'Real moet transferrecord verpulveren voor 'SMS': 150 miljoen euro plus bonussen'

    'Real moet transferrecord verpulveren voor 'SMS': 150 miljoen euro plus bonussen'

    Gepubliceerd: zondag 10 juni 2018 om 15:00zo 10-06-2018 om 15:00

    Sergej Milinkovic-Savic moet de eerste grote zomeraanwinst van Real Madrid worden. Zowel het Italiaanse Il Messaggero als het Spaanse AS schrijft zondag dat de Champions League-winnaar héél veel geld wil betalen voor de Servische middenvelder van SS Lazio. 

    SMS werd de afgelopen weken vooral gelinkt aan Manchester United en Juventus, maar inmiddels is de kans groot dat Madrid het nieuwe onderkomen wordt van de international. Real lijkt bereid om liefst 150 miljoen euro te betalen voor de 23-jarige middenvelder, die afgelopen seizoen de grote uitblinker was bij Lazio.

    Bij De Koninklijke kan Milinkovic-Savic een jaarsalaris van ruim 6 miljoen euro tegemoet zien, weet Il Messaggero. Lazio-preses Claudio Lotito wil het onderste uit de kan halen: hij verlangt dat Real bovenop de 150 miljoen óók 20 miljoen euro aan toekomstige bonussen toezegt. Wanneer de Spaanse grootmacht in de komende vijf jaar hoofdprijzen wint, profiteert Lazio in dat geval mee. 

    Als Real inderdaad 150 miljoen betaalt voor Milinkovic-Savic, dan verpulvert de club daarmee het eigen transferrecord. Vijf jaar geleden werd er 105 miljoen euro betaald aan Tottenham Hotspur voor Gareth Bale. 

    Poll

    Is SAS een aanwinst voor Real?

    (1553 stemmen)

    Plaats een reactie

    Aal +22650
    zondag 10 juni 2018 om 15:05
    Koninklijke Koopclub!
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:14
    Geld moet rollen.
    Ik vind 150 miljoen echt tegenvallen voor een speler die in de top mee kan.

    Als Lazio dit accepteert zakt de transfermarkt weer helemaal in elkaar..
    [Reactie gewijzigd op zondag 10 juni 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:26
    Rustig aan, gladde. Wie was de laatste grote aankoop van Real? Juist, James Rodriguez in 2014. Real is zo ongeveer het braverikje geworden tussen de grote geldsmijters. De media koppelt ze steeds aan grote spelers met nog grotere transfersommen, maar uiteindelijk valt het allemaal mee wat ze daadwerkelijk halen.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:27
    Wanneer was de laatste grote aankoop van real dan? Vergeleken met andere clubs koopt real juist weinig.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 16:07
    Hij lult maar wat.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:38
    ja en drie maal CL winnaar achter elkaar !
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3218
    zondag 10 juni 2018 om 16:53
    En dat met exact dezelfde basisspelers in de laatste 2 finales.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    zondag 10 juni 2018 om 15:41
    Dat gevoel heb ik ook maar. Ze starten de cl finale met dezelfde 11 als een jaar eerder.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 16:29
    Fc Barcakooptmeer
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 06:01
    Niet zo blijven hangen in het verleden, Aaltje. 2014 was de laatste grote aankoop. Even bij de les blijven he!
    Vind ik leuk
    Alisteas +403
    zondag 10 juni 2018 om 15:06
    Er lijkt maar geen plafond aan te komen! Over 20 jaar betaalt ie voor 1 miljard voor middelmatig speler. FIFA moet toch ergens een grens trekken.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:09
    Alleen de "fans" kunnen hier iets aan veranderen. 1 maand massaal niet kijken en het is voorbij, helaas de massa behoort tot de domme categorie brood en spelen volk en is simpelweg te zwak hiervoor m.a.w. er verandert voorlopig niets.
    [Reactie gewijzigd op zondag 10 juni 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Farmer +12771
    zondag 10 juni 2018 om 15:49
    Dat is het hele systeem: De massa heeft éigenlijk alle macht maar wordt constant wijs gemaakt dat dat niet zo is, en als je je niet aan de voorgeschreven regels houdt, dan wordt jij, als individu, helemaal kapotgeprocedeerd, en ziek-beboet.

