'Nederlandse club uitgesloten, ik sta wel open voor een buitenlandse aanbieding'

    'Nederlandse club uitgesloten, ik sta wel open voor een buitenlandse aanbieding'

    donderdag 24 mei 2018 om 10:35

    De kans is groot dat Maurice Steijn ook volgend seizoen trainer is van VVV-Venlo. Volgende week gaan de twee partijen om tafel om te praten over een nieuw contract.

    Steijn was in beeld bij hele rits Eredivisie-clubs, maar zit nog steeds in Venlo. "Ik sta open voor een langer verblijf bij VVV. Ik heb dat lange tijd afgehouden, maar ik zal binnenkort met Stan Valckx en Marco Bogers om tafel gaan om te praten over contractverlenging", laat Steijn vanaf zijn vakantieadres in Spanje weten aan De Limburger.

    Toch houdt de succesvolle trainer van VVV de deur op een kier voor een vertrek naar het buitenland. "Een vertrek naar een andere club in Nederland is inmiddels uitgesloten. Mocht er een mooie buitenlandse aanbieding komen dan sta ik daar wel voor open."

    Steijn ziet perspectief in Venlo. "Ik zie mogelijkheden om verder te groeien met VVV. Het tweede jaar in de Eredivisie is altijd lastig, maar tegelijkertijd zijn er clubs uit de eerste divisie bijgekomen waar wij zeer zeker niet voor onder doen. Dat is toch een ander kaliber toch een ander kaliber dan Roda, FC Twente en Sparta. Dat zou in ons voordeel kunnen zijn."

    Poll

    Stelling: Steijn moet bij VVV blijven

    (418 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26778
    donderdag 24 mei 2018 om 10:38
    Bulgarije,slowakije of belgie zoiets.
    Vind ik leuk
    5697956 +3426
    donderdag 24 mei 2018 om 10:42
    Thailand, China, Bangladesh.
    Vind ik leuk
    Koeien +2245
    donderdag 24 mei 2018 om 13:39
    Friesland.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:15
    Bulgarije niet. Die zijn te eigenwijs.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    donderdag 24 mei 2018 om 10:47
    Chelsea !
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    donderdag 24 mei 2018 om 10:55
    Dit bericht heb ik laatst ook al langs zien komen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    donderdag 24 mei 2018 om 11:28
    Hele week al, vandaag de eerste keer pas
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +249
    donderdag 24 mei 2018 om 10:56
    Twente misschien?
    Vind ik leuk
    bartjeee +513
    donderdag 24 mei 2018 om 11:05
    Maar twente is een nederlandse club :)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:08
    VALT ONDER DUITSELAND
    Vind ik leuk
    bartjeee +513
    donderdag 24 mei 2018 om 11:04
    Hoeveelste topic is dit hierover?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    donderdag 24 mei 2018 om 11:28
    Twente Roda en Sparta zijn niet voor niets gedegradeerd uitgeschakeld door jupiler clubs..... Dus onderschat de nieuwkomers maar Maurice!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:02
    Twente niet hè. Die hebben het geheel op eigen kracht voor elkaar gekregen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11361
    donderdag 24 mei 2018 om 11:31
    Laat hem maar ver weg gaan, dan kan vvv onder een nieuwe trainer weer proberen voetbal te spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:22
    Goede dag,
    Mijn naam is Mavis Wanczyk, winnaar van de powerball jackpot $ 758,7 miljoen in augustus 2017. Ik en mijn familie hebben besloten om elk $ 5 miljoen te verdelen aan maar een paar gelukkigen over de hele wereld. Neem contact met mij op via
    E-mail: maviswanczyk12345@gmail.com voor info / claim.

    Lees verder:
    http://Money.cnn.com/2017/08/23/News/Powerball-700-Million-Jackpot/Index.html

    Het beste,
    Mavis Wanczyk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nederlandse club uitgesloten, ik sta wel open voor een buitenlandse aanbieding'