'Ajax en Roma onderhandelen over Kluivert: 5 miljoen tussen vraag en aanbod'

    'Ajax en Roma onderhandelen over Kluivert: 5 miljoen tussen vraag en aanbod'

    donderdag 24 mei 2018 om 18:17

    Ajax en AS Roma lijken dichterbij een akkoord over een transfer van Justin Kluivert te komen. De Romeinen hebben naar verluidt vijftien miljoen euro op tafel gelegd, Ajax wil minstens twintig miljoen ontvangen.

    Een percentage van de uiteindelijke transfersom zal volgens Calciomercato bestemd zijn voor superzaakwaarnemer Mino Raiola, die bemiddelt in de deal. Het Italiaanse medium stelt dat beide clubs steeds dichter in de buurt van een akkoord komen, met dank aan de inspanningen van Raiola. Op dit moment lijkt er dus nog een verschil van vijf miljoen tussen vraag en aanbod te bestaan, maar in Italië verwacht men dat Ajax en AS Roma er uiteindelijk uit gaan komen.

    Eerder deze week doken er al Kluivert-berichten op vanuit Italië. De eenmalige Oranje-international en zijn belangenbehartigers zouden al mondeling akkoord zijn over een contract in de Italiaanse hoofdstad. Kluivert lijkt van plan om zichzelf tot medio 2023 aan de Giallorossi te verbinden.

    Poll

    Is AS Roma de juiste club voor Kluivert?

    (16101 stemmen)

    Plaats een reactie

    erekenner +264
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Strik eromheen en de verzendkosten zelf betalen.
    Vind ik leuk
    Sefa +343
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Precies en dat ie op de bank beland en later spijt krijgt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    Met een hele dikke portemonnee, dat is zijn drijfveer, anders had je wel voor het sportieve gekozen. Nog niet uitgeleerd Amsterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:41
    Klopt Justin is straat arm en ze moeder ook...


    Die gozer is dik binnen die penthouse bij de noorderspeeltuin is van mama. Onzin berichten over geld is vooral grappig om te lezen. Zal wel zijn omdat de rest het niet heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:44
    Ik zeg nergens dat hij arm is! Mino heeft hem gewoon veranderd van gedachte. Meer geld, maar niet met de gedachte dat kluivertje wel eens de bank warm kan gaan houden
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:47
    Nou ik ken mijn buurjongen denk ik beter dan jouw. Justin is het gewoon niet eens kwa beleid bij Ajax. Vooral het uitblijven van investeringen en dergelijke. Toen bleek dat Edwin mocht blijven heeft hij zn conclusie getrokken. Hoe kut het ook voor Ajax is maar wij supporters van het eerste uur vervloeken dit beleid ook al een tijd. Wie niet horen wil moet voelen de RvC is aan zet
    Vind ik leuk
    RebelVox +6810
    donderdag 24 mei 2018 om 18:52
    20 miljoen is veel te weinig, voor 2o miljoen verkopen maar dan met 75% doorverkoop percentage
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:57
    Ja of Ten hag en van de sar ontslaan zodat Eem hoop jongens nog willen blijven. Kijk nou eens naar wie je club kapot loopt te maken.
    Vind ik leuk
    RebelVox +6810
    donderdag 24 mei 2018 om 19:32
    Bullshit, Ten Hag en vd Sar kunnen er toch niks aan doen dat die pizzabakker de koppies gek maakt in A.dam?

    Doet hij hier niet alleen, zit ook te klooien bij AC Milan.
    Voor Rioola direct een gebiedsverbod instellen en alle spelers die door hem begeleid worden op de bank zetten bij de pupillen.

    Ajax moert nu een vuist maken, trek je nu niet een streep dan ben je een speelbal voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    donderdag 24 mei 2018 om 19:51
    Als je een dictatuur wil, moet je lekker naar Erdogan gaan ;).

    Ik ben het eens hoor, baas in eigen huis, maar kan ook overdrijven.

    Raiola boert goed, maar al zijn spelers ook. Spelers zijn er niet om hun club te dienen, maar om hun leven bij elkaar te kunnen spelen. Daar is Raiola een kei in.
    Voordat iedereen over clubiconen als Totti, De Rossi, Gerrard, Buffon enzo begint: die gasten verdienden allemaal miljoenen bij hun clubs, dus hoefden nergens heen.

    Bij PSV/Ajax speel je hoogstens in een hele carrière 15 miljoen bij elkaar.

    Contract wat Justin voor 5 jaar bij Roma gaat tekenen zal waarschijnlijk hetzelfde inhouden en dan heeft hij daarna altijd nog zijn naam om die laatste 5 jaar nog even ongegeneerd te harken.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4443
    donderdag 24 mei 2018 om 23:00
    Wat naar, 15 miljoen...
    Vind ik leuk
    Verratti +1911
    donderdag 24 mei 2018 om 23:36
    Raiolo heeft goede spelers onder zich (wie wil er niet in zijn stal staan) en goede contacten met topteams. Natuurlijk gaat het op een hoger niveau om geld. En ook met die clubiconen ben ik het eens. Dat zal steeds meer verdwijnen. De mobiliteit van spelers wordt al groter. Blijven hangen bij een club is leuk, maar niet goed voor je CV.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:15
    Hoezo, na een paar jaar bankzitten nog geen 1 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 19:17
    Voor een speler die door elke supporter weggestuurd moet worden vind ik het knap geld.
    Maar blijkbaar wil Ajax de hoofdprijs en staan ze straks met lege handen;-)
    Dan zegt Kluivertje ik dien mijn contract wel uit en zegt hij tegen Roma ik kom volgend jaar wel voor 7,5 miljoen;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:59
    Een speler die niet speelt raakt uit zicht en is niet interessant voor andere clubs
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 05:24
    Je hoort toch wel wat terug te doen voor de hand die jou groot heeft gebracht , opgevoed heeft van kleins af aan . ja meer geld meer te kluiven . valse honden leren dat nooit af te bijten in de hand die ze heeft groot gebracht Harry Krishna toch . ook zo n valse hond en uiteindelijk banken !
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    schijnt dat het met bonussen kan oplopen tot 160 miljoen ;)
    Vind ik leuk
    jaccofct +924
    donderdag 24 mei 2018 om 22:21
    20 mil +75% doorverkoop voor een 1 jarig contract? En de media maar roepen dat vak p uit doorgesnoven gekkies bestaat...
    Vind ik leuk
    Garinsha +4642
    donderdag 24 mei 2018 om 19:19
    Amen!
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    donderdag 24 mei 2018 om 19:19
    Sinds Bergkamp is vertrokken is Ajax toch juist flink aan het investeren? Of het goede investeringen zijn moet nog blijken maar Overmars geeft inmiddels links en rechts toch de nodige miljoenen uit.

    Overigens zou ik het, voor een jochie wat het voorlopig vooral van de naam van zijn vader moet hebben, nog al aso vinden als hij klachten heeft over het beleid. Zo veel heeft hij op het hoogste niveau nou ook nog niet gepresteerd. Mede door het uitblijven van de investeringen heeft hij zijn debuut kunnen maken.

    Als voetbalsupporter vind ik het jammer dat een dergelijk talent nu al vertrekt. Maar ik krijg wel het heen en weer van dat soort jonkies (vooral 15/16 jarigen) die vertrekken wegens het “beleid”, “geen plan” etc om vervolgens te kiezen voor het grote geld.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    donderdag 24 mei 2018 om 20:57
    Precies, jij slaat hiermee de spijker op zijn kop. Het moet toch een keer afgelopen zijn met al die B-garnituur spelers? Ajax heeft geld zat maar verspilt het telkens aan middelmaat. Laten ze eens 3 a 4 echte versterkingen halen en ze doen gewoon weer mee om het kampioenschap.

    PSV heeft veel minder financiële middelen, maar die weten het wel telkens te bolwerken dankzij goed beleid!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:04
    Sorry maar ook PSV spelers zijn middelmaat over het algemeen gelijk aan met Ajax.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    donderdag 24 mei 2018 om 21:10
    Maar samengesteld met veel minder financiële middelen. Ajax smijt met geld, alleen allemaal middelmaat.
    Vind ik leuk
    Johnson +66
    donderdag 24 mei 2018 om 21:08
    En ik vrees dat Justin niet de enige is. Met Ten Hag weet je bij voorbaat al dat het een verloren seizoen wordt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:23
    In mijn optiek heeft Kluivert, jouw buurjongen, dan nog veel te leren. Hij mag het best niet eens zijn, hij mag ook bet niet verlengen, maar tof lopen doen t.o.v. de club die jou dit podium heeft geboden en daar een centje aan wil verdienen volgend jaar? Hij heeft als persoon nog het een en ander te leren. Hij is goed maar nog geen vedette, zijn gedrag en positie komen nog niet overeen. Ook het, vermoedelijk, geëiste salaris is buiten de proporties in Nl. Ben dan de grote jongen en laat een transferclause opnemen die voor beide partijen goed is. Dan laat je aan je achterban zien dat je graag wilt blijven, maar als er een mooie club komt en die het respect op tafel legt dat je dan ook vredig uitelkaar kan.
    Vind ik leuk
    Meh +49
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:46
    Schrijnende beleid van Ajax is gewoon een zwak excuus. Deze jongen verandert 3x in een seizoen van mening.
    Is gewoon allemaal nep.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 04:10
    Ik betwijfel of een jongen van die leeftijd in staat is om zich dermate met het clubbeleid bezig te houden. Zeg trouwens niet dat hij niet zou kunnen slagen in rome, maar gezien de reputatie van mino ga ik er van uit dat het wel zeker een groot deel om geld harken gaat en niet perse om het sportieve. Geef hem ook eens ongelijk, wij zouden toch ook van baan wisselen als we aanzienlijk meer kunnen krijgen. T zou in Kluivert z'n situatie minder moeten spelen, maar t blijft toch gewoon z'n baan
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 05:14
    Ga toch weg met je gelul ! Wie zou het anders moeten dan doen daar , een paar buitenstanders zoals het toen was of een paar met hart en ziel oude voetballers van Ajax met hart en nieren , het is vallen en opstaan maar uiteindelijk weet ik zeker dat het wel goed komt met mijn club ! Wij zijn Ajax met hart en nieren waar is jou hart en nieren .Of ben jij er zo eentje die de boel komt opstoken ! En als jij je buurjongen zo goed kent dan moet je daar vast wel heel hard kluiven hi hi ha ha !
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:45
    Zijn moeder heeft er wel 8 maanden voor gezeten.....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:50
    Tuurlijk want zijn moeder had dat huis al niet jaren voor ze met Danny ging..

    Ze is veroordeeld omdat de rechter vondt dat ze fincieel voordeel daar uit haalde. Wat heel selectief is want waarom is Sonja en Astrid holleeder dat niet? Daarbij zaken lopen nog en vrijspraak zal net als bij Danny ook voor haar komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:54
    Goh, als je nog ff doorlult is Danny ook nog de ideale schoonzoon.....
    Patrick heeft dat allemaal betaald, alles waar zij een beetje geld mee heeft verdiend is failliet! Ze krijgt nu geen alimentatie meer dus dan maar wat geld witwassen. Of jij denkt ook dat het geld komt aanwaaien??
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:56
    Hahaha wat een onzin ze bezit meerdere schoonheidssalons die het uitstekend doen! Half bn Nederland komt bij haar langs clown. Daarbij papa is een sucsecvolle ondernemer... je leest te veel de story en prive haha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:04
    Ik niet alleen blijkbaar, het OM ook....maar dat onderzoek is natuurlijk vanwege zweetvoeten? Misschien zelf ook maar eens in de stoel in de schoonheidssalon gaan zitten... als jij serieus denkt dat dit niet om geld gaat be je behoorlijk naïef....hij is natuurlijk uitgeleerd bij Ajax want hij heeft een hattrick gescoord tegen NAC.....in de topwedstrijden en in Europa niet gezien!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Gelukkig heet het OM altijd gelijk gehad bij de hoogste rechters... O nee toch niet daarom hebben ze Danny al vrij gesproken en volgt haar uitspraak nog.


    Succes met roddelen over mensen die je niet kent. En snel RTL op boulevard wacht op je.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:15
    Tuurlijk joh, Danny is net zo onschuldig als de Neus en Rusland....
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 19:22
    WTF is Danny?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:28
    Google maar eens op Danny K.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    Danny Kuiters was in het Andes onderzoek toch zowel in eerste aanleg als in hoger beroep veroordeeld? Ik dacht dat hij voor NL begrippen nog een flinke tik had gehad ook.

    Ook Angela van Hulten had volgens mij in hoger beroep een aantal maanden onvoorwaardelijk gekregen.

    Geen idee of beide nog in cassatie zijn gegaan tegen de uitspraken
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:04
    Ik vind het nogal raar dat jij doet alsof je ze kent, Ten eerste als Buurman vinden zei het dan niet echt leuk dat je voor hen praat, lijkt me. Ten tweede je schreeuwt zeer hoog uit de boom, mensen die liegen en nee knikken of stem gaan verheven zijn juist de gene die iets willen verbloemen of doordrukken. Ik heb mijn twijfels over je.
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 19:21
    Denk jij van niet dan ?
    Kijk naar E.Gullit -Cruijff. Ik dat die ook een mooie cent opstrijkt met haar onzin op televisie .

    Maar even iets veel belangrijkers. Je gaf laatst een paar whisky's door die ik eens moest proberen. Die namen ben ik kwijt wil je ze nog een keer herhalen................astublieft;-)
    Ik hoorde wel dat de Japanse whisky's goed zijn maar dat er een tekort aan is.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    Wat was je voorkeur ook al weer, Schots en unpeated volgens mij? Glenfiddich, Glenlivet, Balvenie double wood 12, Aberlour 12, Cardhu 12, Dalmore 12, Glen Garioch, Tomatin, Glen Moray 12(nu bij G&G in de aanbieding). Er zijn ook nog wel een paar aardige Ierse maar daar moet je van houden.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1061
    donderdag 24 mei 2018 om 22:51
    Ik zou zeker Jura eens proberen. En dan vanaf de 18. Wil je echt iets heel lekkers kan ik je de 21 aanbevelen, lekkerder heb ik nooit op! En het klopt wat je zegt: de Japanners kunnen er ook wat van!
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 22:59
    Wil ik wel geloven maar als ik een fles van over de 100 euro ga kopen gaan de dames met shoppen helemaal los.;-)
    Vind ik leuk
    aphex twin +1061
    donderdag 24 mei 2018 om 23:03
    67 euro voor de 18 valt mee toch! hahaha! Laat de dames maar lekker shoppen dan ;) Oh, en als je Japans wil proberen: Nikka is erg lekker :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 23:21
    voor de 18 wel maar ik denk dat de 21 boven de 100 komt. Of heb ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    aphex twin +1061
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:13
    95, dus valt ook mee ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:16
    oke dan valt het nog binnen mijn drankbudget;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:07
    Dat zeg je goed, dat is mama’s geld. Leef jij ook nog uit de zak van je moeder? Moeder wordt keurig onderhouden door Patrick
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:09
    Haha je bedoeld Justin... alimentatie ontving hij namelijk al een aantal jaar.


    Maar goed succes allemaal met roddelen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4642
    donderdag 24 mei 2018 om 19:21
    Ajax supporters hopen nu dat het rond komt en hij op de bank beland.. hoe hatelijk kan je zijn als je dit zegt.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1174
    donderdag 24 mei 2018 om 21:10
    Precies!
    Vind ik leuk
    Chucky +717
    donderdag 24 mei 2018 om 21:22
    Ma is crimineel net als stiefpa
    Vind ik leuk
    abraksas +1171
    donderdag 24 mei 2018 om 23:01
    Dus als een speler al het nodige geld op z'n rekening heeft of de creditcard van papa of mama mag gebruiken heeft geld helemaal niks met zijn toekomstplannen te maken? Klinkt logisch nu je het zegt. Waarom zou iemand ook nòg meer geld willen he. Net als spelers die aan het eind van hun uiterst succesvolle carriere nog ff gaan cashen in China of de zandbak het ook voor het sportieve doen zeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:18
    Klopt . De ligt gunt men het wel masr deze jongen niet. Raar
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    Spijt van een contract van 25 miljoen in 5 jaar?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3657
    donderdag 24 mei 2018 om 18:38
    Hoe kom je nu op 5 miljoen per jaar dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:38
    Het is inmiddels wel duidelijk dat Kluivert gewoon een ordinaire geldwolf is en geen reet geeft om het sportieve aspect.

    Ik vind het persoonlijk wel jammer maar hij moet het zelf maar weten.
    Vind ik leuk
    Admat +246
    donderdag 24 mei 2018 om 18:39
    7,5 miljoen bedoel je
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:41
    Daarom, is wel lekker.
    Als je snel geld wil, is het een uitstekende keus. Maar als hij een jaar had gewacht, kon hij iets meer ervaring meenemen. Proberen met ajax de champions league groepfase proberen te halen
    Vind ik leuk
    yuuup +9322
    donderdag 24 mei 2018 om 18:46
    Haha 25 miljoen.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    donderdag 24 mei 2018 om 20:54
    Dat gaat hij wel verdienen incl bonussen sponsoren tekengeld etc
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    20 miljoen voor een klein kind, beste prijs !
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7040
    donderdag 24 mei 2018 om 18:24
    Valt wel mee tegenwoordig. Ben trouwens wel blij dat er eindelijk eens wat over Kluivert wordt gepubliceerd.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1947
    donderdag 24 mei 2018 om 18:39
    Koopje man voor de nieuwe Salah!
    Vind ik leuk
    jari4ever +1158
    donderdag 24 mei 2018 om 18:45
    Ik hoop dat die geen minuut aan voetballen toe komt laat die zo een voorbeeld voor de jeugd zijn hoe het niet moet
    Vind ik leuk
    035 +5144
    donderdag 24 mei 2018 om 19:21
    Wat maakt het uit?
    Vind ik leuk
    fdev86 +711
    donderdag 24 mei 2018 om 19:17
    Wat zendkosten ! Met de boot en hopen dat die om vaart !!!!! Zodat de kosten oplopen
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    donderdag 24 mei 2018 om 20:56
    Kluivert wilt zonodig perse weg, en Raiola verdienen. Dan zou ik als Ajax zijnde het spel net zo hard meespelen. Alles of niets en gewoon keihard die onderhandelingen in. Er het maximale uithalen met deze drie partijen en als het allemaal flopt gewoon aan zijn contract houden. Denk dat Raiola en Kluivert dan ook iets meer hun best doen iets aan Ajax terug te geven.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Ik wil hier alles van weten. Minimaal 30 miljoen moet hij opleveren.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:20
    1 miljoen per grote bek die hij gegeven heeft?
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3561
    donderdag 24 mei 2018 om 18:22
    Dan eindig je met een recordbedrag, hoor.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3636
    donderdag 24 mei 2018 om 18:31
    Dat tikt de 100 dan wel aan...
    Vind ik leuk
    Donnygo +3022
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    eerder die 160 mil want hij begon vorig seizoen al ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:23
    Iets minder alcohol nemen en minder lang in de zon zitten. Je praat raar nu.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:28
    Dus dat denk jij?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:28
    Tis ramadam he, hele dag nog niks gegeten. Dan krijg je dit
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:42
    Ja want Turken doen ook echt fanatiek mee haha

    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:49
    Ja dat zeggen ze ja. En toch stiekem eten en drinken haha. En afgeven over Nederland, maar wel vrij hebben met de feestdagen hier. En blij dat ze dan zijn. Had ook eens zo'n gast. Dacht die kan wel werken die dagen. Was handig voor me. Antwoord was ies feestdag ies feestdag ik vrij.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:32
    20 miljoen is goed, anders loopt hij straks transfervrij de deur uit. Het is doodzonde maar dat heb je met zo een geldwolf als zaakwaarnemer
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Arrivederci
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:32
    Hans, dit was je laatste kans :p
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Dus 1 miljoen of 6 miljoen?
    ;p

    Nee zal wel rond de 15 á 20 miljoen zitten, gezien de prijzen voor vergelijkbare talenten.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Die schoppen ze daaro dwars doormidden
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:20
    Ik hoop het
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5724
    donderdag 24 mei 2018 om 18:28
    Nou nou Fritz ;0)

    Ik verwacht van Ajax dat ze echt minimaal 20 miljoen eisen en dat is gerekend zonder provisie voor Mino. Wil hij provisie dan wordt de prijs gewoon hoger.
    En zoniet dan niet. Hij wil zo graag weg dan lever je zelf en je zaakwaarnemer maar provisie in.
    En anders mag je een jaartje Jong Ajax doen en elke wedstrijd uitgefloten worden. Bij Ziyech vond ik het schandalig maar bij Kluivert vind ik het terecht...
    Komop Ajax, hou je poot stijf en speel het spel net zo hard
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:37
    Er wordt nog gemeld dat dankzij de inspanningen van raiola ze dicht bij een akkoord zitten. Dat begrijp ik wel, die hond zit er weer voor een miljoen of drie tussen he
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:51
    Schijnt dat ie daar pas vertrekt als AS Roma kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    donderdag 24 mei 2018 om 18:20
    Superzaakwaarnemer Mino Raiola.
    Superzakkenwasser Mino Raiola moet dat zijn denk ik.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:20
    Supervarkenskop kan je ook zeggen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:29
    Superzakkenwasser was poëtisch gezien nog enigszins grappig te noemen, daar zakkenwasser en zaakwaarnemer veel overeenkomstige letters hebben en het dus ook een gevalletje autocorrect kon zijn. Jouw reactie zegt stiekem veel over jouw niveau.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    Vroeg iemand jou wat, moraalridder?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    Nee, jou wel? Waar ben ik trouwens een moraalridder?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 19:34
    Ja jij vroeg me wat, aangezien je reageert op me. Als ik dan zo onder niveau ben, van welk niveau ben jij dan door op mij te reageren?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8316
    donderdag 24 mei 2018 om 18:21
    2 package deal met Brenet voor de prijs van 1
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    donderdag 24 mei 2018 om 18:21
    Strik omheen en bye, wil toch niet voor Ajax spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    donderdag 24 mei 2018 om 18:21
    Dat word komend seizoen kleedkamertje 2 voor kluivertje.
    Ze zijn gek die italianen maar niet zo gek
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2467
    donderdag 24 mei 2018 om 18:48
    We zullen het zien ik hoop dat hij slaagt daar
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    donderdag 24 mei 2018 om 18:21
    Niet zeiken over de prijs Ajax. Gewoon lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:44
    Haha snap ik daarom spelen jullie nu in de JL geen gevoel voor zaken
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    donderdag 24 mei 2018 om 18:58
    Waarom jullie?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:11
    Nee niet wij maar jullie zijn ik
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    donderdag 24 mei 2018 om 20:11
    Vertel.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:21
    En daaaagggggggg, er is maar 1 kluivert en das is Patrick!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2228
    donderdag 24 mei 2018 om 18:22
    Heeft 0,0 gepresteerd in Amsterdam.
    Gaat bij een club als Roma kopje onder met al dat negative voetbal.
    Wordt daar tribune klant.
    minimaal 20 miljoen pakken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 18:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:25
    Negatief kan kluivertje ook zijn hoor. Past daar wel.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3333
    donderdag 24 mei 2018 om 18:22
    Voor wie ?
    Vind ik leuk
    Radaje +563
    donderdag 24 mei 2018 om 18:23
    Als ze die €15/20 miljoen maar wel uitgeven aan een nieuwe linksbuiten die wel een heel seizoen presteert.
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    donderdag 24 mei 2018 om 18:23
    Nog geen 5 miljoen; is slechter dan Brenet
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:24
    Grote strik erom en bye bye. Deze soap heeft al veels te lang geduurd. En ik hoop dat je daar op de bank komt.....
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2373
    donderdag 24 mei 2018 om 18:24
    Laat ze dat joch lekker verzuipen in de Trevi fontein. En die Mino erbij.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +798
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    Huh ?! 160.000.000€ was het toch?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6556
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    Kansloze eikels daar in dat bestuur

    Incompetente kneuzen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    Zal hij echt denken dat Ajax kampioen was ofzo? Hij zal dat toch eerst bereiken? Of telt jupiler league ook?
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    20 miljoen voor een 1 jaar doorlopend jeugdcontract. Niet slecht.

    Benieuwd of hij daar gaat spelen. Alle irritatie om de manier van handelen ten spijt, hopelijk gaat hij het redden. Is toch uiteindelijk goed voor ons voetbal. Talenten trekken zich er toch niets van aan als hij een voorbeeld wordt van te vroeg naar het buitenland gaan.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6520
    donderdag 24 mei 2018 om 18:27
    2600 bitcoin alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +783
    donderdag 24 mei 2018 om 18:27
    Naast die 20 miljoen zou het verstandig zijn een flink doorverkooppercentage erbij te eissen. Stel dat hij het toch gaat maken kan hij nog wel eens flink wat opleveren.
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    donderdag 24 mei 2018 om 18:32
    Is het niet zat voor een huilebal,gauw laten gaan.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1748
    donderdag 24 mei 2018 om 18:30
    Waarom in hemelsnaam zou Ajax een deel van de transfersom moeten afstaan aan die maffioos? Hij behartigt de belangen van Kluivert, dus laat die dan maar opdraaien voor de kosten, of een Roma die tevens gebruikt maakt van die diensten. Ik hoop toch wel dat Ajax minimaal 10 % doorverkoop percentage weet te bedingen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:31
    Einde carriere
    Vind ik leuk
    BariAFCA +200
    donderdag 24 mei 2018 om 18:31
    Wel graag in 1x aftikken en niet zoals gewoonlijk uitsmeren over meerdere jaren.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12473
    donderdag 24 mei 2018 om 18:32
    Wat een gekken daar in Rome, hij is nog te duur voor een ziekenbon.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:32
    Volgens Overmars gaat Ajax nu stoppen als Club!!!
    Vind ik leuk
    BartBroos +243
    donderdag 24 mei 2018 om 18:33
    Overmars verkoopt geen tieners dus hou maar op *gniffel*
    Vind ik leuk
    NESAFCA +140
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    Doei.

    Je hebt talent maar je verstand en houding mag nog wel wat aan gesleuteld worden. Veel plezier op de bank in een competitie dat na mn idee niks met het voetbal heeft wat Kluivertje ligt.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1656
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    Domino effect, Kluivert.
    De Ligt
    Onana
    Hup Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    r.i.p toekomst kluivert
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    Elke euro die we vangen voor hem is mooi meegenomen. Hij komt zich zelf nog wel tegen daar in Italië. Die slagers van een verdedigers daar maken pancetta van hem.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20178
    donderdag 24 mei 2018 om 18:56
    Inshallah
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    donderdag 24 mei 2018 om 18:38
    20 miljoen en Ajax moet de pizzaboer betalen? Ik verwachte 20 miljoen plus 10% doorverkoop
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1054
    donderdag 24 mei 2018 om 18:38
    Strik eromheen...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 24 mei 2018 om 20:19
    En strak aantrekken
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 24 mei 2018 om 18:39
    Ik wil een Ferrari
    Vind ik leuk
    Koffieee +232
    donderdag 24 mei 2018 om 18:47
    Oh
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2293
    donderdag 24 mei 2018 om 18:40
    groot gelijk heeft hij met deze trainer en td gaan er nog wel meer weg omdat ze geen vertrouwen in de komende jaren hebben
    Vind ik leuk
    Koffieee +232
    donderdag 24 mei 2018 om 18:46
    Die gozert gaat het nog maken ook
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    donderdag 24 mei 2018 om 18:47
    Wow 20M voor kluivert.. Grote strik erom! Veel geld voor een talentje dat goaltjes heeft gemaakt tegen degradatiekandidaten..
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    donderdag 24 mei 2018 om 18:52
    Prima vraagprijs, hij denkt toch zelf ook dat hij veel moet verdienen, dan betekend dat ook dat hij veel moet kosten.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    donderdag 24 mei 2018 om 18:56
    Dat is dan 18miljoen te veel
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:06
    Nee joh! Wel 15 miljoen meer dan Brenet...en alle centjes zijn voor Ajax.....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Top he echt goed joh van Ajax en wat kopen ze de voor helemaal niets helemaal niets!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:57
    Die is weg hehe eindelijk.werd eens tijd.einde toekomst voor deze jongen.goed gedaan justin!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:57
    En natuurlijk in termijnen te voldoen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    donderdag 24 mei 2018 om 19:00
    Veel te weinig voor deze parel en verkeerde club
    Vind ik leuk
    Siemjo +277
    donderdag 24 mei 2018 om 19:05
    Kluivert is niets meer en niets minder dan een handelsobject geworden van Raiola. Alleen heeft hij dat zelf nog steeds niet in de gaten. Krijgt zijn beoogde 1,5 miljoen en mag de bank warm gaan houden. Wordt van de ene naar de andere club gebracht dat alles ten faveure van de bank rekening van Raiola.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20473
    donderdag 24 mei 2018 om 19:05
    Mama heeft nog wat in de witwasmachine. Die lapt wel bij.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    donderdag 24 mei 2018 om 19:07
    Die italiaanen betalen altijd veel te weinig.
    Ajax moet het hard spelen een jaar contract of niet hij is het grootste ajax talent.
    Zie toch dat hij straks weg gaat voor 16 a 17 miljoen belachelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:08
    wahh ik dacht 160mio :D
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    donderdag 24 mei 2018 om 19:11
    Hij is minder dan Ünder, Perotti en El Sharaawy dus ik voorzie een Kishnascenario.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:12
    Deze jongen is echt toe aan de volgende stap. Hij is uitgeleerd bij Ajax en zijn prijzenkast puilt uit.
    Hoop dat ze hem verhuren aan Pescara of Empoli
    Vind ik leuk
    Laliga +1980
    donderdag 24 mei 2018 om 19:14
    Een hoop berichten van ajax supporters hier die hopen dat hij nergens gaat komen , en snap dat sentiment wel maar laat die mensen dan alsjeblieft ook niet gaan staan juichen straks als die het wel haalt. Verder had ie waarschijnlijk gewoon moeten blijven voor zijn ontwikkeling maar goed hoop dat hij et wel red met oog op oranje want potentie heeft ie
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:16
    Je zal maar het seizoen naar die kop van strootman moeten kijken
    Vind ik leuk
    danny117869 +2295
    donderdag 24 mei 2018 om 19:16
    Ze moeten vragen aan Kluivert hoeveel hij zich zelf waard vindt en voor dat bedrag tekoop zetten.

    Niemand die hem meer wilt..
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +887
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    Vind zichzelf de nieuwe neymar he....snotjoch
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:16
    Rond de 20 of desnoods 17 opzouten, die jonge wordt nooit meer waard.
    Vind ik leuk
    Romo +628
    donderdag 24 mei 2018 om 19:17
    20 miljoen voor iemand die nog geen 10 goeie wefstrijden gespeeld heeft.
    Knap...
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    donderdag 24 mei 2018 om 19:17
    Hopelijk hebben ze warme kussens op de tribune. Net als Kishna, El Ghazi, Bazoer en nog wat andere talenten een grote mond en ego, maar als puntje bij paaltje komt. Spelend bij een middenmotor of subtop in de 2de divisie. Zoals bij Bouy die na een half jaar in Spanje weer terug bij Leeds is en nog steeds niet speelt.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +887
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    Er is maar een juiste plek voor deze jongen en dat is op de bank bij Jong Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:23
    Op donderen met zulke jonge broekjes. Inpakken en weg wezen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:25
    We kunnen wel roepen dat er een strik omheen moet richting de uitgang maar triest is het wel dat Justin op deze manier bij Ajax gaat vertrekken. Het interview in de volkskrant liet zien dat de woordkeus die gebezigd werd absoluut niet van Justin afkomstig is. Als hij vertrekt levert het Ajax een flinke zak met geld op. In dat opzicht is Ajax de winnaar. Of Justin dat zal zijn moet nog maar blijken.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1485
    donderdag 24 mei 2018 om 20:03
    Hij heb inderdaad een flink tegendeel te bewijzen, buiten kieft heb ik weinig mensen hem een advies horen geven om te gaan. 20mio is echt absurd voor zijn staat van dienst en 1jaar contract nog maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:27
    Ik hoop dat ie gaat, en op de eerste de beste training kolarov hem door midden trapt, kan die meteen tijdens de revalidatie denken wat een matennaaier die raiola is
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:31
    Raiola bemiddelt en wil een percentage. Gooi die kerel naar buiten! Beide ploegen hebben toch zeker zelf voldoende mensen om die onderhandelingen te voeren!! Wat een onzin zeg, niets voor Raiola, dat betaalt Kluivert maar lekker zelf.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2672
    donderdag 24 mei 2018 om 19:32
    20 miljoen voor een speler met een contract van 1 jaar. Je moet het maar willen.
    Vind ik leuk
    Downvalley +218
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    Geldwolfje dit wordt einde carrière.
    Groetjes uit Nederland
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:53
    Je bedoeld Overmars?
    Vind ik leuk
    Downvalley +218
    donderdag 24 mei 2018 om 20:42
    Nee Kluivert
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:18
    Kluivert wil 1,5 per jaar. Overmars minimaal 20 voor 1 jaar.
    Wie is dan hier de geldwolf?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Waar staat die 3 voor die hij opsteekt ? 3-0 verlies tegen PSV ?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    donderdag 24 mei 2018 om 19:57
    Jouw leeftijd
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Hij begint op mij te lijken een echte bankhanger die vent
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12695
    donderdag 24 mei 2018 om 19:52
    Domme keuze.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:52
    Ze zijn gek in Rome.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +421
    donderdag 24 mei 2018 om 19:55
    Niet relevant. Opzouten met die sukkel. 20 miljoen en geen 5 cent minder.
    Vind ik leuk
    bartjeee +638
    donderdag 24 mei 2018 om 20:20
    Maximaal 5 miljlen ! Als brenet dat waard is is hij zeker niet meer waar punt uit
    Vind ik leuk
    Drobtine +2396
    donderdag 24 mei 2018 om 19:56
    Geen 20 geen deal simpel zat
    Vind ik leuk
    HupHolland +1999
    donderdag 24 mei 2018 om 20:15
    Lekker op de tribune zetten voor 15 miljoen en salaris korten als hij een seconde te laat op Jong ajax trainingen verschijnt. Als ajax hieraan toegeeft, zijn ze gek!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:16
    Laat gaan laat gaan. Splijtzwam in je selectie.
    Vind ik leuk
    bartjeee +638
    donderdag 24 mei 2018 om 20:19
    Blij dat hij weg is uit de eredivisie kon toch niet voetballen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5193
    donderdag 24 mei 2018 om 20:29
    Dat is precies weer die 5 miljoen die Ajax ook al tegoed heeft van de transfer van Younes, die uiteindelijk een seizoen wist te rekken en zodoende gratis de deur uit liep.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:29
    als hij geen kluivert heette was
    hij voor 10 miljoen vertrokken
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11952
    donderdag 24 mei 2018 om 21:19
    Dat is alleen als hij in Eindhoven zou hebben gevoetbald
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:23
    ja man
    Vind ik leuk
    FACT +2326
    donderdag 24 mei 2018 om 20:42
    Izzie nou nonnie weg?!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:49
    Bouy - Kishna - Kluivert
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:52
    Als Ajax 20 miljoen wil vangen en Raiola krijgt ook een percentage dan zal de transfersom nog hoger zijn voor Roma wan t Ajax gaat dat percentage vast niet niet aan die bolle pizzabaker betalen, dat zal Roma moeten doen. 20 miljoen is mooi geld voor een speler waar we nooit meer wat positiefs horen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:58
    20 miljoen is de helft teveel voor die snotneus.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:02
    Klaar.maakt toch niet uit waar hij op de bank gaat zitten.
    Vind ik leuk
    frnk86 +6
    donderdag 24 mei 2018 om 21:14
    Ciao
    Vind ik leuk
    B3v3r +554
    donderdag 24 mei 2018 om 21:16
    Beste oplossing voor beide, Ajax was hem al een tijdje zat volgens mij.
    Kluivert leeft een beetje in een eigen wereld en gaat dat zeker nog wel merken.

    Hij zal net als Bazoer, El Gahzi en Kishna wel achterkomen dat hij beter bij Ajax had kunnen blijven.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11952
    donderdag 24 mei 2018 om 21:17
    Mooi als dat verwende blaag weg is.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:27
    20 miljoen in een keer, niet in termijnen en dan snel laten gaan. dan komt weer wat rust in de tent,langzaam wordt het irritant het dagelijkse nieuws over iemand die nog niks gepresteerd heeft
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:45
    Rekken, zolang mogelijk rekken, totdat ze uiteindelijk iemand anders halen. Laat hem maar verrotten. Die is zo verwend dat ie altijd zijn zin krijgt, laat het nou maar eens niet gebeuren. Ajax heeft geld zat dus speel het spelletje maar uit.
    Ik hoop ook zo verschrikkelijk dat ie daar op de bank terecht komt en dat Koeman hem ook niet meer oproept.
    Eerst de 34e voor Appie binnenhalen ! Ik hoor het hem nog zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:04
    Geef hem een stofdoek mee. Dan kan hij iedere week de bank afstoffen alvorens hij gaat zitten, die geboren leugenaar.
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    donderdag 24 mei 2018 om 22:08
    Als de discussie hierover gaat zegt dit toch genoeg.
    Peanuts
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    donderdag 24 mei 2018 om 22:46
    Ja lekker bankzitten daar,gauw verkopen
    Vind ik leuk
    Bullet +3012
    donderdag 24 mei 2018 om 23:00
    Ge kent zegge wa ge wilt, maar das een mooi bedrag voor onzen Justin!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:19
    Hij komt er vanzelf achter,als dit een goede keus is.
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    donderdag 24 mei 2018 om 23:22
    Hoop dat ie flopt
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    donderdag 24 mei 2018 om 23:21
    Geen stuiver naar die kut rioolrat
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:29
    Volgens mij lopen er in Italie nog meer Raiola pupillen die meer op de bank zitten dan dat ze spelen. Maar goed, geld maakt veel goed, toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:49
    Kluivert komt net boven de rand van zijn broek kijken. Vreselijk over het paard getild mannetje
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:30
    15 miljoen voor nog 1 jaar contract is gewoon veel geld.

    Italie is een goed land voor hem.
    Veel adoratie, dat zal zijn ego goed doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:32
    Ik blijf het toch een raar verhaal vinden want met wie onderhandeld Ajax eigenlijk? Met As Roma en toch niet met die zaakwaarnemer Raiola? Ajax wil een bepaald bedrag en daar staat die eikel toch helemaal buiten? Dat moet Kluivert toch maar afdwingen bij As Roma en niet Ajax? Als Ajax 20 Miljoen wil kan hij toch nooit zijn percentage bij Ajax willen halen daarvoor zal hij toch gewoon bij de tegenpartij moeten zijn?
    Vind ik leuk
    Hagenees +328
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:12
    20 miljoen voor wat ze mogrn blij zijn dat er een mongool is die hem wil kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:32
    Zo zonde om weer zo vroeg te vertrekken. Zo klein mannetje zou toch niet zulke grote schoenen hebben, dat hij er telkens naast loopt..
    Vind ik leuk
    Zilt +35
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:09
    NIET doen Ajax. Geld is niet van belang. Jaartje op de tribune, ver weg van de bank en in zn eentje trainen op een bijveld.
    Mag ie volgend jaar leuk gratis weg. Niks voor Raiola.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:16
    Hij kan bij elke club spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:28
    Gelukkig de enigste die tot nu toe loopt te piepen bijna weg. Gelukkig schiet het begin van het seizoen al weer op, heb der weer erge zin in en een heel klein beetje vertrouwen dat de kwalificatie wel goed gaat komen voor de cl. En hoop dat overmars met toch een verrassing komt voor middenveld een echte sterspeler,
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:17
    Kluivertje kiest voor de Royston Drenthe route, zonde van zijn talent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax en Roma onderhandelen over Kluivert: 5 miljoen tussen vraag en aanbod'