal je in je verhaal aan dat ze teveel aankopen doen??
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:29
    Ben je voor PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 01:07
    Dumfries angelino nou wat een top aankopen zeg moet ook nog maar blijken
    Vind ik leuk
    John040 +1116
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    Die nieuwe noemen ze in Argentinie ook al doorsnee hetzelfde van Bandé dus eigen scouts melden dat ook al gewoon slechte aankopen die hebben ze teveel.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:11
    basis speler boca juniors het Ajax van Argentinië tagliafico waren ook praatjes was de aanvoerder van riverplate aartsrivaal boca juniors doet het goed bij AJax en mee naar het wk
    Vind ik leuk
    Lulookmee +190
    donderdag 24 mei 2018 om 12:40
    Bocage juniors....ken ik niet...worden ook vaak 2e?
    Vind ik leuk
    John040 +1116
    donderdag 24 mei 2018 om 21:21
    Hoezo is Boca ook al 4 jaar prijsloos??
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    woensdag 23 mei 2018 om 23:28
    Je bent in de war met Lozano
    Vind ik leuk
    Enden +2847
    donderdag 24 mei 2018 om 00:50
    Hoe groot was dat bedrag of weet jij dat niet?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2903
    donderdag 24 mei 2018 om 01:51
    In totaal 5 miljoen de rest zijn aannames van waar geen enkel bewijs van is.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:39
    1 zwaluw maakt nog geen zomer. Gelukkig noemen ons provinciaaltjes en koopclub. Vind het prima zolang we de trend die in 2000 is ingezet maar volhouden. Al 2 decennia de beste van Nederland op naar de 3e.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 01:10
    Al 2 decennia,s ? Laatse 10 seizoenen Ajax 4 keer kampioen psv 3 keer kampioen 1 keer az 1 keer twente 1 keer Feyenoord de eerste 8 seizoenen vanaf 2000 heeft psv het beter gedaan
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:34
    Moet wel goed tellen 00 en 10 maar draai maar zoveel je wil pas doet het in Nederland op het moment gewoon beter en we zijn de laatste die de poule fase cl is doorgedrongen finale el is leuk maar alleen cl al meer geld en punten waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:32
    Ja een poule fase met van gaals man u wolfsburg cska is wat anders dan real Madrid city Dortmund barca milan psg enzo jaar later waren jullie ook kansloos in een poule met bayer haalde jullie de el finale maar ook met punten heeft ajax de meeste gehaald nooit 4e geworden en draai om ? Tis gwn een feit
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34858
    woensdag 23 mei 2018 om 21:46
    Oneerlijke.concurrentie in de JL.
    Hoe wordt je kampioen in de JL?; door miljoenen euro's verdiend door Ajax 1 door te sluizen naar jong Ajax.

    Hopelijk wordt Ajax 1 gewoon weer geen kampioen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    woensdag 23 mei 2018 om 21:53
    Ha de hoofd PSV papegaai weer. Volgens mij stond Room, Romero in Jong PSV. Dus niet zo slap ouwehoeren.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 21:56
    Romero ja?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:57
    Oh nee, da's die topaankoop van 11 miljoen die nog geen minuut gespeeld heeft....en straks Lammers naar de uitgang duwt....
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 23:06
    Hahahaha daar hebben we die neus op klompen weer!
    Wat kom jij nou weer doen, de klompendans?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:12
    Hey Maantje, hoe ist met Ronnie Flex?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:08
    Hendrix ook, en zo nog wel veel meer
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:57
    Zij zijn groot en ik ben klein. Dat is niet eerlijk
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 22:19
    Die heb ik nog niet gehoord zelf verzonnen neusje
    Vind ik leuk
    base +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 00:52
    Jij neus wel ?
    Vind ik leuk
    13 +10017
    donderdag 24 mei 2018 om 03:08
    Jij oog niet?
    Vind ik leuk
    base +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 09:49
    Ik snap hem niet maar ben er wel aan gewend alleen maar onzin reacties te krijgen van kleuters.
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 21:49
    Nee hoor die Ajax-talenten worden toch weer voor grof geld verkocht!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:09
    Die talenten die na een seizoen al denken ze het gemaakt hebben en dat het buitenland al om ze staat te springen bedoel je? :-)
    Vind ik leuk
    Bergwag +602
    donderdag 24 mei 2018 om 11:26
    3,65+5,5+8,7=17,85 mil. Alleen Twente gaat al werken met 19,5 mil...

