Blind, Klaassen, Tadic en Stengs: dít zijn de transfertargets van Ajax-supporters

    Blind, Klaassen, Tadic en Stengs: dít zijn de transfertargets van Ajax-supporters

    woensdag 13 juni 2018 om 09:00

    Eerder deze maand vroegen we aan jullie, users van VoetbalPrimeur en Ajax-supporters in het bijzonder, om mee te denken over het transferbeleid van Ajax deze zomer. Wie moeten er naar Amsterdam komen, welke spelers kan directeur spelersbeleid Marc Overmars laten gaan? Het leverde héél veel reacties op. Dit is een bloemlezing van de beste en leukste comments. 

    Justin Kluivert richting AS Roma, met uitblinker Hakim Ziyech mogelijk in zijn kielzog: dat betekent dat Overmars zeker zo'n 40 miljoen euro extra te besteden krijgt. SirPsychoSexy heeft een paar interessante versterkingen op het oog voor de Amsterdammers. 'Ryan Thomas: hij kan op alle posities op het middenveld uit de voeten, is technisch erg goed én niet duur, zeg vier miljoen. Calvin Stengs: een jaar gemist, dat zal de prijs drukken. Is een fenomenaal talent. En dan ook Nigel de Jong oppikken als ervaren kracht. Dan heeft Ajax ook gelijk een breker voor grote wedstrijden, zo iemand ontbreekt nu.'

    LaLiga hoopt dat Ajax gaat rondkijken in de Premier League. 'Daley Blind, zéker proberen voor de zes-positie, en Dusan Tadic, mocht dat mogelijk zijn. De rechtsbackpositie vind ik matig. Twee teleurstellende aankopen. Denzel Dumfries?'

    Jalapeno hoopt dat Overmars een slimme deal sluit met zijn oude club FC Barcelona. 'Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong verkopen en dan nog een jaartje huren...'

    Over de toekomst van de twee grote talenten van Ajax zijn de meningen overigens verdeeld. 'De Ligt is nog erg jong, hij houdt van Ajax en heeft een langdurig contract. In principe dus niet verkopen!', zegt HupHolland gepassioneerd. 'Maar goed, bedragen boven de 60 miljoen...' 

    'Frenkie gaat komend seizoen knallen!', vult Afcajaxxx aan; Asserstraat denkt dat Ajax de opvolger van Ziyech ('40 miljoen!') al in huis heeft: 'Frenkie de kans geven op die plek. Donny van de Beek dan als loper, Carel Eiting op zes.'

    Nederlandse Turk tovert met Daley Blind, Ryan Babel en Thomas Vermaelen een paar oude bekenden uit de hoge hoed. Hij hoopt dat Overmars de drie ex-Ajacieden weet te verleiden tot een terugkeer. Marco S ziet Davy Klaassen - volledigt geflopt tijdens zijn debuutjaar bij Everton - graag terugkeren. 'En Ziyech, Kluivert, Kostas Lamprou, Vaclav Cerny en Luis Orejuela weg.'

    Myrthewit vindt dat trainer Erik ten Hag een extra keeper naar de Johan Cruijff Arena moet halen. 'Helaas is Lars Unnerstall al naar PSV. Waarschijnlijk aangetrokken om Ajax voor te zijn... Ik zou er nog een keeper bij halen, liefst met een Ajax-achtergrond, dus keuze uit Sergio Padt, Marco Bizot of Warner Hahn.'

    Sowieso wordt het een 'superinteressante zomer' in Amsterdam, zegt DuWijk. 'Ziyech moet lekker de stap gaan maken, André Onana zou ik bij een goed bod ook laten gaan. Daarnaast: een goede buitenspeler erbij voor achter David Neres en iemand om de concurrentie met Hassane Bandé en Dennis Johnsen aan te gaan. De vervanger van Ziyech lijkt mij Frenkie de Jong.'

    Ook jellenicolai heeft een lijstje met geschikte aankopen in gedachten. 'Nigel de Jong kan nog prima één à twee seizoenen mee bij Ajax. Alireza Jahanbakhsh direct ophalen uit Alkmaar. Wanneer Onana vertrekt Alban Lafont van Toulous oppikken. De Ligt & Van de Beek behouden!'

    Als het aan pinkelman ligt, wordt AZ deze zomer volledig leeggeroofd door Ajax. 'Calvin Stengs, Guus Til - wat was hij goed als captain van Jong Oranje - en Teun Koopmeiners. Dat worden de toekomstige steunpilaren van het grote Oranje.'

    William Dicks zet hoog in voor aanvallende versterkingen. 'Yevhen Konoplyanka of Joel Campell proberen te halen. Beide meerdere malen uitgeleend en niet goed aan voetballen gekomen, wel kwalitatief goede spelers en ook veelvoudig international. Met een beetje mazzel kun je ze voor een prikje ophalen...'

    Arie Bombarie heeft 'vele, vele miljoenen euro's' over voor de terugkeer van twee oude Ajax-toppers. 'Blind, als controleur, en Klaassen. Als leiders van de komende vijf seizoenen. Ik zie het alleen niet gebeuren.'

    Lafont, Jahanbakhsh, Mason Mount, Rick van Drongelen, Timothy Fosu-Mensah: dat is het verlanglijstje van Damsko19. 'Met die spelers kun je al het een en ander als Ziyech, Kluivert en Onana gaan.'

    Verder opvallend: veel fans lijken Zakaria Labyad al vòòr zijn eerste officiële duel in het shirt van Ajax af te schrijven. Kuipergj bijvoorbeeld, die de aanvaller 'zeer zwak' vindt. 'Bij de basiself reken ik hem op voorhand al niet.' Van Drongelen, Tadic en Blind zijn wél spelers die de vice-kampioen er in zijn ogen bovenop kunnen helpen. 

    Lees ook: Padt, Van Drongelen, Janssen en Ajax-target: de transfersuggesties van PSV-fans

    Poll

    Stelling: Ajax wordt komend seizoen kampioen

    (1697 stemmen)

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +1117
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Is dit ook aan feyenoord en psv supporters gevraagd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:16
    Edit: sorry begreep de vraag niet goed
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    woensdag 13 juni 2018 om 09:16
    Nee, die zouden toch geen eerlijk antwoord geven?
    Maar valt mij op dat Ajax supporters genoegen neemt met B-spelers als Klaassen en Blind.
    Klaassen red het niet eens bij een subtopper/middenmotor in de PL en Blind is/was de zweakste schakel in Oranje en vaak afgekraakt.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    woensdag 13 juni 2018 om 09:18
    Trolololololo
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    Aan het zingen of zoek je de juiste woorden?
    Ik heb een mening die ik onderbouw.
    Als die mening jou niet aanstaat kom dan met tegen argumenten om mij misschien van gedachten doen veranderen.
    Maar met dat achterlijk gedoe kan ik niets mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Rustig lucky hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Precies lucky kes
    Vind ik leuk
    Tomajo +336
    woensdag 13 juni 2018 om 11:10
    Is gewoon ambitieus van Ajax, Denkje dat op Stengs na , ze zitten te wachten op (nu al) een terug keer.
    Stengs zou een prima stap maken
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    woensdag 13 juni 2018 om 11:59
    Dit is niet wat Ajax wilt, maar de supporters.
    En ik vind gewoon dat Ajax een stap achteruit doet met Blind en Klaassen ipv vooruit.
    Blind is al diverse keren, ook door de Ajax supporters, afgekraakt dat hij niet goed genoeg, langzaam etc is.
    Voor Klaassen hadden ze een verbeterde optie (van de Beek) in huis werd er door de Ajax supporters verteld.
    Hoezo terughalen dan?
    Vind ik leuk
    AfcaJB +153
    woensdag 13 juni 2018 om 13:37
    Geheel met je eens lucky, kappen met die sentimentele transfer praatjes, ballen tonen en klappers maken! Want ook de transfer van Labyad is totaal beneden niveau...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Dat zou wel dom zijn van voetbal primeur.
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    woensdag 13 juni 2018 om 09:28
    Ja maar wel over hun eigen club
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:47
    Die tokkies kunnen nog geen eens normaal Ajax zeggen ivp neuzen 020 kk joden laat staan targets voor Ajax op noemen
    Vind ik leuk
    Koeroe +8967
    woensdag 13 juni 2018 om 11:16
    Joduhh
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5675
    woensdag 13 juni 2018 om 13:11
    Feyenoorders ipv tokkies zeggen kost te veel moeite? Neus ;)
    Vind ik leuk
    isnake +1950
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Een Ajax supporter die het Az team volgend seizoen in de Arena wil zien voetballen.......?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    Dan kunnen wij in ieder geval 6 punten bijschrijven......
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Heerlijk zo'n nietszeggend topic.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:18
    Hier kan je zien dat er maar weinig ajacieden zijn met een beetje kijk op voetbal haha... wat een slimpies hierboven zeg hahaha
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    woensdag 13 juni 2018 om 09:29
    Dat ligt eerder aan de "selectie" die VP heeft gemaakt van comments.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Dat is dan ook weer waar
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:19
    koopclub
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 09:19
    Dus de ajax supporters willen Koopmeiners, Til, Stengs en Jahanbaksch?

    Momentje, even rekenen .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    € 250.000.000, worden de schoenen erbij geleverd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:48
    Hoe kom je dr bij? Deze internet supporters weten duidelijk niet wat er in het stadion speelt.


    Een ding nooit meer troep van AZ kopen is de meest gehoorde zin al sinds de komst van viergever.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 10:35
    Had jij het niet over spugen op ajax wat ik zou doen? Als ik dan vraag wat je bedoelt reageer je niet, omdat ik dat niet heb gedaan.

    Vind ik leuk
    2cents +47226
    woensdag 13 juni 2018 om 11:26
    Dat was een AZer die, zoals wel vaker, AZ en hun spelers invoegt in de discussie over Ajax.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 11:31
    Of ik ben gek ( wat wel klopt ) of ik snap je even niet.
    Vind ik leuk
    2cents +47226
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    “Als het aan pinkelman ligt, wordt AZ deze zomer volledig leeggeroofd door Ajax. 'Calvin Stengs, Guus Til - wat was hij goed als captain van Jong Oranje - en Teun Koopmeiners. Dat worden de toekomstige steunpilaren van het grote Oranje.'”

    Aldus het artikel. Geen Ajacied maar een AZer.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 11:46
    Ah, zo. Hoe weet jij dan dat hij az supporter is?
    Vind ik leuk
    2cents +47226
    woensdag 13 juni 2018 om 11:48
    Net als dat je van anderen weet waar hun sympathieën liggen, door hun reacties te volgen. ;)
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 11:50
    Ok, duidelijk. raar dat hij dat dan zegt of vp probeert weer eens dingen uit te lokken. Maar ja, zou zijn er ook mensen op deze site. Ik noem geen namen, maar het heeft te maken met een school. Je hebt een juf en een .......
    Vind ik leuk
    2cents +47226
    woensdag 13 juni 2018 om 11:56
    Zoals je kunt lezen zegt pinkelman ook niet dat Ajax voor hen moet gaan, maar vooral dat zij de toekomst van Oranje zouden zijn. De context van zijn reactie staat er hier niet bij.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 11:59
    Als het aan pinkelman ligt, wordt AZ deze zomer volledig leeggeroofd door Ajax.

    Is toch niet zo gek dat ik dacht dat hij ajax supporter is? Het lijkt net of hij hoopt op deze spelers van az.

    Vandaar mijn 1e reactie.
    Vind ik leuk
    2cents +47226
    woensdag 13 juni 2018 om 12:04
    Snap ik, maar ik dacht ik geef je de context even. In zijn volledige reactie zei hij juist dat “Ajax deze toppers al niet meer bij AZ kon weghalen”.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6428
    woensdag 13 juni 2018 om 12:09
    Je bent duidelijk scherper dan ik, zijn volledige reactie niet gelezen. Thx voor de info.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    Ze willen allemaal spelers als Lafont en Dumfries omdat ze stiekem toch wel bang zijn voor PSV. Kostelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    Dumfries lafont ja wat n top aankopen ........
    Vind ik leuk
    Sanders +3278
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Lafont is echt wel een topaankoop. Die gaat alleen niet komen naar de eredivisie
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    woensdag 13 juni 2018 om 09:23
    De humor ligt op straat..... Klaassen blind en tadic zitten op de 2,5 /3 miljoen per jaar
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    woensdag 13 juni 2018 om 09:31
    nou da's mooi, dat is dan 1 mil per persoon ongeveer, daar draait Marc z'n portemonnee niet voor om.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    en ik blijf bij mijn punt! hij gaat knallen net als de rest. dit wordt weer een leuk voetbal jaartje.
    Vind ik leuk
    pos +7537
    woensdag 13 juni 2018 om 09:28
    Hehe wat een kansloos topic dit zeg. Hier heb je supportersforums voor. Ze proberen hier bij VP ook geeneens de schijn op te houden ook. Hehe stelletje prutsers.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:39
    Ze hebben dit ook aan psv supporters gevraagd hoor.....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Frenkie op de plek van ziyech donny als loper en Careltje elting op 6.... Vrienden uit eindhoven, hebben wij de plattekar al gereserveerd???
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    En het bier word appeltje eitje
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:46
    Asserstraat werkt niet voor Ajax... daarbij met welke selectie PSV... Feyenoord heeft betere papieren dan jullie op dit moment haha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Aan humor ontbreekt het ook bij de ajaciedjes
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Van humor hebben jullie weinig kaas gegeten... maar dat wisten we al na de zoveelste slechte grap van jullie opper boer Theo Maassen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:03
    Ik vond het een goed grapje hoor:) maja de hypocriete neusjes konden dat natuurlijk niet hebben:)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:05
    Dat bedoel ik heel Nederland vondt het geen grap... maar die aso boertjes wel.

    Hou het feitelijk juist.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:13
    Het is cabaret... bij hans teeuwen zijn de islam , cristendom , hells angels... alles is voorbij gekomen op grove wijze... maja dit gaat dan natuurlijk te ver:) ik herhaal het even voor je... hypocriet ruk volk:)
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Vondt met een t schrijven en dan over feitelijk juist durven beginnen. Feitelijk kun jij beter wat aan je talenkennis doen, ipv denken dat je precies weet hoe de humor van anderen in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    buddha +7707
    woensdag 13 juni 2018 om 10:35
    vindt vendt vondt BOEJENT.
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Hahaha ik ben normaal niet zo van het verbeteren maar sommigen maken het wel heel bont...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Weer een lekker objectieve voetbalprimeur: "uitblinker Hakim Ziyech "


    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    Was toch echt de uitblinker..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:20
    Zowel positief als negatief. Op sommige momenten briljant, op sommige momenten raakt hij elke bal kwijt en komt geen pass meer van hem aan.

    Juist door dat contrast is het voor mij nog niet de uitblinker Hakim Ziyech.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    VP die de ongeveer grootste trol op deze site, die er ook nog 3 of 4 accounts op na houdt, gaat lopen quoten\gebruiken

    https://i.imgur.com/9r6dAp4.jpg
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    VP houd van zn trolls
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    woensdag 13 juni 2018 om 09:46
    Begin er zo langzamerhand in te geloven dat hun eigen gecreëerde sock-puppet accounts zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Dr is in iedergeval iets wat stinkt... mijn grap van dat lozano niet mee mocht doen met die orgie omdat hij niet scoorde bij grote wedstrijden werdt verwijderd... de reacties onder me waar ik letterlijk werdt uitgescholden door de vaste PSV trolletjes bleven staan hahahaha
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +447
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Klassen echt onnodig.. we hebben genoeg middenvelders en Donny scoort ook aan de 'lopende band' als middenvelder. Liever Tadic binnenhalen en een goede rechtsback!
    Vind ik leuk
    Wagen +1
    woensdag 13 juni 2018 om 09:40
    Top targets moeten zijn:

    1) Jahanbakhsh 15M
    2) Mount 15M
    3) Fosu-Mensah 12M
    4) Magallan 8M
    5) Klaassen 15M

    Totaal 65M

    Met Ziyech en Kluivert verdien je dit al bijna terug. Daarnaast alles aan doen om Onana nog een jaar te houden. Dan puilt je selectie uit van de kwaliteit in zowel talent als meer ervaren spelers en zal er concurrentie zijn op elke plek. Zet hem op Overmars, geef geld uit aan spelers die bewezen hebben veel kwaliteit te hebben om klaar te zijn voor de CL voorrondes en het kampioenschap wat komend jaar een eis is!
    Vind ik leuk
    buddha +7707
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    dat kampioenschap is al jaren een eis met de selectie die ze de laatste jaren hadden. op papier ziet het er leuk uit. maar het wil maar geen team worden.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4009
    woensdag 13 juni 2018 om 09:41
    "Frenkie de kans geven op die plek. Donny van de Beek dan als loper, Carel Eiting op zes"..

    Meest zwakste middenveld. In europa helemaal! Er moet sowieso een fysieke kracht bij. Kijk daar nou eens naar we hebben genoeg voetballers.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:43
    Asserstraat... denk effe na drie broekies op het middenveld
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    Met het geld wat ze verdienen. Kunnen ze ook eens een keer goed investeren zou pavon halen of een andere in ed alleen jahanbaks zenneli interessant of die donkere vleugel bankzitter lyon of rond kijjen bij de Portugese top of in spanje rond kijken en voor middenveld bennedetti halen blind terug halen tadic goed salaris bieden
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    Wat een namen. De plattekar kan weer uit de schuur worden gereden.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:47
    Nederlandse turk hou op hoor !! Blind babel en vermaelen , dan ben ik geen supporter meer van ajax ... babel komt gewoon tekort , blind meest eenvoudige simpele speler en vermalen is 11 maanden per jaar geblesseerd ... valt me van je tegen nederlandse turk dacht dat je er wel een beetje kijk op had .... ik ga voor jahanbaks , assaidi en nigel de jong
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 13 juni 2018 om 10:01
    PSV loopt weer achter de feiten aan...
    Vind ik leuk
    Dani82 +118
    woensdag 13 juni 2018 om 10:13
    Ik begrijp niet dat er mensen zijn die blind terug willen bij ajax..
    Moet hij de redder zijn?
    Waar gaat dit heen 😱
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Laat blind met rust.hij heeft meerdere posities bij Manchester United
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dani82 +118
    woensdag 13 juni 2018 om 13:56
    Ja dat klopt.. de bank, de tribune, heel af en toe bij de beloften van manchester united
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Zoveel mogelijk alles verkopen en een totaal nieuw elftal bouwen met zeer lange contracten met hoge afkoopsommen. Hopelijk komt Siem ook weer terug op zijn oude niveau. Totale cash van Ajax deze zomer gaat rond de 200 mio opleveren en daarmee is het gat naar de rest van de ED geslagen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7479
    woensdag 13 juni 2018 om 11:27
    Dat gat is er nu al, Ajax hoeft niet te verkopen en als clubs de Ligt of Frenkie willen ben je toch gauw 150 miljoen rijker want Frenkie weg voor 50 miljoen is de droom van alle clubs die hem willen kopen.
    Vind ik leuk
    redknap +939
    woensdag 13 juni 2018 om 10:23
    Hoop het niet . Praatjes vullen in Mokum de gaatjes.
    Vind ik leuk
    Muscles +206
    woensdag 13 juni 2018 om 10:28
    Duidelijk zomertijd bij VP.......voor alle NL topclubs is maar één ding belangrijk en dat is netto een gebalanceerd team neerzetten op tijd........dat is al over ruim een maand paytime.....
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 13 juni 2018 om 11:01
    Ik zou die 4 graag willen zien bij ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:09
    Probeer nou gewoon chadli tadic en shaqiri te halen is mogenlijk
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7479
    woensdag 13 juni 2018 om 11:25
    Stengs indien geen reactie op zijn blessure zou ik altijd kopen uiteraard tegen een marktconforme prijs, Klaassen terughalen om waar te spelen en Blind idem.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    woensdag 13 juni 2018 om 11:45
    En waarom is Het Brein niet naar zijn mening gevraagd?
    Vind ik leuk
    SuperScc +762
    woensdag 13 juni 2018 om 11:52
    Koop je concurrentie leeg!... Wat is het toch makkelijk als je een bak geld hebt om uit te geven..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:28
    Blind, Tadic halen en carl eiting en nog een 4tal uit de kampioenen ploeg van jong ajax door schuiven naar ajax 1.
    Vind ik leuk
    reggie +1388
    woensdag 13 juni 2018 om 13:11
    Sinds wanneer hebben lege stoeltjes een mening?
    Vind ik leuk
    Andreh +1125
    woensdag 13 juni 2018 om 20:08
    Stengs is buitengewoon goed, wordt onhoudbaar voor AZ dit jaar
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Blind, Klaassen, Tadic en Stengs: dít zijn de transfertargets van Ajax-supporters