'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

    'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'

    dinsdag 5 juni 2018 om 19:53

    Yassin Ayoub gaat met positieve verwachtingen zijn avontuur bij Feyenoord aan. De middenvelder is niet bang dat hij vanaf het eerste moment geen kans krijgt.

    "Mensen praten over Kuipvrees etc. Ik wil niet zeggen dat het me niet boeit ofzo, maar een club haalt je niet zomaar", zegt Ayoub tegen FunX. "Martin van Geel (technisch directeur, red.) vertelde me dat ik heel creatief ben en erg pas bij de stijl van Feyenoord."

    Ayoub geeft voorbeelden. "Ik kan creatief zijn, maar ook strijd leveren. Als ik dat daar bewijs, waarom zou een trainer dan om me heen gaan? Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

    "Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje", aldus Ayoub.

    Lees ook"Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie"

    Poll

    Gaat Ayoub slagen bij Feyenoord?

    (3153 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Zeer zeker
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3604
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Benieuwd of hij ook net zo een publiekslieveling wordt als bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4278
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:56
    We gaan nu toch niet heel de tijd ayoub berichten krijgen he
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32133
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
    Niet zeuren he.... nog 2587 berichten voor ie gelijk staat met die melkmuil van Kluivert!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4278
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
    2588 dan. Kluivert nieuws staat er al weer
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:59
    Transfervrij, altijd lekker als 12e of 13e man. Komt tekort, net als Larsson, Amrabat, St. Juste en al die andere subtoppers die voor veel te veel geld zijn aangekocht
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:01
    Je bijdrage staat genoteerd!
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:02
    Die staan er volgend seizoen echt wel. St Juste was trouwens voor zijn blessure een openbaring als rechtsback.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:13
    Ayoub komt transfervrij en gezien dat rijtje dat jij opsomt zit een basisplaats er wel in ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:04
    “Dan gaat het erom wie er op dat moment het beste is. Zo simpel is het. Dat is voetbal, toch?"

    “Mensen zeggen: een trainer stelt de beste spelers op. Nee, dat klopt niet. Jij moet ervoor zorgen dat je past in zijn plaatje.”

    Dus wat is het nu?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2291
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:09
    Creatief en passen bij de style van feyenoord.. Hier klopt iets niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:14
    Dus Feyenoord heeft alleen maar ren je rot spelers? Wat dacht je van Van Persie?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2999
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:32
    Jorgensen, Berghuis, Boetius.......echte werkpaarden zonder creativiteit...om er nog maar een paar te noemen
    Vind ik leuk
    danny9874 +2227
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
    Als ie zo creatief is (en dat is ie) kan past ie toch juist níet bij de stijl van Feyenoord?? (ow kut, ben te laat...sorry Gyros :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:11
    Precies, beste voetballers zijn niet perse het beste team
    Vind ik leuk
    Bocajuun +442
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:06
    Laat vaak ze man lopen en aan de bal te traag
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 01:15
    De mentaliteit is er.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wil niet zeggen dat Kuipvrees me niet boeit ofzo, maar ze halen je niet zomaar'