'Goalgetter Hendriks richting Italië: bod van 250.000 à 300.000 euro op spits'

    'Goalgetter Hendriks richting Italië: bod van 250.000 à 300.000 euro op spits'

    zondag 10 juni 2018 om 20:42

    Sam Hendriks lijkt zijn loopbaan te vervolgen in Italië. De Stentor en Voetbal International hebben vernomen dat een nog onbekende club zich bij Go Ahead Eagles heeft gemeld voor de spits. 

    VI weet dat de Italianen bereid zijn om zo'n 250.000 à 300.000 euro te betalen voor de 23-jarige Hendriks, die in 2016 de overstap maakte van Ajax naar Go Ahead en in Deventer nog een contract heeft voor één jaar. 

    Go Ahead, dat een rampzalig seizoen achter de rug heeft, wil sowieso voorkomen dat Hendriks volgend jaar gratis en voor niets vertrekt. Een transfer deze zomer ligt daarom voor de hand. 

    Namens Go Ahead tekende Hendriks in 47 wedstrijden voor 23 doelpunten. Afgelopen seizoen tekende de aanvaller voor zestien competitietreffers namens de nummer zeventien van de ranglijst. 

    Plaats een reactie

    Srbija +200
    zondag 10 juni 2018 om 20:50
    Maar op de huidige markt moet je na 20 goals toch zeker voor 70 miljoen gaan?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23363
    zondag 10 juni 2018 om 21:05
    En vanmorgen ons maar laten schrikken in Eindhoven !!
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    zondag 10 juni 2018 om 22:17
    Zeker met het Ajax keurmerk gestempeld.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    zondag 10 juni 2018 om 20:51
    Zal wel n club als Ascoli zijn ofzo.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    zondag 10 juni 2018 om 20:51
    Dat je zo’n speler niet in de jeugdopleiding hebt
    Vind ik leuk
    Tim +4591
    zondag 10 juni 2018 om 20:53
    Zal Carpi wel zijn, die hebben nogal moeite me scoren.
    Vind ik leuk
    potus +395
    zondag 10 juni 2018 om 21:02
    Dat zegt niet alles..

    FunFact: De nr 22 in de Serie B is de nr 5 qua aantal gescoorde doelpunten.
    Vind ik leuk
    chicken +10924
    zondag 10 juni 2018 om 21:10
    Wel leuk feitje...hoeveel hebben ze er voor en tegen?
    Vind ik leuk
    Big Nibba +463
    zondag 10 juni 2018 om 21:20
    62 voor en 77 tegen, wat ook meteen de meeste doelpunten tegen is.
    Vind ik leuk
    chicken +10924
    zondag 10 juni 2018 om 21:35
    Dicht timmeren is makkelijker dan een spits zoeken ;)
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 20:53
    Leuk avontuur voor hendriks, de serie b is wel wat beter dan de eerste divisie.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    zondag 10 juni 2018 om 20:53
    Is nog altijd veel geld voor The Eagles
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    zondag 10 juni 2018 om 21:09
    Benieuwd of GAE voor dat geld wat fatsoenlijks kan terughalen..
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 20:57
    Zou een leuke transfer zijn voor die gast. Lekker in de zon voetballen voor een aardig salatis
    Vind ik leuk
    zwollie +7448
    zondag 10 juni 2018 om 22:12
    Hij gaat er alleen trainen en heeeeel af en toe invallen. Maar wel veel centjes verdienen.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:00
    Koopje.. als ie zich goed houdt volgend jaar marktwaarde keer factor 10
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    zondag 10 juni 2018 om 21:10
    Als clubs een beetje slim zijn proberen ze nu nog Lammers of Sierhuis te kopen.. Hoop het niet, maar ja is maar een suggestie..
    Vind ik leuk
    Bryanflr +25
    zondag 10 juni 2018 om 21:18
    Bedankt voor se suggestie! Doet me goed dit, zal direct de clubs gaan bellen.
    Nee natuurlijk niet!
    Hou je onzinnige reactie voor je
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    zondag 10 juni 2018 om 21:50
    Je IQ is niet al te hoog begrijp ik, maakt niet uit, kan je ook niks aan doen.. Dat je al een klein beetje kan spellen is al heel mooi..
    Vind ik leuk
    zwollie +7448
    zondag 10 juni 2018 om 22:11
    Lekker de bank of de tribune warm houden.
    Vind ik leuk
    klick +769
    zondag 10 juni 2018 om 22:14
    hahah 3 ton pffff
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    zondag 10 juni 2018 om 22:26
    Leuk voor die jongen, zal neem ik aan een Serie B club zijn maar dan nog is dat vanuit GAE een geweldige stap. Misschien dat het Lecce is aangezien die eerder al Haye in Nederland ophaalde.

    Wel opvallend dat Italiaanse clubs steeds vaker Nederlanders halen. Prima land/competitie. Wel beter dan Nederland maar niet een te grote stap.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 11 juni 2018 om 00:02
    Dus tussen de 2.5 en 3 ton! Welke Italiaanse club zal het zijn: Juventus of Napoli??????
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 06:26
    De prijzen vliegen de pan uit.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 07:10
    lijkt wel of elke transfer vanuit de ED naar Italië gaat tegenwoordig
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Goalgetter Hendriks richting Italië: bod van 250.000 à 300.000 euro op spits'