'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

    'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

    dinsdag 5 juni 2018 om 19:53

    Yassin Ayoub gaat met positieve verwachtingen zijn avontuur bij Feyenoord aan. De middenvelder is niet bang dat hij vanaf het eerste moment geen kans krijgt.

    "Mensen praten over Kuipvrees etc. Ik wil niet zeggen dat het me niet boeit ofzo, maar een club haalt je niet zomaar", zegt Ayoub tegen FunX. "Martin van Geel (technisch directeur, red.) vertelde me dat ik heel creatief ben en erg pas bij de stijl van Feyenoord."

    Ayoub geeft voorbeelden. "Ik kan creatief zijn, maar ook strijd leveren. Als ik dat daar bewijs, waarom zou een trainer dan om me heen gaan? Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

    "Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje", aldus Ayoub.

    Lees ook"Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie"

    Poll

    Gaat Ayoub slagen bij Feyenoord?

    (1054 stemmen)

    Plaats een reactie

    GREY/WHITE +13671
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Pracht voetballer,die helemaal past bij Feyenoord
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:14
    Ze moeten hem wel even helpen om in de heli te komen met die Madurodam beentjes van hem..
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:06
    Leuke gozer ook. Geniet van zijn sikje. Net een farao.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Zeer zeker
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1407
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Benieuwd of hij ook net zo een publiekslieveling wordt als bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Talenten uit Ajax jeugd kennen geen kuipvrees. Het is immers een stadion waar Ajax vaker heeft gewonnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:06
    Precies. Spijker op de kop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:22
    Gelukkig hebben die talenten nooit in de Kuip gevoetbald. Volgende keer beter
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    Dat Johan Cruijff daar persoonlijk voor zorgde om jullie kampioen te maken vergeten we voor alle gemak.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25809
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:42
    Je bedoelt nadat ie keihard afgewezen was door jouw warme kluppie?!
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 06:48
    Cruyff heeft Ajax aan wel zeker 10 kampioenschappen geholpen. Haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 06:51
    Johan Cruijff leerde zelfs Feyenoord spelers hoe ze het beste een spa rood konden drinken zodat ze geen last hadden van alle prik. Dat zegt toch echt wel veel.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 06:59
    Bij ajax liepen daarom Rijkaard, Koeman en van Basten boos weg. Watjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 07:00
    Hahaha boos waren ze niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 07:01
    Teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 07:06
    Klopt. Ajax reeg alle prijzen aan 1 en teleurstelling was hoog bij Ajacieden dat andere clubs dat niet deden. Omdat Ajax het niet alleen kan gingen ze voor andere clubs spelen en zodoende was ons oranje weer TOP
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 21:51
    Vind het wel heel erg knap en sneu tegelijk dat jij op een topic over Ayoub en Feyenoord ellenlang kan doorzeveren over ajax.
    Niet alles draait om Ajax en je gezwam dat je ze de beste vind etc.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1121
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:56
    We gaan nu toch niet heel de tijd ayoub berichten krijgen he
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25809
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
    Niet zeuren he.... nog 2587 berichten voor ie gelijk staat met die melkmuil van Kluivert!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1121
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
    2588 dan. Kluivert nieuws staat er al weer
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:59
    Transfervrij, altijd lekker als 12e of 13e man. Komt tekort, net als Larsson, Amrabat, St. Juste en al die andere subtoppers die voor veel te veel geld zijn aangekocht
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:01
    Je bijdrage staat genoteerd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:02
    De schuld is grotendeels weg. Er liggen 2 mooie nieuwe trainingsaccomodaties. Gio sleept de prijzen binnen. En het zonnetje schijnt.
    De weg naar boven is nog hoog, maar Feyenoord is lekker op weg. Van uit het dal van 12 km diep. Nog 1/3e en de top is bereikt. Al zijn er altijd hogere bergen om te beklimmem.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8201
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    En volgend seizoen zijn we gewoon weer kampioen .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:02
    Die staan er volgend seizoen echt wel. St Juste was trouwens voor zijn blessure een openbaring als rechtsback.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:06
    Alleen Nieuwkoop valt een beetje tegen.
    Maar Haps, van Beek, Tapia, StJuste en Malacia doen het gewoon goed achterin. Het middenveld is ook wel redelijk. Alleen doelpunten maken. Dat is nog wel een probleem.
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:09
    Tja ik ben nog niet kapot van Vente. Hopelijk kweekt tie een paar kilo extra spieren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:22
    Ja fysiek kan het beter. Maar het belangrijkste kan hij al en dat is de positionering, koppen en de passjes. Nu alleen nog leren van RVP hoe je zonder beresterk te zijn, toch van grote verdedigers te winnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:38
    Wie zijn nou echte doelpuntenmakers in de selectie?
    Berghuis, RvP, Vilhena en Larsson. Dat is buiten de spits om, best weinig.
    En helemaal als Berghuis en Vilhena weggaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:06
    Daarom hoop ik dat Vente er zo snel mogelijk staat. En er zullen vast wel aankopen komen die kunnen scoren.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
    Kaloetje?..
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:39
    Ik hoop het.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:08
    Doelpunten maken is niet onbelangrijk in het hedendaagse voetbal, Wim. Wat te doen?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 06:53
    Gokken op Vente en van Persie? En het geld van Jørgensen gebruiken om de VvF af te betalen.
    Voor een redelijke spits betaal je al snel de hoofdprijs.
    En misschien hopen dat Kalou of De Guzman terug willen komen voor een leuk prijsje.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 06:59
    Jezus, wat een armoe. Is er zo weinig geld?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 07:00
    Minus 30 miljoen nog steeds. Van de VvF
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 07:04
    Okay. Ik dacht dat ze na die 14 miljoen van Karsdorp weer vrij besteedbasr geld hadden. Dan wordt het nog een zwaar seizoen als je ziet wat AZ en met name Utrecht aan het doen zijn. Hopelijk verkoop je Jorgensen. Goodluck amigo.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 08:27
    Oh nee Feyenoord heeft wel gewoon geld hoor. Alles van de Champions League kunnen ze besteden. Alleen een deel van het transfergeld van vorig jaar en wat ze nog hadden wordt gebruikt voor de vrienden van Feyenoord af te betalen. Dat gaan ze uiteraard niet gelijk doen, maar over een paar jaar uitsmeren.

