'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'

    'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'

    dinsdag 12 juni 2018 om 13:30

    Ian Maatsen gaat zo goed als zeker aan de slag bij Chelsea. Football London meldt dat deze week. Voor de zestienjarige verdediger van PSV ligt een contract klaar in Engeland. 

    Twee maanden geleden doken de eerste berichten op over een naderend vertrek van Maatsen naar London. Zijn overstap zou nu bijna rond zijn. Het is de bedoeling dat Maatsen komend seizoen aansluit bij het O18-team van Chelsea.

    De tiener werd in 2015 door PSV overgenomen van Sparta. Eerder speelde hij ook voor Feyenoord. Maatsen kan als linksback, centrale verdediger én op het middenveld uit de voeten. 

    Football London noemt Maatsen nu al een mogelijke 'next Nathan Aké'. De huidig international van het Nederland maakte eveneens op piepjonge leeftijd de overstap naar Engeland. Aké speelde uiteindelijk diverse wedstrijden in het eerste elftal van The Blues, maar brak nooit écht door. Chelsea verkocht Aké in de zomer van 2017 voor dik twintig miljoen euro aan Bournemouth.

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 13:39
    Lekker banken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    met goed gevulde zakken....wie wilt dat nou niet
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:41
    Hoeveel gaat hij dan verdienen?
    Vind ik leuk
    Thilo +2325
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:48
    Genoeg
    Vind ik leuk
    RedNas +2657
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:06
    De bestbetaalde jeugdspelers verdienen in Engeland zo'n 12 duizend euro per maand. Waarschijnlijk meer dan hun ouders, maar niet genoeg om na 10 jaar te gaan rentenieren (zeker niet aangezien veel van die jongens verwachten binnen enkele jaren miljoenensalarissen te krijgen, dus niet heel zuinig met het geld omgaan).
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1093
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:13
    Tering, op die leeftijd had ik een krantenwijkje voor 300 gulden, dat was al aardig wat.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3452
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:18
    Gulden, daar heb ik wel eens van gehoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:40
    Simon,
    Guldens waren rond net als een bal maar dan plat
    Vind ik leuk
    SimonSays +3452
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:43
    Een soort flippos dus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:49
    Precies, alleen waren flippo's van karton en guldens van een wit soort ijzer
    Vind ik leuk
    SimonSays +3452
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:53
    En guldens leverde je in voor chips, terwijl je flippos juist bij de chips kreeg!

    Het komt allemaal weer terug. Behalve de gulden zelf dan :p

    Vind ik leuk
    reggie +1370
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:51
    En beiden moesten/moeten rollen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:50
    Dan is het financieel toch niet echt aantrekkelijk als 18-jarige top talenten bij ajax veel meer verdienen. Dan kun je toch beter een beetje meer geduld hebben, lijkt mij
    Vind ik leuk
    RedNas +2657
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:57
    Vanaf 18 jaar kunnen 'volwassen'-contracten worden afgesloten, bovenstaand JEUGDsalaris gaat dan niet meer op.
    Vind ik leuk
    WRFM +825
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:39
    Over 4 jaar zal het ook veel meer zijn lijkt me
    Vind ik leuk
    DAF +12999
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:10
    Prima,dat toeslaan vind ik wel mee vallen
    Vind ik leuk
    Castromann +5223
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:30
    Je houdt het toch niet tegen....
    En voor chelsea zijn die bedragen (salaris) peanuts.....
    En die jongen verdiend een dikke ton pj .
    Breekt hij niet door ....heeft die tonnen al vast in the pocket en een ervaring rijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:35
    vast veelste veel voor zijn leeftijd....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:02
    Ja, banken zegt ie toch!!
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    Weer een talent die het belangrijk vind ok zijn carriere te vertragen en beschadigen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:47
    Trainen op een hoger niveau. spelen met betere spelers. Genoeg voorbeelden dat naar het buitenland gaan naast financieel ook sportief een manier van een carriereopbouw is. Later vertrekken geeft ook geen garanties
    Vind ik leuk
    base +1297
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:56
    Kom maar op met namen ?
    Ik zal vast verklappen bruma rekik enzo vind ik niet bepaald goede voorbeelden.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1638
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:06
    Euh, nou base, lees de kop van dit Topic eens. Daar staat het antwoord op jouw vraag al; Nathan Aké.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:11
    Ja, maar Aké heeft al niet eens het eerste van Chelsea gehaald. (Wel gespeeld, maar mocht vertrekken). En dat is dan de succesvolle.
    En 1 'geslaagd' tegen 10/20 niet vind ik geen beste score.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1638
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:17
    Was volgens mij ook de vraag niet toch?
    Ging over spelers die jong vertrokken zijn en langzaam aan een carriere opbouwen. Daar vind ik Aké wel degelijk een voorbeeld van. Staat ook niet voor niets in Oranje.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:28
    Plein zei dat er genoeg voorbeelden zijn van spelers die hun carriere zo goed hebben opgebouwd en dan is Aké uiteindelijk de enige en die heeft het al niet gehaald bij de club die hem haalde.

    Ik vind Aké daar alsnog geen voorbeeld van trouwens. Hoe is het langzaam om op je 16e bij Chelsea te tekenen?
    Vind ik leuk
    Deck010 +1638
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:42
    Aké was al op zijn 15e vertrokken naar Chelsea, heeft daar een aantal wedstrijden gespeeld in het eerste en in de Europa League. Daarna is hij verhuurd en uiteindelijk een vaste basisspeler geworden bij Bournemouth dat toch ook in de Premier League speelt. Ze hebben in ieder geval bijna 23 miljoen voor hem betaald dus zien zij wel iets in hem denk ik zo. Niet slecht dus, en rustig aan opgebouwd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:00
    Dus op je 15e naar de Europese top en als het daarna niet lukt zo hoog mogelijk instappen?
    Dit heeft niks te maken met rustig opbouwen.
    Als rondtikken rustig opbouwen is is wat Aké doet een lange bal naar voren.
    Vind ik leuk
    Polly11 +2825
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:11
    Misschien was hij veel beter geweest wanneer hij eerst nog 4 jaar in Nederland had gespeeld, zullen we nooit weten.
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:40
    Langzaam .... inderdaad ... veel te langzaam.

    Ake en Rekik zijn daar hele goede voorbeelden van
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:45
    Dat wil niks zeggen, een Nederlands paspoort en 3 keer achter elkaar de bal naar de goede kleur spelen en je krijgt een uitnodiging voor het Nederlands elftal
    Vind ik leuk
    Deck010 +1638
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:47
    Weet niet of je hem wel eens hebt zien spelen?
    Niks mis mee hoor. Zie hem liever als bijvoorbeeld Blind als linksback. Maar wellicht heb jij een betere kijk op voetbal als Koeman.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:19
    niks mis mee
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:26
    Klaassen Kongolo Clasie langer gebleven maar nog bepaald geen supersucces.
    Ake,Timothy Fosu-Mensah. Hadden Bruma en Rekik het beter gedaan als ze hier waren gebleven?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:30
    Niemand zegt "als je blijft haal je de top sowieso". Alleen is de kans groter.
    Dus spelers opnoemen die de top niet halen is geen tegenargument.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:42
    Jij kan niet bewijzen dat langer blijven beter is. De vele talenten bij Ajax uit bijvoorbeeld Denenmarken bewijzen dat naar het nuitenland gaan prima succesvol kan zijn. Er zis onderzoek gedaan naar spelers die hier de opleiding afmaakten. en spelers die vertrokken. De vertrekkers hadden veel betere cijfers. Probleem is dat het vaak ook de betere spelers waren. Vergelijken is dus domweg onmogelijk. Maar Messi is in ieder geval prima terecht gekomen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:55
    Ik denk dat je wel aan kan tonen dat dat meer kans biedt op succes.

    En jonge Denen buiten Denemarken slagen altijd?
    Boilesen, Fischer, Lucas Andersen?
    Allemaal niet geslaagd. Tegenover Eriksen die wel is geslaagd.
    Daarnaast kun je je afvragen of ajax en chelsea of city spelers hetzelfde opvangen en begeleiden.

    Watvoor cijfers?
    En als het de beste spelers waren, wat zegt het dan dat de minder goede minstens even ver komen?

    Waarom je niet zou kunnen vergelijken is me niet duidelijk.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:18
    Je kan niet vergelijken omdat je domweg niet weet wat de toekomst had gebracht als je in Nederland was gebleven. Spelers hun carriere voorspellen is enorm moeilijk. Kijk naar het aantal talenten wat weg moet en later het toch beter blijken te doen dan eerder ingeschat
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:31
    Nee, voorspellen kan niet.
    Inschatten wel.
    Als je weet dat het voor een speler belangrijk is om wedstrijden te spelen, belangrijker dan het niveau waarop je traint, kun je best inschatten wat de gevolgen zijn van een transfer of geen transfer.
    Jij doet alsof het allemaal random is, alsof je gewoon maar ergens moet gaan voetballen en dan zien we wel.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:52
    Nee.Het moet zeker wel met een serieus plan of goede club zijn. Ik baal van het gedrag van Kluivert. Maar misschien heeft hij wel gelijk. Ik weet niet of ik moet hopen dat hij op zijn bek gaat. of juist slaagt en dat de club de bonussen krijgt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:20
    Dan snap ik niet waarom je het zo'n succes vindt dat jonge spelers zo vroeg vertrekken.
    Meestal zit daar namelijk geen goed plan bij.

    Nou, volgens mij heeft Justin niks afschuwelijks gedaan. Dus ik hoop dat hij het redt. Voor hem, voor Oranje en voor de bonus.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:30
    Ik heb een hekel aan gehuichel. Steeds het logo kussen etc daar kan ik slecht tegen als je voor mijn gevoel al redelijk ver bent met een gewenste buitenlandse overgang.

    Ik kan niet bewijzen dat het veel beter in het buitenland zal uitpakken voor een talent. Maar de tegenstanders ook niet dat blijven veel beter gaat uitpakken. Daarom reageerde ik op HupHolland.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:35
    Dat kan ik me goed voorstellen en dat ben ik ook met je eens. Al hoop ik dan niet dat hij mislukt. Dat is sneu en je moet het heel bont maken wil ik je het slechtste gunnen.

    Per individueel geval bewijzen wordt lastig. Ik denk wel dat je over het algemeen beter af bent in je eigen omgeving en met zoveel mogelijk wedstrijden op een niveau dat je aankan.
    Voorbeeld: als kluivert bij Roma veel speelt wordt hij er beter van dan bij Ajax. Komt ie op de bank had ie beter kunnen blijven
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:58
    Dat trainen zegt mij niets, dat is hier ook goed verzorgd. Hij komt daar in de o19 en serieuze competitie speel je daar nauwelijks.
    Het geld is in ieder geval wel goed, maar carriereopbouw? Zonder te trollen maar bij PSV is het toch ook niet dat je veel kansen krijgt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:13
    Zonder te trollen: PSV werd afgelopen seizoen kampioen met 5 spelers die doorgestroomd zijn vanuit de PSV-jeugd.
    Zonder te trollen, dit zijn / waren: J. Zoet, J. Locadia, Brenet, S. Bergwijn en J. Hendrikx.
    Zonder te trollen: er waren ook nog een aantal andere (doorgestroomde) jeugdspelers die hun afwachting mochten maken in PSV: o.a. S. Lammer, A. Obispo, P. Rosario, K. Paal, Mauro Junior en A. Gudmundson.
    Zonder te trollen; er zijn BVO's in Nederland die het met minder doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:24
    Hendrikx ben ik met je eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:46
    Dat klopt, en die andere 4 door mij genoemde spelers hebben ook in de jeugd van PSV gespeeld.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:30
    Veltman, Van de Beek, Frenkie de Jong, Dolberg, (als jij Mauro mee gaat tellen mag Onana ook) De Ligt, Kluivert, Cassiera, Dijks. Dus wederom zwets je weer enorm uit je nek. Probeer het nog maar een keer Pingetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:53
    Klein, klein, (Jakie)Kleuterje, waarom moet jij hier (wederom) Ajax bijhalen? Kijk eens even terug waar ik op reageer. Gaat dit artikel over Ajax? Heeft Binnenkant Buitenkant het over Ajax? Antwoorden: neen. En wat doet Jakie, met zijn blinde (Ajax)vlek voor zijn oogjes; hij benoemt even welke doorgestroomde jeugdspelers van Ajax dit seizoen weleens mochten meespelen met Ajax 1. Jakie niet alle berichten hier draaien om Ajax, dus je hoeft geen vergelijk te maken met jouw (schrijf je met een "w", weet je nog wel hè HBO'er) favoriete clubje. En leg me dan ook nog maar even uit waarom ik zwets hierboven. Tenslotte, ik wacht al sinds afgelopen vrijdag op de namen van de bedrijven op Flight Forum waarbij Weener XL personeel levert. Ook dat antwoord moet je me schuldig blijven vanwege jouw gebluf, gezwam, gezwets hier.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:01
    Hey autist, onze leugenaar. Een beetje weerstand is goed voor je. Ik ga de bedrijfsgegevens natuurlijk niet delen staatsmongool. Ouwe zwetskoning. Om terug te komen op jou verhaal, jij haalt hier boven weer Ajax erbij dus voel ik me geroepen om je weer even op je plaats te zetten. Jou Ajax haat is groter dan de liefde voor Psv. Hoeveel (errors) heb je vandaag weer gehad in je bovenkamer? #ikbegrijpdewereldnietofbegrijptdewereldmijniet? Denk je nog wel even om je uurtjes in te vullen? Ouwe ploegleider.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:33
    Punt 1. Kleutertje Jake, waar lees jij in mijn eerste reactie "Ajax" terug:
    Zonder te trollen: PSV werd afgelopen seizoen kampioen met 5 spelers die doorgestroomd zijn vanuit de PSV-jeugd.
    Zonder te trollen, dit zijn / waren: J. Zoet, J. Locadia, Brenet, S. Bergwijn en J. Hendrikx.
    Zonder te trollen: er waren ook nog een aantal andere (doorgestroomde) jeugdspelers die hun afwachting mochten maken in PSV: o.a. S. Lammer, A. Obispo, P. Rosario, K. Paal, Mauro Junior en A. Gudmundson.
    Zonder te trollen; er zijn BVO's in Nederland die het met minder doen.
    Je krijgt een waas voor je oogjes wanneer ik hier reageer. Ik zie het woordje "Ajax" nergens terug hierboven. Jij wel?
    Punt 2.Dat jij die betreffende Eindhovense bedrijven niet kunt of wil noemen hier is niet vreemd, want er zijn er namelijk geen.
    Punt 3: "Jouw haat", jouw schrijf je hier wederom met een "w". HBO was het toch, of niet Jakie?
    Punt 4: Ik mag hopen dat er bij jou (zonder "w") in de familie geen mensen met syndroom van down zitten. want zo noemt men dat in het Nederlands. Het woord "mongolen" wordt door aso's en andere laag geschoolden gebruikt, zoals jij er daar één van bent.
    Punt 5. Jouw haat voor PSV is zo groot omdat gedurende jouw gehele leven PSV vaker kampioen werd dan jouw Ajax. Dat is namelijk bij de meeste kleutertjes, waarvan jij er eentje bent, van toepassing hier.
    Punt 6. Gebruik geen woorden (autist) waarvan je de betekenis niet kent. Dat komt erg dom over.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:54
    Blijf je Ajax syndroom maar voeden.Er moeten meer mensen zijn die je een autist vinden. De manier hoe je reageert, hoe je als persoon over komt. Je bent een grote autist laat dat duidelijk zijn. Je hebt het altijd over Ajax, over iemands moeder of over 4 jaar niks. Ben nu eens origineel en kom met iets nieuws. Ajax is in ales groter en daar moet jij toch echt mee leren leven. Als jij een beetje weerstand krijgt word je gek. Ik kom uit een prima familie geboren en getogen in Amsterdam. Misschien dat jij uit woensel komt maar noem mij geen aso.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:02
    Draait niet om mijn vragen of zaken heen, Jakie. Voor de 2e keer: waar lees jij "Ajax" terug in mijn eerste reactie? Je zou ook je verontschuldigingen kunnen aanbieden....
    Waar je geboren bent, interesseert me niet echt Jake. Jij woont in Vugt, Jakie. Dat kan in de PI zijn of in de psychiatrische instelling aldaar. Iemand betichten van "staatsmongool" of "autist" is kinder- / kleutertaal. Kindertjes beginnen te schelden wanneer ze geen gelijk krijgen / hebben. Je weet zelf best wel dat je fout zit omdat ik het woord "Ajax" niet gebruikt hebt in mijn eerste reactie. Net zo goed als dat je gelogen heeft dat Weener XL personeel plaatst bij de bedrijven op Flight Forum. Ik hoop dat jij beter omgaat met de klanten van de AH wanneer je daar de vakken staat te vullen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:42
    Hoe arrogant kun je zijn? Toppunt van autisme: Omdat jij niet weet wat er gaat gebeuren raak je in paniek. Ja er zijn meerdere commerciële organisaties bezig om Weener XL kandidaten te plaatsen in Eindhoven. Ik reageer gewoon op jou omdat je een vreselijk vervelend mannetje bent van in de 40 zonder sociaal leven. Wat helemaal bizarre is dat jij altijd over iemands moeder, kinderbadje of Ajax begint. Dan ga jij een kleuter van in de 40 mij ergens van beschuldigen. Ga op Tinder, of met je moeder op vakantie. Je hebt issues waar je mee aan de slag kan gaan. Goed slapen morgen weer sorteren in het magazijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:52
    Bedrijfsnamen Jakie, daar vraag ik je al sinds afgelopen vrijdag om. Niet om dat gebral waarbij je probeert uit je eigen vertelde leugens te lullen. "Ja er zijn meerdere commerciële bedrijven, bla, bla, bla.....", lul er nog maar eens omheen. "Helemaal bizarre", "bizar" schrijf je zo als zelfstandig naamwoord. HBO-opleiding was het toch, Jakie? En je reageert op mij als een stier op een rode lap, want nergens kun je te woord "Ajax" terugvinden in mijn eerste reactie. Koppig als een ezel en wellicht gevoed door je domheid c.q. infantiliteit (zoek maar even op op google). Meneer van Dalen wacht op antwoord(en), Jakie.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:18
    Moeilijk om tot je door te dringen, je sluit je af voor de wereld omdat je die maar moeilijk kan begrijpen. Je inlevingsvermogen is zodanig beperkt dat men met jou niet in discussie kan gaan. Het feit dat je weekend is verpest op basis van een niet gegeven antwoord zegt genoeg. Een leugenaar is heel goed om zich zelf ergens van te overtuigen. Traag, niet begrepen, altijd boos op de wereld. Nogal arrogant om mij dom te noemen, terwijl je zelf dag in dag uit word geconfronteerd met je onkunde. Ik een zogenaamde kleuter kan jou een vent van in de 40 volledig op de kast jagen. Wij schelen dik 20 jaar. Ik zit dan echt niet kansloos midden op de dag te reageren op Pubers, Kleuters hoe jij ze ook noemt. Schattig dat je speciaal voor mij de moeite hebt genomen om je zelf een nieuw woordje aan te leren, niemand gelooft hier namelijk dat jij dit al wist. Je ignorantie zorgt voor heel veel belemmeringen in je leven. Zoek maar even op. Haha en maar door blijven gaan over die bedrijfsnamen, hoe autistisch kun je zijn? Nee als de onderhandelingen nog lopen krijg jij de autist niet te lezen om welke bedrijven het gaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:26
    Jakie je valt weer terug in herhaling. En ik maar wachten op mijn antwoorden. Speciaal voor jou het toepasselijk liedje "Papegaaitje Leeft je nog". Kinderliedje omdat je zo kinderachtig bent / doet en papegaaitje omdat je dagelijks maar weer in herhalingen blijft vallen.
    Papegaaitje leef je nog? I A dee A
    Ja meneer ik ben er nog! I A dee A
    ‘k Heb m’n eten opgegeten
    En m’n drinken laten staan
    Dieja deeja POEF
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:33
    Serieus? Mister wegloper himself? Kleutertje verliest dagelijks discussies en is dan weer een dag verdwenen. Hoe vaak heb ik jou wel niet voor het blok gezet? Of hoe vaak heb ik jou wel niet met feiten om je oren geslagen? Heb jij twee persoonlijkheden of wat? Beetje eng hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:35
    Waar blijven die antwoorden Jakie? Namen van bedrijven wil ik horen. En die blinde vlek weghalen voor het feit dat jij mij beticht van iets (Ajax) wat ik NIET in mijn reactie schreef. Je bent te dom en te koppig omdat toe te kunnen geven en begint daarom maar weer die bekende bullshit van jou er bij te halen.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:42
    Haha mannetje je bent in de 40 en je wordt dagelijks hier gecorrigeerd. Mij dom noemen ben je wel helemaal goed bij je paasei ouwe magazijnkracht? Waar blijven mijn antwoorden dan? Laat me raden het autischische kindje in jou heeft weer een error in zijn hoofd? Eng mannetje ben jij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:48
    Heb ik jou ooit verteld dat ik 40 ben? Aanname Jakie. En zit je met jouw kamertje op de PI in Vught of is het toch gewoon het "Gekkenhuis"?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:58
    Haha leugenaar dat heb je zeker geschreven. Maar zoals ik al dacht,weet je zelf niet meer wat je wel en niet schrijft engnek. Je woont vast en zeker nog bij je moeder. Maar kunnen we hieruit concluderen dat je de waarheid wederom niet hebt geschreven? Je hebt het volgens mij niet eens meer door wanneer je wel of niet de waarheid spreekt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:03
    Haal het citaat er maar bij waarin ik geschreven heb dat ik 40 ben. Ik wacht wel weet op het antwoord zoals met bij Eindhovense bedrijven op FF van Weener XL. Succes ermee, je zal het nodig hebben.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:06
    Haha? Freak denk je nu echt dat ik een logboek heb opgeslagen over alle domme dingen wat jij dagelijks schrijft? Ga nu maar snel professioneel hulp zoeken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:08
    Jakie, wederom moet je het antwoord schuldig blijven. Hoe komt dat toch zo? Je verzint teveel zelf of vult het zelf in. Maar bij Weener XL zitten meer van die gasten zoals jou.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:12
    Hahaha origineel hoor? Reverse psychology? Gewoon iemands woorden hergebruiken ouwe gek. De reden waarom jij zogenaamd ( De complete Eindhovense arbeidsmarkt kent) is omdat je als pathologische leugenaar overal tevergeefs hebt gesolliciteerd. Heb je weer een error in je bovenkamer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:14
    Antwoorden Jakie, meer vraag ik niet (van jou).
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:15
    Aub lees je onzin eens terug. En dan mijn antwoorden. Je kan het fase A kracht. Beloon jij je zelf ook als je een keer de waarheid spreekt? En wat gebeurt er als je niet krijgt wat je wilt? Error, error?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:20
    Wat is mijn leeftijd?
    Welke bedrijven op FF in EHV doen zaken met Weener XL?
    Waar lees jij het woord “Ajax” terug in mijn eerste reactie op dit artikel?
    Antwoorden Jakie, antwoorden wil ik zien, maar ik krijg ze maar niet.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
    Waarom lieg je over je leeftijd? Waarom kan Ajax volgend jaar geen kampioen worden? Wat heb jij tegen Ajax? Waarom laat jij je niet onderzoeken? Waarom geef je niet toe dat je een vorm van autisme hebt? En het allerbelangrijkste waar is het met jou misgegaan? So many questions.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:38
    Jakie, Woo Ping wacht op jouw antwoorden. Ga eens heel snel aan de slag met dit zeer moeilijke proefwerk. Hop, hop en snaveltje toe.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:46
    Kom op Fase A kracht je kan het. Net zoals op de LTS vroeger. Haha (Ping wacht op antwoord) wat een internetgekkie ben je toch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:02
    Kom jij zo vaak op het uitzendbureau dat jij het als maar hebt over een Fase A kracht? Jij werkt natuurlijk o.b.v. een uitzendcontract ergens (wellicht bij Weener XL) want ergens vast in loondienst zullen ze dergelijke "soorten" niet aannemen.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:10
    Als je een beetje nadenkt wat moeilijk voor je is, had je het kunnen weten. Autisten en verbanden leggen blijft een dingetje. Maak je geen zorgen kun jij ook niks aan doen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
    Je denkt toch niet dat ik echt ga geloven dat jij bij Brunel werkt?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:25
    Nee niet Brunel, simpel recruiter baantje of Sales rep is niet uitdagend genoeg. Maar jij probeert zeker al jaren binnen te komen ouwe mislukkeling. In ieder geval ligt niemand er wakker van als jij iets niet geloofd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
    "Jij probeert jarenlang binnen te komen"? Waar zou ik volgens jou binnen moeten komen, Jakie?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:30
    Bij een gerespecteerd bedrijf als Brunel, Michael Page, MBA. Suikerzakjes vullen kan namelijk op veel plekken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:22
    Ooh, jij maakt de kantoren van Brunel, MBA en MP schoon via jouw werkgever Weener XL. Nu snap ik het. En je bent daar dan begonnen als uitzendkracht Fase A. Goed bezig Jakie (bij Weener XL).
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Hahah hey menneke heb je de suikerzakjes weer netje bijgevuld? Het is immers koffie tijd, en er zijn genoeg mensen die suiker in hun koffie drinken. Nu mag je weer even kwijlen in een hoekje. En dat voor een Weener XL kandidaat, knap hoor helemaal alleen de suikerzakjes bijvullen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Jakie, ik behoor niet tot de populatie van Weener XL en jij wel. Ik woon niet in het werkgebied van Weener XL jij wel. Jij hebt een LBO-opleiding of zelfs geen opleiding genoten en behoort daarom wel tot de doelgroep van Weener XL.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Hahah ja maar je liegt wel vaker (Mister Ping) je hebt niet eens meer door wanneer je wel en niet meer de waarheid spreekt. Jij behoort tot (The special people) groep dat lijkt me meer dan duidelijk. Is je pauze niet voorbij? En nu snel weer suikerzakjes gaan vullen. Mijn zo goed als afgeronde HBO opleiding is nog maar het begin. Terwijl jij in je mid 40 met alleen een LTS opleiding niet verder komt dan suikerzakjes vullen is niet mijn probleem.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:49
    Krijg jij geen Nederlands (schrijfvaardigheid) op die zogenaamde HBO-opleiding van jou? Je weet niet eens wanneer je "jou(w)" met een "w" schrijft en wanneer zonder "w". En jij denkt dat ik geloof dat jij een HBO-opleiding volgt? Jakie, je hebt niet eens een EHBO opleiding gehad, laat staan een HBO-opleiding. Of het moet de HBO voor List en Bedrog zijn, dat zo mogelijk nog wel kunnen.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    woensdag 13 juni 2018 om 10:13
    Hey autist heb je weer moeite met je dag? Hoeveel errors heb je vanochtend al weer gehad in je bovenkamer? Wat heb je jezelf nu weer wijs gemaakt vanochtend? Het is woensdag dus je zal wel lekker vroeg klaar zijn met suikerzakjes vullen. Als je lief bent mag je vast van je mama vanmiddag op de playstation. Je wilt zo graag geaccepteerd worden in de maatschappij het is gewoon aandoenlijk. Er zijn vast meerdere mensen die het super knap vinden dat jij helemaal alleen de suikerzakjes aanvult. Je mag best trots op je zelf zijn. Lekker shaggie gerookt? En nu snel weer naar binnen voordat je begeleider zich zorgen gaat maken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Je valt in herhaling Jakie met de errors in de bovenkamer, suikerzakjes, mama, etc. Kun je niets aan doen met jouw (schrijf je met een "w" HBO Jakie, weet je nog?) beperkte woordenschat c.q. genoten opleiding. Hop snel gaan leren of de vakken gaan vullen bij AH Vught waar je werkzaam bent als uitzendkracht of gedetacheerd bent via Weener XL.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    woensdag 13 juni 2018 om 10:26
    Hahah mister herhaling (Pingie de Fase A kracht) gaat mij ergens van beschuldigen? Je weet wel de meerdere leugens waar ik je op heb betrapt, waar je dan als pathologische leugenaar geen antwoord op weet te verzinnen. Waar is het toch met jou misgegaan? Hulp zoeken is het advies. Je beperking zorgt er wel voor dat je samen met je vriendjes vanmiddag eventueel onder begeleiding mag buitenspelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:41
    Ben je al bij Hans Anders geweest om een bril te halen? Of wellicht beter, naar de oogspecialist om die blinde Ajax-vlek voor je ogen weg te laten halen. Jakie = PSV.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    donderdag 14 juni 2018 om 08:54
    Ben je al naar de psychiater geweest om te praten over je Ajax syndroom? Wakker worden met Ajax en slapen met Ajax. Kun jij niet beter een seizoenskaart kopen in de Arena?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:56
    Snelle reactie Jakie.....
    Vind ik leuk
    cheeks +2778
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:48
    Jake, er komen geen goede families uit Amsterdam. De een sluit de ander uit.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:28
    PSV heeft inmiddels Ajax minstens bijgehaald.
    Ajax haalt karrevrachten spelers op redelijk jonge leeftiojd hier naartoe. Met behoorlijk veel succes. Waarom zou een grote club in Engeland slechter voor jonge spelers zijn?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:36
    Moet ik jou nu echt het verschil gaan uitleggen. Ajax is volledig gericht op het laten doorbreken van jeugd.

    Over jouw opmerking dat PSV inmiddels Ajax minstens heeft bijgehaald. Haha, hahahaha, hahahahahahahahahahahahahahaha.
    Vind ik leuk
    plein19 +1231
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:43
    in aantallen deed psv het niet slechter met het 1e elftal afgelopen jaar
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:17
    Moet niet gekker worden die Psv fans. Leuk dat er ook eindelijk wat door breekt. Maar we zullen zien hoe lang ze dat gaan volhouden. Zou een mooie ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal. Een zwaluw maakt nog geen zomer.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1638
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:28
    Nou plein 19, wellicht heeft er mee te maken dat de Engelse clubs gewoon elk mannetje met talent proberen te strikken. Elk jaar halen ze er 100 en daar vallen er 95 van af en duiken hooguit ergens op in de tweede divisie. Ondertussen hebben die jongens dan wel huis en haard verlaten om in Engeland te voetballen en wordt hun droom daar aan gort geslagen. Lijkt mij dus prettiger om iets langer in Nederland te spelen in de hoop dat je slagingskansen in Engeland groter worden als je je verder hebt ontwikkeld.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:12
    Je hebt meer aan wedstrijden op niveau dan aan trainen op hoog niveau.
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:39
    Ik weet niet of ze dan met betere spelers en/of op een hoger niveau spelen. Volgens mij staan juist de Nederlandse jeugd elftallen hoog aangeschreven en breken er in Engeland veel minder jeugd spelers door. Daarnaast heb je de unieke mogelijkheid om op jonge leeftijd in de Jupiler league mee te spelen, als je nog niet helemaal klaar bent of niet klaar wordt geacht voor een eerste elftal. maar je kunt je wel lekker in de kijker spelen.

    Daarnaast verwacht ik ook niet dat een 16-jarige jongen een miljoenen contract krijgt aangeboden. Als je talent hebt, dan komt dat geld later vanzelf wel.

    Later vertrekken biedt inderdaad geen garanties, maar die zijn er ook niet in het leven. Maar ik denk wel dat in Nederland meer mogelijkheden zijn die lijden naar een bestaan als prof voetballer.

    De meeste jeugd spelers bij Engelse 'top' teams die 'doorbreken' komen vaak eerst op de bank (als ze inderdaad een dot talent hebben), daarna worden ze verhuurd en uiteindelijk zelfs verkocht. Na al die stagnatie zijn er slechts enkelen die hun weg naar de (sub) top alsnog vinden.

    Vele van die Chelsea top talenten komen bijvoorbeeld bij Vitesse op bezoek en zoveel indruk maakt Vitesse nou ook weer niet, zeker internationaal niet.

    Als ik 16 zou zijn en het voor het uitkiezen had, dan zou ik naar ajax of een andere Nederlandse club gaan en zeker niet naar Engeland..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:56
    lekker Banken maar niet voor PSV!!!!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12850
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:08
    Opleidingsvergoeding bij doorverkoop bedingen a.u.b. Minimaal 10 %
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:12
    nee PSV gaat echt niet banken!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12850
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:29
    Kluivert wel, in twee opzichten!
    Vind ik leuk
    zwollie +6460
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:23
    Eerder tribuneklant of uitgeleend worden aan NAC of Vitesse.
    Vind ik leuk
    Den Daats +2928
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:08
    Jammer maar helaas!
    Vind ik leuk
    Morris +19926
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    zoveel clubs al versleten op jonge leeftijd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    0,5% dat ie ook echt in Chelsea 1 gaat spelen
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:59
    Dat klopt maar hij kan ook 2 of 3 jaar daar zn zakken vullen en heus wel beter worden en dan over 3 jaar alsnog weer naar PSV...

    Speelt ie waarschijnlijk net zo snel in het eerste bij PSV als zn leeftijdsgenoten maar wel met een gevulde portemonnee ;o)

    Wanneer gaat Obispo nou eens de kans krijgen? Die jongen moet net als De Ligt minuten maken op het hoogste niveau om echt beter te worden. En ja daar horen foutjes bij maar uiteindelijk profiteer je daar van als club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:01
    Jammer dat De Ligt al 2x medeschuldig is aan het verspelen vh kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:10
    Als je zo redeneert is zelfs de koffiejuffrouw bij Ajax schuldig...

    Ik denk dat zijn invloed de afgelopen 2 jaar Ajax meer heeft opgeleverd dan verspeeld. En nee Ajax is geen kampioen geworden maar dat lag zeker niet aan De Ligt.
    Integendeel, door hem had Ajax nog een kans de laatste weken vh seizoen
    Vind ik leuk
    HupHolland +790
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:48
    Hoeveel zou hij gaan verdienen op 16-jarige leeftijd?

    Heeft iemand enig idee?

    Kan toch (relatief tov een p[rof contract) niet zo gek veel zijn!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +7928
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Mis je niks aan. Een jongen die op zo'n leeftijd al zoveel clubs gehad heeft, dat plaatje klopt gewoon niet. Niet eens uitzwaaien.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4702
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:00
    Ook niet met zo’n grote foamhand?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Want ake is ook zo goed!...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:46
    Ake is zich goed aan het ontwikkelen zie ik Nog wel bij een topclub komen.
    Niet praten als je niks ervan weet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:14
    Het is toch vreemd om te zeggen dat iemand de nieuwe Aké is als de oude Aké al niet doorbrak bij Chelsea?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:16
    Klopt alleen reageer ik op asensio aguero die zegt dat ake slecht is wat gewoon niet zo is...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:26
    Om te zeggen "hij is de nieuwe Aké" vind ik Aké ook niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:27
    Ja klopt alleen met wie moet je hem anders vergelijken he ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:37
    Nou, ik zou de vergelijking wel maken, maar dan gewoon niet zo positief. De nieuwe Bruma, Rekik of Aké, hij gaat het eerste niet halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:47
    @ #Keizerout,
    Doorbreken bij Chelsea is ook wel even iets anders dan doorbreken bij een clubke als Ajax
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:57
    Goed verhaal, doet er echt helemaal niet toe voor de vraag of hij wel of niet is doorgebroken.
    Bij Almere City was het nog makkelijker geweest en bij Kozakken Boys nog weer makkelijker.
    Dus ja, briljante opmerking enzo. Lekker bezig.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:21
    Aké had ook pech met Mourinho en Conte. Een omweg nu. Maar dat kan ie. En hij vond het gewoon leuk om naar Engeland te gaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:25
    Pech met Mourinho en Conte?
    Hoeveel andere trainers bij Engelse topclubs stellen regelmatig tieners op dan?

    En hij vond het gewoon leuk?
    Hij wilde gewoon doorbreken bij Chelsea hoor. Is alleen niet gelukt
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:43
    Die 2 zijn bij uitstek tegen jonge spelers opstellen. En hij geniet van zijn leven daar, vanaf het eerste moment, en ja, natuurlijk had ie willen doorbreken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18360
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:15
    Dat snap ik, maar welke coaches bij engelse topclubs kiezen voor jeugd?

    Ja, leuk dat het geen slecht land is, maar daar ging hij niet voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:47
    Bij Chelsea krijgen de talenten net zoveel kans als in Eindhoven! Ok 0,0000

    Dus ja, ik begrijp hem wel! Zakken vullen en lekker met je 30e met pensioen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:05
    Minimaal 13 uit de jeugd afgelopen seizoen.. Maar het blijft leuk om jouw zure reacties over de beste club van de afgelopen 30 jaar te lezen, ik ga bijna denken dat je jaloers bent!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +313
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:59
    Ongelooflijk he,20 mln voor Ake.Geen slechte voetballer hoor,afkomstig uit onze jeugdopleiding,maarrrr.........20 mln man!!!! Zou bij ons meteen het transferrecord zijn. Bracht dus meer op dan Kongolo of Karsdorp(die toch kampioen waren),die paar wedstrijden in Chelsea 1 en dat jaar Watford worden toch hoger aangeslagen dan een kampioenschap in NL! Misschien ook wel terecht.......
    Vind ik leuk
    Gustavo +4702
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:01
    Wat gaat zo’n kleine muppet eigenlijk verdienen daar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:04
    150k p/j ongeveer. Misschien nog een leuk baantje voor papa erbij als “terreinknecht”
    Vind ik leuk
    Gustavo +4702
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:07
    11,5 k per maand is best heftig. Daar kunnen Nederlandse clubs er inderdaad geen 15 van hebben lopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:08
    The next Ake.... Die gozer is gvd ook pas 23
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:26
    Lekker oprotten geldwolf
    Vind ik leuk
    ritje +16
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:29
    hallo nog even en dan kunnen er alleen nog maar baby,s in de baarmoeder gekocht worden? Ik voorspel binnenkort implodeert de hele boel en kunnen de clubs voor een habbekrats spelers halen, let maar op mvg ritje
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21012
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:31
    Ja het traject van ake willen ze vast allemaal wel volgen.
    Domme kinders met domme ouders.
    Vind ik leuk
    rinirat +1532
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:03
    hahahahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:06
    Iedereen wil die goei van ons
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7375
    woensdag 13 juni 2018 om 01:21
    De volgende die het niet gaat redden, handelswaar meer is het niet.
    Vind ik leuk
    Smash +2499
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:20
    Oftewel weer wat handelswaar erbij voor Chelsea. Deze jongen zal het ook niet redden daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
    Ruilen voor Marco van Ginkel is een prima deal lijkt mij! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7375
    woensdag 13 juni 2018 om 01:20
    Weer ouders die zich gek laten maken door het grote geld op korte termijn, dat Maatsen op termijn miljoenen misloopt door veel te vroeg te vertrekken boeit ze niet bovendien is het een soort moderne slavenhandel.

    Zodra de Brexit een feit is mag het niet meer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'