'Goalgetter Hendriks richting Italië: bod van 250.000 à 300.000 euro op spits'

'Goalgetter Hendriks richting Italië: bod van 250.000 à 300.000 euro op spits'

Gepubliceerd: zondag 10 juni 2018 om 20:42zo 10-06-2018 om 20:42

Sam Hendriks lijkt zijn loopbaan te vervolgen in Italië. De Stentor en Voetbal International hebben vernomen dat een nog onbekende club zich bij Go Ahead Eagles heeft gemeld voor de spits. 

VI weet dat de Italianen bereid zijn om zo'n 250.000 à 300.000 euro te betalen voor de 23-jarige Hendriks, die in 2016 de overstap maakte van Ajax naar Go Ahead en in Deventer nog een contract heeft voor één jaar. 

Go Ahead, dat een rampzalig seizoen achter de rug heeft, wil sowieso voorkomen dat Hendriks volgend jaar gratis en voor niets vertrekt. Een transfer deze zomer ligt daarom voor de hand. 

Namens Go Ahead tekende Hendriks in 47 wedstrijden voor 23 doelpunten. Afgelopen seizoen tekende de aanvaller voor zestien competitietreffers namens de nummer zeventien van de ranglijst. 

Plaats een reactie

Srbija +420
zondag 10 juni 2018 om 20:50
Maar op de huidige markt moet je na 20 goals toch zeker voor 70 miljoen gaan?
Vind ik leuk
Plattekar bv +28722
zondag 10 juni 2018 om 21:05
En vanmorgen ons maar laten schrikken in Eindhoven !!
Vind ik leuk
14forever +8906
zondag 10 juni 2018 om 22:17
Zeker met het Ajax keurmerk gestempeld.
Vind ik leuk
Hans Worst +1378
zondag 10 juni 2018 om 20:51
Zal wel n club als Ascoli zijn ofzo.
Vind ik leuk
Thilo +2748
zondag 10 juni 2018 om 20:51
Dat je zo’n speler niet in de jeugdopleiding hebt
Vind ik leuk
Tim +4860
zondag 10 juni 2018 om 20:53
Zal Carpi wel zijn, die hebben nogal moeite me scoren.
Vind ik leuk
potus +389
zondag 10 juni 2018 om 21:02
Dat zegt niet alles..

FunFact: De nr 22 in de Serie B is de nr 5 qua aantal gescoorde doelpunten.
Vind ik leuk
chicken +13274
zondag 10 juni 2018 om 21:10
Wel leuk feitje...hoeveel hebben ze er voor en tegen?
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 20:53
Leuk avontuur voor hendriks, de serie b is wel wat beter dan de eerste divisie.
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 10 juni 2018 om 20:53
Is nog altijd veel geld voor The Eagles
Vind ik leuk
Come on Utreg +28458
zondag 10 juni 2018 om 21:09
Benieuwd of GAE voor dat geld wat fatsoenlijks kan terughalen..
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 20:57
Zou een leuke transfer zijn voor die gast. Lekker in de zon voetballen voor een aardig salatis
Vind ik leuk
zwollie +8643
zondag 10 juni 2018 om 22:12
Hij gaat er alleen trainen en heeeeel af en toe invallen. Maar wel veel centjes verdienen.
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 21:00
Koopje.. als ie zich goed houdt volgend jaar marktwaarde keer factor 10
Vind ik leuk
MojoRisin +13581
zondag 10 juni 2018 om 21:10
Als clubs een beetje slim zijn proberen ze nu nog Lammers of Sierhuis te kopen.. Hoop het niet, maar ja is maar een suggestie..
Vind ik leuk
Bryanflr +24
zondag 10 juni 2018 om 21:18
Bedankt voor se suggestie! Doet me goed dit, zal direct de clubs gaan bellen.
Nee natuurlijk niet!
Hou je onzinnige reactie voor je
Vind ik leuk
MojoRisin +13581
zondag 10 juni 2018 om 21:50
Je IQ is niet al te hoog begrijp ik, maakt niet uit, kan je ook niks aan doen.. Dat je al een klein beetje kan spellen is al heel mooi..
Vind ik leuk
zwollie +8643
zondag 10 juni 2018 om 22:11
Lekker de bank of de tribune warm houden.
Vind ik leuk
klick +1080
zondag 10 juni 2018 om 22:14
hahah 3 ton pffff
Vind ik leuk
Shelbourne +5400
zondag 10 juni 2018 om 22:26
Leuk voor die jongen, zal neem ik aan een Serie B club zijn maar dan nog is dat vanuit GAE een geweldige stap. Misschien dat het Lecce is aangezien die eerder al Haye in Nederland ophaalde.

Wel opvallend dat Italiaanse clubs steeds vaker Nederlanders halen. Prima land/competitie. Wel beter dan Nederland maar niet een te grote stap.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 11 juni 2018 om 00:02
Dus tussen de 2.5 en 3 ton! Welke Italiaanse club zal het zijn: Juventus of Napoli??????
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 06:26
De prijzen vliegen de pan uit.
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 07:10
lijkt wel of elke transfer vanuit de ED naar Italië gaat tegenwoordig
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws