'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

Gepubliceerd: dinsdag 5 juni 2018 om 19:53di 05-06-2018 om 19:53

Yassin Ayoub gaat met positieve verwachtingen zijn avontuur bij Feyenoord aan. De middenvelder is niet bang dat hij vanaf het eerste moment geen kans krijgt.

"Mensen praten over Kuipvrees etc. Ik wil niet zeggen dat het me niet boeit ofzo, maar een club haalt je niet zomaar", zegt Ayoub tegen FunX. "Martin van Geel (technisch directeur, red.) vertelde me dat ik heel creatief ben en erg pas bij de stijl van Feyenoord."

Ayoub geeft voorbeelden. "Ik kan creatief zijn, maar ook strijd leveren. Als ik dat daar bewijs, waarom zou een trainer dan om me heen gaan? Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

"Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje", aldus Ayoub.

Lees ook"Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie"

Poll

Gaat Ayoub slagen bij Feyenoord?

(3153 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
Zeer zeker
Vind ik leuk
Vamos7 +7792
dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
Benieuwd of hij ook net zo een publiekslieveling wordt als bij Utrecht.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8135
dinsdag 5 juni 2018 om 19:56
We gaan nu toch niet heel de tijd ayoub berichten krijgen he
Vind ik leuk
Barry Engels +31958
dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
Niet zeuren he.... nog 2587 berichten voor ie gelijk staat met die melkmuil van Kluivert!
Vind ik leuk
Johnny Cash +8135
dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
2588 dan. Kluivert nieuws staat er al weer
Vind ik leuk
2cents +57669
dinsdag 5 juni 2018 om 20:04
“Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

“Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje.”

Dus wat is het nu?
Vind ik leuk
Gyrosregime +2572
dinsdag 5 juni 2018 om 20:09
Creatief en passen bij de style van feyenoord.. Hier klopt iets niet..
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:14
Dus Feyenoord heeft alleen maar ren je rot spelers? Wat dacht je van Van Persie?
Vind ik leuk
fr1963 +3752
dinsdag 5 juni 2018 om 22:32
Jorgensen, Berghuis, Boetius.......echte werkpaarden zonder creativiteit...om er nog maar een paar te noemen
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
Precies, beste voetballers zijn niet perse het beste team
Vind ik leuk
Bocajuun +795
dinsdag 5 juni 2018 om 22:06
Laat vaak ze man lopen en aan de bal te traag
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 01:15
De mentaliteit is er.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws