WK-blog: Mido strak in pak op WK, Podolski kijkt terug op WK

WK-blog: Mido strak in pak op WK, Podolski kijkt terug op WK

Gepubliceerd: vrijdag 6 juli 2018 om 16:30vr 06-07-2018 om 16:30

Het WK is begonnen, maar niet alleen op het veld gebeurt van alles. In de rubriek WK-blog struint de VoetbalPrimeur-redactie het internet voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste updates op social media. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.

 

Plaats een reactie

michelhx +4442
maandag 28 mei 2018 om 12:12
Goeien herder, wat een memmen. Ik hou er van.
Vind ik leuk
FcG4Ever +1208
maandag 28 mei 2018 om 13:36
Liggen haast op dr knieeen man. Dikke hangtetten
Vind ik leuk
Mosquito +20268
maandag 28 mei 2018 om 15:50
Zit ook melk in he:-) ze is zwanger.
Vind ik leuk
maandag 28 mei 2018 om 15:58
Al het goeie, komt van Melkunie koeien :)
Vind ik leuk
companen +1954
maandag 28 mei 2018 om 16:57
Wat heeft een herder met tieten te maken?
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 31 mei 2018 om 00:35
Jij ziet blijkbaar iets wat wij niet zien...
Vind ik leuk
Ale +5563
zondag 3 juni 2018 om 13:09
Waar zijn die tetten dan???? Zie niks.
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 13:12]
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
woensdag 13 juni 2018 om 10:28
Dat vroeg ik me ook af. Ik geloof dat ie het over de bescheiden cup C heeft van de vriendin van Immobile.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 18:49
Nee hij postte het op 28 mei
Vind ik leuk
Cazzy +1950
maandag 28 mei 2018 om 12:13
Kan niet wachten tot er weer voetbal is...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21120
maandag 28 mei 2018 om 12:28
Same here! Laat de competitie maar weer beginnen :)
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 17:24
Doe maar eerst lekker een lang wk...
Vind ik leuk
Gizmo +3779
zondag 17 juni 2018 om 12:12
Dat wk duurt idd best lang zonder nu wij niet meedoen.
Vind ik leuk
maandag 28 mei 2018 om 13:45
Echt voetbal nieuws.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21120
maandag 28 mei 2018 om 13:59
Helemaal als je niets te zien krijgt via de app..
Vind ik leuk
pos +9326
maandag 28 mei 2018 om 14:14
Fredje heeft duidelijk de gay pride van Alkmaar bezocht afgelopen weekend. Goeie zaak.
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
maandag 28 mei 2018 om 14:35
Neem Ibra maar voor ons mee uit LA gustafson.
Vind ik leuk
companen +1954
maandag 28 mei 2018 om 16:55
Lelijke voetballers zoals Larsje met zo'n vrouw lol
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5167
maandag 28 mei 2018 om 20:26
Veldwijk heeft ook flink gewerkt natuurlijk de tweede seizoenshelft...
Vind ik leuk
maandag 28 mei 2018 om 22:05
Veldwijk begint me met zijn vlog gedragd ekeel uit te hangen
Vind ik leuk
woensdag 31 oktober 2018 om 22:57
Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, lening, autolening,
studentenlening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening, risicokapitaal, enz.
OF Werd u door een bank of een financiële instelling voor een of meer leningen geweigerd?
redenen. U bent op de juiste plaats voor uw leningoplossingen! E-mail ons gelijk
nu op: anshloans@outlook.com
contact telefoonnummer: +4915211830059
Vind ik leuk
Obl93 +2732
maandag 28 mei 2018 om 22:20
Niet om het een of ander, maar van mij hoeft deze rubriek niet zo.
Vind ik leuk
Marco S +6560
maandag 4 juni 2018 om 19:11
Geen interesse in propper op de fiets? :)
Vind ik leuk
Smithsonian +41271
dinsdag 29 mei 2018 om 07:17
Mevrouw veldwijk toch.

[Reactie gewijzigd op woensdag 30 mei 2018 om 12:49]
Vind ik leuk
Setovitch +1421
dinsdag 29 mei 2018 om 12:18
Ben ik de enigste die dat smerig vindt een zwangere vrouw? Snap niet dat je dat zo mooi vindt oke hoort erbij maar niet dat ik zeg van nou sjongejonge wat een stoot...
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 17 juni 2018 om 16:28
Misschien ben je de enige...
Vind ik leuk
dinsdag 29 mei 2018 om 21:42
Wat moet ik met dit nieuws?
Vind ik leuk
lemon9 +1010
woensdag 30 mei 2018 om 10:12
Slagveer komt effe bij van een druk seizoen pokkelen en scoren
Vind ik leuk
woensdag 30 mei 2018 om 12:02
ik zie niks? Moet ik ergens op drukken?
Vind ik leuk
Quareck +7454
donderdag 31 mei 2018 om 14:53
Of naar een oogdokter gaan, als je je telefoon weglegt en je ziet nog steeds niks is er een kans dat je blind bent. Maar dan typ ik dit voor Jan lul want je kunt het toch niet lezen. In elk geval sterkte!
Vind ik leuk
donderdag 31 mei 2018 om 15:38
waar zie ik dan de fotos?
Vind ik leuk
vrijdag 1 juni 2018 om 17:55
Zit je op de telefoon? Meer mensen zeggen dat het niet op de telefoon werkt.
Vind ik leuk
Garrie +3763
vrijdag 1 juni 2018 om 19:39
Jawel hoor
Vind ik leuk
vrijdag 1 juni 2018 om 21:56
Misschien dan android en apple verschil, en eventuele andere als die bestaan.
Heb je wel last van dat je maar tot 6 berichten terug kunt kijken? Op j PC met windows :)
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 09:55
ik zit op een PC en kan alle berichten zien, alleen geen link helaas
Vind ik leuk
woensdag 30 mei 2018 om 17:12
Ronaldo vakantie; lekker sixpack trainen.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
woensdag 30 mei 2018 om 19:59
Quintana Roo, Mexico, is inderdaad het slagROOM op de taart. Cancun, Playa del Carmen, Tulum, Chicen Itza, Merida etc.
Vind ik leuk
KOudman +377
woensdag 30 mei 2018 om 22:13
Off topic: Heerenveen gaat zich versterken met sherel floranus van Sparta
Vind ik leuk
Counterattack +11371
woensdag 30 mei 2018 om 23:02
Gewoon verschil in technische klasse
Vind ik leuk
El Lobo +2151
donderdag 31 mei 2018 om 10:52
Volgens Omroep Flevoland gaat Van Der Water naar Heracles

https://www.omroepflevoland.nl/sport/160764/silvester-van-der-water-naar-sc-heracles
Vind ik leuk
donderdag 31 mei 2018 om 10:58
Ik zie geen berichten of fotos in de zomerblog, hoe kan ik die openen?
Vind ik leuk
Garrie +3763
vrijdag 1 juni 2018 om 19:38
Warme man die overmars en ook nog bij een warme club
Vind ik leuk
Afcajaxxx +482
zaterdag 2 juni 2018 om 11:00
Die jongens krijgen teveel om te mogen luieren! Trainen,beter worden, mooier voetbal laten zien!
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 19:16
Klopt je hebt geleik chika. ;-)
Vind ik leuk
Afcajaxxx +482
zondag 3 juni 2018 om 22:41
Dankuu
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 22:54
Niks te danken 😘
:p
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 22:55]
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 05:41
Gelijk*
Vind ik leuk
zaterdag 2 juni 2018 om 16:12
Interessante feitjes...
Vind ik leuk
zaterdag 2 juni 2018 om 16:47
Daley Blind bij de pedicure.
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 22:07
.... dit valt onder de categorie: “lekker belangrijk”

Tijd voor het WK
Vind ik leuk
Grutnl +169
zondag 3 juni 2018 om 23:56
Veltman heeft eindelijk eens een keer de boot niet gemist en Fran Sol zoekt zijn achternaam op:)
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 23:56]
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 02:12
Pedicure*
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 4 juni 2018 om 15:16
Dat verjaardagsfeestje fotomoment van frank de Boer is de meest Nederlandse foto die ik in tijden heb gezien.
Had nog net wat beter geweest als het voor een caravan was geweest.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
maandag 4 juni 2018 om 16:58
Volgens mij doet Memphis een pedicure ipv een manicure...
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 07:21
Homo broekje van CR?
Vind ik leuk
Leeuw +6197
dinsdag 5 juni 2018 om 21:30
VP toch. Die zogenaamde waterval van Dumfries zit in de binnenstad van Suriname. Er is daar echt geen echte waterval.
Vind ik leuk
pos +9326
woensdag 6 juni 2018 om 21:32
Het wordt ook wel pijnlijk duidelijk dat al die voetballers zo ongeveer exact hetzelfde in elkaar zitten. Hoe saai wil je een vakantie hebben zeg,
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 7 juni 2018 om 07:32
Mooi. Al die tattoo-boys in de mooiste tropische oorden.. en dan Van Beek en Nieuwkoop als een stel campinggangers gewoontjes op een terrasje zittend...
Vind ik leuk
stratumseind +191506
donderdag 7 juni 2018 om 17:02
Zinchenko weet van wanten , een man naar mijn hart
Vind ik leuk
voorstopper +1087
donderdag 7 juni 2018 om 17:47
Waarom is Sallah in IJmuiden?
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
vrijdag 8 juni 2018 om 06:39
Edwin Evers heeft altijd een onderdeel in zijn show, mijn favoriet: 'Lekker belangrijk'
Vind ik leuk
John M. +5054
vrijdag 8 juni 2018 om 13:56
Aké in New York, Davids in de wolken en ik op mijn werk.. Daar wordt niks van gezegd.
Vind ik leuk
vrijdag 8 juni 2018 om 19:21
Zal mij een worst wezen wat ze doen ,Kluivert zal wel snuiven
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
zaterdag 9 juni 2018 om 18:36
Dit had ik voor geen goud willen missen 👍
Vind ik leuk
Het Brein +4692
zaterdag 9 juni 2018 om 21:13
Derrick Luckassen vs. Anthony Joshua!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 juni 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 17:16
LENINGSMOGELIJKHEID.

