'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 08:43wo 13-06-2018 om 08:43

Een mogelijke tegenvaller voor Ajax. Boca Juniors lijkt naast Carlos Izquierdoz te grijpen. Dat was de beoogde vervanger van Lisandro Magallán bij de Argentijnse topclub.

César Luis Merlo, journalist van onder meer TyC Sports en Super Deportivo, meldt dat de transfer van Izquierdoz naar Boca in de ijskast is gezet. Zijn Mexicaanse werkgever Santos Laguna staat op het punt om met Néstor Aurojo al een andere verdediger te verkopen. Celta de Vigo heeft Aurojo op de korrel. Santos lijkt daardoor niet bereid om ook Izquierdoz van de hand te doen.

Dat heeft mogelijk gevolgen voor Ajax. Boca benadrukte al meermaals dat Magallán pas wil laten gaan als het een opvolger heeft gevonden. De kans is nu klein dat de Argentijnen op korte termijn groen licht geven voor die transfer. Ajax lijkt het wachten inmiddels meer dan beu. De Amsterdammers zouden al op zoek zijn naar alternatieven.

Poll

Komt de transfer van Magallan alsnog goed?

(5203 stemmen)

Plaats een reactie

stratumseind +187381
woensdag 13 juni 2018 om 08:50
Ach geen nood in denemarken loopt nog wel een type kristensen
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:50]
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
woensdag 13 juni 2018 om 08:55
Je kan ook luckassen in je selectie hebben, het kan dus nog slechter.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
woensdag 13 juni 2018 om 08:57
Met dat verschil dat lucassen het bankje warm houd en jullie tegen dat gestuntel van basisklant kristensen aan moeten kijken.....
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
woensdag 13 juni 2018 om 09:34
Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoeveel wedstrijden meer dan luckassen heeft hij bij ajax in het veld gestaan?
Vind ik leuk
RVB AFCA +13264
woensdag 13 juni 2018 om 09:43
Je weet toch dat die gek altijd iedereen napraat? Doet altijd net of ie het allemaal zo goed weet, maar is van het kaliber Bien, ze weten beide niks en lullen maar wat omdat ze iets denken te weten.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
woensdag 13 juni 2018 om 11:24
Waar is bien eigenlijk? Heeft ze een vriendje?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
woensdag 13 juni 2018 om 11:32
Best wel jammer dat je geen reactie meer krijgt als hij het niet meer weet.
Vind ik leuk
Iggy +4117
woensdag 13 juni 2018 om 10:55
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
stratumseind +187381
woensdag 13 juni 2018 om 11:23
Ja joh!
Vind ik leuk
Bizzy +22494
woensdag 13 juni 2018 om 08:58
Luckassen heeft een Psv seizoenkaart gekregen. Alleen op papier is hij nog een Psv speler.
Vind ik leuk
HJR +8341
woensdag 13 juni 2018 om 09:29
Dit bericht gaat over niet over Luckassen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
woensdag 13 juni 2018 om 09:30
Ja hoor, nu wel
Vind ik leuk
Boompje85 +142
woensdag 13 juni 2018 om 13:31
Lekker ontopic ook weer
Vind ik leuk
Thilo +2747
woensdag 13 juni 2018 om 08:51
Geen gemis. Vind het niet echt een topper.
Vind ik leuk
soplul +3530
woensdag 13 juni 2018 om 08:53
Deze man kan toch niet zo'n topper zijn dat een clubs al dit gedoe blijft ondergaan??
Vind ik leuk
2cents +57668
woensdag 13 juni 2018 om 08:59
Waarom niet? We praten hier niet over niveau Real Madrid/Barcelona/Bayern München.
Vind ik leuk
soplul +3530
woensdag 13 juni 2018 om 09:38
Waarom wat niet???

Juist omdat hij dat niveau niet is ga je er toch niet op zitten wachten.
Vind ik leuk
2cents +57668
woensdag 13 juni 2018 om 09:46
Als hij op Ajax niveau de juiste speler is dan doe je dat dus wel. Niet eeuwig, maar waarom die haast en straks onnodig met een mindere speler genoegen nemen?
Vind ik leuk
soplul +3530
woensdag 13 juni 2018 om 10:27
Volgens mij heeft ajax dus niet alle tijd.
De eerste belangrijke wedstrijden staan alweer snel genoeg op het programma.
Vind ik leuk
2cents +57668
woensdag 13 juni 2018 om 10:37
De voorbereiding begint pas over 10 dagen en dan is Ajax sowieso nog niet compleet.

Wij hebben geen idee wat de status is van deze transfer. Het blijft ook van de media gissen.

Er is een mondeling akkoord en de speler is medisch gekeurd. Ook de persoonlijke eisen van de speler zal dus aan voldaan zijn.

Daar komt nog bij dat de achterhoede van afgelopen maanden nog staat dus al die stress is overdreven.

Voorheen kwam het pas in het nieuws als iets rond was. Nu begint iedereen bij het eerste gerucht al te stressen.
Vind ik leuk
soplul +3530
woensdag 13 juni 2018 om 10:49
Eerste gerucht??
Ok :)
Vind ik leuk
2cents +57668
woensdag 13 juni 2018 om 11:03
Je snapt wel wat ik bedoel toch?
Vind ik leuk
Budazonen +428
woensdag 13 juni 2018 om 08:54
Colombia lopen nog sanchez rond.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6257
woensdag 13 juni 2018 om 08:57
Meer kans op Orejuela of Cassiera
Vind ik leuk
Muscles +1057
woensdag 13 juni 2018 om 08:55
Inschakelen FIFA.......dit zaakje stinkt aan alle kanten. De beuk erin
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 08:58
Next.
Vind ik leuk
r4vje +157
woensdag 13 juni 2018 om 08:59
Next!
Vind ik leuk
Blindsy +15906
woensdag 13 juni 2018 om 09:00
Dit is een aardige soap aan het worden..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 09:00]
Vind ik leuk
Lucien1978 +6257
woensdag 13 juni 2018 om 09:00
Wordt Marc weer voor de gek gehouden hahaha
Vind ik leuk
COYG +7620
woensdag 13 juni 2018 om 09:09
Dus ze grijpen weer naast een voetballer uit Zuid-Amerika? Misschien eens in oost Europa gaan kijken?
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6076
woensdag 13 juni 2018 om 09:11
er zijn toch wel meer verdedigers die je voor 10 miljoen of zo kan halen uit zuid-america
Vind ik leuk
stratumseind +187381
woensdag 13 juni 2018 om 09:11
Als je als clubje al een jaar of 4 in de hoek zit waar de klappen vallen blijft je niks bespaard
Vind ik leuk
mcmodd +25177
woensdag 13 juni 2018 om 09:11
Vanaf het begin heb ik gedacht dat deze transfer niet door zou gaan. Zo’n gek voorgevoel heb ik af en toe. Het heeft niks met inzicht te maken, hooguit met het wegen van de eerste berichten. Als je leest dat eerst een vervanger moet komen dan is er al een risico dat meeweegt. Dan het land van herkomst en je komt al dicht bij je twijfels. Jammer voor Ajax, misschien als de nood in de winterstop hoog is, de speler alsnog halen?
Vind ik leuk
Leozao +6287
woensdag 13 juni 2018 om 09:17
Vergeet Argentinie en schakel door naar Brasil, een Maxwell 2.0
Vind ik leuk
berwi +473
woensdag 13 juni 2018 om 09:30
afnokken
Vind ik leuk
Come on Utreg +28477
woensdag 13 juni 2018 om 09:35
Magallan zal wel voor meer verkocht dan dat Ajax overeen is gekomen met Boca. Zodra Ajax aangeeft de stekker uit de deal te trekken, zal je zien dat Magallan wordt verkocht..
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:53
Die 72 uur waren toch al lang voorbij?
Vind ik leuk
mcmodd +25177
woensdag 13 juni 2018 om 10:30
Ja, dat is het risico als je een ultimatum stelt.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 11:02
Moest Ajax ook doen deze werkwijze. Zou een hoop gedoe schelen in de transferperiode. Niet voor de poen kiezen, maar voor een sterk elftal.
Vind ik leuk
Het Brein +4572
woensdag 13 juni 2018 om 11:47
Wat doet Boca moeilijk zeg, verkoop die Magallan gewoon. De transfer periode daar duurt ook tot en met augustus..
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
woensdag 13 juni 2018 om 11:51
ajax had allang moeten stoppen met deze transfersoap,laat je niet piepelen door die Argentijnen. Vooral niet met zo'n volle 'oorlogkas"
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
woensdag 13 juni 2018 om 12:05
Laat ze letten stikken daar in Argentinië.
Vind ik leuk
johan2602 +64
woensdag 13 juni 2018 om 12:41
Kijk gewoon in Nederland rond wat is er mis met dumfries van heerenveen gun heerenveen de miljoenen dan kunnen ze ook weer wat terugkopen en het maakt de competitie alleen maar sterker ik denk dat dat toch de bedoeling is dat we een sterkere eredivisie krijgen kunnen we eindelijk af van dat gezeur van Mickey Mouse competitie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws