'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

    'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

    woensdag 13 juni 2018 om 08:43

    Een mogelijke tegenvaller voor Ajax. Boca Juniors lijkt naast Carlos Izquierdoz te grijpen. Dat was de beoogde vervanger van Lisandro Magallán bij de Argentijnse topclub.

    César Luis Merlo, journalist van onder meer TyC Sports en Super Deportivo, meldt dat de transfer van Izquierdoz naar Boca in de ijskast is gezet. Zijn Mexicaanse werkgever Santos Laguna staat op het punt om met Néstor Aurojo al een andere verdediger te verkopen. Celta de Vigo heeft Aurojo op de korrel. Santos lijkt daardoor niet bereid om ook Izquierdoz van de hand te doen.

    Dat heeft mogelijk gevolgen voor Ajax. Boca benadrukte al meermaals dat Magallán pas wil laten gaan als het een opvolger heeft gevonden. De kans is nu klein dat de Argentijnen op korte termijn groen licht geven voor die transfer. Ajax lijkt het wachten inmiddels meer dan beu. De Amsterdammers zouden al op zoek zijn naar alternatieven.

    Poll

    Komt de transfer van Magallan alsnog goed?

    (5203 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Jammer doorschakelen naar de volgende
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11112
    woensdag 13 juni 2018 om 08:56
    Pricies mijn gedachte.
    Het is graag of niet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 08:50
    Ach geen nood in denemarken loopt nog wel een type kristensen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    Je kan ook luckassen in je selectie hebben, het kan dus nog slechter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Met dat verschil dat lucassen het bankje warm houd en jullie tegen dat gestuntel van basisklant kristensen aan moeten kijken.....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:22
    Hoeveel wedstrijden heeft Kristensen als basisklant gespeeld in Ajax 1, je doet nu net of Kristensen wekelijks speelt. Het zoveelste domme gezwets die jij dagelijks loopt te kakelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Heb jij toch ook weer wat te doen....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Ik heb altijd geleerd wat extra aandacht te geven aan geestelijk gehandicapte mensen omdat ze vaak achtergesteld worden in de harde maatschappij, daarom dat beetje extra aandacht speciaal voor jou van mijn kant ( jij en een aantal anderen laten namelijk zien dat jullie ver achterlopen met het ontwikkelen van volwassen gedrag).
    Maar om serieus te blijven, het is en blijft jammer dat er op dit forum persoontjes zoals jij ronddwalen die hier alleen aanwezig zijn om ieder topic te lopen trollen. Mede door jou en wat anderen hier (ook Ajacieden ) is deze site met de dag minder leuk aan het worden, waar jullie mee bezig zijn is een site kapot maken omdat jullie totaal geen zinvol leven hebben.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12916
    woensdag 13 juni 2018 om 09:41
    Reactie aangepast door vp.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 11:35
    gelukkig toon jij maar weer eens aan een prima niveau te hebben.

    Veel sterkte met je frustraties
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    zoveel lof is teveel van het goede , dank je .
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoeveel wedstrijden meer dan luckassen heeft hij bij ajax in het veld gestaan?
    Vind ik leuk
    Richard020 +12916
    woensdag 13 juni 2018 om 09:43
    Je weet toch dat die gek altijd iedereen napraat? Doet altijd net of ie het allemaal zo goed weet, maar is van het kaliber Bien, ze weten beide niks en lullen maar wat omdat ze iets denken te weten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 13 juni 2018 om 11:24
    Waar is bien eigenlijk? Heeft ze een vriendje?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Best wel jammer dat je geen reactie meer krijgt als hij het niet meer weet.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    woensdag 13 juni 2018 om 10:55
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 11:23
    Ja joh!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18581
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Luckassen heeft een Psv seizoenkaart gekregen. Alleen op papier is hij nog een Psv speler.
    Vind ik leuk
    HJR +6835
    woensdag 13 juni 2018 om 09:29
    Dit bericht gaat over niet over Luckassen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Ja hoor, nu wel
    Vind ik leuk
    Boompje85 +139
    woensdag 13 juni 2018 om 13:31
    Lekker ontopic ook weer
    Vind ik leuk
    Thilo +2831
    woensdag 13 juni 2018 om 08:51
    Geen gemis. Vind het niet echt een topper.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Deze man kan toch niet zo'n topper zijn dat een clubs al dit gedoe blijft ondergaan??
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Waarom niet? We praten hier niet over niveau Real Madrid/Barcelona/Bayern München.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    Waarom wat niet???

    Juist omdat hij dat niveau niet is ga je er toch niet op zitten wachten.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 09:46
    Als hij op Ajax niveau de juiste speler is dan doe je dat dus wel. Niet eeuwig, maar waarom die haast en straks onnodig met een mindere speler genoegen nemen?
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 13 juni 2018 om 10:27
    Volgens mij heeft ajax dus niet alle tijd.
    De eerste belangrijke wedstrijden staan alweer snel genoeg op het programma.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 10:37
    De voorbereiding begint pas over 10 dagen en dan is Ajax sowieso nog niet compleet.

    Wij hebben geen idee wat de status is van deze transfer. Het blijft ook van de media gissen.

    Er is een mondeling akkoord en de speler is medisch gekeurd. Ook de persoonlijke eisen van de speler zal dus aan voldaan zijn.

    Daar komt nog bij dat de achterhoede van afgelopen maanden nog staat dus al die stress is overdreven.

    Voorheen kwam het pas in het nieuws als iets rond was. Nu begint iedereen bij het eerste gerucht al te stressen.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 13 juni 2018 om 10:49
    Eerste gerucht??
    Ok :)
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 11:03
    Je snapt wel wat ik bedoel toch?
    Vind ik leuk
    Budazonen +290
    woensdag 13 juni 2018 om 08:54
    Colombia lopen nog sanchez rond.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Mij niet weten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Jij niet weten?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Meer kans op Orejuela of Cassiera
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    woensdag 13 juni 2018 om 10:29
    Cassiera is Ajax beste spits momenteel!
    Vind ik leuk
    Muscles +622
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    Inschakelen FIFA.......dit zaakje stinkt aan alle kanten. De beuk erin
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Next.
    Vind ik leuk
    r4vje +158
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Next!
    Vind ik leuk
    Blindsy +9491
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Dit is een aardige soap aan het worden..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 09:00]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Wordt Marc weer voor de gek gehouden hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Dus ze grijpen weer naast een voetballer uit Zuid-Amerika? Misschien eens in oost Europa gaan kijken?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    er zijn toch wel meer verdedigers die je voor 10 miljoen of zo kan halen uit zuid-america
    Vind ik leuk
    stratumseind +147733
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    Als je als clubje al een jaar of 4 in de hoek zit waar de klappen vallen blijft je niks bespaard
    Vind ik leuk
    mcmodd +21485
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    Vanaf het begin heb ik gedacht dat deze transfer niet door zou gaan. Zo’n gek voorgevoel heb ik af en toe. Het heeft niks met inzicht te maken, hooguit met het wegen van de eerste berichten. Als je leest dat eerst een vervanger moet komen dan is er al een risico dat meeweegt. Dan het land van herkomst en je komt al dicht bij je twijfels. Jammer voor Ajax, misschien als de nood in de winterstop hoog is, de speler alsnog halen?
    Vind ik leuk
    Leozao +240
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Vergeet Argentinie en schakel door naar Brasil, een Maxwell 2.0
    Vind ik leuk
    berwi +428
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    afnokken
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24010
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Magallan zal wel voor meer verkocht dan dat Ajax overeen is gekomen met Boca. Zodra Ajax aangeeft de stekker uit de deal te trekken, zal je zien dat Magallan wordt verkocht..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:53
    Die 72 uur waren toch al lang voorbij?
    Vind ik leuk
    mcmodd +21485
    woensdag 13 juni 2018 om 10:30
    Ja, dat is het risico als je een ultimatum stelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:02
    Moest Ajax ook doen deze werkwijze. Zou een hoop gedoe schelen in de transferperiode. Niet voor de poen kiezen, maar voor een sterk elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Hoop toch echt dat hij bij de warmste club van NL komt
    Vind ik leuk
    Het Brein +3493
    woensdag 13 juni 2018 om 11:47
    Wat doet Boca moeilijk zeg, verkoop die Magallan gewoon. De transfer periode daar duurt ook tot en met augustus..
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    woensdag 13 juni 2018 om 11:51
    ajax had allang moeten stoppen met deze transfersoap,laat je niet piepelen door die Argentijnen. Vooral niet met zo'n volle 'oorlogkas"
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    woensdag 13 juni 2018 om 12:05
    Laat ze letten stikken daar in Argentinië.
    Vind ik leuk
    johan2602 +65
    woensdag 13 juni 2018 om 12:41
    Kijk gewoon in Nederland rond wat is er mis met dumfries van heerenveen gun heerenveen de miljoenen dan kunnen ze ook weer wat terugkopen en het maakt de competitie alleen maar sterker ik denk dat dat toch de bedoeling is dat we een sterkere eredivisie krijgen kunnen we eindelijk af van dat gezeur van Mickey Mouse competitie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'