Denkt u erover om een ??lening te krijgen? Bent u geweigerd door uw bank? Moet u geld lenen, maar weet u niet zeker waar u heen moet om het geld te krijgen dat u nodig heeft? Een goede plek om een ??lening te zoeken, is bij ons leningbedrijf.

Met een lage rente van 2% en leningen, varieert onze lening van 50.000,00 EURO tot 8.000.000,00 EURO. als je je afvraagt ??welke soorten leningen beschikbaar zijn voor individuen of bedrijven, Hier is een lijst van hen:

We bieden de volgende soorten leningen:

* Commerciële leningen. * Consolidatie van schulden * Persoonlijke leningen. * Zakelijke leningen. *Hypotheek. * Investeringsleningen. * Ontwikkelingsleningen * Bouwlening * Zakelijke leningen en nog veel meer:

* Ben je financieel geperst? * Zoekt u geld om kredieten en schulden af ??te lossen? * Zoekt u financiering om een ??eigen bedrijf op te zetten? * Heeft u behoefte aan particuliere of zakelijke leningen voor verschillende doeleinden? * Zoekt u leningen om grote projecten uit te voeren * Zoekt u financiering voor verschillende andere processen?

Geef uw interesse aan via e-mail (jjchelphome@gmail.com) voor uw leningproces.

Neem contact met ons op voor meer informatie:
(jjchelphome@gmail.com)


Vriendelijke groeten.
MARKETING TEAM
JJC Financial Compania
Vind ik leuk
Donnygo +3988
maandag 11 juni 2018 om 18:18
Yes tel me more ik wil dol graag schulden krijgen zorgen jullie er dan wel voor dat ik binnen 1 jaar op de straat slaap.
Vind ik leuk
Maronk +266
dinsdag 12 juni 2018 om 10:11
Financial Compania hahahahahaha lachen dit
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 16:44
Zo even met fc Twente bellen,die kunnen wel 25 miljoen gebruiken tegen 2% rente
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 18:10
Het is weet Drenthe tijd!!!
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 18:27
Verrast me niet , vond die Veldwijk altijd al een oud wijf
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 12:37
Allemachtig zeg, er is toch niemand die het 110e bericht van mij nog leest.....;-)
Vind ik leuk
Cookee +12187
woensdag 13 juni 2018 om 19:50
Padt poseert met vriendin. Ik weet dat vrouwen altijd dromen van een kikker die in een prins verandert, maar om nou een Padt te nemen.... dat is wel heel optimistisch.
Vind ik leuk
Foebele +53581
zaterdag 16 juni 2018 om 13:15
Eigenlijk is die hele NOS kliek een groep vol incompetente figuren. Mensen worden gek van Snoeks, ook die debiele vragen steeds van Bert Maaldrink zijn om te janken. Als je dan kijkt naar Tom Egberts en hoe hij zichzelf al decennia voor schut zet zonder enige vorm van kwaliteiten als presentator en je zet daar ook nog eens die debiel van een Arno Vermeulen naast die ook niks kan van commentaar geven en analist zijn al helemaal niet dan besef je je dat die hele kliek gewoon een gesubsidieerde werkplek is voor minder begaafden...
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 19:29
Heerlijk
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 17 juni 2018 om 18:43
Forza Mexico.....
LOZANOOOOOOOOOOO
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 03:36
Als je moeilijke tijden of armoede doormaakt, moet je niet depressief zijn, want dit is een goede kans om weer rijk en gelukkig te zijn, neem dan contact op met divinecardhacker@gmail.com om je hoofdkaart te pakken die al vol zit met geld.

Ik kreeg mijn eigen stamkaart van hem en ik gebruik deze kaart om elke dag 3000€ te verzamelen, als u dringend uw kaart ook moet hebben en u zult heel blij zijn zoals ik ben.

Contact: divinecardhacker@gmail.com

Bedankt
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 17:11
Hoogstand voetbalnieuws stelletje kneuzen
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 13:22
Vrouwen zijn maar mooi de dupe met zo'n geloof
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 16:41
Ronaldo is toch gay?
Vind ik leuk
Askotta +9
vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
Vind ik leuk
Farmer +13392
zondag 24 juni 2018 om 04:29
Tja...

Ergens geef ik die duitsers ook geen ongelijk. NB hun allerbeste speler roepen ze niet op(Zlatan), en dan verliezen ze nipt van de Duitsers....


"Karma is a Bitch?"

Toivonen maakte een mooie goal, maar,... voor de rest vond ik hem meer als een rat spel dan..... naja...(Had ook minstens 2x rood kunnen of moeten krijgen voor zn vieze spel misschien).

Duitsland zwijnt wel met die toch goede goal. Zweden had dat punt wel verdiend.
Vind ik leuk
Muscles +1428
woensdag 27 juni 2018 om 10:10
Ik mis NL bij deze rapportage
Vind ik leuk
derksen +9000
woensdag 27 juni 2018 om 13:28
Brazilië gaat lekker naar huis morgen
Vind ik leuk
Leffe +1051
vrijdag 29 juni 2018 om 11:47
Hier zeggen veel mensen dat ze niks kunnen zien.Ik kan op mijn i-pad idd ook niks zien,maar wel op mijn Android telefoon( wat iemand al hier zei,dat het kan dat Apple het niet kan openen maar Android wel).
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 12:23
--
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 12:24]
Vind ik leuk
MojoRisin +14560
vrijdag 29 juni 2018 om 15:42
Geen Ronaldo ? Bizar..
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
zondag 1 juli 2018 om 09:36
Nog nieuws over Heracles?
Vind ik leuk
maandag 2 juli 2018 om 11:34
Mexicaantjes hebben wel een deuk opgelopen na die harde 0-3 vernedering door de Zweden. Denk dat Brazilië wel wint met 3-1.
Vind ik leuk
vrijdag 6 juli 2018 om 16:51
Sorry mannen. Waar kan ik die foto's vinden van die dikke memmen?
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1850
vrijdag 6 juli 2018 om 17:41
Ik zie niks hoe kan dat ????
Vind ik leuk
powerer +6
zaterdag 14 juli 2018 om 15:39
Am Miley Mason komt uit Nederland om dit geweldige nieuws aan iedereen te vertellen, maar ik heb besloten geen getuigenis te geven, maar ik moet het gewoon doen zodat mensen voorzichtig kunnen zijn met het soort spreukengieter waarmee ze in contact komen, zodat ze niet in de handen van oplichterij zoals wat er met me gebeurde was opgelicht door 2 spell caster in Zuid-Afrika en de andere Keniaan, beiden bleven ze tegen me liegen tot God bracht deze geweldige man genaamd Dr Sacre die ik heb leren kennen over Dr Sacre door middel van een vriendin in de VS die mij hier in Nederland kwam opzoeken, vertelde me hoe ze haar geliefde en het wonder erachter terug kreeg toen ze me prachtige dingen vertelde over deze geweldige man genaamd Dr. SAcre ik was zo blij dat ik eindelijk vond iemand om mijn probleem op te lossen, dus riep ze dr. Sacre en sprak met dr. Sacre, die toen ook met hem sprak en hem alles uitlegde dat hij me net had verteld zich geen zorgen te maken dat hij me verzekert dat alles goed zou komen ik geloofde in hem dat dingen zullen zeker trainen goed hij verzekert me dat mijn geliefde binnen 24 uur terug in mijn armen zou komen geloof me het was als een droom ik was zo blij toen ik werd gebeld door mijn geliefde die me smeekte en hij kwam langs en gaf al zijn eigendommen aan mij en maakte me de begunstigde voor iedereen is van waarde ben ik zo blij dit moest goed gaan dankzij de hulp van Dr Sacre, je kan contact met hem opnemen voor hulp neem dan alsjeblieft geen contact op met andere nep spell caster Dr. Sacre is de man die je vertrouwt en vertrouwt op jou kan contact met hem opnemen via sacretempleofpower@gmail.com of bel / WhatsApp-nummer: +2348159768201
Vind ik leuk
zondag 5 augustus 2018 om 12:26
DRINGENDE LENING KAN IK HELPEN regionsbank40@gmail.com of bel WhatsApp, sms +14193338785 en ontvang uw lening.
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 05:44
Als u een dringende lening van welke aard dan ook nodig hebt, dan moet u een lening aanvragen bij de heer Harry, u kunt verschillende soorten leningen van hem krijgen zoals Home lening Zakelijke lening Studielening Korte lening Medium lening Lange leningen enz. Hij biedt een lening tegen rente tarief van 2% en met zeer eenvoudige lening voorwaarden, dus voor u om uw lening te krijgen vandaag contacteer: harryjim598@gmail.com Met vriendelijke groet
Vind ik leuk
donderdag 6 september 2018 om 13:47
We bieden financiële ondersteuning aan individuen en rechtspersonen, evenals aan bedrijven tegen elke prijs van 3.000 euro tot 50.000.000 euro of meer, tegen zeer lage rentetarieven, om hun geld te ontvangen. Neem binnen 1 werkdag contact met ons op voor meer informatie. gkfinance01@gmail.com

neem dan per e-mail contact met ons op.
E-mail: gkfinance01@gmail.com

3% leningaanbieding
Vind ik leuk
woensdag 3 oktober 2018 om 16:42
24 uur Lening Service bieden een eenvoudige en efficiënte leningendienst voor mensen over de hele wereld op zoek naar leningen. U mag lenen over een periode van 1 tot 25 jaar en een bedrag lenen van £ 2.000 tot £ 50.000.000,00 voor welk doel dan ook. Met een lage rente van 3% op alle delen van de wereld. De applicatie is beschikbaar voor aanvragers die 18 jaar en ouder zijn. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@outlook.com
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:38
Hallo,
Bent u op zoek naar een zakelijke of persoonlijke lening? Is een lening van uw bank of financiële instellingen geweigerd? Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: info.oceanfinance01@gmail.com wij bieden leningen aan individuen, een groep individuen, bedrijven en samenwerkingsverbanden. Wij bieden een lening aan met een rentepercentage van 3%. Vul de onderstaande informatie hieronder in om ons in staat te stellen het aflossingsschema voor u te berekenen.

* Naam van lener:
* Land:
* Leningbedrag nodig:
* Lening duur:
*Doel van de lening:
*Bezetting:
*Maandinkomen:
*Telefoonnummer:
Alle andere informatie zal naar u worden verzonden zodra wij de bovenstaande informatie van u hebben ontvangen.

Vriendelijke groeten
Stephen Morgan (leningconsulent)
Contact E-mail: info.oceanfinance01@gmail.com
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 22:45
Hallo,

Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, hypotheek, autolening, leningen, schuldenconsolidatieleningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of heeft u een lening van een bank of een financiële configuratie afgewezen of meer? redenen, niet hun lening oplossingen! Ik ben Miss Rose, een particuliere financier, die leningen verstrekt aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening na de overdracht binnen 48 uur te behandelen. Contact: missroseloanfirm@hotmail.com
toepassingen

Naam:
Geboortedatum:
Geslacht:
Burgerlijke staat:
Adres:
plaats
Status:
Postcode:
land:
Telefoon:
E-mail:
Vermeld het doel van de lening:
Leenbedrag:
Lening duur:
Maandelijks nettoresultaat.

Terug naar mij zo snel mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

Miss Rose
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 23:58
WELKOM BIJ PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com het is ons doel om uitstekende professionele service te bieden.

Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heb je een lening nodig om een ​​leuke Small Scale en medium business te starten? Heeft u een lage credit score en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaallening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen ?.

Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een handomdraai te krijgen wat u nodig hebt. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijkse uitgaven te verlichten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken - van vakanties, tot onderwijs, tot unieke aankopen

We bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: persoonlijke leningen, schuldenconsolidatieleningen, bedrijfsleningen, opleidingsleningen, hypothecaire lening, ongedekte lening, hypothecaire leningen, betaaldagofficieren, studieleningen, commerciële leningen, autoleningen, investeringsleningen, Ontwikkelingsleningen, Acquisitieleningen, Bouwleningen, met een lage rente van 2% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw familie en bezit uw droomhuis ook met ons algemene uitleenschema.

WIJ BIEDEN ALLE SOORT LENINGEN AAN - WENST VOOR BETAALBARE LENINGEN.

Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie;

BORROFOURGEGEVENS

1) Volledige namen:
2): Land
3) Adres:
4) Staat:
5) Geslacht:
6) Burgerlijke staat:
7) Beroep:
8) Telefoonnummer:
9) Maandelijks inkomen:
10) Volgende van Kin:
11) Lening vereist:
12) Leentijd:
13) Doel van de lening:
14) Specifieke datum waarop u de lening nodig hebt:

Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening.
Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Hoogachtend,
Mevr. Patricia Kingsman
patriciakingsman.loans2016@gmail.com

We kijken er naar uit om zo snel mogelijk van je te horen

Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 23:58
Mijn naam is Mvr Patricia Kingsman, wij zijn een nieuwe legitieme leningverstrekker van 2018 en we helpen graag elk orgaan dat financiële hulp nodig heeft die wij bieden vanaf $ 500.000,00 en $ 5.000.000,00 en we geven ook leningen in euro daarboven, dus als u hulp nodig heeft, stuur dan vriendelijk Stuur ons een e-mail op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningstransactie kan plaatsvinden nu u uw lening bij de hand hebt in de komende 24 uur is het een snelle overdracht en is het veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com indien geïnteresseerd

E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 23:59
WIJ BIEDEN ALLE SOORT LENINGEN AAN - WENST VOOR BETAALBARE LENINGEN.

Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heb je een lening nodig om een ​​leuke Small Scale en medium business te starten? Heeft u een lage credit score en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaallening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen ?. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een handomdraai te krijgen wat u nodig hebt. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijks te verlichten uitgaven. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken, van vakanties, tot onderwijs, tot unieke aankopen. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

We bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: Business Planning, Commercial en Development Finance, Properties and Mortgages, Debt Consolidation Loans, Business Loans, Private loans, Home Refinancing Loans met een lage rente van 2,00% per annulering voor particulieren, bedrijven en bedrijfsorganen. Haal het beste uit uw familie en bezit uw droomhuis ook met ons algemene uitleenschema. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

WIJ BIEDEN ALLE SOORT LENINGEN AAN - WENST VOOR BETAALBARE LENINGEN.

Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie;
- Volledige naam:
- Leningbedrag nodig:
- leentijd:
- Doel van de lening:
- Stad land:
- Telefoon:
- Hoe heb je over ons gehoord:

Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening. Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Hoogachtend,
Mevrouw Patricia Kingsman

We kijken er naar uit om zo snel mogelijk van je te horen

Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 23:59
Groeten..
Neem contact met ons op voor uw veilige en onbeveiligde lening tegen een rentepercentage van 2%
........................................

Heeft de moeilijkheid van de economie dit jaar invloed op je, weigert je bank je een lening voor de Chrismas te geven? Als je antwoord ja is, dan heb je een lening nodig. Ik ben mevrouw Patricia Kingsman, de eigenaar van een kredietverstrekker We bieden veilige en beveiligde leningen tegen een rentepercentage van 2%.

* Bent u financieel geperst?
* Zoekt u geld om kredieten en schulden af ​​te lossen?
* Zoekt u financiering om een ​​eigen bedrijf op te zetten?
* Heeft u behoefte aan particuliere of zakelijke leningen voor verschillende doeleinden?
* Zoekt u leningen om grote projecten uit te voeren?

Als u een van de bovenstaande problemen heeft, kunnen wij u van dienst zijn, maar ik wil dat u begrijpt dat wij leningen verstrekken tegen een rentepercentage van 2%.

* Leen alles tot 95.000.000 euro.
* Kies tussen 1 tot 20 jaar om terug te betalen.
* Kies tussen maandelijks en jaarlijks terugbetalingsplan.
* Flexibele leningvoorwaarden.
Alsjeblieft als je geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via dit e-mailadres: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

We beloven een 100% garantie dat u uw lening zult ontvangen aan het einde van deze uitleentransactie. Er is geen beveiligingscontrole, geen kredietcontrole

vriendelijke groeten
Patricia Kingsman
Patricia Kingsman lening bedrijf
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 00:00
Aandacht

Wij zijn een financieel adviseur die internationale financiën behandelt voor elk bedrag van bankinstrumenten. We hebben de toegang / contacten om te verhogen van 10 duizend euro naar 500 miljoen euro, met ons bedrijf (Patricia Kingsman leningmaatschappij) en andere TOP PRIME AA BANKEN zoals de Rabobank, ING bank, DHB Bank, Amsterdam Trade Bank, de beste banken voor SBA Leningen etc.

U kunt onze gehuurde faciliteiten betrekken bij handelsprogramma's, projectfinanciering, kredietlijnverbetering, bedrijfsleningen (start-ups van bedrijven of leningen voor bedrijfsuitbreiding) en nog veel meer.

We hebben meer dan 1 miljard euro aan zakelijke leningen verstrekt aan meer dan 17.000 euro ondernemers zoals jij. We gebruiken onze eigen aangewezen risicotechnologie om u de juiste zakelijke lening te verstrekken, zodat u uw bedrijf kunt laten groeien. Onze diensten zijn snel en betrouwbaar, leningen worden binnen 24 uur na succesvolle aanvraag goedgekeurd. We bieden leningen van minimaal 10.000 euro tot maximaal 500 miljoen euro.

Heb je last van onbetaalde facturen en weet je niet waar je heen moet of waar je moet afslaan? Hoe zit het met het vinden van een gerenommeerd bedrijf voor het consolideren van schulden dat u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat u betaalbare aflossingsopties heeft en ruimte hebt om te ademen als het aan het einde van de maand komt en de rekeningen moeten worden betaald? Het leenbedrijf van Patricia Kingsman is het antwoord. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijkse uitgaven te verlichten. neem contact met ons op via e-mail (patriciakingsman.loans2016@gmail.com)

Tussenpersonen / Consultants / Makelaars zijn welkom om hun klanten te brengen en zijn 100% beschermd. In volledig vertrouwen werken we samen voor de voordelen van alle betrokken partijen. Bewaar uw financiële problemen niet voor uzelf, zodat u geen schuldenmeester of financieel gestrest persoon bent. Daarom moet u snel contact met ons opnemen voor een oplossing voor uw financiële problemen. Het zal een grote vreugde voor ons zijn als u financieel stabiel bent.
E-mail ons via: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

vriendelijke groeten
Mevrouw Patricia Kingsman
E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Motto: wij bieden de snelste en betrouwbaarste financiële diensten
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 00:01
Hallo allemaal,

Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt met het leningbedrijf van Patricia Kingsman.

Bent u op zoek geweest naar financieringsopties voor uw nieuwe bedrijfsplannen, bent u op zoek naar een lening om uw bestaande bedrijf uit te breiden, bevindt u zich in een beetje problemen met onbetaalde facturen en weet u niet waar u heen moet of waarheen draai naar? Ben je afgewezen door je banken? Patricia Kingsman lening bedrijf. zegt JA wanneer uw banken NEE zeggen. Neem contact met ons op, want we bieden financiële diensten aan tegen een lage en betaalbare rentevoet van 2% voor langlopende en kortlopende leningen (beveiligd en onbeveiligd). Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verkrijgen van leningen.

Diensten omvatten:

* Autolening
* Hypotheek
* Trucklening
* Hypothecaire lening
* Schuldconsolidatielening
* Bedrijfslening
* Persoonlijke lening
* Studentenlening.

Met het leningsbedrijf van Patricia Kingsman. je kunt afscheid nemen van al je financiële crisis en moeilijkheden, want we zijn gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch.
E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Vriendelijke groeten,
Mevrouw Patricia Kingsman
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 00:06
Wij zijn een financieel adviseur die internationale financiën voor elk bedrag van de bankinstrumenten behandelt. Hoe zit het met het vinden van een gerenommeerd bedrijf voor het consolideren van schulden dat u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat u betaalbare aflossingsopties heeft en ruimte hebt om te ademen als het aan het einde van de maand komt en de rekeningen moeten worden betaald? Patricia Kingsman lening bedrijf (patriciakingsman.loans2016@gmail.com) is het antwoord. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijkse uitgaven te verlichten. Voel je vrij om onze gehuurde faciliteiten in te schakelen, want we hebben meer dan 2 miljard euro aan zakelijke leningen verstrekt aan meer dan 25.000 bedrijfseigenaren, net als jij. We gebruiken onze eigen aangewezen risicotechnologie om u de juiste zakelijke lening te verstrekken, zodat u uw bedrijf kunt laten groeien. Onze diensten zijn snel en betrouwbaar, leningen worden binnen 8 uur na succesvolle aanvraag goedgekeurd.

* Persoonlijke leningen
* Schuldconsolidatielening
* Studenten lening,
* Truckleningen
* Autoleningen
* Vastgoedleningen
* Herfinanciering van leningen
* Leningen voor consolidatie van schulden
* Onderwijsleningen
* Landbouwleningen
* Bedrijfsleningen
* Leningen voor startersactiviteiten

We bieden leningen van minimaal 5000 euro tot een maximum van 500 miljoen euro, de leenbedrijfsdiensten van Patricia Kingsman geven u een lening met een betaalbare rente van 2% en een leentijd van 1 tot 20 jaar om de lening terug te betalen (veilig en onbeveiligd). Ons doel is om uitstekende professionele financiële diensten te bieden. Tussenpersonen / Consultants / Makelaars zijn welkom om hun klanten te brengen en zijn 100% beschermd. In volledig vertrouwen werken we samen voor de voordelen van alle betrokken partijen. Bewaar uw financiële problemen niet voor uzelf, zodat u geen schuldenmeester of financiële stressist bent, daarom moet u snel contact met ons opnemen voor een oplossing voor uw financiële problemen. Het zal een grote vreugde voor ons zijn als u financieel stabiel bent ..
E-mail ons via: patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Hoogachtend,
Mevr. Patricia Kingsman.

We zijn gecertificeerd en bieden snelle en betrouwbare diensten ...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:25
Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven thuislening, zakelijke lening elke vorm van lening Geïnteresseerd, Neem contact met ons op via e-mail: arnoidweman@gmail.com voor meer informatie
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 15:43
ARE YOU WILLING TO MEET WITH REAL HACKERS TO GET YOUR CYBER PROBLEMS FIXED WITH SWIFT RESPONSE?

