Overstap naar Feyenoord beklonken: 'Het duurde even, maar gelukkig is het rond'
Landzaat bij de testimonial van Dirk Kuyt

Overstap naar Feyenoord beklonken: 'Het duurde even, maar gelukkig is het rond'

Gepubliceerd: zondag 27 mei 2018 om 19:52zo 27-05-2018 om 19:52

Denny Landzaat was zondag te gast bij de afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt in De Kuip. Het stadion van Feyenoord is vanaf deze zomer ook zijn nieuwe werkplek: Landzaat gaat aan de slag als assistent van trainer Giovanni van Bronckhrost.

De aanstelling van Landzaat, die overkomt van AZ, hing al even in de lucht en werd deze week beklonken. "Het duurde even, maar gelukkig is het nu rond. Ik ben hier de komende twee jaar assistent", vertelt hij aan RTV Rijnmond. "Ik verwacht een heel mooie en goede periode. Ik kijk er positief tegenaan."

Landzaat kon bij AZ ook doorschuiven naar het eerste elftal, maar Feyenoord wekt speciale gevoelens bij hem op. "Ja, dat denk ik wel. Maar ik denk ook de timing; het was een mooi moment om hier voor te gaan. Het voelde gelijk goed, daar wilde ik voor gaan.

"Nu ga ik eerst even bijkomen. Binnenkort heb ik een gesprek met Gio. Maar ik ga ook even op vakantie, omdat het even heeft geduurd. Even het koppie leegmaken en dan lekker voorbereiden op een goede start."

Plaats een reactie

Tomajo +319
zondag 27 mei 2018 om 19:55
Scoorde ook nog bij zn terugkeer vandaag ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +48425
zondag 27 mei 2018 om 20:02
Landzaat gebruikt het woord "even" wel heel veel zeg (4x in de laatste alinea). Ik ben er even stil van.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 20:03]
Vind ik leuk
Guust +5885
zondag 27 mei 2018 om 20:08
Heel even dan
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 27 mei 2018 om 20:14
Mooi. Rust in de staf.

Nu spelers verkopen en goede nieuwe jongens halen die ons naar een hoger plan kunnen brengen.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
zondag 27 mei 2018 om 20:29
De overstap wordt hem door AZ supporters niet in dank afgenomen. Was besloten dat hij zou doorschuiven naar het eerste elftal. Afgelopen seizoen op eigen benen bij Jong AZ; Martin Haar moest min of meer wijken voor hem.
En dan komt deze overstap 'op een mooi moment?'

Redelijk ondankbaar. Maar dat zijn we van Landzaat bekend bij AZ.
Vind ik leuk
Old Star +7705
zondag 27 mei 2018 om 20:51
Inderdaad.
Van mij mag ie vertrekken, maar dan hoeft ie ook echt niet meer terug te komen.
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:10
Ach Landzaat roept wat men in Rotterdam wil horen. Zo geeft hij aan speciale gevoelens te hebben bij Feyenoord. Even ter herinnering. Landzaat is geboren in Amsterdam en heeft vanaf zijn achtste jaar de hele jeugdopleiding van Ajax doorlopen. Maar door die 38 wedstrijden bij Feyenoord heeft hij speciale gevoelens bij die club. Gewoon geslijm. Voor AZ heeft hij bijvoorbeeld 79 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 21:11]
Vind ik leuk
Bossie020 +5710
zondag 27 mei 2018 om 21:21
Hij heeft zelfs in Ajax 1 gestaan (kort)
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zondag 27 mei 2018 om 21:10
Danny landzaat is de 2e aanwinst voor feyenoord voor het middenveld of gaat hij in de spits spelen?
Vind ik leuk
maandag 28 mei 2018 om 00:24
Van mij mag ie op goal staan. Alles beter dan Jones...
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
zondag 27 mei 2018 om 22:33
Denk dat Landzaat voor de basis is gehaald.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws