Update: Mbappé stelt fans gerust: 'Het was gewoon een tik'

    Update: Mbappé stelt fans gerust: 'Het was gewoon een tik'

    dinsdag 12 juni 2018 om 20:28

    Frankrijk heeft vlak voor de start van het WK een domper te verwerken gekregen. Kylian Mbappé raakte tijdens de training van dinsdag geblesseerd en is een vraagteken voor de eerste wedstrijden van het wereldkampioenschap.

    De negentienjarige aanvaller van Paris Saint-Germain kwam tijdens de trainingssessie hard in aanraking met Adil Rami en ging vervolgens naar de grond. Mbappé bleek een enkelblessure aan de botsing van Rami over te houden en moest de training voortijdig beëindigen.

    De talentvolle buitenspeler wordt verder onderzocht door de medische staf van Les Bleus, die zaterdag al aan het WK beginnen met een wedstrijd tegen Australië. Het meespelen van Mbappé tegen The Socceroos is hoogst onzeker. Of hij ook moet vrezen voor de groepswedstrijden tegen Peru (21 juni) en Denemarken (26 juni), is vooralsnog niet bekend.

    Update 20.28: De blessure van Mbappé is niet ernstig. 'Het ging gewoon om een tik, maar bedankt voor alle berichten', schrijft de Fransman op social media.

    Poll

    Hoe ver komt Frankrijk op het WK?

    (1514 stemmen)

    Plaats een reactie

    FCvooruit +258
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:00
    Ja kansloos nu, moet je daar lemar, thauvin of fekir neer gaan zetten... Of erger nog martial, lacazette of coman er nog bij gaan halen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:02
    Blijft een domper.
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:03
    Hij is nu al vele malen beter dan al die alternatieven, dus dit zou wel degelijk een domper zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:22
    De Benz er maar weer bij halen. Schandalig dat een basisspeler van de winnaar van de CL niet eens bij de selectie zit.
    Deschamps moet zich schamen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:03
    Zou dit de ster van het wk worden, wat een geweldenaar!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:04
    Dan schrik je toch wel behoorlijk! Gelukkig heeft Frankrijk een goede selectie dus zal zijn gemis niet al te groot zijn. Hopelijk is hij weer snel terug!
    Vind ik leuk
    lemon9 +854
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:10
    schijt reclame bij voetbal primeur
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:11
    Sta je als 19-jarige in de basis bij Frankrijk op het wk, raak je geblesseerd. Lekker man
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:20
    Ik snap er echt niks van dat Rami geen geel kreeg!?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:06
    Mmmm Beppie gaat het WK vast wel halen....
    Vind ik leuk
    hassel +839
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:21
    Die hebben ze pas nodig vanaf de halve finale.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:38
    Is helemaal geen buitenspeler, echt een topper ,maar kan wel op iedere positie voorin spelen. Zie hem het liefst als spits.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:20
    Vraag eens aan Jan Boskamp hoe je deze naam nu exact uitspreekt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Mbappé stelt fans gerust: 'Het was gewoon een tik'