'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'

    'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'

    dinsdag 12 juni 2018 om 10:11

    Amin Younes is komend seizoen wellicht actief in de Portugese competitie. Het Duitse Fussballtransfers heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Benfica bezig is met de komst van de transfervrije Ajacied. 

    De topclub zou Younes en zijn management zelfs al een contract hebben voorgeschoteld. Younes (24) kan bij Benfica een verbintenis voor drie jaar signeren, tegen een jaarsalaris van ruim twee miljoen euro. 

    Benfica, dat afgelopen seizoen op de tweede plaats eindigde in de Primeira Liga en zich daarmee plaatste voor de Champions League, is zeker niet de enige club die dingt naar de handtekening van Younes. Ook Borussia Mönchengladbach zit volgens Fussballtransfers achter de rechtspoot aan. 

    Younes léék een halfjaar geleden aan de slag te gaan bij SSC Napoli. Die transfer viel op het laatste moment in het water. Bij Ajax kwam hij tijdens de tweede seizoenshelft niet meer aan de bak, na een conflict met trainer Erik ten Hag. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 10:15
    Wat zien ze toch in younes...
    Niet eens een basisplaats bij ajax Maar we bij benfica maar zal wel breedteaankoop zijn als dit waar is
    Vind ik leuk
    heytse +80
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:22
    Younes pakt op deze manier wel heel veel tekengeld he. Doet ie idd goed voor iemand die altijd dezelfde beweging maakt.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11024
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:40
    Napoli riep nog niet zo lang geleden dat Younes bij hun 31x getekent heeft.
    Hoe lang gaat het nog duren voor Younes gaat roepen dat hij bij 31 clubs getekent heeft?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9243
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:51
    Ik weet wel zeker dat Napoli hier de waarheid spreekt..
    Heb zelf ook in Italie gewerkt en je moet idd tig handtekeningen zetten bij contracten.. Dit gaat Younes gewoon geld kosten, contractbreuk..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:59
    Hoe weet je dat nou precies zeker? Omdat je veel handtekeningen daar moet zetten? Dat zegt toch helemaal niks over of hij dat ook gedaan heeft..
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11024
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:03
    Denk dat hij wel gelijk heeft hoor.
    Is in Nederland ook zo.
    Bij dit soort contracten (en bijv hypotheken) moet je op elke pagina van het contract een handtekening zetten zodat je nooit kan zeggen dat die pagina niet bij het contract hoort.

    Dus als het contract bij Napoli 31 pagina's heeft, dan heeft ie 31x moeten tekenen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:05
    Ja hehe, maar als wij dat weten, dan weet de media en Napoli dat ook. Dit is gewoon een feit dat niet aantoont, op geen enkele manier, dat Younes getekend heeft... Of het nu 1 of 1 miljoen keer is...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9243
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:11
    Ik geloof niet dat een club als Napoli daarover liegt..
    En vind Younes behoorlijk onbetrouwbaar overkomen eerlijk gezegd, vertoont raar gedrag..
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:49
    Maar je wist het zeker... ;)

    Ik weet het niet. Vind het ook gekke situatie, Younes maakt er al tijdje rommeltje van. Ook bij Ajax niet goed meer in zn vel... Dus het lijkt waarschijnlijk dat het bij hem fout gaat inderdaad.. maar toch je kan het niet met zekerheid zeggen.. Tijd zal het wel leren!
    Vind ik leuk
    JustH +9482
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:00
    Het liegen is in Napels uitgevonden.
    Vind ik leuk
    JustH +9482
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:58
    Kan wel zijn, maar heeft hij ze dan ook gezet?
    Vind ik leuk
    Vowtar +3393
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:42
    Hier maakt hij ook steeds dezelfde beweging. Elke keer maar weer een extra contract tekenen ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Robben maakt drie keer dezelfde beweging in één actie..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:43
    Ze zien in Younes een goeie rechtsbuiten, wat hij ook is. Dat Ajax hem continu verkeerd gebruikte door hem op links te zetten kun je Younes niet aanrekenen. Bij Benfica spelen ze nog met een echte spits die het moet hebben van de voorzetten. Younes is gewoon een prima speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:51
    Younes en voorzetten...
    Vind ik leuk
    Leozao +148
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:46
    Ik kan me wel vinden in je commentaar!
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4755
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:50
    En dan vergeet je gewoon voor het gemak dat Younes zelf niet op rechts wil spelen maar alleen maar op links...
    Om die reden speelde Kluivert in het begin vaak op rechts, want die kon dat tenminste nog een beetje. Al kwam zn doorbraak pas echt toen die op links begon te spelen.
    Maar denk je dat Ajax niet graag een buitenspeler met voorzetten had willen hebben?
    De spelers zelf willen/kunnen dat gewoon niet. Waarom alleen maar voorzetten geven als je zelf naar binnen kan trekken en proberen op doel te schieten?
    Younes is een matige speler die eerst maar eens geld moet betalen om Napoli af te kopen want anders speelt ie volgend seizoen nergens....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19046
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:52
    Younes heeft met rechts ook geen voorzet
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9243
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:50
    Wel een dure breedte-aankoop dan voor dat salaris.. En ik denk dat Younes dat ook niet wil, gaat ie daar ook moeilijk doen..
    En nee, ik snap ook niet wat ze in hem zien.. Het enige wat hij goed kan is dribbelen en hij heeft een vrij aardige techniek.. Alleen het rendement is zo ongeveer nihil..
    Vind ik leuk
    JanNL +68
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:06
    Werkelijk waar een dramatische speler. Snap niet wat clubs in deze tuinkabouter zien.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3024
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:15
    Geen maffia, maar wel idiote hooligans daar. Nadenken Amin, voordat je tekent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:17
    Dat is sporting grote vriend..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:18
    Allemaal 1 grote pot nat
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Oja joh?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3024
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Bij Benfica zitten er alleen heren in 3delig grijs op de tribune?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:20
    Bij geen enkele voetbalclub dus als dat het argument is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:37
    Jij hebt zeker liever dat ze een eendelig pak hebben;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:39
    Ben jij de voormalige asensio de 2e?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:43
    Nee ik ben de voormalige "asensiodetweede". Maar ik wilde liever niet met jou in verband gebracht worden;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Oké ja ben ook wel blij dat je naam veranderde was geen naam voor iemand met zo weinig verstand van voetbal...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Argumentatie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:46
    Nee ervaring
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:27
    Benfica,mooie keuze,maar hij zit aardig in de knoop om los te komen met zijn vermeende contracten
    Vind ik leuk
    Sanders +3280
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Nadenken fc treurwilg, voordat je typt.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3024
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:25
    Nadenken is niet mijn sterkste punt Sanders
    Vind ik leuk
    Sanders +3280
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:40
    Hahha oke dan vergeef ik het je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:17
    Tjee zeg, is de ene kaboutersoap afgelopen begint de volgende alweer.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Hé wat leuk! Daar hebben we Younes weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Younnes heeft echt een gekke jaarsalaris de komende jaren. 5 jarig contract bij napoli een voor contract bij Wolfsburg en nu Benfica erbij lekker hoor.. effe serieus waar is die gast mee bezig..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Hij is bezig met het zoeken naar een nieuwe club, nu die transfer naar Napoli is afgeblazen. Ik geloof er niks van dat Napoli juridisch een poot heeft om op te staan.
    Vind ik leuk
    Speedy +350
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:22
    Tsjonge is deze soap nog niet voorbij? Wat heeft die jongen er een puinzooi van gemaakt zeg. Heeft hij geen manager die hem een beetje in het spoor kan houden?
    Vind ik leuk
    Arbee +1647
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:27
    Sinds wanneer is Younes dan transfervrij? Hij heeft toch gewoon een contract bij Napoli. Dat hij zich bij die club onmogelijk heeft gemaakt voordat hij überhaupt één minuut in een Napoli-shirt heeft rondgelopen doet daar niks aan af.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3531
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:33
    "De topclub zou Younes en zijn management zelfs al een contract hebben voorgeschoteld."

    Dan heeft hij vast al getekend! Neem die man tegen zichzelf in bescherming en geef hem een kleurplaat. Straks heeft hij overal een contract..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10353
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Is Younes transfervrij? Volgens mij denken ze daar in Napels namelijk heel anders over.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21172
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:50
    Younes is overal maar niet actief.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:55
    Hij zal wel weer hebben verteld dat hij transfervrij is, die idioot.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1794
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:56
    En Napoli maar volhouden dat ie daar toch echt gaat spelen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:57
    Plopsaland is ook in de markt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1639
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:04
    Lekker hoor Younes. Ik zou tekenen als ik jou was maar voor de zekerheid wel bij alle twee.
    Younes tekent meer als een kleuter in groep 1.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:11
    Kan me niet voorstellen dat dit iemand is voor de basis. We hebben genoeg aanvallers en vleugel middenvelders die beter zijn dan Younes. Ook echt totaal geen Benfica voetballer omdat van aanvallende spelers echt rendement wordt verwacht en Younes heeft niet echt een geweldig trackrecord. Schuif dan gewoon João Felix door naar de A- selectie als dit een breedte versterking is ondanks het een een Duits international is.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +645
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:14
    In ieder stadje een ander schatje moet younes denken
    Vind ik leuk
    Foebele +46516
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:32
    Is hij ineens toch transfervrij? Dacht dat er al maanden gemeld werd dat hij bij Napoli onder contract stond.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:29
    hoeveel contracten gaat die idioot tekenen
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +26
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:50
    Gaat er weer ergens een handtekening van younes gezet worden
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:56
    Huh ???? Benfica, wowwww het is echt niet meer te volgen..

    Was Younes niet op weg naar Borussia Munchen Gladbach?

    Heeft Napöli nou al die handtekenignen laten zien?

    Als Younes gepresenteerd wordt bij Benfica, komt de advocaat van Napoli ook kijken?

    Of komt Genoa zich stiekem ook mengen om die Tuinkabouter?

    Of gaat Erik Ten Hag langs bij Younes met een gevulde koek met bos bloemen voor een langer verblijf?

    Tja bijna alle opties zijn reeel :)

    Tot de volgende keer :)

    haha
    Vind ik leuk
    Yass +29
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:46
    Nou hij heeft in geruchten alle clubs al gehad, maar werkelijkheid, hij is nog steeds op zn plekje.
    Vind ik leuk
    Gerro +5396
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:39
    Volgens velen kan Younes er niks van maar met zijn contracten tekenen is ie in ieder geval onnavolgbaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'