Groot misverstand over 'superlieve' Ziyech: 'Iedereen zit er echt ver naast'

    Groot misverstand over 'superlieve' Ziyech: 'Iedereen zit er echt ver naast'

    dinsdag 12 juni 2018 om 10:45

    Van het negatieve beeld dat over Ajacied Hakim Ziyech leeft onder fans en media, klopt vrij weinig. Aziz Kallah, een goede vriend van de international van Marokko, zegt dat in gesprek met VICE Sports. 

    Ziyech is heel close met kickbokser Kallah. "We hebben elkaar een jaartje geleden ontmoet op een verjaardagsfeestje. We hadden meteen echt een band, spraken elkaar daarna vaker en zijn in een korte tijd echt naar elkaar toegegroeid. Onze vriendschap is supergoed", zegt de sporter. 

    Het beeld dat over de Ajax-spelmaker bestaat, klopt niet, aldus Kallah. "Ik vind dat iedereen er echt ver naast zit. Hij is een superlieve jongen, die totaal niet naast zijn schoenen loopt of arrogant is. In heel veel interviews en analyses hoor ik mensen zeggen dat hij arrogant overkomt en geen goede houding op het veld heeft. Maar laten we eerlijk zijn: hij loopt niet op het veld om zich voor te doen als een clown."

    "Hij komt om te voetballen. Dat is waar hij van geniet en dat doet hij dan ook. Daarvoor hoeft hij niet per se een geforceerde houding naar de buitenwereld te hebben."

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 10:50
    Ik zou dat idd ook over mijn vrienden zeggen;-) maar geloof wel dat, ziyech niet zo boos is als hij eruit ziet.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1836
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:52
    Klopt, dat zag je op de vid toen hij tikkie takka touzani ontmoette...
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:01
    Toch zegt zijn vriend hier over de houding van Ziyech op het veld:

    "Hij komt om te voetballen. Dat is waar hij van geniet en dat doet hij dan ook. Daarvoor hoeft hij niet per se een geforceerde houding naar de buitenwereld te hebben."

    Als dat niet geforceerd is dan is het blijkbaar zijn natuurlijke houding. Toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:51
    Waarom suggereer je dan eerst dat dat misschien niet zo zou zijn?

    ‘Ik zou dat ook over mijn vrienden zeggen?’ Oftewel: al zou het een etterbak zijn, ik zou um rugdekking geven.

    En daarna zeg je ‘ik geloof wel dat tie niet zo boos is als dat tie eruit ziet?’

    Gast, ben je nou wel of niet zwanger??
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:35
    Daar gaat het artikel volgens mij over dat mensen praten over zijn houding in het veld dus zeg ik dat hij niet zo boos is als hij er uit ziet.
    Niet heel lastig toch....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:58
    Als je zegt dat je dat ‘ook’ zou zeggen over je vrienden, dan wek je je suggestie op dat je dat ‘hoe dan ook’ zou zeggen.

    Kennelijk best lastig voor jou dit
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10616
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:51
    Oke, de mening van een goede vriend. Waarom is dit nieuws? Iedereen mag toch een mening over Ziyech hebben, maar dat hoeft toch ook niet allemaal in de krant.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21645
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:53
    Liever dit dan al die kluivert berichten.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3505
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:55
    Als analisten in de krant mogen, dan mag die vriend ook even zijn verhaaltje doen
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10616
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:09
    Al die zelfbenoemde analisten hoeven van mij ook niet in de krant :-)
    Vind ik leuk
    Guust +4912
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:56
    Hoe gaat het met Kluivert? Heb echt al heel lang niets over hem gehoord.
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:44
    Beter dan met ons allemaal.
    Die heeft voor zichzelf kunnen kiezen!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:02
    Ik vraag mezelf ook af wat de nieuwswaarde is van dit bericht. Moeten we nu allemaal geloven dat Zyech een lammetje is? Lekker betrouwbare analyse van iemand die voor zijn beroep mensen op hun muil timmert.
    Vind ik leuk
    Guust +4912
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:10
    Dan mag hij wel oppassen, het is straks einde ramadan, niet best voor veel lammetjes.
    Vind ik leuk
    Redouan +295
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:14
    Het feest van de lammertjes is niet na de ramadan.. dat is het suikerfeest, maar ik waardeer de humor, ahah
    Vind ik leuk
    Guust +4912
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:52
    Thanks, ik heb er ook niet zo wel verstand van. Iig wat geleerd :-)
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:48
    Ik geloof die kickbokser eigenlijk liever dan Valentijn Driesen.
    Driesen, bewijst bij ieder letter dat hij een leugenaar en fantast is.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:22
    Ik hoop dat die kickbokser Valentijn een keer aanpakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:59
    ZIYACH
    Vind ik leuk
    renemar +439
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:02
    Dus iedereen met een goede houding op het veld doet zich voor als een clown?
    Vind ik leuk
    Morris +20216
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:03
    De meeste weten heus wel dat hij niet arrogant is. Ziyech kan niet goed met kritiek omgaan.
    Helaas geldt dit voor de meeste Marokkaanse spelers. Ook wel geduid als trots. Niets anders dan grote ego's.
    Sinouh gaat vast ook reageren na al onze meningen.

    Ziyech kan ervoor kiezen om meer zichzelf te jagen te zien. Dit doet hij niet, dan moet je ook niet zeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:07
    Ken geen lieve marokanen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:09
    En ik geen lieve brabanders
    Vind ik leuk
    guusje +933
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:31
    maar wel Marokkanen?
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:49
    Brabant wat doe jij hier nou eigenlijk?
    Praten ze allemaal zo negatief in een TBS inrichting?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:16
    Jij moet dat weten... Jij doet niets anders dan provoceren:) En nu de heilige boon uithangen.. Sjappie
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:40
    En dat zegt een grote hypocriet
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:08
    Precies. Gedraag je zoals je bent en vertoon geen achterbaks gedrag, zoals Kluivert.
    Daarom zijn L. en S. de Jong ook geliefd om er maar twee te noemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:09
    Siem wel, Luuk is een jankbal eerste klas
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:16
    Alleen luuk is 3 x zo goed haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:28
    Haha tis allebei niet je van het
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:29
    Ligt eraan wat jij onder je van het ziet
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:30
    Dat ze de eredivisie wel bij kunnen benen, maar daarbuiten helaas niets te zoeken hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:34
    Luukkie is 3x kampioen geworden in 4 jaar bij pisjevee en ook nog 1 x bij twente als ik het goed heb:) dan vind ik bij kunnen benen wel iet wat te min... dat ze buiten de eredivisie niks te zoeken hebben geld voor elke speler in onze mickey mouse competitie... op 3 a 4 spelers na;)
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:12
    Kluivert kiest gewoon voor zichzelf.
    En dat hadden we allemaal gedaan!
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:46
    Denk ik ook, maar hij ging zijn eigen nest bevuilen.
    Kijk, dat hadden we niet allemaal gedaan.
    Het meest recente voorbeeld is Bilal op deze site
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:22
    Mari, ik neem het allemaal met een korrel zout.
    VP is niet de meest betrouwbare site, zolang Valentijn Driesen zich hier mag uitspreken heb ik twijfels.
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:18
    haha. Ja da's waar
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:13
    De supporters van Heerenveen, Twente en Ajax kotsen hem allemaal uit,maar het ligt nooit aan ziyech, goede maar luie voetballer die net als alle andere Marokkanen 0,0% tegen kritiek kan!
    Vind ik leuk
    Redouan +295
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:15
    Hij heeft wel alle drie de teams gedragen :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:31
    Ojaa?? En wat heeft hakima dan bereikt die 3 team??
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:25
    Nee, het is een zeer kleine zich bijzonder misdragende minderheid die de aandacht trekt.
    De grote zich netjes dragende meerderheid hoor je niet.

    Een klein beetje te vergelijken met Derkzen; je hoort hem wel, omdat hij alleen negatieve dingen roept. Dat valt op.
    Het ergens mee eens zijn levert je positief noch negatief commentaar op
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:31
    Rasict!!;)
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:24
    Luie voetballer nog wel. ik heb het anders ervaren.
    Afbranden is makkelijk. Maar het feit dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn bewijst jouw ongelijk wel.
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:31
    Ik niet, en ik ben Ajax supporter.
    Spreek voor jezelf zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:21
    Gestopt bij ' een goede vriend'

    VP is echt een kleuterklas wat betreft journalistiek zeg.

    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:52
    Ik vond het juist een verademing, om een vriend van hem zijn mening te horen ventileren. Toch wat anders dan de leugenachtige Telegraaf boys.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:17
    Ajax heeft ziyech uitgefloten geduwd en vernederd... trieste club
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:33
    Noem maar een club waar het niet gebeurd.
    Bij jouw club is het nog erger
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:42
    Hahahah
    Vind ik leuk
    Hupfean +2562
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    Als ie dat nou ook eens in het veld uitte? Maar daar komt ie alleen maar met een misplaatste arrogantie over, respectloos naar de supporters waar je eigenlijk voor speelt. Supporters zijn dat gedrag snel zat. Juich een keer en lach zoals ik gezien heb dat je dat kan. En vier je doelpunten met de supporters en medespelers. Maar dat staat niet in de handleiding van "meneer"ziyech.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:28
    Ziyech is gewoon een BAAS
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:18
    De baas over zijn vriendin jaa... Want zo zijn ze!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:02
    Juist
    Vind ik leuk
    Dorzon +3927
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:33
    lekker onafhankelijk
    Vind ik leuk
    Laliga +1703
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:43
    Ik ben ziyech ooit tegengekomen in amsterdam en een vriend van me vroeg om een foto met hem en hij was oprecht heel aardig , vroeg of we zelf voetbalden en of we nog tips voor hem hadde haha. Nog 5 minute met em staan prate doodnormale gozer
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +880
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:31
    Leuk dat dat kliekje onderling dat vind maar de meeste Ajacieden die ik ken zeggen niet blij met zijn houding te zijn. Supporters van andere clubs vinden het ronduit een enorme oetlul.

    Wat buiten kijf staat is dat iedereen het een goede speler vind. Alleen met zijn grote kwaliteiten doet hij in het veld ook best veel verkeerd. Gaat nooit de dragende speler in de absolute top worden.
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:03
    Ik zie ook wel dat medespelers gek met hem zijn.
    Maar waarom gunt hij ons niet iets van de sympathie.
    Kijk naar hoe Robin van Persie NU is, dat zou een voorbeeld moeten zijn voor Hakim Ziyasj
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1108
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:33
    Zo arrogant vind ik hem niet. Hij is gewoon moe van het gezeik over hem. Snap ik wel. Verder een goede voetballer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:17
    Ziyech/Ziyach heeft het laatste woord we zullen zien!?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Groot misverstand over 'superlieve' Ziyech: 'Iedereen zit er echt ver naast'