    Macht is daar waar men gelooft dat het is.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13945
    zondag 10 juni 2018 om 16:40
    Het is gewoon marketing he.
    Het heeft eigenlijk niks meer met voetballen te maken, dit zijn gewoon investeringen.
    Als je ziet wat er bij clubs als bijvoorbeeld Real, Man United of Barca in het jaar aan shirtjes wordt verkocht dan schik je je dood.
    Sommige transfers hebben ze binnen een maand al terugverdiend aan de verkoop van shirtjes.
    Daarnaast is het voetbal sowieso al verpest door die commerciële belangen van tegenwoordig.
    Net zoals de CL bijvoorbeeld, daar horen gewoon alleen alle kampioenen van Europa in te spelen en niet de top 4 van Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Maar de commerciële belangen zijn gewoon te groot, het gaat alleen maar om geld. Zo wordt het verschil tussen de grote Europese competities en de kleinere alleen maar groter. Je houdt dadelijk maar een klein aantal clubs over die domineren in Europa.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:07
    Top speler in spé. 150 miljoen is dan weer van de zotte zeg. Miljoen of 60/70 is zat in mijn ogen ook gezien de huidige markt.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:09
    In een poule met Costa Rica, Zwitserland en Brazilië zie ik ze wel tweede worden! Hebben in elke linie wel 1 of 2 topspelers!
    Vind ik leuk
    Martijn23 +25
    zondag 10 juni 2018 om 15:31
    Kijk jij snapt ‘m, alleen Brazilië word 2e😉
    Vind ik leuk
    Bldmstr +64
    zondag 10 juni 2018 om 21:22
    Geloof dat real niet meedoet aan het WK hoor
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:18
    Ondanks dat hij erg goede middenlverder is die jong is, fysiek sterk is en scorend vermogen heeft vind ik hem zeker geen €150 miljoen waard. Daarnaast heeft Real al een sterk middenveld met Kroos en Modric dus ik kan me niet echt voorstellen dat dit nou een goede investering zou zijn voor Real..

    Misschien beter om dat geld te gebruiken om Neymar naar Madrid te halen
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1122
    zondag 10 juni 2018 om 15:21
    Wat een gekkigheid man! Wat zouden Cruijff en van Hnegem opgebracht hebben,als ze verkocht werden in deze tijd??. Als ze dus in deze tijd voetbalden he, om de grappenmakers maar vast voor te zijn!.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 15:00
    Niet veel want in het huidige voetbal zouden ze niet mee kunnen:) vooral cruijf niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1122
    maandag 11 juni 2018 om 16:27
    Dat is wel heel ontnuchterend hoe je dat stelt. Ik maak me nog altijd wijs dat Cruijff en van Hanegem zich aangepast zouden hebben aan het moderne voetbal en er dan ook nog steeds bovenuit zouden steken. Maar misschien heb jij wel gelijk,toch wil ik daar niet aan,dan maar liever de naieve romanticus!!
    Vind ik leuk
    14forever +8736
    zondag 10 juni 2018 om 15:26
    150 miljoen wat een waanzin en dan lopen we hier te duscussieren of een speler 10 - 20 - 30 miljoen waard is.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:28
    Real Madrid heeft al genoeg goede middenvelder dus deze man is totaal onnodig. Kovacic gaat naar alle waarschijnlijkheid Modric opvolgen en dan heb je ook nog gewoon Kroos die 28 is en Isco is er ook nog. Goede speler die milinkovic-savic maar totaal niet nodig.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 15:38
    @VP, Je kan ook iemand bedanken voor het opmerken van foutjes in een edit van de gebruiker ipv de reactie verwijderen.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1612
    zondag 10 juni 2018 om 16:00
    150 Mil?
    Erg duur abbo om een smsje te sturen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:47
    @Roy_87_

    Jij Nederland verstaan.Ik langzaam schrijven!?!?Geen probleem ik Nederlands reageren🤔

    Sergej Milinkovic-Savic =SMS.beetje door denken bij VP(voetbalprimeur) mag.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1612
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:50
    Moet nu al lachen om die pruik
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:53
    @Roy_87_Ik undercover.Ik Nederlands plaat🤗🤗🤗
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:56
    @Roy_87_

    Nu ik snap jij 87jaar.Jij beetje doof of dement.Maak niet uit.

    Ik kan ook gebaren taal met handen en voeten.😁😁😁
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1612
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:01
    lekker man
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:15
    @Roy_87_

    Haha.Effe dollen

    Ik ben echt grappig.Komt dat ik 3banen heb.

    Word er lollig van.Ben lasser/voorganger en voetbaltrainer.

    Het is nu weekend en ik geniet met volle teugen van.

    Moest ook wennen dat Argentinië met goede spelers verloor tegen de club Kroatië waar Sergej Milinkovic-Savic speelde en hij voetbaltalent zien.

    Ik ben Manchester fan en ik zou het fijn vinden dat SMS (Sergej Milinkovic-Savic) bij MU(Manchester United)speeld
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 08:20]
    Vind ik leuk
    Maan88 +4557
    zondag 10 juni 2018 om 16:16
    Dan kan Lazio mooi 25 miljoen bieden voor Hendrix
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 16:22
    Laat real eerst haar schulden maar is aflossen, en dan pas gaan kijken naar zulke dure spelers.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 16:50
    Belachelijke transfersom, ze zijn daar weer een speler van de bank daar aan het aankopen , waarneer stopt deze waanzinnigheid eens , heel het voetbal is al kapot gemaakt door deze clubs !
    [Reactie gewijzigd op zondag 10 juni 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    Romario9 +12025
    zondag 10 juni 2018 om 17:02
    Ik weet niet wie SAS is (poll @VP), maar deze SMS lijkt me een beetje overbodig voor Real. Hebben al een goed middenveld en dito back-up staan.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 17:30
    Vraag me af hoe lang de clubs dit gaan volhouden.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 19:04
    de PP heeft nog wat geld liggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:41
    Door bieden Manchester United
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:47
    Manchester united heeft een bod uitgebracht van 90 miljoen en dat is een verschil van 60miljoen minder.

    bron diverse media
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws