'Ajax is gedoe rond Magallán beu en gooit lijntje uit naar Tottenham Hotspur'
    Foyth (rechts) met Davinson Sánchez

    'Ajax is gedoe rond Magallán beu en gooit lijntje uit naar Tottenham Hotspur'

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:08

    Wanneer Boca Juniors de overstap van Lisandro Magallán naar Ajax blijft vertragen, is het goed mogelijk dat de Amsterdammers de stekker uit de deal trekken en overschakelen naar een andere Argentijnse verdediger. Juan Foyth (Tottenham Hotspur) zou in beeld zijn. 

    Radio La Red meldt dat dinsdag. Een week geleden werd Magallán medisch gekeurd in Amsterdam, maar van een definitieve transfer is nog altijd geen sprake. Waar het precies misgaat, is niet geheel duidelijk. Media in Argentinië schrijven dat Boca éérst een vervanger voor Magallán wil contracteren voordat het groen licht geeft voor een deal met Ajax. 

    De nummer twee van de Eredivisie is een beetje klaar met de houding van Boca, weet Radio La Red. Inmiddels is Ajax zelfs al bezig met een alternatief: de twintigjarige Foyth. Spurs nam de Argentijn een jaar geleden voor circa tien miljoen euro over van Estudiantes. 

    Tijdens zijn debuutseizoen kwam Foyth amper aan spelen toe in Londen. Bij Tottenham heeft hij concurrentie van onder meer oud-Ajacieden Davinson Sánchez en Jan Vertonghen. Foyth heeft een contract tot medio 2022. Een verkoop lijkt onwaarschijnlijk; mogelijk wil Ajax hem voor één jaar huren. 

    Poll

    Komt de transfer van Magallan alsnog goed?

    (5203 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:12
    Ik zou voor Arias gaan! Die wou toch ook een stap hogerop?
    Vind ik leuk
    SB +324
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:16
    Ga nou niet zo makkelijk voor likes vragen. Arias is de eredivisie ontgroeid.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1841
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:44
    Idd goed voor de kelderklasse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:27
    Waarom zou hij dan bij de nummer 2 willen spelen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:03
    ja AJAX Amsterdam ligt een stuk hoger dan Eindhoven!!
    Vind ik leuk
    Pvm9 +734
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:13
    Foyth staat inderdaad bekend als groot talent, waarom zou ajax hem willen huren?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:14
    Aan huren heb je geen reet. Ze moeten gewoon iemand kopen.
    Vind ik leuk
    Morris +21903
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:20
    wsch zijn de alternatieven mager. Huren is dan een oplossing om een periode te overbruggen.
    Ik ben er ook geen voorstander van maar liever een goede speler huren dan een zeer matige kopen.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2414
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:27
    Huren is ook wel eens handig.. kijk naar de 2 rechtsbacks die 10 m gekost hebben maar nog geen enkele meerwaarde hebben.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:10
    Ja, dan kun je iemand huren, maar dan heb je volgend jaar weer geen rechtsback. Ze hadden een betere moeten kopen.
    Vind ik leuk
    MN223 +759
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:09
    Of opleiden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:22
    Daar zijn ze in Eindhoven ook zo goed in.
    Vind ik leuk
    MN223 +759
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:59
    In het opleiden van rechtsbacks wel. Alleen jammer dat die dan linksback wordt gezet...
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:31
    Ik vind Brenet niet veel beter dan Veltman. Beide geen materiaal voor Oranje.
    Vind ik leuk
    MN223 +759
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:10
    Ik vind Tete dan weer wél een goede rechtsback.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:22
    Maar ja, die speelt niet meer in de ED
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24010
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:44
    Wellicht wil Spurs niet verkopen..
    Vind ik leuk
    MN223 +759
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:17
    Dan kan Overmars nóg meer centjes op de bank laten staan.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:42
    Ook je standaard opmerking als het over Ajax gaat of niet?.
    Vind ik leuk
    MN223 +759
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:08
    Dat valt wel mee. Het zijn vooral ajacieden die zich druk maken over de zuinigheid van Overmars/Ajax. Ik geef ze daarin geen ongelijk maar ik denk dat je goed moet zoeken naar een eerdere reactie waarin ík dat zeg.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21485
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:22
    Omdat ze hem niet kunnen betalen Pvm9
    Vind ik leuk
    Pvm9 +734
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:38
    Een huurspeler moet echt iets toevoegen. Anders staat hij alleen maar eigen talent in de weg bij jong ajax. Als hij alleen op de bank zit halen ze hem toch terug in de winter.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:13
    Ajax moet wachten tot Boca zijn vervanger binnen heeft, en dan alsnog af zien van de speler. Eens kijken of Boca dan een volgende keer nog zo de boel gaat vertragen.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7705
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:16
    Ik denk dat je dan de volgende keer te horen krijgt;

    Waren jullie niet die club die de speler alsnog niet wilde nadat we hem hebben vrij gegeven? Mooi, wij gaan niet met u om tafel.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:20
    Prima, dan niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:29
    Je kunt willen wachten als Boca zijnde maar zoiets kun je natuurlijk niet weken uitstellen, omdat je zelf nog geen vervanger hebt.

    Om eerlijk te zijn zou ik door gaan als Ajax zijnde, de selectie moet rond, we hebben al te vaak te lang moeten wachten op deals die pas laat rond kwamen.

    Gewoon lekker op zoek naar een ander en als Boca dan een vervanger heeft ineens zelf de stekker er uit trekken, zitten zij ineens met teveel verdedigers....
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:46
    Boca wil gewoon het WK afwachten en hoopt de prijs op te drijven.
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:48
    Dan al helemaal doorschakelen, want hij gaat niet eens mee naar het WK...
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:53
    lol .... het WK in 2022
    Vind ik leuk
    Itsese +3931
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:07
    Boca geeft wel aan dat het dus wel weken kan wachten en dat kunnen ze ook. Ik snap best dat Boca eerst vervanging wil hebben voordat deze jongen wordt vrijgegeven. Wisten wij met onze linksback positie ook alles van.
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:13
    Het is totaal niet logisch, want de transfermarkt is nog heel lang open en als dit normaal zou zijn dan zouden we het bij iedere transfer zien, dan zou Ajax Kluivert nu ook niet vrijgeven bijvoorbeeld, zeker met ook Younes die weg is die op zijn plek speelde.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:13
    Dan vind er inderdaad nooit meer een transfer plaats, of op een dag een paar honderd tegelijkertijd.
    Vind ik leuk
    FRchrisss +89
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:15
    Dat huren is altijd allemaal wel leuk maar je heb er toch niks aan is allemaal leuk dat die misschien een goed seizoen mee kan draaien maar na een jaar pleurt hij weer op en kan je weer op zoek naar wat anders.. enigste wie er beter van word is tottenham
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3651
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:15
    Dit artikel slaat weer nergens op, het lukt niet om een middenvelder te halen dus wel halen een centrale verdediger?
    Vind ik leuk
    FRchrisss +89
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:20
    Volgens mij kan jij niet lezen maargoed kan aan mij liggen natuurlijk
    Vind ik leuk
    Arbee +1848
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:18
    Die Foyth moet je toch niet willen. Prima gozer, maar niet iemand die je moet willen huren. Voor een paar euro koop je zo'n jongen en kun je er ook nog wat aan verdienen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    Is cash zijn flexibele deadline nu echt verstreken?
    Vind ik leuk
    Morris +21903
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:20
    jij gelooft ook alles he..

    gaat erin als ketellapper.. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:22
    Ik ben zo goedgelovig ....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11410
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    Gewoon alles op alles zetten om De Ligt nog minstens 1 jaar te behouden..
    Dus verkopen en terug huren of hem een fikse salarisverhoging geven..
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12781
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    Ik dacht dat Ajax Boca 72 uur had gegeven, of was het 720 uur?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:20
    Die
    72 uur duren wel lang in Amsterdam zeg.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2005
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:24
    We hebben last van een scheur in time -space ,vandaar ,ff geduld :)
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:48
    Braziliaanse ... uhhh ... Argentijnse tijd.
    Vind ik leuk
    Dani82 +855
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:27
    Laat klappen die mallagan....
    Zo goed is hij ook weer niet volgens de argentijnse media
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:49
    Dan had Boca hem toch al laten gaan voor dat bedrag mag je aannemen. Ik denk dat het nog steeds een goede aankoop zou zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:28
    Di3 gaat naar een andere club die meer betaald aan boca
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:49
    Juist, een bod van ajax op zak en dan hopen op een leuk WK en meer vangen bij wie dan ook.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:33
    Boca heeft de vervanger bijna binnen, niet paniekeren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:34
    Cash: “ we zoeken spelers die vlieguren gemaakt hebben “ om straks bij een 20 jarige uit te komen.
    Zouden ze daar eigenlijk zelf wel in de gaten hebben dat iedereen krom ligt van het lachen om dat clubje?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2545
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:37
    Je wil Magallán halen voor ervaring en leeftijd gaat dat niet door wil Ajax een 20 jarige speler huren, dat is een beetje onzin als je het mij vraagt dit stuk.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19445
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:38
    Minder dan Sanchez en toch willen huren? Zoek gewoon lekker verder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:46
    Ja want betere Dan Sanchez die liggen voor het oprapen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19445
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:03
    Goed zoeken, hebben ze mensen voor. Scouts genaamd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:53
    Als dat zo makkelijk was geweest hadden we bij iedere club wel een 20 a 21 jarig beest voor een paar miljoen lopen.. die na een jaar ballen voor dikke knaken verkocht zou worden..
    Makkelijker gezegd dan gedaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:39
    stekker blijft er nog wel errug lang in ...of nie... , lachen...
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:44
    Een jaar huren? Daar schiet je toch helemaal niks mee op! Waardoor is Edson Alvarez niet meer in beeld?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:58
    Huren? Volgend seizoen een kompleet nieuw team neer zetten?
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12700
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:03
    Die 72 uur duurt wel erg lang :)
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:51
    Dat is tenminste wat anders dan een Brabants kwartiertje !


    Zoals het klokje in Amsterdam tikt .. tikt het nergens !!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:12
    Fifa inschakelen inzaken magallan.
    Vind ik leuk
    DuWijk +298
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:23
    Laten we niet gaan huren jongens
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:25
    Heb er nooit in gelooft dat deze Magellan zou komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:41
    Het blijven wondere krachten.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1578
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:42
    Niks anders dan druk zetten op Boca.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:47
    Niet alleen Ajax is het beu.. Ik ook.

    Van een speler kopen naar een speler voor een jaar huren??
    Vind ik leuk
    JoeyC +1330
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:57
    Neres dus naar Tottenham?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:06
    Waarom nog een verdediger halen as je Perr al hebt
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24010
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:57
    Best een flinke stap van Fortuna naar Ajax.. Die zal wel even moeten wennen..
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1205
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:17
    Er moest toch binnen 72 dagen wat rond zijn, anders zou Marc de stekker uit de deal trekken?
    Vind ik leuk
    ritje +93
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:47
    hallo Wat een gedoe daar bij Ajax ? Komt TADIC nu wel of niet? En ze hadden allang een plan B moeten hebben met Magalan? Want onderhandelen met zuidamerikanen is niet te doen! Die zijn niet te vertrouwen, mvg ritje
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:58
    Ajax huurt niet die koopt alleen dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax is gedoe rond Magallán beu en gooit lijntje uit naar Tottenham Hotspur'