'Bij Champions League-winst krijgt elke Real Madrid-speler zeker een half miljoen'

    'Bij Champions League-winst krijgt elke Real Madrid-speler zeker een half miljoen'

    donderdag 24 mei 2018 om 00:00

    Het is bijna zover: zaterdagavond nemen Real Madrid en Liverpool het in Kiev tegen elkaar op in de finale van de Champions League. Royston Drenthe hoort de kassa al rinkelen voor de spelers van zijn oude club.

    Drenthe stond van 2007 tot en met 2012 onder contract bij Real Madrid en maakte van dichtbij mee voor welke bonussen hij en zijn ploeggenoten speelden. "De eigenaar van de club spreekt van tevoren af welke bedragen je kunt winnen als je de Champions League, competitie of beker wint. Als dat allemaal goed is geregeld, dan zijn het mooie bedragen", vertelt Drenthe aan Voetbal International.

    Vervolgens doet de oud-voetballer een boekje open. "Ik weet nog dat je in mijn tijd 80.000 euro kreeg voor het winnen van de Copa del Rey. De competitie leverde leverde 300.000 euro op. Dan praat je over elk lid van de selectie. Als je de Champions League won, dan gingen we over 500.000 euro praten. Nu krijgen ze zeker een half miljoen. Alle spelers. Honderd procent. Ik verwacht een gekke partij."

    Plaats een reactie

    Bengelino +10871
    donderdag 24 mei 2018 om 00:01
    Kleinigheidje
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997
    donderdag 24 mei 2018 om 00:03
    Er zijn avonden dat ik het niet verdien....
    Vind ik leuk
    Streaker +3106
    donderdag 24 mei 2018 om 06:32
    Er zijn avonden dat ik het wel verdien, maar niet krijg.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:15
    500.000€ en een half miljoen zijn toch hetzelfde?
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +722
    donderdag 24 mei 2018 om 00:16
    Volgens mij is een half miljoen gelijk aan 72 cent

    T is een lastige
    Vind ik leuk
    buddha +8057
    donderdag 24 mei 2018 om 00:16
    dat zullen ze hard nodig hebben ;)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2515
    donderdag 24 mei 2018 om 00:25
    Lekkahhhh
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    donderdag 24 mei 2018 om 00:25
    Zou ze dat letterlijk motiveren ? Of zou de eigenaar zeggen als jullie niet winnen kost dat 3 maanden salaris. Want ze verdienen al zat stuk voor stuk
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:28
    Als jullie niet winnen; drie maanden niet neuken....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:27
    Nou; leuk. Weer een appartement en een Lamborghini.
    Gaap....
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    donderdag 24 mei 2018 om 08:28
    van dit geld word het dan een lamborghini met flinke schade , en een appartement in een achterbuurt
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    donderdag 24 mei 2018 om 15:43
    500.000?
    Vind ik leuk
    Einstein71 +415
    donderdag 24 mei 2018 om 01:36
    En toch konden dit soort bedragen Royston niet motiveren... Best joch hoor, maar te veel Matties en dat soort dingen om een echte topsport mentaliteit te hebben. Zou je ook gebrek aan begeleiding kunnen noemen (zeker in Nederland....). Jammer, maar is geen slechte jongen en hoop dat hij zijn geluk vindt!
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    donderdag 24 mei 2018 om 08:26
    ja ik ook , alleen niet als analist bij Veronica , want dat slaat echt nergens op
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    donderdag 24 mei 2018 om 15:45
    Vind het wel mooi dat je een vrij neutrale de Boer hebt, en iemand gerelateerd aan een van de spelende clubs, mag alleen wel wat meer variatie in, nodig bijv van Nistelrooy uit bij een Real wedstrijd, of Makaay bij een Bayern wedstrijd bijv..
    Vind ik leuk
    Renelas +163
    donderdag 24 mei 2018 om 02:05
    Verbaast me niet eens meer... Ik verwachtte eigenlijk zelfs wel te horen van een bonus van 1mil+... Wat een wereld leven we in.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    donderdag 24 mei 2018 om 08:24
    ik ging staken als ik maar zo weinig kreeg .....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    donderdag 24 mei 2018 om 13:10
    Mafia...

    Real gaat winnen helaas.
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    donderdag 24 mei 2018 om 15:47
    Oh nu je toch de toekomst loopt te voorspellen, kan je me dan gelijk vertellen of je volgend jaar geholpen word?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bij Champions League-winst krijgt elke Real Madrid-speler zeker een half miljoen'