    Moeten dus nog een paar cali spelertjes komen voordat je verhaaltje klopt.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +190
    donderdag 24 mei 2018 om 12:37
    Goed dat je de mogelijkheid hebt om stoer te doen met geld...Want op het veld presteer je niet veel...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:05
    De ligt 60 mil.
    Kluivert 20 mil.
    Ziyech 35 mil.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    woensdag 23 mei 2018 om 21:24
    Ach.... wij kunnen het hebben dat we ze mislopen en we kunnen zelfs nog geld uitgeven ook, in Eindhoven gingen ze bijna naar de klote toen ze geen prijzen wonnen, gelukkig was de gemeente zo aardig om ze te ondersteunen.
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 22:20
    Begin je weer over de gemeente vieze vuile hypocriet vertel even over het fraude plegen en belasting besodemieteren heilige paus
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    woensdag 23 mei 2018 om 22:32
    Ga toch lekker je vetrollen tellen of zo...
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 22:46
    Moet je bij je vrouw of moeder zijn klap neus
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    donderdag 24 mei 2018 om 00:44
    Er is maar een neuzenclub, en dat is de club van Anton Philips
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nouwske +1989
    donderdag 24 mei 2018 om 01:01
    Doet het pijn sneu tyfus calimerotje? Altijd maar geconfronteerd worden met de grote broer uit Amsterdam. Kansloze successupporter
    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    woensdag 23 mei 2018 om 23:10
    Nee die incest vereniging van jou die zijn heilig
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    woensdag 23 mei 2018 om 23:20
    Er wordt lacherig gedaan dat Ajax maar met geld moet gaan smijten omdat het dan alleen maar zuurder is dat ze geen prijzen pakken.
    Maar ik vind het wel grappig dat uitgerekend een PSV fan hier lacherig over doet, want dit gebeurde een aantal jaren geleden bij zn eigen club en daar hebben zo veel met geld lopen smijten dat ze uiteindelijk een deal moesten maken met de gemeente.
    Terwijl wij zelfs na 4 jaar zonder prijs en dus ook zonder CL geld nog steeds verreweg de rijkste club zijn. Als dat bij PSV gebeurd dan staan ze gelijk in de schulden.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    woensdag 23 mei 2018 om 21:55
    Tja wij kunnen met geld smijten en verkopen de herd gang niet aan de gemeente. Zoiets als je ziel verkopen. Henkje.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 21:58
    Nee de beurs op gaan, dat is je ziel verkopen! Bij ons is de grond misschien niet meer van ons maar dat is bij jullie al jaren niet meer zo so whats the difference?! Daarbij komt nog eens dat de herdgang én het Philips stadion zelf wel degelijk eigendom zijn van PSV dat vertegenwoordigd nog ruim 100/150 miljoen dus wij maken ons niet zo druk hier in het zuiden. Kan eigelijk ook niet met al die prijzen de laatste jaren.. de slimste regio van het land en de beste!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:41
    Als je je een beetje in het recht verdiept, kom je er achter dat het stadion van de gemeente is. De opstal wordt namelijk nagetrokken door de grond. Dit betekent dat de eigenaar van de grond ook eigenaar is van de opstal. Dus zo slim is de gemeente Eindhoven inderdaad :)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    woensdag 23 mei 2018 om 23:49
    En toen werd je wakker.......onze rechtendeskundige ha,ha,ha. Ga lekker slapen met je onzin!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:58
    Grappig dat je het Nederlandse recht onzin vindt. Hier even een zinsnede:
    Natrekking wil zeggen dat een hoofdzaak, in dit geval de grond, de eigendom van alle daartoe behorende onderdelen en bijzaken als het ware naar zich ‘toetrekt’. Het gevolg daarvan is dat de grondeigendom bepalend is voor de eigendom van de daarop staande gebouwen, werken en beplantingen. De eigenaar van de grond is dus automatisch eigenaar van de gebouwen die daarop gebouwd zijn.
    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +404
    donderdag 24 mei 2018 om 07:06
    Je hebt er dan geen rekening meegehouden dat natrekking voorkomen kan worden door het vestigen van een opstalrecht. PSV is eigenaar van het stadion, maar niet van de grond daaronder. Rechtenstudie nog niet afgemaakt zeker?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:32
    Als je de discussie gevolgd hebt, dan ging het over de waarde van het stadion. Wat is dat stadion waard zonder de grond eronder? Zie jij eventuele kopers? Een opstal vertegenwoordigd alleen waarde indien er gegadigden zijn voor eventuele overname. Ik zou niet weten wie het over zou moeten nemen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +404
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:51
    Je schrijft dat de gemeente eigenaar is geworden van het stadion als gevolg van natrekking. Dat is gewoon onjuist. Niet proberen doen alsof er een andere discussie zou zijn.Dat je jurist bent, zegt mij niet zo veel. Alvorens je wilt laten zien hoe slim je bent, kijk dan even verder en trek niet te snel conclusies. Neem dat van een ervaren jurist aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:00
    ik ben overigens jurist, dus ik ben tot op zekere hoogte juridisch deskundige :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    donderdag 24 mei 2018 om 00:09
    Dus jij wilt zeggen dat de juristen/deskundigen bij PSV hebben zitten slapen? Ik ben geen deskundige op dat gebied maar het komt voor mij zeer ongeloofwaardig over.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:19
    Het staat letterlijk in de wet. Maar volgens mij stond PSV met zijn rug tegen de muur. Buiten dat: wat is een stadion waard als je het wil verkopen. Dat heet marktwerking. Aan wie zou PSV het stadion moeten verkopen? Het is de grond die veel waard is en niet het stadion. Het enige wat ze er mee bereikt hebben is dat ze niet opdraaien voor de sloopkosten bij verkoop van de grond.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    donderdag 24 mei 2018 om 00:37
    Het enige wat ik tegengekomen ben is, als PSV failliet gaat dan wordt de gemeente eigendom van het stadion. Dat is de borgstelling. Maar wat de gemeente er dan mee moet????
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:58
    En nu sla je de spijker op zijn kop. Wat voor waarde vertegenwoordigd het Philips stadion als de gemeente er toch niks mee kan? Het antwoord daarop is geen waarde.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    woensdag 23 mei 2018 om 23:14
    Niet zo dom lullen Stollie....de herdgang is gewoon eigendom van PSV. Momenteel wordt deze zelfs verbouwd. Die betonnen badkuip van jullie kunnen jullie nog niet eens betalen dus bemoei je liever met je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:22
    De Herdgang is een stuk weiland aan de rand van Eindhoven. Dat is geen moet waard. Hahahaha, jij bent echt te grappig! Deze discussie ontstond doordat jij je bemoeide met mijn club. Het is bedtijd voor jou!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    woensdag 23 mei 2018 om 23:32
    Ik hoor het al...Dlanor is jaloers op ONS mooie trainingscomplex waar de jeugd van Ajax vrij recent nog voetballes heeft gehad. Dat heb je nog niet verwerkt zeker dat je zo reageert.





    .
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:38
    Als het gekke Henkie niet is... Waar heb je het over? Als je jouw mening wil geven, dan moet je jezelf eerst even goed inlezen, en niet gaan lopen raaskallen net zoals jouw vriendje maan doet.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    woensdag 23 mei 2018 om 23:46
    ???????
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:18
    De grond van de herdgang is ook eigendom van de Gemeente, lees de stuken na op internet. De grond waar het philips stadion staat + de grond van de herdgang in samen voor een bedrag rond de 48 miljoen aan dr Gemeente verkocht, waardoor PSV 2.4 miljoen aan de Gemeente jaarlijks moet overmaken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    donderdag 24 mei 2018 om 00:43
    Ja dat klopt....alleen de grond is eigendom van de gemeente maar wat erop staat niet. Gewoon een slimme constructie voor beide partijen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:01
    Dit is een slimme constructie voor korte termijn. Dat geld is gebruikt om gaten te vullen. Nu zit je jaarlijks vast aan het bedrag dat je aan de gemeente moet betalen. Na verloop van tijd gaat het dus meer kosten dan dat het daadwerkelijk heeft opgeleverd.
    Vind ik leuk
    Nouwske +1989
    donderdag 24 mei 2018 om 01:04
    Bij pisv voetballen ze niet joh. Kansloos counter voetbal. Laf. Zielig. En belachelijk. Je zou maar supporter zijn van zo'n kansloze club die niet wilt voetballen.
    Schijtbakkenvoetbal
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    donderdag 24 mei 2018 om 05:45
    Wat doe jij dan niet anders met je Ajax fobie.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:04
    Uhmmm station arena een piepklein beetje van ajax die ze huren van de gemeente tegen een kost prijsje . Hoezo geholpen worden door de gemeente ! Psv betaald rente aan de gemeente .
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:08
    Verschil is alleen dat de Arena winstgevend is. En als je het nieuws een beetje gevolgd hebt, dan had je geweten dat Ajax inmiddels bijna de helft van de aandelen van het stadion in eigen hand heeft.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 23 mei 2018 om 22:43
    De volledige rechten. Dat is wel net zo gemakkelijk rekenen als Ajax deze speler weer verkoopt. In Eindhoven moeten de rekenmachientjes bij een verkoop van Lozano uit het laatje komen
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:10
    En ? In voetbal gaat het om de prijsen . Waar jij voor supporteert is trouwens geen voetbalclub maar een beursgenoteerde kakbedrijf.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    donderdag 24 mei 2018 om 03:29
    Ik ga gemakshalve mee in je gedachten gang. In het voetbal draait het om de prijzen.
    No pun intended...maar dan moet je even hoed tellen en de prijzenkast van PSV naast die van Ajax leggen.
    Je begon er zelf over makker
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 06:03
    Ik leef nu makker , geen 40 jaar geleden toen een andere club veel beter dan mijn club was , is allang al niet meer het geval.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    woensdag 23 mei 2018 om 22:54
    Onze talenten komen ergens.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:12
    Man man man omdat de ligt een topper is hoef je niet zo groot tepraten .
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    donderdag 24 mei 2018 om 06:42
    Ja dat is waar.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:54
    Ach, wie mag er met de WK voor clubs mee doen vanwege de vele internationale prijzen?
    PSV?
    Oh wacht, niet in de lijst te bekennen..........
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5342
    donderdag 24 mei 2018 om 10:34
    Stellen ze dan ook de spelers op die dit bereikt hebben? Oh wacht..........die zijn oud en versleten of leven niet meer!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:29
    Dat is de GRANDEUR Henk, die een club in de loop der jaren opgebouwd heeft, aantal Europa-cups, wat wereldbekers, Tsja, als je dat niet hebt, word je niet zo serieus genomen......
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:45
    Leuk man, voor al die obsessieve psv supportertjes. Kunnen ze weer als ouwe wijven lopen ouwehoeren.
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 21:00
    Als we de titel maar weer pakken
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 21:01
    Maar wél met de schaal in de hand !
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:05
    Helemaal top jongen! Ik ga liever normaal door het leven zonder schaal
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5958
    woensdag 23 mei 2018 om 21:07
    Echt niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:14
    Zeker wel, die schaal komt vanzelf wel weer naar Amsterdam toe. Dat laten de statistieken zien jongetje
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    woensdag 23 mei 2018 om 21:12
    hahahah, treffend.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 21:14
    Dat lijkt me moeilijk als Calimero zijnde, Dlanor !
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:16
    Ik weet het jongen, het zit diep hè?
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    woensdag 23 mei 2018 om 21:05
    Je valt in herhaling.. We weten het nu wel dat psv kampioen is geworden..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 21:15
    Wie is kampioen geworden...kun je t nog 1x zeggen...?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:21
    PSV. Zit er een gaatje in je hoofd jongen?
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    donderdag 24 mei 2018 om 00:48
    33x
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:20
    Schaal met nootjes misschien. Of goedkope chips omdat jullie als je geld aan bier uit geven
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    woensdag 23 mei 2018 om 21:22
    Huh...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:00
    Nou, bier.....Bavaria.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:01
    Little bier eigen merk
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    woensdag 23 mei 2018 om 21:26
    Is weer is wat anders dan je pik he ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 21:53
    Fijn voor ze!
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 20:52
    Frenkie staat op de radar bij Barca maar blijkbaar is ie niet goed genoeg voor de godenzonen uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    woensdag 23 mei 2018 om 20:54
    Spelen met een enkelbreuk is ook lastig. Daarvoor stond Frenkie in de basis...
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 20:59
    Die enkel zal uiteindelijk wel genezen toch? Tegen die tijd staat er alleen een exoot op zijn plek.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    woensdag 23 mei 2018 om 21:02
    We gaan het zien komend seizoen. Concurrentie zat op het middenveld zoals het hoort bij een topclub.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:16
    Onana, kristenssen, ligt, magallan, tagliafico, vd beek , de jong, benedetti, neres , dolberg, labyad
    Bank: bande schuurs mazraoui huntelaar en vele andere
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:17
    Oh daar is niet om bang van teworden !
    Vind ik leuk
    HanV +3384
    woensdag 23 mei 2018 om 21:26
    Het is wat met dat kutgras, vandaag ook al weer een bericht over die arme Stengs.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4754
    woensdag 23 mei 2018 om 21:54
    Als Frenkie fit is, is dat de 1ste naam die op het wedstrijdformulier wordt ingevuld...
    Moet niet gekker worden dat PSV fans zich zorgen maken over dat de jeugd bij Ajax niet genoeg kansen krijgt haha
    Frenkie speelt altijd, punt uit. Let maar op. Zo goed?
    En de andere zullen moeten vechten voor hun plek maar daar is niks mis mee.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Lachen man, origineel!

    Bij Ajax leveren spelers tenminste geld op. Ik kan me dat alleen niet voorstellen bij een Brenet of Hendrix.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:19
    Maar het zijn wel winnaars !
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    woensdag 23 mei 2018 om 21:04
    Jammer die afgunst! Zal ook wel moeilijk voor je zijn dat de buurman een mooiere auto heeft..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2903
    woensdag 23 mei 2018 om 21:07
    Die stromen toch wel door maar wil je horerop dan heb je een mix van eigen talent, ervaring met wat aankopen nodig. De echte talenten stromen toch wel door.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:09
    Idd,ik lees nu weinig over de veel geprezen jeugd, kampioenen vd.jupilerleague,zijn die niet goed genoeg om door te stromen?Dit seizoen waren het er nog 4, volgend jaar 2?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    woensdag 23 mei 2018 om 21:12
    PSV heeft de opvolger van Jurius toch ook al binnen...
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 21:51
    Inderdaad al die Ajax-talenten..overal in Nederland zie je ze.. zelfs op de platte kar.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    woensdag 23 mei 2018 om 21:52
    Wij hebben tenminste talenten, maar wat basel je nou. Jullie kopen ook een Romero, Unnerstall en Luckassen, maar laten De Wijs, Lammers en Van Osch in de steek.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:24
    DeWijs en Lammers komen waarschijnlijk net tekort voor de top . Er komt wel genoeg talent aan .
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:55
    @plattekar, ik weet dat je gewoon aan het sarren bent. Maar zeg eens eerlijk, een goed uitgebalanseerde selectie is toch voor een ieder beter? Ook voor talenten.
    Ik weet niet of deze jongen het gaat maken maar iemand van 21 kan Ajax wel gebruiken. Niet de categorie van 25 maar beter dan 17 jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:45
    Net als bij jullie, gewoon 3 keer je aanvoerder huren?? Of Romero kopen voor 11 miljoen zodat Lammers weer geen kans krijgt...?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    donderdag 24 mei 2018 om 00:27
    Aanvoerder 2 x kampioen geworden en dat vinden wij psvsupporters belangrijker . Lammers komt waarschijnlijk of nog tekort voor de top.
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    donderdag 24 mei 2018 om 00:41
    Klopt, lozano en/of Arias v. Ginkel, lopen ook niemand in de weg.
    Platte ben je nou zo stom, met dat sarren van je.
    Je eigen club doet niet anders.
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    donderdag 24 mei 2018 om 06:40
    Maak je geen zorgen. De lat moet sowieso hoger. Een jochie als Kluivert denkt dat hij heel wat is, maar had eigenlijk nog niet eens vaste waarde mogen zijn. Het gaat allemaal te makkelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:31
    De voertaal wordt Spaans bij Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:33
    Kan de Boer weer terugkeren.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:33
    Cartel neemt serieuze vormen aan
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:36
    Escobar ontbreekt nog!
    Wel Lekker voor ten hag,Nederlands is al moeilijk.:-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:47
    Wie is Cartel?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Cartel Eiting
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    woensdag 23 mei 2018 om 20:48
    Misschien dat Paulus dan beter te verstaan is voor de spelers
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:50
    Arias speelt al 5 jaar bij PSV en die spreekt nog steeds woord Nederlands...Guardado, Lozano, Isimat...toch ook wel handig dat Cocu Spaans spreekt....
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 23:21
    Isimat is een Fransman
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:26
    No shit Sherlock!!
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 23:42
    Wat is er dan handig aan Spaans spreken tegen een Fransman? Lijkt mij nogal verwarrend voor die jongen..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    donderdag 24 mei 2018 om 06:39
    Brabants is bij ons de voertaal en niet zonder succes zoals je weet . Alle spelers die je noemt stonden op de platte kar dus het werkt prima ...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:15
    Je bent het echt ff kwijt Straat, die scherpte bedoel ik qua opmerkingen....
    BTW, wat doe jij zo vroeg uit je nest??
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    donderdag 24 mei 2018 om 15:48
    Pissen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:52
    En dan slinger jij je pc aan om op VP te kijken?? Je hebt geen smartphone roep je altijd...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    donderdag 24 mei 2018 om 18:00
    dat ding staat altijd aan dus....
    ik heb niet eens een "normale" telefoon laat staan een smartfoon
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 21:01
    Nou dat word dan lachen met ten hag
    Vind ik leuk
    lebonton +637
    woensdag 23 mei 2018 om 21:56
    'no ha terminado ha- ha- hasta que se a- a- acabe'
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    woensdag 23 mei 2018 om 21:23
    Alles beter dan een zachte G
    Vind ik leuk
    13 +10017
    donderdag 24 mei 2018 om 03:55
    Bekrompen. (En nee, heb zelf geen zachte g.)
    Vind ik leuk
    geert x +250
    woensdag 23 mei 2018 om 20:31
    hoeveel spelers gaat Ajax halen???
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:42
    Heel veel. Toch genoeg geld!
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Je kunt er toch echt maar 11 opstellen...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:27
    Maar als er een miskoop tussen zit is het niet zo erg ;)
    Vind ik leuk
    buddha +7704
    woensdag 23 mei 2018 om 21:33
    ze moet jong ajax ook nog bevoorraden.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 20:32
    Ajax wordt subtop.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1651
    woensdag 23 mei 2018 om 20:38
    Dat zijn we allang in Europa
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 20:41
    Ook dat niet eens.
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Ajax stond nog niet zo lang geleden in de EL finale. Kunt er van zeggen wat je wilt, maar dat is niet slecht toch? Verder, soms heb je een uitschieter naar boven, nu een uitschieter naar beneden.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 20:57
    Was een incident, komt de eerste 100 jaar niet meer voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:03
    Statistieken laten wat anders zien azijnzeikertje. En nu terug je hok in
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 21:11
    Statistieken zijn er in je hok te gooien,schatje.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:13
    Stop met communiceren, er komt alleen maar poep uit
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 21:17
    Ohhhhh mijnheertje is boos, Hahahahaha loser
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:20
    Ben ik boos omdat er geen touw aan jouw teksten te knopen is? Je hebt wel een hoge pet op van jezelf als je denkt mij boos te kunnen krijgen internethooligan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 21:22
    Kusjes van mij poepje.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:25
    Geef die maar aan je Utrechtse rugriddertjes.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 21:26
    Fijne avond poep.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 22:03
    Welke statistieken? Een amsterdam statistieken bureau zeker, een geheime holding genaamd Overmars en Flappie BV. Een verloren UEFA cup finale 2 jaar terug, hoe kun je daar nou op teren? Dat is toch geen prijs? PSV teert toch ook niet op de halve CL finale tegen Milan en Feyenoord toch ook niet op de UEFA cup winst in 2001! Weet je wat de échte statistieken laten zien? Dat ajax al 4 jaar op rij helemaal 0,0 prijzen heeft gewonnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:10
    Ach arm jochie, moet ik het je uitleggen? Ajax wordt gemiddeld gezien iedere tien jaar wel een aantal keer kampioen. Sterker nog, van de afgelopen tien jaar zijn ze vier keer kampioen geweest. De tien jaar daarvoor zijn ze drie keer kampioen geweest. Heb ik zo statistieken goed genoeg uitgelegd? Als je het nog niet snapt, mag je vragen of ik het je nog een keer uit wil leggen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 22:19
    Je kan wel bijdehand lopen doen met je jochie hier en jochie daar! Maar het gaat over het feit dat jullie teren op een verloren finale en dat de statistieken wel uitwijzen dat jullie snel weer een finale halen of zelfs winnen! Nou leg het nog is een keer uit dan en kom is op met die statistieken, want wij zijn hier allemaal toch wel erg benieuwd.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:30
    Niet zo boos gaan doen hoor. Je moet niet gaan generaliseren. Ik teer niet op een Europese finale. Het enige dat ik gezegd heb is dat de statistieken uitwijzen dat Ajax wel weer kampioen wordt. Dan kan je raar lopen praten dat dat niet zo is, maar dat is nergens op gebaseerd. (Check de statistieken) Diezelfde statistieken zeggen ook dat Ajax de afgelopen 10 jaar de meeste landstitels heeft behaald. Dan kan je weer bijdehand lopen doen dat dat het verleden is, maar statistieken worden nou eenmaal aangetoond door het verleden
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 23 mei 2018 om 23:04
    Statistieken statistieken en nog eens check de statistieken.. en vervolgens: nergens geen statistieken! ajax wordt de komende 3 jaar zoiezo geen kampioen en zal ook Europees niets bereiken. Alleen geld verdienen aan handel in spelers en talenten. Momenteel is de enige statistiek die ik zie dat ze 4 jaar lang geen prijs hebben gewonnen! #kenjefeiten! Weltruste
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:17
    Verdrietig sneuneusje dat je bent. Die statistieken kan je terugvinden op Wikipedia. Maar ik begrijp het euvel al: Het is te confronterend te zien dat Ajax overall de grootste club is die de meest prijzen heeft gewonnen. Als dat niet het geval is, zal het wel aan je geestelijke vermogen liggen. Dan kan ik het je helemaal niet kwalijk nemen. Ik zou zeggen: neem nog een lolly
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 01:11
    De stats kan je vinden op Wikipedia? Je weet dat iedereen zowel ik als ten hag informatie kan invullen op Wikipedia ook als het niet waar is.. heb je een andere bron voor je stats?
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    donderdag 24 mei 2018 om 07:07
    Kansloos om met iemand als jou te discussiëren. Je roept dingen die nog helemaal niet bekend zijn. Alsof jij weet wie er de komende 3 jaar kampioen wordt. En op basis van wat dan?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    woensdag 23 mei 2018 om 22:38
    *1 jaar geleden.

    Het is geen prijs, dat weten wij ook wel maar het was een prachtig Europees seizoen.

    Je kan je ook bewust laten uitschakelen in Europa omdat de Eredivisie belangrijker is...
    Vind ik leuk
    base +1308
    donderdag 24 mei 2018 om 01:01
    Hahaha feyenoord heeft tot het kampioenschap Niks anders gedaan dan teren op de UEFA cup,
    Jij bent echt 1 van de grappigste hier.
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    woensdag 23 mei 2018 om 21:04
    Uhm, tja, weetje... als ajax het goed doet is het een incident, doen ze het zoals dit seizoen, dan is dat omdat ze gewoon niet beter zijn. Jij bent voor FCU, dus ik verwacht dan ook een half leeg glas.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 01:13
    Ja en vergeet niet dat ze ook het geval met nouri te vaak hebben aangehaald voor hun prestatie. Nou snap ik dat het een vervelende situatie is.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    woensdag 23 mei 2018 om 21:25
    Des te groter de prestatie...
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    woensdag 23 mei 2018 om 22:56
    Hij heeft last van het Ajax syndroom. Utrecht degradeert eerder
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:47
    Bullet,
    De subtop overwinterd minimaal in de Champions League.
    De Europa League is voor losers
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    woensdag 23 mei 2018 om 22:33
    Wat een korte door de bocht reactie. Alsof Atletico Madrid minder is dan een aantal clubs die hebben overwinterd. Je kunt ook gewoon zwaar loten. Maargoed, als je dit niet zelf kunt bedenken, dan komen we waarschijnlijk niet tot een goede discussie.
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    donderdag 24 mei 2018 om 07:08
    Nou??
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    woensdag 23 mei 2018 om 21:08
    Dan zet je nog hoog in;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:43
    Natuurlijk Jeroen.
    Zelfs bijna Europa League mogen spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:54
    Is Utrecht dan degradatie kandidaat?
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    woensdag 23 mei 2018 om 20:58
    Nee Wilco, we gaan weer voor de play offs. Of misschien tog.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    woensdag 23 mei 2018 om 22:56
    Vitesse heeft jullie aardig verkracht. Slap elftal dat Utrecht.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    donderdag 24 mei 2018 om 06:45
    Dat worden jullie door ons al jaren gedaan, daardoor worden jullie nooit geen kampioen. Met dat arrogante gedrag.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    donderdag 24 mei 2018 om 10:02
    Hahaab door Utrecht zeker. Ja we laten het tegen de kleintjes liggen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:33
    Opvolger van ziyech!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 20:35
    Want Orejuela en Cassiera zijn een succes bij Ajax.
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 20:39
    wij zijn PSV supporters pik , wij kijken eerst eens af voordat we een oordeel vellen
    niet zoals onze vrienden uit amsterdam eerst alles af kraken , en er dan aan het eind van het seizoen achter komen dat de tegenstander veel beter was , en weer geen prijs gepakt
    Vind ik leuk
    Lemon +1557
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Veel beter? Jij moet wel echt een hekel aan voetbal hebben..
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Met andere woorden: jullie zeggen niet wat jullie denken en gaan achteraf je gelijk halen (terwijl je niks gezegd hebt). Dapper....
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 20:59
    je probeert er weer je eigen amsterdamse draai aan te geven of niet kneus
    je kunt een speler namelijk niet afkraken als je hem nog nooit hebt zien spelen
    dat zeg ik ook duidelijk
    maar misschien moet ik de volgende keer wat duidelijker zijn voor mensen met jouw lage IQ
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 21:35
    Volgende keer wat duidelijker graag. Ik snap er niks van met mijn lage IQ. Ik ben dan ook een kneus.
    Zou je jouw tekst misschien kunnen toelichten?

    "wij zijn PSV supporters pik , wij kijken eerst eens af voordat we een oordeel vellen"

    Wij kijken af? Afkijken doe je maar in je klas van het speciaal onderwijs, misschien slaag je dan zelfs! Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Het is afwachten of aankijken.

    "eerst alles af kraken , en er dan aan het eind van het seizoen achter komen dat de tegenstander veel beter was , en weer geen prijs gepakt"

    Dan is dat afkraken toch terecht geweest?
    Of zal het aan mijn IQ liggen?


    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 21:52
    ik vraag mezelf na deze reactie serieus af of jij wel levensvatbare hersencellen hebt
    nee het ligt niet aan jouw IQ , want die heb jij geen
    jij hebt vast op je linkerhand adem in geschreven en op je rechterhand adem uit

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:54
    ... want die heb jij geen ... oké knap.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 22:27
    Laten we deze hoogstaande discussie maar beëindigen.

    'want die heb jij geen'?

    Blijf je best doen op school knul.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:13
    Sanchez
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 22:20
    Die komt bij Atl Nacional toch vandaan ? Orejuela en Cassiera komen bij Dep. Cali vandaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:23
    Colombiaan is een colombiaan toch ?
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 22:30
    Huh..nee. Maakt wel degelijk uit of je shopt in de middenmoot of top in Colombia. Dep. Cali is middenmoot. Dan moet wel geluk hebben met zo'n speler. Shoppen bij de top vergroot de kans dat een speler slaagt bij Ajax.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2595
    woensdag 23 mei 2018 om 20:36
    Tot nu toe alleen nog maar Zuid Amerikaanse bronnen. Geloof er nog niets van.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:56
    Noord Amerikanen moet je ook niet geloven.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    woensdag 23 mei 2018 om 20:38
    Ten Hag kan deze zomer met vakantie naar Vught. Bij de nonnen een stoomcursus Spaans volgen..
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 20:40
    misschien dat ie eerst eens met een cursus nederlands kan beginnen ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    woensdag 23 mei 2018 om 20:54
    Niet nodig met al die Zuid Amerikanen ;-)
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 21:00
    en hier roepen al die amsterdammertjes dat ajax bijna niks koopt en dat alles uit de eigen jeugd komt ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    woensdag 23 mei 2018 om 21:06
    De laatste seizoenen is dat moeilijk vol te houden. Ajax heeft geld en koopt spelers die er schijnbaar niet rondlopen. Beter dan het oppotten! Ajax is geen bank!
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 21:21
    ze hebben ook groot gelijk hoor , alleen jammer dat ze altijd zoveel commentaar hebben op andere clubs als die spelers kopen
    ze zouden ook van dat geld de aandelen terug kunnen kopen , zodat ajax weer van ajax is ipv de aandeelhouders
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:58
    amsterdammertjes kunnen niet praten chef.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:02
    Is er nog plaats in jouw klasje?
    Vind ik leuk
    knapzak +1434
    woensdag 23 mei 2018 om 22:28
    voor jou is er alleen plaats tussen de rest van de kneusjes in die long stay tbs kliniek waar je in zit
    want met jouw verleden mag jij niet in de buurt komen van een schoolklas viezerik
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:38
    Gelijk weer verhuren aan Groningen Groningen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:59
    Omdat?
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +405
    woensdag 23 mei 2018 om 20:41
    Waar is dat bericht van Buffon naar PSG nou?

    Zeker in nepnieuws getrapt VP?
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 20:41
    Ajax is lekker actief, en ze betalen geen enorme bedragen. Waardoor ze weer winst gaan draaien. Omdat ze er ook wat gaan verkopen. Nu maar afwachten of deze speler een versterking is.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:42
    Goed beleid bij Ajax! Ze hebben flink kapitaal opgebouwd, meda dankzij de goede jeugdopleiding en door een tijd minder te kopen. Ze kunnen nu 'risico's' nemen op de Zuid Amerikaanse markt, om zo uiteindelijk weer veel geld binnen te halen door te verkopen. Eerlijk is eerlijk, als bij wijzen van 2 op de 5 latino's slaagt bij Ajax heb je al winst gemaakt.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    woensdag 23 mei 2018 om 20:44
    Is hij de vervanger van Ziyech, ik weet helemaal niets van deze jongen?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7693
    woensdag 23 mei 2018 om 20:44
    Fijn een trainer die alleen Nederlands kan ! Daar gaat je jeugd. Alhoewel de vorige Colombianen spelen ook niet. Is ook geen international
    Vind ik leuk
    pos +7536
    woensdag 23 mei 2018 om 20:44
    Eerst even een jaar of 2 kijken of hij kan wennen aan het systeem bij Jong Ajax he.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 20:47
    Leuk voor de volgers van de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +56
    woensdag 23 mei 2018 om 20:47
    De meeste zeggen ajax koopclub. Maar zeuren wel als de miljoenen op de bank blijven staan. Als we als NL ooit weer mee willen doen in de europese top. Moet dit wel
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7638
    woensdag 23 mei 2018 om 20:47
    Deportivo cali, de beste jeugdopleiding ter wereld!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    donderdag 24 mei 2018 om 02:58
    Excelsior mag er ook wezen!
    Vind ik leuk
    Leonski +57
    woensdag 23 mei 2018 om 20:47
    Jeugd opleiden en na één seizoen verkopen en Zuid-Amerikaanse gokje ophalen. We zullen zien hoe lang deze speler moet wennen in jong Ajax.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    woensdag 23 mei 2018 om 20:48
    als hij even goed is als die andere 2 die daar vandaan komen dan moet ten hahahahag nog heel wat aan de looplijnen gaan sleutelen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 23 mei 2018 om 20:49
    Ik weet het niet hij kon mij niet overtuigen op youtube.
    Waar blijft de bevestiging van magallan?.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    woensdag 23 mei 2018 om 20:51
    Ajax is wel lekker bezig hoor .. kan zegge wat je wilt maar overmars pakt aardig door. Alleen las ik hier van de week dat magallan vandaag bevestigd zou worden en dat laat op zich wachten? Persoonlijk verwacht ik veel van ajax dit jaar met een magallan labyad deze jonge etc. En dan bedoel ik europa , hoop dat psv ook goed investeert zodat we wat langer naar de nederlandse clubs kunnen kijken
    Vind ik leuk
    Thilo +2490
    woensdag 23 mei 2018 om 20:52
    En we zijn nog lang niet klaaaar... nog lang niet, nog lang niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:53
    Naar verluid wordt deze speler ook al gelinkt aan Barcelona.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:06
    De F jes van Barca ?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:01
    Hè, een nieuwe komiek hiero.
    Vind ik leuk
    Bolle twin +213
    woensdag 23 mei 2018 om 21:00
    Geweldige speler briljantje zeker 80 ml waard
    Vind ik leuk
    Morris +19974
    woensdag 23 mei 2018 om 21:02
    Een en al afgunst is er te lezen..

    Begint vermakelijk te worden
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    woensdag 23 mei 2018 om 21:03
    Om internationaal mee te kunnen heeft Ajax een linksbenige centrale verdediger en een linksbenige fysiek sterke linkermiddenvelder.
    Als ik op you tube dit mannetje zie: rechtsbenig, fysiek niet al te groot, dan begrijp ik er niks meer van.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:45
    Ja want eriksen in zn Ajax tijd en ziyech zijn fysiek groot en sterk ?
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    woensdag 23 mei 2018 om 22:03
    Precies, daarom presteert Ajax Internationaal ook al jaren structureel niets. Zeg nou niet ‘vorig jaar wel’ . Natuurlijk, maar dat was wel een uitzondering en tegen het fysiek sterke Man United had Ajax niets in te brengen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:17
    Welke Nederlandse club presteerd wel structureel in europa Ajax stond in een el finale met dunne mannetjes waaronder ziyech
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    woensdag 23 mei 2018 om 22:38
    Dat komt in de eerste plaats omdat onze spelers simpelweg matige spelers zijn. Maar met fysiek kun je veel compenseren. En ook daar schort het aan. Dan verlies je dus gewoon van Rosenborg. Een clubje uit Noorwegen dat fysiek wel in staat is een wedstrijd over de streep te trekken.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:20
    Had niks met fysiek te maken maar met een plan en in een wedstrijd zitten ajax heeft united city barca milan ook eens verslagen met een fysiekloos team
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    woensdag 23 mei 2018 om 22:39
    Dat waren wedstrijden die er niet meer toe deden. Deze ploegen kwamen toen met de tweede garnituur.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:04
    Als wij het maar snappen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2903
    woensdag 23 mei 2018 om 21:04
    De MLS is geen uitdaging en Ajax kan een springplank worden naar de Europese top.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:05
    Wordt ook niks
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    woensdag 23 mei 2018 om 23:04
    Hahaha heerlijk autistje Bob komt zijn plasje weer doen. Piep piepc
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 21:06
    De volgende aankoop van Ajax is een extra reservebank.
    Vind ik leuk
    LIO7 +161
    woensdag 23 mei 2018 om 21:07
    Klinkt goed!! Wordt een leuk seizoen komend jaar. Voel het aan mijn water! ;)
    Vind ik leuk
    Jatoch +31
    woensdag 23 mei 2018 om 21:24
    Jij bent niet goed
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    woensdag 23 mei 2018 om 21:13
    Hij heeft vast ook zo n arrogante houding, wat dat betreft passen hij en ajax helemaal.
    Vind ik leuk
    Jatoch +31
    woensdag 23 mei 2018 om 21:23
    Ja die spelers hebben we allemaal niet in de buurt. Die moeten we helemaal uit zuid-amerika halen 🖕🏿
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 21:23
    Ze zouden tóch voor spelers rond de 25 jaar oud gaan?
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 22:03
    Twee jaar Jong Ajax, twee jaar FC Groningen en hij is er klaar voor.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 23 mei 2018 om 21:24
    Haal nog meer middenvelders joh.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:40
    Al dat Ajax haat blijft bijzonder om te zien mensen die zo een haat hebben naar eeen club
    Vind ik leuk
    rik1958 +362
    woensdag 23 mei 2018 om 22:59
    ik snap het ook niet, Ajax is blijkbaar zo goed dat de afgunst/haat groter is dan de liefde voor de eigen club, fijne supporters....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:42
    Allemaal paniekaankopen, labyad, die argentijn en nu deze columbiaan...., dit alles alleen maar om de achterban tevreden te stellen, onder het mom; kijk ons als Ajax toch eens goed bezig zijn .... En jawel hoor als je hier de reacties weer leest, zijn ze alweer bijna kampioen hahaha....., kinderhand is snel gevuld met deze 2e garnituur; gaat hem weer nie worden....
    Vind ik leuk
    De Belsj +891
    woensdag 23 mei 2018 om 22:14
    JUIST Verwoord!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:43
    Ajax aankomemd seizoen de dubbel en kwart finale europa league .... wedden ???
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:43
    Grappig al die reacties deze jongen behoort in zuid amerika tot het rijtje richarlison word gezien als een pareltje
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:44
    Super
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    woensdag 23 mei 2018 om 21:49
    Komisch dat de PSV papegaaien weer als eerste moeten reageren en Ajax nieuws is echt magnetisch. Vooral Platteband bv en Henk 1871 voor de likes.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    woensdag 23 mei 2018 om 23:06
    Henk heeft ook aangegeven last te hebben van het Ajax syndroom
    Vind ik leuk
    Adriaan +218
    woensdag 23 mei 2018 om 22:03
    Wat een kleuters Ajax dit Ajax dat
    Vind ik leuk
    De Belsj +891
    woensdag 23 mei 2018 om 22:12
    Ha ha, weer een enorm kapitaal weggegooid!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:19
    Blablabla er heeft nog niemand getekend
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2698
    woensdag 23 mei 2018 om 22:24
    Dat clubje lacht zich de ballen uit de broek.

    Eerst Cassiera . Niveau Cambuur

    Orejuela. Niveau IJsselmeervogels

    Benedetti. Geen enkele interesse uit Europa en 21 jaar. Gevalletje niveau Jong Ajax.

    Je hebt 1. Een ezel
    2. Een erg domme ezel
    3. Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:04
    Jij bent duidelijk een nummer 1. Gefeleliciteerd!
    Vind ik leuk
    Altijd wat +109
    woensdag 23 mei 2018 om 22:37
    Ik vind dat Ajax hier een goed signaal mee afgeeft. Loopt er in je jeugd opleiding niet de juiste man rond die iemand anders kan opvolgen dan moet je je heil ergens anders zoeken. De voetballers in jong Ajax zijn dus nog niet in staat ,fysiek/mentaal om in Ajax 1 te spelen. Als je zoveel geld in kas hebt kun je deze stappen maken. Kijk naar andere buitenlandse clubs die doen het zelfde. Het is niet de garantie dat deze jongen er wel staat maar het is de gok waard. Eindelijk dat ze eens wakker worden. Nu afscheid nemen van Kluivert en dat geld ook investeren in een goede echte buitenspeler i.p.v. iemand waarvan de actie al bekend is.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    woensdag 23 mei 2018 om 23:38
    Met Bandé en Labyad zijn de opvolgers van Kluivert en Younes toch al aangetrokken?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    woensdag 23 mei 2018 om 22:53
    Apart, Ajax lijkt allemaal spelers te halen die leuk mee kunnen voetballen. Maar wie gaat het verschil nou maken straks??
    Vind ik leuk
    rik1958 +362
    woensdag 23 mei 2018 om 22:57

    ben ik blij mee, goede middenvelder zo te zien
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:04
    Niks bijzonders wat ik zie....
    Vind ik leuk
    VanGoal +378
    woensdag 23 mei 2018 om 23:11
    Doortastend van Overmars. Er wordt sneller gehandeld dan de afgelopen jaren. Lijkt me een speler met potentie afgaand op YouTube materiaal. Iemand met meer inzicht in het Colombiaanse voetbal?
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1004
    woensdag 23 mei 2018 om 23:14
    Hebben ze nog een middenvelder nodig dan? Ze hebben Siem de Jong toch.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +57
    woensdag 23 mei 2018 om 23:18
    Schijnt een groot talent te zijn. Moeten wel aankopen zijn die er gelijk staan... Marc lijkt goed bezig
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    woensdag 23 mei 2018 om 23:34
    Cali legde bij de eerste transfer een nieuwe parkeerplaats aan maar denk dat Ze nu inmiddels plannen uitwerken voor een nieuw stadion
    Vind ik leuk
    14forever +7963
    woensdag 23 mei 2018 om 23:47
    Jeetje 17 keer in 102 wedatrijden voor een offensieve middenvelder? Juist het middenveld leek ne compleet genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:55
    Ik snap nooit zo goed waarom topclubs (geldt voor alle 3) in Nederland met miljoenen smijten in het buitenland maar bij de Nederlandse subtop moet het voor een appel en een ei opgehaald worden. Wanneer de subtopper dan eens nee zegt zijn ze geldwolven.

    Wanneer de topclubs meer betalen aan de andere Nederlandse clubs dan worden deze ook weer capitaal krachtiger waardoor het niveau ook weer gaat stijgen omdat er beter materiaal wordt ingekocht. Zo heeft iedereen er nog wat aan.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    donderdag 24 mei 2018 om 04:35
    Feyenoord shopt lately toch nauwelijks in het buitenland en betaalt ook geen enorme bedragen voor spelers uit het buitenland.
    Vind ik leuk
    Rene80 +189
    donderdag 24 mei 2018 om 00:06
    Wordt ajax dan de grote verassing volgend jaar en krijgen we weer een goed niveau te zien. . wordt tijf dat ajax eens wat meer durft te investeren. Ze zijn er rijk genoeg voor.
    Vind ik leuk
    YcB +53
    donderdag 24 mei 2018 om 00:22
    Heerlijk al die aankopen die je nauwelijks kent
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 00:24
    Ow Ow dat word weer lachen als ze weer niks winnen in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Halftime +270
    donderdag 24 mei 2018 om 00:25
    Misschien kunnen ze volgend seizoen dan wel van De Graafschap winnen.
    Vind ik leuk
    Farmer +8968
    donderdag 24 mei 2018 om 00:47
    Cali...

    Bijna net zo berucht als Medellin....

    Columbia heeft altijd nog die reputatie... ondanks dat het toch een schitterend mooi land is....

    Doordrenkt met corruptie, en (schijnbaar) nog altijd bezeten van de coke-cartels...
    Proficiat Ajax dat je hier een deugdelijke speler weet weg te halen.(wellicht dat Don Veldmate toch eens zijn invloed mag laten gelden daar in de Johan Cruijff Arena.)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 02:44
    Ik geloof echt dat hij kan voetballen maar had ook wel Mason Mount bij ajax willen zien
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    donderdag 24 mei 2018 om 06:05
    en dat alles bij elkaar voor een zacht prijsje...
    Vind ik leuk
    reymer71 +463
    donderdag 24 mei 2018 om 07:01
    Koopclub
    Vind ik leuk
    Speedy +350
    donderdag 24 mei 2018 om 08:18
    net als PSV
    Vind ik leuk
    Linders +4
    donderdag 24 mei 2018 om 07:19
    Als je ze hier niet kunt krijgen dan moet je ze wel uit het buitenland halen ,hier lopen ze allemaal weg uit de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:23
    Probeer nu eerst eens een elftal bij elkaar te houden. Dat kost al genoeg. Toch.
    Vind ik leuk
    Speedy +350
    donderdag 24 mei 2018 om 08:17
    Dusssss........dit is een aanwinst voor Ajax met 17 goals in 102 wedstrijden als aanvallende middenvelder?????
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:43
    hallo Komt Tadic nog? want dan heeft Ajax de selectie compleet? Met de uitverkoop bij de lampekapjes! Die krijgen hun selectie net als vorig jaar (Osijjec) weer niet op tijd in orde! je weet dat de verkopen pas aan het eind van de transfer periode rond zijn! En aangezien dat ze geen geld hebben, gaat et een probleem jaar worden? Cocu doet er verstandig aan om Brands achterna te gaan! ( of is hij niet goed genoeg Brands?) mvg ritje
    Vind ik leuk
    4everfcu +748
    donderdag 24 mei 2018 om 20:03
    koopclub
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:47
    Met het vertrek van Bergkamp is ook meer nadruk op kopen van spelers gekomen.
    Ze gaan komend jaar kampioen worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax maakt 'transferhattrick' compleet en betaalt bijna negen miljoen euro'