'Opvallende wending: De Jong draait 180 graden en wijst buitenlands aanbod af'

'Opvallende wending: De Jong draait 180 graden en wijst buitenlands aanbod af'

Gepubliceerd: dinsdag 12 juni 2018 om 21:21di 12-06-2018 om 21:21

Luuk de Jong speelt ook komend seizoen voor PSV. Volgens het Mexicaanse Dairio Record heeft de spits besloten om buitenlandse aanbiedingen naast zich neer te leggen. 

Het Mexicaanse medium schrijft dat De Jong heeft besloten dat hij zijn contract bij PSV wil verlengen. América, een van de grootste clubs van Mexico, deed de Oranje-international een contractvoorstel maar vist dus achter het net. De Jong ligt in Eindhoven tot 2020 vast en daar lijkt voorlopig geen verandering in te komen. 

América is al langer geïnteresseerd in de kopsterke spits en De Jong maakte er geen geheim van wel oren te hebben naar een buitenlands avontuur. Nu lijkt hij toch te hebben besloten om nog minstens een jaar door te gaan bij PSV, waar hij volgens eerdere berichtgeving zijn contract kan verlengen. 

Dinsdagochtend schreef het Eindhovens Dagblad al dat De Jong is gaan twijfelen over een transfer naar Mexico. PSV zou wel mee willen werken aan een vertrek, maar ziet nog liever dat de aanvalsleider zijn verbintenis met een jaar verlengt. In Eindhoven kan De Jong volgens het ED zijn contract met een jaar verlengen. 

Poll

Wat moet De Jong doen?

(3206 stemmen)

Plaats een reactie

voetbal!!! +9010
dinsdag 12 juni 2018 om 21:25
Blijf alsjeblieft Luuk. Je bent echt heel belangrijk voor ons en je begint langzamerhand echt een held te worden in Eindhoven:D
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
dinsdag 12 juni 2018 om 21:30
Ga alsjeblieft weg. Nu lever je nog wat op en Romero is niet voor niets gehaald voor 10,5 miljoen. Laten we maar een goede spits opstellen. Voorzetten komen een stuk minder dan in 2015 met Willems en Narsingh. Ga maar waar ze je wel bedienen. Ooptimaal
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
Met Dumfries en Angelino krijg je weer meer voorzetten vanaf de zijkant.

Als je wil kampioen wil worden en wil overwinteren in europa moet je gewoon 2 goede spitsen hebben, dus als Luuk weggaat, zal je sowieso een vervanger moeten halen. De Jong klaagt ook nooit als hij een keer op de bank komt te zitten. Zo'n zelfde soort speler ga je niet makkelijk vinden.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
dinsdag 12 juni 2018 om 21:37
Daarmee wel eens
Vind ik leuk
Always PSV +14304
dinsdag 12 juni 2018 om 22:06
Nou Timmio, ik kom al jaren in het stadion. Zoveel assist heb ik Narsingh niet zien geven.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
Maar hij bediende hem wel (en bij de Jong kon zzelfs Narsingh heht, als het maar geen diepe voorzet is, want dat zit altijd tussen een schot en passje in.)
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
Fantast
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:33
Luuk maakt ons kampioen koment jaar let maar op met de op komende back die goeie voorzetten kunnen geven. Ik zie het echt wel zitten koment seizoen!!
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 03:14
Dat nota bene Luuk belangrijk is voor PSV is eigenlijk ook best triest toch? PSV had vroeger Romario, Ruud en Ronaldo.. en deze 3 zouden het zelfs nu nog beter doen dan local Hero Luuk;)
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:38
Bij Ajax is t ook niet anders,als je zag wat er toen stond zoals idd een litmanen moeten jullie nu ook helaas met minder doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 11:56
Jep alleen gaat t nu niet om ajax
Vind ik leuk
Zultkop +5983
dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
Mexico, wie wil daar nou niet heen om te voetballen. Lekker veilig .
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:34
Ik lees net over het 5e schietincident in 8 maanden in Best of all places... Zo veilig is het in Nederland ook niet meer schijnbaar.
Vind ik leuk
Ale +5267
dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
Er is gewoon geen interesse voor hem.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
Jawel, uit Mexico.
Vind ik leuk
Kuip +9136
dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
De Jong is een uitstekende spits voor PSV. Zou heel goed zijn wanneer hij blijft.
Vind ik leuk
Downvalley +259
dinsdag 12 juni 2018 om 21:29
Waren maar meer spelers zo verstandig als de Jong, maar zal wel met de leeftijd te maken hebben.
Hoe ouder hoe verstandiger
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:34
Kan naar geen enkele fatsoenlijke club
Vind ik leuk
benny-boys +1680
woensdag 13 juni 2018 om 05:33
Henk Aarts
Moet de Jong dan hetzelfde laten gebeuren als met Davy Klaassen
die zit nu ook steeds te Klaverjassen iedere week bij Everton en
dat zou een Wereldvoetballer worden volgens Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:19
Is de Jong al gebeurd
Vind ik leuk
mason +2240
dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
Ik denk persoonlijk dat luuk bij psv gewoon op de beste plaats zit. Hij geniet het vertrouwen en in het buitenland word je bij slechte resultaten zo opgeofferd. Voor hem zelf is het het beste dat ie gewoon nog 4 jaar bij tekend bij psv. En niet meer weg moet gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
Tekenen voor Fc Los zetas of Fc Sinaloa en uitbetaald krijgen in poeder
Vind ik leuk
stratumseind +187304
dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
Prima zaak maar ja als je die foto ziet begrijp je wel waarom . Onze platte kar werkt nou eenmaal verslavend. Volgend jaar april weer luuk.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
Geloof me, na 30plus gaat t wennen en bouw je vervolgens fatsoenlijke bankrekening op
Vind ik leuk
stratumseind +187304
dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
Haha die parkeerkelderfeestjes kunnen nog niet misschien op tegen onze stadtochten
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
woensdag 13 juni 2018 om 05:24
Jij snapt het :)
Vind ik leuk
zwollie +8659
dinsdag 12 juni 2018 om 21:36
Psv is ook zijn nivo. Buitenland te hoog voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:43
Kluivert, Ziyech mochten hun contract ook verlengen, maar wilden perse weg. De Jong mocht en kon weg, maar kiest ervoor om te blijven. Geluk voor Ajax (2 lastposten minder) en voor PSV (een voorbeeldprof die blijft).
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 12 juni 2018 om 22:22
Zitten in totaal andere situaties dan de Jong, je vergelijkt kroketten met waterpistolen.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
Nee kroketten en kreeft
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
Allebei vet toch?!
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 12 juni 2018 om 22:36
Ja vet hart en vet nat...
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
dinsdag 12 juni 2018 om 21:56
De Jong is al mislukt in het buitenland. Hij weet wat hij bij PSV heeft. Lekker bijtekenen. Goed voor hem en goed voor PSV.
Vind ik leuk
NESAFCA +175
dinsdag 12 juni 2018 om 21:58
Psv is zijn plafond.
En nee dat zeg ik niet om reacties uit te lokken of wat dan ook.
Same as his brother.
Vind ik leuk
Hupfean +4688
dinsdag 12 juni 2018 om 22:00
Tuurlijk wil ie nou blijven nu Dumfries komt. Krijgt ie tenminste weer fatsoenlijke voorzetten vanaf rechts.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:01
Verstandige keuze
Vind ik leuk
BluRP +427
dinsdag 12 juni 2018 om 22:04
Goed nieuws denk ik, voor PSV. Goeie spits
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 12 juni 2018 om 22:06
De waarheid is dat ze hem niet kunnen slijten aan america of een andere buitenlandse club.
Nu word gezegd dat luuc wil blijven maar hij heeft geen andere keus denk ik.
Van het mexicaanse america heeft psv niks meer gehoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:07]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:11
Was jij de rechterhand van Marcel Brands bij PSV en nu de assistent van de John de Jong? Dat je dit allemaal zo goed weet. Of zuig je het maar gewoon uit je duimpje?
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
Nee dat weet ik van een bel chinees.....?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:17]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:19
Oh, hoe heet die Belchinees dan? Misschien ken ik hem wel.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 12 juni 2018 om 22:51
Belchinees woo ping
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 12 juni 2018 om 22:10
Goed nieuws voor ons!
Vind ik leuk
pinkelman +4115
dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
Het is heel eenvoudig, er is niet echt heel veel interesse in deze spits.
Als de Jong op zijn leeftijd nog een veelvoud van zijn salaris kon verdienen zou hij dit met beide handen aangrijpen maar ik waag het te betwijfel en in hoevere er echt concrete interesse is voor hem.
Het spelletje van PSV past bij hem en voor PSV is het ook maar de vraag of wat een andere spits kan brengen gezien zij ook met een bepaald budget zitten te kampen waar je geen echte top mee binnen haalt zo is het maar weer afwachten wat een speler als Romero gaat doen.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
Verstandig, PSV is ook zijn plafond..
Vind ik leuk
Hansi H +103
dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
Onderschatte speler!
Moet zich thuis voelen om goed te presteren.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 00:24
Denk eerder een overschatte speler...
Vind ik leuk
Hugo59 +2160
dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
Er is geen ploeg die luukje wil denk ik eerder.
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 12 juni 2018 om 22:21
Zou geen verkeerde zet zijn voor hem en PSV. Dit is zijn plafond, andere opties zouden treurige competities zijn waar je om de titel kan spelen wat niet veel beter is dan Nederland of ergens middenmoot in een grotere competitie en nooit in je spel komen vanwege het gebrek aan aanvallende intenties en kwaliteit.
Vind ik leuk
joppie +228
dinsdag 12 juni 2018 om 22:24
Boeien
Vind ik leuk
Wazzupp +625
dinsdag 12 juni 2018 om 22:27
Luuk, gaston, allemaal opzouten!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:29
Bang dat hij weer mislukt zeker.psv is zijn top
Vind ik leuk
j-roen11 +1852
dinsdag 12 juni 2018 om 22:29
Hopelijk blijft hij, de kans dat PSV bij een vertrek, een betere spits op de kop weet te tikken is denk ik best groot. Daarbij zal ik zijn eeuwig verontwaardigde hoofd en gejank missen als hij vertrekt. Zeker als hij volgend jaar niet kampioen mocht worden. Dan is het een van de mooiste figuren om aan te zien!
Vind ik leuk
aphex twin +1534
dinsdag 12 juni 2018 om 22:30
Hij is gewoon bang om ontvoerd te worden.
Vind ik leuk
yabba1000 +1261
dinsdag 12 juni 2018 om 22:35
Goed nieuws! Romero zal er niet meteen staan en als lammers voor een jaar verhuurd gaat worden dan heb je de positie dubbel bezet. Als de jong verlengd kan die volgend jaar gewoon verkocht worden en mogen lammers en romero het samen uitvechten.
Vind ik leuk
Hulsink +527
dinsdag 12 juni 2018 om 22:41
Het verstand komt met de jaren, ook bij De Jong!
Vind ik leuk
Bullet +3261
dinsdag 12 juni 2018 om 22:46
Waarom eigenlijk een jaar verlengen? Ligt tot 2020 vast en kunt ook alleen zijn salaris verhogen als bedankje. Kunnen ze dan meer vragen als hij volgend jaar weg zou willen? Gek, dat is niet des PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:59
Mexicaans medium? Soort jomanda?
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 23:01
Hij zo nog wel erg jong voor een transfer;-)
Vind ik leuk
JoeyC +3373
dinsdag 12 juni 2018 om 23:03
Hopelijk blijft hij nog minimaal een jaar bij PSV. Afgelopen seizoen is hij weer makkelijker gaan scoren. Met zijn lengte en kracht een gevaar voor elke Eredivisieverdediging. Daarnaast kan Romero rustiger ingepast worden, mocht dat nodig zijn.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 12 juni 2018 om 23:10
En maar klagen over Ajax.... koop je Romero voor 10,5 miljoen, hoe bedoel je geld weggooien
Vind ik leuk
psv1996psv +165
dinsdag 12 juni 2018 om 23:34
Lekker nog 2 jaar bij PSV blijven en daarna nog leuke stap ergens cashen en wat geld voor PSV opleveren.
Vind ik leuk
Lusitano +318
dinsdag 12 juni 2018 om 23:51
Dacht dat het over Frenkie ging. Next...
Vind ik leuk
hassel +805
dinsdag 12 juni 2018 om 23:59
Het salaris zal niet hoog genoeg zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 00:21
Gewoon bang dat zijn jankerige gedrag daar kei en keihard gaat worden afgestraft.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 00:50
Dat is toch niet zo gek? Er is geen hond geïnteresseerd in dat arrogante kereltje die het in het buitenland niet kon maken en in Nederland doorgaans ook niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 01:21
Is geen hond die Luuk wil hebben, en Luuk is niet gek, want Mexico is gewoon minder aantrekkelijk. Daarom komen al die Mexicaantjes hier naartoe...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 01:26]
Vind ik leuk
Aaltje93 +240
woensdag 13 juni 2018 om 01:27
Luuk de Jong, ik lees zojuist wat reacties over hem. Lange kneus, niemand wilt hem.

Zijn broer overigens, ja dat is wel echt een geweldenaar natuurlijk. Die speelt immers bij Ajax.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
woensdag 13 juni 2018 om 05:31
Die vind ik ook geen super voetballer
Vind ik leuk
Caniggia +1051
woensdag 13 juni 2018 om 05:50
Vorig jaar moest hij weg,en nu willen ze hem opeens houden.Die vent heeft afgelopen seizoen slecht gepresteerd.De Jong snap ik wel in Mexico is ook niets.En een andere club gaat zich niet melden.Die weten al hoe hij speelt en dat ze daar niets mee kunnen.
Vind ik leuk
Smithsonian +38037
woensdag 13 juni 2018 om 07:15
Lekker in het warme nestje blijven luukje.
Vind ik leuk
Mi amigo +173
woensdag 13 juni 2018 om 07:35
Blijven Luuk, we hebben je hard nodig
Vind ik leuk
r4vje +157
woensdag 13 juni 2018 om 08:17
Lekker bij PSV gaan, daar ligt je plafond ... hoger niveau kun je niet aan, dat is al gebleken in het verleden.
Vind ik leuk
aartstyle +1759
woensdag 13 juni 2018 om 08:57
Wat dat betreft ben ik toch wel trots op PSV. (bijna) alle spelers spreken vol lof over hun tijd bij PSV de laatste jaren. Er zijn geen spelers die met tegenzin bij PSV voetballen. Ook een Arias niet die graag hogerop wil, maar niet ten koste van alles PSV wil verlaten. Doen ze goed in Eindhoven.
Vind ik leuk
Cookee +11835
woensdag 13 juni 2018 om 15:45
Tussen die iets kleinere Mexicanen zou hij een hemellichaam zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 16:12
Hoop dat hij blijft en bijtekent!
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 22:37
Aardige speler voor PSV. Kan me voorstellen dat hij liever naar Duitsland of Italië gaat, maar Romero is natuurlijk niet voor niets gehaald en gaat echt geen linksbuiten staan. Tijd om te vertrekken, anders zit je volgend seizoen op de bank na een paar mindere wedstrijden. Hij kan vast nog wel van waarde zijn als pinchhitter, maar wil hij dat ? Ik denk trouwens niet dat het aan het salaris heeft gelegen maar eerder aan de levensstandaard in Mexico. (En dat baseer ik op helemaal niets)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 22:49]
Vind ik leuk
ritje +390