Van Gaal verklapt: Ik heb een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren

    Van Gaal verklapt: "Ik heb een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren"

    woensdag 25 april 2018 om 23:12

    De kans bestaat Louis van Gaal toch nog ergens aan de slag gaat. Hij schermt met een 'offer he can't refuse', zo geeft hij zelf aan bij Ziggo.

    Op de vraag of hij helemaal klaar is in de voetballerij, antwoordt Van Gaal: "Ik kan dat nog steeds niet zeggen, want ik krijg nog steeds veel aanbiedingen. Dat klinkt voor heel veel mensen heel vervelend, maar dat is wel zo. Nu heb ik een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren, vind ik zelf."

    Van Gaal wil niet kwijt of het om een aanbieding gaat van een club of land. Ook is het niet duidelijk of de oud-trainer van onder meer Ajax, FC Barcelona, Bayern München en Manchester United kan terugkeren op het veld. "Meer dan dit zeg ik niet. Als ik in juli of augustus niet aan het werk ben, ben ik definitief met pensioen."

    Ajax
    Een rol in de raad van commissarissen van Ajax heeft Van Gaal niet aangeboden gekregen. "Ik ben niet benaderd. Of ik het leuk had gevonden? Nee, als commissaris kun je geen directe invloed uitoefenen. Daar ben ik niet zo'n voorstander van."

    Lees meer over:Transfernieuws

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 23:16
    Nieuwe trainer van Ajax
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    Dat waarschijnlijk niet, maar wel een rol bij Ajax. Dat kan niet anders.
    Eerst zijn adjudant Blind die richting in sturen en nu zelf de kastanjes uit het vuur halen voor Van De Sar/Overmars.

    En nog even de lijn Cruijff te kopschoppen.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    woensdag 25 april 2018 om 23:28
    Vrees het ook.

    "Nu heb ik een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren, vind ik zelf."

    Hij heeft meer dan genoeg verdiend om op zijn leeftijd nog voor geld in actie te komen....

    "Als ik in juli of augustus niet aan het werk ben, ben ik definitief met pensioen."

    Ik dacht in eerste in stantie even aan een WK job als bondscoach, maar dat is in begin juli voorbij dus daar heeft ie het niet over.

    Ondanks dat ik een Cruijff aanhanger ben en niks van Blind moet hebben heb ik hier bij wel iets van ..... tja erger dan de puinhoop die het nu is kan het nauwelijks worden.

    Dus misschien kan ie op één of andere manier Ajax toch weer op de rails krijgen. Het plan Cruijff daar ben ik het geloof inmiddels wel in verloren. Het plan is misschien goed, maar de uitvoerders ervan zijn volledig door het ijs gezakt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    RebelVox +7227
    donderdag 26 april 2018 om 01:49
    Nee joh, hij is gevraagd als trainer van Sparta, als oud voetballer kan hij dat niet weigeren.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7690
    donderdag 26 april 2018 om 07:00
    Daar zal Henk Fraser niet blij mee zijn denk ik..
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4906
    donderdag 26 april 2018 om 08:42
    Arsenal..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 26 april 2018 om 10:31
    Het was moedig om te proberen, nu weten we dat idealisme niet
    een garantie is om te slagen op langere termijn in het huidige professionele voetbal.
    Daar zouden we van moeten leren........zo ja, dan heeft die revolutie toch een bepaalde zin gehad .
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    donderdag 26 april 2018 om 08:23
    Nee ik denk een topclub die hem toch heeft weten te verleiden. Chelsea? Juve? Atletico? Barca? Geen flauw idee, maar t zou wel gaaf zijn om Van Gaal nog 1x te zien vlammen!
    Vind ik leuk
    B.O.B. +375
    donderdag 26 april 2018 om 08:37
    Ik dacht inderdaad ook meteen aan Chelsea....
    Het doet Van Gaal pijn hoe hij bij United behandeld is.
    Bij de concurrent trainer worden om United de loef af te kunnen steken lijkt mij een leuk plan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    donderdag 26 april 2018 om 08:42
    Ja en Chelsea kan wel weer een trainer met voetbalvisie gebruiken na conte
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:16
    Laten we het hopen dat ie ergens aan de slag gaat. Lijkt me heerlijk!
    Vind ik leuk
    hantayo +1040
    donderdag 26 april 2018 om 10:55
    al is het alleen al voor de persconferenties
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    woensdag 25 april 2018 om 23:17
    ik denk als Super visor bij Ajax kan ten Hag een jaartje in de leer bij hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:17
    Kom naar Ajax in welke functie dan ook
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2774
    woensdag 25 april 2018 om 23:51
    Trainer
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    donderdag 26 april 2018 om 09:31
    Voorstopper?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 09:32
    Nope van de sar keeper trainer en hij als directeur
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    woensdag 25 april 2018 om 23:19
    Hoop dat hij weer ergens aan de slag gaat. Als Dick het nog kan, kan hij ook.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    woensdag 25 april 2018 om 23:19
    Maak hem vanavond nog directeur of trainer van Ajax..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4223
    woensdag 25 april 2018 om 23:19
    Psg denk ik dan
    Vind ik leuk
    stratumseind +164860
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    dat zou zo maar eens kunnen
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:48
    Ik dacht persoonlijk aan Arsenal
    Vind ik leuk
    Topdrie +2655
    donderdag 26 april 2018 om 00:09
    Dat denk ik ook. Hij wilt nog iets neerzetten in Engeland en heeft nog een appeltje te schillen met Mourinho.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    woensdag 25 april 2018 om 23:21
    Arsenal?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    zou best wel eens kunnen kloppen
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    donderdag 26 april 2018 om 10:41
    Zullen ze nog aan zo'n oude trainer beginnen? Als t zo is loopt hij wel het risico weer afgeslacht te worden door de Engelse media.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11602
    woensdag 25 april 2018 om 23:25
    Sparta, dan is de cirkel echt rond
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:30
    een vierkant rondje
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    woensdag 25 april 2018 om 23:25
    Lag er een paardekop in zn bed ?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6062
    woensdag 25 april 2018 om 23:25
    Wat een uber lul is die Louis van Gaal toch, bah, bah, bah
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    woensdag 25 april 2018 om 23:27
    He talks in mysterious ways..
    Zal wel Ajax zijn of opvolger van Brands bin PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164860
    woensdag 25 april 2018 om 23:29
    hoho ik verslik me bijna ........
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2708
    woensdag 25 april 2018 om 23:43
    Bijna!? Dat is ff balen ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164860
    woensdag 25 april 2018 om 23:45
    Je kan niet altijd geluk hebben
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    woensdag 25 april 2018 om 23:44
    Is Ronaldo toch op je bank gevallen? Ik help je wel om van Gaal tegen te houden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164860
    woensdag 25 april 2018 om 23:46
    Gevoetbald heeft Ronaldo vandaag net zo veel als ik dus
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:30
    Als ie naar PSV gaat, dan verbrand ik zijn foto en verscheur ik zijn brieven.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    woensdag 25 april 2018 om 23:43
    Heb ik allang gedaan.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2655
    donderdag 26 april 2018 om 00:11
    Hij gaat zeker niet bij PSV aan de slag. Ik denk dat hij terug gaat naar Engeland om toch nog iets moois proberen neer te zetten
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    woensdag 25 april 2018 om 23:28
    Vakken vuller bij ah
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    woensdag 25 april 2018 om 23:45
    LIDL
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    woensdag 25 april 2018 om 23:32
    Chelsea ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26189
    woensdag 25 april 2018 om 23:49
    Ik denk PSG.. Nog 1x flink de zakken vullen! Het is hem gegund!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    woensdag 25 april 2018 om 23:49
    Chelsea??
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    woensdag 25 april 2018 om 23:59
    Hij gaat spelen in The Godfather: an offer he can’t refuse. Titelsong gezongen door Jimmy Helms.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    donderdag 26 april 2018 om 00:04
    S.P.A.R.T.A
    Vind ik leuk
    VelpNL +14
    donderdag 26 april 2018 om 00:12
    Ik zit dicht bij de bron. Het gaat hier om PSG!!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    donderdag 26 april 2018 om 01:53
    Gewoon minder bronwater drinken. Praat je vanzelf minder onzin
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 00:22
    Arsenal
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    donderdag 26 april 2018 om 00:22
    Komt van Gaal terug naar Ajax dan gaat Ajax het Bayern van Nederland worden!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 05:26
    DREAM ON Starkoo eerder het fc koln van duitsland!.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    donderdag 26 april 2018 om 06:22
    Ik dacht meer om tweede te worden.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +147
    donderdag 26 april 2018 om 00:39
    Bondscoach.....
    Vind ik leuk
    Koalabeer +457
    donderdag 26 april 2018 om 01:33
    Van welk land dan?
    Vind ik leuk
    Koalabeer +457
    donderdag 26 april 2018 om 01:29
    Waarom heb ik zn raar gevoel dat ik denk dat hij trainer wordt van Barcelona? Ik las ergens dat de directie van Barcelona niet erg tevreden is over het spel van Valverde. Maar waarschijnlijk gaat hij naar Ajax. Zijn Bergkamp en Van Gaal goed samen? Anders Van Gaal trainer Arsenal en Bergkamp assistent.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 01:32]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4699
    donderdag 26 april 2018 om 08:32
    Zou perfect zijn, Louis praat voor 2 en Bergkamp kan niet praten dus dat compenseert mooi
    Vind ik leuk
    buffer +0
    donderdag 26 april 2018 om 01:41
    Als opvolger van Max Huiberts , technisch directeur bij AZ
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    donderdag 26 april 2018 om 01:52
    Nou Louis.
    Mensen vinden het niet vervelend dat jij aanbiedingen krijgt. Mensen vinden het vervelend dat Louis een beetje pedant over Louis praat.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    donderdag 26 april 2018 om 01:58
    Ik denk de club van Sneijder.
    25 man op de tribune. Niet te veel criticasters. Lekker salaris. Zonnetje.
    Lekker de demagoog uithangen.
    Truus heeft gehoord dat je er lekker kan shoppen. De thee is ook erg lekker. En ach ja...een Arabier is ook wel eens lekker voor de verandering.

    Iedereen happy.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2255
    donderdag 26 april 2018 om 02:36
    China
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 05:25
    Lijkt me arsenal dat zou hij niet kunnen weigeren in principe.

    Ajax kan je altijd weigeren ,dat zou ik ook doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 05:26
    Ik denk Sparta, behalve als ze degraderen dat doet Louis het niet. Louis in de Johan Cruijff Arena lijkt me echt heel erg sterk, dat zal toch niet gaan gebeuren. En Louis gaat ook niet bij die ten Hag zitten, dat duurt geen 3 dagen dan is het oorlog.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20708
    donderdag 26 april 2018 om 07:31
    De man gaat naar Psg
    Vind ik leuk
    pos +8759
    donderdag 26 april 2018 om 08:15
    Wil denk ik alleen nog bij AZ aan de slag. Assistent van vd Brom dan maar als Landzaat weg gaat.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13050
    donderdag 26 april 2018 om 08:41
    Paardenkop in je nest gevonden Lowietje?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    donderdag 26 april 2018 om 09:43
    Dat is duidelijk. die wordt assistent trainer bij Feyenoord. De staf daar gaat namelijk op de schop en wie kan een aanbieding van Feyenoord weigeren?

    Pay attention to the assistent manager!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 10:17
    misschien heeft hij wel een aanbieding van zijn vrouw gekregen!
    Vind ik leuk
    Rsl2703 +0
    donderdag 26 april 2018 om 11:50
    Arsenal...
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:41
    Fc Lienden misschien!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:04
    Heeft de man nog steeds niet genoeg geld, dat hij te verleiden is voor een aanbieding die je niet kunt weigeren ? Ik denk dan aan het sprookje: Rupsje nooit genoeg !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Gaal verklapt: "Ik heb een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren"