'Geen reet aan' VI Oranje zonder Derksen en 'Gijp': 'Dit kan je niet maken...'

    'Geen reet aan' VI Oranje zonder Derksen en 'Gijp': 'Dit kan je niet maken...'

    dinsdag 12 juni 2018 om 22:45

    VI Oranje blijft thuis, de WK-talkshow van RTL, moet het dinsdagavond ontgelden op Twitter. Maandagavond leidde presentator Wilfred Genee de eerste aflevering met vaste compagnons Johan Derksen en René van der Gijp, maar dinsdag zijn Beau van Erven Doorns en Victoria Koblenko aangeschoven. Dat bevalt het publiek helemaal niet. 

    Genee, die aan zijn laatste maanden bij RTL bezig is, maakt overigens wel indruk als presentator van het programma.

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:50
    Genee doet het prima idd, maar heeft weinig met een voetbalprogramma te maken.. Je ziet Jansma ook denken, wat doe ik hier ?
    Vind ik leuk
    PRICE +33678
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:53
    Vlug stoppen met die onzin
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:06
    Heb ook al weg gezapt.. Maar even Louis Theroux op 3, dat is wel interessant..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:21
    Is het nog de moeite waard om het terug te kijken of was het zo belabberd?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:31
    Beide.. Het gaat gewoon nergens over, plaatsvervangende schaamte bijna..
    Vind ik leuk
    Cookee +9989
    woensdag 13 juni 2018 om 14:21
    De gasten krijgen de kans om de opppervlakkigheid van VI aan te tonen en Genee probeert zijn hachje te redden.
    Dus die kritiek zal jou niet bevallen.
    Koblenko legt de Russische psyche uit en Beau wijst Genee terecht als hij ranzig wordt, ik vond het een top-show.
    Er is geen minderheid beledigd, directeurtje hoeft niet te mailen.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5401
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:29
    Gave documentaires heeft hij altijd
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12698
    woensdag 13 juni 2018 om 00:05
    Als Gijp en Derksen er wel bij zijn dan gaat het toch ook amper over voetbal man?
    Enige wat ze doen is mensen afzeiken en belachelijk maken, alsof ze zelf zo geweldig zijn.
    Dus laten we nou niet gaan doen alsof het normaal gesproken wel zo’n geweldig voetbalprogramma is.
    Mensen kijken dit omdat ze het grappig vinden hoe die Gijp en Derksen zich gedragen, maar je gaat dit echt niet kijken omdat je zo graag iets over voetbal wil zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:10
    Welk programma wel?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1495
    woensdag 13 juni 2018 om 06:59
    Ik vind persoonlijk rondo wel leuk maar dit komt voor 95% door Wim Kieft
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    woensdag 13 juni 2018 om 08:30
    Gelul, ze zeggen ook vaak genoeg dat bepaalde spelers wel goed zijn of wat wel goed is.
    Alleen itt anderen zeggen ze ook heel duidelijk als iets niet goed is.

    V Gaal top als coach, irritant als mens bijvoorbeeld... klopt toch ook
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12698
    woensdag 13 juni 2018 om 18:01
    Ja maar waarom gaat het over personen als Humberto, Sylvana, Patricia Paay enz enz
    Heeft toch helemaal niets met voetbal te maken? Bij andere “voetbalprogramma’s” gebeurt dit toch ook niet.
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    vrijdag 15 juni 2018 om 15:32
    Ze hebben vaak genoeg gezegd...(al zo verschrikkelijk vaak), dat ze aan "kantinepraat/kroegpraat" doen.
    Zoals iedereen in de kroeg of voetbalkantine ook over voetbal en andere actualiteiten praten.
    Ze praten voornamelijk over voetbal, maar ook over andere zaken..boeie...vind je dat niks dan kijk je toch niet.
    Waarom zou je willen bepalen waar ze wel of niet over mogen praten.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2095
    woensdag 13 juni 2018 om 00:42
    Er is duidelijk door RTL gecommuniceerd dat het de eerste week over actualiteiten zou gaan aangezien RTL-late night is gestopt en het WK nog niet begonnen is, maar mensen kijken blijkbaar niet verder dan hun neus lang is.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21343
    woensdag 13 juni 2018 om 06:41
    Ook hier wordt bewezen dat je nooit een voetbalprogramma met beschikbare Nederlanders moet opvulllen. Het publiek kun je niet in de maling nemen. Meteen mee stoppen of gewoon het vaste vertrouwde koppel. Dit was ook zielig voor een weergaloze genee.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:33
    Ik heb dat ook nooit begrepen, die bn-ers in een sportprogramma.
    Het brengt alleen maar ergernis.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:50
    Is dit RTL Boulevard hier of zo ? Non news
    Vind ik leuk
    The Iceman +7952
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:52
    Wel een relaxte manier om een artikel te schrijven: gewoon een paar random tweets overnemen en één van die tweets als titel kiezen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:55
    Tja, cucumber time...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5421
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:50
    Van beide kanten te begrijpen. Nu is er geen zak aan om naar te kijken, maar tegelijkertijd kan ik er begrip voor opbrengen dat zowel Derksen als Gijp niet dagelijks maar elke maandag,woensdag en vrijdag daar plaatsnemen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:53
    Derksen en Vd Gijp lachen hun ballen uit de broek thuis op dit moment en gaan morgen helemaal los.. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:23
    volgens mij gaan ze vrijdag pas weer los
    ik heb eigenlijk maar 1 woord voor dit programma
    verschrikkelijk .......
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:31
    Ze zitten er toch ook op woensdag ? Zover ik weet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:33
    volgens mij zij genee net aan het einde dat ze er vrijdag pas weer zaten , maar we zullen het morgen zien
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:35
    Okay kan hoor, toen keek ik al niet meer..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:39
    het is aan Victoria koblenko te danken dat ik tot het eind heb gekeken , ik vond het niet heel geweldig , en ik ben bang dat het 5 hele lange weken gaan worden op deze manier
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:42
    Koblenko ziet er leuk uit ja, maar los van het Rusland verhaal komt daar ook veel onzin uit imo.. Die andere gasten waren ook helemaal niks.. Beau liep een beetje populair te doen, Jansma zei bijna niks en die andere kende ik niet eens..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:49
    dat was een of andere rechtbank verslaggever van rtv utrecht , maar dat zag ik ook pas toen hij een keer aan het woord was
    verder was het inderdaad om te huilen en ik ben bang dat er al veel kijkers zijn afgehaakt na vanavond
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:50
    Ik ga wel weer even kijken, gewoon nieuwsgierig wat er gebeurt.. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:54
    Jansma praat ten minste nog over voetbal, maar die er naast zat die heb ik in een half uur tijd niks horen zeggen.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1495
    woensdag 13 juni 2018 om 07:01
    Die is lekker hé
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5538
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:51
    Genee doet het niet slecht al is hij wel een beetje een hyper mannetje, zat t net te kijken. Maargoed het is allemaal slap geouwehoer zonder de humor die er normaal wel is. Ik kijk wel als Derksen er weer is.

    Maargoed kijk amper tv en als ik nu in de reclame iets zie over een spelshow waarbij bekende Nederlanders raden welke hond bij hun baasje hoort dan is het volgens mij wel erg triest gesteld met de Nederlandse tv. Is te merken dat dit op RTL 4 uitgezonden worden. VI is ook niet echt van een hoog niveau maar heeft nog wel humor en is uniek
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:52
    Kan me niet voorstellen dat je voor je plezier naar zulke saaie talkshows kijkt. Zonder Derksen en Gijpie is er geen klote aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:53
    Wilfred heeft vanavond waarschijnlijk meer kritische vragen gesteld dan Humberto Tan de afgelopen 5 jaar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:36
    Hij deed z'n best, maar met zulke gasten was er weinig eer te behalen..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15028
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:53
    RTL Late Night 2.0
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:54
    Ik vond het wel o.k. Kees Jansma is gevat. De andere gasten hebben niets met voetbal, jammer. De band nam mij mee naar de late jaren zestig: lekker.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5538
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:59
    Je ging hallucineren van de muziek?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:57
    Van LSD ga je trippen, ik rock op goeie muziek.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10610
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:00
    Niet gezien, dus geen mening.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:37
    Jansma komt er nooit meer, dat zag ik wel aan z'n kop.. Muziek was prima, leuke coverband..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:57
    Kan de hele avond wel naar Victoria kijken! Wat een knapperd!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:38
    Dat wel, maar ook een zeikwijf imo..
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7040
    woensdag 13 juni 2018 om 06:41
    Ze heeft ook behoorlijk dikke knollen, maar die kwamen door dat wijde shirt totaal niet uit de verf. Jammer. Gemiste kans, Viktoria. Wel geil dat haar schouderbandje steeds naar beneden gleed. Maar ja, dan komt daarna Kees Jansma in beeld en dan realiseer je dat je naar Kees Jansma kijkt met je lul in je hand. Al met al een verwarrende uitzending.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 06:42]
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:08
    “ik dacht dat #vioranje een lulprogramma was over voetbal” - haha vi is allang geen voetbal programma meer.
    Vind ik leuk
    Arbee +2117
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:11
    Wat mij betreft is het geen verkeerd programma zoals het vandaag gaat, maar had RTL wellicht beter voor een andere naam kunnen kiezen want dit heeft weinig met VI te maken. Ik denk dat kijkers het minder erg vinden wanneer bijvoorbeeld RTL Summer Night drie keer per week over het WK voetbal gaat, dan dat VI twee keer per week zonder Gijp en Derksen wordt uitgezonden en dan ook nog amper over voetbal gaat.

