'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'

    'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'

    dinsdag 12 juni 2018 om 10:11

    Amin Younes is komend seizoen wellicht actief in de Portugese competitie. Het Duitse Fussballtransfers heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Benfica bezig is met de komst van de transfervrije Ajacied. 

    De topclub zou Younes en zijn management zelfs al een contract hebben voorgeschoteld. Younes (24) kan bij Benfica een verbintenis voor drie jaar signeren, tegen een jaarsalaris van ruim twee miljoen euro. 

    Benfica, dat afgelopen seizoen op de tweede plaats eindigde in de Primeira Liga en zich daarmee plaatste voor de Champions League, is zeker niet de enige club die dingt naar de handtekening van Younes. Ook Borussia Mönchengladbach zit volgens Fussballtransfers achter de rechtspoot aan. 

    Younes léék een halfjaar geleden aan de slag te gaan bij SSC Napoli. Die transfer viel op het laatste moment in het water. Bij Ajax kwam hij tijdens de tweede seizoenshelft niet meer aan de bak, na een conflict met trainer Erik ten Hag. 

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +5042
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:15
    Geen maffia, maar wel idiote hooligans daar. Nadenken Amin, voordat je tekent.
    Vind ik leuk
    Sanders +3765
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:19
    Nadenken fc treurwilg, voordat je typt.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:25
    Nadenken is niet mijn sterkste punt Sanders
    Vind ik leuk
    Sanders +3765
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:40
    Hahha oke dan vergeef ik het je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:17
    Tjee zeg, is de ene kaboutersoap afgelopen begint de volgende alweer.
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:22
    Tsjonge is deze soap nog niet voorbij? Wat heeft die jongen er een puinzooi van gemaakt zeg. Heeft hij geen manager die hem een beetje in het spoor kan houden?
    Vind ik leuk
    Arbee +2216
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:27
    Sinds wanneer is Younes dan transfervrij? Hij heeft toch gewoon een contract bij Napoli. Dat hij zich bij die club onmogelijk heeft gemaakt voordat hij überhaupt één minuut in een Napoli-shirt heeft rondgelopen doet daar niks aan af.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:33
    "De topclub zou Younes en zijn management zelfs al een contract hebben voorgeschoteld."

    Dan heeft hij vast al getekend! Neem die man tegen zichzelf in bescherming en geef hem een kleurplaat. Straks heeft hij overal een contract..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45
    Is Younes transfervrij? Volgens mij denken ze daar in Napels namelijk heel anders over.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31521
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:50
    Younes is overal maar niet actief.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:56
    En Napoli maar volhouden dat ie daar toch echt gaat spelen...
    Vind ik leuk
    Deck010 +7244
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:04
    Lekker hoor Younes. Ik zou tekenen als ik jou was maar voor de zekerheid wel bij alle twee.
    Younes tekent meer als een kleuter in groep 1.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:11
    Kan me niet voorstellen dat dit iemand is voor de basis. We hebben genoeg aanvallers en vleugel middenvelders die beter zijn dan Younes. Ook echt totaal geen Benfica voetballer omdat van aanvallende spelers echt rendement wordt verwacht en Younes heeft niet echt een geweldig trackrecord. Schuif dan gewoon João Felix door naar de A- selectie als dit een breedte versterking is ondanks het een een Duits international is.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +812
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:14
    In ieder stadje een ander schatje moet younes denken
    Vind ik leuk
    Foebele +55089
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:32
    Is hij ineens toch transfervrij? Dacht dat er al maanden gemeld werd dat hij bij Napoli onder contract stond.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:29
    hoeveel contracten gaat die idioot tekenen
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +63
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:50
    Gaat er weer ergens een handtekening van younes gezet worden
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:56
    Huh ???? Benfica, wowwww het is echt niet meer te volgen..

    Was Younes niet op weg naar Borussia Munchen Gladbach?

    Heeft Napöli nou al die handtekenignen laten zien?

    Als Younes gepresenteerd wordt bij Benfica, komt de advocaat van Napoli ook kijken?

    Of komt Genoa zich stiekem ook mengen om die Tuinkabouter?

    Of gaat Erik Ten Hag langs bij Younes met een gevulde koek met bos bloemen voor een langer verblijf?

    Tja bijna alle opties zijn reeel :)

    Tot de volgende keer :)

    haha
    Vind ik leuk
    Yass +106
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:46
    Nou hij heeft in geruchten alle clubs al gehad, maar werkelijkheid, hij is nog steeds op zn plekje.
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:39
    Volgens velen kan Younes er niks van maar met zijn contracten tekenen is ie in ieder geval onnavolgbaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Twee concrete opties voor Younes: jaarsalaris van twee miljoen euro in Portugal'