WK-blog: Mido strak in pak op WK, Podolski kijkt terug op WK

    WK-blog: Mido strak in pak op WK, Podolski kijkt terug op WK

    Gepubliceerd: vrijdag 6 juli 2018 om 16:30vr 06-07-2018 om 16:30

    Het WK is begonnen, maar niet alleen op het veld gebeurt van alles. In de rubriek WK-blog struint de VoetbalPrimeur-redactie het internet voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste updates op social media. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.

     

    Plaats een reactie

    michelhx +3788
    maandag 28 mei 2018 om 12:12
    Goeien herder, wat een memmen. Ik hou er van.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1182
    maandag 28 mei 2018 om 13:36
    Liggen haast op dr knieeen man. Dikke hangtetten
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 15:50
    Zit ook melk in he:-) ze is zwanger.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 15:58
    Al het goeie, komt van Melkunie koeien :)
    Vind ik leuk
    companen +1411
    maandag 28 mei 2018 om 16:57
    Wat heeft een herder met tieten te maken?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3545
    donderdag 31 mei 2018 om 00:35
    Jij ziet blijkbaar iets wat wij niet zien...
    Vind ik leuk
    Ale +5040
    zondag 3 juni 2018 om 13:09
    Waar zijn die tetten dan???? Zie niks.
    [Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2927
    woensdag 13 juni 2018 om 10:28
    Dat vroeg ik me ook af. Ik geloof dat ie het over de bescheiden cup C heeft van de vriendin van Immobile.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:49
    Nee hij postte het op 28 mei
    Vind ik leuk
    Cazzy +1783
    maandag 28 mei 2018 om 12:13
    Kan niet wachten tot er weer voetbal is...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19995
    maandag 28 mei 2018 om 12:28
    Same here! Laat de competitie maar weer beginnen :)
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 17:24
    Doe maar eerst lekker een lang wk...
    Vind ik leuk
    Gizmo +3882
    zondag 17 juni 2018 om 12:12
    Dat wk duurt idd best lang zonder nu wij niet meedoen.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 13:45
    Echt voetbal nieuws.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19995
    maandag 28 mei 2018 om 13:59
    Helemaal als je niets te zien krijgt via de app..
    Vind ik leuk
    pos +8834
    maandag 28 mei 2018 om 14:14
    Fredje heeft duidelijk de gay pride van Alkmaar bezocht afgelopen weekend. Goeie zaak.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    maandag 28 mei 2018 om 14:35
    Neem Ibra maar voor ons mee uit LA gustafson.
    Vind ik leuk
    companen +1411
    maandag 28 mei 2018 om 16:55
    Lelijke voetballers zoals Larsje met zo'n vrouw lol
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    maandag 28 mei 2018 om 20:26
    Veldwijk heeft ook flink gewerkt natuurlijk de tweede seizoenshelft...
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:05
    Veldwijk begint me met zijn vlog gedragd ekeel uit te hangen
    Vind ik leuk
    woensdag 31 oktober 2018 om 22:57
    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, lening, autolening,
    studentenlening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening, risicokapitaal, enz.
    OF Werd u door een bank of een financiële instelling voor een of meer leningen geweigerd?
    redenen. U bent op de juiste plaats voor uw leningoplossingen! E-mail ons gelijk
    nu op: anshloans@outlook.com
    contact telefoonnummer: +4915211830059
    Vind ik leuk
    Obl93 +2548
    maandag 28 mei 2018 om 22:20
    Niet om het een of ander, maar van mij hoeft deze rubriek niet zo.
    Vind ik leuk
    Marco S +5934
    maandag 4 juni 2018 om 19:11
    Geen interesse in propper op de fiets? :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 29 mei 2018 om 07:17
    Mevrouw veldwijk toch.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 30 mei 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    dinsdag 29 mei 2018 om 12:18
    Ben ik de enigste die dat smerig vindt een zwangere vrouw? Snap niet dat je dat zo mooi vindt oke hoort erbij maar niet dat ik zeg van nou sjongejonge wat een stoot...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13086
    zondag 17 juni 2018 om 16:28
    Misschien ben je de enige...
    Vind ik leuk
    dinsdag 29 mei 2018 om 21:42
    Wat moet ik met dit nieuws?
    Vind ik leuk
    lemon9 +884
    woensdag 30 mei 2018 om 10:12
    Slagveer komt effe bij van een druk seizoen pokkelen en scoren
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 12:02
    ik zie niks? Moet ik ergens op drukken?
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    donderdag 31 mei 2018 om 14:53
    Of naar een oogdokter gaan, als je je telefoon weglegt en je ziet nog steeds niks is er een kans dat je blind bent. Maar dan typ ik dit voor Jan lul want je kunt het toch niet lezen. In elk geval sterkte!
    Vind ik leuk
    donderdag 31 mei 2018 om 15:38
    waar zie ik dan de fotos?
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 17:55
    Zit je op de telefoon? Meer mensen zeggen dat het niet op de telefoon werkt.
    Vind ik leuk
    Garrie +3773
    vrijdag 1 juni 2018 om 19:39
    Jawel hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 21:56
    Misschien dan android en apple verschil, en eventuele andere als die bestaan.
    Heb je wel last van dat je maar tot 6 berichten terug kunt kijken? Op j PC met windows :)
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 09:55
    ik zit op een PC en kan alle berichten zien, alleen geen link helaas
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 17:12
    Ronaldo vakantie; lekker sixpack trainen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 30 mei 2018 om 19:59
    Quintana Roo, Mexico, is inderdaad het slagROOM op de taart. Cancun, Playa del Carmen, Tulum, Chicen Itza, Merida etc.
    Vind ik leuk
    KOudman +381
    woensdag 30 mei 2018 om 22:13
    Off topic: Heerenveen gaat zich versterken met sherel floranus van Sparta
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 30 mei 2018 om 23:02
    Gewoon verschil in technische klasse
    Vind ik leuk
    danny9874 +2532
    woensdag 30 mei 2018 om 23:20
    Echt hele leuke informatie! Gullit op Ibiza, Heitinga die een bak koffie weg kauwt, Chiellini die met 2 ton in de week nog nooit in Parijs is geweest een japanner (waarschijnlijk) die een hap vis neemt, Ribery die slechts één been heeft en nog wat ontzettend leuke berichten over mensen waarvan ik uberhaupt niet wist dat ze bestaan..... Kan ik ook een foto inzenden waarop ik mijn half-verstandelijk gehandicapte diepzee-cavia met stekels en gewei laat twerken? Flikker toch op met dit nieuws, man!!
    Vind ik leuk
    El Lobo +2116
    donderdag 31 mei 2018 om 10:52
    Volgens Omroep Flevoland gaat Van Der Water naar Heracles

    https://www.omroepflevoland.nl/sport/160764/silvester-van-der-water-naar-sc-heracles
    Vind ik leuk
    donderdag 31 mei 2018 om 10:58
    Ik zie geen berichten of fotos in de zomerblog, hoe kan ik die openen?
    Vind ik leuk
    Garrie +3773
    vrijdag 1 juni 2018 om 19:38
    Warme man die overmars en ook nog bij een warme club
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +479
    zaterdag 2 juni 2018 om 11:00
    Die jongens krijgen teveel om te mogen luieren! Trainen,beter worden, mooier voetbal laten zien!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 19:16
    Klopt je hebt geleik chika. ;-)
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +479
    zondag 3 juni 2018 om 22:41
    Dankuu
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:54
    Niks te danken 😘
    :p
    [Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 05:41
    Gelijk*
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:12
    Interessante feitjes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:47
    Daley Blind bij de pedicure.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:07
    .... dit valt onder de categorie: “lekker belangrijk”

    Tijd voor het WK
    Vind ik leuk
    Grutnl +169
    zondag 3 juni 2018 om 23:56
    Veltman heeft eindelijk eens een keer de boot niet gemist en Fran Sol zoekt zijn achternaam op:)
    [Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 02:12
    Pedicure*
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    maandag 4 juni 2018 om 15:16
    Dat verjaardagsfeestje fotomoment van frank de Boer is de meest Nederlandse foto die ik in tijden heb gezien.
    Had nog net wat beter geweest als het voor een caravan was geweest.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3545
    maandag 4 juni 2018 om 16:58
    Volgens mij doet Memphis een pedicure ipv een manicure...
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 07:21
    Homo broekje van CR?
    Vind ik leuk
    Leeuw +6195
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:30
    VP toch. Die zogenaamde waterval van Dumfries zit in de binnenstad van Suriname. Er is daar echt geen echte waterval.
    Vind ik leuk
    pos +8834
    woensdag 6 juni 2018 om 21:32
    Het wordt ook wel pijnlijk duidelijk dat al die voetballers zo ongeveer exact hetzelfde in elkaar zitten. Hoe saai wil je een vakantie hebben zeg,
    Vind ik leuk
    Blindsy +13785
    donderdag 7 juni 2018 om 07:32
    Mooi. Al die tattoo-boys in de mooiste tropische oorden.. en dan Van Beek en Nieuwkoop als een stel campinggangers gewoontjes op een terrasje zittend...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174039
    donderdag 7 juni 2018 om 17:02
    Zinchenko weet van wanten , een man naar mijn hart
    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 17:47
    Waarom is Sallah in IJmuiden?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 8 juni 2018 om 06:39
    Edwin Evers heeft altijd een onderdeel in zijn show, mijn favoriet: 'Lekker belangrijk'
    Vind ik leuk
    John M. +4837
    vrijdag 8 juni 2018 om 13:56
    Aké in New York, Davids in de wolken en ik op mijn werk.. Daar wordt niks van gezegd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 19:21
    Zal mij een worst wezen wat ze doen ,Kluivert zal wel snuiven
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1619
    zaterdag 9 juni 2018 om 18:36
    Dit had ik voor geen goud willen missen 👍
    Vind ik leuk
    Het Brein +4344
    zaterdag 9 juni 2018 om 21:13
    Derrick Luckassen vs. Anthony Joshua!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 9 juni 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 17:16
    LENINGSMOGELIJKHEID.

    Denkt u erover om een ??lening te krijgen? Bent u geweigerd door uw bank? Moet u geld lenen, maar weet u niet zeker waar u heen moet om het geld te krijgen dat u nodig heeft? Een goede plek om een ??lening te zoeken, is bij ons leningbedrijf.

    Met een lage rente van 2% en leningen, varieert onze lening van 50.000,00 EURO tot 8.000.000,00 EURO. als je je afvraagt ??welke soorten leningen beschikbaar zijn voor individuen of bedrijven, Hier is een lijst van hen:

    We bieden de volgende soorten leningen:

    * Commerciële leningen. * Consolidatie van schulden * Persoonlijke leningen. * Zakelijke leningen. *Hypotheek. * Investeringsleningen. * Ontwikkelingsleningen * Bouwlening * Zakelijke leningen en nog veel meer:

    * Ben je financieel geperst? * Zoekt u geld om kredieten en schulden af ??te lossen? * Zoekt u financiering om een ??eigen bedrijf op te zetten? * Heeft u behoefte aan particuliere of zakelijke leningen voor verschillende doeleinden? * Zoekt u leningen om grote projecten uit te voeren * Zoekt u financiering voor verschillende andere processen?

    Geef uw interesse aan via e-mail (jjchelphome@gmail.com) voor uw leningproces.

    Neem contact met ons op voor meer informatie:
    (jjchelphome@gmail.com)


    Vriendelijke groeten.
    MARKETING TEAM
    JJC Financial Compania
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 11 juni 2018 om 18:18
    Yes tel me more ik wil dol graag schulden krijgen zorgen jullie er dan wel voor dat ik binnen 1 jaar op de straat slaap.
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:11
    Financial Compania hahahahahaha lachen dit
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:44
    Zo even met fc Twente bellen,die kunnen wel 25 miljoen gebruiken tegen 2% rente
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:10
    Het is weet Drenthe tijd!!!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:27
    Verrast me niet , vond die Veldwijk altijd al een oud wijf
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:37
    Allemachtig zeg, er is toch niemand die het 110e bericht van mij nog leest.....;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 13 juni 2018 om 19:50
    Padt poseert met vriendin. Ik weet dat vrouwen altijd dromen van een kikker die in een prins verandert, maar om nou een Padt te nemen.... dat is wel heel optimistisch.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:15
    Eigenlijk is die hele NOS kliek een groep vol incompetente figuren. Mensen worden gek van Snoeks, ook die debiele vragen steeds van Bert Maaldrink zijn om te janken. Als je dan kijkt naar Tom Egberts en hoe hij zichzelf al decennia voor schut zet zonder enige vorm van kwaliteiten als presentator en je zet daar ook nog eens die debiel van een Arno Vermeulen naast die ook niks kan van commentaar geven en analist zijn al helemaal niet dan besef je je dat die hele kliek gewoon een gesubsidieerde werkplek is voor minder begaafden...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:29
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 17 juni 2018 om 18:43
    Forza Mexico.....
    LOZANOOOOOOOOOOO
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:36
    Als je moeilijke tijden of armoede doormaakt, moet je niet depressief zijn, want dit is een goede kans om weer rijk en gelukkig te zijn, neem dan contact op met divinecardhacker@gmail.com om je hoofdkaart te pakken die al vol zit met geld.

    Ik kreeg mijn eigen stamkaart van hem en ik gebruik deze kaart om elke dag 3000€ te verzamelen, als u dringend uw kaart ook moet hebben en u zult heel blij zijn zoals ik ben.

    Contact: divinecardhacker@gmail.com

    Bedankt
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:11
    Hoogstand voetbalnieuws stelletje kneuzen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:22
    Vrouwen zijn maar mooi de dupe met zo'n geloof
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:41
    Ronaldo is toch gay?
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Farmer +12744
    zondag 24 juni 2018 om 04:29
    Tja...

    Ergens geef ik die duitsers ook geen ongelijk. NB hun allerbeste speler roepen ze niet op(Zlatan), en dan verliezen ze nipt van de Duitsers....


    "Karma is a Bitch?"

    Toivonen maakte een mooie goal, maar,... voor de rest vond ik hem meer als een rat spel dan..... naja...(Had ook minstens 2x rood kunnen of moeten krijgen voor zn vieze spel misschien).

    Duitsland zwijnt wel met die toch goede goal. Zweden had dat punt wel verdiend.
    Vind ik leuk
    Muscles +959
    woensdag 27 juni 2018 om 10:10
    Ik mis NL bij deze rapportage
    Vind ik leuk
    derksen +8938
    woensdag 27 juni 2018 om 13:28
    Brazilië gaat lekker naar huis morgen
    Vind ik leuk
    Leffe +1057
    vrijdag 29 juni 2018 om 11:47
    Hier zeggen veel mensen dat ze niks kunnen zien.Ik kan op mijn i-pad idd ook niks zien,maar wel op mijn Android telefoon( wat iemand al hier zei,dat het kan dat Apple het niet kan openen maar Android wel).
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juni 2018 om 12:23
    --
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13261
    vrijdag 29 juni 2018 om 15:42
    Geen Ronaldo ? Bizar..
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1041
    zondag 1 juli 2018 om 09:36
    Nog nieuws over Heracles?
    Vind ik leuk
    maandag 2 juli 2018 om 11:34
    Mexicaantjes hebben wel een deuk opgelopen na die harde 0-3 vernedering door de Zweden. Denk dat Brazilië wel wint met 3-1.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:51
    Sorry mannen. Waar kan ik die foto's vinden van die dikke memmen?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1429
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:41
    Ik zie niks hoe kan dat ????
    Vind ik leuk
    powerer +6
    zaterdag 14 juli 2018 om 15:39
    Am Miley Mason komt uit Nederland om dit geweldige nieuws aan iedereen te vertellen, maar ik heb besloten geen getuigenis te geven, maar ik moet het gewoon doen zodat mensen voorzichtig kunnen zijn met het soort spreukengieter waarmee ze in contact komen, zodat ze niet in de handen van oplichterij zoals wat er met me gebeurde was opgelicht door 2 spell caster in Zuid-Afrika en de andere Keniaan, beiden bleven ze tegen me liegen tot God bracht deze geweldige man genaamd Dr Sacre die ik heb leren kennen over Dr Sacre door middel van een vriendin in de VS die mij hier in Nederland kwam opzoeken, vertelde me hoe ze haar geliefde en het wonder erachter terug kreeg toen ze me prachtige dingen vertelde over deze geweldige man genaamd Dr. SAcre ik was zo blij dat ik eindelijk vond iemand om mijn probleem op te lossen, dus riep ze dr. Sacre en sprak met dr. Sacre, die toen ook met hem sprak en hem alles uitlegde dat hij me net had verteld zich geen zorgen te maken dat hij me verzekert dat alles goed zou komen ik geloofde in hem dat dingen zullen zeker trainen goed hij verzekert me dat mijn geliefde binnen 24 uur terug in mijn armen zou komen geloof me het was als een droom ik was zo blij toen ik werd gebeld door mijn geliefde die me smeekte en hij kwam langs en gaf al zijn eigendommen aan mij en maakte me de begunstigde voor iedereen is van waarde ben ik zo blij dit moest goed gaan dankzij de hulp van Dr Sacre, je kan contact met hem opnemen voor hulp neem dan alsjeblieft geen contact op met andere nep spell caster Dr. Sacre is de man die je vertrouwt en vertrouwt op jou kan contact met hem opnemen via sacretempleofpower@gmail.com of bel / WhatsApp-nummer: +2348159768201
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 12:26
    DRINGENDE LENING KAN IK HELPEN regionsbank40@gmail.com of bel WhatsApp, sms +14193338785 en ontvang uw lening.
    Vind ik leuk
    maandag 27 augustus 2018 om 05:44
    Als u een dringende lening van welke aard dan ook nodig hebt, dan moet u een lening aanvragen bij de heer Harry, u kunt verschillende soorten leningen van hem krijgen zoals Home lening Zakelijke lening Studielening Korte lening Medium lening Lange leningen enz. Hij biedt een lening tegen rente tarief van 2% en met zeer eenvoudige lening voorwaarden, dus voor u om uw lening te krijgen vandaag contacteer: harryjim598@gmail.com Met vriendelijke groet
    Vind ik leuk
    donderdag 6 september 2018 om 13:47
    We bieden financiële ondersteuning aan individuen en rechtspersonen, evenals aan bedrijven tegen elke prijs van 3.000 euro tot 50.000.000 euro of meer, tegen zeer lage rentetarieven, om hun geld te ontvangen. Neem binnen 1 werkdag contact met ons op voor meer informatie. gkfinance01@gmail.com