    En vind jij De Guzman en Kalou zo'n armoede dan? Of ging dat om het geld?
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 08:37
    Ging over het geld maar Kalou vind ik wel armoe, om eerlijk te zijn. Ik vind dat Feyenoord zo nep scout. Gasten als Sol, Doan, Alireza, Rashica en Zeneli hadden bij Feyenoord in beeld moeten zijn voordat ze naar Nederland kwamen. Maar goed, wie ben ik..
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 15:56
    Ja geld valt wel mee opzich. Zo arm zijn ze niet. Kalou kan nog zeker van waarde zijn. Zal zelfs een van de beter in de Eredivisie kunnen zijn. Ik ben met je eens dat ze beter moeten scouten. Ze moeten voor het eerst eigenlijk een heel netwerk opzetten en scouts aanstellen. Het liefst topscouts die gewoon bepaalde landen doorreizen.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 16:37
    Precies. Hier kent men Ajax en, in mindere mate, PSV. Van Feyenoord hebben ze nog nooit gehoord. Is doodzonde want er loopt hier veel talent met een goede mentaliteit. Argentinië zelfde verhaal terwijl Feyenoord daar Graff, Sanchez, Montoya en Cruz heeft opgehaald. Argentijnen kijken me vragend aan als ik Feyenoord zeg. Gewoon zonde en onnodig.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 17:50
    Ja je noemt daar ook wel een paar oude namen op zeg. Kan je nagaan hoelang ze daar al niet meer geweest zijn. Vroeger was Feyenoord daar één van de grootste Europese namen. Vooral dankzij de Wereldbeker in 1970. Het duurde tientallen jaren eer die naam lichtelijk vervaagde.

    Vooral vind ik dat ze naar de VS moeten gaan. Hét land van de toekomst. Ook in voetbal. Nu hebben ze er al wel voet aan de grond dankzij de Youthcamps elk jaar. Nu alleen nog samenwerken met scouts en High Schools daar. Hoeveel Amerikaanse talenten lopen wel niet stuk in Engeland... Die kan je zo hier naartoe halen. Alhoewel ze hier al wel mee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 17:55
    Ik zit in de VS haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 19:38
    Voor welke Nederlandse club ben je? Zeker geen Feyenoord. Anders kon jij ff scouten ;p
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 6 juni 2018 om 16:38
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21483
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:13
    Ayoub komt transfervrij en gezien dat rijtje dat jij opsomt zit een basisplaats er wel in ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:59
    Hij kent het woord Kuipvrees ... hopelijk leert hij nooit de echte betekenis ervan kennen.
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:04
    “Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

    “Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje.”

    Dus wat is het nu?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:40
    Daar komt hij morgen op terug. Laat m ff ...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1387
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:09
    Creatief en passen bij de style van feyenoord.. Hier klopt iets niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:14
    Dus Feyenoord heeft alleen maar ren je rot spelers? Wat dacht je van Van Persie?
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:32
    Jorgensen, Berghuis, Boetius.......echte werkpaarden zonder creativiteit...om er nog maar een paar te noemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
    In het circus zijn ze creatief. Daar is creatief zijn, leuk om naar te kijken. Met voetbal wil je gewoon winnen. Mooi voetbal is leuk.

    Maar voor mooi en leuk koop je niks. Er moet eerst brood op de plank en dan pas kunstjes in bed.
    Vind ik leuk
    danny9874 +770
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
    Als ie zo creatief is (en dat is ie) kan past ie toch juist níet bij de stijl van Feyenoord?? (ow kut, ben te laat...sorry Gyros :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
    Precies, beste voetballers zijn niet perse het beste team
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:20
    Helaas de zoveelste middelmaat voetballer. Gaat niets toevoegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
    Je doet je naam eer aan.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +58
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:06
    Laat vaak ze man lopen en aan de bal te traag
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:58
    Kuipvrees is zo smalletjes. Ben persoonlijk 3 jaar doodsbang geweest voor een bos prei en twee asperges.
    Vind ik leuk
    Zultkop +2878
    woensdag 6 juni 2018 om 00:13
    Kut is dat he. Ik had dat met 2 enorme meloenen, was daar een.lange tijd nogal bang voor. iets te maken met die lerares van vroeger denk ik....
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 01:15
    De mentaliteit is er.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'