'Boca wrijft zich in de handen: Magallán wordt gezien als een doorsnee speler'

    'Boca wrijft zich in de handen: Magallán wordt gezien als een doorsnee speler'

    donderdag 24 mei 2018 om 06:46

    De beoogde Ajax-aanwinst Lisandro Magallán komt uit de koker van het zaakwaarnemerskantoor Essel Sports van oud-voetballer Sören Lerby. Volgens het Algemeen Dagblad is de invloed van Lerby binnen de Amsterdamse club flink toegenomen.

    Ajax kwam de Colombianen Mateo Cassierra en Luis Orejuela eveneens op het spoor via de Deen. Ook bij de transfer van Davinson Sánchez speelde het bureau een rol. Andere zaakwaarnemers die Zuid-Amerikaanse spelers in de aanbieding hebben, krijgen juist vaak nul op het rekest, weet het AD.

    De ochtendkrant plaatst vraagtekens bij het transferbedrag van minimaal acht miljoen euro voor de Argentijnse verdediger. 'Bij Boca Juniors, de kersverse kampioen van Argentinië, wrijven ze zich in hun handen. Dat ze Lisandro Magallán verkopen voor acht miljoen euro (een bedrag dat via bonussen nog kan oplopen), is voor de club uit Buenos Aires een flinke meevaller. Magallán, 24 jaar, wordt in zijn vaderland namelijk gezien als een doorsnee speler.'

    Magallán was dit seizoen een vaste waarde bij Boca, maar behoorde niet tot de absolute uitblinkers. Zakelijk gezien lijkt de deal op voorhand dan ook niet heel aantrekkelijk voor Ajax. Het is de vraag of de club hem nog met winst kan doorverkopen. Hij past echter in het profiel, aangezien Ajax wil investeren in midtwintigers die er direct kunnen staan.

    Plaats een reactie

    Utca030 +12988
    donderdag 24 mei 2018 om 06:55
    Doorsnee speler, wat een aanfluiting.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:40
    Utrecht - Vitesse was een aanfluiting!
    Vind ik leuk
    AFFA +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 07:50
    En dat was het zeker.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12988
    donderdag 24 mei 2018 om 10:02
    Heel Ajax is een aanfluiting.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:08
    Xje
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:12
    Nobody likes us, we don’t care!
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    donderdag 24 mei 2018 om 06:55
    Lerby staat erom bekend dat hij een meedogenloze op geld beluste hyena is. Zo snel als de spelers komen gaan ze wrer bij hem weg.

    De voetbaerij is echt verrot. Alleen maar vriendjespolitiek
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1370
    donderdag 24 mei 2018 om 06:55
    Je hoeft ook niet op elke speler winst te maken als hij maar een meerwaarde op het veld heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:24
    Precies, investeerd Ajax eens in wat ervaren spelers in plaats van jeugd, is t nog niet goed
    Vind ik leuk
    fr0do +1330
    donderdag 24 mei 2018 om 06:56
    Laat het afkraken voor hij minuten maakt beginnen
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 24 mei 2018 om 09:40
    je kunt NOOIT vroeg genoeg beginnen met alles wat Ajax is af te kraken!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:53
    Precies! Laat die frustratie maar lekker boven komen! Ajax is altijd trending topic. Maken de voetbalsites een niet Ajax topic aan, dan verdraaien de calimero’s van andere clubs het wel tot een Ajax topic. Weet je hoe dat komt? In ieder land wordt er in de media het meeste aandacht geschonken aan de grootste clubs, omdat het verkoopt! Er zijn wel meerdere clubs met arrogantie, maar dat is niet interessant omdat toch niemand het leest.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    base +2177
    donderdag 24 mei 2018 om 09:57
    Ga jij nu maar over de Belgische selectie discussiëren heb je het toch nog ooit een keer over voetbal inplaats van je ajax complex.
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 24 mei 2018 om 10:30
    Ik heb géén Ajax-complex. Hooguit, zoals 99% van de Nederlandse bevolking, een Anti Ajax-gevoel.... Dat is niet hetzelfde!

    Enne, met die Belgische selectie zit het wel goed. Zelfs zonder Radja!
    Vind ik leuk
    fr0do +1330
    donderdag 24 mei 2018 om 10:06
    In welke competitie speelt Roda eigenlijk volgend seizoen?
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7273
    donderdag 24 mei 2018 om 07:03
    De argentijnse Mike vd Hoorn dus
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 07:03
    De meeste verdedigers zijn doorsnee. Zolang hij zijn man uitschakelt, ben ik al tevreden.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 24 mei 2018 om 07:05
    Hij is een verdediger.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 24 mei 2018 om 07:05
    Gelukkig is de ED nog minder dan ' doorsnee '.
    Vind ik leuk
    Carl +3941
    donderdag 24 mei 2018 om 07:43
    Calimerosyndroom.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:05
    Wacht maar eerst af. In de eredivisie misschien wél een kanjer met doorverkoop mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    donderdag 24 mei 2018 om 07:06
    Als je de eredivisie kunt winnen met Schwaab en Isimat dan heb je geen toppers nodig als cv.
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 07:48
    Hahahaha precies mij gedachte!
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1702
    donderdag 24 mei 2018 om 07:57
    En als je 2de word met spelers als de Ligt Ziyech en Onana?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:01
    Verschil is alleen dat zij voor tientallen miljoenen verkocht gaan worden
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1702
    donderdag 24 mei 2018 om 10:35
    Alleen het is een voetbalclub. En volgens mij willen die prijzen winnen. En zelfs met die 10tal miljoenen worden ze dus geen kampioen als je ze niet goed gebruik.
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Kun je nagaan van welke kwaliteit de tegenstanders waren...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:07
    De tekst loopt nog door...Het bevalt Ajax goed om geen kampioen te worden. De kosten voor Amsterdam zijn niet te overzien bij een eventuele huldiging wegens slopen van de binnenstad. Daarom is in goed overleg besloten middelmatige spelers te kopen, zodat de kans op een kampioenschap nihil is.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 07:31
    applaus...
    Vind ik leuk
    Kuip +7350
    donderdag 24 mei 2018 om 07:10
    Als je de Ligt en Schuurs hebt en nog wat talenten, waarom zou je dan nog een rechtsbenige CV kopen? De zoveelste domme aankoop, net als Labyad en Bande.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 07:32
    We hebben graag de plaatsen dubbel bezet. Daarnaast is de kans zeer reëel dat de Ligt alsnog vertrekt.

    Ajax schakelt alvast door, iets wat ze al jaren niet goed doen.

    En ja hoor wederom is daar kritiek op.
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 07:49
    ondanks ik het wel met je eens bent schiet je vandaag wel vaak in de verdediging Morris ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 09:15
    Onzin.. Ik leg de domme graag wat uit
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 09:19
    hahaha is dat zo? je lijkt geirriteerd ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 10:00
    Nee hoor, ik erger me kostelijk
    Vind ik leuk
    Corse996 +1384
    donderdag 24 mei 2018 om 08:33
    Altijd handig zo'n dubbele selectie. KNVB beker en Eredivisie. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten inderdaad.
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 24 mei 2018 om 09:43
    Inderdaad, voor die twee internationale wedstrijden in de VOORRONDE CL hoef je het natuurlijk niet te doen...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:59
    misschien omdat schuurs net overkomt van de jupiler league raakt de ligt of schuurs geblesseerd en dan ?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:15
    Wanneer komen ze er bij Ajax achter dat het o zo geroemde Ajax-systeem achterhaald is.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:57
    volgens mij haalde Ajax met dat systeem nog een EUROPA LEAGUE FINALE en presteerd BARCELONA daar al jaren TOP mee ligt gewoon aan de spelers die je hebt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:49
    Ja een VERLOREN finale. Barca top? In de competitie, Europees ook niets meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:16
    Een doorsnee Argentijnse slager is vaak een verademing in de Eredivisie. Meer zagen, minder klagen...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31423
    donderdag 24 mei 2018 om 07:19
    Zo lang hij past bij heg ajax systeem is het prima.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +897
    donderdag 24 mei 2018 om 07:20
    Nou in de nederlandse competitie kan hij al snel bij de betere verdedigers horen aangezien er hier weinig goede rondlopen!
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    donderdag 24 mei 2018 om 07:28
    Het Algemeen Dagblad is ook een doorsnee krant
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12662
    donderdag 24 mei 2018 om 07:28
    Tja, alsof een absolute uitblinker van Boca Juniors nog naar de ED komt..
    Wellicht geen echte topper dus, maar mischien wel een prima verdediger met een winnaarsmentaliteit.. Hij heeft niet voor niets bijna alles gespeeld bij de no1 van Argentinie, geen misselijke competitie..
    We zien het wel..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:56
    bullshit tagliafico aanvoerder riverplate kwam ook naar Ajax en gaat mee naar het wk
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:06
    Mooi hè? Van Tagliafico werd ook gezegd dat hij middelmaat was. Maar ik kan het ze niet kwalijk nemen. Onderwerpen van Ajax scoren namelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:07
    aandoenlijk al die mensen met een anti ajax complex
    Vind ik leuk
    Aspers +467
    donderdag 24 mei 2018 om 07:28
    Als we alleen maar uitblinkers halen zijn die zo weg, Ajax moet meer als PSV zijn....middelmaat met een of 2 goede spelers erbij.
    Vind ik leuk
    Hakbal +935
    donderdag 24 mei 2018 om 07:29
    Je hoeft op deze speler geen winst te maken. Wordt wel gecompenseerd met de verkoop van de elite spelers
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5944
    donderdag 24 mei 2018 om 07:31
    Het AD haha, dan kun je al stoppen met lezen. Dat die krant nog bestaat joh.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:32
    Oei oei oei. . Dat jong Ajax wordt weer fluitend kampioen. Orejuela, Cassiera en Magallan...... bijna 20 miljoen....
    Begroting rest jupiler league samen
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    donderdag 24 mei 2018 om 07:33
    stoer dat je deze nog durft te maken..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20769
    donderdag 24 mei 2018 om 07:44
    Wow!!!! Serieus???
    Vind ik leuk
    jari_ +798
    donderdag 24 mei 2018 om 07:35
    Een doorsnee verdediger voor een land met topverdedigers kan prima zijn voor Ajax toch? Doorsnee t.o.v. Ansaldi, Garay of Otamendi kan ik mee leven. Niveau Tagliafico zou top zijn!
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 07:50
    ik snap dat ophemelen van Tagliafico niet zo...
    Vind ik leuk
    Debeul +2
    donderdag 24 mei 2018 om 09:37
    Idd die bakt er helemaal niets van. Heeft meer weg van een ijshockeyer met voetbalschoenen
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 09:39
    Zo wil ik het ook niet stellen, het is een bruikbare speler maar er wordt nu net gedaan alsof het 1 van de beste backs is van de wereld...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:54
    beste linksback van de Eredivisie daarna komt haps
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 10:19
    Zijn de meningen over verdeeld :)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:23
    gaat mee met ARGENTINIË naar het WK zegt genoeg
    Vind ik leuk
    Korm +35246
    donderdag 24 mei 2018 om 10:27
    Argentinie is ook gedaald kwa status ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:15
    Blijkbaar bruikbaar genoeg voor het WK
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20769
    donderdag 24 mei 2018 om 07:43
    Zeiken om het zeiken. Op naar de oliebollen enquette
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 07:44]
    Vind ik leuk
    HanV +4230
    donderdag 24 mei 2018 om 08:39
    Enquête, om even te zeiken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20769
    donderdag 24 mei 2018 om 09:09
    En verzinnen er zelf gewoon iets bij om ondernemers af te branden.
    Vind ik leuk
    HanV +4230
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    Soms denk je, hoe kunnen ze het verkopen. Soms, dat is een kwestie van smaak. Maar of ze bij erg negatieve score nog een keer testen, weet ik niet. Wie weet heb je net de mislukte oliebol die wat te kort is gebakken. Maar ze zullen een beoordeling toch wel niet maken op één oliebol / haring per kraam. Je leest in zo'n verslag toch meer de slechte/goede/plaatselijke beoordelingen dan de opzet van het onderzoek.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20769
    donderdag 24 mei 2018 om 09:46
    Ze, het AD, heefr zelfs toegegeven dat ze de scores er zelf bij verzonnen hebben. Ik nam ook deze krant al niet heel serieus, maar daarna helemaal niet meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:44
    Als ze op Brenet al een bod doen van 5 miljoen, dan is dit helemaal een koopje!!
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 07:46
    Ajax kan alles gebruiken geld moet rollen als ze weer tweede worden zijn ze tevreden
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:47
    Doorsnee in Argentinië is top in Nederland.
    Vind ik leuk
    pos +8747
    donderdag 24 mei 2018 om 07:47
    Ach hij is door sommigen al opgehemeld en door anderen al weer afgebrand. Je moet het maar afwachten zo'n jongen uit dit soort landen. Hoop uiteraard dat hij niet kan voetballen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26073
    donderdag 24 mei 2018 om 07:50
    Een topper speelt niet meer op z'n 24e in Argentinie. Als deze jongen 5 jaar zijn best doet bij Ajax en een goede verdediger blijkt, is daar toch niets mis mee? Een elftal met alleen jonge talenten is ook niet voldoende om prijzen te winnen. Dat is wel gebleken.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:52
    volgens mij speelde tagliafico ook tot zn 25e in Argentinië doet het goed bij Ajax en gaat mee met Argentinië naar het WK dus wat een gelul in de nederlandse competitie is 25 misschien een aardige leeftijd en verder nergens zuid Amerikanen verlaten gewoon minder snel hun land
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26073
    donderdag 24 mei 2018 om 12:41
    Wat een bullshit Tonny.. Messi vertrok al op zijn 12e.. Al die Zuid Amerikanen van Ajax zijn veel jonger dan 25. Tagliafico is een uitzondering. Of dacht je echt dat de Europese topploegen Magallan nooit hebben zien spelen?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20656
    donderdag 24 mei 2018 om 07:54
    Bij KV Mechelen ging de vlag ook uit toen Bande voor een absurd hoge bedrag werd verkocht. Iets gaat gigantisch fout in Amsterdam
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:56
    Denk dat je in de Nederlandse competitie al snel uitblinkt als je gewoon je man uitschakeld en daardoor een goede transfer weer kan afdwingen..en met de prijzen die ze tegenwoordig betalen voor een speler zou je nog winst kunnen maken ook.. ken deze speler niet maar laat me graag verassen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:02
    Die gaat dus even wennen in het 2de
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    donderdag 24 mei 2018 om 08:06
    Ach.....Magallán (8mln) een doorsnee speler......dan heb je nog Nicolás Benedetti (8,7mln) met prachtige statistieken van 102 wedstrijden, waarin hij zeventien keer scoorde als aanvallende middenvelder.......nee, goed bezig Ajax. Kijk g.*.d.in je eigen jeugd opleiding. Hier lopen waarschijnlijk betere en zeker goedkopere spelers rond
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:50
    nou noem eens op ? zijn al genoeg spelers doorgestroomd uit de jeugd magallan gewoon basis speler bij boca en benedetti een van de grootste talenten van colombia zijn gewoon goeie spelers
    Vind ik leuk
    Polly11 +3785
    donderdag 24 mei 2018 om 08:08
    Doorsnee speler, prima voor Ajax dus
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:09
    Als ze er meteen staan en we komen er de voorrondes mee door dan is het een aanwinst maar dan moet je ze wel laten spelen en niet die dertigers neerzetten die er vorig jaar niks van bakten .
    Vind ik leuk
    rober2704 +805
    donderdag 24 mei 2018 om 08:11
    Er direct kunnen staan gezien de leeftijd en ervaring maar niet de meerwaarde hebben qua niveau...dan heb je er nog niks aan en is 8 miljoen veel teveel betaald.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:25
    Ja en dat waren ooit bv Sonny Silooy en Aron Winter ook. Maar die wonnen ook een Europacup. Overigens dat lijstje met doorsnee spelers die een prijs hebben gewonnen is errug lang hoor. Dus begint al prettig. Al afzeiken voordat hij een minuut gespeeld heeft. Fijn bericht weer.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4409
    donderdag 24 mei 2018 om 08:32
    Acht miljoen voor een doorsnee verdediger, zo ga je snel door je gespaarde miljoenen heen komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:20
    Valt wel mee hoor, komende zomer stromen er weer tientallen miljoenen het laadje in. Ziyech 30 miljoen en Kluivert minimaal 15 miljoen. Dat alleen al pakt al positief uit op de balans
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    donderdag 24 mei 2018 om 08:34
    Doorsnee voor daar is top voor hier als of deze competitie zo goed is en hoog niveau heeft.
    Denk eerder dat hij moeite heeft met de temperaturen dan kwa spelen.
    Vind ik leuk
    soplul +3298
    donderdag 24 mei 2018 om 08:38
    Bullshit bericht!
    Volgens alle/vele ajacieden hier zou dit een top aankoop zijn.
    En als zij dat zeggen dan is dat waar.
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +83
    donderdag 24 mei 2018 om 08:47
    Wat is 8 miljoen nou tegenwoordig. Voor een doosnee eredivisiespeler betaal je dat ook ;)
    Vind ik leuk
    B3v3r +591
    donderdag 24 mei 2018 om 08:57
    Wel makkelijk praten zo, laat die speler nou eerst maar eens zien of het een doorsnee speler is. En ja, we hebben het over de Eredivisie, dus daar kan iedere doorsnee buitenlander in mee komen en uitgroeien tot topspeler.

    PSV had ook jarenlang een doorsnee speler die het in de top in Spanje niet liet zien, Guardado... maar daar heeft PSV heeft heeeel veel plezier aan beleeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:47
    guardado zat bij valencia sub top van spanje maar begrijp wat je bedoeld
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    donderdag 24 mei 2018 om 09:58
    Nooit een basis plaats gehad bij valencia ouwe pik
    Vind ik leuk
    RtdDub +12766
    donderdag 24 mei 2018 om 08:58
    Als het een echte Argentijnse verdediger is, zit ie toch vaker in Zeist bij de tuchtcommissie dan bij de selectie.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5359
    donderdag 24 mei 2018 om 09:01
    Barcelona wreef ook in de handjes toen Onana doorsnee keeper vertrok.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4772
    donderdag 24 mei 2018 om 09:03
    Doorsnee of niet als hij maar kan verdedigen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1833
    donderdag 24 mei 2018 om 09:04
    Nou lekker bericht hoor. Boka op dan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:08
    Daarom wilde sevilla hem ook en deed boca een jaar moeilijk over een doorsnee speler
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:14
    Met 11 suarezjes win je niks. Dat is zelfs feitelijk gebleken bij ajax. Ajax won pas prijzen toen suarez was verkocht en siem de jong in de spits stond (middelmatige dienende speler).
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:46
    siem was in zn eerste periode zeker geen middelmatige speler was altijd de grote man tegen psv en feyenoord
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    donderdag 24 mei 2018 om 09:14
    Whahaajjjaaa dat bedrijf heeft geld zat!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:22
    Onzin gewoon goede aankoop .Boca is grotere club dan Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:45
    boca groter dan Ajax ? kwa naam zeker niet boca is wel het Ajax van Argentinië grootste club van Argentinië grootste club van nederland
    Vind ik leuk
    Maan88 +3601
    donderdag 24 mei 2018 om 09:36
    Zullen we hem pas beoordelen na een half seizoen ipv nu al terwijl hij nog geen wedstrijd gespeeld heeft. Daarnaast kan ajax (helaas!) het geld missen en gaan ze dit seizoen spelers kopen met minder restwaarde maar met wel de juiste mentaliteit en ervaring en die er ook direct staan. Dat is vaak meer waard dan een speler met restwaarde.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:39
    Ach, de man is uitgebreid gescout en als ie echt zo doorsnee was had Boca wel met minder genoegen genomen. We gaan het komend jaar zien, voordeel van de twijfel voorlopig.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:43
    en daarom is het een basis speler bij de grootste club van Argentinië ? nee we weten dat we voorlopig geen sanchez meer zullen vinden maar dat verwachten we ook niet tis gewoon een goeie verdediger een echte verdediger
    Vind ik leuk
    Gerro +6445
    donderdag 24 mei 2018 om 09:53
    Het afkraken is alweer begonnen nog voor die jongen een minuut gespeeld heeft. Gelukkig kan ie geen Nederlands zodat ie er niks van mee krijgt
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    donderdag 24 mei 2018 om 09:56
    Nou lekker 3 miskopen dus , bande niks , schuurs niet goed genoeg en een kut verdediger en dan ook nog die gekke kristensen voor 5,5 miljoen !! Goed bezig ajax , volgend jaar maximaal 4 e met dit kut beleid !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:58
    Nogmaals, allemaal paniekaankopen, pure middelmaat net als die Marokkaan en die Columbiaan .... om de achterban (ijdele) hoop te geven en rustig te houden.... wordt weer helemaal nixxx...
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    donderdag 24 mei 2018 om 10:22
    Welke marrokaan ????
    Vind ik leuk
    Peter12345 +184
    donderdag 24 mei 2018 om 10:09
    Blijft altijd zo vaag, dit soort zaken.
    Ik kan me bij PSV die Marcelo nog herinneren waarom gelachen werd in Nederland. Ondertussen speelde hij wel mooi in Duitsland, Turkije (Besiktas) en Frnakrijk (Lyon).

    Het ligt er volgens mij vooral aan wat we in Nederland van die verdedigers verwachten. Wordt tijd dat we in Nederland in een team weer eens een echte verdediger krijgen die de bal liever over de zijlijn schiet dan mooi uit verdedigt. Laat het pass werk maar aan de rest van het team over.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:14
    Geef eieigen spelers eens een kans ipv al die middelmatige buitenlandse spelers te kopen.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1754
    donderdag 24 mei 2018 om 10:33
    Ook al is het geen wereldtopper, 1 seizoen goed spelen en je kan hem al weer met winst verkopen. Tagliafico is ook geen wereldtopper, maar staat deze zomer wel op het WK en die zal ook voor een veelvoud van de 5 miljoen die heeft gekost worden verkocht.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:54
    Denk dat een doorsnee speler in Argentinië helaas prima mee kan in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:51
    Het lijkt er eerder op dat het AD bewust druk wil zetten op de Ajax-directie door de publieke opinie op deze manier te beinvloeden.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23509
    donderdag 24 mei 2018 om 11:58
    Nou, hebben ze zich gewoon een speler in de handen laten drukken voor een te hoog bedrag? Eigenlijk kan dat niet, Ajax heeft geld zat. 10 Miljoen had ook gekund.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:00
    Wat een meningen weer, er is nog geen bal getrapt om de azijnpissers weten het weer beter, strooit Ajax niet met miljoenen, is het een spaarclub, nou geven ze wat geld uit, kunnen de aankopen er niks van, wat een dubbele praat hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:33
    Denk dat dit voor hem een prima stap is.
    Twee seizoenen Eredivisie en dan kijken of hij de (sub)topper van Europa kan.
    De Eredivisie is perfect voor een verdediger van Ajax om zich al snel beter te laten lijken dan je daadwerkelijk bent met de aanvallers die wij in Nederland hebben.
    Daarnaast speelt hij wedstrijden in de Champions-/Europa League en Champions League kwalificaties waarin hij maar één keer goed hoeft te spelen om een transfer te verdienen.
    En misschien wint hij nog een prijs (KNVB-Beker/Eredivisie).
    Lijkt me een prima stap voor hem.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    donderdag 24 mei 2018 om 12:48
    Daar komen ze lekker snel mee dan.

    Je kunt altijd wel achteraf zeiken. Had dat 6 maanden eerder gedaan. Waardeloze krant met doorsnee reporters en zelfs minder dan dat.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:16
    Wat ik al schreef: 3e miskoop uit Colombia
    Vind ik leuk
    14forever +8507
    donderdag 24 mei 2018 om 15:14
    Het is maar een krant die het schrijft en de echte toppers kunnen we toch niet betalen. Buiten een paar jonge spelers om zoals Lozano, Sánchez en Neres, waar we gewoon geluk bij hadden
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    donderdag 24 mei 2018 om 15:53
    precies afwachten dit soort spelers

    tegenwoordig betaal je in de eredivisie ook 6 tot 8 miljoen voor een beetje voetballer (en dan is het ook afwachten of hij het niveau aankan)

    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:27
    Magellan wordt 1 van de 5 beste spelers van de eredivisie. Daar is niet veel voor nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:27
    In een team van 11 spelers moet ieder elkaar aan kunnen vullen. Verdedigend is deze man beter dan een De Ligt, geen twijfel over mogelijk. Alleen voetballend is De Ligt weer beter. Laat ze naast elkaar spelen en zorgen dat we aankomend seizoen in ieder geval de minste doelpuntjes tegen krijgen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6139
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    met doorsnee voetballers met een goede mentaliteit kan je ook gewoon kampioen worden, dat heeft PSV dit jaar maar weer eens bewezen
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    donderdag 24 mei 2018 om 20:56
    Lisandro Magallán
    Rasmus Nissen Kristensen
    Hassane Bandé
    Maximilian Wöber
    Manuel Orejuela
    Mateo Casierra

    Samen voor een slordige 40 miljoen....

    Wie is de volgende miskoop?

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Boca wrijft zich in de handen: Magallán wordt gezien als een doorsnee speler'