Ronaldo hint naar vertrek bij Real Madrid: Was erg mooi om bij Madrid te spelen

    Ronaldo hint naar vertrek bij Real Madrid: "Was erg mooi om bij Madrid te spelen"

    zaterdag 26 mei 2018 om 23:34

    Cristiano Ronaldo heeft voor onrust gezorgd bij Real Madrid-fans met een opmerkelijk interview vlak na afloop van de Champions League-finale. De Portugese superster geeft over enkele dagen uitsluitsel over zijn toekomst.

    Het is niet duidelijk wat Ronaldo precies met zijn uitspraken bedoelt. "Ik moet hiervan genieten. In de komende dagen kom ik met een antwoord voor de fans. Het was erg mooi om bij Madrid te spelen", zei Ronaldo na afloop tegen BeIN Sports

    De interviewer vraagt zich af wat Ronaldo bedoelt. "De komende dagen wordt er meer duidelijk. Nu moeten we van dit moment genieten. De toekomst van een speler is nu niet belangrijk, we hebben geschiedenis geschreven."

    Ook Gareth Bale houdt zijn toekomst open. De man die de finale met twee goals besliste is onder Zinedine Zidane geen basisspeler. "Ik moet iedere week spelen en dat is dit seizoen niet gebeurd. Ik had een paar weken een blessure, maar ben nu al een tijdje fit. Ik moet het hierover gaan hebben met mijn zaakwaarnemer."

    Plaats een reactie

    zaterdag 26 mei 2018 om 23:37
    Haha, het gaat niet over de toekomst van 1 speler, maar er wel zelf over beginnen. Mooie vent is het ook.
    Vind ik leuk
    yuuup +8442
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:51
    Als je zo kut speelt moet je iets verzinnen om toch een beetje de aandacht te krijgen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8932
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:37
    Kwaad omdat hij niet gescoord heeft?

    Deze soap is er toch elk jaar?
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4817
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:43
    Ja en dan elk jaar komt er een hoger salaris uit en blijft ie bij Madrid
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:48
    Hij is er dan ook grotendeels verantwoordelijk voor dat RM in de finale stond vandaag...

    En lekker toch zo onderhandelen met je baas ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:49
    En daarom gaat hij naar Barça.


    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 02:43
    Nee naar PSG
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:18
    Hahaha denk je dat ik dat serieus bedoeld ? Wat kan het mij schelen waar die gayboy naartoe gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:23
    Wat kan het mij schelen of je iets serieus bedoelt of niet?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:37
    Denk je dat IK het serieus bedoel dat hij naar Barça gaat. Het was een grap omdat hij nooit voor Barça zou kiezen natuurlijk. Aartsrivalen ! Barça Real vergelijkbaar Als ajax feyenoord. Snap je hem al ? En het kan MIJ niks schelen waar hij uiteindelijk naartoe gaat omdat ik het een enorme gehaktbal vind.

    Is het nou duidelijk of moet ik nog meer in details uitleggen wat ik schreef ?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:42
    Dan nog: wat kan het mij schelen of jij iets serieus bedoelt of niet? :-)
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:53
    Hahaha have a nice day
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:59
    You too mate ;-)

    ps: ik snap je wel, ik was namelijk ook niet serieus
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:04
    Geeft niet dude ben niet echt scherp. Heb nog een kater van gisteren hahaha

    Niet van de wedstrijd trouwens hoor.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10479
    zondag 27 mei 2018 om 08:28
    Manchester United
    Vind ik leuk
    Dezeun +2503
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:37
    Verlengen beide
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5004
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:37
    Eindelijk beseft Rodalno dat hij Roda moet gaan helpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:38
    Rodalno misschien wel, maar Ronaldo niet haha.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:44
    Rodalno ? Waar speelt die dan ? Bij fc kennievoeballeuh ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:39
    Het enige wat je kan zeggen over de finale is als real madrid in de finale staat verlies je so i so
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:41
    So i so... dat is spaans voor?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:49
    De todos modos.
    Vind ik leuk
    BartBroos +229
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:42
    Si si senor
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:40
    Het was niet zijn avond en ik weet zeker dat ie daar stiekum de pest over in heeft.
    5x dat ding met de grote oren gewonnen een fenomeen voor altijd
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7715
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:41
    4 champions league bekers in 5 jaar tijd.
    Mooi afscheid nemen en bankrekening spekken in L.A. ofzo.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:11
    Zal eerst nog wel bij een andere topclub toch?
    En in LA zal hij niet zoveel verdienen als hier. Dan kan hij beter naar China.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:22
    De nullen passen er niet meer op hoor
    Vind ik leuk
    BartBroos +229
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:42
    En wat heeft dit te maken met Ajax?????
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6109
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:42
    Het beste is er toch wel vanaf ondertussen bij Ronaldo

    Was vandaag duidelijk te zien
    Hij kon het niet bijbenen
    Als ze nog aan hem kunnen verdienen verkopen

    En Bale vertrouwen geven
    Vind ik leuk
    power +4857
    zondag 27 mei 2018 om 00:00
    Goed idee van jou, Real kan nog steeds wat verdienen aan hem. Bale had een goede wedstrijd gespeeld.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6109
    zondag 27 mei 2018 om 00:07
    Niet eens onrealistisch denk ik
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:43
    hmm, onderdeel van een ruil voor neymar?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:43
    Die gaat binnenkort bekend maken dat ie voor de koninklijke der lage landen gaat spelen...
    Puik werk van Gerbrands....
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:51
    Dit is te vroeg uitgelekt daar zal Brands niet blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:53
    sorry had ik nog niks mogen zeggen dan?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:55
    Eigenlijk nie maar na een paar kratjes komt het tongetje los ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +9207
    zondag 27 mei 2018 om 01:14
    Nah, Ronnie Jans heeft Raiola al op pad gestuurd voor de onderhandelingen.

    Er gaat toch niets boven Groningen ^^
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18300
    zondag 27 mei 2018 om 07:07
    https://nos.nl/artikel/2233699-brabander-te-dronken-voor-apparatuur-blaastest.html

    Vind ik leuk
    Koalabeer +323
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:49
    Die gaat naar China voor sponsorssss

    Of Neymar naar Real en Ronaldo naar PSG?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1270
    zondag 27 mei 2018 om 00:15
    Ik zie parallellen met Kluivert jr.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:17
    Ronaldo's agenten hebben 2 maanden geleden contact gezocht met PSG. Alles lijkt erop dat Neymar weer terug wil naar de la liga en graag de nieuwe ster wil worden van een groot team. En wat is het grootste team op dit moment?precies Real Madrid. Ondertussen is Ronaldo 33 en is fysiek steeds slechter. Als Ronaldo naar PSG gaat,speelt hij in een wat mindere competitie en kan zich vol concentreren op zijn lievelingsprijs; de champions league. Ook kan hij nog even flink cashen en zij cr7 industrie groot maken in het modieuze Parijs. Misschien kan hij daar een modellenbureau beginnen... Ondertussen blijft hij op Europees niveau spelen en blijft de grootste ster bij een grote club. Real Madrid wil vers bloed en een nieuwe ster op de flanken; en op dit moment is dat Salah of neymar. En aangezien Neymar weg wil en Salah niet, is neymar zeer voor de hand liggend. Ook laat hij al een aantal jaar zien dat hij een wereldklasse speler is en ook nog veel ervaring in de la liga en champions league kan het haast niet missen. De ruildeal luid als volgt: Ronaldo+150 miljoen voor neymar. Probeer het vriendje van Neymar genaamd Marquinhos er ook nog bij te krijgen.
    Vind ik leuk
    King Kong +257
    zondag 27 mei 2018 om 03:48
    Heerlijke reactie!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11632
    zondag 27 mei 2018 om 00:26
    De mazzel. Net zo’n groot ego als dirk
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hansi H +111
    zondag 27 mei 2018 om 00:33
    Het is moeilijk bescheiden te blijven,
    als je zo goed bent als ik ben.

    Vind ik leuk
    LIO7 +209
    zondag 27 mei 2018 om 00:59
    PSG!
    Vind ik leuk
    Farmer +9207
    zondag 27 mei 2018 om 01:13
    Stoppen op je hoogtepunt, is een wijsheid.. en ik denk niet dat Real nu nog een víerde keer die CL gaat winnen: ze zijn nu écht de té kloppen ploeg het aankomende seizoen(en daarna? :P)... Ronaldo wordt er ook niet jonger op, en heeft toch zijn beste jaren aan Madrid gegeven nu, met zijn aandeel in dríe CL-winsten op rij: ongeëvenaarde prestatie, zelfs een verbetering van Real's vorige record uit de jaren 50? waar ze 2x op rij de EC-i wonnen?(alleen AC Milan is dat ook eens gelukt toch?)...

    Toch een stukje respect voor deze voetballer..

    Messi is een grootheid, maar Christiano Ronaldo is minstens zo'n enorme legende.
    Respect!
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +734
    zondag 27 mei 2018 om 02:28
    Real heeft de EL1 in het verleden 5x achter elkaar gewonnen volgens mij
    Vind ik leuk
    El torro +227
    zondag 27 mei 2018 om 01:46
    Nou hij heeft weer eens geluk gehad zoals altijd .heb jij ronaldo gezien ik niet .en door dat ze weer eens zoveel geluk hebben zal hij ook nog eens de goudebal winnen .Terwijl jij drie kwart van het niks heeft laten zien .er zijn er twee die er nu recht op hebben salah en messi
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 05:27
    Hoop dat CR7 blijft. Toch de beste speler van de wereld imo, Bale’s probleem was vooral zijn blessures. Hopelijke verlengen ze beiden en haalt Real Mo Salah erbij,
    Ze mogen van mij Zidane nu toch best een zak met cash geven, want die heeft amper een spelertje mogen uitkiezen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +461
    zondag 27 mei 2018 om 07:42
    ik ben benieuwd of dit the same old story is waarbij Christiano wat meer centjes wil.
    Of dat hij dit keer toch echt gaat vertrekken?

    We zullen zien.
    Alleen vandaag al zullen er genoeg topics gepost worden over Ronaldo en zijn status bij Madrid.
    Vind ik leuk
    Siemjo +187
    zondag 27 mei 2018 om 08:50
    Ziet de bui al hangen. Is in de finale overvleugeld door Bale met zijn twee doelpunten. Is geen groot voorstander van Bale die ook niet in de basis stond. Maar men kan nu niet meer om Bale heen.
    Vind ik leuk
    Mari +5347
    zondag 27 mei 2018 om 08:56
    Even weer de aandacht op zichzelf richten.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 19:39
    Dear mister C. Ronaldo

    I am stunned by the indecency and disrespect that you have shown to your wonderful club Madrid.
    The fact that you did such a thing immediately after the match shows that you have no respect and satisfaction for your fellow players, club, and fans. This was especially true in how you treated the man of the match Bale, who by the way, you stole the best football moment of his life from him.

    You are a man and your Creator loves you but as all people we sometimes show selfish behaviour. I forgive you on my behave.

    But that does not mean we can’t say something about it to make you understand what life is really about.

    By behaving this way, you don't show a good example to our children.

    You win the cup with the big ears, but what's bigger than those ears of that cup? Your mouth at that moment.

    You had to show disgusting behaviour again by attracting attention to yourself.
    I know for sure you would not say something like that if it was you who scored the two goals instead of Bale.

    Attention to you is just like a pacifier for a baby.
    You have quite a bit to learn about gratitude and humble behaviour, I would say just look at your friend Bale and learn from him and behave like a man.

    You’re one of the best football players in the world, but earning the most money doesn’t make you the best.
    You can be rich in your pocket but in your heart, you behave like a poor man. And I have met people who were poor in their pocket but in their hart they are very rich.

    But it is never too late to show real regret.
    And remember, regret you do not show with your mouth but with sincere behaviour.
    With behaviour like yours, our children get greedy and selfish, but fortunately you are not the only one of your kind who gives a bad example in special moments like this.

    I hope you will use this message as a constructive critism.

    I would say show some respect and gratitude for all that you have achieved in your life, and for all that you have done with the whole team.

    I have news for you, football is a team sport and it is much more for the common people than just shooting a ball or scoring a goal.

    My advice :Change your behaviour because I'm sure you haven't been raised this way.

    I congratulate you and Real Madrid with this historic victory, despite being a Barca fan.

    Michael
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ronaldo hint naar vertrek bij Real Madrid: "Was erg mooi om bij Madrid te spelen"