Van Gaal geeft weer hint over terugkeer: Dat weet je over twee maanden

    Van Gaal geeft weer hint over terugkeer: "Dat weet je over twee maanden"

    zondag 27 mei 2018 om 17:16

    De kans lijkt steeds groter dat Louis van Gaal zijn rentree maakt in de voetbalwereld. Bij de afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt voedde hij opnieuw de geruchten.

    Van Gaal zinspeelde een maand geleden al op een mogelijke terugkeer. "Nu heb ik een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren, vind ik zelf", liet hij zich ontglippen bij Ziggo Sport. "Als ik in juli of augustus niet aan het werk ben, ben ik definitief met pensioen."

    Zondag voedde Van Gaal nogmaals de discussie over een eventuele terugkeer in de voetbalwereld. "Of ik met pensioen ga? Dat is nog maar de vraag. Je zult het binnen twee maanden weten", aldus Van Gaal tegenover de NOS.

    Het is onduidelijk met welke aanbiedingen de 66-jarige Amsterdammer schermt. Aanvankelijk werd er gedacht aan Arsenal, maar de Londense grootmacht stelde deze week Unai Emery aan. Het is ook niet bekend of Van Gaal aan de slag kan als trainer of een bestuursfunctie gaat bekleden.

    Lees meer over:Transfernieuws

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +15700
    zondag 27 mei 2018 om 17:19
    Vaste tafelgast bij Derksen, Gijp en Genee. Dat kan niet anders.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:28
    Nooit
    Vind ik leuk
    Aal +21362
    zondag 27 mei 2018 om 18:37
    China
    Vind ik leuk
    De Baas +119
    zondag 27 mei 2018 om 19:12
    Hij wordt mentale coach van Turkse Nederlander.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    zondag 27 mei 2018 om 19:12
    Krijg je wel leuke televisie van!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:20
    Van Gaal gaat de nieuwe bondscoach worden van de belgen. Let maar op
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    zondag 27 mei 2018 om 17:30
    Zou kunnen maar dan moet ie 2 jaar wachten op ek weet niet of ie dat wil
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40238
    zondag 27 mei 2018 om 18:00
    Juli/augustus is bewust na het WK...de kans dat het een nationaal team betreft is reëel.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    zondag 27 mei 2018 om 18:43
    Oke dan is ie wel 68
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1081
    zondag 27 mei 2018 om 17:24
    oh Lowietje jij en je cliffhangers.
    Het voelt als of ik een slechte soap op de voet volg.
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    zondag 27 mei 2018 om 17:24
    Misschien heeft Ajax hem wel gepolst want dat zou Louis normaal gesproken een niet te weigeren club vinden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    zondag 27 mei 2018 om 17:54
    Misschien als plan C
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6509
    zondag 27 mei 2018 om 18:08
    Zou hij toch bij Fortuna aan de slag gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 18:37
    Iets wat i niet kan weigeren... Zal wel mooie club zijn dan
    Vind ik leuk
    De Baas +119
    zondag 27 mei 2018 om 19:11
    Hij gaat de F3 van VV Schubbekutteveen coachen schijnt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616