Dijks kan meteen afscheid nemen van trainer: 'Punt waarop we dit moeten doen'

    Dijks kan meteen afscheid nemen van trainer: 'Punt waarop we dit moeten doen'

    donderdag 24 mei 2018 om 18:11

    Mitchell Dijks staat vanaf 1 juli onder contract bij het Italiaanse Bologna, maar zal niet samenwerken met Roberto Donadoni. De nummer vijftien van het voorbije Serie A-seizoen heeft dinsdagmiddag bekendgemaakt dat het per direct afscheid neemt van de trainer.

    Voormalig AC Milan-vedette Donadoni stond drie seizoenen lang aan het roer van de Rossoblu. "Ik vind Roberto een uitstekende trainer. Hij en zijn staf hebben de afgelopen drie seizoenen alles gegeven om onze club vooruit te helpen", vertelt voorzitter Joey Saputo aan de clubsite van Bologna. "We hadden echter het gevoel dat we op het punt zijn beland dat we het beste afscheid van elkaar kunnen nemen."

    In de Italiaanse media wordt al volop gespeculeerd over een mogelijke opvolger voor Donadoni. De vermaarde oud-spits Fillipo Inzaghi, momenteel in dienst van Serie B-club Venezia, lijkt op pole position te liggen om Dijks en co te gaan trainen. Super Pippo en zijn club zijn echter nog volop verwikkeld in de play-offs om promotie naar de Serie A.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18311
    donderdag 24 mei 2018 om 18:14
    Nou lekker dan. Wie heeft Dijks gehaald, als dat de oude trainer is geweest zal het wel eens moeilijk voor hem kunnen worden.
    Vind ik leuk
    broedkip +1555
    donderdag 24 mei 2018 om 19:07
    Bij elke trainer heeft Dijks het moeilijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:14
    Ik weet nog van niks
    Vind ik leuk
    HansVites +4620
    donderdag 24 mei 2018 om 18:15
    Pipo de opvolger ? wat vind Mammalou daar van en gaat Kluk kluk ook mee?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Watte?
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Of Adriaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:16
    Ik voorspel standaard jank verhaal waarom transfer mislukte: net nadat ik kwam, werd de trainer ontslagen en de nieuwe trainer nam zijn eigen spelers mee. Daardoor zit ik nu op de tribune terwijl ik eigenlijk de beste speler ter wereld ben.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1726
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    Dijks is het toch gewend om voor een vorstelijk salaris seizoenkaarthouder te spelen.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    donderdag 24 mei 2018 om 18:47
    Bal groter dan zijn hoofd...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Roberto Donadoni?? Lijkt wel Fred Rutten wel!
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    donderdag 24 mei 2018 om 20:18
    Lekker man, hey dijksie? Ja... dit is Donadoni, kwil je hebbu, Really, doen we man. Ok tot ziens in Mei. Ok zie ernaar uit Don Donadoni. 24 Mei, Don Donny weg...?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29988
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:36
    Wat blijven die italianen een vaag beleid hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dijks kan meteen afscheid nemen van trainer: 'Punt waarop we dit moeten doen'