    Daarbij moeten we dan wel de kanttekening plaatsen dat het WK nog niet begonnen is. Mogelijk dat het wat meer over voetbal gaat wanneer er ook wat meer te vertellen valt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:14
    Saai programma zeg meer een nieuws show dan een talkshow over voetbal.... ik was er na een tijdje wel klaar mee stop hier plz meteen mee
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:33
    Zo te horen en te lezen heb ik niks gemist zoals gewoonlijk het geval is met deze heren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:38
    Dit is hun opgelegd door RTL he. Dat moet beseft worden
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:40
    Klopt, vooral Derksen en Vd Gijp hebben er ook helemaal geen zin in..
    Zou me niks verbazen als die na een week of zo opstappen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:44
    Moeten ze ook doen!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:46
    Derksen zie ik er zeker voor aan.. Is dan wel contractbreuk, maar dat geld tikt ie zo af.. En als hij gaat gaat Vd Gijp ook..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:45
    Mag toch hopen dat als het WK begonnen is er meer voetbalmensen zitten..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:50
    Volgens mij zijn derksen en gijp er elke maandag woensdag en vrijdag. Dan kijk alleen die dagen want dit was echt saai, alleen jansma had nog wat interessants te vertellen. Ze kunnen ook beter mensen uit de voetballerij aan tafel laten aanschuiven.
    Vind ik leuk
    Foebele +54033
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:55
    Het heet toch niet voor niets VI Oranje blijft thuis? Nou, dan kun je verwachten dat die gasten zo nu en dan lekker thuis blijven, niemand die dit toernooi in Nederland toch serieus volgt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4319
    woensdag 13 juni 2018 om 00:05
    Alweer niets gemist.
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    woensdag 13 juni 2018 om 00:07
    gewoon maandag woensdag vrijdag kijken
    dan zijn ze aanwezig
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    woensdag 13 juni 2018 om 00:37
    Meiden van Holland is veel leuker om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18318
    woensdag 13 juni 2018 om 01:07
    Kan Koblenko niet de opvolger worden van Hendriks?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    woensdag 13 juni 2018 om 21:40
    Nee, Koblenko is een cynische vrouw, terwijl Hendriks juist erg positief is..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 03:11
    Moet maar snel weer eens over echte voetbal zaken gaan, dat was ook met ‘ik lach om mezelf het meest Gijp’ en ‘ik voel me verheven boven de rest Derksen’ ook steeds minder t geval.
    Gewoon wat meer echte voetbal mensen uitnodigen en wat minder randzaken bespreken, dan ben je al een hoop opgeschoten
    Vind ik leuk
    El torro +286
    woensdag 13 juni 2018 om 06:03
    Ik heb alleen naar koblenko gekeken pfff niks mis mee met dat kind.😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29992
    woensdag 13 juni 2018 om 06:28
    Twittergezeik...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:28
    dit slaat echt nergens op arme gene hij doet hetgoed maar dit heb nix met voetbal te maken en ze proppen er het max aan reclame in
    Vind ik leuk
    komoanFC +1981
    woensdag 13 juni 2018 om 06:43
    'Geen reet aan' VI Oranje zonder Oranje: 'Dit kan je niet maken...'
    Vind ik leuk
    heur es +499
    woensdag 13 juni 2018 om 06:48
    Nee, Genee is het niet, moet nog veel leren.

    Als er serieuze onderwerpen of gasten zijn moet je het ook serieus houden en niet flauw gaan doen. Op die knop drukken of zeggen ‘kijk hij kan ook paardrijden’.

    Matig!
    Vind ik leuk
    cheeks +3494
    woensdag 13 juni 2018 om 07:28
    Heerlijk zonder die Derksen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:29
    Dit ligt Genee goed. Prima presentatie enorm verschil met bv Tan.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2294
    woensdag 13 juni 2018 om 07:34
    het heeft al jaren geen inhoud en weinig met voetbal te maken dus dit kon je verwachten en ook na het wk zal het zelden over voetbal gaan daar zit er te weinig kennis voor aan tafel
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8371
    woensdag 13 juni 2018 om 07:47
    Is zij russisch? Moet het dan geen koblenkova zijn?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    woensdag 13 juni 2018 om 08:30
    Als het niet bevalt zet je de tv toch gewoon uit. Al dat getwitter en gezeur is van hetzelfde niveau als het programma. Ouwe wijven geleuter.
    Vind ik leuk
    Stevan +0
    woensdag 13 juni 2018 om 08:39
    Wat is dit het gaat niet over voetbal maar over Michael B en andere stomme onderwerpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:54
    Als de gasten met meel in de mond spreken, is er geen ruk aan. Victoria is een mooie meid, maar er kwam geen zinnig woord uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Urenlang televisie kijken is sowieso voor de dommen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:07
    Waardeloos zonder Derksen en vdr Gijp. Wat een dom mens die Koblenko om hittepetit als seksistisch te beschouwen. Het woord betekent gewoon een bedrijvig vlotte vrouw. Er is zelfs een liedje over, weet niet precies van wanneer ik geloof van voor de oorlog. Volgens mij wisten die mensen toen niet eens wat seksisme betekende.
    Vind ik leuk
    Bals +401
    woensdag 13 juni 2018 om 09:25
    De Feyenoord Show is over en meteen gaat het over niet voetbalzaken.....
    Vind ik leuk
    glenn +1030
    woensdag 13 juni 2018 om 10:04
    Genee blijft het TOP doen hoor, maar inderdaad zonder gijp en Derksen is het zoals zovele anderen....niks speciaal aan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:44
    Die jokers mogen van mij wegblijven
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    woensdag 13 juni 2018 om 12:19
    Die Koblenko is ook zo slim als een nat theezakje, leuk naar te kijken maar weinig inhoud.
    Vind ik leuk
    Wogotje +19
    woensdag 13 juni 2018 om 12:19
    Het WK is nog niet eens begonnen. Hoe moeten ze het dan 1 uur lang over voetbal hebben?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:26
    Wilfred Genee laat al jaren zien waar hij goed in is en, RTL laat de kip met de gouwe eieren zo de deur uitlopen waarschijnlijk een te uitgesproken mening.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:57
    Wacht nou even met die ongezouten meningen,

    Het WK is nog niet begonnen, laat eerst de bal maar gaan rollen dan kunnen we lekker ouwehoeren over de VIDEOREF, kan wel eens `n heel vreemd WK daardoor gaan worden.
    Vind ik leuk
    johan2602 +64
    woensdag 13 juni 2018 om 13:59
    Kijk niet naar zulke programma,s mensen die zichzelf uitlachen zonder dat ze het zelf merken en dan denken ze nog dat ze leuk zijn ze hebben zelf in het voetbal geen ene moer voorgesteld ..
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    woensdag 13 juni 2018 om 21:15
    Tóch 'stiekum' gekeken hè.....boefje :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:08
    Ze werden zowieso vervelend met die dikke wat krijgen we veel fokking geld verhalen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Geen reet aan' VI Oranje zonder Derksen en 'Gijp': 'Dit kan je niet maken...'