Van Persie start voorbereiding tien dagen eerder dan Feyenoord-selectie

    Van Persie start voorbereiding tien dagen eerder dan Feyenoord-selectie

    maandag 4 juni 2018 om 21:40

    Robin van Persie heeft besloten zijn verblijf bij Feyenoord met één jaar te verlengen en hij lijkt er alles aan te willen doen om van het komende seizoen een succes te maken. Hij start zo'n tien dagen eerder met de voorbereiding dan de rest van de selectie.

    Volgens RTV Rijnmond heeft Van Persie bij de clubleiding aangegeven dat hij rond 15 juni wil beginnen met een rustige opbouw van zijn conditie, zodat hij op 25 juni klaar is voor de start van de daadwerkelijke voorbereiding. De selectie van Giovanni van Bronckhorst zal dan nog lang niet compleet zijn, de WK-gangers zullen later aansluiten. Het betreft onder meer Karim El Ahmadi, Brad Jones, Nicolai Jørgensen en Renato Tapia.

    Van Persie keerde in januari terug bij Feyenoord, na bijna veertien jaar in het buitenland actief te zijn geweest. Het afgelopen seizoen sloot de club af met de winst van de KNVB-beker. In competitieverband vielen de resultaten echter tegen: Feyenoord eindigde als regerend landskampioen op een teleurstellende vierde plaats en hoopt komend seizoen weer mee te kunnen strijden om de bovenste plekken.

    Poll

    Gaat Feyenoord komend seizoen weer meedoen om de titel?

    (1268 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dezeun +4565
    maandag 4 juni 2018 om 21:42
    Goed bezig Robin
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    maandag 4 juni 2018 om 21:47
    Het zal nodig zijn.... ik ben wel blij dat ie er voor gaat!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    maandag 4 juni 2018 om 21:49
    Hij probeert zich helemaal op te laden voor zijn laatste kunstje en daar heb ik respect voor
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    maandag 4 juni 2018 om 21:55
    That makes two of us!
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 23:16
    Een prof die weet dat hij meer tijd nodig heeft en die ook neemt. Chapeau.
    [Reactie gewijzigd op maandag 4 juni 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 21:44
    Klasse. Hij is gretig en technisch nog ongelovelijk goed. Ben zo blij dat hij er een jaartje bijplakt!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10817
    maandag 4 juni 2018 om 21:49
    Hij blijft mij verbazen met zijn positieve instelling, kunnen heel wat veteranen een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    maandag 4 juni 2018 om 21:56
    Nou maar hopen dat het bij de rest van de selectie beklijft!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10817
    maandag 4 juni 2018 om 21:58
    Ik zie er wel een aantal aanhaken, investeren in jezelf zou dat zijn als jonge voetballer.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5494
    maandag 4 juni 2018 om 22:27
    Pas op hoor, over 2 jaar brengt hij een boek uit dat het niet allemaal zo ging als hij wil.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10817
    maandag 4 juni 2018 om 22:57
    Ik krijg juist het idee dat het bij bij van Persie net even andersom werkt. Hij heeft toch vaak het stempel van 'lastige' jongen meegekregen. Momenteel laat hij misschien wel zien dat er meer pure sportman inzit dan verwacht. Niet glad wel een op en top prof met liefde voor het spelletje.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5494
    maandag 4 juni 2018 om 23:13
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    maandag 4 juni 2018 om 21:45
    Ik hoop dat hij zijn carrière waardig kan afsluiten, het siert hem in ieder geval enorm dat hij nog één keer alles ervoor wilt geven
    Vind ik leuk
    ficusje +2085
    maandag 4 juni 2018 om 21:47
    Motiveert zo zijn medespelers,misschien beginnen die nu ook eerder.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    maandag 4 juni 2018 om 21:51
    Bij Ajax Start de voorbereiding op 14 december iets of wat aan de late kant maar volgens een anonieme bron zijn ze toch de beste
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15720
    maandag 4 juni 2018 om 21:47
    Niet leuk voor de rest van de eredivisie. Maar ons aller Feyenoord de mooiste club met de eerste prijzen behoud de mooiste voetballer op Nederlandse velden. Ander clubjes kunnen slechts jaloers toezien.

    (Domme Turkse Ajacied (krijg de klere) modus uit!)
    Vind ik leuk
    ficusje +2085
    maandag 4 juni 2018 om 21:48
    Maar feyenoord zal denk ik niet hoger dan de 4de plaats gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 21:49
    Dit seizoen niet meer nee idd
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10817
    maandag 4 juni 2018 om 21:50
    Wie zie jij de top 2 vergezellen dan?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    maandag 4 juni 2018 om 21:56
    We gaan weer eens voor de titel....
    Vind ik leuk
    ficusje +2085
    dinsdag 5 juni 2018 om 07:13
    Zal wel weer de beker worden,titel 18 jaar zijn nog niet om.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 14:16
    hahaha. oh nee, toch niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 08:22
    Nee zie ons wel minimaal weer top 3 spelen en wellicht hoger. Je moet hoop hebben als supporter en het team gaat er beter op worden denk ik.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8812
    maandag 4 juni 2018 om 21:49
    Waarom niet leuk voor de rest? Is toch een genot om naar te kijken? Een ieder die dat ontkent is een trol.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2219
    maandag 4 juni 2018 om 23:25
    Ik ontken het. Kwalbak van persie.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 22:59
    Stakker
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15720
    dinsdag 5 juni 2018 om 00:20
    Dat zeg ik.....
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    maandag 4 juni 2018 om 21:47
    Respect
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 21:51
    Topper. Mooi om hem te zien nog 1 jaar op de nederlandse velden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 4 juni 2018 om 21:55
    Respect voor deze man !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31519
    maandag 4 juni 2018 om 22:15
    Prima voorbeeld!

    Tapia en jones mogen weg blijven.
    Vind ik leuk
    AFCA *** +115
    maandag 4 juni 2018 om 22:17
    In 10 dagen 5 jaar jonger stel je voor dat hij 20 dagen eerder begint
    Vind ik leuk
    Kuip +7430
    maandag 4 juni 2018 om 22:22
    Misschien kan de rest ook 10 dagen eerder beginnen.
    Vind ik leuk
    Barbie +1005
    maandag 4 juni 2018 om 22:30
    Van Persie kan ongetraind nog wel mee met Oranje.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2219
    maandag 4 juni 2018 om 23:25
    Idioot
    Vind ik leuk
    Patje41 +628
    dinsdag 5 juni 2018 om 00:18
    dat kunnen jij en ik ook
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 22:57
    Geloof mij nou, Jurgenson blijft,
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 23:06
    Wie blijft?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 12:36
    Waar speelt die?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2219
    maandag 4 juni 2018 om 23:23
    10 dagen eerder? Dan lukt het wel om 10 helften te spelen.
    Vind ik leuk
    Patje41 +628
    dinsdag 5 juni 2018 om 00:17
    10 dagen eerder beginnen met trainen... dan kan hij in december al een halve wedstrijd spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 02:28
    Wat iedereen ook van hem vindt, ik vind het in ieder geval goed om te lezen dat hij meedenkt. Kan ook 10dgn op zijn reet blijven zitten. Gewoon sportief om te doen. Denk je toch aan de club en laat zien wat er voor te willen doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 12:38
    Absoluut... is gewoon de beste speler van de eredivisie, hoop dat die me nog een jaartje laat genieten... als psv maar weer kampioen word haha
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    dinsdag 5 juni 2018 om 06:35
    Dan is ie geblesseerd als ze met de echte voorbereiding beginnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 08:17
    Op en top prof, :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 08:22
    Rustig aan. Half uurtje ballen en rennen en dan de dag erna weer en dan ene dag rust...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie start voorbereiding tien dagen eerder dan Feyenoord-selectie