'Opvallende wending: De Jong draait 180 graden en wijst buitenlands aanbod af'

    'Opvallende wending: De Jong draait 180 graden en wijst buitenlands aanbod af'

    dinsdag 12 juni 2018 om 21:21

    Luuk de Jong speelt ook komend seizoen voor PSV. Volgens het Mexicaanse Dairio Record heeft de spits besloten om buitenlandse aanbiedingen naast zich neer te leggen. 

    Het Mexicaanse medium schrijft dat De Jong heeft besloten dat hij zijn contract bij PSV wil verlengen. América, een van de grootste clubs van Mexico, deed de Oranje-international een contractvoorstel maar vist dus achter het net. De Jong ligt in Eindhoven tot 2020 vast en daar lijkt voorlopig geen verandering in te komen. 

    América is al langer geïnteresseerd in de kopsterke spits en De Jong maakte er geen geheim van wel oren te hebben naar een buitenlands avontuur. Nu lijkt hij toch te hebben besloten om nog minstens een jaar door te gaan bij PSV, waar hij volgens eerdere berichtgeving zijn contract kan verlengen. 

    Dinsdagochtend schreef het Eindhovens Dagblad al dat De Jong is gaan twijfelen over een transfer naar Mexico. PSV zou wel mee willen werken aan een vertrek, maar ziet nog liever dat de aanvalsleider zijn verbintenis met een jaar verlengt. In Eindhoven kan De Jong volgens het ED zijn contract met een jaar verlengen. 

    Poll

    Wat moet De Jong doen?

    (3205 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8152
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:25
    Blijf alsjeblieft Luuk. Je bent echt heel belangrijk voor ons en je begint langzamerhand echt een held te worden in Eindhoven:D
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:30
    Ga alsjeblieft weg. Nu lever je nog wat op en Romero is niet voor niets gehaald voor 10,5 miljoen. Laten we maar een goede spits opstellen. Voorzetten komen een stuk minder dan in 2015 met Willems en Narsingh. Ga maar waar ze je wel bedienen. Ooptimaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
    Angelino heeft een gouden voorzet. Dat komt helemaal goed. Het is pereiro die moet opzouten, niet luuk.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:37
    De man die elke topper scoort? Mij heeft hij pas dit seizoen weten te overtuigen, maar geef hem maar een kans. Lukt 't 'm nog 'n jaar en hij gaat voor lekker wat weg
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:39
    Ik was pereiro fan sinds het moment dat hij kwam maar er zit 0 verbetering in zijn spel. Die gast is effectief maar daar is alles mee gezegd. Ik zou liever die Romero in actie willen zien in plaats van pereiro.

    Daarnaast is luuk iemand die altijd scoort in kampioenswedstrijden ;)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Romereo is een 9, Pereiro een 10 (of evt flank)
    Geen geval van 'of' dus :)

    En Luuk bebhouden voor op de bank dan en eventjes een keer mee laten doen ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:45
    Luuk moet altijd basis. Ideale opstelling wat mij betreft:


    Bergwijn. De Jong. Lozano (mauro Jr)

    Hendrix(rosario) Romero. aankoop/ramselaar

    Angelino Schwaab Obispo Dumfries
    Aankoop/room

    Romero achter luuk de jong in een vrije rol als pereiro. Pereiro scoort wel maar die is zo verrekte traag. Het van ginkel effect moet weer terug op het middenveld.

    Tussen haakjes is het worst case scenario
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:05
    Ik zie ze al resultaat halen in de Champions League..
    Wat een toppers!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:01
    Ach dan proberen we het in de afdankertjes league, komen we ver en doen we alsof dat een ongelofelijke prestatie is?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
    Bergwijn Romero (Het is een spits!) Lozano
    Hendrix Pereiro aankoop
    Angeliño Schwaab aankoop Dumfries
    aankoop

    Room kan echth niet, Obispo is lang niet klaar. Middenveld is te zwak en Romero moet worden gebracht waar hij oor is gekomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:14
    Tja dan zou Hendrix nu centraal achterin hebben gestaan, Pereiro op de rechterflank en Lozano op de linkerflank. Voor die posities heeft PSV ze immers gehaald. Is niet gebeurd echter en hebben nu op andere posities gespeeld.

    Wil je nou echt De Jong slachtofferen voor iemand met een kwart van zijn mentalitei in het veld? Daarnaast gaat die hele nederlandse identiteit van de club kapot als je alleen maar buitenlanders laat spelen.

    Romero kan niks wat pereiro niet kan. Luuk daarentegen vervang je niet zomaar. Ik heb al uitgelegd waarom Romero als scorende aanvallende middenvelder of eigenlijk als 4de aanvaller moet worden opgesteld. Pereiro heeft simpelweg het loopvermogen niet.

    Room kan inderdaad niet. K zou unnerstal hebben laten spelen maar ja :(
    Die aankoop op t middenveld wordt wishful thinking ben ik bang als Luuk daadwerkelijk blijft. Hoewel als Pereiro vertrekt er weer wat ruimte in het budget komt.
    En voor obispos positie zie ik simpelweg geen ander alternatief als ze afstand doen van de wijs maar Isi wel verkopen. Jij en ik weten dat Luckassen een drama is.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:42
    Nederlandse identiteit? Wat een bullshit. We hebben geen NL identiteit, maar een PSV identiteit en daarbij hoorde altijd al buitenlanders, soms meer dan een ander moment.

    Die uitleg heb ik gemist, wil m graag wel horen want vind ik wel interessant.

    Room kan idd niet, nieuwe doelman halen! (Gomes jaartje voordat Unnerstall er is? Die zou graag willen haha)
    Obispo is niet klaar, nieuwe halen! Zo simpel is dat. Isimat gaat verkocht wordn, de Wijs mag weg en Luckassen mag vandaag de deur nog uit. Vreselijk drama


    Middenvelder eook halen. We hebben misschien niet genoeg voor heel veel 12 miljoen aankopen, maar we kunnen wel 1 van kaliber en nog een paar stuntjes halen voor wat minder :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:01
    K wil best nog een keer uitleggen waarom romero achter de jong moet zetten zodra jij wil uitleggen hoe een spits met 0 ed ervaring wél meteen de jong mag vervangen maar obispo er nog niet klaar voor zou zijn.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    woensdag 13 juni 2018 om 08:52
    Als je goed genoeg bent moet je spelen, zelfs als je jonger bent. Lozano zou het ook hebben gekund


    Verder is obispo er niet klaar voor omdat hij er gewoon nog niet goed genoeg (Ver genoeg) voor is
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:41
    Nógmaals: dubbele standaarden.
    Romero heeft iets van 4 doelpunten voor zijn team gemaakt.
    Als Obispo écht zo goed is als beweerd wordt staat ie er gewoon.

    Was met Willems en Depay ook zo, Ajax kan het dus waarom kunnen wij het niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:54
    Romero op als schaduwspits?

    Het middenveld moet wel de druk van de tegenstander
    Opvangen als je daar een Rammelaar en Hendrik op stelt word het wel een beetje pover..

    Daarbij wil je met aanvallend ingestelde backs spelen Angelino.

    Bij elke counter een doelpunt tegen?

    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:59
    Niet bepaald een verschil als je met pereiro speelt, die vent is nog nooit helpen verdedigen. Luuk de jong is nog van grotere defensieve waarde.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:36
    Ik zeg helemaal niet dat je met Pereiro of Luuk of een ander moet spelen..
    Ik geef technisch aan dat er geen coach ter wereld zo aanvallend speelt als jou gemaakte selectie.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:38
    K wil nie flauw doen maar Arias en Willems waren ook niet bepaald defensief. Plus als je pereiro achter de jong neerzet speel je nóg aanvallender want die vent verdedigt niet mee.
    Vind ik leuk
    cheeks +2791
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:10
    Pereiro opzouten??? Met afstand de beste PSV speler. Zelfs de beste op de Nederlandse velden , mits op 10.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:05
    Kijk ik ben een pereiro fan maar als jij niet in kan zien dat: De Jong, Bergwijn, Lozano, Zoet, Arias. Van Ginkel, Locadia en zelfs Schwaab en Hendrix een beter seizoen hebben gedraaid dan hem, dan weet ik t helaas ook niet meer. Hij past niet bij het systeem. Zelden dat ie echt moeilijke goals maakt. Zet Van Ginkel of Romero op zijn positie neer en die maakt er net zo veel 1000% procent zeker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:24
    En wat te denken van Denzel. Die slingert hem ook op zijn dooie gemakje bij Luuk op de hersenpan.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
    Met Dumfries en Angelino krijg je weer meer voorzetten vanaf de zijkant.

    Als je wil kampioen wil worden en wil overwinteren in europa moet je gewoon 2 goede spitsen hebben, dus als Luuk weggaat, zal je sowieso een vervanger moeten halen. De Jong klaagt ook nooit als hij een keer op de bank komt te zitten. Zo'n zelfde soort speler ga je niet makkelijk vinden.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:37
    Daarmee wel eens
    Vind ik leuk
    Always PSV +6914
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:06
    Nou Timmio, ik kom al jaren in het stadion. Zoveel assist heb ik Narsingh niet zien geven.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
    Maar hij bediende hem wel (en bij de Jong kon zzelfs Narsingh heht, als het maar geen diepe voorzet is, want dat zit altijd tussen een schot en passje in.)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
    Fantast
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:33
    Luuk maakt ons kampioen koment jaar let maar op met de op komende back die goeie voorzetten kunnen geven. Ik zie het echt wel zitten koment seizoen!!
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13504
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:07
    Goeie mentaliteit,werker,goeie kerel
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 03:14
    Dat nota bene Luuk belangrijk is voor PSV is eigenlijk ook best triest toch? PSV had vroeger Romario, Ruud en Ronaldo.. en deze 3 zouden het zelfs nu nog beter doen dan local Hero Luuk;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    Bij Ajax is t ook niet anders,als je zag wat er toen stond zoals idd een litmanen moeten jullie nu ook helaas met minder doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:56
    Jep alleen gaat t nu niet om ajax
    Vind ik leuk
    Zultkop +2875
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
    Mexico, wie wil daar nou niet heen om te voetballen. Lekker veilig .
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:34
    Ik lees net over het 5e schietincident in 8 maanden in Best of all places... Zo veilig is het in Nederland ook niet meer schijnbaar.
    Vind ik leuk
    Ale +3498
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
    Er is gewoon geen interesse voor hem.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
    Jawel, uit Mexico.
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
    De Jong is een uitstekende spits voor PSV. Zou heel goed zijn wanneer hij blijft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
    niemand wil die lange kneus hebben, hij kan echt niks en hoort bij twente in de juup
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:31
    Oké
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:48
    Begonnen bij jouw club als t goed is. Moeten jullie wel wat beters opleiden, hoewel een direct aandeel voor 3 kampioenschappen een prima moyenne is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:00
    En dat zegt iemand die voor een club is wat totaal niets voorstelt
    Vind ik leuk
    benny-boys +344
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:02
    Kneuzen spelen bij de Graafschap
    Vind ik leuk
    Romario9 +9440
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:23
    Heeft toch al 4 landskampioenschappen achter zijn naam staan. Niet slecht voor een lange kneus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:29
    Waren maar meer spelers zo verstandig als de Jong, maar zal wel met de leeftijd te maken hebben.
    Hoe ouder hoe verstandiger
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:34
    Kan naar geen enkele fatsoenlijke club
    Vind ik leuk
    benny-boys +344
    woensdag 13 juni 2018 om 05:33
    Henk Aarts
    Moet de Jong dan hetzelfde laten gebeuren als met Davy Klaassen
    die zit nu ook steeds te Klaverjassen iedere week bij Everton en
    dat zou een Wereldvoetballer worden volgens Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:19
    Is de Jong al gebeurd
    Vind ik leuk
    mason +1527
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
    Ik denk persoonlijk dat luuk bij psv gewoon op de beste plaats zit. Hij geniet het vertrouwen en in het buitenland word je bij slechte resultaten zo opgeofferd. Voor hem zelf is het het beste dat ie gewoon nog 4 jaar bij tekend bij psv. En niet meer weg moet gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:30
    Het nieuwste nieuws is, dat het oude nieuws ... oud nieuws was. Het toekomstige nieuwe nieuws kan dan dit oude nieuws, toch weer nieuw maken.

    Zo ... weer 100 letters getypt. Hehe.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:31
    100 letters? Je hebt maar 1 alfabet gebruikt en dat alfabet kent maar 26 letters ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:34
    Ik heb gebruik gemaakt van het toekomstige nieuwe alfabet. Maar dat nieuws komt morgen wel.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
    Nieuw ouds :)
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
    Ik geef je gewoon weer een duimpje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
    En dan geef ik hem weer terug. Anders zit je morgen zonder.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Haha. Thanks
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1466
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:45
    Lol! Maar maakt het toekomstige nieuwe nieuws het nieuwe nieuws dan niet oud nieuws in plaats van nieuw nieuws?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:10
    Het toekomstige nieuwe nieuws, is toch het nieuwste nieuws?

    Dus maakt het nieuws van vandaag (het nieuwste nieuws) weer oud.

    Het nieuwste nieuws (vandaag) maakt het oude nieuws (gisteren, de Jong naar Mexico), oud.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1466
    woensdag 13 juni 2018 om 00:51
    Ahhh ok, sorry, was nieuwsgierig omdat het nog nieuw voor me is allemaal! Ik dacht dat het toekomstige nieuwe nieuws nóg nieuwer was dan het nieuwe nieuws omdat ie nog niet nieuw was, waardoor het nieuwe nieuws oud nieuws werd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 01:18
    Het is eigenlijk nieuws van : morgen (toekomstig), vandaag (nieuwste) en gisteren (oud).

    Misschien nog iets duidelijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
    Tekenen voor Fc Los zetas of Fc Sinaloa en uitbetaald krijgen in poeder
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
    Prima zaak maar ja als je die foto ziet begrijp je wel waarom . Onze platte kar werkt nou eenmaal verslavend. Volgend jaar april weer luuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:43
    Is die dronkelap luuk?

    Bij Ajax zullen alle vrouwen wel weer feest hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:45
    Leuk toch voor die likdoorntjes daar... Hebben ze toch ook wat
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
    Geloof me, na 30plus gaat t wennen en bouw je vervolgens fatsoenlijke bankrekening op
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
    Haha die parkeerkelderfeestjes kunnen nog niet misschien op tegen onze stadtochten
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    woensdag 13 juni 2018 om 05:24
    Jij snapt het :)
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
    Psv is ook zijn nivo. Buitenland te hoog voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:37
    De mexicaanse media ook. K zou zeggen beloon deze strijder met nog een jaar bij onze club. Voor alle partijen het best.
    Vind ik leuk
    mason +1527
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    of geef hem nog 4 jaar er bij. Die man hoort bij psv en in het buitenland verdrinkt ie. Dus ik denk dat het voor beide partijen mooi is als ze 4 jaar zouden tekenen.
    Vind ik leuk
    loterius +55
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:41
    Deze jongen kan niet goed voetballen, is alleen fysiek enorm sterk laat hem lekker bij psv blijven. Deze jongen is de chris weidman van het voetbal. Boring ik kan me niet voorstellen dat club america serieus interesse had. Waarschijnlijk had club een bod gedaan maar dat is afgewezen waardoor hij nu in deze situatie komt. Noch vlees noch vis deze speler. Next!!.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:04
    Ze hebben je extra laten vallen met je geboorte
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:43
    Kluivert, Ziyech mochten hun contract ook verlengen, maar wilden perse weg. De Jong mocht en kon weg, maar kiest ervoor om te blijven. Geluk voor Ajax (2 lastposten minder) en voor PSV (een voorbeeldprof die blijft).
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:57
    Met een verschil, voor Luuk was er verder geen interesse dan Mexico. Zou er vanuit Engeland, Spanje, Italie interesse zijn geweest had Luuk wel gezegd te vertrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:04
    Met een verschil. Kluivert en Ziyech wilden perse weg en De Jong niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:06
    Geloof je het zelf? Luuk had gewoon weg gewild wanneer er serieuze interesse zou zijn geweest van een mooie club uit Europa. Luuk de Jong weet dat die interesse er niet is en blijft daarom gewoon bij PSV, wanneer Luuk echt niet weg zou willen gaan had Luuk ook al eerder Mexico afgezegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:10
    Per se = beslist
    Vind ik leuk
    Foebele +46384
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:22
    Zitten in totaal andere situaties dan de Jong, je vergelijkt kroketten met waterpistolen.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
    Nee kroketten en kreeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
    Allebei vet toch?!
    Vind ik leuk
    Foebele +46384
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:36
    Ja vet hart en vet nat...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:56
    De Jong is al mislukt in het buitenland. Hij weet wat hij bij PSV heeft. Lekker bijtekenen. Goed voor hem en goed voor PSV.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +56
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:58
    Psv is zijn plafond.
    En nee dat zeg ik niet om reacties uit te lokken of wat dan ook.
    Same as his brother.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:29
    Precies, en daar komt bij dat ze bij PSV weten wat zijn kwaliteiten zijn en die ook zo veel mogelijk proberen te benutten. In het buitenland staat ie toch meer op een eiland.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2458
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:00
    Tuurlijk wil ie nou blijven nu Dumfries komt. Krijgt ie tenminste weer fatsoenlijke voorzetten vanaf rechts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:01
    Verstandige keuze
    Vind ik leuk
    BluRP +366
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:04
    Goed nieuws denk ik, voor PSV. Goeie spits
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:06
    De waarheid is dat ze hem niet kunnen slijten aan america of een andere buitenlandse club.
    Nu word gezegd dat luuc wil blijven maar hij heeft geen andere keus denk ik.
    Van het mexicaanse america heeft psv niks meer gehoord.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:11
    Was jij de rechterhand van Marcel Brands bij PSV en nu de assistent van de John de Jong? Dat je dit allemaal zo goed weet. Of zuig je het maar gewoon uit je duimpje?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    Nee dat weet ik van een bel chinees.....?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:19
    Oh, hoe heet die Belchinees dan? Misschien ken ik hem wel.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:51
    Belchinees woo ping
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:35
    Chebaisit de nieuwe technisch directeur van PSV??
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:10
    Goed nieuws voor ons!
    Vind ik leuk
    pinkelman +3812
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
    Het is heel eenvoudig, er is niet echt heel veel interesse in deze spits.
    Als de Jong op zijn leeftijd nog een veelvoud van zijn salaris kon verdienen zou hij dit met beide handen aangrijpen maar ik waag het te betwijfel en in hoevere er echt concrete interesse is voor hem.
    Het spelletje van PSV past bij hem en voor PSV is het ook maar de vraag of wat een andere spits kan brengen gezien zij ook met een bepaald budget zitten te kampen waar je geen echte top mee binnen haalt zo is het maar weer afwachten wat een speler als Romero gaat doen.
    Vind ik leuk
    loterius +55
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
    klopt gewoon een simpele fysiek sterke spits waarvan geen enkele interesse is zelf niet uuit de bundelosliga 3 of seria a 2 of engelse 2 ligaiintreresse is.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
    Verstandig, PSV is ook zijn plafond..
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
    Onderschatte speler!
    Moet zich thuis voelen om goed te presteren.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:24
    Denk eerder een overschatte speler...
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    Er is geen ploeg die luukje wil denk ik eerder.
    Vind ik leuk
    Foebele +46384
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:21
    Zou geen verkeerde zet zijn voor hem en PSV. Dit is zijn plafond, andere opties zouden treurige competities zijn waar je om de titel kan spelen wat niet veel beter is dan Nederland of ergens middenmoot in een grotere competitie en nooit in je spel komen vanwege het gebrek aan aanvallende intenties en kwaliteit.
    Vind ik leuk
    joppie +206
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:24
    Boeien
    Vind ik leuk
    Wazzupp +306
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:27
    Luuk, gaston, allemaal opzouten!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:29
    Bang dat hij weer mislukt zeker.psv is zijn top
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:29
    Hopelijk blijft hij, de kans dat PSV bij een vertrek, een betere spits op de kop weet te tikken is denk ik best groot. Daarbij zal ik zijn eeuwig verontwaardigde hoofd en gejank missen als hij vertrekt. Zeker als hij volgend jaar niet kampioen mocht worden. Dan is het een van de mooiste figuren om aan te zien!
    Vind ik leuk
    aphex twin +992
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:30
    Hij is gewoon bang om ontvoerd te worden.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +422
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:35
    Goed nieuws! Romero zal er niet meteen staan en als lammers voor een jaar verhuurd gaat worden dan heb je de positie dubbel bezet. Als de jong verlengd kan die volgend jaar gewoon verkocht worden en mogen lammers en romero het samen uitvechten.
    Vind ik leuk
    Hulsink +235
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:41
    Het verstand komt met de jaren, ook bij De Jong!
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:46
    Waarom eigenlijk een jaar verlengen? Ligt tot 2020 vast en kunt ook alleen zijn salaris verhogen als bedankje. Kunnen ze dan meer vragen als hij volgend jaar weg zou willen? Gek, dat is niet des PSV.
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +600
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:39
    Als je nu niet verlengd, heb je volgende zomer geen onderhandelingspositie bij eventuele verkoop.

    Salaris verhogen kan bijna niet, krijgt nu al 2,5mio (1mio salaris en 1,5mio aan niet te missen “bonus” omdat in de gemeentedeal een max van 1mio vast salaris stond).
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:59
    Mexicaans medium? Soort jomanda?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:01
    Hij zo nog wel erg jong voor een transfer;-)
    Vind ik leuk
    JoeyC +778
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:03
    Hopelijk blijft hij nog minimaal een jaar bij PSV. Afgelopen seizoen is hij weer makkelijker gaan scoren. Met zijn lengte en kracht een gevaar voor elke Eredivisieverdediging. Daarnaast kan Romero rustiger ingepast worden, mocht dat nodig zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:10
    En maar klagen over Ajax.... koop je Romero voor 10,5 miljoen, hoe bedoel je geld weggooien
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:34
    Lekker nog 2 jaar bij PSV blijven en daarna nog leuke stap ergens cashen en wat geld voor PSV opleveren.
    Vind ik leuk
    Lusitano +198
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:51
    Dacht dat het over Frenkie ging. Next...
    Vind ik leuk
    hassel +437
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:59
    Het salaris zal niet hoog genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    iceman +846
    woensdag 13 juni 2018 om 00:12
    4 seizoenen PSV, 3x kampioen. 3 seizoenen Twente, 1x kampioen. Statistisch gezien een waardevolle speler voor de Eredivisie. In een jaar dat hij worstelde met zijn vorm werd PSV geen kampioen. Hij speelt dus een grote rol in het behalen van Eredivisie titels. In goals, als aanspeelpunt, maar ook als aanjager van een team op het mentale vlak. Vaak onderschat in de opinie. Maar een belangrijke speler voor PSV.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    woensdag 13 juni 2018 om 05:53
    Aanjager? hij moet zelf bijna op gang worden geduwd zo sloom en inspiratieloos is hij.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:21
    Gewoon bang dat zijn jankerige gedrag daar kei en keihard gaat worden afgestraft.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:49
    Hij heeft toch niks te zoeken in het buitenland dat is al bewezen. Een zeer midddelmatige en beperkte spits. Alleen goed genoeg voor de Mickey Mouse League!!!
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 13 juni 2018 om 00:50
    Dat is toch niet zo gek? Er is geen hond geïnteresseerd in dat arrogante kereltje die het in het buitenland niet kon maken en in Nederland doorgaans ook niet.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 13 juni 2018 om 01:21
    Is geen hond die Luuk wil hebben, en Luuk is niet gek, want Mexico is gewoon minder aantrekkelijk. Daarom komen al die Mexicaantjes hier naartoe...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 01:27
    Luuk de Jong, ik lees zojuist wat reacties over hem. Lange kneus, niemand wilt hem.

    Zijn broer overigens, ja dat is wel echt een geweldenaar natuurlijk. Die speelt immers bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    woensdag 13 juni 2018 om 05:31
    Die vind ik ook geen super voetballer
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    woensdag 13 juni 2018 om 05:50
    Vorig jaar moest hij weg,en nu willen ze hem opeens houden.Die vent heeft afgelopen seizoen slecht gepresteerd.De Jong snap ik wel in Mexico is ook niets.En een andere club gaat zich niet melden.Die weten al hoe hij speelt en dat ze daar niets mee kunnen.
    Vind ik leuk
    wil40 +116
    woensdag 13 juni 2018 om 06:44
    Mooi.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 13 juni 2018 om 07:15
    Lekker in het warme nestje blijven luukje.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +58
    woensdag 13 juni 2018 om 07:35
    Blijven Luuk, we hebben je hard nodig
    Vind ik leuk
    r4vje +153
    woensdag 13 juni 2018 om 08:17
    Lekker bij PSV gaan, daar ligt je plafond ... hoger niveau kun je niet aan, dat is al gebleken in het verleden.
    Vind ik leuk
    aartstyle +648
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Wat dat betreft ben ik toch wel trots op PSV. (bijna) alle spelers spreken vol lof over hun tijd bij PSV de laatste jaren. Er zijn geen spelers die met tegenzin bij PSV voetballen. Ook een Arias niet die graag hogerop wil, maar niet ten koste van alles PSV wil verlaten. Doen ze goed in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    woensdag 13 juni 2018 om 15:45
    Tussen die iets kleinere Mexicanen zou hij een hemellichaam zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:12
    Hoop dat hij blijft en bijtekent!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Aardige speler voor PSV. Kan me voorstellen dat hij liever naar Duitsland of Italië gaat, maar Romero is natuurlijk niet voor niets gehaald en gaat echt geen linksbuiten staan. Tijd om te vertrekken, anders zit je volgend seizoen op de bank na een paar mindere wedstrijden. Hij kan vast nog wel van waarde zijn als pinchhitter, maar wil hij dat ? Ik denk trouwens niet dat het aan het salaris heeft gelegen maar eerder aan de levensstandaard in Mexico. (En dat baseer ik op helemaal niets)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ritje +16
    donderdag 14 juni 2018 om 21:05
    hallo Wat een onzin verhaal dat de Jong aanbieding heeft afgewezen ? Ja aanbieding uit verwegistan? Deze man moet gewoon blij zijn dat hij voor de lampekapjes uit lampegat mag spelen! Hij heeft het al 2keer geprobeerd in het buitenland( niks geworden) dus.....mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Opvallende wending: De Jong draait 180 graden en wijst buitenlands aanbod af'