'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'

    'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'

    dinsdag 12 juni 2018 om 13:30

    Ian Maatsen gaat zo goed als zeker aan de slag bij Chelsea. Football London meldt dat deze week. Voor de zestienjarige verdediger van PSV ligt een contract klaar in Engeland. 

    Twee maanden geleden doken de eerste berichten op over een naderend vertrek van Maatsen naar London. Zijn overstap zou nu bijna rond zijn. Het is de bedoeling dat Maatsen komend seizoen aansluit bij het O18-team van Chelsea.

    De tiener werd in 2015 door PSV overgenomen van Sparta. Eerder speelde hij ook voor Feyenoord. Maatsen kan als linksback, centrale verdediger én op het middenveld uit de voeten. 

    Football London noemt Maatsen nu al een mogelijke 'next Nathan Aké'. De huidig international van het Nederland maakte eveneens op piepjonge leeftijd de overstap naar Engeland. Aké speelde uiteindelijk diverse wedstrijden in het eerste elftal van The Blues, maar brak nooit écht door. Chelsea verkocht Aké in de zomer van 2017 voor dik twintig miljoen euro aan Bournemouth.

    Plaats een reactie

    Morris +22445
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    zoveel clubs al versleten op jonge leeftijd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    0,5% dat ie ook echt in Chelsea 1 gaat spelen
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5703
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:59
    Dat klopt maar hij kan ook 2 of 3 jaar daar zn zakken vullen en heus wel beter worden en dan over 3 jaar alsnog weer naar PSV...

    Speelt ie waarschijnlijk net zo snel in het eerste bij PSV als zn leeftijdsgenoten maar wel met een gevulde portemonnee ;o)

    Wanneer gaat Obispo nou eens de kans krijgen? Die jongen moet net als De Ligt minuten maken op het hoogste niveau om echt beter te worden. En ja daar horen foutjes bij maar uiteindelijk profiteer je daar van als club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:01
    Jammer dat De Ligt al 2x medeschuldig is aan het verspelen vh kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5703
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:10
    Als je zo redeneert is zelfs de koffiejuffrouw bij Ajax schuldig...

    Ik denk dat zijn invloed de afgelopen 2 jaar Ajax meer heeft opgeleverd dan verspeeld. En nee Ajax is geen kampioen geworden maar dat lag zeker niet aan De Ligt.
    Integendeel, door hem had Ajax nog een kans de laatste weken vh seizoen
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:48
    Hoeveel zou hij gaan verdienen op 16-jarige leeftijd?

    Heeft iemand enig idee?

    Kan toch (relatief tov een p[rof contract) niet zo gek veel zijn!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18057
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Mis je niks aan. Een jongen die op zo'n leeftijd al zoveel clubs gehad heeft, dat plaatje klopt gewoon niet. Niet eens uitzwaaien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 15:41
    Ach ja jeugd Feyenoord is m niet geworden. Toen naar Sparta, daar weggekaapt door PSV en nu weggekaapt door Chelsea. Op zich geen onlogisch pad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Want ake is ook zo goed!...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:47
    Bij Chelsea krijgen de talenten net zoveel kans als in Eindhoven! Ok 0,0000

    Dus ja, ik begrijp hem wel! Zakken vullen en lekker met je 30e met pensioen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:05
    Minimaal 13 uit de jeugd afgelopen seizoen.. Maar het blijft leuk om jouw zure reacties over de beste club van de afgelopen 30 jaar te lezen, ik ga bijna denken dat je jaloers bent!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:59
    Ongelooflijk he,20 mln voor Ake.Geen slechte voetballer hoor,afkomstig uit onze jeugdopleiding,maarrrr.........20 mln man!!!! Zou bij ons meteen het transferrecord zijn. Bracht dus meer op dan Kongolo of Karsdorp(die toch kampioen waren),die paar wedstrijden in Chelsea 1 en dat jaar Watford worden toch hoger aangeslagen dan een kampioenschap in NL! Misschien ook wel terecht.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:08
    The next Ake.... Die gozer is gvd ook pas 23
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:26
    Lekker oprotten geldwolf
    Vind ik leuk
    ritje +105
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:29
    hallo nog even en dan kunnen er alleen nog maar baby,s in de baarmoeder gekocht worden? Ik voorspel binnenkort implodeert de hele boel en kunnen de clubs voor een habbekrats spelers halen, let maar op mvg ritje
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 15:46
    Gelukkig ben jij niet mijn financieel adviseur!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29367
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:31
    Ja het traject van ake willen ze vast allemaal wel volgen.
    Domme kinders met domme ouders.
    Vind ik leuk
    rinirat +2183
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:03
    hahahahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:06
    Iedereen wil die goei van ons
    Vind ik leuk
    Smash +3066
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:20
    Oftewel weer wat handelswaar erbij voor Chelsea. Deze jongen zal het ook niet redden daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 15:55
    Nee maar misschien moeten jij en anderen zich realiseren dat doorbreken in Chelsea 1 voor beide partijen helemaal niet het hoofddoel is.
    Iedereen die het maar blijft hebben over of de betreffende speler wel of niet het eerste haalt, heeft oogkleppen op en denkt ouderwets.
    Speler denkt mooie springplank en goede zak geld. Als het goed gaat ga ik via steeds interessantere huurclubs de weg naar boven en als het niet goed loopt kan ik terug naar Chelsea. Als ik helemaal faal kan ik alsnog zo bij een willekeurige club in België of Nederland of tweede niveau Engeland of Duitsland aan de slag, met volle zakken.
    Denk eens na wat er gebeurt als deze jongen komende drie jaar de boot mist bij PSV, omdat op zijn positie in de selectie toevallig al genoeg spelers zijn. Of als hij een blessure krijgt op een verkeerd moment. Dan stapt hij op zijn 19e/20e over naar een middenmootclub en moet je maar afwachten waar je carriëre eindigd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
    Ruilen voor Marco van Ginkel is een prima deal lijkt mij! 😂😂😂
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea slaat toe bij PSV: 'next Nathan Aké' verkast naar Engeland'