Feyenoord verslaat PSV in heftige bekerfinale; twee keer rood, massale knokpartij

    Feyenoord verslaat PSV in heftige bekerfinale; twee keer rood, massale knokpartij

    zaterdag 2 juni 2018 om 15:28

    Het bekertoernooi is zaterdagmiddag prooi geworden voor Feyenoord O19. Tijdens de finale in Rotterdam werd PSV O19 met 2-1 verslagen. Jordy Wehrmann was de grote man aan Rotterdamse zijde: hij scoorde in de 95e minuut én tijdens de verlenging. 

    PSV won dit seizoen zowel de Super Cup als de landstitel en dus waren de beloftes uit Eindhoven op jacht naar de welbekende treble. Tijdens de eerste helft gebeurde er weinig. Na de pauze brak Joë Piroe de wedstrijd open. De spits tekende voor de 0-1.

    In de 72e minuut volgde een domper voor PSV. Zakaria Aboukhlal pakte zijn tweede gele kaart. Vanaf dat moment werd het ook zeer onrustig. De scheidsrechter van dienst moest ingrijpen bij diverse opstootjes. Het duurde tot de allerlaatste seconde voordat Feyenoord de stand gelijk kon trekken. In de vijfde minuut van de extra tijd (!) scoorde aanvoerder Wehrmann. 

    In de verlenging was het opnieuw Wehrmann die de finale in het voordeel van zijn club besliste. Ditmaal scoorde hij werkelijk fantastisch op aangeven van Cheick Touré.

    De verlenging werd ontsierd door een vechtpartij langs de zijlijn. De 21 spelers op het veld, wissels en leden van de technische staf waren betrokken. Feyenoorder Ian Smeulers kreeg rood. Na een afkoelingsperiode van ongeveer een kwartier werd de wedstrijd hervat. In de resterende vijf minuten werd er niet meer gescoord. 

    Lees meer over:PSVFeyenoord

    Plaats een reactie

    Teo Smith +21595
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:30
    Die 2-1 mag er wezen door weerman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:37
    Had hij ook al onweer op het gezicht van de psvers voorspeld ;)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7903
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:34
    Pubertjes gedrag, elke wedstrijd heeft tegenwoordig een opstootje. Welk niveau dan ook, kopieergedrag
    Vind ik leuk
    Stranger +4028
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:39
    Was in mijn tijd ( haast 50 jaar geleden) niet anders.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3106
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:43
    Toen waren het Klaas, Henk, Piet en Cor die met elkaar op de vuist gingen tegenwoordig waan je je in exotische oorden
    Vind ik leuk
    Thilo +2814
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:36
    Wat is dit heerlijk om te zien zeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:39
    Dik en dik verdiend. PSV speelde puur afbraakvoetbal. En dat nog wel met Jupiler League spelers... In eerste elftallen snap ik dat wel maar bij de jeugd is dat toch wel een schande. Gelukkig is het niet beloond. Het zeer opzichtig tijdrekken ging ook nergens meer over.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2500
    zaterdag 2 juni 2018 om 22:22
    Wat lul je nou met je Jupiler league spelers man? Is gewoon onder 19. En afbraakvoetbal? Je hebt alleen de 2 feyenoorddoelpunten op internet gekeken zeker. Feyenoord heeft in verdiend gewonnen. Maar het is kwats om dit afbraakvoetbal en Jupiler spelers te noemen. Gefeliciteerd met jullie overwinning.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 20:39
    Heb alles gezien vriend. PSV speelde om niet te verliezen. Had o.a. enkele spelers uit jong PSV en hebben niks anders gedaan dan tegenhouden en tijdrekken. Niet wat je wilt zien in een jeugdwedstrijd lijkt me.
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:39
    Als nog gefeliciteerd feyenoord namen een psv supporter🍺🍺🍺🍺
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:44
    Jammer dat het zo moet gaan
    Vind ik leuk
    Vaag +3095
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:46
    Lekker Wehrmann hoor
    Vind ik leuk
    JJD +274
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:51
    Hoe kan dit?!!
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1877
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:52
    Tegen wie moest Ajax dan? of zijn ze hier ook al niet meer bij?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5457
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:00
    Die werden uitgeschakeld in de eerste ronde door FC Boomwortel 6
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8228
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:49
    Hahahaha!
    Vind ik leuk
    Whatevaa +167
    zaterdag 2 juni 2018 om 15:57
    Ik wilde typen: even kijken hoe lang het duurt eer een nieuwsbericht over Feyenoord en PSV in de reacties toch weer over Ajax gaat. Het heeft niet lang geduurd nee.

    Jammer vd opstootjes, hoort er wel een beetje bij toch bij dit soort potjes. Gefeliciteerd Feyenoord met de beker, goed gedaan!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +297
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:02
    Nee want wij ajax waren blijkbaar al uitgeschakeld ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:32
    Het is gewoonweg dom om je frustraties zo te uiten. Dat is een toekomstige speler van een profclub onwaardig
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1467
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:36
    boeren lopen altijd weg......ow nee.....neuzen , neuzen lopen altijd weg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:38
    Mooi, verlies PSV altijd goed.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +550
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:03
    T zit diep hé fopneus.
    Vind ik leuk
    Mo +11250
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:58
    Haha mooi
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:10
    Dit gaat over een voetbalwedstrijd van o19 en mensen maken zich druk alsof hun vrouw weggaat, of dat hun bankrekening wordt geplunderd. Weet het echt niet waarom mensen zich zo druk maken.
    Vind ik leuk
    Smash +2512
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:22
    Was wel heel apart. In de 5e minuut extra tijd scoort Feijenoord gelijk.
    In totaal werd er 7 minuten extra tijd bijgetrokken. Er wordt afgetrapt en meteen fluit die man af. Waar waren die 2 extra minuten?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1392
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:26
    Ik ben benieuwd wanneer de knvb nou eens eindelijk een keer echt optreedt tegen de harde kern van feyenoord.. Die kan toch niet worden geaccepteerd? Weg met die dommekrachten! Een club die zon aanhang toestaat is Eredivisie onwaardig..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7793
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:33
    Als je dat commentaar hoort op de achtergrond ! Zouden ze zelf in de gaten hebben dat ze zo dom zijn ? Kennelijk niet
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7793
    zaterdag 2 juni 2018 om 17:31
    Triest hoor van Feyenoord en knvb !
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +117
    zaterdag 2 juni 2018 om 19:02
    Je bent voor As roma, PSV, en napoli... Pff donder op en hou je muil PSV doet even hard mee, dus leg niet alles bij Feyenoord neer klompvoet.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7793
    zaterdag 2 juni 2018 om 20:31
    Dit zegt genoeg kneusje ! Wij zijn Feyenoord ! Wij zijn Feyenoord hahahaha
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +117
    zaterdag 2 juni 2018 om 21:55
    Of zoals jou WIJ ZIJN AS ROMA, NAPOLI EN PSV ! WIJ ZIJN AS ROMA, NAPOLI EN PSV ! Hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 16:38
    Handen in eigen boezem mensen. Ook degene die de schuld bij Feyenoord legt. Waar 2 kijven, zijn 2 schuld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:20
    Ja hij begon...
    Vind ik leuk
    Retweet +199
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:31
    Tuig.
    Kaart was ook dubieus....
    Ze hadden bij PSV al aangegeven dat dit zou kunnen gebeuren aangezien de harde kern van Feyenoord daarnaast ook een toernooi had gehad...en die hebben niet zo'n goede reputatie...
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:43
    Dat ze een bekerfinale niet op neutraal terrein spelen....
    Vind ik leuk
    JJD +274
    maandag 11 juni 2018 om 02:47
    Gewoon in de Kuip. Is tenslotte ook een bekerfinale.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1582
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:43
    van Persie goed voor wedstrijdje per 3 weken tegen excelsior ofzo.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1582
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:48
    Tokkies tegen lampies jeemig wat een kutvolk.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +117
    zaterdag 2 juni 2018 om 19:05
    Neusjes en lampies wat een kutvolk.
    Vind ik leuk
    buddha +7743
    zondag 3 juni 2018 om 01:21
    de tokkies komen uit Amsterdam. kom op je kan wel wat beters verzinnen.
    Vind ik leuk
    wil +838
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:53
    Dit is te gek voor woorden. Waar zijn ze mee bezig?
    Vind ik leuk
    Dezeun +2503
    zaterdag 2 juni 2018 om 18:56
    Valt allemaal nogal mee
    Vind ik leuk
    Maan88 +2500
    zaterdag 2 juni 2018 om 20:06
    Dat dit gebeurd is wel schandalig, spelers van beide kanten die betrokken zijn geweest schorsen. En zeker de wisselspelers! Maar het is ook wel enorm onhandig en onsportief van de KNVB om daar die wedstrijd te spelen, zoiets doe je op neutraal terrein en niet bij Feyenoord op het terrein. De Kuip is altijd al een gekkenhuis maar in de goeie zin, maar het lijkt wel of de echte mafkezen die doorgesnoven junken die de Kuip niet inmogen, stadion of verbiedsgebod hebben allemaal naar het sportpark van Feyenoord komen bij zoiets. Als je hoort wat voor woorden daar rond gevlogen komen van die supporters dat is echt een schande. Abnormaal dat zoiets deze tijd nog gebeurd en dat is denk ik ook de reden waarom deze wedstrijd zo ontaarde. Ook allemaal de jeugdspelers van PSV grof uitschelden, bespuwen en tegen de dug out slaan. Doe normaal man stelletje mongolen
    Vind ik leuk
    JJD +274
    maandag 11 juni 2018 om 02:39
    Omg dat kapsel van die Wehrman.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord verslaat PSV in heftige bekerfinale; twee keer rood, massale knokpartij