    neem dan per e-mail contact met ons op.
    E-mail: gkfinance01@gmail.com

    3% leningaanbieding
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 16:42
    24 uur Lening Service bieden een eenvoudige en efficiënte leningendienst voor mensen over de hele wereld op zoek naar leningen. U mag lenen over een periode van 1 tot 25 jaar en een bedrag lenen van £ 2.000 tot £ 50.000.000,00 voor welk doel dan ook. Met een lage rente van 3% op alle delen van de wereld. De applicatie is beschikbaar voor aanvragers die 18 jaar en ouder zijn. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@outlook.com
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:38
    Hallo,
    Bent u op zoek naar een zakelijke of persoonlijke lening? Is een lening van uw bank of financiële instellingen geweigerd? Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: info.oceanfinance01@gmail.com wij bieden leningen aan individuen, een groep individuen, bedrijven en samenwerkingsverbanden. Wij bieden een lening aan met een rentepercentage van 3%. Vul de onderstaande informatie hieronder in om ons in staat te stellen het aflossingsschema voor u te berekenen.

    * Naam van lener:
    * Land:
    * Leningbedrag nodig:
    * Lening duur:
    *Doel van de lening:
    *Bezetting:
    *Maandinkomen:
    *Telefoonnummer:
    Alle andere informatie zal naar u worden verzonden zodra wij de bovenstaande informatie van u hebben ontvangen.

    Vriendelijke groeten
    Stephen Morgan (leningconsulent)
    Contact E-mail: info.oceanfinance01@gmail.com
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:45
    Hallo,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, hypotheek, autolening, leningen, schuldenconsolidatieleningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of heeft u een lening van een bank of een financiële configuratie afgewezen of meer? redenen, niet hun lening oplossingen! Ik ben Miss Rose, een particuliere financier, die leningen verstrekt aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening na de overdracht binnen 48 uur te behandelen. Contact: missroseloanfirm@hotmail.com
    toepassingen

    Naam:
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Burgerlijke staat:
    Adres:
    plaats
    Status:
    Postcode:
    land:
    Telefoon:
    E-mail:
    Vermeld het doel van de lening:
    Leenbedrag:
    Lening duur:
    Maandelijks nettoresultaat.

    Terug naar mij zo snel mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Miss Rose
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws