Dolberg in de wachtkamer: Ik weet niet waar ik sta en vang ook geen signalen op

    Dolberg in de wachtkamer: "Ik weet niet waar ik sta en vang ook geen signalen op"

    zaterdag 26 mei 2018 om 12:41

    Kasper Dolberg hoopt dat hij door bondscoach Age Hareide geselecteerd wordt voor het WK in Rusland. De Deense spits zit in de wachtkamer en hoopt spoedig op duidelijkheid.

    "Ik weet niet waar ik sta en vang ook geen signalen op", vertelt Dolberg in een interview met het Deense BT. "Ik doe wat ik kan, maar ik weet niet of het mogelijk is om de beslissing van de bondscoach te beoordelen of dat de beslissing al genomen is."

    Dolberg erkent dat hij een slecht seizoen achter de rug heeft, maar zit niet bij de pakken neer en gaat voor een knallend derde seizoen in Amsterdam. "Ik weet hoe goed ik ben, dus het is een kwestie van de smaak te pakken krijgen. Het idee was om beter te presteren dan in mijn eerste seizoen, maar dat gebeurde niet."

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +19445
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:43
    maar ik weet niet of het mogelijk is om de beslissing van de bondscoach te beoordelen ......

    Beoordelen kan ie altijd of is het beinvloeden VP?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:45
    VP kun je ook niet beoordelen of beinvloeden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:59
    *beïnvloeden
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19445
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:38
    Trema op telefoon ga ik echt niet doen.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9114
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:44
    Het is gezellig en druk in Zandvoort!

    Het bier komt rijkelijk uit de tap stromen!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14949
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:50
    Geniet van alle Duitsers! Al dan niet met of zonder kuil...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2478
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:22
    Dan zou ik het maar snel opvangen anders is het doodzonde
    Vind ik leuk
    El Cazador +5372
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:57
    Juist dit soort spelers kunnen heel beslissend zijn tijdens een WK leert de historie. Van Basten (EK) is hier het klinkende bewijs voor. Dat risico zou ik als bondscoach van de Denen altijd nemen!!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2216
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:16
    Tweede artikel over Dolberg in 2 uur tijd over hetzelfde interview...lekker bezig man...
    Vind ik leuk
    inimini +2168
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:21
    Als er een heel interview geplaatst wordt leest de helft het toch niet. Het is een website he geen magazine. Daar kun je gewoon. Elke seconde een artikel plaatsen :)
    Vind ik leuk
    John040 +1917
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:03
    Middelmatige speler hoeft voor mij niet mee. Hij voegt geen extra waarde mee. Nee dan zakt hij steeds verder weg.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +299
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:00
    voor Ajax is het beter dat die niet gaat! maar ik gun hem de WK!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dolberg in de wachtkamer: "Ik weet niet waar ik sta en vang ook geen signalen op"