'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

    'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'

    woensdag 13 juni 2018 om 08:43

    Een mogelijke tegenvaller voor Ajax. Boca Juniors lijkt naast Carlos Izquierdoz te grijpen. Dat was de beoogde vervanger van Lisandro Magallán bij de Argentijnse topclub.

    César Luis Merlo, journalist van onder meer TyC Sports en Super Deportivo, meldt dat de transfer van Izquierdoz naar Boca in de ijskast is gezet. Zijn Mexicaanse werkgever Santos Laguna staat op het punt om met Néstor Aurojo al een andere verdediger te verkopen. Celta de Vigo heeft Aurojo op de korrel. Santos lijkt daardoor niet bereid om ook Izquierdoz van de hand te doen.

    Dat heeft mogelijk gevolgen voor Ajax. Boca benadrukte al meermaals dat Magallán pas wil laten gaan als het een opvolger heeft gevonden. De kans is nu klein dat de Argentijnen op korte termijn groen licht geven voor die transfer. Ajax lijkt het wachten inmiddels meer dan beu. De Amsterdammers zouden al op zoek zijn naar alternatieven.

    Poll

    Komt de transfer van Magallan alsnog goed?

    (5198 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Jammer doorschakelen naar de volgende
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    woensdag 13 juni 2018 om 08:52
    Bij NEK hebben ze Golla nog in de aanbieding
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    woensdag 13 juni 2018 om 09:01
    Doorpakken,loslaten deze speler,verloren energie
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10411
    woensdag 13 juni 2018 om 08:56
    Pricies mijn gedachte.
    Het is graag of niet!
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Wat is in Godsnaam plan B, Marc?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:53
    Top aankoop Sinkgraven? Of moet ie terug naar Friesland.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 08:50
    Ach geen nood in denemarken loopt nog wel een type kristensen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    Je kan ook luckassen in je selectie hebben, het kan dus nog slechter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Met dat verschil dat lucassen het bankje warm houd en jullie tegen dat gestuntel van basisklant kristensen aan moeten kijken.....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:22
    Hoeveel wedstrijden heeft Kristensen als basisklant gespeeld in Ajax 1, je doet nu net of Kristensen wekelijks speelt. Het zoveelste domme gezwets die jij dagelijks loopt te kakelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Heb jij toch ook weer wat te doen....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Ik heb altijd geleerd wat extra aandacht te geven aan geestelijk gehandicapte mensen omdat ze vaak achtergesteld worden in de harde maatschappij, daarom dat beetje extra aandacht speciaal voor jou van mijn kant ( jij en een aantal anderen laten namelijk zien dat jullie ver achterlopen met het ontwikkelen van volwassen gedrag).
    Maar om serieus te blijven, het is en blijft jammer dat er op dit forum persoontjes zoals jij ronddwalen die hier alleen aanwezig zijn om ieder topic te lopen trollen. Mede door jou en wat anderen hier (ook Ajacieden ) is deze site met de dag minder leuk aan het worden, waar jullie mee bezig zijn is een site kapot maken omdat jullie totaal geen zinvol leven hebben.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12796
    woensdag 13 juni 2018 om 09:41
    Reactie aangepast door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 11:35
    gelukkig toon jij maar weer eens aan een prima niveau te hebben.

    Veel sterkte met je frustraties
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    zoveel lof is teveel van het goede , dank je .
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Ik heb blijkbaar wat gemist. Hoeveel wedstrijden meer dan luckassen heeft hij bij ajax in het veld gestaan?
    Vind ik leuk
    Richard020 +12796
    woensdag 13 juni 2018 om 09:43
    Je weet toch dat die gek altijd iedereen napraat? Doet altijd net of ie het allemaal zo goed weet, maar is van het kaliber Bien, ze weten beide niks en lullen maar wat omdat ze iets denken te weten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    woensdag 13 juni 2018 om 11:24
    Waar is bien eigenlijk? Heeft ze een vriendje?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Best wel jammer dat je geen reactie meer krijgt als hij het niet meer weet.
    Vind ik leuk
    Iggy +2738
    woensdag 13 juni 2018 om 10:55
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 11:23
    Ja joh!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16041
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Luckassen heeft een Psv seizoenkaart gekregen. Alleen op papier is hij nog een Psv speler.
    Vind ik leuk
    HJR +6342
    woensdag 13 juni 2018 om 09:29
    Dit bericht gaat over niet over Luckassen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Ja hoor, nu wel
    Vind ik leuk
    Boompje85 +129
    woensdag 13 juni 2018 om 13:31
    Lekker ontopic ook weer
    Vind ik leuk
    Thilo +2519
    woensdag 13 juni 2018 om 08:51
    Geen gemis. Vind het niet echt een topper.
    Vind ik leuk
    soplul +2219
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Deze man kan toch niet zo'n topper zijn dat een clubs al dit gedoe blijft ondergaan??
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Waarom niet? We praten hier niet over niveau Real Madrid/Barcelona/Bayern München.
    Vind ik leuk
    soplul +2219
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    Waarom wat niet???

    Juist omdat hij dat niveau niet is ga je er toch niet op zitten wachten.
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 09:46
    Als hij op Ajax niveau de juiste speler is dan doe je dat dus wel. Niet eeuwig, maar waarom die haast en straks onnodig met een mindere speler genoegen nemen?
    Vind ik leuk
    soplul +2219
    woensdag 13 juni 2018 om 10:27
    Volgens mij heeft ajax dus niet alle tijd.
    De eerste belangrijke wedstrijden staan alweer snel genoeg op het programma.
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 10:37
    De voorbereiding begint pas over 10 dagen en dan is Ajax sowieso nog niet compleet.

    Wij hebben geen idee wat de status is van deze transfer. Het blijft ook van de media gissen.

    Er is een mondeling akkoord en de speler is medisch gekeurd. Ook de persoonlijke eisen van de speler zal dus aan voldaan zijn.

    Daar komt nog bij dat de achterhoede van afgelopen maanden nog staat dus al die stress is overdreven.

    Voorheen kwam het pas in het nieuws als iets rond was. Nu begint iedereen bij het eerste gerucht al te stressen.
    Vind ik leuk
    soplul +2219
    woensdag 13 juni 2018 om 10:49
    Eerste gerucht??
    Ok :)
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 11:03
    Je snapt wel wat ik bedoel toch?
    Vind ik leuk
    Budazonen +178
    woensdag 13 juni 2018 om 08:54
    Colombia lopen nog sanchez rond.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Mij niet weten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Jij niet weten?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2698
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Meer kans op Orejuela of Cassiera
    Vind ik leuk
    Den Daats +3158
    woensdag 13 juni 2018 om 10:29
    Cassiera is Ajax beste spits momenteel!
    Vind ik leuk
    Muscles +208
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    Inschakelen FIFA.......dit zaakje stinkt aan alle kanten. De beuk erin
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Next.
    Vind ik leuk
    r4vje +153
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Next!
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Dit is een aardige soap aan het worden..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    Die langer duurt dan de beloofde 72 uur. Voor het eerst dat Ajax iets gratis weggeeft.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    woensdag 13 juni 2018 om 13:36
    Nou ja, dat weten we niet zeker. Want het zijn telkens journalisten die met dit soort info komen. Heb nog nooit iemand van Ajax zelf iets horen bevestigen. Doen ze nooit. Trouwens geen enkele club. En dan blijft altijd de vraag wat je van deze eenzijdige berichtgeving moet geloven. Niet dat dit de soap minder leuk maakt, uiteraard
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2698
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Wordt Marc weer voor de gek gehouden hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Dus ze grijpen weer naast een voetballer uit Zuid-Amerika? Misschien eens in oost Europa gaan kijken?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5697
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    er zijn toch wel meer verdedigers die je voor 10 miljoen of zo kan halen uit zuid-america
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    Als je als clubje al een jaar of 4 in de hoek zit waar de klappen vallen blijft je niks bespaard
    Vind ik leuk
    mcmodd +19744
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    Vanaf het begin heb ik gedacht dat deze transfer niet door zou gaan. Zo’n gek voorgevoel heb ik af en toe. Het heeft niks met inzicht te maken, hooguit met het wegen van de eerste berichten. Als je leest dat eerst een vervanger moet komen dan is er al een risico dat meeweegt. Dan het land van herkomst en je komt al dicht bij je twijfels. Jammer voor Ajax, misschien als de nood in de winterstop hoog is, de speler alsnog halen?
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 13 juni 2018 om 09:29
    Heeft niks met de vervanger te maken. Boca had verwacht dat De Ligt al verkocht zou zijn voor een ridicuul hoog bedrag zodat Boca tussentijds de prijs voor Magallan kon opschroeven. Maar Ajax heeft De Ligt nog waardoor Boca geen gebruik kan maken van de Ajax wanhoop.

    Ik verwacht dat hij nog wel komt.

    Ik geniet van het onderhandelingsspel.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mcmodd +19744
    woensdag 13 juni 2018 om 09:36
    Gustavo, voor jou hoop ik dat je gelijk krijgt (want dat is wat je wilt natuurlijk). Dit zou ook betekenen dat De Ligt vertrekt en als dat ook is wat je wilt, dan begrijp ik het argument achter je mening. Maar begrijp dan ook waarop je inzet, dit gaat niet meer over voetbal, maar over onderhandelen en strategie van in- en verkoop van menselijk materiaal. Daar ben ik op tegen, teveel voetballiefhebber.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 13 juni 2018 om 10:21
    Mcmodd, ik hoop juist dat De Ligt blijft en Magallan komt. Ajax zakt te ver weg wanneer De Ligt weggaat en Magallan er ook niet is. En ik geloof niet dat Ajax in staat is om elk jaar met een Sanchez op de proppen te komen. Geloof me, ik geniet van een sterke competitie met Ajax en PSV die niet onderdoen voor elkaar èn ver komen in Europa.

    Beroepsmatig geniet ik van de onderhandelingen omdat ik die zelf ook vaak voer met makelaars, tussenpersonen en traders. Het is een feest om te herkennen wat er gebeurt omdat ik de fouten die Overmars en co maken zelf vroeger ook heb gemaakt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19744
    woensdag 13 juni 2018 om 10:28
    OK Gustavo, maar denk niet dat ik er naast zat. Je bent teveel voetballiefhebber om zulke spelers te willen verhandelen, maar je antwoord heeft me overtuigd. Je bent gewoon door je werk geinteresseerd in onderhandelingstactieken en dat maakt het wel anders. Ook ik hoop dat er weer een sterk Ajaxteam op het veld komt te staan, maar ik houd mijn hart vast als het misloopt nu. Het voetbal (en de discussie hier) zou er op vooruitgaan als Ajax weer eens kampioen wordt, maar in afwachting daarvan zie ik wel risico’s. Wat dan weer wel leuk is dat ik af en toe een grap kan maken over de arroganite enz. Dat is altijd leuk.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    woensdag 13 juni 2018 om 10:36
    We zitten helemaal op één lijn, haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:09
    over 6 weken begint de voorronde CL voor Ajax , dus ik hoop dat het onderhandelingsspel van ajax niet te lang gaat duren , want het is belangrijk voor het nederlandse voetbal dat ajax en psv de CL gaan halen
    Overmars moet dus overschakelen naar plan b , en niet zo dom zijn om te denken dat het tijd is om monopoly te gaan spelen , zodat dadelijk de selectie van Ajax nog niet compleet is eind juli
    Vind ik leuk
    Leozao +148
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Vergeet Argentinie en schakel door naar Brasil, een Maxwell 2.0
    Vind ik leuk
    berwi +423
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    afnokken
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21483
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Magallan zal wel voor meer verkocht dan dat Ajax overeen is gekomen met Boca. Zodra Ajax aangeeft de stekker uit de deal te trekken, zal je zien dat Magallan wordt verkocht..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:53
    Die 72 uur waren toch al lang voorbij?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19744
    woensdag 13 juni 2018 om 10:30
    Ja, dat is het risico als je een ultimatum stelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:02
    Moest Ajax ook doen deze werkwijze. Zou een hoop gedoe schelen in de transferperiode. Niet voor de poen kiezen, maar voor een sterk elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Hoop toch echt dat hij bij de warmste club van NL komt
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7552
    woensdag 13 juni 2018 om 11:39
    Als de handtekeningen zijn gezet kan Ajax hem ook gewoon opeisen, dat Boca niet overgaat tot vrijgave tot er niet toe. Op moment dat het overeengekomen contract ingaat heeft Boca niets meer te willen of men moet een straf van de Fifa op de koop willen toenemen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10353
    woensdag 13 juni 2018 om 12:06
    Daarom zal Boca ook nog niets getekend hebben.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3068
    woensdag 13 juni 2018 om 11:47
    Wat doet Boca moeilijk zeg, verkoop die Magallan gewoon. De transfer periode daar duurt ook tot en met augustus..
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +389
    woensdag 13 juni 2018 om 11:51
    ajax had allang moeten stoppen met deze transfersoap,laat je niet piepelen door die Argentijnen. Vooral niet met zo'n volle 'oorlogkas"
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10353
    woensdag 13 juni 2018 om 12:05
    Laat ze letten stikken daar in Argentinië.
    Vind ik leuk
    johan2602 +58
    woensdag 13 juni 2018 om 12:41
    Kijk gewoon in Nederland rond wat is er mis met dumfries van heerenveen gun heerenveen de miljoenen dan kunnen ze ook weer wat terugkopen en het maakt de competitie alleen maar sterker ik denk dat dat toch de bedoeling is dat we een sterkere eredivisie krijgen kunnen we eindelijk af van dat gezeur van Mickey Mouse competitie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Tegenvaller voor Ajax: Boca lijkt naast beoogde Magallán-opvolger te grijpen'