Kluivert definitief naar Italië: Ajax meldt definitief akkoord met AS Roma

    Kluivert definitief naar Italië: Ajax meldt definitief akkoord met AS Roma

    vrijdag 22 juni 2018 om 18:31

    De kogel is door de kerk: Justin Kluivert verlaat Ajax voor AS Roma. De Amsterdamse club meldt vrijdagavond via de officiële kanalen dat de negentienjarige aanvaller naar Italië verkast. 

    De club van Kevin Strootman en Rick Karsdorp betaalt in eerste instantie 17,25 miljoen voor éénmalig Oranje-international Kluivert, meldt Ajax via de clubsite. Dit bedrag kan door middel van bonussen en doorverkooppercentages echter oplopen tot 22,5 miljoen.

    Aan de transfer van Kluivert is een lange soap voorafgegaan. Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola waren al vrijwel het hele seizoen met Ajax in onderhandeling over contractverlenging, maar wisten niet nader tot elkaar te komen. Kluivert gaf vervolgens een geruchtmakend interview aan De Volkskrant waarin hij min of meer zijn vertrek aankondigde. De vleugelaanvaller arriveerde begin juni al in Rome, maar moest vervolgens nog enige tijd wachten tot beide clubs hun onderhandelingen hadden afgerond.

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (17935 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:35
    Goh, dit zag ook niemand aankomen.

    Daag rotjoch.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
    Heeft hij jou iets aangedaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:39
    Heel veel boys op deze site zijn zo boos op deze jongen. Ja, hij heeft geen slimme dingen gezegd maar goed, waar je druk om kan maken. Lekker money Makennnnnn Justin! Ga zo door ! Succes Met Bill Gates inhalen 🤑🤑
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
    Al dat verongelijkte gedoe, hou op joh!
    Justin is nog een jongetje die misschien iets verkeerd heeft aangepakt, maar so what? Laat al die zeikerds zich liever druk maken om dingen die er écht toe doen..
    Vind ik leuk
    elijah +1487
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Dan mag jij je reactie bij iedereen hieronder plaatsen want iedereen zegt het zelfde over hem.
    Afwachten hoe hij zich zal ontwikkelen maar ik denk dat mama kluivert geld te kort komt sinds ze achter de tralies heeft gezeten vanwege haar criminele praktijken
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:05
    Is gewoon kortzichtig gedrag, natuurlijk heeft hij dingen gezegd die achteraf niet handig waren, maar het is nog een jongetje, en uiteindelijk gaat het toch om de Euries.
    Iedereen zou kiezen voor een salaris verdubbeling..
    Maar om nou zijn moeder erbij te halen en zulke dingen te zeggen vind ik echt zwak!
    Ik zou mijn mams ook helpen als ik dat zou kunnen, ook als ik daarvoor van werkgever zou moeten wisselen!

    Echt hypocriet gezeik van al die negatievelingen!!
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:30
    Hypocriet was hij zelf misschien nog het meeste, met zijn uitspraken en met het kussen van het logo wat hij binnen een paar weken inruilde voor kus op een nieuw logo.

    Als jij je moeder wil helpen of gewoon meer geld wil verdienen is dat allemaal prima. Maar doe dat zonder die hypocriete poppenkast en zeg het gewoon eerlijk.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    Welkom in de wereld die voetbal heet, en nogmaals, het is nog een jongetje..
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:36
    Ook jongetjes kunnen hypocriet zijn. Deze jongen wist al heel lang dat hij zijn contract nooit zou verlengen. Dan moet je ook geen dingen in die richting roepen en ook niet overdreven het logo kussen. In het voetbal heb je ook van zijn leeftijd genoeg mensen die daar veel slimmer mee omgaan.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    Natuurlijk had hij dat eerlijk moeten zeggen maar dat heeft hij om wat voor reden niet gedaan.
    Nu doen alsof Kluivertje een duivel is, is gewoon overdreven. Ik vind het gewoon 'zoeken' naar een pispaal.
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:02
    De duivel? Overdrijven is ook een vak. Mensen zijn gewoon even klaar met hem. Terecht. Dat gaat ook wel weer over.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:03
    Natuurlijk is dat overdreven, net als sommige reacties hahaha
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:06
    True
    Vind ik leuk
    slechtekont +4461
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:48
    Ik zit hier dubbel in, als Ajax 1,5M had neergelegd was hij gewoon gebleven.

    Dan kan je wel komen met een salarisplafond, maar dan geef je de Ligt ook gewoon een verhoging. Beiden leveren dat meteen op en Kluivert wordt meteen 2x zo duur als die nu is verkocht met een contractverlenging.

    Dusja..
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:01
    Kluivert wilde helemaal niet meer bijtekenen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9016
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:45
    Iedere prof kust een nieuw logo voor het dubbele salaris en een paar miljoen "in the pocket" , dat is Kluivert niet aan te rekenen maar ons kapitalistische system welke we verafgoden en waar we allemaal aan bijdragen.
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:46
    Onzin, niet iedere prof kust een logo.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9016
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:54
    Je weet toch wel wat ik bedoel: "Money rules" .
    Sjaak en Frank de Boer zijn van een uitstervend ras, helaas........
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:59
    Niet helemaal. Kijk naar De Ligt, Van de Beek en De Jong. Zij tekenden gewoon bij. Niemand blijft voor altijd, maar lang niet iedereen doet het zoals de Kluiverts.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:14
    Daar zit het hem vooral in. Hoe treurig is dit? Ach wie heb je liever Tadic of Kluivert? Daaaag lulletje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    Caniggia +848
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
    Inderdaad blij dat Tadic dan komt en dat misselijkmakende eigenwijze blaagje weg is.Die pa van hem was vroeger net zo,wist ook alles beter totdat hij dat fatale ongeluk kreeg.Toen wist hij het opeens niet meer.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:33
    Klopt iedereen zegt hetzelfde.
    En het leuke is, iedereen zou hetzelfde doen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
    Idd Justin kan hier zelf weinig aan doen, je kunt beter mino aanpakken. De weet jonge spelers altijd te beïnvloeden.. Hopelijk gaat hij slagen, en gaat hij ons oranje weer omhoog helpen. De potentie om een wereldspeler te worden is zeker aanwezig
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:19
    Nee niet iedereen zou hetzelfde doen. Hij is jong, maar nog steeds gewoon 18 en geen 12? Die vrolijke vriend wordt door iedere Italiaanse verdediger die groter en sterker zijn, compleet doormidden geschopt en dan belandt hij op de reservebank en later de tribune. Zo geweldig is hij ook helemaal niet met 1 actie in twee wedstrijden, in Nederland nog wel. Dat wordt helemaal niks en lachen in Amsterdam voor 20 miljoen Euro.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +982
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:31
    Of niet zijn goed recht hij bepaald en niet wij wat hij met zijn leven wilt doen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
    Dude, heb je het hele verhaal.mee gekregen?
    Embleempje kussen, kind van de club ja ik blijf bla bla.

    Naief ventje is het en die ventjes ben ik beu.

    Dus daarom,houdoe rotjoch!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Maar daar zit de wereld toch vol mee joh. Niet zo druk maken. Er bestaan geen club mensen meer als Sjaak Swart.
    Lekker laten gaaaan, pak een vodkatje Teo! Je hebt er 1 nodig
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
    Biertje!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10394
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    Gelukkig geen Sjaak Swart maar, alsjeblief niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:00
    Teo is ook een feyenoorder eey. Moet eerlijk zeggen polski, ben het volledig met je eens. Top reactie kerel
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
    TEO zou exact hetzelfde doen!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:49
    Nope.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:54
    Als je voetballer zou zijn niet?
    Financieel onafhankelijk en mooiere tegenstanders?
    Juventus, Inter, AC of Napoli i.p.v. Emmen of NAC.
    Ik denk toch echt dat 99.9% van de mensen de stap zullen maken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:57
    Geld is niet alles....
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:00
    Nee maar een sportieve carrière wel.
    Dus plus + plus is dubbel plus.
    Kom op Teo, als je de kans heb, wat heb je te zoeken in de ED?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:03
    Hangt af hoe goed je bent. Maar je kunt de stap te snel maken.

    Huntelaar was slim door een tijdje te blijven hangen, suarez ook, kuyt,kalou ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    Ga jij je daar lekker druk om maken joh, elke speler kust een embleem en gaat pleite..
    Honderden spelers zijn Kluivert voor gegaan hoor, maar als jij je druk wil maken om zoiets onbenulligs, ga je gang..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Gaf het aan als voorbeeld.

    Druk maken doe ik me nooit om het spelletje.

    Enkel is dit het teloorgang van het spelleke helaas.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
    Zo gaat het al jaren, voor de meeste spelers is een club gewoon een werkgever, en eigenlijk is dat het toch ook?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:56
    Een jaar of 10 geleden was dat wel ietsje anders.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:59
    Tja, zo werkt het gewoon..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:01
    Je blijft er toch best lang over door miepen. Dus jou reactie strookt niet met de waarheid Teo Dorus
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:02
    Dat dacht jij gozert.

    Het is antivoetbal. En zo floppen ze 9 van de 10.

    Kluivert heeft zijn naam mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:06
    Niet alleen zijn naam, hij word steeds beter, en zijn groei lijkt alsmaar sneller te gaan. Roma betaald niet voor niks 17 miljoen. Best veel voor een speler die niet bij wil tekenen en nog maar 11 maanden vast ligd. Top gedaan door onze Marc.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:12
    Marc is wel goed. Fixed het altijd wel.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:19
    Dat sowieso. Het is alleen voor 99% zeker dat zijn groei bij Roma stopt. Of hij speelt en dan denken de Italiaanse verdedigers dat ze een basisscholier op stage tegenkomen of en dat is de grootste kans hij speelt gewoon niet. Tel uit je winst. Vooral Ajax kan lekker tellen. Voor hem is het sportief klaar nu.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:22
    Dat is jou mening, dat dacht je van Mertens waarschijnlijk ook. Droevige reactie. Insigne ook zo iemand. Als je goed bent. Kun je je overal aanpassen. Zo bijzonder zijn die roma spelers nou ook weer niet
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
    We zullen zien. Nogmaals 99% kans dat hij niet slaagt. Wat denk je nou zelf? Die spijkerharde grote verdedigers die schoppen hem zo van het veld af. Daar komt ie dan Blue Eyes van 1 meter 60. Kom op man.
    Vind ik leuk
    Caniggia +848
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    Mertens was al een tikkeltje ouder en zeker een tikkeltje of 2 a 3 beter dan Snuivert.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:37
    Kluivert heet hij
    Vind ik leuk
    Caniggia +848
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:30
    Roma weet niet wat ze binnenhaalt,Snuivert gaat het daar niet redden.Maar goed geld maakt veel goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:49
    Houdoe? Een Brabantse Rotterdammer?
    Vind ik leuk
    035 +5077
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:04
    Brabant denk aan de annexatie van Zuid-Holland. Terug naar 11 provincies. :-))
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:12
    Anmenooitnie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:06
    Haha betrapt :p
    Vind ik leuk
    Psssttttt +196
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Dat is iemand niets gunnen en alleen eigen belang hebben. Tja dan ga je zo reageren. Hoop dat kluivert slaagt en weet het wel bijna zeker
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
    Hij heeft veel geluk nodig ;)

    En een trainer die met hem overweg kan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Zoiets ja, ik had Kluivert ook nog liever bij Ajax gezien, maar shit happens... en voetballers zeggen het één maar doen het ander, zo gaat het al jaren!
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Toch nog verrassend...is het geldschip eindelijk binnen?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:02
    Kom er maar in tadic, ervaring + een hele goede speler.
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:20
    Zeker.. daar kan Ajax alleen maar beter van worden!
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    Jaloers Teo?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:34
    Never.

    Gun ajax die tadic centen wel.

    Dat is tenminste wel een goed ventje!
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
    Ik gun Kluivert de centjes ook wel. hij doet het beter dan ik. Plus hij speelt tegen Inter en AC, is toch wel leuker dan FC. Emmen met alle respect.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
    Prima toch? Mooi bedrag..
    Vind ik leuk
    elijah +1487
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
    Idd direct Tadic met deels van dat geld ermee kopen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:45
    Dat klopt, maar of Tadic de zogenaamde 'verlosser' dat betwijfel ik.. Maar ik laat me graag positief verrassen hahaha
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Hij is een stuk in de puzzel, een talent is sowieso nooit de verlosser!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:55
    Tadic is 29, dat noem ik geen talent..
    Maar ik hoop wel dat hij het ontbrekende stukje van de puzzel is!
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:56
    Nee, ik noem hem ook geen talent, ik zeg dat als Ajax weer het zoveelste talent gehaald zou hebben dan zou dat sowieso niet de verlosser zijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:57
    Oh zo, dan verkeerd begrepen hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:00
    Hij is brood nodig ervaren en kan nog voetballen als een beest. Met frenkie en maradonnie zie ik het wel gebeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:04
    Het is iig een kwaliteits injectie. Op het wk laat hij maar weer is zien hoe verschrikkelijk goed hij kan voetballen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
    Verlosser is wat overdreven, maar Tadic zal veel meer inbrengen in het team dan Kluivert met anderhalve actie per wedstrijd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14976
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    Dat zal vast wel, maar al dat haat gedoe vind ik gewoon overdreven..
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:29
    Dat heeft Kluivertje aan zichzelf te danken. En als hij volgend jaar al mislukt dan lachen we nog harder. Bedankt voor de 20 miljoen Roma.
    Vind ik leuk
    Gerro +6155
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
    Dat ze nog aandacht besteden aan iets wat we allang wisten.
    Vind ik leuk
    Thilo +2817
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
    Huh?????
    Vind ik leuk
    elijah +1487
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
    Was toch al langer bekend
    Vind ik leuk
    Thilo +2817
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
    Weet ik
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:41
    Nee Ajax brengt het nu naar buiten.
    Je heb alleen maar Valentijn Driesen stom na zitten lullen de hele tijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:37
    Dag carrière
    Vind ik leuk
    Utca030 +12389
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:37
    Goed gedaan joggie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:37
    Laturrrrr. Nu Tadic erbij, Lewandowski en Rashford en Je bent klaar
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42842
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Lewandowski? Hahahahaha
    Dan zou ik gaan voor Messi, is wat realistischer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:19
    Wel grappig eigenlijk zo immuun als 99% hier ieder gevoel voor sarcasme mist.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    Als het niets anders dan sarcasme is wordt het strontvervelend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
    Nee, als niemand sarcasme doorheeft, wordt het strontvervelend. Dat je dat niet begrijpt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    En toen was je geld op op je PlayStation
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:50
    Lechia hahaa dat zou geen verkeerde voorhoede zijn!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2653
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Nieuwe pollvraag: is dit het einde van de oeverloze stroom aan berichten over Kluivert op VP?

    [ ] Nee, vast niet
    [ ] Nee, zeker niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
    Binnen 48 uur krijgen we nog:

    * Kluivert: mijn hart is voor Ajax maar je hebt toch zoiets van je bent geen dief van je eigen portemonnee
    * Frank de Boer: Kluivert had beter nog een jaartje kunnen blijven
    *Ronald de Boer: Kluivert had misschien beter nog een jaartje kunnen blijven
    *Aad de Mos: dat is voetbal
    *Davy Klaassen: zondag zal het beter moeten
    *sfeerartikel over Kluivert die thuis spagghetti carbonara eet
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +455
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Hoe kan Kluivert slagen bij Roma als hij nog niet eens bij Ajax het verschil maakt... Geen gemis voor de amsterdammers.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12722
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:02
    Huh..Gaat het om het slagen dan?
    Dacht dat het om het geld ging..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Eindelijk kan hij zijn vader opvolgen en waarmaken wat hij geleerd heeft bij AJAX.🤗🤗🤗
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18222
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Wie?
    Vind ik leuk
    dijkie87 +685
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:39
    mooi opgerot doei
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5035
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:40
    En Tadic voor 17,1, Overmars is een genie 😂
    Vind ik leuk
    elijah +1487
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
    Haha overmars doet prima zaken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    En daar gaat het tenslotte om. Je bent voetbalfan, dus je wil een mooie bankrekening zien. Voetbal is zooooo 2009.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5035
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:57
    Nee hoor, Tadic ipv Kluivert is voetballend 2 stappen vooruit. Dat is het mooie hieraan. Geld is allang niet meer belangrijk in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:02
    Wat is dan belangrijk in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    Overmars kan echt heel goed verkopen! Die kerel haalt elke keer het onderste uit de kan en zelfs nog meer. Brands kon goed inkopen voor PSV maar daar gaat iedereen bijna gratis de deur uit.
    Vind ik leuk
    elijah +1487
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:34
    hahaha dat laatste heb je helemaal gelijk in
    maar kluivert is eigen jeugd ook nog eens
    Dat heeft overmars toch prima voor elkaar, 17,5 miljoen exl bonussen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:03
    Ja kun je weer drie steengoede Oostenrijkers voor halen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
    En toch is het jammer
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
    Sukkel. Belachelijk bedrag, maar wel geweldig onderhandeld door Ajax.
    Vind ik leuk
    yuuup +9351
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
    Sportief een enorme stap voorwaarts voor Ajax.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
    En voor Kluivert.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3091
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
    Ben benieuwd naar zijn afscheid in de arena.
    Vind ik leuk
    Psssttttt +196
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:45
    Eigenlijk wel triest hoe Ajacieden kunnen reageren op de pol als een vertrek niet gewenst is. Tuurlijk gaat kluivert slagen.. verwacht dat hij binnen 2 a 3 jaar 100 miljoen waard is. Echt een hele goede voetballer
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:45
    Jij bent de leukste thuis 😎
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:45
    Nee hij gaat niet slagen.

    Fysiek nog niet klaar.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:45
    Ik dacht dat ie al lang naar Rome was vertrokken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Een soap gedaan. Nu soap Magallan nog en definitief aankoop Tadic.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10394
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Is nog late rond dan overgang van Cocu.
    Cocu is zonde voor eredivisie, altijd gentleman en recent door collegae terecht weer verkozen tot beste coach vd eredivisie. En Kluivert..... eindelijk weg.
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
    17 miljoen is veel te weinig. Had aan op zijn minst 30 miljoen gevraagd anders gewoon aan zijn contract houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
    Neppert.
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    Ja, jij bent duidelijk niet de echte wattenstaafje...
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    ALs er doorverkooppercentages afgesproken is dan kun je toch nooit zeggen dat de deal maximaal kan oplopen tot 22,5 miljoen? Als hij voor 180 miljoen verkocht zou worden dan hangt het toch van het percentage af hoeveel er nog bij komt?

    Overigens ben ik blij dat ie weg is, eindelijk, kunnen we nu gewoon weer door met spelers die wel willen blijven!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:54
    Frenky en de ligt gaan ook nog wel
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:55
    Ik snap dat je dat graag wilt, maar die blijven gewoon en mochten ze toch weg gaan dan komen er tientallen miljoenen binnen waarmee een opvolger gehaald kan worden.

    Ik maak me totaal geen zorgen, jij kennelijk meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:57
    Hoop voor ze dat ze gaan. Voor de Ligt zowiezo. Die kan wel een stap hogerop
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:59
    Kortom je hoopt dat ze hun carriere vergooien.... jammer, is voor Oranje ook niet goed als ze nu al gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:24
    Nee denk dat de Ligt wel een stap hoger aan kan. Voor frenky is het te vroeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:06
    Als je bij Ajax voetbalt, kun je toch geen stap hogerop meer maken? Dat lees je hier duizend keer per dag op VP, dus het moet waar zijn.

    Misschien in het gamma-kwadrant van sector vier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:35
    Ga jij de onderbouw maar weer onzin verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    Ik geloof het niet iedereen hier riep dat we blij moesten zijn met een miljoen haha
    Vind ik leuk
    RWB013 +1858
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:49
    Kluivert voor Tadic en een paar ton. Goed voor mekaar. :)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8907
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:49
    Oh echt? Nieuws nieuws nieuws
    Vind ik leuk
    Flexa71 +1
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:50
    Mooi ruil bedrag .
    Doei kluivert ...... jammer dat je joi cluppie zo de rug toe keert.

    Welkom dusan tadic.
    Meer gaols en assistjes dan onze blaaskaak kluiver.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
    Zagen ze af daaro
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
    Zelfs deze poll is al 100 keer langskomen,
    dit bericht slechts 500 keer.

    Voor dat bedrag kan Ajax wel mooi Tadic binnen hengelen.
    Iedereen blij, vooral Ajax en Raiola.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5287
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:54
    ‘Met mij verliezen we nooit meer van Feyenoord en PSV’ .... Na de eerste de beste nederlaag tegen PSV gaat ie ervan door.
    Vind ik leuk
    2cents +53852
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:34
    Hij kon zich na dat verlies nergens meer vertonen door die uitspraak. Hij is ervoor gevlucht. ;)
    Vind ik leuk
    radjied +1
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:55
    Ricardo Kishna 2.0
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:57
    Verrassend deze zag ik niet aankomen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
    Als je vooruit wil dan is dit de goede zet.de weg die bij Ajax is ingeslagen is de weg van de aandeelhouders happy houden. De enige die hierop zeiken is de fans die al jaren beloftes word voorgelogen.
    Vind ik leuk
    gustare +601
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
    Jezus, dacht dat ie al lang weg was. Zijn we dan nu echt van dat gezeik af? Komend seizoen nog één keer een update omdat het slecht gaat en dan komen de verhalen over een volgende transfer naar turkije of zo.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1273
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:01
    Dat veld moet veel schoongemaakt worden als dit stuk kotst over het veld heen loopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:02
    Wat een goudzoeker is het hij mag Strootman en Karsdorp zien voetballen terwijl hij op de bank zit of verhuurt word.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20518
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:02
    He he, nou wegwezen met die berichten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1242
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:03
    Lekker man 17 mil naar Amsterdam.
    En dat joch zit dadelijk op de bank in rome
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:10
    Van elke week tegen de kleintjes in de ED lekker knallen, naar op de houten bank van Roma met blauwe ballen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:03
    Gelukkig weg met dat misselijk makend ventje
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:03
    Uistekende prijs voor Ajax maar bij Roma zijn ze op hun hoofd gevallen.
    Vind ik leuk
    Guust +5523
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:05
    Doei, lekker op het bankie, word een soort Kishna
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1478
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:07
    Gelukkig had raiola geen laatste truuucje achter de hand daar was ik ook nog wel even bang voor omdat het allemaal zo lang duurde. Nou hopen dat die blutte Italianen over de brug komen...
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:11
    Als je met gestrekt been de onderhandelingen in gaat dan zorg je er voor dat er maar 2 opties zijn:

    1. de club breekt en gaat overstag, niet goed voor het imago van de club, want het biedt andere zaakwaarnemers in de toekomst een scenario waarin je met gestrekt been je zin kunt afdwingen.

    2. De club gaat niet mee in de hoge eisen en verkoopt de speler.

    Waarom zijn dit de enige 2 opties? Omdat Raiola zich nooit en te nimmer publiekelijk als verliezer uit de bus zal laten komen. Ajax ging niet mee in de belachelijke eisen en Raiola zou nimmer de eisen omlaag bijstellen, omdat hij dan iedere grond onder zijn voeten voelt weg zakken in toekomstige onderhandelingen van clienten. Hij heeft immers toe gegeven en andere clubs zullen dat ook zien...

    Kortom, Justin is de dupe van een zaakwaarnemer die zijn eigen belangen boven die van zijn client stelt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:07
    Bijzonder hoe AS Roma alle details van de deal op hun site zet, in Nederland is dat volgens mij niet gebruikelijk, bij het beursgenoteerde Ajax al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:08
    He he, de soap is hier vooral door VP, de rest van de wereld vind het niet belangrijk......Dag over het paard getilde snotneus pak je centjes van je contract hierna kun je enkel nog in de JL aan de bak.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11037
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:09
    Mooi opgerot, scheelt weer een hoop topics over dat verwende kind.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:10
    De volgende carrière die door Mino Raiola naar de gvd word geholpen. De enige die er beter op word is Mino zelf.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:14
    Is toch zijn werk spelers verkopen aan andere clubs , iedereen zeik op die man ik heb respect voor die man wat hij kan en doet kluivert jongens kluivert die niks heeft gepresteerd verkopen aan roma voor 17 miljoen !!!! Dan ben je gewoon een goeie makelaar
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:24
    ben het totaal niet met je eens, een goede makelaar zegt joh, je hebt pas een half seizoen in Ajax 1 gespeeld het grote geld komt vanzelf als jij een goede tweede seizoen laat zien wie je werkelijk bent. Je gaat dan als een volwassen kerel door de voordeur weg i.p.v. nu door de achterdeur. We hebben het wel over een speler van 18,5 jaar
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:58
    Volgens mij was het kluivert zelf en zijn moeder die aandrongen op een vertrek neemt niet weg dat hij zijn spelers altijd ergens plaats
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:12
    Of die het gaat redden in Italië waag ik te betwijfelen. Echter heeft Overmars het goed gedaan om dit bedrag te vangen voor iemand die nog niets heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:12
    Eindelijk die goedetijden slechteriken soap afgelopen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Ow wat een nieuws. Ik dacht dat dat kutventje al weg was. Er staat alleen nog niet bij: hij verlaat Ajax, gaat voor het geld en verneukt zijn carrière. Een lekker bedrag voor Ajax voor een kutventje zonder haar op zijn lul. Ik vind het prima.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Goh?!?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Op naar een kleurloze cariere en dat we je nooit meer terug zien op de Nederlandse velden
    Vind ik leuk
    Kevindo +687
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:20
    Nou, dit bericht komt wat mij betreft Justin time, was deze hele soap ook wel zat. Succes daar he!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:22
    Ben ik echt de enige die deze jonge zie slagen? Hij is jong en kan veel leren bij een club als AS Roma, jullie doen echt alsof hij niet kan voetballen. Hij is niet voor niet zo snel door de Ajax opleiding heengekomen, bah wat zijn jullie Ajax-supporters misgunners en haters.. veel succes Justin, snoer ze aub de mond dicht
    Vind ik leuk
    zwollie +7298
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
    Zou dit dan eindelijk het laatste bericht over de transfer van kluivertje zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
    Jammer, geen topics meer over justin kluivert.......
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:38
    En nou heel erg gauw op Tiefen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:38
    Hoe dom kun je zijn als 19 jarige
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +471
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:47
    Heeft geen eer gevoel, carrière naar de klote. Maar wel de zakjes gevuld.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155795
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:47
    Als donderslag bij heldere hemel dit bericht
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:48
    Tot nooit meer ziens.
    Vind ik leuk
    berwi +435
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:51
    mooi die is weg wie nog
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:18
    En maar denken dat Ajax geen tieners meer verkocht
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:30
    Kluivertje toch! Wat doe je? Hoog in de bol, heeft ie van papa!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:31
    Alweer??
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18368
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:31
    Mooi
    Succes in Rome
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1089
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:41
    Prima geregeld toch?
    Kluivertje voor ruim 17 miljoen weg en Tadic voor hetzelfde bedrag halen.
    Goed geregeld Overmars, ook met de afgesproken bonussen en doorverkoop percentage. Zo help je een puber die denkt dat hij een topper is.
    Vind ik leuk
    rober2704 +772
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:49
    De drol is eindelijk gelegd. Doortrekken en over tot orde van de dag.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:50
    Joh
    Vind ik leuk
    langeGek +565
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:00
    Perfect, laat Roma het maar op de rekening van Southampton storten dan zijn we direct klaar. Bedankt Justin! Dankzij jouw verkoop hebben we nu een fantastische voetballer erbij.
    Vind ik leuk
    Ozpo +485
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:27
    Huh. Kluivert weg bij Ajax? Die zag ik niet aankomen. Ook helemaal geen aanwijzingen geweest. Weet ff niet wat ik moet zeggen
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:42
    Hij komt toch op de bank te zitten, bij Ajax kon doorgroeien als speler.
    Vind ik leuk
    jvh93 +164
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:47
    Ik snap wel gelijk waarom ajax geen kampioen is geworden. Hoe zwaar moet het geweest zijn om deze jongen over het paard te tillen?
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:54
    olé, . . olé !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert definitief naar Italië: Ajax meldt definitief akkoord met AS Roma