El Pais: Ajax slaat toe en kan 'hattrick' in Colombia binnen enkele dagen afronden

    El Pais: Ajax slaat toe en kan 'hattrick' in Colombia binnen enkele dagen afronden

    maandag 21 mei 2018 om 09:35

    Ajax is in gesprek met Deportivo Cali over een transfer van Nicolas Benedetti. Dat meldt El Pais maandag. In april werden de Amsterdammers al gelinkt aan de 21-jarige Colombiaanse middenvelder. 

    Volgens het medium gaat Benedetti een buitenlands avontuur aan en de kans is zeer groot dat de keuze uiteindelijk op Ajax valt. Bronnon rond de Colombiaan hebben verteld dat zijn zomerse transfer aanstaande is. Ajax heeft met Luis Orejuela en Mateo Cassierra twee spelers die overkwamen van Deportivo Cali. De aanwezigheid van de twee Colombianen zou Benedetti hebben overtuigd om de onderhandelingen aan te gaan met de Amsterdammers. 

    De onderhandelingen kunnen in de komende dagen al worden afgerond, aldus El Pais. De berichtgeving bevestigt wat er afgelopen weekend al werd gezegd na de wedstrijd van Cali tegen Nacional: het zou de laatste wedstrijd van Benedetti bij zijn huidige club zijn. Ajax is overigens niet de enige club met interesse in het talent. Ook vanuit de MLS wordt er getrokken aan de middenvelder, maar Benedetti geeft de voorkeur aan een Europees avontuur. 

    Benedetti maakte in 2015 zijn debuut voor de Colombiaanse club. Sindsdien speelde hij 102 wedstrijden, waarin hij zeventien keer scoorde. In april werd in Argentinië al geschreven over Ajax' interesse in Benedetti

    Plaats een reactie

    KOudman +188
    maandag 21 mei 2018 om 09:39
    Als ik naar zijn statistieken kijk zal het wel niet de vervanger van ziyech worden
    Vind ik leuk
    chicken +8816
    maandag 21 mei 2018 om 09:40
    Zoiets dacht ik dus ook...wel heel wat anders dan een tadic..
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11011
    maandag 21 mei 2018 om 10:18
    Als hij komt omdat het zo gezellig gaat worden samen met Cassierra en Orejuela dan komt ie toch voor Jong Ajax?

    Hoeveel wedstrijden hebben die twee samen nu al in Ajax 1 gespeeld?
    Deze jongen is gewoon een paniekaankoop omdat de concurentie komend seizoen met Roda, Sparta, NEC, twente moordend zal zijn. Nou dan kun je wel een paar Columbianen gebruiken...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:35
    Wil je een zakdoek voor je gejank?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7678
    maandag 21 mei 2018 om 11:59
    Precies -:) goede scouting
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:03
    Lol paniekaankoop jij bent echt dom .jaar gescout lijkt me geen paniekaankoop sukkel
    Vind ik leuk
    Strijp +7322
    maandag 21 mei 2018 om 12:29
    Net als die andere 2 toppers
    Vind ik leuk
    piet potlood +1994
    maandag 21 mei 2018 om 16:50
    ach ja koop er nog maar één, beste jeugdopleiding van NL word compleet opzij gezet.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3037
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:54
    Nee, die staat in de etalage!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12918
    maandag 21 mei 2018 om 09:52
    Leuk nieuws allemaal voor vd Beek, Eiting, de Jong en aanstormende talenten. Tuurlijk is concurrentie goed, maar spelers met deze transfersommen moeten spelen. T zal weer gemor geven, ben ik bang.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 09:59
    Precies om deze redenen weet ik toevallig dat Kaj Sierhuis wellicht zijn contract niet gaat verlengen bij Ajax. Gesprekken met Overmars zijn gaande
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    maandag 21 mei 2018 om 10:04
    Dat zou me niet verbazen. Ik vind Sierhuis in potentie beter dan Cassierra en Dolberg.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 10:13
    De fam. Sierhuis zijn rasechte Ajacieden. De mooiste scenario's waren voorgeschoteld. Zo gelukkig dat zij waren zo teleurgesteld dat ze nu zijn.

    Die jongen is klaar voor Ajax 1 en hij moet in principe wekelijks spelen. Had verwacht dat Ajax afscheid zou nemen van Huntelaar of in iedergeval hem zouden gebruiken als pinchehitter. Maar nee de man speelt steevast in de basis hetgeen betekent dat hij de ontwikkeling van talenten in de weg staat.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    maandag 21 mei 2018 om 10:19
    Ik vind dat Huntelaar inderdaad als pinch hitter een goede rol in kan vullen. Helaas snap ik net als jij ook niet dat Sierhuis niet speelt. Als je die jongen zijn cijfers ziet scoort hij al JAREN aan de lopende band.Als je zo'n jongen die ook nog een ras Ajacied is daarmee weg jaagt ben je als club niet slim bezig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 10:26
    En daarom zou het een goede zaak zijn als mijn club Psv doorselecteerd en die gasten zicht geven op speelminuten.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    maandag 21 mei 2018 om 10:29
    Zo heeft elke club wel wat Bizzy. Zowel mooie als minder mooie dingen.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11011
    maandag 21 mei 2018 om 10:43
    PSV bijvoorbeeld?

    Hoe zouden Lammers en Gudmundsson zich voelen? Die hebben toch geweldig gepresteerd in Jong PSV maar kregen ze een echte kans in het eerste?
    Prachtig verhaal hierboven hoor, over Sierhuis.

    Maar denken ze echt dat ie beter af is bij PSV als je ziet wat voor kansen de spitsen van Jong PSV krijgen in het eerste?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12918
    maandag 21 mei 2018 om 10:58
    Gudmonson komt komend seizoen en Lammers komt voor het 1e tekort op t moment. Misschien verhuur n optie. Ik zie Romero afronden op de training, daar kan Lammers van dromen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4732
    maandag 21 mei 2018 om 10:24
    Ik kan een heleboel rasechte Ajacieden opnoemen...

    Ja Sierhuis is een uitstekende speler, is technischer dan de meeste denken, maar scoort gewoon makkelijk.
    Huntelaar zal volgend seizoen heus wel als pinchhitter worden gebruikt hoor. Ten Hag heeft ook al aangegeven dat Ajax dit seizoen te weinig goals scoort, maar wel genoeg kansen creëert.
    Dolberg is onze nr 1 spits maar die moet een beetje meer pit krijgen anders wordt ie inderdaad door Sierhuis voorbij gestreeft.
    Desondanks is Sierhuis niet klaar voor een basisplek in Ajax 1. Sterker nog, waarom heeft ie zelfs geen basisplek in Jong Ajax maar wordt ie daar als pinchhitter gebruikt?
    Cassierra wordt komend seizoen verhuurd, dus Sierhuis zal je nr 1 spits zijn in Jong Ajax.
    Ik zie geen problemen.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    maandag 21 mei 2018 om 10:27
    Ik vind Dolberg eerlijk gezegd maar een slapjanus.
    Die heeft 1 seizoen heel erg veel geluk en daarvoor ook de nodige credits gehad.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 21 mei 2018 om 10:28
    Inderdaad, laat ze maar vechten voor een plek
    Als Sierhuis goed genoeg is,krijgt hij de kans.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:40
    Wat loop je te trollen. Caiserra mag worden verhuurd juist zodat Sierhuis kan doorschuiven.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    maandag 21 mei 2018 om 10:36
    Niet met je eens dat Kaj al volledig klaar is om de eerste spits van Ajax 1 te worden. Vergeet niet dat hij ook nog behoorlijk jong is en die stap van Jong naar 1 is niet zomaar even gemaakt. Wel zou hij inderdaad al meer uitzicht op speelminuten moeten krijgen en begrijp ik ook niet heel goed waarom er is verlengd met Huntelaar.

    Met Dolberg, Cassiera en Sierhuis heb je drie prima opties in huis. Ik hoop dat Huntelaar het volgende seizoen wel de rol als pinchhitter krijgt toebedeeld.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 21 mei 2018 om 14:28
    Met Huntelaar heb je doelpunten en ervaring in huis bij alle andere opties is dat maar afwachten
    Vind ik leuk
    jakeisback +4714
    maandag 21 mei 2018 om 11:28
    PSV huurt zijn aanvoerder van Chelsea? Terwijl de talenten waar Eindhoven zo geil van word op de bank zitten. Elke club heeft zijn gebreken. Lammers wil ook weg
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:33
    Jakie = PSV. Daar gaat Jakie weer: PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, PSV.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:49
    Jij komt als stalker anders het treurigste over.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14445
    maandag 21 mei 2018 om 11:34
    Beetje Sam Lammers verhaal?
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 11:46
    Zoiets...is jammer toch ?
    Vind ik leuk
    Degraaf +14445
    maandag 21 mei 2018 om 13:15
    Is zeker jammer, ik vind die Lammers best goed. Geef hem gewoon een aantal wedstrijden de kans, zelfs toen Luuk de Jong niet scoorde kreeg hij geen speeltijd.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 14:17
    Lammers moet verhuurd worden. Zie het somber in zo lang Luul bij Psv blijft. Bij Psv heerst er een bepaalde vorm van angst om spelers door te schuiven naar het eerste elftal. Dat moet doorbroken worden.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:05
    Lol ga ballet kijken man sukkel
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 12:29
    Alleen als je zus mee gaat.
    Vind ik leuk
    Thobar +3648
    maandag 21 mei 2018 om 12:37
    Bij geen enkele buitenlandse topclub zou Sierhuis nu in aanmerking komen voor de selectie. Daar zou hij eerst een paar maal worden verhuurd voordat hij eventueel aan de selectie zou worden toegevoegd en daar kopen ze nog veel vaker concurenten voor meer geld die nog geeneens altijd spelen. Wil Sierhuis wekelijks spelen moet hij zich laten verhuren of zelf weggaan naar een subtopper.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 21 mei 2018 om 14:21
    Grappig Bizzy dat jij als psver daarover durft te beginnen kjjk eerst eens hoe je eigen cluppie met talent omgaat loopt daar niet ook zon spitsje rond die geen kans krijgt?
    Vind ik leuk
    Bizzy +15991
    maandag 21 mei 2018 om 14:29
    Dan moet je mijn postings lezen. Ik kijk zeker naar mijn club hoe ze daar omgaan met talenten. En ja daar heb ik soms ook moeite mee.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 21 mei 2018 om 14:35
    Je hebt gelijk mijn reactie was voor ik je andere postings las we zitten op dezelfde lijn dooestroming talent gebeurt pas bij je cluppie als cocu weg is en er een trainer neergezet wordt die de jeugd wel een kans durft te geven
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7678
    maandag 21 mei 2018 om 12:00
    Tja, ze moeten wat nu topprio Gutierrez aangegeven heeft alleen naar PSV te willen in NL ! Gaaf man
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    maandag 21 mei 2018 om 13:01
    Hahaha Hallo, niet voor PSV hoor maar voor Lozano omdat dat zijn vriend is. Als Lozano voor Ajax of Feyenoord had gevoetbald dan had hij net zo makkelijk voor deze clubs gekozen en echt niet voor een PSV
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +728
    maandag 21 mei 2018 om 10:14
    Wat is de prijs dan, die zie ik nergens staan.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4732
    maandag 21 mei 2018 om 10:18
    Eiting is nog niet klaar voor een basisplaats en speelt als nr 6, vd Beek en De Jong zullen spelen maar 1 extra creatieve middenvelder is geen overbodige luxe.
    En nee dat zijn Siem, Schone, Mazraoui of Sinkgraven niet. Alleen Frenkie heb je eigenlijk omdat Ziyech weggaat. Labyad zie ik als buitenspeler. Of het nou Benedetti of Jensen is die komt maakt mij niet zoveel uit, maar 1 extra speler is wel nodig. Daarnaast hoop ik echt dat Tadic ook nog komt.
    En spelers met dit soort transfersommen hoeven helemaal niet te spelen (al zou het wel mooi zijn haha), kijk naar Neres in het begin en Cassierra of Orejuela.
    De jeugd krijgt genoeg kansen bij Ajax dacht ik zo. Dat is wel het laatste waar we ons druk om hoeven te maken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12918
    maandag 21 mei 2018 om 10:25
    Labyad idd linksbuiten...en Bandé dan ? voor 12.000.000 ?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:35
    Jong Ajax anders redden ze het niet tegen Twente rosa en sparta
    Vind ik leuk
    jakeisback +4714
    maandag 21 mei 2018 om 11:23
    Jong Psv kan net zo goed in de competitie van Malta kunnen er geen kut van
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:33
    Jakie = PSV. Daar gaat Jakie weer: PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, PSV. Ik zei het je toch Jakie: je bent teveel gefocust op PSV. In elke reactie van jou lees ik het woord "PSV" terug.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    maandag 21 mei 2018 om 13:51
    Jakie is een Bossche Ajax fan, woont nog bij zijn moeder en heeft nu mavo examen. Bovendien een jankert eerste klas.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:52
    Jakie, heeft een beetje last van een PSV-fobie.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    maandag 21 mei 2018 om 13:58
    Moederskindje, heeft buiten ajax via internet volgen, niet veel in zijn leven denk ik.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Mij vertelt hij altijd dat hij een seizoenskaart heeft van Ajax. Ik vermoed dat Jakie nog nooit in Amsterdam geweest is, laat staan dat hij een seizoenskaart van Ajax heeft.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    maandag 21 mei 2018 om 14:19
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    maandag 21 mei 2018 om 14:21
    19Hij zegt ook dat hij studeert en van zijn bijbaantje (vakkenvuller AH?) een huis in amsterdam heeft gekocht. Niet te serieus nemen, wel een zielig type.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:02
    Denken is niet je sterkste punt.. laat dat dus maar over aan anderen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:06
    Ga iemand anders lastig vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:43
    En jij van Ajax of niet ? Makkelijk anderen te beoordelen maar je doet precies het zelfde hoor.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:01
    Stoer man.. persoonlijk worden en samenspannen met je vriendjes.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:00
    Belchinees is een stalker.. geobsedeerd door Jake.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4732
    maandag 21 mei 2018 om 13:57
    Bande kostte 8,25 miljoen maar alsnog teveel geld voor een speler die geen directe versterking is.
    Daarnaast is Bande geen echte linksbuiten (nog minder dan Labyad) maar meer een soort 9,5 oftewel een 2de spits. Desondanks kan dat goed uitpakken maar zijn spel de 2de seizoenshelft en het feit dat hij geen pure linksbuiten is, geeft mij niet zoveel hoop helaas. Al laat ik mij graag verrassen...
    Ook Kristensen is niet gewend om 433 te spelen en heeft veel moeite. Zivkovic, Gudelj, Theo Janssen genoeg spelers die gehaald zijn en dan op een plek spelen waar ze niet op hun sterkst zijn.....
    Ach geld is niet het probleem gelukkig, en over Neres waren er genoeg die ook zeiden dat het een miskoop was. Desondanks bieden clubs als Dortmund al 28 miljoen voor hem.
    En ik bedoel dit niet als sneer maar ik vraag mij serieus af waarom het zo stil is rondom Lozano. Je zou denken dat clubs hem voor het WK willen binnenhalen. Of zal het dan toch te maken hebben met het feit dat hij vaak een rode kaart heeft gekregen. Zo erg was het nou ook weer niet vond ik.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4714
    maandag 21 mei 2018 om 10:25
    Lammers, Paal, Obispo, Mauro hebben bij clubje toch het zelfde probleem?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:37
    Lammers en paal zullen verhuurt worden Mario en obispo gaan na sluiten aan bij PSV 1 denk ik
    Vind ik leuk
    jakeisback +4714
    maandag 21 mei 2018 om 10:45
    Ik hoop het voor ze. Psv kennende zal ik mijn geld er niet blind op zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:13
    Jake wat is dat Ajax een koopclub he
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    maandag 21 mei 2018 om 13:51
    Je zondagsgeld?
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 21 mei 2018 om 11:15
    Ja maar dat is toch goed! Dat heb je bij PSV ook gudmonsson!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:40
    Ik wist het wel als ik daar al 2 Colombianen had weggehaald die zijn geflopt.
    Dan zou ik het toch even bij een andere club gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2307
    maandag 21 mei 2018 om 09:51
    Ja,ik ook.Colombianen vind ik sowieso beter bij Fc Twente passen.Daar hebben vele supporters immers een chronische Colombiaanse verkoudheid.
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    maandag 21 mei 2018 om 13:10
    Ajax probeert hetzelfde te doen als de grote clubs in Europa kopen om te verkopen en daar winst uit te halen om hun huishouding op peil te houden. Het zijn investeringen en die hoeven niet altijd positief uit te vallen. Als je maar klappers blijft maken zie Sánchez. Erikssen. Nu Ziyech.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:15
    Adjab,
    En PSV is een koopclub?
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    maandag 21 mei 2018 om 23:36
    Zekers
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:40
    Prima voor Jong Ajax.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34822
    maandag 21 mei 2018 om 09:47
    Kwestie van miljoenen verdienen middels Ajax 1, om die miljoenen vervolgens door te sluizen naar Jong Ajax in de JL.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:52
    Kwestie van miljoenen verdienen en ze meteen weer weg gooien.

    Ik begrijp het beleid van Ajax niet helemaal. Je koopt spelers voor miljoenen voor het 2e elftal terwijl er nog 2 spelers in zitten van de zelfde club die niet zijn doorgebroken..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34822
    maandag 21 mei 2018 om 09:56
    Is Jong Ajax, nog Jong Ajax wel?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:02
    Verschilt elk weekend. Dan staat er 18 miljoen op het veld de week ernaar 1 miljoen maximaal. Ik hou niet van jong ploegen in de jupiler league.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4732
    maandag 21 mei 2018 om 10:30
    Deze discussie is al vaker gevoerd. Ja er moet een beperking op Jong ploegen zitten en ook moeten er meer vaste elftallen zijn die niet elke week kunnen switchen maar heel simpel gezegd is het voor NL van levensbelang dat jonge spelers tegen JL ploegen spelen en de stap naar het eerste zo klein mogelijk wordt gemaakt. Hopelijk vertrekken ze dan minder snel naar het buitenland omdat de kans op het 1ste elftal groter is en sneller komt.
    Het klinkt hard maar NL wordt niet beter omdat MVV of Almere City het goed doen, nee NL wordt beter als de echte toppers in de jeugd zsm in het eerste komen te spelen en niet op 16 jarige leeftijd naar Engeland gaan. En dat bereiken ze minder snel door alleen tegen leeftijdsgenoten te spelen....
    Maar nogmaals, er moeten wel strengere regels komen voor Jong elftallen
    Vind ik leuk
    Chebaisit +355
    maandag 21 mei 2018 om 11:57
    Maakt dat wat uit dan ?de JL clubs kunnen het hele jaar door opstellen wie ze willen oud of jong en nog word ajax kampioen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ale +3493
    maandag 21 mei 2018 om 09:57
    Niveau moet omhoog!
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    maandag 21 mei 2018 om 10:02
    Ach ja een Ajax topic en onze hoofd papegaai verschijnt weer.
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 10:06
    Ach ja dan kan jij ook weer eens een x reageren;)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    maandag 21 mei 2018 om 10:10
    Daarom net een magneet hier. Een Ajax hengel en de vis komt aanzwemmen. ;-)
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 21 mei 2018 om 10:19
    Ken je deze jongen? Knap
    Vind ik leuk
    Mari +5046
    maandag 21 mei 2018 om 09:41
    Een veel scorende middenvelder.
    Maar ja, misschien zoekt men een controleur
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:45
    17 doelpunten in 100+ wedstrijden is niet echt veelscorend of wel?
    Vind ik leuk
    Mari +5046
    maandag 21 mei 2018 om 09:47
    Daarom begon mijn tweede zin met: maar ja
    Het was cynisch
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:41
    Jong ajax weer kampioen dus
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:42
    Denk het ook. Maar ze moeten wel versterken, want volgend seizoen is de JL wel sterker...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:42
    We zullen zien....nog geen handtekening gezien dus ook nog niet gekocht.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    maandag 21 mei 2018 om 09:45
    Hoop ook niet dat hij gehaald wordt. Doe het met de eigen jeugd zit zat talent bij. Zou zonde zijn dat al de nieuwe aankopen de talenten in de weg zouden staan
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:45
    Ik ken deze speler niet hoop dat hij een versterking is. Als Ziyech vertrekt hebben we echt een nieuwe 10 nodig. Ik vind labyad hangend op links het best. En hooo dat we ook bezig zijn met van drongelen want we hebben alleen tagliafico . En die oreglioa mag best een kans nu krijgen op de RB positie.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    maandag 21 mei 2018 om 09:55
    Je hebt met de Jong de ideale man voor die positie in huis. Ziet niemand dat nu in bij jullie?
    Vind ik leuk
    Bo3007 +60
    maandag 21 mei 2018 om 11:01
    Ben het helemaal met je eens. Ik hoop alleen dat die het een heel seizoen vol gaat houden.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    maandag 21 mei 2018 om 11:42
    Ben ik niet bang voor, heb hem in de jeugd en ook in het tweede vaak zien speler. Is echt een geweldige voetballer en ondanks ik geen Ajax fan ben ben ik wel een fan van hem. Kunnen jullie en wij ( in oranje dan:) ) nog veel plezier van gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:39
    De jong zal of op 6 of op 8 komen te spelen. En zoiezo alles moet dubbelbezet zijn. Ziyech vertelt en schone is voorbij. Labyad gaat samen met bande voor de linksbuiten. En we zien frenkie echt wel maak je daar maar geen zorgen over..
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:46
    Ik zie liever ook Frenkie op die positie spelen aankomend seizoen ben wel benieuwd hoe hij het daar doet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    maandag 21 mei 2018 om 09:46
    Volgens Transfermarkt moet hij 8 ton kosten? Verder zijn het ook geen indrukwekkende statistieken, lijkt een breedteaankoop, zo een die absoluut niet in Plan Cruyff past. Of mag hij Jong aan een nieuwe titel proberen te helpen?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    maandag 21 mei 2018 om 09:55
    Ajax kennende gaan ze hem op linksback proberen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    maandag 21 mei 2018 om 09:57
    Ja, en dan een fitte Singraven naar Jong? ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:47
    En hiermee moeten we volgend seizoen de champions league mee in gaan?
    Vind ik leuk
    4everfcu +729
    maandag 21 mei 2018 om 09:52
    koopclub
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:54
    ;D
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:52
    De nieuwe zyek nu nog nieuwe kluivert
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:54
    Dit is sarcastisch hoop ik?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:55
    Met die intensie kopen ze hem wel denk ik haha
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:03
    Ik denk het niet man. Ik denk dat dit een aankoop is voor Jong Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:12
    Tegenwoordig hebben aankopen niet veel tijd meer voor je het weet zijn ze goed en zijn ze weer weg.. Dus denk als i goed is hij snel bij de eerste selectie zit
    Vind ik leuk
    Blueman +820
    maandag 21 mei 2018 om 09:52
    Met alles wat Ajax koopt zijn ze bijna verplicht om kampioen te worden. Toch mogen er maar 11 tegelijk in het veld staan. En een heleboel spelers uit hun befaamde opleiding zullen dus minder kans krijgen. Jammer en ik ben benieuwd of iedereen rustig op de bank blijft zitten. Of hebben ze ook ingekocht met het oog op de nu veel sterkere Jupiler League, die volgend jaar overigens een andere naam krijgt.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    maandag 21 mei 2018 om 09:54
    Alles in de tent, 50 procent.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 09:56
    Tja ze moeten wat natuurlijk nu de juup met Sparta NEC Twente Cambuur Roda zoveel sterker is geworden ....
    Vind ik leuk
    Bo3007 +60
    maandag 21 mei 2018 om 11:03
    Heeft psv toch ook al gedaan met Viergever voor jong psv ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 11:04
    Viergevertje gaat in het voorjaar 2019 gewoon de platte kar op...
    Vind ik leuk
    Bo3007 +60
    maandag 21 mei 2018 om 11:07
    Gaan jullie voortaan dan ook al een 2e plaats vieren? :)
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 11:13
    De brandcard (is ook een platte kar)bedoel je,is te vaak geblesseerd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1163
    maandag 21 mei 2018 om 09:56
    Gelukkig, weer een Ajaxgerucht dat we op de homepagina van VP kunnen knallen...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 21 mei 2018 om 10:00
    Die andere van Deportivo Cali, Orejuela en Cassiere, doen het ook zo goed in Amsterdam..
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18200
    maandag 21 mei 2018 om 10:18
    Klopt ze werden kampioen van de JL......
    Vind ik leuk
    Thilo +2419
    maandag 21 mei 2018 om 10:00
    Jaaaaa m’n held Benedetti
    Vind ik leuk
    KingB +20
    maandag 21 mei 2018 om 10:04
    Toch mooi dat Ajax een steeds meer Nederlands gezicht krijgt
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 10:09
    Alle schaapjes staan weer te blaten in de wei.

    Jarenlang is het geblaat dat Ajax te weinig het geld laat rollen.

    Nu gaan ze kopen en versterken ze zogenaamd jong Ajax..

    Het kan niet eens meer geduid worden als jaloezie. Beperkt denkvermogen is passender.
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 10:09
    Overmars zal heeeeel snel wat moeten gaan verkopen. anders staan er dadelijk 56 spelers onder contract.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    maandag 21 mei 2018 om 10:19
    Je zou maar net tevoren een contract bij Ajax hebben getekend als middenvelder. Dan heb je de bankzitters van het afgelopen seizoen ook nog, in plaats van 2 spelers per positie kan Ajax voor het middenveld 4 spelers per positie opstellen. Dat betekent w.s. dat er veel spelers voor Jong Ajax gaan spelen, vermoed ik.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 21 mei 2018 om 10:30
    Heeft ajax al een middenvelder gekocht? Labyad is een aanvaller volgens mij
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    maandag 21 mei 2018 om 11:00
    Labyad is om de drommel geen aanvaller, maar een echte nummer 10. Natuurlijk kan hij, zoals meer goede voetballers, op meerdere posities spelen, maar hij blijft een middenvelder en daar voelt hij zich echt het gelukkigst.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 21 mei 2018 om 11:09
    Ik denk dat bij Ajax op de linkerflank komt te spelen
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    maandag 21 mei 2018 om 11:16
    Daar is hij ook goed in, bij FC Utrecht week hij vaak uit naar links, voor hem de logische positie om vervolgens passerend de zestien in te penetreren.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 21 mei 2018 om 11:19
    Hij zal ter vervanging van kluivertje komen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:15
    Dat zal een hele verbetering zijn, eindelijk op die plek een speler met oog voor medespelers.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:21
    Er is geen club die kampioen wordt met alleen eigen jeugd
    Dus gewoon wel spelers kopen en niet alleen een eigen jeugd elftal
    Vind ik leuk
    Teamgeest +522
    maandag 21 mei 2018 om 10:22
    Haha je kan geen kampioen team kopen paniek daaro.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:45
    Geldverspilling. Ze doen maar wat daar.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:02
    The Colombian connection
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3031
    maandag 21 mei 2018 om 11:08
    Koopclub Ajax strikes again?
    Vind ik leuk
    El Cazador +4415
    maandag 21 mei 2018 om 11:08
    Iedere speler selecteert zichzelf in een team, daar kan een trainer/coach vaak niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Snapje? +220
    maandag 21 mei 2018 om 11:56
    Overmars is goed bezig... kopen doe je om je eerste te versterken... liefst direct zoals tagliafico.... er komt zat eigen jeugd aan wat lekker kan voetballen die moeten maar laten zien dat ze een kans verdienen... topsport is hard.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    klaasvaak +45
    maandag 21 mei 2018 om 12:22
    Een middenvelder die slechts 17x heeft gescoord in meer dan 100 wedstrijden.. Weet niet of dat nou zo'n goede investering is.
    Vind ik leuk
    gomes28 +39
    maandag 21 mei 2018 om 12:37
    Dat ze daar spelers halen is ook voor de coke krijgen ze nu met korting van 70%
    Vind ik leuk
    Chebaisit +355
    maandag 21 mei 2018 om 12:42
    Naar half uur opgegeven op youtube echt waardeloos.
    Ajax moet deze gast niet kopen .
    Vind ik leuk
    Chebaisit +355
    maandag 21 mei 2018 om 12:44
    Ajax kan beter voor van Ginkel gaan
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +401
    maandag 21 mei 2018 om 13:26
    Calikartel bij Ajax.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 14:09
    Laat maar komen een beetje meer macho mentaliteit kunnen we zeker gebruiken
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:50
    Tja heb werkelijk geen idee of dit een goede speler is want ken hem niet, Maar laten we hopen dat deze jonge een meerwaarde is voor Ajax kunnen we goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:01
    Alles volgens het plan Cruyff , kopen kopen en nog meer kopen
    en eigen jeugd weg jagen
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:55
    Hopenlijk weer een super aanwinst
    Vind ik leuk
    Johnson +65
    maandag 21 mei 2018 om 20:11
    Hij heeft in ieder geval een fraaie naam !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:25
    En dan kan die ook lekker bij jong Ajax gaan voetballen zeker denk niet dat die twee andere colombianen possitief advies hebben gegeven van kom lekker hier voetballen ze beloven je dit maar doen vervolgens dat
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:15
    De eerste 2 zijn bankzitter of spelen in Jong Ajax. Ik zou niet zo enthousiast zijn. Tenzij hij graag met Jong Ajax kampioen wil worden in Jupiler League.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    El Pais: Ajax slaat toe en kan 'hattrick' in Colombia binnen enkele dagen afronden