Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: Dat heb ik nooit gezegd

    Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: "Dat heb ik nooit gezegd"

    zaterdag 26 mei 2018 om 20:13

    Bryan Linssen nuanceert zijn uitspraken over Ajax. De aanvaller van Vitesse zei laatst in een interview dat hij denkt mee te kunnen spelen bij een Nederlandse topclub, maar dat is volgens hem uit zijn verband gerukt. 

    "Ik moet nu even opletten wat ik zeg", zegt Linssen tegen FOX Sports. "Laatst vroeg iemand waarom ik niet in het shirt van Ajax zou kunnen spelen. Toen zei ik dat ik dacht dat ik het kan, maar toen stond er op internet dat ik mezelf bij Ajax zag spelen. Dat heb ik nooit gezegd, dus ik moet opletten wat ik zeg."

    Linssen herhaalt dat hij verwacht zijn mannetje te kunnen staan bij een topclub in Nederland. "Ik denk dat ik mee zou kunnen spelen bij een topclub, maar zolang die clubs niet komen zullen we het nooit weten. Maar ik denk wel dat ik daar mee zou kunnen voetballen (bij een topploeg, red.)."

    Linssen weet niet of hij na dit seizoen nog speler van Vitesse is. "FC Barcelona kan bellen en zeggen: we willen Linssen hebben, maar morgen kunnen ze ineens niets meer laten horen. Het kan ook precies andersom zijn. Je weet het gewoon nooit."

    Plaats een reactie

    zaterdag 26 mei 2018 om 20:14
    Nee nee , je overschat jezelf Linssen, misschien wil Nek je hebben in de juup
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:32
    Leuk avatartje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:50
    Zelf gemaakt, leuk toch
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:52
    Zeker.
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:21
    Hij speelt bij de warmste club van Nederland dus waarom zou je naar een koude koopclub gaan? Hier is hij DE held!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:25
    Feyenoord is geen koude koopclub Meester Aal . Log snel in met je trol accounts en doe met je onderdanen mee meester trol Aal !
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:26
    Waar jij Feyenoord vandaan haalt is mij een raadsel. Bedtijd trolletje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:28
    Jij moet eens beter de tekst lezen gladde Aal. Je post alleen maar om te stoken
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:30
    Het woord Feyenoord ontbreekt compleet in dit artikel trolly. Je hebt trollen die dom blijven lullen en zichzelf voor joker blijven zetten. Nogmaals slaap lekker... je oppassers zijn weer thuis van de kroeg.
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 16:09
    Jammer dat ik een druk weekend heb maar ik denk volgend weekend zal ik jullie eens onder de loep nemen:)
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 16:02
    O, nu dat NEC niet meer bestaat ben je opeens voor Feyenoord? En over troll-accounts gesproken... spring van de waalbrug af knul.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:33
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:35
    Meester Aal de grootste trol en stoker van VP !!!!! Kom je straks weer met je trollen? Ik sta voor je klaar meester
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:41
    Welkom zoon.... probeer ook maar 18000 likes te halen met je account ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:52
    is niet zo moeilijk meester, gewoon net als jij 100 trol accounts maken en mezelf liken
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:58
    Wow... Serieus?? Zit jij hier voor de likes op je account? Hele vreemde ambities heb jij...
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 06:02
    Die aal is ook echt een aal... schijnheilige arnhemse relnicht
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zondag 27 mei 2018 om 14:41
    Heeft niets met ambities te maken! Het geeft aan dat ik hier al lang actief ben in tegenstelling tot trollen die mijn naam gebruiken (fans )
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:29
    En als je lang op voetbalprimeur actief bent krijg je status? Get a life!
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    zondag 27 mei 2018 om 16:10
    Ik geloof niet dat jij er iets van begrijpt. Status is jouw woord. Het gaat erom dat er een aantal mensen om het minste geringste accounts aanmaakt en dat ik dat niet doe. Maar dat was dan ook mijn laatste uitleg aan jou want begrijpen wil je het klaarblijkelijk niet.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 16:53
    Wat wil je er dan mee aangeven dat je hier lang actief bent? Het maakt toch geen reet uit hoe lang je ergens actief bent?
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 16:40
    Precies.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:20
    Bij jullie is zigrinsky de held , de redding van ons vites anders waren we allang failliet geweest , andere Nederlandse clubs houden de broek zelf op maar wij kunnen dat helaas niet en moeten ons laten gebruiken door een stel onduidelijke russen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 19:04
    Aaltje onze nekker
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    zondag 27 mei 2018 om 06:07
    Dick, ik denk dat hij bedoeld I love Dick, maar dan niet de namen variant...
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zondag 27 mei 2018 om 09:39
    Wie zal het zeggen?
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 16:39
    Uit de statistieken van VP blijkt dat zowel het IQ als het EQ in Arnhem een stuk hoger is dan in Nijmegen. Hoewel de Vitesse aanhang het panda-peloton regelmatig belachelijk maakt (over het algemeen actie reactie,) beschikt men nog altijd over hun accounts, terwijl de panda aanhang elke maand tientallen nieuwe accounts aanmaakt.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:15
    Goed dat ‘ie het nog even helder maakt... ;)
    Vind ik leuk
    Carl +3945
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Dit is wel een hele kleine nuance zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Wat een mafkees.
    Vind ik leuk
    Marco S +4147
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:17
    Je zou wel kunnen meespelen bij GTST.. beetje weinig zelfreflectie ouwe
    Vind ik leuk
    Hans Worst +728
    zondag 27 mei 2018 om 07:21
    Qua dubbellevens, bijzondere relaties en dergelijke kun je gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:18
    Misschien nog bij Feyenoord, meer zal er in Nederland echt niet inzitten.

    Btw VP, doe eventjes wat aan de Gelderse trolls aub.
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:35
    Precies,subtop.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:21
    Ik kan vanavond hoogstpersoonlijk een hattrick voor Real maken. Maar als ze niet komen, zullen we het nooit zeker weten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29343
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:23
    Zou toch jammer zijn als ze wegblijven.... zet ik toch m'n poen op de Engelsen ;-))
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:34
    Is een prima buitenspeler voor een subtopper in de Eredivisie. Ik denk dat hij op zich geen verkeerde speler is om erbij te hebben voor de top drie. Alleen denk ik dat Nederlandse clubs liever kiezen voor jongere spelers op de vleugels. Misschien dat hij een mooi buitenlands avontuur kan meepakken. Een Basel zoals van Wolfswinkel bijvoorbeeld. Of een Düsseldorf of Atalanta zou ook mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:35
    Op het moment dat een buitenspeler 15 goals maakt bij Vitesse terwijl Fräser het grootste gedeelte trainer is dan bewijst hij dat hij een stapje hoger kan. Ik hoop echter dat Feyenoord dat zelf niet zo ziet.
    Vind ik leuk
    james89 +521
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:39
    Asjeblieft zeg, als wij zulke spelers gaan aantrekken zeg ik mijn seizoenskaart op.
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:41
    Oké, waarvan akte.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:26
    Lekker bij Vitesse blijven.
    Vind ik leuk
    Kwal +500
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:02
    Mee eens dat hij een goed seizoen heeft gedraaid, maar een stap hoger mmm... Ik denk dat alleen Mount in potentie een topper is
    Vind ik leuk
    Morris +22018
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:37
    Leuke momenten voetballer. Niet meer, niet minder
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:16
    Als de ligt en schuurs en labyrat daar kunnen spelen kan hij dat ook
    Vind ik leuk
    Bizzy +18704
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:20
    Kristensen speelt toch ook bij Ajax dus waarom kan Linssen daar niet spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:28
    Zei je van Neres ook, toen hij er net was.......
    Vind ik leuk
    Bizzy +18704
    zondag 27 mei 2018 om 08:34
    Terugkijkend naar Neres dan vind ik hem over het hele seizoen genomen afwisselend spelen. Je weet niet wat je aan hem hebt.
    Begrijp niet waarom Ajax hem wilde houden.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:47
    Je zal nog 4 van die spelers in je elftal hebben, met zoveel goals en zoveel assists.......
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:22
    waar je hart vol van zit, stroomt je mond van over.
    Vind ik leuk
    Gid010 +672
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:30
    Ik had zoiets gelezen over hem, denk niet dat het een speler voor de traditionele top 3 is, misschien voor AZ. Anders lekker bij Vitesse blijven. Het schijnt dat ze bij Sparta, Roda en Twente op zoek zijn naar versterkingen.. :)
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 16:45
    Traditionele top 3? Haha... AZ? Haha...
    Vind ik leuk
    Gid010 +672
    zondag 27 mei 2018 om 16:51
    Lees goed vriend, ik bedoel juist ajax feyenoord psv :)
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:40
    Wat vind ik dit toch jammer! Volwassenen die zich als kleine kleuters gedragen! Het is toch te bespottelijk voor woorden? De NEC’ers en Vitessenaren moeten weer beschaafd met elkaar omgaan. Zeg sorry tegen elkaar!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 06:10
    Aal en zijn trollen leger lopen bij de riagg ,neem het ze niet kwalijk
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:35
    Per ongeluk met je verkeerde profieltje gereageerd stumper?
    Vind ik leuk
    Dezeun +3452
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:04
    Linssen heeft alles wat ajax niet heeft
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:47
    Veel Aal hier !
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    zondag 27 mei 2018 om 17:43
    In plaats van VP, PV: Paling Vijver
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zondag 27 mei 2018 om 18:07
    Haha
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +205
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:59
    Zegt hij nou dat hij makkelijk mee kan spelen in Barcelona 1?
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zondag 27 mei 2018 om 17:54
    Nee.
    Vind ik leuk
    LIO7 +706
    zondag 27 mei 2018 om 01:02
    Doe maar nog zo’n seizoen in Arnhem, dan verkoopt Vitesse je voor een Ajax-bedrag ;)
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 01:48
    Goeie speler voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    zondag 27 mei 2018 om 05:51
    Deze jongen heeft een top seizoen gehad heel veel wedstrijden gespeeld en een rendement was boven verwachting dus conclusie als links buiten heel veel doelpunten gemaakt paar minder als de top scoorde dus voor al die pussy s hier voor vitesse begrippen uitstekend
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    zondag 27 mei 2018 om 07:42
    '"FC Barcelona kan bellen en zeggen: we willen Linssen hebben, maar morgen kunnen ze ineens niets meer laten horen. Het kan ook precies andersom zijn.'

    Dit kan niet andersom. Want als je eerst nooit iets laat horen, kun je niet opeens opbellen. Nooit is tot in de eeuwigheid.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    zondag 27 mei 2018 om 07:50
    Linssen zit wat betreft niveau prima hier en mag van mij ook blijven. Alleen vind men schijnbaar labyad een betere speler, nou daar zullen ze nog wel van terug komen want hij is niks beter.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:38
    Labyad als linksbuiten of Labyad als 10/centraal vind ik wel een verschil. Op de flank zou ik voor Linssen gaan
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +329
    zondag 27 mei 2018 om 13:49
    @vp word het niet eens tijd dat jullie hier even wat accounts gaan bannen? Die kleuters uit odw beginnen me de strot uit te komen.
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zondag 27 mei 2018 om 17:53
    Mij ook. Maar uit Arnhem komen ook kleuters die zich hetzelfde gedragen.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +329
    zondag 27 mei 2018 om 20:43
    Dan moeten die er dus ook af.

    Kinderachtige gedoe zet jezelf en je club toch niet zo voorschut man!
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    zondag 27 mei 2018 om 21:13
    Ja eens. Zelfs de onderwerpen die niets met zowel Vitesse dan wel NEC te maken hebben staan vol met provocerende berichten van Vitesse en NEC fans. Het gaat werkelijk helemaal nergens meer over.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +329
    zondag 27 mei 2018 om 21:19
    Word wel een beetje misselijk van al die hoofdletters van je dicky ;) .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: "Dat heb ik nooit gezegd"