Solving a problem for which you know there’s an answer is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid.
These post is actually for those who are willing to turn their lives around for the better, either financial-wise or relationship-wise or businesses.
Our primary reason for this development is to ensure that those in need of help don’t get ripped off by fake hackers.
Firstly,
Who are the GlobalHackers?
We are group of skilled professional hackers driven by passion to make the internet a safer place and render proficient services to those having cyber problems.
Globalhackers has grown and expanded since it formation over the years due to the experience and professionalism of our management and technical staff. Our strength is based on our ability to bring together active cyber security professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING
As part of our corporate goals, providing value added services to meet our client needs and requirements has been our sustaining impetus.
Our offer of proactive technical and managerial advice has always given us edge over and above our competitors.
The new development on the Globalhackers platform is to assign to you the right HACKER to deal with your Particular kind of cyber issues depending on the kind of cyber problems you are willing to get fixed. 
Here, you would be refer to a legit professional hacker known for massive skills and security abilities.
Skilled and trained on
●bank accounts loading
●social media hack, (Facebook, Instagram, snapchat etc)
●Credit card top up,
●Credit card dept clearing.
●database hack,
●money transfer,
●Verified Paypal Accounts hack,
●email hack,
●Grade Changes hack,
●Android & iPhone Hack
●BinaryOption funds recovery.
The binary option scam is another problem facing the internet today.
How do you avoid binary option scam and what do you do if you are a victim of the scam.
Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet.The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative.
If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The Globalhacker are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the intenet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… we have striven to make tenacious effort to relief those who were victims off their traumatic feeling of loss.
Here would be our cybersecurity techniques to retrieving back the victims funds ..The binary broker website would be traced down using a game over peer to peer network on a bug attack, decentralizing it and redirecting the server to a soft plus network., through that process reveals thier hidden networking source, displaying the changed web page made default. In that process unveil the hiding information traceable to track down the scammers and their embezzled central fund reserve system.
You can stay away from false businesses online, to be highly oned firm by making enquiries for their firm reference number (FRN) and contact details and barter their calls on the switchboard number and also never make use of the link in a website or an email from the firm propitiating you for an investment.
For more enquiries and help, contact globalhacktech@gmail.com.
BinaryOption.recovery@cyberservices.com
HackerOne©️LLC 2019.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 17:18
Heb je een dringende lening nodig ??? Zit je in schuld? Heb je slecht krediet? heb je een lening nodig ?, We geven leningen aan mensen ondanks hun slechte / slechte kredietscores. We verstrekken zowel zakelijke als persoonlijke leningen met een lange en korte looptijd naar keuze. Onze leningprogrammeur is snel en betrouwbaar, is vandaag van toepassing en krijgt direct feedback. Onze leningen lopen uiteen van minimaal € 5.000,00 EURO en maximaal € 100.000.000,00 EURO, onze leningen zijn goed verzekerd, 100% gegarandeerd en klanten zijn verzekerd van maximale veiligheid. Neem voor meer informatie contact met ons op via ons e-mailadres: Met vriendelijke groet, heer GEORGE / CEO E-mail: {Georgekredite@gmail.com of WhatsApp +2349063184856}.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 17:21
Dit jaar was 2019 zo gelukzalig voor mij, want God heeft me een leven gegeven om gelukkig weer te leven nadat ik 3 maanden gebroken was toen mijn man me verwaarloosde en terugkeerde naar zijn minnares. Ik heb niets kunnen doen wat ik mijn man niet kan doen, maar ik ben niet door mijn collega aan Lord Zakuza teruggegeven, die mij de volledige zekerheid heeft gegeven dat hij mij kan helpen. Ik kwam in contact met Heer Zakuza en ik luisterde naar zijn woorden en volgde de instructies die hem door hem werden gegeven. Zou je kunnen geloven dat mijn man weer thuis is gekomen, binnen 12 tot 16 uur, mijn huwelijk is hersteld en ik ben zo dankbaar, dankbaar en dankbaar dat God Lord Zakuza heeft gebruikt om mijn man terug te krijgen na 3 maanden of een gebroken huwelijk. Is er iemand die terug moet naar zijn of haar geliefde terug of hulp nodig heeft of enig ander kind? Dan stel ik voor dat je nu contact opneemt met Lord Zakuza via zijn website: http://doctorzakuzaspelltemple.website2.me, of Email ID: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com of WhatsApp hem ook op + 1 (740) 573-9483 voor meer informatie. God zegene u mijnheer.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 08:09
Goede dag, heb je een lening nodig? zoals een lening om uw diensten af te betalen, om uw huur te betalen en financiële problemen op te lossen, hier is een kans voor u, Hope biedt woningkredieten, zakelijke leningen, commerciële leningen, startkapitaal, leningen voor leningen, bouwleningen, autoleningen, hotelleningen, enz. van 2% rentetarieven per jaarlijkse terugbetaling, Hope-lening duurt maximaal {2} uur, om bij alle goedgekeurde klanten terecht te komen, neem contact met ons op via (kplender@outlook.com)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws