De Boer haalt blunderende Karius door de mangel: 'Gebeurt niet eens bij amateurs'

    De Boer haalt blunderende Karius door de mangel: 'Gebeurt niet eens bij amateurs'

    zaterdag 26 mei 2018 om 23:19

    Ronald de Boer heeft vernietigend uitgehaald naar Loris Karius, die in de Champions League-finale tegen Real Madrid twee grote keepersblunders maakte. De Boer denkt dat Karius na dit seizoen geen keeper van Liverpool meer is.

    Bij de 1-0 kon Karim Benzema de bal simpel onderscheppen en ook bij de 3-1 van Gareth Bale blunderde Karius behoorlijk. "Dit is vreselijk pijnlijk", zegt De Boer bij Veronica.

    "Waar moet deze jongen nu naartoe? Hij moet een ander vliegtuig nemen. Dit is vreselijk. Ik denk dat zijn carrière bij Liverpool over is. Dit is onbeschrijfelijk. Dit zie je niet eens bij de amateurs. Misschien naar het G-elftal? We maken er nu een grapje over, maar het is ongelooflijk. Je kunt er nog steeds niet bij dat dit gebeurd is."

    Ook analist Rafael van der Vaart kan zijn ogen niet geloven. "Ik geloof het nog steeds niet. Het begint ook al bij die eerste, dan gaat hij nog klagen bij de scheidsrechter ook. Hij gooit gewoon die bal tegen z'n voeten aan."

    Plaats een reactie

    zaterdag 26 mei 2018 om 23:21
    Keeper had zn dag niet ;-)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6401
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:27
    Zonde, maar na de wissel van Salah was heel Liverpool het wel kwijt...
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:29
    Ja echt he...

    Maar dat is het met teams die teveel op 1 speler leunen. Als manager moet je daar je tacktiek op afstemmen.

    Ramos deed wat Ramos altijd doet...een sterke speler maar als het niet lukt wordt het een valse hond
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6401
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:31
    Tsja... Ik heb er toch wel respect voor op een bepaalde manier. Er staat daar een krijger achterin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:32
    Ja zoals ik al eerder in een ander topic zei; lukt het hem niet goedschiks dan zal hij het kwaadschiks aanpakken...maar hij zorgt er wel voor.
    Vind ik leuk
    power +5563
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:32
    Dat klopt, vieze overtreding van Ramos daarna liverpool was niet meer in de wedstrijd, dan had ze ook een goede keeper erbij
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13334
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:21
    Nooit meer opstellen!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    zondag 27 mei 2018 om 00:35
    Gewoon zoet kopen
    Vind ik leuk
    heur es +639
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:22
    Hier doe je het G-elftal geen plezier mee 👍🏽
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:22
    Die 2de fout is natuurlijk een indirect gevolg van die 1ste fout. Gewoon de angst om nog eens te falen.
    Dit en de blessures hebben wel heel veel invloed gehad op de finale. Het had spannend heel kunnen zijn tot en met de verlening.
    Vind ik leuk
    Marco S +4387
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:24
    Eens.. al scoort die Bale wel echt een bruto goal.. benaderd de van Basten’s...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:28
    Deze van Bale is zoveel mooier. Volgens Sierd was hij heel afgezonderd aan het doen tijdens de warming up, waarschijnlijk balend dat hij niet speelde.
    Wat ik niet begreep want hij speelde de afgelopen weken goed.

    Maar om dan zo je gram te halen, in de finale. Dan vind ik het, in het totaal plaatje, mooier dan die van Van Basten. Die was tenslotte maar tegen Den Bosch.

    (Tenzij je het over de Euro 88 goal van VanBasten hebt, dan ben ik het eens hoor)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 27 mei 2018 om 10:13
    Het moment, een omhaal voor de ogen van de hele wereld,was natuurlijk mooier.Maar kijk je echt naar de omhaal zelf,dan was die van van Basten nog iets mooier.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164449
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:23
    minderwaardige rotopmerking van botox ronaldje.

    Het is cl onwaardig die karius maar dat kan "een analist"?? ook anders bewoorden
    Vind ik leuk
    davidben +5062
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:38
    Je bent altijd aan het geinen met alles, dan moet je nu niet in eens serieus zijn. Als je een kindje met het syndroom van Down hebt, dan begrijp ik het.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164449
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:46
    ik heb vroeger een g elftalletje "gesponserd" dmv kleding en ballen

    mag geen naam hebben maar een erg leuke ervaring
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    zondag 27 mei 2018 om 07:54
    Als je de spelvreugde ziet bij zo'n G-team is dat toch geweldig. Ik heb een zwak voor zulke teams. Al winnen ze met 12-0, elke goal wordt gevierd alsof ze scoren in een CL finale.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164449
    zondag 27 mei 2018 om 13:25
    amen
    Vind ik leuk
    reggie +1637
    zondag 27 mei 2018 om 08:26
    Die 2 analisten zijn de meisjes onder de mannenvoetballers, je kan hier toch geen mannen tegen zeggen, huisvrouwen praten op een veel hoger niveau over voetbal!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23517
    zondag 27 mei 2018 om 13:16
    Het is ook een rotopmerking. Weet je Stratumseind, besef je wel eens dat rottige opmerkingen in twee groepen te onderscheiden zijn? De ene groep maakt zulke opmerkingen uit pure domheid. een meetbaar gebrek aan intelligentie. De andere groep mensen die zich er mee bezig houden, doen dat om hun gevoel van meerderwaardigheid ten toon te spreiden. Dat zijn de mensen die zichzelf heel goed vinden en van die houding ook niet af te brengen zijn. Dat is de bewust zoekende mens naar de kans om iemand of iets belachelijk te maken. Ik denk dat we met Ronald. de Boer iemand uit de tweede groep bedoelen. Geheel met zichzelf ingenomen, zich niet in staat voelen om fouten te maken of ooit te falen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4387
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:23
    Tja.. het js altijd makkelijk scoren en dan een vergelijking maken met het g voetbal..
    Dan ben je wel dapper hoor..
    Ik vind dat als je met je Botox bek op tv zit dat je dat gewoon niet moet zeggen..
    Vind ik leuk
    mcmodd +23517
    zondag 27 mei 2018 om 13:34
    Je moet maar zo denken dat mensen die botox denken nodig te hebben, zichzelf eigenlijk ook lelijk vinden. Daarmee bevestigen ze jouw en mijn beeld over hen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:23
    Vroeger liep ik Hand in hand met me pa naar het grootste theater van Nederland ,nu wilt hij niet meer omdat we overgenomen zijn door russen ,ik ga maar overstappen naar een club die wel een eigen identiteit heeft
    Vind ik leuk
    Kwal +677
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:24
    tja dit heb ik vandaag bij de Fjes niet eens gezien
    Vind ik leuk
    Ajax1234 +17
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:24
    #cillessentoliverpool
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5431
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:24
    Dit is Real Madrid, zij zijn ECHT de beste.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 05:55
    Ze hebben niet mooi gewonnen...
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:26
    Dit soort opmerkingen vind ik echt niet kunnen. In plaats van dat ze ook maar enige vorm van sympathie tonen zitten ze erom te lachen..
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +159
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:27
    Belachelijk laag. Creëer je toch alleen maar haat en negativiteit mee.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:31
    Als Liverpool zijnde zou ik Karius nu niet alleen durven laten. Ik denk dat er nu een hele hoop nare dingen door zijn hoofd spelen. Hij moet eerst maar eens naar een stel psychologen toe. Dit gaat hem de rest van zijn leven achter volgen.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat mij hetzelfde zou gebeuren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:39
    Tsja analisten hè.....
    Vind ik leuk
    mcmodd +23517
    zondag 27 mei 2018 om 13:39
    Het zijn beide gewoon twee menselijke, technische fouten. Als deze in een eredivisiewedstrijd worden gemaakt is er eigenlijk na twee weken niets meer aan de hand. Nu het de CL-finale was, zal er altijd wel iemand, en wellicht wel meer, zich deze fouten weten te herinneren. Wat sportieve druk eel niet met een mens kan doen, let wel: wij allemaal zijn in staat zulke fouten te maken. Ik heb dus medelijsen met Karius, op mijn leeftijd wordt je vanzelf eens wat sentimenteler.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:27
    Matchfixing
    Vind ik leuk
    stratumseind +164449
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:30
    zelfs daarvoor lag dit er te dik bovenop
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:33
    Niemand is onbewust zo onbekwaam....maar ben bereid hem bet voordeel van de twijfel ge geven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164449
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:34
    haha tja hierop oefenen kan bijna niet
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:35
    :-) godsonmogelijk ;-)
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:31
    Ach Real regelt het allemaal , Hij helpt Real dan moet Real hem ook maar helpen.Laat hem daar derde of vierde keeper worden voor een paar jaar. Karius levert hun wel een klein vermogen op ,dus die paar miljoen die hij moet verdienen zijn Peanuts.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6586
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:32
    Drie blunders van de keeper

    Die omhaal (ook al was die heel fraai) had hij gewoon moeten hebben

    De rest spreekt voor zich
    Vind ik leuk
    Pimman +3736
    zondag 27 mei 2018 om 06:13
    Wat je zegt omhaal was schitterend maar leek niet helemaal onhoudbaar...die van van Basten tegen Den Bosch was exact in de kruising..
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:40
    Brtder wel een prima keeper
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:40
    Je moet wel respect hebben voor de keep het is niet zo makkelijk hoor
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:05
    Waarom haalt hij er een G team bij.....
    Sneu en zinloos
    Bovendien:
    Onze klaas uit Den Haag was dít nooit gebeurd
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4732
    zondag 27 mei 2018 om 00:10
    Geen enkele verdediger is bestand tegen een blunderende keeper dus blaim niet Dijks.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    zondag 27 mei 2018 om 00:16
    Karius is gewoon een TERINGLEIJER
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4732
    zondag 27 mei 2018 om 00:32
    Hou je een beetje in.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    zondag 27 mei 2018 om 00:37
    Oa door Karius stond Liverpool in de finale of zijn we dat vergeten. Een beetje kenner wist dat Liverpool het moeilijk zou krijgen. 3-1 is een normale uitslag.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 06:00
    Ja maar het gaat erom hoe..
    eigenlijk moeten we niet boos op Karius zijn ik bedoel keepen is lastig en hij had zijn dag even niet, want eerlijk is eerlijk normaal is hij een relevante keeper!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23517
    zondag 27 mei 2018 om 07:44
    Het is zoals ik verwachtte. Alles zat in deze wedstrijd, inclusief het nodige drama. Dit soort wedstrijden zijn onvoorspelbaar. Zijn er geen blunders van Karius, dan heb je een andere wedstrijd en misschien ook een andere winnaar. De overtreding op Salah, waaruit de blessure ontstond, was niet alleen ongekend gemeen, het is onterecht onbestraft gebleven. De scheidsrechter zat er met zijn neus echt bovenop, nog geen drie meter er vandaan, waarbij de ingeklemde arm, ik noem het de bijna afgeklemde arm van Salah, absoluut een houdgreep was. Hij kon hem niet losrukken.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1368
    zondag 27 mei 2018 om 07:45
    Jurgen moet maar vlug een andere keeper halen want als je vaker finales speelt de aankomende jaren.
    Dan ga je met deze gast niet de oorlog winnen.

    Ik betwijfel het maar wellicht kun je Oblak lospeuteren bij Atletico...
    Na zoveel jaren Atleti wil hij misschien zijn horizon verbreden.

    Achja we zullen zien.
    Het seizoen zit erop.
    Het WK staat voor de deur en zo ook de gekke zomer vol transfers
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5099
    zondag 27 mei 2018 om 08:23
    Als je niets zou weten van de wedstrijd en je krijgt deze foto voor ogen en de vraag wordt er bij gesteld:

    A) zie je hier een van de winnaars van de finale

    of

    B) zie je hier een keeper die de finale door grote fouten van hem zelf heeft verloren

    wat zou je kiezen?!



    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 08:26]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:50
    Een mens maakt fouten. Zo triet hoe kapot hij zal zijn. Lekker in de studio dit roepen is a-so-ci-aal. Hij zelf nooit blunders gehad? Dit soort respectloos en niveauloos commentaar reden kkr mij dat alstjeblieft de championsleague weg gaat bij de commercciele omroep en weer lekker naar de NOS.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:06
    Net als je broer die er ook niks van kan overal weg gestuurd en over de graafschap maar niet te spreken grote kwal
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Boer haalt blunderende Karius door de mangel: 'Gebeurt niet eens bij amateurs'