Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: Dat heb ik nooit gezegd

    Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: "Dat heb ik nooit gezegd"

    zaterdag 26 mei 2018 om 20:13

    Bryan Linssen nuanceert zijn uitspraken over Ajax. De aanvaller van Vitesse zei laatst in een interview dat hij denkt mee te kunnen spelen bij een Nederlandse topclub, maar dat is volgens hem uit zijn verband gerukt. 

    "Ik moet nu even opletten wat ik zeg", zegt Linssen tegen FOX Sports. "Laatst vroeg iemand waarom ik niet in het shirt van Ajax zou kunnen spelen. Toen zei ik dat ik dacht dat ik het kan, maar toen stond er op internet dat ik mezelf bij Ajax zag spelen. Dat heb ik nooit gezegd, dus ik moet opletten wat ik zeg."

    Linssen herhaalt dat hij verwacht zijn mannetje te kunnen staan bij een topclub in Nederland. "Ik denk dat ik mee zou kunnen spelen bij een topclub, maar zolang die clubs niet komen zullen we het nooit weten. Maar ik denk wel dat ik daar mee zou kunnen voetballen (bij een topploeg, red.)."

    Linssen weet niet of hij na dit seizoen nog speler van Vitesse is. "FC Barcelona kan bellen en zeggen: we willen Linssen hebben, maar morgen kunnen ze ineens niets meer laten horen. Het kan ook precies andersom zijn. Je weet het gewoon nooit."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19185
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:15
    Goed dat ‘ie het nog even helder maakt... ;)
    Vind ik leuk
    Carl +3938
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Dit is wel een hele kleine nuance zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Wat een mafkees.
    Vind ik leuk
    Marco S +4392
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:17
    Je zou wel kunnen meespelen bij GTST.. beetje weinig zelfreflectie ouwe
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    zondag 27 mei 2018 om 07:21
    Qua dubbellevens, bijzondere relaties en dergelijke kun je gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:18
    Misschien nog bij Feyenoord, meer zal er in Nederland echt niet inzitten.

    Btw VP, doe eventjes wat aan de Gelderse trolls aub.
    Vind ik leuk
    ficusje +2086
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:35
    Precies,subtop.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:21
    Ik kan vanavond hoogstpersoonlijk een hattrick voor Real maken. Maar als ze niet komen, zullen we het nooit zeker weten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:23
    Zou toch jammer zijn als ze wegblijven.... zet ik toch m'n poen op de Engelsen ;-))
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:34
    Is een prima buitenspeler voor een subtopper in de Eredivisie. Ik denk dat hij op zich geen verkeerde speler is om erbij te hebben voor de top drie. Alleen denk ik dat Nederlandse clubs liever kiezen voor jongere spelers op de vleugels. Misschien dat hij een mooi buitenlands avontuur kan meepakken. Een Basel zoals van Wolfswinkel bijvoorbeeld. Of een Düsseldorf of Atalanta zou ook mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:37
    Leuke momenten voetballer. Niet meer, niet minder
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:16
    Als de ligt en schuurs en labyrat daar kunnen spelen kan hij dat ook
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:20
    Kristensen speelt toch ook bij Ajax dus waarom kan Linssen daar niet spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:28
    Zei je van Neres ook, toen hij er net was.......
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    zondag 27 mei 2018 om 08:34
    Terugkijkend naar Neres dan vind ik hem over het hele seizoen genomen afwisselend spelen. Je weet niet wat je aan hem hebt.
    Begrijp niet waarom Ajax hem wilde houden.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:47
    Je zal nog 4 van die spelers in je elftal hebben, met zoveel goals en zoveel assists.......
    Vind ik leuk
    zwollie +7500
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:22
    waar je hart vol van zit, stroomt je mond van over.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:30
    Ik had zoiets gelezen over hem, denk niet dat het een speler voor de traditionele top 3 is, misschien voor AZ. Anders lekker bij Vitesse blijven. Het schijnt dat ze bij Sparta, Roda en Twente op zoek zijn naar versterkingen.. :)
    Vind ik leuk
    VA1 +1679
    zondag 27 mei 2018 om 16:45
    Traditionele top 3? Haha... AZ? Haha...
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zondag 27 mei 2018 om 16:51
    Lees goed vriend, ik bedoel juist ajax feyenoord psv :)
    Vind ik leuk
    Pur Sang +377
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:40
    Wat vind ik dit toch jammer! Volwassenen die zich als kleine kleuters gedragen! Het is toch te bespottelijk voor woorden? De NEC’ers en Vitessenaren moeten weer beschaafd met elkaar omgaan. Zeg sorry tegen elkaar!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 06:10
    Aal en zijn trollen leger lopen bij de riagg ,neem het ze niet kwalijk
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:35
    Per ongeluk met je verkeerde profieltje gereageerd stumper?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4592
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:04
    Linssen heeft alles wat ajax niet heeft
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:47
    Veel Aal hier !
    Vind ik leuk
    VA1 +1679
    zondag 27 mei 2018 om 17:43
    In plaats van VP, PV: Paling Vijver
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    zondag 27 mei 2018 om 18:07
    Haha
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:59
    Zegt hij nou dat hij makkelijk mee kan spelen in Barcelona 1?
    Vind ik leuk
    LIO7 +1062
    zondag 27 mei 2018 om 01:02
    Doe maar nog zo’n seizoen in Arnhem, dan verkoopt Vitesse je voor een Ajax-bedrag ;)
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 01:48
    Goeie speler voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +83
    zondag 27 mei 2018 om 05:51
    Deze jongen heeft een top seizoen gehad heel veel wedstrijden gespeeld en een rendement was boven verwachting dus conclusie als links buiten heel veel doelpunten gemaakt paar minder als de top scoorde dus voor al die pussy s hier voor vitesse begrippen uitstekend
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    zondag 27 mei 2018 om 07:42
    '"FC Barcelona kan bellen en zeggen: we willen Linssen hebben, maar morgen kunnen ze ineens niets meer laten horen. Het kan ook precies andersom zijn.'

    Dit kan niet andersom. Want als je eerst nooit iets laat horen, kun je niet opeens opbellen. Nooit is tot in de eeuwigheid.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11429
    zondag 27 mei 2018 om 07:50
    Linssen zit wat betreft niveau prima hier en mag van mij ook blijven. Alleen vind men schijnbaar labyad een betere speler, nou daar zullen ze nog wel van terug komen want hij is niks beter.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:38
    Labyad als linksbuiten of Labyad als 10/centraal vind ik wel een verschil. Op de flank zou ik voor Linssen gaan
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +298
    zondag 27 mei 2018 om 13:49
    @vp word het niet eens tijd dat jullie hier even wat accounts gaan bannen? Die kleuters uit odw beginnen me de strot uit te komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Linssen nuanceert uitspraken over Ajax: "Dat heb ik nooit gezegd"